abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161944260
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161958803
Goede TT.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_161970286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik zat eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem als jij. De laatste dag dat ik 3 of meer ritten had is inmiddels wel weer een dikke 2 maanden geleden. Nu draai ik meestal dagen van maximaal 6 uur. Opzich niet heel slecht, maar ik wil eigenlijk gewoon minimaal van 9 tot 5 (in aantal uren) op pad zijn als ik een dag vrij ben om te kunnen werken. Tja, dat is natuurlijk wel een beetje de prijs die je betaalt (letterlijk) voor een flexibele baan als deze, maar dat betekent niet dat het soms knap vervelend kan zijn dat je maar 3-4 uurtjes werk hebt. Ik heb aanstaande maandag rijtest nummer 2 voor privéchauffeur. Ben benieuwd!
Jawel maar als dat tot gevolg heeft dat ik per maand te weinig geld binnen krijg dan houdt het ook op voor mij. :)

Ik heb nu in ieder geval voorzichtig uitzicht op een andere baan waar ik meer uren kan draaien, minder flexibel ben maar wel qua maand er 350 euro op vooruit kan gaan. :)
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:20:52 #4
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161971953
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:23 schreef SR4 het volgende:

[..]

Jawel maar als dat tot gevolg heeft dat ik per maand te weinig geld binnen krijg dan houdt het ook op voor mij. :)

Ik heb nu in ieder geval voorzichtig uitzicht op een andere baan waar ik meer uren kan draaien, minder flexibel ben maar wel qua maand er 350 euro op vooruit kan gaan. :)
Dat is wel chill aan wat ik nu doe. Ik pakte meestal per week iets van 90-120 piek. Wel meestal minimaal 2 dagen werk maar die 4 uren schieten niet op.

Nu minimaal 125-180. Gegarandeerd twee volle dagen werk, wel minder flexibel. Maar nog steeds wordt er niet moeilijk gedaan over vrij krijgen. Verplichten kunnen ze je ook niks maar het moet van twee kanten komen natuurlijk, zeker in de zomervakantie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161979397
Kom er achter dat ik vorige week een auto opgehaald heb die ik zelf anderhalf jaar geleden bij dezelfde berijdster heb afgeleverd :')

Haar niet herkend en zij mij ook niet, anderhalf jaar geleden was het op werkadres en nu privé-adres.
pi_161982272
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is wel chill aan wat ik nu doe. Ik pakte meestal per week iets van 90-120 piek. Wel meestal minimaal 2 dagen werk maar die 4 uren schieten niet op.

Nu minimaal 125-180. Gegarandeerd twee volle dagen werk, wel minder flexibel. Maar nog steeds wordt er niet moeilijk gedaan over vrij krijgen. Verplichten kunnen ze je ook niks maar het moet van twee kanten komen natuurlijk, zeker in de zomervakantie.
19 zijn, minimumloon, huilen. Ga je in de zomervakantie gewoon 6 dagen per week daar werken?
pi_161982348
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is wel chill aan wat ik nu doe. Ik pakte meestal per week iets van 90-120 piek. Wel meestal minimaal 2 dagen werk maar die 4 uren schieten niet op.

Nu minimaal 125-180. Gegarandeerd twee volle dagen werk, wel minder flexibel. Maar nog steeds wordt er niet moeilijk gedaan over vrij krijgen. Verplichten kunnen ze je ook niks maar het moet van twee kanten komen natuurlijk, zeker in de zomervakantie.
Tja, hopelijk dat ik volgende week te horen krijg of ik ergens anders kan beginnen, maar ik zie het redelijk somber in omdat ik in de zomervakantie 6 weken niet kan :')

Een ander voordeel is dat ik een baardje kan laten groeien, tenzij m'n nieuwe baas dat per se niet wil :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:21:08 #8
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161982506
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:01 schreef Drowzz het volgende:

[..]

19 zijn, minimumloon, huilen. Ga je in de zomervakantie gewoon 6 dagen per week daar werken?
Nee dat kan niet. Max 4 bezorgdagen zaterdag-dinsdag dus. 2 dagen gegarandeerd maar meestal word ik altijd ingepland. Ze nemen nog wel steeds nieuwe mensen aan dus even afwachten hoe dat uitspeelt.

Vier dagen zou iets van 250 piek solid moeten zijn per week na belastingaftrek.. Komt overigens nog 18% aan reserveringen bij. En over een paar maanden 1 euro per uur opslag :) Ik mag in oktober m'n A2 inwisselen voor A dus dikke kans dat Moebs bijbeunt voor een nieuwe motor en rijbewijs :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161982599
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee dat kan niet. Max 4 bezorgdagen zaterdag-dinsdag dus. 2 dagen gegarandeerd maar meestal word ik altijd ingepland. Ze nemen nog wel steeds nieuwe mensen aan dus even afwachten hoe dat uitspeelt.

Vier dagen zou iets van 250 piek solid moeten zijn per week na belastingaftrek.. Komt overigens nog 18% aan reserveringen bij. En over een paar maanden 1 euro per uur opslag :) Ik mag in oktober m'n A2 inwisselen voor A dus dikke kans dat Moebs bijbeunt voor een nieuwe motor en rijbewijs :')
Nice Nice.

Ik wil voor de zomervakantie ook iets van 5 dagen pweek koerier oid. Of hiker. Echter heb ik niet veel vertrouwen in ew voor 5 dagen per week werk :') dus misschien maar eens wat rond gaan kijken.

Iemand nog tips in Friesland?
pi_161984480
Ik heb een kaartje gemaakt van alle plekken waar ik voor werk geweest ben, ziet er best tof uit vind ik zelf.



Wel duidelijk dat ik voornamelijk binnen de Randstad werk.
  maandag 9 mei 2016 @ 12:59:37 #11
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162035485
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een kaartje gemaakt van alle plekken waar ik voor werk geweest ben, ziet er best tof uit vind ik zelf.

[ afbeelding ]

Wel duidelijk dat ik voornamelijk binnen de Randstad werk.
Je kunt gewoon een grote, rode vlag op Schiphol, Maltaweg, Breukelen en Amersfoort zetten en dan heb je mijn kaartje.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162036060
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een kaartje gemaakt van alle plekken waar ik voor werk geweest ben, ziet er best tof uit vind ik zelf.

[ afbeelding ]

Wel duidelijk dat ik voornamelijk binnen de Randstad werk.
Nice! Erg leuk!

Ik heb al 3 jaar Google locatiegeschiedenis non stop mijn locaties laten registreren. Heb het idee om daar ook nog eens een keer alle data van te verwerken tot een infochart.
Nee.
pi_162039347
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een kaartje gemaakt van alle plekken waar ik voor werk geweest ben, ziet er best tof uit vind ik zelf.

[ afbeelding ]

Wel duidelijk dat ik voornamelijk binnen de Randstad werk.
Tof! Hoe heb je dat zo makkelijk via Google Maps (ga ik vanuit) gedaan?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162045191
Morgen een auto ophalen hier 8km vandaan. Helaas aan de andere kant van de lek. Dat wordt dus de pond pakken. Gelukkig is het precies bij de overkant aan de pond anders mocht ik kilometers gaan lopen langs weilanden. Pond kosten zijn gewoon te declareren lijkt mij of moet ik eerst even bellen?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_162045432
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:48 schreef Pespre1 het volgende:
Morgen een auto ophalen hier 8km vandaan. Helaas aan de andere kant van de lek. Dat wordt dus de pond pakken. Gelukkig is het precies bij de overkant aan de pond anders mocht ik kilometers gaan lopen langs weilanden. Pond kosten zijn gewoon te declareren lijkt mij of moet ik eerst even bellen?
Als je iets wil declareren, bijvoorbeeld tanken, moet je in principe wel bellen. Volgens zetten ze dan een opmerking bij je rit in hun systeem. En misschien is het om achteraf discussies te voorkomen.
pi_162045650
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Tof! Hoe heb je dat zo makkelijk via Google Maps (ga ik vanuit) gedaan?
Ja eerst alle adressen in een persoonlijke kaart gezet via My Maps van Google en daarna een hoge resolutie versie gemaakt hier.

Alle adressen van de afgelopen ritjes had ik nooit bijgehouden, maar vanuit Gmail geplukt uit de ritbonnen. Ook gelijk kentekens meegenomen dus heb nu een heel overzicht van alle auto's die ik heb gereden, verdeling merken, fiscale waardes, etc.

Kan wel een uitgebreider stappenplan typen indien gewenst.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 20:48 schreef Pespre1 het volgende:
Morgen een auto ophalen hier 8km vandaan. Helaas aan de andere kant van de lek. Dat wordt dus de pond pakken. Gelukkig is het precies bij de overkant aan de pond anders mocht ik kilometers gaan lopen langs weilanden. Pond kosten zijn gewoon te declareren lijkt mij of moet ik eerst even bellen?
Wat moet je met Britse valuta tijdens werk dan? Accepteren ze geen euro's bij de pont?
pi_162045767
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[..]

Wat moet je met Britse valuta tijdens werk dan? Accepteren ze geen euro's bij de pont?
De kosten van de pond* :+
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_162046435
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

De kosten van de pond* :+
Kip. :') Lees nog eens goed.

En een pond kost ongeveer ¤1.25 :*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 mei 2016 @ 23:14:03 #19
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162050723
Yes! Rijtest voor privéchauffeur dit keer wél gepasseerd. De auto was een V60 D6, oftewel dikke prima. Heerlijke auto. Was volgens de directeur (hij vervulde de rol van instructeur) niets aan te merken op mijn rijstijl. Klopt mijn conclusie toch dat het de vorige keer lag aan de auto.

Ik heb er zin in!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162053955
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef McAwesome het volgende:
Yes! Rijtest voor privéchauffeur dit keer wél gepasseerd. De auto was een V60 D6, oftewel dikke prima. Heerlijke auto. Was volgens de directeur (hij vervulde de rol van instructeur) niets aan te merken op mijn rijstijl. Klopt mijn conclusie toch dat het de vorige keer lag aan de auto.

Ik heb er zin in!
Gratz! Welk bedrijf ga je pc'en? :)
En dat ga je nog naast ew doen oid?
pi_162058032
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef McAwesome het volgende:
Yes! Rijtest voor privéchauffeur dit keer wél gepasseerd. De auto was een V60 D6, oftewel dikke prima. Heerlijke auto. Was volgens de directeur (hij vervulde de rol van instructeur) niets aan te merken op mijn rijstijl. Klopt mijn conclusie toch dat het de vorige keer lag aan de auto.

Ik heb er zin in!
Nice, gefeliciteerd!

Ik heb morgen eindelijk weer een keer tijd om te werken. Wisselrit Enter-Utrecht, Golf-i40. Prima auto's, maar wel een superkort dagje :'(
pi_162062640
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja eerst alle adressen in een persoonlijke kaart gezet via My Maps van Google en daarna een hoge resolutie versie gemaakt hier.

Alle adressen van de afgelopen ritjes had ik nooit bijgehouden, maar vanuit Gmail geplukt uit de ritbonnen. Ook gelijk kentekens meegenomen dus heb nu een heel overzicht van alle auto's die ik heb gereden, verdeling merken, fiscale waardes, etc.

Kan wel een uitgebreider stappenplan typen indien gewenst
Nou, onder het mom van studieontwijkend gedrag...

Van veel ritjes wist ik het adres niet meer. Zo ben ik zeker vaker in Nijmegen geweest dan het ene punt dan Kerkenbos, maar ach.. En zie de leegte bij Alphen a/d Rijn en Gouda. :P

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162069276
In mijn ritomschrijving staat:
Transportformulier:
Voor deze klant graag het formulier van FM (vlootmobiliteit in Nederlands) gebruiken.


Hoeveel bedoelen ze? Eentje, alleen voor mezelf, of drie zoals bij anderen?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:32:43 #24
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162069936
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 07:46 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Gratz! Welk bedrijf ga je pc'en? :)
En dat ga je nog naast ew doen oid?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:20 schreef SytseH het volgende:

[..]

Nice, gefeliciteerd!

Ik heb morgen eindelijk weer een keer tijd om te werken. Wisselrit Enter-Utrecht, Golf-i40. Prima auto's, maar wel een superkort dagje :'(
Thanks! Ik ga rijden bij SCC. Zin an! Voorlopig houd ik AR sowieso nog even aan, maar kan zijn dat ik daar op termijn wel wegga. De tijd zal het leren!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162069983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
In mijn ritomschrijving staat:
Transportformulier:
Voor deze klant graag het formulier van FM (vlootmobiliteit in Nederlands) gebruiken.


Hoeveel bedoelen ze? Eentje, alleen voor mezelf, of drie zoals bij anderen?
Kennelijk eentje dan. Wat is er onduidelijk aan, ik snap je niet helemaal..
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162077704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
In mijn ritomschrijving staat:
Transportformulier:
Voor deze klant graag het formulier van FM (vlootmobiliteit in Nederlands) gebruiken.


Hoeveel bedoelen ze? Eentje, alleen voor mezelf, of drie zoals bij anderen?
FM is (even uit m'n hoofd) altijd één transportformulier. Overigens snap ik "drie zoals bij anderen" niet helemaal. De enige waarbij je er 3 moet hebben, is volgens mij in Meerkerk. Voor de rest is het 1 of 2 en bij 90% van de klanten is het er maar eentje. Voor jezelf.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162078096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:38 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Overigens snap ik "drie zoals bij anderen" niet helemaal. De enige waarbij je er 3 moet hebben, is volgens mij in Meerkerk. Voor de rest is het 1 of 2 en bij 90% van de klanten is het er maar eentje. Voor jezelf.
Er is een bedrijf waar de actiemodellen (7%, 14% shit) van A uit Meerkerk staan opgeslagen, en die ritjes rij je dan in naam van dat andere bedrijf. Soms krijg je dan bij het afleveren van dat actiemodel auto de oude auto mee, die door naar Meerkerk gaat. Bij de ritgegevens staat dan niks over de procedure in Meerkerk en het feit dat je het transportformulier in drievoud moet opstellen.

Sinds de overgang naar het nieuwe systeem bij EW merk ik wel vaker dat er essentiële informatie over het ophalen of afleveren niet meer in staat; dus dat maakt het lastig voor nieuwe hikers.

[ Bericht 2% gewijzigd door pfefferkatze op 10-05-2016 22:55:44 ]
pi_162084959
Gister na college nog een Mii mogen halen in Oss om dan naar Breda te brengen.
Best ideaal in Oss tegenwoordig. Ik kan me nog herinneren dat er iemand schade gemist had op de auto en daarom zijn eigen risico kwijt was. Nu kreeg ik gewoon een formulier mee en moest ik samen met de klant maar een rondje doen.


EWs favoriete Hiker is trouwens weer naar het buitenland geweest zo te zien :o
pi_162089396
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Er is een bedrijf waar de actiemodellen (7%, 14% shit) van A uit Meerkerk staan opgeslagen, en die ritjes rij je dan in naam van dat andere bedrijf. Soms krijg je dan bij het afleveren van dat actiemodel auto de oude auto mee, die door naar Meerkerk gaat. Bij de ritgegevens staat dan niks over de procedure in Meerkerk en het feit dat je het transportformulier in drievoud moet opstellen.

Sinds de overgang naar het nieuwe systeem bij EW merk ik wel vaker dat er essentiële informatie over het ophalen of afleveren niet meer in staat; dus dat maakt het lastig voor nieuwe hikers.
Dat laatste kan ik beamen. Zelf overigens *even afkloppen* niet in Meerkerk geweest sinds het nieuwe systeem. Wel al meermaals aangegeven dat een auto die afgeleverd moet worden in Houten ALTIJD afgetankt moet worden. Daar heb ik een keer over gebeld en toen werd mij gemeld dat ze tegenwoordig handmatig moeten aanvinken of die afgetankt/gewassen moet worden. Iets wat vaak nog vergeten wordt in mijn beleving.

