abonnement Unibet Coolblue
pi_162126374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:19 schreef Breaker.Faker het volgende:
Uitzending van de pitstraat over Max dat hij per direct naar Reb Bull gaat. De mannen zijn wel zeer kritisch waar ik toch mee eens ben. Zeker dat ze zeggen dat we aantal jaren geleden Red Bull haten en nu vinden we het mooiste team van de grid.

'We'?

Ik heb RB nooit gehaat en nu nog steeds niet. Je bent als F1 fan ook apart als je RB haat. Die doen namelijk ontzettend veel in de racerij, en dat soort inzet is broodnodig.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 mei 2016 @ 18:53:34 #127
176766 crew  zoem
zoemt
pi_162126645
Een deel van de 'haat' is mijns inziens te wijten aan Helmut Marko die geregeld scherpe opmerkingen maakt. Wie weet doet die man veel goede zaken achter de schermen, maar op PR-vlak doet hij meer kwaad dan goed.
pi_162127513
de waarheid:

quote:
Red Bull team principal Christian Horner admits Max Verstappen’s promotion was necessary to kill off interest from rival teams.

Verstappen has replaced Daniil Kvyat at Red Bull, with the Russian driver dropping back down to Toro Rosso for the rest of the season. While Horner admits it was “harsh” to replace Kvyat, he says the move was made with Red Bull’s “longer term options” regarding its driver line-up in mind.

“Make no mistake about it, [Verstappen] is one of the hottest properties in Formula One at this present time,” Horner said. “It’s only natural that other teams will show interest in a driver that’s demonstrating his kind of ability and talent. I think this move also kills off the driver market regarding Red Bull drivers, certainly for the foreseeable future.”

In testing Verstappen against Daniel Ricciardo, Horner acknowledges there could be tension between the two drivers but he believes Ricciardo is currently the best driver in the sport.

“We’ve had difficult relationships within our team before, it’s nothing new … you tend to get it when you’ve got two quick ones. I don’t see it being an issue, I think he’s growing as a driver and as a young man as well so when he gains more experience his outlook is going to change on certain things.

“You can see this absolute desire burning within at the moment, competitiveness, and a huge amount of talent. And of course he’s going up alongside one of the very best drivers in Formula One as a benchmark, which is Daniel Ricciardo. I think the way Daniel is driving at the moment I don’t think there’s a better driver in Formula One at the moment.”

And Horner says he is excited by the potential within Red Bull’s new driver line-up as a result.

“I think you always want to put your best foot forward and have the most competitive driver lineup you can possibly have. A Ricciardo-Verstappen line-up, for me, potentially is one of, if not the, strongest pairing of future years. Of course that depends on how things pan out and develop, and with the regulation change coming for next year and with power units hopefully converging, that provides some great opportunities for this team over the next couple of seasons.”
http://en.f1i.com/news/54(...)ure-mind-horner.html
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:45:19 #129
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162130603
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:44 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

'We'?

Ik heb RB nooit gehaat en nu nog steeds niet. Je bent als F1 fan ook apart als je RB haat. Die doen namelijk ontzettend veel in de racerij, en dat soort inzet is broodnodig.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:53 schreef zoem het volgende:
Een deel van de 'haat' is mijns inziens te wijten aan Helmut Marko die geregeld scherpe opmerkingen maakt. Wie weet doet die man veel goede zaken achter de schermen, maar op PR-vlak doet hij meer kwaad dan goed.
Dit, ja. Ik heb een hekel aan RBR als team, voornamelijk vanwege het manipuleren van de regels in hun voordeel (waarbij ze m.i. verder zijn gegaan dan hun eigen reglementaire stemmen laten gelden) en het eindeloze janken als een klein bang meisje over dat ze wanneer ze niet kunnen winnen dat ze dan de sport verlaten. Flikker dan op, hoerezonen. De F1 bestaat ook wel zonder jullie. Maar het is dan ook niet per se omdat ze de sport niet willen verlaten, maar omdat ze zo dingen naar hun hand willen zetten. Met het motordebakel hebben ze het deksel flink op hun neus gekregen en ik hoop dat ze daar van geleerd hebben.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:50:14 #130
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162130798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

[..]

Dit, ja. Ik heb een hekel aan RBR als team, voornamelijk vanwege het manipuleren van de regels in hun voordeel (waarbij ze m.i. verder zijn gegaan dan hun eigen reglementaire stemmen laten gelden)
Nogal een aantijging.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:53:05 #131
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162130942
Klopt. Niet in de zin van verboden dingen of zo, maar ik vermoed dat daar een heeele hoop politiek en gelobby plaatsgevonden heeft. Met het meest opzienbare besluit het teruggaan naar de oude banden, iets dat RBR waarschijnlijk het beste uitkwam van alle (top)teams.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 mei 2016 @ 21:05:48 #132
176766 crew  zoem
zoemt
pi_162131546
Ach, de meeste topteams zijn daar niet vies van. Ferrari heeft dat ook genoeg gedaan. Mercedes is nu ook aardig aan het lobbyen om hun dominante positie vast te houden.
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:07:20 #133
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162131636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef twiFight het volgende:
Klopt. Niet in de zin van verboden dingen of zo, maar ik vermoed dat daar een heeele hoop politiek en gelobby plaatsgevonden heeft. Met het meest opzienbare besluit het teruggaan naar de oude banden, iets dat RBR waarschijnlijk het beste uitkwam van alle (top)teams.
Politiek en gelobby in de F1? Hoe kom je daar nou bij?