Volgens mij is het 'nieuwe' systeem voor hikers puur in gebruik genomen, omdat dit al voor PC gebruikt werd en het nu voor EW zelf makkelijker is om ritten/transportritten in te voeren in het systeem.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162090486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:58 schreef kweenie1 het volgende:


EWs favoriete Hiker is trouwens weer naar het buitenland geweest zo te zien :o
Die naam kan ik me nog wel herinneren ja haha. Hoe zou je in die positie komen, als opperhiker?!
pi_162090844
Ik had vandaag trouwens een Tesla Model S *O*

Heel gaaf ding; en die snelheid van 0-120km/u, de tering :o is wel even wat anders.
pi_162095260
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Die naam kan ik me nog wel herinneren ja haha. Hoe zou je in die positie komen, als opperhiker?!
Veel beschikbaar zijn en zorgen dat ze je naam kennen (en geen schade of boetes rijden, altijd volgens kledingvoorschriften en gladgeschoren aan het werk).

Denk eigenlijk vooral dat het neerkomt op veel beschikbaar zijn. Ik ben ook wel eens naar Frankrijk geweest voor EW, maar de vraag was toen wel op vrijdag of ik van zaterdag tot maandag beschikbaar was. En dan de vrijdag zelf natuurlijk ook nog de tijd hebt om alles te boeken en regelen. Was toen niet zo'n probleem ivm afstuderen van de bachelor, maar nu zou ik toch wel even moeten nadenken of 4 dagen skippen wel zomaar gaat.
pi_162096945
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:20 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Maar nu zou ik toch wel even moeten nadenken of 4 dagen skippen wel zomaar gaat.
Mijn grootste probleem zou zijn of ik direct iemand kan vinden die mijn kat kan verzorgen :')
  woensdag 11 mei 2016 @ 19:34:42 #34
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162097114
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:20 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Veel beschikbaar zijn en zorgen dat ze je naam kennen (en geen schade of boetes rijden, altijd volgens kledingvoorschriften en gladgeschoren aan het werk).

Denk eigenlijk vooral dat het neerkomt op veel beschikbaar zijn. Ik ben ook wel eens naar Frankrijk geweest voor EW, maar de vraag was toen wel op vrijdag of ik van zaterdag tot maandag beschikbaar was. En dan de vrijdag zelf natuurlijk ook nog de tijd hebt om alles te boeken en regelen. Was toen niet zo'n probleem ivm afstuderen van de bachelor, maar nu zou ik toch wel even moeten nadenken of 4 dagen skippen wel zomaar gaat.
Zal meer een kwestie zijn van puur in de buurt wonen denk ik. Toen ik er net 2 maanden ofzo werkte kreeg ik een rit naar Köln, dus het lijkt me sterk dat ze me toen al kenden :D sowieso had ik toen pas een paar keer gewerkt want steeds max 1 dag per week beschikbaar geweest.

Al had ik vlak daarvoor nog schade gereden dus misschien kenden ze m'n naam zo :') :P

Maar goed, die rit startte op 5 minuten fietsen van mijn huis, dus ik gok dat ik hem daarom kreeg. Aan de andere kant is dit inmiddels alweer 6 jaar geleden, dus toen was de administratie daar volgens mij nog een stuk slechter dan nu :P
pi_162097413
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mijn grootste probleem zou zijn of ik direct iemand kan vinden die mijn kat kan verzorgen :')
Ik! :D
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:13:58 #36
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162116822
Nadat het de afgelopen 2 weken behoorlijk rustig was met ritjes, is het nu gelukkig weer lekker druk. Vandaag naar Brussel in een X5 en voor volgende week al ingepland voor ritjes met een S8 V10 en een A6 Allroad biturbo diesel. Over opperhiker gesproken, volgens mij ben ik wel aardig opper pc waar ik werk, ben de planning erg dankbaar dat ik als eerst voor zulke ritjes word gevraagd. Maar goed, ik werk er natuurlijk ook al 5 jaar.
pi_162124308
Geweldig, ik moet morgen een auto naar een garage brengen waar ik zelf een keer privé ben geweest en ik een meningsverschil had met de manager over schade aan mijn auto die zij hebben veroorzaakt.. :')

Dat wordt leuk.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162141558
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik! :D
Daar hou ik je aan dan :@
pi_162141767
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Daar hou ik je aan dan :@
*O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_162146674
Auto naar de garage gebracht, blijkt in de buurt van m'n huis te zijn dus nu 2,5 uur betaald thuis zitten _O_
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162148803
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:48 schreef SR4 het volgende:
Auto naar de garage gebracht, blijkt in de buurt van m'n huis te zijn dus nu 2,5 uur betaald thuis zitten _O_
Herkenden ze je nog?
pi_162148876
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Herkenden ze je nog?
Ja, was ook maar een maand geleden.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162149340
Van de week een misverstand bij AR waardoor ik een andere rit kreeg en de andere als niet bevestigd werd gezien. Is mijn beschikbaarheid van deze week automatisch leeggemaakt om het opnieuw in te vullen. Ik stond eerst de hele week beschikbaar en kom er nu pas achter. Vond het al zo rustig. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Pespre1 op 13-05-2016 12:33:17 ]
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_162155019
Nou, lekker autootje vandaag. Cataloguswaarde net onder de ton. :D

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162155860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Nou, lekker autootje vandaag. Cataloguswaarde net onder de ton. :D

[ afbeelding ]
Nice, zeer comfortabel rijden waarschijnlijk? Herken ik daar de parkeerplaats in Raamdonksveer?

edit: ik had ook nog wat foto's van afgelopen woensdag te delen:





(de Tesla is zwaarder dan de kampeerwagen, 2175kg vs 2110kg rijklaar).

[ Bericht 13% gewijzigd door pfefferkatze op 13-05-2016 18:14:15 ]
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:06:45 #46
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162157932
SR4 had je die 5 serie voor werk gereden?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162157942
Wat houdt "locatiewerk" in? Ik kreeg te horen dat ik dat dinsdag ga doen maar ik heb het geaccepteerd en weer opgehangen. In de ritomschrijving staat dat ik onder andere auto's ga wassen, is dat gewoon het heen en weer rijden naar wasstraten of zelf met de hand wassen?
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162157947
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:06 schreef Amoeba het volgende:
SR4 had je die 5 serie voor werk gereden?
Welke?
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:08:51 #49
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162157977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:07 schreef SR4 het volgende:
Wat houdt "locatiewerk" in? Ik kreeg te horen dat ik dat dinsdag ga doen maar ik heb het geaccepteerd en weer opgehangen. In de ritomschrijving staat dat ik onder andere auto's ga wassen, is dat gewoon het heen en weer rijden naar wasstraten of zelf met de hand wassen?
Krijg je allemaal daar te horen. In de ochtend meestal wat auto's wassen. Met de hand of wasstraat afhankelijk van het bedrijf/vestiging. Daarna auto's ophalen en brengen. Eigenlijk geen OV.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162157994
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Krijg je allemaal daar te horen. In de ochtend meestal wat auto's wassen. Met de hand of wasstraat afhankelijk van het bedrijf/vestiging. Daarna auto's ophalen en brengen. Eigenlijk geen OV.
Ik heb echt geen zin om met de hand auto's te wassen :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:11:32 #51
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162158020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef SR4 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen zin om met de hand auto's te wassen :')
Die 520i
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162158055
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die 520i
Die reed ik niet voor werk.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162158600
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef SR4 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen zin om met de hand auto's te wassen :')
Ik heb het een keer in Amsterdam gedaan en heb niet met sponzen en emmertjes sop staan werken ofzo. Auto's uitvoerig stofzuigen van binnen en de ramen met middeltjes en doeken reinigen, dat was het wel. Vloeistoffen bijvullen ook.

Dat was ongeveer 1/3e van de dagbesteding, de overige 2/3e dag was samen met een andere jongen op en neer pendelen naar ophaal- en afleverlocaties; telkens met de ene auto naar de volgende locatie rijden. Dus geen OV.
pi_162165110
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef SR4 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen zin om met de hand auto's te wassen :')
Mijn ervaring is dat ik door zo een wasstraat moet rijden, dus dat is gewoon zitten en wachten tot je bij het einde bent. Dan ff stofzuigen en klaar.
Maaaarrr, locatiewerk kan ook betekenen dat ze je de hele dag willen claimen voor iets. Ik heb bij 1 bedrijf in Den Bosch hun hele wagenpark op een zaterdag verhuisd met een andere hiker. Dus sleutel zoeken, auto pakken en op een ander terrein weer parkeren.
De andere keer bij dat bedrijf moest ik me om 8u melden, van Den Bosch naar Maastricht, was verkeerd dus een dorpje erboven, auto oppikken en weer terug. In Den Bosch de auto ff wassen, ondertussen werden er andere stoelen ingezet. Paar autos de wasstraat ingereden en daarna weer naar Maastricht, auto afleveren en de auto die ik bracht weer meenemen. Dat was dus dikke prima, zeker de auto's waren geen straf voor die afstanden.

Expect the unexpected ;)
pi_162167332
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nice, zeer comfortabel rijden waarschijnlijk? Herken ik daar de parkeerplaats in Raamdonksveer?
Klopt allebei. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 14 mei 2016 @ 10:00:31 #56
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162173622
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nice, zeer comfortabel rijden waarschijnlijk? Herken ik daar de parkeerplaats in Raamdonksveer?

edit: ik had ook nog wat foto's van afgelopen woensdag te delen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(de Tesla is zwaarder dan de kampeerwagen, 2175kg vs 2110kg rijklaar).
Gaaf! Hoe vond je het grote scherm in de praktijk?
pi_162176630
Dan haak ik ook nog maar even in :)
Gisteren op de valreep nog een ritje naar Friesland gekregen (vanuit Nieuwegein). De eerste keer dat ik zelf in Friesland heb gereden :@ , best apart eigenlijk want je hebt (zelfs langs de snelweg!) echt hele mooie uitzichten! Hier een foto bij "De Lanen" met uitzicht over het Tjeukemeer. Hopelijk komen dit soort ritjes vaker!

[ Bericht 8% gewijzigd door Quattroporte47 op 14-05-2016 13:27:56 ]
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:53:08 #58
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162178101
Over dikke wagens gesproken: in juli ga ik 3 weken roadtrippen in het westen van de VS :9~

Nou blijkt dat je in Vegas voor een relatief bescheiden bedrag kan racen in supercars :7
Hoop dus m'n vriendin daar even een middagje in zo'n outletcentrum te kunnen parkeren en dan langs een circuit te gaan _O_

Nou kan ik met mijn budget gaan voor een Porsche Cayman GTS, Corvette C7 Stingray, Nissan GT-R of Audi R8 V10. Wat zouden mijn geliefde ex-collega's kiezen?
Zelf twijfel ik tussen de R8 en de GT- R
pi_162178247
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Over dikke wagens gesproken: in juli ga ik 3 weken roadtrippen in het westen van de VS :9~

Nou blijkt dat je in Vegas voor een relatief bescheiden bedrag kan racen in supercars :7
Hoop dus m'n vriendin daar even een middagje in zo'n outletcentrum te kunnen parkeren en dan langs een circuit te gaan _O_

Nou kan ik met mijn budget gaan voor een Porsche Cayman GTS, Corvette C7 Stingray, Nissan GT-R of Audi R8 V10. Wat zouden mijn geliefde ex-collega's kiezen?
Cayman GTS lijkt me het leukst op een circuit. De GT-R is vooral snel (daarmee wel eigen ervaring!), Corvette en Audi zijn minder speels dan de Porsche, maar kunnen sneller, mits je het durft.

N.B: Helaas heb ik geen ervaring in alle vier de auto's, maar wat ik met reviews en Assetto Corsa heb gemerkt baseer ik het op.

Veel plezier in ieder geval! :D
pi_162178676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:00 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Gaaf! Hoe vond je het grote scherm in de praktijk?
Werkt goed hoor, de grootte van het scherm is toch wel fijn om zo tijdens het rijden alles nog gewoon te kunnen bedienen zonder al te veel inspanning. En veel instellingen te regelen per scherm, wat ook wel nodig is aangezien echt bijna alles via het scherm gaat.

Denk dat het voor onze generatie snel te begrijpen is maar dat mijn moeders generatie er nog wat problemen mee zou hebben. Net zoals hoe zij met iPhones om gaan zouden ze die Tesla bedienen denk ik.

Kilometerstand (dus niet de dagteller) terugvinden vond ik wel omslachtig, en bij het autoschadebedrijf waar ik hem oppikte wisten ze ook niet waar je die kon uitlezen. Na een paar minuutjes gevonden en ook maar even laten zien aan de dame van de ophaallocatie.
pi_162193984
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:58 schreef Quattroporte47 het volgende:
[ afbeelding ]Dan haak ik ook nog maar even in :)
Gisteren op de valreep nog een ritje naar Friesland gekregen (vanuit Nieuwegein). De eerste keer dat ik zelf in Friesland heb gereden :@ , best apart eigenlijk want je hebt (zelfs langs de snelweg!) echt hele mooie uitzichten! Hier een foto bij "De Lanen" met uitzicht over het Tjeukemeer. Hopelijk komen dit soort ritjes vaker!
Je zal maar in Friesland wonen :+ tenminste overal 130
  zaterdag 14 mei 2016 @ 22:19:25 #62
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162195563
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Over dikke wagens gesproken: in juli ga ik 3 weken roadtrippen in het westen van de VS :9~

Nou blijkt dat je in Vegas voor een relatief bescheiden bedrag kan racen in supercars :7
Hoop dus m'n vriendin daar even een middagje in zo'n outletcentrum te kunnen parkeren en dan langs een circuit te gaan _O_

Nou kan ik met mijn budget gaan voor een Porsche Cayman GTS, Corvette C7 Stingray, Nissan GT-R of Audi R8 V10. Wat zouden mijn geliefde ex-collega's kiezen?
Zelf twijfel ik tussen de R8 en de GT- R
De GT-R en Audi zijn relatief foolproof door de vierwielaandrijving. Denk dat de GT-R het minst leuk is om op het circuit te rijden omdat je niet het idee hebt zelf echt in control te zijn, die auto is gewoon een bonk enen en nullen. Ik zou zelf gaan voor de Cayman GTS: middenmotor en achterwielaandrijving, ideale setup voor het circuit.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162197255
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:58 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Cayman GTS lijkt me het leukst op een circuit. De GT-R is vooral snel (daarmee wel eigen ervaring!), Corvette en Audi zijn minder speels dan de Porsche, maar kunnen sneller, mits je het durft.

N.B: Helaas heb ik geen ervaring in alle vier de auto's, maar wat ik met reviews en Assetto Corsa heb gemerkt baseer ik het op.

Veel plezier in ieder geval! :D
Hoeveel kost het dan?

Audi R8 zou ik kiezen wegens de achterwielaandrijving, misschien wat saai maar je kunt meer de limiet opzoeken zonder de auto in de vangrail te parkeren.

En als ex-marshal op een circuit kan ik je zeggen dat het vrij vervelend is om een nieuwe sportwagen te crashen :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162211470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:58 schreef Quattroporte47 het volgende:
[ afbeelding ]Dan haak ik ook nog maar even in :)
Gisteren op de valreep nog een ritje naar Friesland gekregen (vanuit Nieuwegein). De eerste keer dat ik zelf in Friesland heb gereden :@ , best apart eigenlijk want je hebt (zelfs langs de snelweg!) echt hele mooie uitzichten! Hier een foto bij "De Lanen" met uitzicht over het Tjeukemeer. Hopelijk komen dit soort ritjes vaker!
Geen busjes met lichtsignalen gezien?

Die P staat namelijk bekend als een homo ontmoetingsplaats :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 15 mei 2016 @ 17:40:40 #65
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162223155
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Over dikke wagens gesproken: in juli ga ik 3 weken roadtrippen in het westen van de VS :9~

Nou blijkt dat je in Vegas voor een relatief bescheiden bedrag kan racen in supercars :7
Hoop dus m'n vriendin daar even een middagje in zo'n outletcentrum te kunnen parkeren en dan langs een circuit te gaan _O_

Nou kan ik met mijn budget gaan voor een Porsche Cayman GTS, Corvette C7 Stingray, Nissan GT-R of Audi R8 V10. Wat zouden mijn geliefde ex-collega's kiezen?
Zelf twijfel ik tussen de R8 en de GT- R
Ik denk dat als je de meeste beleving wilt, je het beste kan gaan voor een Corvette of de R8. De Nissan is erg snel, maar mist inderdaad beleving, waar de Porsche (en ook zeker de Audi) zoals ook al eerder gezegd het fijnste zal sturen.

Persoonlijk: Corvette, want USA USA USA USA!!!!!1

En oh ja: GO MAX!!!1!!!! w/ w/
  zondag 15 mei 2016 @ 23:17:56 #66
395837 tobitronics
tobitronics
pi_162233358
Even een vraagje voor de (EW) hikers hier:

Hebben jullie tijdens de zomervakantie (wanneer studOV niet geldig is) ook gewoon werk? Heb september vorig jaar gesolliciteerd maar heb zelf afgehaakt ivm tijdelijke functie bij ander bedrijf, het hiken begint nu toch eigenlijk weer te kriebelen. Wil dan alleen wel weten of het zin heeft om nu te solliciteren of dat ik daarmee beter tot half/eind augustus kan wachten :)

Alvast bedankt!
pi_162234278
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 23:17 schreef tobitronics het volgende:
Even een vraagje voor de (EW) hikers hier:

Hebben jullie tijdens de zomervakantie (wanneer studOV niet geldig is) ook gewoon werk? Heb september vorig jaar gesolliciteerd maar heb zelf afgehaakt ivm tijdelijke functie bij ander bedrijf, het hiken begint nu toch eigenlijk weer te kriebelen. Wil dan alleen wel weten of het zin heeft om nu te solliciteren of dat ik daarmee beter tot half/eind augustus kan wachten :)

Alvast bedankt!
Zelf (nog) geen ervaring met hiken in de zomervakantie, maar ik weet wel dat EW nu in bepaalde regio's mensen zoekt. Als jij in één van die regio's woont/studeert zou ik sowieso nu solliciteren.
pi_162240358
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 23:17 schreef tobitronics het volgende:
Even een vraagje voor de (EW) hikers hier:

Hebben jullie tijdens de zomervakantie (wanneer studOV niet geldig is) ook gewoon werk? Heb september vorig jaar gesolliciteerd maar heb zelf afgehaakt ivm tijdelijke functie bij ander bedrijf, het hiken begint nu toch eigenlijk weer te kriebelen. Wil dan alleen wel weten of het zin heeft om nu te solliciteren of dat ik daarmee beter tot half/eind augustus kan wachten :)

Alvast bedankt!
In de zomer gaat het werk gewoon door, maar je hebt waarschijnlijk relatief minder werk, omdat er veel meer hikers beschikbaar zijn en er minder werk is (veel bedrijfslui gaan op vakantie).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 16 mei 2016 @ 15:52:42 #69
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_162245790
Hoi vrinden en vrindinnen, hier spreekt Kiprollade. De enige echte, herrezen uit zijn isolement.

Oké, hier volgt een leuk verhaal/vraag ding.

Heeft iemand al de verstoringsdinges OV hel (afbeeldingen hieronder) meegemaakt bij ABCDEFGHIJ... enz. in Breda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er morgen zijn en ik ben tussen 13:00 en 14:00 uur bij de boeshalte, waardoor ik tot @&*#%^* 15:34 uur moet wachten.
Heeft iemand suggesties wat ik het beste kan doen?
Door het gras rollen lijkt me best dolletjes, maar daar ben ik niet langer dan een uur mee bezig vrees ik. Liften heb ik het ook niet zo op, aangezien ik steeds vaker zie dat knappe mannen ontvoerd worden en aangezien ik morgenavond patat eet wil ik dat niet missen.
pi_162245850
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 15:52 schreef Kiprollade het volgende:
Hoi vrinden en vrindinnen, hier spreekt Kiprollade. De enige echte, herrezen uit zijn isolement.

Oké, hier volgt een leuk verhaal/vraag ding.

Heeft iemand al de verstoringsdinges OV hel (afbeeldingen hieronder) meegemaakt bij ABCDEFGHIJ... enz. in Breda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er morgen zijn en ik ben tussen 13:00 en 14:00 uur bij de boeshalte, waardoor ik tot @&*#%^* 15:34 uur moet wachten.
Heeft iemand suggesties wat ik het beste kan doen?
Door het gras rollen lijkt me best dolletjes, maar daar ben ik niet langer dan een uur mee bezig vrees ik. Liften heb ik het ook niet zo op, aangezien ik steeds vaker zie dat knappe mannen ontvoerd worden en aangezien ik morgenavond patat eet wil ik dat niet missen.
Friet.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 16 mei 2016 @ 15:57:23 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_162245909
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 15:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Friet.
Kan een moderator deze post verwijderen?

Bij voorbaat dank.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162246053
Moet je voor locatiewerk ook een formulier invullen? En krijg je reistijd ook vergoed? Ik moet een uur reizen namelijk :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162246320
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 15:57 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Kan een moderator deze post verwijderen?

Bij voorbaat dank.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat is het enige juiste :+
  maandag 16 mei 2016 @ 16:12:13 #74
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_162246365
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef SR4 het volgende:
Moet je voor locatiewerk ook een formulier invullen? En krijg je reistijd ook vergoed? Ik moet een uur reizen namelijk :')
Nee, wel een ritbon uiteraard.
Reistijd wordt ook vergoed, maar voor zo ver ik weet krijg je per uur dat je reist naar de locatie 7 euro ongeacht leeftijd (correct me if I'm wrong). Dit is overigens bij Easyway.
pi_162246405
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nee, wel een ritbon uiteraard.
Reistijd wordt ook vergoed, maar voor zo ver ik weet krijg je per reisuur 7 euro ongeacht leeftijd (correct me if I'm wrong).
Bij Autoreset wel ja, maar daar krijg je reistijd naar locatiewerk niet uitbetaald.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162246452
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nee, wel een ritbon uiteraard.
Reistijd wordt ook vergoed, maar voor zo ver ik weet krijg je per uur dat je reist naar de locatie 7 euro ongeacht leeftijd (correct me if I'm wrong). Dit is overigens bij Easyway.
Ik dacht dat de reistijd gewoon hetzelfde is als het salaris? Mijn uurloon is 6,55..
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  maandag 16 mei 2016 @ 16:19:23 #77
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_162246591
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:14 schreef SR4 het volgende:

[..]

Ik dacht dat de reistijd gewoon hetzelfde is als het salaris? Mijn uurloon is 6,55..
Ik kreeg bij dat uurloon gewoon 7 euro per uur reistijd, dus je maakt winst als het goed is! ^O^
pi_162248717
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:14 schreef SR4 het volgende:

[..]

Ik dacht dat de reistijd gewoon hetzelfde is als het salaris? Mijn uurloon is 6,55..
Is ook zo, Easyway heeft geen variabele lonen
pi_162248766
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 15:52 schreef Kiprollade het volgende:
Hoi vrinden en vrindinnen, hier spreekt Kiprollade. De enige echte, herrezen uit zijn isolement.

Oké, hier volgt een leuk verhaal/vraag ding.

Heeft iemand al de verstoringsdinges OV hel (afbeeldingen hieronder) meegemaakt bij ABCDEFGHIJ... enz. in Breda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er morgen zijn en ik ben tussen 13:00 en 14:00 uur bij de boeshalte, waardoor ik tot @&*#%^* 15:34 uur moet wachten.
Heeft iemand suggesties wat ik het beste kan doen?
Door het gras rollen lijkt me best dolletjes, maar daar ben ik niet langer dan een uur mee bezig vrees ik. Liften heb ik het ook niet zo op, aangezien ik steeds vaker zie dat knappe mannen ontvoerd worden en aangezien ik morgenavond patat eet wil ik dat niet missen.
Toch knap dat je afbeeldingen na 2 uur al niet meer werken. Maar ik neem aan dat je hierop doelt: http://9292.nl/meldingen/verstoring/240104#

Is er normaliter een bushalte ergens op 20 minuten lopen, maar die geeft 9292 nu ook niet (meer) aan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 16 mei 2016 @ 21:09:18 #80
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_162254416
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Toch knap dat je afbeeldingen na 2 uur al niet meer werken. Maar ik neem aan dat je hierop doelt: http://9292.nl/meldingen/verstoring/240104#

Is er normaliter een bushalte ergens op 20 minuten lopen, maar die geeft 9292 nu ook niet (meer) aan.
Afbeeldingen doen het voor mij nog, maar ik doel daar inderdaad op.
Nu moet je dus naar Dorst lopen naar de brandweerkazerne, iets van het dubbele van de normale afstand naar de dichtstbijzijnde bushalte (Rijksweg, Dorst).
Ik ga maar even uitgebreid langs de weg chillen in de Volvo dan. :Y
  maandag 16 mei 2016 @ 21:10:37 #81
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_162254456
OEPS! DUBBEL!!!

VERDORIE!
pi_162262192
Halte bij de snelweg doet het gewoon en daar gaat wel elk kwartier een bus naar Breda, dus ik loop daar meestal heen. Valt opzich mee, net zover als in Meerkerk denk ik. Ondertussen verheug ik mij op de fiat Panda die ik nu ga ophalen in Nijmegen. Gelukkig ook nog 3 andere ritten vandaag: zwaagdijk, almere, Breda, Oosterhout, Wijchen
pi_162274053
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 07:07 schreef Volluto het volgende:
Halte bij de snelweg doet het gewoon en daar gaat wel elk kwartier een bus naar Breda, dus ik loop daar meestal heen. Valt opzich mee, net zover als in Meerkerk denk ik.
Welke is dat dan? Sterrebos?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162276854
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:08 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Welke is dat dan? Sterrebos?
Nee bergschot, beide kanten op gaat naar het station, zelfs iets korter dan met 131. Vandaag ook weer gedaan, beter dan wachten of er misschien een pendelbus ofzo komt.
pi_162302014
Njewww al 2 dagen geen werk gekregen :+

@trolley de baasbaas in wiuwert is overleden :o
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:46:56 #86
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162318613
Leuk spoedje vandaag! BMW 5 GT van Druten naar Groningen, 205 km. Wel met de 20d-motor, maar dat mag de pret niet drukken.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162320798
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef Volluto het volgende:

[..]

Nee bergschot, beide kanten op gaat naar het station, zelfs iets korter dan met 131. Vandaag ook weer gedaan, beter dan wachten of er misschien een pendelbus ofzo komt.
Kom eigenlijk nooit in Breda maar moest er vandaag weer eens zijn, tamelijk verwarrend die informatie uit de 9292-app.

Ben nu gewoon opgestapt op 131 naar Breda vanaf die eerste Minervumhalte, lopen naar Bergschot was niet handig want dan zou ik overstap missen en te laat komen bij de volgende ophaalafspraak.
pi_162322134
Ik ben bang dat ik gisteren ben geflitst :')

Word de boete naar je huis doorgestuurd of wordt het bedrag automatisch betaald en van je loon afgehouden?
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:53:32 #89
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162324617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik ben bang dat ik gisteren ben geflitst :')

Word de boete naar je huis doorgestuurd of wordt het bedrag automatisch betaald en van je loon afgehouden?
Bij AR wordt de boete gewoon thuisgestuurd nu, eerst verrekenden ze dat altijd met je loon. Hoe het bij EW zit weet ik niet. Gelukkig heb ik nog nooit een boete gehad, ondanks dat ik meestal stevig doorrij :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:55:34 #90
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162324651
Die 520d GT was een heerlijke auto. Super comfortabel (7-serie comfort) en heerlijk relaxt. 20d motor alleen een beetje aan de krappe kant voor zo'n zware auto. Als je eenmaal op constante snelheid bent gaat het echter meer dan prima (2100 toeren bij 130). Die 205 km vlogen voorbij!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162324879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:53 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Bij AR wordt de boete gewoon thuisgestuurd nu, eerst verrekenden ze dat altijd met je loon. Hoe het bij EW zit weet ik niet. Gelukkig heb ik nog nooit een boete gehad, ondanks dat ik meestal stevig doorrij :')
Ik wil bezwaar aantekenen als ik een boete krijg maar als ze direct inhoudem op het loon word ik nogal genaaid zeg maar :')
pi_162324958
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ik wil bezwaar aantekenen als ik een boete krijg maar als ze direct inhoudem op het loon word ik nogal genaaid zeg maar :')
Waarom wil je bewaar aantekenen? Twijfel je aan de flitser?
pi_162325077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:08 schreef FH_2 het volgende:

[..]

Waarom wil je bewaar aantekenen? Twijfel je aan de flitser?
Omdat ze soms niet goed zijn afgesteld of worden bediend door ongediplomeerd personeel, ik ga altijd in bezwaar.
pi_162326341
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:13 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Omdat ze soms niet goed zijn afgesteld of worden bediend door ongediplomeerd personeel, ik ga altijd in bezwaar.
Hmm oké. Is het bezwaar ooit gehonoreerd?
pi_162329011
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:05 schreef FH_2 het volgende:

[..]

Hmm oké. Is het bezwaar ooit gehonoreerd?
Jup
pi_162331432
Morgen een ritje van Harlingen naar Groningen in een A4 :)
pi_162331691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:26 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een ritje van Harlingen naar Groningen in een A4 :)
De nieuwe? Welke motor en bak?
pi_162332911
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:13 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Omdat ze soms niet goed zijn afgesteld of worden bediend door ongediplomeerd personeel, ik ga altijd in bezwaar.
Hoeveel boetes ontvang je per kwartaal?
pi_162333154
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoeveel boetes ontvang je per kwartaal?
Ik heb sinds december 2014 m'n rijbewijs en ik heb er iets van 10 ofzo, in 3 daarvan zit ik nu nog in de bezwaarprocedure en voor eentje mag ik waarschijnlijk binnen een paar maanden naar de kantonrechter komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nerdslayer op 19-05-2016 21:36:34 ]
pi_162333281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ik heb sinds december 2015 m'n rijbewijs en ik heb er iets van 10 ofzo, in 3 daarvan zit ik nu nog in de bezwaarprocedure en voor eentje mag ik waarschijnlijk binnen een paar maanden naar de kantonrechter komen.
_O- Misschien moet je je rechtervoet eens leren calibreren.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162333302
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Misschien moet je je rechtervoet eens leren calibreren.
Zou handig zijn ja :')
pi_162333369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:20 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Zou handig zijn ja :')
Zeker voor werk. Je krijgt per uur betaald en je werkgever krijgt het allemaal te zien. ;) Ik heb overigens met bijna vijf jaar rijbewijs en bijna een jaar motorrijbewijs nog nooit een boete gehad, dus hoe jij er dan gemiddeld twee per maand binnenharkt... :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_162333799
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zeker voor werk. Je krijgt per uur betaald en je werkgever krijgt het allemaal te zien. ;) Ik heb overigens met bijna vijf jaar rijbewijs en bijna een jaar motorrijbewijs nog nooit een boete gehad, dus hoe jij er dan gemiddeld twee per maand binnenharkt... :')
twee per maand? 10 bekeuringen in 17 maanden tijd, dus slechts 1 bekeuring per twee maanden O-)

Daarnaast ben ik voor werk nog niet bekeurd.
pi_162335404
Hij is van 2014, een 2.0 TDI :) @Nerdslayer
pi_162335643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

twee per maand? 10 bekeuringen in 17 maanden tijd, dus slechts 1 bekeuring per twee maanden O-)

Daarnaast ben ik voor werk nog niet bekeurd.
December 2015 is toch echt amper een halfjaar geleden. Bedoelde je dan 2014? ;) Overigens vind ik dat nog steeds veel. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_162335764
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

December 2015 is toch echt amper een halfjaar geleden. Bedoelde je dan 2014? ;) Overigens vind ik dat nog steeds veel. _O-
Ohja :')

December 2014 bedoelde ik inderdaad. Ik pas het bericht even aan.
pi_162341678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:36 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Ohja :')

December 2014 bedoelde ik inderdaad. Ik pas het bericht even aan.
Je weet wel die borden aan de kant van de weg met cijfertjes er op? Als jij er nou voor zorgt dat dat cijfertje overeen komt met het getal op de teller in de auto...