Nogal naïef om te denken dat er ook maar een enkel team is dat niet op exact dezelfde manier werkt. Dus om daarom specifiek Red Bull te haten is dom.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:16:52 #134
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_162132198
Red Bull is hartaanvallen veroorzakende rommel
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_162134269
http://m.gpupdate.net/nl/(...)me-te-meten-met-max/

Dit klinkt toch wel heel erg alsof Ricciardo het niet zo had op Kvyat als teamgenoot,zo tussen de regels door.
pi_162134458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

[..]

Dit, ja. Ik heb een hekel aan RBR als team, voornamelijk vanwege het manipuleren van de regels in hun voordeel (waarbij ze m.i. verder zijn gegaan dan hun eigen reglementaire stemmen laten gelden) en het eindeloze janken als een klein bang meisje over dat ze wanneer ze niet kunnen winnen dat ze dan de sport verlaten. Flikker dan op, hoerezonen. De F1 bestaat ook wel zonder jullie. Maar het is dan ook niet per se omdat ze de sport niet willen verlaten, maar omdat ze zo dingen naar hun hand willen zetten. Met het motordebakel hebben ze het deksel flink op hun neus gekregen en ik hoop dat ze daar van geleerd hebben.
Dit doet Ferrari ook. Haat je die ook?

F1 is net politiek.
pi_162135762
Reb Bull is helaas ook een bedrijf die rijders keihard laat vallen.
Rijders die na jaar aan de kant zijn gezet bij STR zien we niet meer terug in de formule1 of in andere race klasse uitgezonderd van een paar. Scott speed, Luizzi bijvoorbeeld na een jaar STR verdwenen bij STR en dat noemen ze dan bij hun een goede opleiding programma.
pi_162135997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef twiFight het volgende:

[..]


[..]

Dit, ja. Ik heb een hekel aan RBR als team, voornamelijk vanwege het manipuleren van de regels in hun voordeel (waarbij ze m.i. verder zijn gegaan dan hun eigen reglementaire stemmen laten gelden) en het eindeloze janken als een klein bang meisje over dat ze wanneer ze niet kunnen winnen dat ze dan de sport verlaten. Flikker dan op, hoerezonen. De F1 bestaat ook wel zonder jullie. Maar het is dan ook niet per se omdat ze de sport niet willen verlaten, maar omdat ze zo dingen naar hun hand willen zetten. Met het motordebakel hebben ze het deksel flink op hun neus gekregen en ik hoop dat ze daar van geleerd hebben.
Standaardgedrag voor een F1-topteam dat niet wint.

Red Bull doet zoveel in de racerij: geweldig. Kan ik alleen maar heel, heel blij mee zijn.
pi_162136164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Reb Bull is helaas ook een bedrijf die rijders keihard laat vallen.
Rijders die na jaar aan de kant zijn gezet bij STR zien we niet meer terug in de formule1 of in andere race klasse uitgezonderd van een paar. Scott speed, Luizzi bijvoorbeeld na een jaar STR verdwenen bij STR en dat noemen ze dan bij hun een goede opleiding programma.
Wat is het verschil dan met de opleiding van Ajax of Feyenoord? Alleen de besten halen het eerste. De iets mindere goden gaan naar een kleine club. En het overgrote deel valt voortijdig af.