Ook nog nooit een boete gehad hier, behalve voor wildplassen (dronken).
  vrijdag 20 mei 2016 @ 07:50:41 #108
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162343440
2 hele lage snelheidsboetes voor een paar kilometer te hard en een keer over een doorgetrokken streep gereden. Dat alles in 8 jaar rijbewijs. En ik rij altijd flink door dus hoe je er in zo'n korte tijd 10 scoort is mij ook een raadsel :')
pi_162355416
Vanmiddag nog een spoedje Uden gekregen in een gloednieuwe Clio, had er pas 13km opzitten. Voor maandag helaas nog niet gebeld..
pi_162356678
Half jaar geleden voor het eerst een boete gehad.. meest domme plek ooit :+ Trajectcontrole bij Breukelen
pi_162358721
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je weet wel die borden aan de kant van de weg met cijfertjes er op? Als jij er nou voor zorgt dat dat cijfertje overeen komt met het getal op de teller in de auto...

Ook nog nooit een boete gehad hier, behalve voor wildplassen (dronken).
Het mooie is nog dat ik op 1 bekeuring winst heb gemaakt omdat het OM te laat reageerde op mijn brieven :')

Dwangsom van 300 euro van ontvangen op een bekeuring van 40 euro :')
pi_162358900
trajectcontrole op de A2 had mij eens te pakken voor 48 euries.

Nu het betere nieuws. AR heeft me weer eens flink beloond. Twee ritjes voor maandag met Etten leur-Nijkerk en Veenendaal-Oosterhout.

een BMW 320i twv ¤43,341 en een Mercedes-Benz CLS 500 4Matic twv ¤137,219. Tweede keer in een korte tijd dat ik in een auto van over de ton mag rijden. Om het nog wel een beetje minder erg te maken heb ik in de tussentijd van de vorige dure auto bijna alleen maar bestelauto's of minder personenauto's vervoerd.

Nu nog maar hopen dat het weekend snel voorbij is :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:12:34 #113
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162358901
Ik pak meestal een dikke boete per jaar en daar houd ik het dan ook bij. :')

Ik heb er 2 van 150 gehad, een van 320 en een van 45 ofzo. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162359087
Ik had gisteren een Citroen C3 :')

Wat een lelijke bejaardenbak is dat :') Rijdt ook ellendig en de bediening van de ramen is ook heel raar neergezet.

Maarja, aankomende week m'n kamer verbouwen en dan twee weekjes in de Balkan :7
pi_162360184
Op de valreep vandaag nog een ritje Hengelo-Maastricht gekregen in een nieuwe C klasse. Heb me wel vermaakt op de 31 in DU. Wel klere eind terug met ov.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:09:30 #116
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162360258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:19 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik had gisteren een Citroen C3 :')

Wat een lelijke bejaardenbak is dat :') Rijdt ook ellendig en de bediening van de ramen is ook heel raar neergezet.

Maarja, aankomende week m'n kamer verbouwen en dan twee weekjes in de Balkan :7
De ultieme bejaardenbak is toch wel de C4 Picasso hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162360853
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef br210 het volgende:
Op de valreep vandaag nog een ritje Hengelo-Maastricht gekregen in een nieuwe C klasse. Heb me wel vermaakt op de 31 in DU. Wel klere eind terug met ov.
Je mag toch helemaal niet in het buitenland rijden? :+
pi_162361608
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De ultieme bejaardenbak is toch wel de C4 Picasso hoor.
Of een willekeurig model van Toyota :')
pi_162361747
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Je mag toch helemaal niet in het buitenland rijden? :+
Ben ik niet bekend mee bij AR. Stond wel een keer bij een rit naar groningen in de klantspecifieke eisen dat ik niet over Duitsland mocht.

Doe regelmatig locatiewerk bij het bedrijf waar ik 'm ophaalde. Cp zei zelf dat over Duitsland wel een prima idee was.
pi_162365086
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:26 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een ritje van Harlingen naar Groningen in een A4 :)
Harlingen :D. Dan ben je langs Franeker gekomen met de trein, my hometown. Moest de Audi van de boot komen?
pi_162365933
Nee van een bedrijf bij de industriehaven. Vond het wel leuk Harlingen weer eens te zien, al jaren terug dat ik daar geweest ben :9
De A4 reed erg chill, handbak en S-line dus dikke prima :)
pi_162372888
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Of een willekeurig model van Toyota :')
GT86
pi_162373141
Hoe lang moet je transportformulieren en bonnetjes bewaren? Ik bewaar dit in dezelfde multomap waar ik m'n andere administratie gebruik maar de stapel begint erg dik te worden dus ik wil er wat uitgooien. Kan ik gelijk plaatsmaken voor de bekeuringsdossiers :')
  zaterdag 21 mei 2016 @ 04:49:45 #124
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162373902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef br210 het volgende:
Op de valreep vandaag nog een ritje Hengelo-Maastricht gekregen in een nieuwe C klasse. Heb me wel vermaakt op de 31 in DU. Wel klere eind terug met ov.
A31 _O_ Ga ik nog wel eens rijden als ik zin heb om een stukje te rijden.

Tijdje geleden een keer heen gegaan met m'n eigen auto toen ik me verveelde en toen de laatste 60 kilometer tot aan Bottrop in een kwartiertje gereden _O-

Wel 1:3 gereden over die 60km maar ja :')
pi_162377957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:54 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vanmiddag nog een spoedje Uden gekregen in een gloednieuwe Clio, had er pas 13km opzitten.
Dat was mijn 3e rit die ik door een fuckup van de LM bij m'n 1e rit niet meer kon halen |:(
  zondag 22 mei 2016 @ 16:18:29 #126
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162407628
Absurde week gehad, wat een gave opdrachten! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
pi_162409003
Voor AR mag je afaik niet door Duitsland, verzekeringskwestie oid.

Hopelijk kan ik binnenkort ook weer eens werken, stomme scriptie. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 22 mei 2016 @ 17:29:15 #128
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162410040
Toch wel even gebruik gemaakt van het ontbreken van een limiet op de Autobahn neem ik aan? :7
  zondag 22 mei 2016 @ 17:40:11 #129
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162410408
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel even gebruik gemaakt van het ontbreken van een limiet op de Autobahn neem ik aan? :7
Auto had ook geen limiet :+
  zondag 22 mei 2016 @ 18:49:44 #130
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162412256
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Auto had ook geen limiet :+
Begrenzer eraf ja?

Wat ik overigens altijd zou doen bij zulk soort auto's. Heb je een dikke Audi RS, kan je nog de Golfjes GTI van deze wereld niet los rijden omdat je op 250 begrensd bent.
pi_162415066
Hoezo heb je hier geen taxipas voor nodig?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 22 mei 2016 @ 20:23:45 #132
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162415098
Omdat ik in de auto's van de mensen zelf rij ;)
  zondag 22 mei 2016 @ 20:36:28 #133
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162415559
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:18 schreef Sjouveur het volgende:
Absurde week gehad, wat een gave opdrachten! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
Lekker hoor!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162422020
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:18 schreef Sjouveur het volgende:
Absurde week gehad, wat een gave opdrachten! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
Holy shit die Audi's.
pi_162426622
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:18 schreef Sjouveur het volgende:
Absurde week gehad, wat een gave opdrachten! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
Dikke rs6, mooi werk jij haha
pi_162442934
De pendelbus vanaf de Maltaweg rijdt niet meer hè? Moet er morgen twee keer heen, in een 320 en een Polo Slowmotion :)
pi_162463452
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
De pendelbus vanaf de Maltaweg rijdt niet meer hè? Moet er morgen twee keer heen, in een 320 en een Polo Slowmotion :)
Nee dus, het waren twee heerlijke wandelingen. :') en de Polo had een leuke party trick, boven de 80 begon het raam aan de linkerkant snoeihard te fluiten, dus ik heb de hele weg moeten slipstreamen om uit de wind te blijven :+
pi_162464068
Hoe zit het met vakantiegeld bij AR. Zie wel op m'n loonstrookjes dat ik wat opbouw, maar moet ik zelf vragen of AR dit uitbetaalt of gebeurt dit automatisch in mei?
pi_162466103
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Nee dus, het waren twee heerlijke wandelingen. :') en de Polo had een leuke party trick, boven de 80 begon het raam aan de linkerkant snoeihard te fluiten, dus ik heb de hele weg moeten slipstreamen om uit de wind te blijven :+
Je kunt ook het raam dicht doen, scheelt een boel. Is nog zuiniger ook :)

Of gewoon de radio keihard aan :')
pi_162466123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:38 schreef br210 het volgende:
Hoe zit het met vakantiegeld bij AR. Zie wel op m'n loonstrookjes dat ik wat opbouw, maar moet ik zelf vragen of AR dit uitbetaalt of gebeurt dit automatisch in mei?
Ik weet niet hoe het bij AR is maar bij EW (en m'n vorige bijbaan) krijg je als parttimer je vakantiegeld bovenop je bruto uurloon per maand, dus niet op een bepaald moment een extra betaling.
pi_162467301
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:41 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Je kunt ook het raam dicht doen, scheelt een boel. Is nog zuiniger ook :)

Of gewoon de radio keihard aan :')
dat wilde ik ook doen, maar het raam ging niet open of dicht :P hij kwam van een schadebedrijf dus er zal wel het een en ander provisorisch zijn gerepareerd.

En volgens mij moet je administratie mailen als je je vakantiegeld wil laten uitbetalen, zoiets staat in de handleiding geloof ik.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:48:37 #142
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162486958
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat wilde ik ook doen, maar het raam ging niet open of dicht :P hij kwam van een schadebedrijf dus er zal wel het een en ander provisorisch zijn gerepareerd.

En volgens mij moet je administratie mailen als je je vakantiegeld wil laten uitbetalen, zoiets staat in de handleiding geloof ik.
Lijkt me een beetje raar dat je de administratie moet mailen voor vakantiegeld, dat kan je aanvechten geloof ik dan. Iedere werknemer met een arbeidsovereenkomst heeft recht op vakantiegeld, of dat verrekend wordt met het uurloon of apart wordt uitbetaald is aan de werkgever.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162494095
Had vandaag weer een Smart.. inhalen met een zo'n bak is gewoon onmogelijk :+
pi_162494241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:48 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Lijkt me een beetje raar dat je de administratie moet mailen voor vakantiegeld, dat kan je aanvechten geloof ik dan. Iedere werknemer met een arbeidsovereenkomst heeft recht op vakantiegeld, of dat verrekend wordt met het uurloon of apart wordt uitbetaald is aan de werkgever.
Je krijgt ook sowieso vakantiegeld, vakantiedagen, kort verzuim, weet ik het. Staat keurig op je loonstrook. Maar als je het uitbetaald wilt hebben (wat je hebt opgebouwd) moet je mailen. Mag wanneer je maar wilt. Als je een bepaalde periode niet gewerkt hebt, wordt het automatisch uitbetaald.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:47:07 #145
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162494818
Was er bij AR niet een verschil tussen vakantiegeld dat je standaard in mei krijgt en reserveringen waar je zelf om kan vragen?
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:17:14 #146
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162495596
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Was er bij AR niet een verschil tussen vakantiegeld dat je standaard in mei krijgt en reserveringen waar je zelf om kan vragen?
Ja. Vakantiegeld krijg je standaard in mei uitbetaald en alle andere reserveringen mag/moet je zelf om vragen (vakantiegeld/feestdagen/kort verzuim of zoiets) en die worden dan met de eerste verloning uitbetaald.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162495779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja. Vakantiegeld krijg je standaard in mei uitbetaald en alle andere reserveringen mag/moet je zelf om vragen (vakantiegeld/feestdagen/kort verzuim of zoiets) en die worden dan met de eerste verloning uitbetaald.
Na de zomer maar eens doen denk ik, kan ik een nieuwe uitlaat halen voor de CB :)
pi_162517954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:11 schreef Nucleass het volgende:
Had vandaag weer een Smart.. inhalen met een zo'n bak is gewoon onmogelijk :+
Nog nooit gereden. Ook niet genoeg power als je gewoon terugschakelt naar z'n vier?

Vier dagen beschikbaar deze week, nul dagen werk. Mooi kut.

[ Bericht 5% gewijzigd door pfefferkatze op 26-05-2016 17:49:24 ]
pi_162530207
Hier ook 4 dagen beschikbaar en 0 dagen werk. Eindelijk een week veel tijd :(
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_162530321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:56 schreef Pespre1 het volgende:
Hier ook 4 dagen beschikbaar en 0 dagen werk. Eindelijk een week veel tijd :(
Maakt het toch wel weer extra zuur om telkens te lezen "help wij zoeken mensen in regio bla bla, ken je nog iemand, zusjes, familie, etc?" en dan geen werk te krijgen.

Onze werkgever kan natuurlijk ook niets doen aan de hoeveelheid beschikbare transporten, en zij zouden ons ook wel continu aan het werk willen zetten, maar het is wel echt seizoensarbeid ondertussen dit.
pi_162536219
3 dagen beschikbaar 0 dagen gewerkt en ook in mijn regio zoeken ze nieuwe mensen. Mei was echt een schandalig karige maand wat dat betreft :/
pi_162536291
Nergens last van in Groningen.
4 dagen beschikbaar deze week en heb er 4 gewerkt en allemaal 8:30-18:00.
pi_162539960
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:01 schreef Nucleass het volgende:
Nergens last van in Groningen.
4 dagen beschikbaar deze week en heb er 4 gewerkt en allemaal 8:30-18:00.

Heb er in mijn regio (Haarlem) pas sinds de afgelopen drie-vier maanden last van, de anderhalf jaar daarvoor was elke beschikbare dag gewoon een werkdag.

Belastingaangifte 2015 in ieder geval vandaag teruggekregen dus dat compenseert wel de karige meimaand *O*
pi_162545592
Een rit voor morgen gekregen, de auto (rolstoelauto) moet ik meenemen naar huis en maandagochtend inleveren, en maandag daarna nog twee (lange) ritjes :D Wordt weer een lekker volledig dagje hiken! :) ^O^

Edit: vraagje, moet ik dan morgen al een ritbon invullen met als eindadres mijn eigen adres, vervolgens maandag een ritbon invullen met als startadres mijn adres? Of maandag gewoon één ritbon invullen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Quattroporte47 op 27-05-2016 22:40:45 ]
pi_162558778
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:42 schreef Quattroporte47 het volgende:
Een rit voor morgen gekregen, de auto (rolstoelauto) moet ik meenemen naar huis en maandagochtend inleveren, en maandag daarna nog twee (lange) ritjes :D Wordt weer een lekker volledig dagje hiken! :) ^O^

Edit: vraagje, moet ik dan morgen al een ritbon invullen met als eindadres mijn eigen adres, vervolgens maandag een ritbon invullen met als startadres mijn adres? Of maandag gewoon één ritbon invullen?
Nee gewoon maandag invullen met datum van vrijdag, en dan de uren van maandag nog even + je aankomsttijd vrijdags thuis. Zo moest ik het destijds doen bij ew.
pi_162568629
De auto staat veilig op de oprit :) Ook een leuke functie was de verbruiksmonitor, waar je ook een gegevens van de vorige rit (die een andere EW'er dus reed) kon zien: 2/5 sterren :P Ik heb braaf 5/5 sterren gehaald :+) Hierdoor vroeg ik me wel af: hoe rijden jullie met de auto's? Als eerste bij het stoplicht weg of zo snel mogelijk opschakelen?

Ik persoonlijk was in de eerste 5 maanden van dit werk wel zo, maar nu doe ik het (meestal) rustig aan, cruisecontrol op 115 en gaan met die banaan (mits het rustig is, anders moet je steeds van baan wisselen).
pi_162570062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Quattroporte47 het volgende:
De auto staat veilig op de oprit :) Ook een leuke functie was de verbruiksmonitor, waar je ook een gegevens van de vorige rit (die een andere EW'er dus reed) kon zien: 2/5 sterren :P Ik heb braaf 5/5 sterren gehaald :+) Hierdoor vroeg ik me wel af: hoe rijden jullie met de auto's? Als eerste bij het stoplicht weg of zo snel mogelijk opschakelen?

Ik persoonlijk was in de eerste 5 maanden van dit werk wel zo, maar nu doe ik het (meestal) rustig aan, cruisecontrol op 115 en gaan met die banaan (mits het rustig is, anders moet je steeds van baan wisselen).
Ik rij over het algemeen heel rustig en onder de snelheidslimiet, net wat jij zegt 110-115km/u vind ik wel een fijne kruissnelheid.

Alleen als het een dikke bak is is een stoplichtsprintje wel leuk.

Meestal als ik instap staat het bereik bijvoorbeeld op 540km, dan rijd ik er 80km mee en staat het bereik op 560km :+ dus veel zuiniger gereden dan de voorgangers.

Heb wel de indruk dat de meeste van die jongens flink doortrappen, heb dat wel meegemaakt bij daagjes hikerwerkzaamheden bij verhuurbedrijven.
pi_162570341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:57 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
3 dagen beschikbaar 0 dagen gewerkt en ook in mijn regio zoeken ze nieuwe mensen.
Die mensen zijn waarschijnlijk ook niet per direct benodigd, maar puur als buffer voor de vakantie en na de vakantie, wanneer een heleboel mensen afgestudeerd zijn/stoppen met studie.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 29 mei 2016 @ 16:14:57 #159
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162594441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Quattroporte47 het volgende:
De auto staat veilig op de oprit :) Ook een leuke functie was de verbruiksmonitor, waar je ook een gegevens van de vorige rit (die een andere EW'er dus reed) kon zien: 2/5 sterren :P Ik heb braaf 5/5 sterren gehaald :+) Hierdoor vroeg ik me wel af: hoe rijden jullie met de auto's? Als eerste bij het stoplicht weg of zo snel mogelijk opschakelen?

Ik persoonlijk was in de eerste 5 maanden van dit werk wel zo, maar nu doe ik het (meestal) rustig aan, cruisecontrol op 115 en gaan met die banaan (mits het rustig is, anders moet je steeds van baan wisselen).
Ik rijd meestal wel lekker door, maar ik trap de auto's nooit af. In dit werk heb je mijns inziens gewoon een bepaalde verantwoordelijkheid tegenover de klant/LM om zuinig om te gaan met hun spullen. Als het bijvoorbeeld een VDU-onderhoudsritje is geldt deze regel helemaal, omdat je dan niet weet of de auto privé of zakelijk is gekocht/geleased.

Dus dat betekent dat ik de auto allereerst gewoon rustig warm rij. Gas geven met een koude motor (ik heb het verschillende collega's zien doen) doe ik nooit. Als hij dan eenmaal op temperatuur is rij ik meestal lekker vlot door. Soms een beetje wegtrekken bij stoplichten, maar wel zodanig dat andere weggebruikers niet in gevaar worden gebracht. Op de snelweg zit ik meestal zo'n 10km (teller) boven de limiet. Dus 140 bij 130, 130 bij 120 enz. Met de tellercorrectie en de correctie bij controles zit je dan vaak precies goed qua snelheid. Ook altijd Flitsmeister aan, nog nooit een boete gehad :)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162609620
Motertje inderdaad eerst altijd even laten draaien en dan ondertussen gewoon navigatie en muziek etc. instellen.

Voor de rest ligt het echt aan de wagen hoe ik rij. Had op een dag een normale megabe en de sport uitvoering ervan. Ja dan ga je toch even de verschillen opzoeken tussen de auto's.

Verder Vind ik het af en toe wel eens leuk om lekker op te trekken bij het invoegen ofzo. Maar buiten dat ga ik wel altijd zo goed en netjes mogelijk met de auto om.

Cruise control heb ik t niet zo mee, heb je ook niet heel veel aan als je voornamelijk in de randstad rijdt.
pi_162618460
Morgen 2 ritjes. Gaat een lange dag worden. Enige nadeel is dat ik totaal zo'n 5-6km moet gaan lopen. Vanaf Venlo langs de weilanden en maltaweg :( Gelukkig is het zo te zien morgen lekker weer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pespre1 op 30-05-2016 16:04:14 ]
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_162619608
Morgen twee ritjes. Lekker naar 'je zal er maar wonen'-Limburg. Helaas wel veel te vroeg op om naar het mooie *kuch* Meerkerk te gaan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162624434
Zo de 10,5 uur durende dag zit er bijna op, @pespre1: ik heb vandaag 15 km gelopen :p

Edit: voor morgen één kort ritje gekregen, komt goed uit i.v.m. huiswerk. Het is nog wel een ware Lexus!! (CT200H :') :) )

[ Bericht 35% gewijzigd door Quattroporte47 op 30-05-2016 21:12:08 ]
pi_162651373
Jullie hebben vast in het nieuws gezien dat rapper Typhoon is aangehouden vanwege de combinatie jong zijn en een dure auto. Het feit of dit al dan niet door huidskleur komt laat ik even achterwegen. Een kennis vertelde mij dat hij, bij zijn werk bij de belastingdienst, foto's binnen krijgt van dure auto's op de snelweg en dan wordt gecontroleerd hoe de persoon in kwestie deze auto kan rijden.

Is er hier wel eens iemand door de politie aan de kant gezet vanwege het feit dat hij of zij een dure auto reed voor hiken? Ik vind het toch een raar idee dat ik misschien een paar keer ben nagetrokken, omdat ik voor werk een auto moest vervoeren.
pi_162651682
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
Jullie hebben vast in het nieuws gezien dat rapper Typhoon is aangehouden vanwege de combinatie jong zijn en een dure auto. Het feit of dit al dan niet door huidskleur komt laat ik even achterwegen. Een kennis vertelde mij dat hij, bij zijn werk bij de belastingdienst, foto's binnen krijgt van dure auto's op de snelweg en dan wordt gecontroleerd hoe de persoon in kwestie deze auto kan rijden.

Is er hier wel eens iemand door de politie aan de kant gezet vanwege het feit dat hij of zij een dure auto reed voor hiken? Ik vind het toch een raar idee dat ik misschien een paar keer ben nagetrokken, omdat ik voor werk een auto moest vervoeren.
Bij Typhoon ging het ook echt om een Outlander PHEV :') dat maakt het wat mij betreft des te meer racistisch.

Het is geen goedkope auto maar gewoon een zakelijke vaderbak, geen superluxe pooierbak.

Heb wel eens nagedacht over wat ik zou doen als ik aangehouden zou worden, dacht gewoon aan transportgegevens laten zien en de wouten eventueel naar Easy way laten bellen. Maar goed, ik ben blank, dus dan zal de politie er wel van uit gaan dat het pappies auto is die ik aan het rijden ben.
pi_162654306
Morgen weer s werken, hele maand mei niet :+ Leeuwarden - Rotterdam. Dan houdt t alweer op
pi_162656219
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bij Typhoon ging het ook echt om een Outlander PHEV :') dat maakt het wat mij betreft des te meer racistisch.

Het is geen goedkope auto maar gewoon een zakelijke vaderbak, geen superluxe pooierbak.

Heb wel eens nagedacht over wat ik zou doen als ik aangehouden zou worden, dacht gewoon aan transportgegevens laten zien en de wouten eventueel naar Easy way laten bellen. Maar goed, ik ben blank, dus dan zal de politie er wel van uit gaan dat het pappies auto is die ik aan het rijden ben.
helaas heb je wel gelijk dat wij ons hier in mindere mate zorgen hoeven te maken omdat wij blank zijn. Ook denk ik dat het blousje, chino etcetera ook wel helpt in de beeldvorming. Er stond dat de kleding ook een belangrijke graadmeter was.
pi_162671517
Denk dat huidskleur in dat geval wel een grote rol heeft gespeeld. Maar dat je aan de kant wordt gezet omdat je in standaard leaseblik rijdt is wel heel ernstig.

Zelf vandaag voor het eerst in weken weer gewerkt. Had een DS3 van Enschede-Sittard en een Suzuki Alto uit 2013 van Heerlen-Vianen. Wat een dramatisch stuk plastic is dat zeg. Maar wel weer uurtjes gemaakt, en nu ik 22 ben leveren die nog een stukje meer op ook :)

Op persoonlijk vlak ook autonieuws: De Seat Ibiza staat te koop. Reden is dat ik bezig ben met de aanschaf van nieuw speelgoed. Tipje van de sluier: het heeft een 2.6L 6-in-lijn met twee turbo's.
pi_162671644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 16:25 schreef SytseH het volgende:
Denk dat huidskleur in dat geval wel een grote rol heeft gespeeld. Maar dat je aan de kant wordt gezet omdat je in standaard leaseblik rijdt is wel heel ernstig.

Zelf vandaag voor het eerst in weken weer gewerkt. Had een DS3 van Enschede-Sittard en een Suzuki Alto uit 2013 van Heerlen-Vianen. Wat een dramatisch stuk plastic is dat zeg. Maar wel weer uurtjes gemaakt, en nu ik 22 ben leveren die nog een stukje meer op ook :)

Op persoonlijk vlak ook autonieuws: De Seat Ibiza staat te koop. Reden is dat ik bezig ben met de aanschaf van nieuw speelgoed. Tipje van de sluier: het heeft een 2.6L 6-in-lijn met twee turbo's.
een R33? :D

Net terug van de Maltaweg, er rijdt weer een pendel *O*
pi_162672234
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

een R33? :D
In 1 keer goed! :D
pi_162672276
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:05 schreef SytseH het volgende:

[..]

In 1 keer goed! :D
supervet hoor _O_ zijn ook niet eens zo duur als ik had verwacht. En dan heb je toch mooi een JDM machine :7
pi_162672716
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
Jullie hebben vast in het nieuws gezien dat rapper Typhoon is aangehouden vanwege de combinatie jong zijn en een dure auto. Het feit of dit al dan niet door huidskleur komt laat ik even achterwegen. Een kennis vertelde mij dat hij, bij zijn werk bij de belastingdienst, foto's binnen krijgt van dure auto's op de snelweg en dan wordt gecontroleerd hoe de persoon in kwestie deze auto kan rijden.

Is er hier wel eens iemand door de politie aan de kant gezet vanwege het feit dat hij of zij een dure auto reed voor hiken? Ik vind het toch een raar idee dat ik misschien een paar keer ben nagetrokken, omdat ik voor werk een auto moest vervoeren.
Het probleem ligt toch echt bij het politiekorps, die worden hier gewoon op getraind. Ik ben zelf nog nooit aangehouden door de politie, terwijl ik in Mclarens, Ferrari's, Aston Martins, Maserati's en Porsches heb gereden.
pi_162672895
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

supervet hoor _O_ zijn ook niet eens zo duur als ik had verwacht. En dan heb je toch mooi een JDM machine :7
Nee dat is bij mij hoe het balletje is gaan rollen. Ik kwam een R33 GTS-T tegen voor 10k, en toen dacht ik "Hey wacht eens even, dat is best betaalbaar!". Toen me gaan inlezen, paar keer bij verschillende auto's gaan kijken, en nu een R33 GTS-T gevonden waar net een RB26DETT (de motor van de GT-R) in is geswapt. Daar ga ik binnenkort in proefrijden :). En als die het niet wordt laat ik een andere GTS-T uit Japan komen denk ik.
pi_162673348
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:43 schreef SytseH het volgende:

[..]

Nee dat is bij mij hoe het balletje is gaan rollen. Ik kwam een R33 GTS-T tegen voor 10k, en toen dacht ik "Hey wacht eens even, dat is best betaalbaar!". Toen me gaan inlezen, paar keer bij verschillende auto's gaan kijken, en nu een R33 GTS-T gevonden waar net een RB26DETT (de motor van de GT-R) in is geswapt. Daar ga ik binnenkort in proefrijden :). En als die het niet wordt laat ik een andere GTS-T uit Japan komen denk ik.
Zal wel even wennen zijn om rechts te rijden :P Maar wel tof hoor, zie de foto's wel verschijnen hier :)
  woensdag 1 juni 2016 @ 18:49:13 #175
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162673958
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:43 schreef SytseH het volgende:

[..]

Nee dat is bij mij hoe het balletje is gaan rollen. Ik kwam een R33 GTS-T tegen voor 10k, en toen dacht ik "Hey wacht eens even, dat is best betaalbaar!". Toen me gaan inlezen, paar keer bij verschillende auto's gaan kijken, en nu een R33 GTS-T gevonden waar net een RB26DETT (de motor van de GT-R) in is geswapt. Daar ga ik binnenkort in proefrijden :). En als die het niet wordt laat ik een andere GTS-T uit Japan komen denk ik.
Nice, nice _O_

Zijn eigenlijk ook mijn enige 2 eisen aan een volgende auto :D
-Meer dan 4 cilinders
-Sneller dan de Octavia
pi_162674305
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nice, nice _O_

Zijn eigenlijk ook mijn enige 2 eisen aan een volgende auto :D
-Meer dan 4 cilinders
-Sneller dan de Octavia
BMW 6inlijn :D
  woensdag 1 juni 2016 @ 19:15:59 #177
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162674427
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 19:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

BMW 6inlijn :D
Zoiets ja. 330i ofzo :Y
Al heb ik eigenlijk altijd geroepen dat ik hierna een 159 V6 ga halen.

Ach ja, vooral sowieso nog lang niet uitgekeken op de Octavia dus dat scheelt.
pi_162674445
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 19:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

BMW 6inlijn :D
Ook een goeie keuze, ik heb ook overwogen om een M3 te kopen, maar die zijn lastig te vinden als je er een in echt goeie staat wilt vinden. Worden ook vaak hard afgetrapt door een tweede en derde eigenaar. Die Skylines zijn vrijwel allemaal eerste-eigenaar Japanners die netjes zijn met hun spullen en de Skyline als weekendauto gebruiken :)
pi_162675761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 19:16 schreef SytseH het volgende:

[..]