Je verwart Red Bull met een charitatieve instelling, denk ik.
pi_162136231
Grootste misser die ze in mijn ogen tot nu toe hebben gemaakt is Jaimy Alguersuari te laten vallen. Erg getalenteerde jongen, erg jammer dat hij zo snel uit de F1 verdween. Had misschien zelfde kunnen bereiken als een Ricciardo of Bottas nu.. Vaste waarde in een team. Is nu vooral aan het DJ'en en heeft autosport de rug toegekeerd :{
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:18:21 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162136284
Die energiedrankjes zijn gewoon de vervanging van de sigaretten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162136328
Tandartsen zijn maar wat blij met ze.. >:)
  donderdag 12 mei 2016 @ 23:23:59 #143
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_162140084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:51 schreef aesop het volgende:
Heineken sauber met Frijns ipv...?
Heineken zal geen enkel belang stellen in een Nederlandse coureur.
Dit soort giga-multinationals maken dit soort beslissingen niet vanuit chauvinistisch oogpunt, ze zijn dit land en deze beperkte markt al lang ontgroeid.
Als ze al een voorkeur hebben dan zien ze liever een coureur met een nationaliteit uit een groot land die een grote groeimarkt vertegenwoordigd voor Heineken.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Reb Bull is helaas ook een bedrijf die rijders keihard laat vallen.
Rijders die na jaar aan de kant zijn gezet bij STR zien we niet meer terug in de formule1 of in andere race klasse uitgezonderd van een paar. Scott speed, Luizzi bijvoorbeeld na een jaar STR verdwenen bij STR en dat noemen ze dan bij hun een goede opleiding programma.
Dit is verdomme de absolute top van de autosport, natuurlijk zijn ze meedogenloos, daar heb ik geen enkel probleem mee.
En vergeet niet dat zij veel meer data hebben dan de kwalificatie tijden en race uitslagen waar wij televisiekijkers onze heilige mening op baseren.
pi_162140147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Meike26 het volgende:
Grootste misser die ze in mijn ogen tot nu toe hebben gemaakt is Jaimy Alguersuari te laten vallen. Erg getalenteerde jongen, erg jammer dat hij zo snel uit de F1 verdween. Had misschien zelfde kunnen bereiken als een Ricciardo of Bottas nu.. Vaste waarde in een team. Is nu vooral aan het DJ'en en heeft autosport de rug toegekeerd :{
Dat vind ik ook van Doornbos. Vrijdag tester bij RB en mocht de laatste 3 race rijden vrij matige gereden. Maar daarna nooit een kans van RB gekregen om een vol seizoen te rijden in de formule1 bij STR.
pi_162140217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Meike26 het volgende:
Grootste misser die ze in mijn ogen tot nu toe hebben gemaakt is Jaimy Alguersuari te laten vallen. Erg getalenteerde jongen, erg jammer dat hij zo snel uit de F1 verdween. Had misschien zelfde kunnen bereiken als een Ricciardo of Bottas nu.. Vaste waarde in een team. Is nu vooral aan het DJ'en en heeft autosport de rug toegekeerd :{
Botras is niks bijzonders. Red Bull mikt op meer dan de volgende Bottas. Vettel is de norm. Dan vallen Buemi's en Alguersuaressen dus af en blijven Ricciardos en Verstappens over.

Dat kan hard zijn, maar ze investeren ook ontzettend veel geld in jong talent, vaak jarenlang. Dan mag je ook eisen stellen.
pi_162140309
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van Doornbos. Vrijdag tester bij RB en mocht de laatste 3 race rijden vrij matige gereden. Maar daarna nooit een kans van RB gekregen om een vol seizoen te rijden in de formule1 bij STR.
Horner kent Doornbos als zijn broekzak. Hij zal geweten hebben dat hij niet goed genoeg was voor een langdurige kans.
pi_162148648
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Dat vind ik ook van Doornbos. Vrijdag tester bij RB en mocht de laatste 3 race rijden vrij matige gereden. Maar daarna nooit een kans van RB gekregen om een vol seizoen te rijden in de formule1 bij STR.
Doornbos was geen F1 topmateriaal.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:53:09 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_162149318
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Doornbos was geen F1 topmateriaal.
Toch zonde dat een Albers langer in de F1 rond heeft kunnen rijden dan Doornbos die ik toch echt een stuk hoger inschatte.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 12:08:43 #149
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_162149593
http://www.redbull.com/en(...)red-bull-junior-team

Red Bull heeft alvast een nieuw Nederlands talent opgenomen om over 3 jaar Gasly bij STR te vervangen? :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 mei 2016 @ 12:13:37 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_162149683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Reb Bull is helaas ook een bedrijf die rijders keihard laat vallen.
Rijders die na jaar aan de kant zijn gezet bij STR zien we niet meer terug in de formule1 of in andere race klasse uitgezonderd van een paar. Scott speed, Luizzi bijvoorbeeld na een jaar STR verdwenen bij STR en dat noemen ze dan bij hun een goede opleiding programma.
Bij Toro Rosso heeft elke coureur minimaal één volledig seizoen gereden, de meesten anderhalf of meer. Degene die na precies 1 seizoen weg moest was Daniil Kvyat, en die kreeg juist promotie. Bij Red Bull ongeveer hetzelfde verhaal: Klien heeft tijd zat gehad, Liuzzi werd ondergebracht bij Toro Rosso. De enige die echt weinig races heeft gereden was Doornbos, die in de F3000 bij het team van Horner flink om z'n oren werd gereden door Liuzzi. Red Bull is dus hard in de benadering, maar ze gooien je niet al na vijf races op straat. Je krijgt dus wel even de tijd om te wennen en het reilen en zeilen te leren kennen. Dat beleid is niet tof voor de coureurs die het niet halen, maar aan de andere kant krijgen wel meer rijders een kans.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')