Ook een goeie keuze, ik heb ook overwogen om een M3 te kopen, maar die zijn lastig te vinden als je er een in echt goeie staat wilt vinden. Worden ook vaak hard afgetrapt door een tweede en derde eigenaar. Die Skylines zijn vrijwel allemaal eerste-eigenaar Japanners die netjes zijn met hun spullen en de Skyline als weekendauto gebruiken :)
Dat hiken betaald jou meer dan mij volgens mij :')
pi_162678361
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
Is er hier wel eens iemand door de politie aan de kant gezet vanwege het feit dat hij of zij een dure auto reed voor hiken? Ik vind het toch een raar idee dat ik misschien een paar keer ben nagetrokken, omdat ik voor werk een auto moest vervoeren.
Weet niet in hoeverre het hetzelfde is, maar ik ben ooit een keer tijdens het hiken langs de (snel)weg gezet met een Audi A8. Hoefde alleen m'n rijbewijs te laten zien (geen papieren). Toen liep die vent naar z'n motor en kwam terug met de mededeling dat "ik niet het goede kenteken had". Best vreemd, want me dunkt dat hij dat kenteken ook wel rijdend had kunnen checken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162699430
Morgen van Weert naar Lelystad in een Up!, hopen dat hij cruisecontrol heeft :+
pi_162706104
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:15 schreef Quattroporte47 het volgende:
Morgen van Weert naar Lelystad in een Up!, hopen dat hij cruisecontrol heeft :+
Denk t niet haha
pi_162709098
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 23:31 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Denk t niet haha
Vrees het ook van niet :'( :'( Alleen de High Up! heeft het als standaard, maar daar krijg je dan ook onnodige dingen bij als parkeersensoren achter haha, we'll see...
pi_162710320
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 08:29 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Vrees het ook van niet :'( :'( Alleen de High Up! heeft het als standaard, maar daar krijg je dan ook onnodige dingen bij als parkeersensoren achter haha, we'll see...
Mwaah, parkeersensoren zijn best handig :p
pi_162711388
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:18 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mwaah, parkeersensoren zijn best handig :p
Bij een auto ≥ Golf wel, maar bij een Up zou ik er niet zo snel extra voor betalen. Het is dan wel vooral handig met paaltjes e.d. in je dode hoek.
pi_162712064
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade :D :P

Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol :+
Jammer alleen van het 75pk motortje :) Maar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
pi_162712286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:05 schreef underground1009 het volgende:
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade :D :P

Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol :+
Jammer alleen van het 75pk motortje :) Maar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
Aah, zo’n dak dat open kan? :'D
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:43:09 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162712818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:05 schreef underground1009 het volgende:
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade :D :P

Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol :+
Jammer alleen van het 75pk motortje :) Maar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
Is toch de sterkste motor die 75pk?

Ik had overigens een keer een CityGo met stoelverwarming maar zonder elektrische spiegels :')
pi_162715688
Ik geloof dat er een 90pk uitvoering van de Up! is. Er komt binnenkort een GTI aan met 115pk.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:22:54 #190
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162716009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:14 schreef SytseH het volgende:
Ik geloof dat er een 90pk uitvoering van de Up! is. Er komt binnenkort een GTI aan met 115pk.
Ik dacht alleen 60 en 75, maar goed, het is allemaal weinig :P

115pk klinkt dan wel weer geinig. Volgens mij was de Lupo GTI destijds ook wel een leuk wagentje.
pi_162721280
Het was volgens mij (naar mijn gevoel) de 60pk, onder 2000rpm schakelen betekende ingehaald worden door een vrachtwagen haha! Ook geen cruisecontrol :'( Maar ach, naar het station gebracht dus hoef niet 40 min te lopen :-)

En voor maandag de eerste keer naar Groningen (vanuit roffa) en eerste keer door Drenthe voor EW :D Nu wél in auto's met cruisecontrol en meer dan 60PK!

Edit: zie net dat de planning onmogelijk is, twee uur met het OV van Dort naar Rotterdam, waardoor alles dus ruim anderhalfuur opschuift. Morgen maar even het spoednummer bellen, of zouden ze daar niet blij mee zijn? Ik vraag maandagochtend bij het afleveradres wel of ze me naar de bushalte brengen, scheelt me drie kwartier lopen en haal ik het wel.

[ Bericht 20% gewijzigd door Quattroporte47 op 03-06-2016 23:23:39 ]
  zaterdag 4 juni 2016 @ 01:26:03 #192
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162732031
Nu al (buiten de werkgever om) een dikke rit voor de zomer! Amsterdam - Marseille per 535d en 528i (wordt bestuurd door een vriend van me). 1200 km dikke pret, dat wordt lekker wegtrekken bij de Péages. Eerst heen, na twee weken weer retour. Zin in!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 4 juni 2016 @ 08:04:55 #193
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162733584
Gaaf zeg! Tussendoor heen en weer met het vliegtuig, of ook daar vakantie vieren?
pi_162734752
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef McAwesome het volgende:
Nu al (buiten de werkgever om) een dikke rit voor de zomer! Amsterdam - Marseille per 535d en 528i (wordt bestuurd door een vriend van me). 1200 km dikke pret, dat wordt lekker wegtrekken bij de Péages. Eerst heen, na twee weken weer retour. Zin in!
Hoe dannnnnnn
  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:12:25 #195
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162735629
Nice, nice

Ikzelf ga dit rondje wegtikken :7

pi_162738644
Noodnummer gebeld: voicemail :')
Zou lekker zijn als je op zaterdag een rit hebt en problemen krijgt.

Dik die rit naar Frankrijk! 535 lijkt me ideale auto daarvoor.

[ Bericht 15% gewijzigd door Quattroporte47 op 04-06-2016 14:03:26 ]
  zaterdag 4 juni 2016 @ 14:17:22 #197
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_162739116
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Quattroporte47 het volgende:
Noodnummer gebeld: voicemail :')
Zou lekker zijn als je op zaterdag een rit hebt en problemen krijgt.

Dik die rit naar Frankrijk! 535 lijkt me ideale auto daarvoor.
Is ook altijd de bedoeling dat je de voicemail inspreekt (zover ik weet).
pi_162739189
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:17 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Is ook altijd de bedoeling dat je de voicemail inspreekt (zover ik weet).
Vanochtend ook gedaan maar nog geen reactie.
pi_162740108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 18:30 schreef Quattroporte47 het volgende:
Het was volgens mij (naar mijn gevoel) de 60pk, onder 2000rpm schakelen betekende ingehaald worden door een vrachtwagen haha! Ook geen cruisecontrol :'( Maar ach, naar het station gebracht dus hoef niet 40 min te lopen :-)

En voor maandag de eerste keer naar Groningen (vanuit roffa) en eerste keer door Drenthe voor EW :D Nu wél in auto's met cruisecontrol en meer dan 60PK!

Edit: zie net dat de planning onmogelijk is, twee uur met het OV van Dort naar Rotterdam, waardoor alles dus ruim anderhalfuur opschuift. Morgen maar even het spoednummer bellen, of zouden ze daar niet blij mee zijn? Ik vraag maandagochtend bij het afleveradres wel of ze me naar de bushalte brengen, scheelt me drie kwartier lopen en haal ik het wel.
Noodnummer is volgens mij echt bedoeld voor spoedgevallen, bijvoorbeeld als je op zaterdag een rit hebt en en er is niemand op het afleveradres. Maandag kunnen ze gewoon een andere chauffeur zoeken of de tijden aanpassen van jouw ritten, mocht het nodig zijn.
pi_162740966
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:57 schreef Volluto het volgende:

[..]

Noodnummer is volgens mij echt bedoeld voor spoedgevallen, bijvoorbeeld als je op zaterdag een rit hebt en en er is niemand op het afleveradres. Maandag kunnen ze gewoon een andere chauffeur zoeken of de tijden aanpassen van jouw ritten, mocht het nodig zijn.
Het probleem is dat ik die auto om 8:00 op moet halen ipv 9:00 in Houten, zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me aangezien het daar 7:30 opengaat, maar toch maar even bellen.
pi_162741191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik die auto om 8:00 op moet halen ipv 9:00 in Houten, zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me aangezien het daar 7:30 opengaat, maar toch maar even bellen.
o zo, dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik heb afgelopen week ook een auto daar opgehaald (bij nummer 77, niet 10) en om kwart voor 8 was er in elke geval al iemand om de sleutels te geven.
pi_162741278
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:50 schreef Volluto het volgende:

[..]

o zo, dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik heb afgelopen week ook een auto daar opgehaald (bij nummer 77, niet 10) en om kwart voor 8 was er in elke geval al iemand om de sleutels te geven.
Ah thanks! Als er van ew verder geen reactie komt dan haal ik die auto gewoon om 8 uur op ipv 9 uur (zoals in de ritomschrijving staat). Lijkt me dat die auto om 8 uur ook wel klaarstaat, zijn toch huurauto's.
pi_162741308
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:54 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Ah thanks! Als er van ew verder geen reactie komt dan haal ik die auto gewoon om 8 uur op ipv 9 uur (zoals in de ritomschrijving staat). Lijkt me dat die auto om 8 uur ook wel klaarstaat, zijn toch huurauto's.
Ford Focus zeker?
pi_162741365
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ford Focus zeker?
Clio haha.
Het is daar altijd Twingo, Clio of Focus :P Wel een van de leukere ophaaladressen moet ik zeggen, relatief goed bereikbaar en aardige mensen. Nog een tip als je van bushalte vleugelboot komt: loop eerst richting het grote rode gebouw, ga dan de parkeergarage in en loop via de achteruitgang van de parkeergarage richting nr. 77, laat bij het verlaten van de parkeergarage de deur openstaan zodat je niet helemaal hoeft om te lopen als je de auto gaat halen :)
pi_162741506
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:59 schreef Quattroporte47 het volgende:
Het is daar altijd Twingo, Clio of Focus
Heb pas één Twingo gereden uit de 38 Renaults. En best goede tip, al kom ik daar niet zelf nooit om af te halen.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:44:09 #206
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162753638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 08:04 schreef Sjouveur het volgende:
Gaaf zeg! Tussendoor heen en weer met het vliegtuig, of ook daar vakantie vieren?
Thanks! Zeker tof. Ik ga tussendoor heen en weer! Hij blijft twee weken weg, en juist in die tussentijd had ik mijn eigen weekje vakantie gepland. Komt mooi uit zo, maar als ik nog niks had staan was ik daar wellicht gebleven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:12 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoe dannnnnnn
Kennis van me belde me op met de vraag of ik zijn auto's kon brengen haha. Was zelf ook een beetje verbaasd, maar zo'n kans laat ik niet lopen natuurlijk!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:46:16 #207
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162753678
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Quattroporte47 het volgende:
Noodnummer gebeld: voicemail :')
Zou lekker zijn als je op zaterdag een rit hebt en problemen krijgt.

Dik die rit naar Frankrijk! 535 lijkt me ideale auto daarvoor.
Zeker! Heerlijk zo'n zescilinder diesel. Meer dan voldoende power en heerlijk comfortabel :D
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:47:20 #208
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162753713
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Nice, nice

Ikzelf ga dit rondje wegtikken :7

[ afbeelding ]
Tof! Lijkt vrij veel op de ronde die ik twee jaar terug heb gedaan, is echt fantastisch mooi! Ben benieuwd naar je ervaringen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 6 juni 2016 @ 21:32:47 #209
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162800390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:47 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Tof! Lijkt vrij veel op de ronde die ik twee jaar terug heb gedaan, is echt fantastisch mooi! Ben benieuwd naar je ervaringen.
Heb er ook echt onwijs veel zin in! Ben al in Florida en NYC geweest, maar dit is toch weer heel anders!

Heb je daar onderweg eigenlijk een beetje faciliteiten? Ik bedoel, op een rit van 500 kilometer moet ik onderweg toch echt wel een keertje tanken/eten/drinken/plassen :+
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:04:29 #210
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162811693
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heb er ook echt onwijs veel zin in! Ben al in Florida en NYC geweest, maar dit is toch weer heel anders!

Heb je daar onderweg eigenlijk een beetje faciliteiten? Ik bedoel, op een rit van 500 kilometer moet ik onderweg toch echt wel een keertje tanken/eten/drinken/plassen :+
Ik heb in Utah en Arizona regelmatig meegemaakt dat er 120-140 mijl tussen het eerstvolgende dorp of tankstation zat. Kijk dus goed naar de borden met "Next services in xxx miles" :7
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:12:27 #211
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162811882
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:04 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik heb in Utah en Arizona regelmatig meegemaakt dat er 120-140 mijl tussen het eerstvolgende dorp of tankstation zat. Kijk dus goed naar de borden met "Next services in xxx miles" :7
Dat is wel te doen dan :Y

Sowieso gaat onze eerste aankoop een jerrycan worden :P
pi_162812075
Lol die post van ew op fb. Daar sta je dan zonder velgen haha :+
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:28:07 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162812188
De Mercque is ook gefixt. Uiteindelijk bleek een lager in de transmissie kapot te zijn dus na veel huilen en zoeken op de gok een tweedehands (4-)bak gekocht van een diesel. Die gok pakte goed uit want het paste allemaal perfect. :7


Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_162812667
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:28 schreef Amoeba het volgende:
De Mercque is ook gefixt. Uiteindelijk bleek een lager in de transmissie kapot te zijn dus na veel huilen en zoeken op de gok een tweedehands (4-)bak gekocht van een diesel. Die gok pakte goed uit want het paste allemaal perfect. :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, zelf even gebeund?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:07:37 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_162813067
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nice, zelf even gebeund?
Met mn pa. Dagje sleutelen maar dan heb je ook wat.

Hij is bijna af nu. Nog ergens een keerringetje vervangen en die roest bij de wielkast nog een keer weghalen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:34:11 #216
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162821498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is wel te doen dan :Y

Sowieso gaat onze eerste aankoop een jerrycan worden :P
Ja het is wel goed te doen, soms inderdaad heel lang niks maar in Californië is het over het algemeen prima voor elkaar.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:35:06 #217
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162821521
Vandaag m'n eerste PC-ritje gehad in een C180d. Prima kar, aardige klant, lekker ritje. Het pc'en bevalt me wel!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162840655
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:59 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Clio haha.
Het is daar altijd Twingo, Clio of Focus :P Wel een van de leukere ophaaladressen moet ik zeggen, relatief goed bereikbaar en aardige mensen. Nog een tip als je van bushalte vleugelboot komt: loop eerst richting het grote rode gebouw, ga dan de parkeergarage in en loop via de achteruitgang van de parkeergarage richting nr. 77, laat bij het verlaten van de parkeergarage de deur openstaan zodat je niet helemaal hoeft om te lopen als je de auto gaat halen :)
Als wij als hikers elkaar nou steunen en gewoon altijd de deur openlaten, hoeft er maar één iemand om te lopen. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_162843756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als wij als hikers elkaar nou steunen en gewoon altijd de deur openlaten, hoeft er maar één iemand om te lopen. :P
Ik weet niet of ze dat zo leuk vinden, ondanks dat je er van de andere kant zo in kan lopen.

Er staan soms trouwens echt dikke wagens in die parkeergarage zeg! O.a. een gifgroene Focus RS, M5 en Z4M coupé! (En 30 witte Twingo's ;) )
pi_162845899
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:34 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze dat zo leuk vinden, ondanks dat je er van de andere kant zo in kan lopen.

Er staan soms trouwens echt dikke wagens in die parkeergarage zeg! O.a. een gifgroene Focus RS, M5 en Z4M coupé! (En 30 witte Twingo's ;) )
Ik vind het ook altijd leuk om rustig naar boven te rijden en te kijken of ik wat bijzonders kan spotten.

Parkeergarages O+
pi_162846564
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd leuk om rustig naar boven te rijden en te kijken of ik wat bijzonders kan spotten.

Parkeergarages O+
Echt wel! Bij "dat rode gebouw" ;) was laatst ook een F-pace V6 gespot! Verderop op het industrieterrein zag ik laatst een M4 Competition, wat een bak geluid kwam daaruit!
  woensdag 8 juni 2016 @ 19:11:49 #222
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162847354
Dikke velgen onder die M4 zeg, net tegen het foute aan, hehe.

Kreeg hier net een spoedje binnen: met de ICE naar Düsseldorf om daar een bmw 640i op te halen. Hopelijk rijdt de trein mooi op tijd, kan geen minuut verliezen namelijk.
pi_162849523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Sjouveur het volgende:
Dikke velgen onder die M4 zeg, net tegen het foute aan, hehe.

Kreeg hier net een spoedje binnen: met de ICE naar Düsseldorf om daar een bmw 640i op te halen. Hopelijk rijdt de trein mooi op tijd, kan geen minuut verliezen namelijk.
Zijn de Competition velgen.
En wat een zieke rit! Zeg me niet dat dit als hiker voor EW/AR is?!
Veel plezier en succes, ik heb nog niet vaak een ICE op tijd zien vertrekken vanaf Utrecht Centraal :+
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:34:39 #224
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162854439
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:45 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Echt wel! Bij "dat rode gebouw" ;) was laatst ook een F-pace V6 gespot! Verderop op het industrieterrein zag ik laatst een M4 Competition, wat een bak geluid kwam daaruit!
[ afbeelding ]
De competition ziet er zo goed uit! Ik heb laatst een keer een stukje meegereden in een M3 Competition. Lekker een paar burnouts getrokken, heerlijke kar!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:13:38 #225
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_162857260
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Zijn de Competition velgen.
En wat een zieke rit! Zeg me niet dat dit als hiker voor EW/AR is?!
Veel plezier en succes, ik heb nog niet vaak een ICE op tijd zien vertrekken vanaf Utrecht Centraal :+
Was niet als hiker voor EW/AR, maar voor een man die normaal gesproken gereden wordt. ICE had inderdaad weer eens vertraging opgelopen, maar ik was nog op tijd gelukkig :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Sjouveur op 09-06-2016 00:22:46 ]
  zaterdag 11 juni 2016 @ 17:29:27 #226
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_162919915
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:13 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Was niet als hiker voor EW/AR, maar voor een man die normaal gesproken gereden wordt. ICE had inderdaad weer eens vertraging opgelopen, maar ik was nog op tijd gelukkig :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf ding, lijkt me een heerlijke cruiser zo'n 6 GC!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_162961241
AC restaurant Meerkerk nu op tv bij Smerige Zaken _O- ben er wel eens binnengestapt tijdens werktijd maar gelukkig overgeslagen toen ik de menuprijzen zag.

Herkende het wel meteen daar.
pi_162965228
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
AC restaurant Meerkerk nu op tv bij Smerige Zaken _O- ben er wel eens binnengestapt tijdens werktijd maar gelukkig overgeslagen toen ik de menuprijzen zag.

Herkende het wel meteen daar.
Dan maar naar de McDonald's :+
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:59:29 #229
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_163023203
Weinig ritjes gehad, jongens? Ik moest vandaag nog even 180 km in een Peugeot 508 Hybrid4 van Boxmeer naar de Maltaweg. Blijf me toch ergeren aan die automaat, pluspunt is dat het pendelbusje me weer op stond te wachten!

Voor donderdag alweer een PC-rit binnen. In totaal 290 km in een Model S! Ben heel erg benieuwd, voor mij de eerste kennismaking met Tesla.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_163023648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef McAwesome het volgende:
Weinig ritjes gehad, jongens? Ik moest vandaag nog even 180 km in een Peugeot 508 Hybrid4 van Boxmeer naar de Maltaweg. Blijf me toch ergeren aan die automaat, pluspunt is dat het pendelbusje me weer op stond te wachten!

Voor donderdag alweer een PC-rit binnen. In totaal 290 km in een Model S! Ben heel erg benieuwd, voor mij de eerste kennismaking met Tesla.
Nice! En mooi dat de pendelbus weer terug is.

Mijn laatste rit was naar de Maltaweg, 2,5 maand geleden :'( vanaf vandaag heb ik weer tijd om te werken (vakantie :D), maar volgens mij is het rustig in Groningen want geen werk hier -O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 15 juni 2016 @ 02:18:47 #231
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163023999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef McAwesome het volgende:
Weinig ritjes gehad, jongens? Ik moest vandaag nog even 180 km in een Peugeot 508 Hybrid4 van Boxmeer naar de Maltaweg. Blijf me toch ergeren aan die automaat, pluspunt is dat het pendelbusje me weer op stond te wachten!

Voor donderdag alweer een PC-rit binnen. In totaal 290 km in een Model S! Ben heel erg benieuwd, voor mij de eerste kennismaking met Tesla.
Genoeg. Maar er gebeurt zoveel vage shit in België op de weg met een dusdanig hoge frequentie dat ik het allemaal maar niet de moeite waard vind om te verwerken.

Die wegafzettingen, snelheidslimieten op binnenwegen/landweggetjes is echt absurd, soms gewoon echt een straatcircuit en niet te vergeten de hordes wielrenners op de rijbaan waar ze absoluut niet horen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_163024019
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Nice! En mooi dat de pendelbus weer terug is.

Mijn laatste rit was naar de Maltaweg, 2,5 maand geleden :'( vanaf vandaag heb ik weer tijd om te werken (vakantie :D), maar volgens mij is het rustig in Groningen want geen werk hier -O-
Ik ben nog druk bezig met het afronden van m'n scriptie. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_163024543
Same, hard strijden om m'n bachelor toch echt binnen te koppen dit jaar. Gisteren toch nog even 9 PC-uurtjes gemaakt maar niks spannends meegemaakt.
pi_163030948
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben nog druk bezig met het afronden van m'n scriptie. :@
Awh, dan lig ik liever werkloos in bed. Succes :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 15 juni 2016 @ 19:04:17 #235
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_163039592
Voucher gekregen voor mijn huurauto voor mijn roadtrip door het zuidwesten van de USA. Heeft de categorie die ik gehuurd heb geen cruise control volgens de voucher :{

Kan het me nauwelijks voorstellen overigens. Heb een midsize SUV, volgens de site van de verhuurder Toyota RAV4 of gelijkwaardig. Dat soort auto's hebben toch wel standaard cc zou je denken... In ieder geval weinig zin om die gigantische afstanden over waarschijnlijk hele rechte en lege wegen zonder cc te rijden _O-
  woensdag 15 juni 2016 @ 22:06:31 #236
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163046560
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Voucher gekregen voor mijn huurauto voor mijn roadtrip door het zuidwesten van de USA. Heeft de categorie die ik gehuurd heb geen cruise control volgens de voucher :{

Kan het me nauwelijks voorstellen overigens. Heb een midsize SUV, volgens de site van de verhuurder Toyota RAV4 of gelijkwaardig. Dat soort auto's hebben toch wel standaard cc zou je denken... In ieder geval weinig zin om die gigantische afstanden over waarschijnlijk hele rechte en lege wegen zonder cc te rijden _O-
Baksteen op het gaspedaal leggen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:59:59 #237
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_163070828
Ik ben om. Man, wat is dat een fijne auto zo'n Tesla. Bakken met koppel, enorm stil en comfortabel. Gadgets zijn ook leuk, maar wat mij het meest verbaasde was de range. Meer dan voldoende, ik zou het op 1 lading gered kunnen hebben 300 km. Mooie dingen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_163072624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 20:59 schreef McAwesome het volgende:
Ik ben om. Man, wat is dat een fijne auto zo'n Tesla. Bakken met koppel, enorm stil en comfortabel. Gadgets zijn ook leuk, maar wat mij het meest verbaasde was de range. Meer dan voldoende, ik zou het op 1 lading gered kunnen hebben 300 km. Mooie dingen.
Dat alles zo fijn is en dan ook nog dat uiterlijk als groot pluspunt. Snap inderdaad hoe ze zo snel zo groot zijn geworden.
pi_163077975
Scriptie ingeleverd, maandag weer beschikbaar! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_163078036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 02:05 schreef Sarasi het volgende:
Scriptie ingeleverd, maandag weer beschikbaar! *O*
Nice :D

Morgen voor 6t naar Amsterdam *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163078053
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 02:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Nice :D

Morgen voor 6t naar Amsterdam *O*
Ik heb morgen een tentamen wat ik ga falen omdat ik net m'n scriptie heb ingeleverd. :')

Maar goed. Maandag wordt sowieso een studievrije dag. :7
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 08:31:26 #242
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_163078858
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 22:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Baksteen op het gaspedaal leggen.
En dan ook maar een plank eronder, volgens mij moet je in de VS zo'n beetje de bak in als je met 1mph te snel wordt gepakt.
pi_163088664
Vandaag nog als spoedje 100 km met een Aygo geracet. En het salaris is ook binnen! Kan ik eindelijk de OnePlus 3 kopen :D :D
pi_163090849
Over salaris gesproken... vorige maand één dag niet uitbetaald gekregen, omdat ik zogenaamd geen ritbonnen in had gestuurd terwijl ik hier gewoon de bevestiging heb van de vier(!) ritten die ik die dag reed. Afijn, vorige maand dus alsnog die ritbonnen ingestuurd en laat dat nu net het bedrag zijn dat ik te weinig uitbetaald heb gekregen deze maand.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163100726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:04 schreef DireStraits7 het volgende:
Over salaris gesproken... vorige maand één dag niet uitbetaald gekregen, omdat ik zogenaamd geen ritbonnen in had gestuurd terwijl ik hier gewoon de bevestiging heb van de vier(!) ritten die ik die dag reed. Afijn, vorige maand dus alsnog die ritbonnen ingestuurd en laat dat nu net het bedrag zijn dat ik te weinig uitbetaald heb gekregen deze maand.
Ook best zuur dat ze het dan pas bij de volgende maandronde storten en niet gewoon meteen na het behandelen van de e-mail er over.

Ik ben nu modje hier trouwens. Positiviteitspaleis. Geen ruimte voor haters.
pi_163169280
Goede karma van vandaag weer gehad. Drie hikers een lift aangeboden bij Meerkerk.

Wat een kutweer was het vandaag trouwens.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163211628
Rustig in dit topic :+
pi_163214448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:11 schreef Drowzz het volgende:
Rustig in dit topic :+
Er is ook 0 werk in Groningen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:53:08 #249
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_163214786
Heeft iemand ervaring met zo'n Outlander PHEV? Ik vraag me af of het normaal is als hij schokt bij gas los. Heb zelf een hoop hybrides gereden, maar zoveel geschok heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_163224709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef Sjouveur het volgende:
Heeft iemand ervaring met zo'n Outlander PHEV? Ik vraag me af of het normaal is als hij schokt bij gas los. Heb zelf een hoop hybrides gereden, maar zoveel geschok heb ik nog nooit meegemaakt.
Heb in meerdere gereden en kan me nergens vinden in wat jij omschrijft, dus dan zou ik zeggen dat dat niet normaal is.

Gas los was gewoon supersmooth rollen net zoals tijdens de rest van de rit.
pi_163244465
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heb in meerdere gereden en kan me nergens vinden in wat jij omschrijft, dus dan zou ik zeggen dat dat niet normaal is.

Gas los was gewoon supersmooth rollen net zoals tijdens de rest van de rit.
Misschien was de motorrem heel erg aan? Die je via die shiftpaddles bedient :') :')

Ik heb volgende week tentamens dus werk sowieso niet, maar volgens mij is het erg rustig!

Iets heel anders, weet niet of dit echt de geschikte locatie is om het te vragen, maar denken jullie dat het het waard is om voor een A1 motorrijbewijs te gaan? Of 9 maanden wachten tot m'n 20ste en dan A2? Opzich lijkt A1 me wel vet alleen als ik die filmpjes op YouTube kijk lijken het soms met grasmaaiers qua geluid!
pi_163248805
Net 3 minuten geleden gebeld door AR, bel ik terug: voicemail ;(

Maar net een Volvo V70 2.5 uit '99 op de kop getikt voor een roadtrip met twee vrienden, dus prima dagje gehad _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163259314
Woensdag mijn bachelorthese ingeleverd, gisteren officieel geaccepteerd door de commissie, dus ik ben officieel Bachelor of Science!

Verder gisteren een nieuwe auto gekocht. Toch geen skyline geworden, bleek na goed uitzoeken in het eerste jaar toch bijna 15k te kosten en dat werd me een beetje te gortig. Maar ik kan dinsdag een ander leuk speeltje ophalen. Ik zal dan een fotootje posten, maar het gaat om iets met een 3.5L V6..

Vandaag weet EW dan mijn feestvreugde goed in toom te houden met de terrordag der terrordagen. Enschede-Geleen-Eindhoven-Wierden in niet één, niet twee, maar drie verschillende Citroën C1's! :'(
pi_163278693
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:33 schreef yosander het volgende:

[..]

Er is ook 0 werk in Groningen :')
Hier in de Randstad gaat het vooralsnog redelijk. Afgelopen dinsdag nog 10 uur werk. Vandaag één mooi spoedje in een Mercedes E200, maar had met iets meer geluk (gezien de spoedjes) zo nog een volle dag werk kunnen vangen. Voor maandag ook alweer een volle werkdag binnen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163278732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:23 schreef SytseH het volgende:
Woensdag mijn bachelorthese ingeleverd, gisteren officieel geaccepteerd door de commissie, dus ik ben officieel Bachelor of Science!
Gefeliciteerd. :)

BSc is overigens wel een heel ruim begrip. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163280771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Hier in de Randstad gaat het vooralsnog redelijk. Afgelopen dinsdag nog 10 uur werk. Vandaag één mooi spoedje in een Mercedes E200, maar had met iets meer geluk (gezien de spoedjes) zo nog een volle dag werk kunnen vangen. Voor maandag ook alweer een volle werkdag binnen.
Maandag Groningen - Emmen per Transporter, iig werk :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163281496
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Maandag Groningen - Emmen per Transporter, iig werk :P
Transporter is prima, beter dan C1/Aygo/Up/Twingo/dat soort kadavers.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 02:35:28 #258
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_163282410
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:23 schreef SytseH het volgende:
Woensdag mijn bachelorthese ingeleverd, gisteren officieel geaccepteerd door de commissie, dus ik ben officieel Bachelor of Science!

Verder gisteren een nieuwe auto gekocht. Toch geen skyline geworden, bleek na goed uitzoeken in het eerste jaar toch bijna 15k te kosten en dat werd me een beetje te gortig. Maar ik kan dinsdag een ander leuk speeltje ophalen. Ik zal dan een fotootje posten, maar het gaat om iets met een 3.5L V6..

Vandaag weet EW dan mijn feestvreugde goed in toom te houden met de terrordag der terrordagen. Enschede-Geleen-Eindhoven-Wierden in niet één, niet twee, maar drie verschillende Citroën C1's! :'(
Gefeliciteerd met beiden! Ben wel benieuwd nu :D

Moet ik ook maar op zoek, moet wel de snelste auto van het topic blijven hebben natuurlijk :P
pi_163282720
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:33 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Misschien was de motorrem heel erg aan? Die je via die shiftpaddles bedient :') :')

Ik heb volgende week tentamens dus werk sowieso niet, maar volgens mij is het erg rustig!

Iets heel anders, weet niet of dit echt de geschikte locatie is om het te vragen, maar denken jullie dat het het waard is om voor een A1 motorrijbewijs te gaan? Of 9 maanden wachten tot m'n 20ste en dan A2? Opzich lijkt A1 me wel vet alleen als ik die filmpjes op YouTube kijk lijken het soms met grasmaaiers qua geluid!
Als je nooit snelweg wilt gaan rijden, ga dan voor A1. Die dingen hebben vaak een top van rond de 100-110, maar daar komen duurt best even en als je meer dan 60kg weegt, haal je het niet. Dat betekent dat je op de snelweg niet weg kunt komen als er iets gebeurt (een auto die in jou wil invoegen, bijvoorbeeld) omdat je die reserve niet hebt. Als je toch alleen plattelandsweggetjes wil rijden en geld teveel hebt, kun je er best voor gaan.

Je moet namelijk dan of op je 20e alles opnieuw doen; theorie, AVB & AVD, of twee jaar wachten en dan alleen AVD opnieuw halen. Als het maar om negen maanden gaat, spaar dan nu nog even lekker door en begin over acht maanden met lessen. Theorie kun je direct halen, die is niet getrapt (je haalt theorie voor A, niet voor A1 of A2 oid). Zodra je 20 bent AVB doen voor A2 en dan zo snel mogelijk AVD halen. En als je dan vanaf nu gespaard hebt, kun je voor/tijdens rijlessen al een fijn pak aanschaffen en tegen de tijd dat je slaagt een mooie motor. :)

Overigens is er ook een motorrijlestopic, misschien dat je daar beter heen kunt voor vervolgvragen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 25-06-2016 07:02:42 ]
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 09:45:02 #260
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_163283543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:23 schreef SytseH het volgende:
Woensdag mijn bachelorthese ingeleverd, gisteren officieel geaccepteerd door de commissie, dus ik ben officieel Bachelor of Science!

Verder gisteren een nieuwe auto gekocht. Toch geen skyline geworden, bleek na goed uitzoeken in het eerste jaar toch bijna 15k te kosten en dat werd me een beetje te gortig. Maar ik kan dinsdag een ander leuk speeltje ophalen. Ik zal dan een fotootje posten, maar het gaat om iets met een 3.5L V6..

Vandaag weet EW dan mijn feestvreugde goed in toom te houden met de terrordag der terrordagen. Enschede-Geleen-Eindhoven-Wierden in niet één, niet twee, maar drie verschillende Citroën C1's! :'(
Gefeliciteerd! 350Z misschien?
pi_163292760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. :)

BSc is overigens wel een heel ruim begrip. ;)
Heb m'n bachelor Technische Informatica net gehaald. Begin volgend jaar aan m'n Master Business Information Technology. Dus volgens mij telt die van mij wel ;)

quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 02:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met beiden! Ben wel benieuwd nu :D

Moet ik ook maar op zoek, moet wel de snelste auto van het topic blijven hebben natuurlijk :P
Die titel ben je wel kwijt ben ik bang :D


quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 09:45 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! 350Z misschien?
Thanks! En dat lijkt me een hele goede gok. Leren bekleding, Stoelverwarming, Cruise Control, Navigatie, Cabrio, 0-100 in 5,9.. Klinkt wel als iets wat ik zou kopen.

Ik zal dinsdag wel wat foto's posten :)
  maandag 27 juni 2016 @ 15:56:37 #262
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_163341483
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:54 schreef SytseH het volgende:

Thanks! En dat lijkt me een hele goede gok. Leren bekleding, Stoelverwarming, Cruise Control, Navigatie, Cabrio, 0-100 in 5,9.. Klinkt wel als iets wat ik zou kopen.

Ik zal dinsdag wel wat foto's posten :)
Klinkt goed! Letterlijk en figuurlijk, want die V6 maakt een lekker geluidje. Ben benieuwd naar de foto's, maar alvast veel plezierige km's toegewenst.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 27 juni 2016 @ 15:59:11 #263
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_163341550
Voor donderdag al een PC-ritje in de boeken. Voor de vierde keer de C180. Aardige klant wel, en als je veel met iemand rijdt raak je een beetje op elkaar ingespeeld. Meestal aan het begin en eind even een kort gesprek, dat is toch wel wat het PC'en mijns inziens leuk maakt.

Voor morgen, woensdag en vrijdag nog beschikbaar voor AR. Ben benieuwd of daar nog iets leuks uit de doeken komt!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_163357613
Vanmiddag gebeld door EW voor werk voor morgen. 2 ritjes, maar eentje staat er blijkbaar niet op. Nu eindigt mijn eerste rit in Eindhoven en zou mijn tweede rit beginnen in Almere, dus zou de planning niet gewoon foutieve informatie over de telefoon gegeven hebben, maar de juiste op internet?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163358042
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 23:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Vanmiddag gebeld door EW voor werk voor morgen. 2 ritjes, maar eentje staat er blijkbaar niet op. Nu eindigt mijn eerste rit in Eindhoven en zou mijn tweede rit beginnen in Almere, dus zou de planning niet gewoon foutieve informatie over de telefoon gegeven hebben, maar de juiste op internet?
Zou morgen gewoon lekker je eerste rit rijden en na 9 uur even stoppen bij een tankstation om de planning te bellen.
pi_163379053
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:54 schreef SytseH het volgende:

[..]

Heb m'n bachelor Technische Informatica net gehaald. Begin volgend jaar aan m'n Master Business Information Technology. Dus volgens mij telt die van mij wel ;)

[..]

Die titel ben je wel kwijt ben ik bang :D

[..]

Thanks! En dat lijkt me een hele goede gok. Leren bekleding, Stoelverwarming, Cruise Control, Navigatie, Cabrio, 0-100 in 5,9.. Klinkt wel als iets wat ik zou kopen.

Ik zal dinsdag wel wat foto's posten :)
Het is dinsdag :+
pi_163381219
Het is inderdaad dinsdag!





  woensdag 29 juni 2016 @ 10:41:01 #268
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163386011
Nice.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_163386980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:21 schreef SytseH het volgende:
Het is inderdaad dinsdag!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeer dik!

3 ritten voor morgen ook al binnen :7 sinds wanneer betaalt NL minimumloon? :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163387519
Mooi zeg die 350Z! Is die Stock? Nog plannen ermee? Veel veilige kilometers gewenst :)
pi_163387802
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Zeer dik!

3 ritten voor morgen ook al binnen :7 sinds wanneer betaalt NL minimumloon? :(
Wat? -O- Heb jij de Delfsail mail ook gehad trouwens? Anders kan ik die wel naar je doorsturen als je nog werk zoekt voor volgende week vrijdag, zaterdag en zondag.
Your opinion of me is none of my business.
pi_163389611
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wat? -O- Heb jij de Delfsail mail ook gehad trouwens? Anders kan ik die wel naar je doorsturen als je nog werk zoekt voor volgende week vrijdag, zaterdag en zondag.
Deze week toch?
pi_163389937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:04 schreef Quattroporte47 het volgende:
Mooi zeg die 350Z! Is die Stock? Nog plannen ermee? Veel veilige kilometers gewenst :)
Helemaal stock, vorige eigenaars hebben de velgen aan gort gereden en er een navigatiesysteem ingebouwd, voor de rest is er niks mee gebeurd. Dit worden op termijn mijn wintervelgen (zodra ik deze banden ervan af heb gebrand), en dan komt er een mooi setje 18" Rays als zomervelgjes. De subwoofer moet nog even gerepareerd worden, maar daarna ben ik niet van plan er veel aan te doen. Mochten er veren stuk gaan dan komen er wel coilovers op (en gaat hij dus iets omlaag), en mocht de uitlaat een keer stuk gaan is dat een goed excuus voor een mooie performance exhaust, maar als er niks kapot gaat laat ik hem lekker zo. Geluid is heerlijk, en meer dan genoeg power om me mee te vermaken :)
pi_163391194
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 13:47 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Deze week toch?
Kan ook wel ja :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_163392350
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wat? -O- Heb jij de Delfsail mail ook gehad trouwens? Anders kan ik die wel naar je doorsturen als je nog werk zoekt voor volgende week vrijdag, zaterdag en zondag.
Ja uurloon van NL is van 11,xx naar 8,80 gegaan (geen cao) en volgens de nieuwsbrief gaat dat per 1 juli naar maarliefst 8,87 :+

Die mail heb ik ook gehad, thanks anyway :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163394062
Morgen twee ritjes.

Tiel > Oosterhout in een busje en daarna Hoeven > Drachten in een Passat van 2016 8)7 . Mag de auto in Hoeven pas 4 uur ophalen dus ben echt half 10 thuis of zo aangezien ik in Ede woon.

Ik vind het mooi.

Trouwens: moet je in Oosterhout nog steeds onder die slagboom daar?
pi_163399010
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 23:36 schreef SytseH het volgende:

[..]

Zou morgen gewoon lekker je eerste rit rijden en na 9 uur even stoppen bij een tankstation om de planning te bellen.
Nou, ik dus 's ochtends bellen. Kreeg een Goes - Huizen erbij. Huizen is vlakbij, maar volgens mij was ik snel van Eindhoven naar Groningen dan van Eindhoven naar Goes. Ik was kwart voor elf in Eindhoven klaar en was 3,5 uur later pas in Goes. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163403137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 17:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Morgen twee ritjes.

Tiel > Oosterhout in een busje en daarna Hoeven > Drachten in een Passat van 2016 8)7 . Mag de auto in Hoeven pas 4 uur ophalen dus ben echt half 10 thuis of zo aangezien ik in Ede woon.

Ik vind het mooi.

Trouwens: moet je in Oosterhout nog steeds onder die slagboom daar?
Nee, ze hebben eindelijk een doorgang geplaatst. Mocht ook wel.
  donderdag 30 juni 2016 @ 14:02:18 #279
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_163411218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:21 schreef SytseH het volgende:
Het is inderdaad dinsdag!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vet _O_

Had ik misschien toch meer beschikbaar moeten zijn (of minder bier moeten drinken :+) toen ik nog EW'er was, kon zelfs als thuiswoner nog geen Peugeot 106 rijden :D
  donderdag 30 juni 2016 @ 14:11:42 #280
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_163411400
Gave auto inderdaad, zo'n 350Z! Veel veilige en plezierige kilometers gewenst ;)
pi_163413782
Als het dan toch over andere auto's gaat, ik heb ook weer een andere!


Een 325E Automaat met een lading opties:

- WisWas Installatie
- Airco
- CruiseControl
- Elek. Schuifdak/Kanteldak
- Vol leder beige interieur
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging (Ofcourse)
- Sperdifferentieel
- 4x Elektrische ramen
- ABS
pi_163414425
Prachtig exemplaar Drowzz, zijn superfraaie auto's.
pi_163416115
Twee korte ritjes morgen ondanks de mega-maandwisseldrukte, Insignia :r en een Caddy.
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:50:14 #284
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_163420931
Wat een prachtig model blijft die 3 ook, mooie keuze Drowzz, wel jammer van de automaat natuurlijk.

Onder het mom van "het is niet altijd feest": net een ritje gehad in een '97 Corsa. Wel 2 gezellige mensen mogen vervoeren die er ook om konden lachen. "Ja, dit is wel de 16 klepper hoor" :p
pi_163424212
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Twee korte ritjes morgen ondanks de mega-maandwisseldrukte, Insignia :r en een Caddy.
Wat is er mis met een Insignia?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_163427662
Klagen over een Insignia terwijl ik straks in een Aygo mag gaan banjeren. Ruilen? ;)
pi_163430497
Net een heerlijke V60 D4 met R-design naar Damsco gereden en nu op weg naar zijn broertje de V50 D2 :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163430764
Ik spot hier 4 hikers van Easyway: http://www.sbs6.nl/video/lnL8NO123H4/hart-van-nederland-vroeg

Best wel bizar gisteren: 9 hikers van Easyway vanuit heel Nederland krijgen opdracht om auto's af te leveren in Gees. Tijdens de rit naar Gees hoor je op de radio dat er een overval plaatsgevonden heeft, waarbij eigenaar van de woning overleden is. In de auto denk je: 'Ah Gees, hoe groot zou die kans zijn dat ik daar de auto af moet leveren?'. Vervolgens kom je daar aan en dat blijkt dat inderdaad het adres te zijn waar wij onze auto's af diende te leveren. :{

Alles afgezet natuurlijk, zoals in het filmpje te zien is. Volgende probleem: blijkt dat de bus exact door dat straatje rijdt én de maatschappij heeft besloten om die bushalte voorlopig even over te slaan. Vervolgens crisisoverleg bij Easyway natuurlijk, want iedereen die daar aanwezig was diende minimaal 2 uur te reizen om bij het vervolgadres te komen. Uiteindelijk had Easyway, na 2 uur wachten (andere hikers zelfs wat langer), 2 taxibusjes geregeld om ons naar het dichtsbijzijnde station te brengen. Waarschijnlijk zijn er een hoop vervolgritjes gesneuveld gisteren, die van mij in elk geval wel.

Van alle adressen in Nederland, alle dagen in het jaar, moet je uitgerekend op dat tijdstip daar zijn. Bizar.
pi_163434682
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:17 schreef Shefkee het volgende:
Ik spot hier 4 hikers van Easyway: http://www.sbs6.nl/video/lnL8NO123H4/hart-van-nederland-vroeg

Best wel bizar gisteren: 9 hikers van Easyway vanuit heel Nederland krijgen opdracht om auto's af te leveren in Gees. Tijdens de rit naar Gees hoor je op de radio dat er een overval plaatsgevonden heeft, waarbij eigenaar van de woning overleden is. In de auto denk je: 'Ah Gees, hoe groot zou die kans zijn dat ik daar de auto af moet leveren?'. Vervolgens kom je daar aan en dat blijkt dat inderdaad het adres te zijn waar wij onze auto's af diende te leveren. :{

Alles afgezet natuurlijk, zoals in het filmpje te zien is. Volgende probleem: blijkt dat de bus exact door dat straatje rijdt én de maatschappij heeft besloten om die bushalte voorlopig even over te slaan. Vervolgens crisisoverleg bij Easyway natuurlijk, want iedereen die daar aanwezig was diende minimaal 2 uur te reizen om bij het vervolgadres te komen. Uiteindelijk had Easyway, na 2 uur wachten (andere hikers zelfs wat langer), 2 taxibusjes geregeld om ons naar het dichtsbijzijnde station te brengen. Waarschijnlijk zijn er een hoop vervolgritjes gesneuveld gisteren, die van mij in elk geval wel.

Van alle adressen in Nederland, alle dagen in het jaar, moet je uitgerekend op dat tijdstip daar zijn. Bizar.
Er moesten 9 auto's afgeleverd worden bij 1 woning?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:14:08 #291
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_163434738
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Er moesten 9 auto's afgeleverd worden bij 1 woning?
Ik vond het ook raar, maar: "Volgens de politie gaat het om een huis dat hoort bij een bungalowpark"

Bizar verhaal inderdaad, niet leuk om mee te maken.
pi_163436184
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:14 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik vond het ook raar, maar: "Volgens de politie gaat het om een huis dat hoort bij een bungalowpark"

Bizar verhaal inderdaad, niet leuk om mee te maken.
Ik wilde inderdaad de naam van het bedrijf niet heer neerplempen. Maar google op Bungalowverhuur aan de genoemde straat, zie de afbeelding in Google Maps en dan kun je het wat makkelijker plaatsen..
pi_163437787
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-gratis-wasbeurt-aan

Vond al dat de auto die ik gisteren had afgeleverd wel erg vies was voor een rit van anderhalf uur _O- arme mevrouw krijgt die auto straks niet eens schoon :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163439522
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef yosander het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-gratis-wasbeurt-aan

Vond al dat de auto die ik gisteren had afgeleverd wel erg vies was voor een rit van anderhalf uur _O- arme mevrouw krijgt die auto straks niet eens schoon :')
Gisteren ook een witte up afgeleverd voor NL :+ was gewoon bijna zwart bij aankomst

Had vandaag een groene Caddy die de hele rit piepte.. iemand enig idee waarom? Kon ook echt nergens een knopje vinden om het uit te zetten.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 18:21:51 #295
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_163440306
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:07 schreef yosander het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-gratis-wasbeurt-aan

Vond al dat de auto die ik gisteren had afgeleverd wel erg vies was voor een rit van anderhalf uur _O- arme mevrouw krijgt die auto straks niet eens schoon :')
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)er-naar-de-wasstraat
_O-
pi_163440385
quote:
Hahaha, iemand is zo te zien zelfs met zijn vrachtwagen gekomen 😂 :')
pi_163450741
Binnenkort ook maar weer eens beschikbaar, hele maand niet geweest :+
pi_163464091
Als we dan toch nieuwsberichten aan het posten zijn, post ik er bij deze ook een.

Vandaag had ik een leuk ritje, ik moest een auto ophalen bij Rijvaardigheidscentrum Lelystad, wat overigens vandaag is geopend. De Audi A6 in het filmpje heb ik vandaag van Lelystad naar Velp gereden. ^O^

http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/137073/lelystad-coureur-neemt-anwb-testbaan-over
pi_163472813
Ik ga mij er ook aan wagen.
Via mijn jobcoach gaan er een aantal sollicitaties de deur uit naar dit soort bedrijven, ben benieuwd, misschien kan ik mijzelf wel scharen onder een studentchauffeur over een poosje.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:28:33 #300
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163473283
O shit :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:28:44 #301
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163473290
Slotje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')