abonnement Unibet Coolblue
pi_162036617
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef francorex het volgende:

[..]

En tot voor kort had ik jouw gevolgd in die redenatie.

[..]

Dat fraude en bedrog in het spel waren wist ik, alleen niet waarom.

[..]

Wat jij ziet als bewijs voor een Globe.
Zie ik als een valse facade voor een opgelegd model.

En ik kan het bewijzen dat het een illusie is.

Fotos van de LROC Lunar Reconnaissance Orbital Camera.

"the limb of the Moon" deze foto is genomen 12 oktober 2015.

In photoshop de levels verhogen en BOOM !! Fake Fake Fake.

[ afbeelding ]


De vraag is wanneer ga jij de discussie werkelijk aan?
Wanneer geef je toe dat je belogen en bedrogen wordt?

Dan pas kunnen we discusieren over andere modellen en theorieen.
Ik heb het filmpje bekeken, maar ik zie niet goed wat het bewijst. Als je de levels aanpast verschijnt er een box om de aarde? Wat bewijst dit dan precies? Kun je dat aan mij uitleggen?

Ik heb geen photoshop en kan dit dus niet reproduceren. Ik geloof wel dat dit het gevolg is van het aanpassen van de levels, maar je kunt dit natuurlijk zelf proberen na te doen. Als de foto niet in de ruimte genomen is, dan moet je een opstelling op aarde kunnen maken waarin je een perfecte reproductie van deze foto kunt maken, met dezelfde effecten in de nabewerking. Dan nog is dat geen sluitend bewijs, overigens. Want dan heb je slechts bewezen dat het mógelijk is om deze foto te stagen, maar je hebt nog niet bewijs geleverd dat we niet een satelliet in een baan om de maan kunnen sturen.

Dit is natuurlijk ook geen "smoking gun". Hoe wetenschap werkt is dat nu verklaard moet worden hoe deze effecten ontstaan. Dat houdt dus in dat er gereproduceerd moet worden. Met verschillende versies photoshop, met verschillende monitoren, noem maar op. En bovenstaande opstelling zou je dus zelf kunnen proberen. Hoe dan ook moet er meer effort in gestoken worden om te bewijzen dat deze foto nep is. Ongeveer dezelfde effort als er in gestoken is om te bewijzen dat de aarde toch echt een globe is. Dat we op een globe leven, wordt ook niet met een paar foto's en een paar YT-filmpjes afgedaan. Dat is een behoorlijk goed uitgewerkte theorie. Die methodieken moet je ook toepassen op de theorie van een platte aarde. Dát is hoe je mensen gaat overtuigen. Onweerlegbare bewijzen leveren.

Probeer het ook logisch te benaderen: als er miljarden worden geïnvesteerd in niet bestaande lanceerplatformen, in mock-ups van satellieten die niet bestaan en in een grootschalige campagne van misinformatie, denk je dan niet dat ze iets beter over de staging van deze foto na zouden denken? Je hoeft geen fotoprofessional te zijn om na te doen wat de jongen in het filmpje doet. Zou nogal knullig zijn. Bovendien: je zou denken dat, als ze op deze manier ontmaskerd worden, ze op z'n minst de foto zouden vervangen voor een betere trucage. Toch?
pi_162036744
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:56 schreef francorex het volgende:

[..]

Fake "foto's" van onze Aarde. ;)

Hoe durven ze en waarom?
Verschrikkelijk inderdaad.
pi_162036796
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef francorex het volgende:

De "controllers" van jouw geloofsovertuiging gaan in ieder geval ver om hun volgelingen in het gareel te houden.

Hoe zou dat komen?
:') Je bent heel erg dom, zie je niet dat degene die jij "controllers" noemt in tegenstelling tot jij en je gestoorde geloofsgenoten wel in staat zijn om hun model te onderbouwen?

In het kort kom jij niet verder dan dat het "god" is die er voor zorgt dat jouw aarde te verklaren is en zelfs "god" kan niet alle gaten in jouw infantiele fantasietje dichten, dat is inmiddels wel gebleken.

Oh hoe groot is Mercurius eigenlijk als de zon maar iets van 55 mijl in doorsnede is?

  maandag 9 mei 2016 @ 14:14:08 #54
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_162036914
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje bekeken, maar ik zie niet goed wat het bewijst. Als je de levels aanpast verschijnt er een box om de aarde? Wat bewijst dit dan precies? Kun je dat aan mij uitleggen?

Ik heb geen photoshop en kan dit dus niet reproduceren.
Heb ik ook niet... Dit is niet de eerste foto die op deze wijze is bewerkt.
quote:
Ik geloof wel dat dit het gevolg is van het aanpassen van de levels, maar je kunt dit natuurlijk zelf proberen na te doen. Als de foto niet in de ruimte genomen is, dan moet je een opstelling op aarde kunnen maken waarin je een perfecte reproductie van deze foto kunt maken, met dezelfde effecten in de nabewerking.

Dit is natuurlijk ook geen "smoking gun".
Het is de zoveelste clue in een serie van.

quote:
Hoe wetenschap werkt is dat nu verklaard moet worden hoe deze effecten ontstaan. Dat houdt dus in dat er gereproduceerd moet worden. Met verschillende versies photoshop, met verschillende monitoren, noem maar op. En bovenstaande opstelling zou je dus zelf kunnen proberen. Hoe dan ook moet er meer effort in gestoken worden om te bewijzen dat deze foto nep is. Ongeveer dezelfde effort als er in gestoken is om te bewijzen dat de aarde toch echt een globe is. De we op een globe leven, wordt ook niet met een paar foto's en een paar YT-filmpjes afgedaan. Dat is een behoorlijk goed uitgewerkte theorie. Die methodieken moet je ook toepassen op de theorie van een platte aarde. Dát is hoe je mensen gaat overtuigen. Onweerlegbare bewijzen leveren.

Probeer het ook logisch te benaderen: als er miljarden worden geïnvesteerd in niet bestaande lanceerplatformen, in mock-ups van satellieten die niet bestaan en in een grootschalige campagne van misinformatie, denk je dan niet dat ze iets beter over de staging van deze foto na zouden denken? Je hoeft geen fotoprofessional te zijn om na te doen wat de jongen in het filmpje doet. Zou nogal knullig zijn. Bovendien: je zou denken dat, als ze op deze manier ontmaskerd worden, ze op z'n minst de foto zouden vervangen voor een betere trucage. Toch?
Ik volg die logica.

Maar NASA en consoorten rekenen op de goedgelovigheid van de mensen. " if you tell a lie, tell a really big lie"
Een leugentje om best wil is ok dat begrijpt iedereen. Maar zo'n grote leugen is voor de meeste mensen onvoorstelbaar.
Daarom zijn dit soort organisaties sociopatisch en psychopatisch van aard.

NASA maakt constant fouten, ze liegen en bedriegen sinds hun ontstaan.
En des ondanks heb je een horde ballheads die het blijven opnemen voor dit soort organisaties.
pi_162036985
Waarom blijf je als een zwakzinnige zo hameren op de NASA?

Ook al zou die organisatie al sinds het begin liegen dan nog is dat geen argument voor een platte aarde aangezien we al een paar duizend jaar weten dat de aarde niet plat is en ook nooit geweest is.

En werk eerst eens als een redelijk normaal denkend mens aan je eigen fantasietje voordat je een empirisch bewezen theorie probeert aan te vallen maar daar toevallig geen enkel steekhoudend argument voor hebt. Verder dan de nasa liegt en het heliocentrisch model is luciferiaans kom je namelijk niet en ja dat maakt je heel erg dom

Jij hebt wat dit onderwerp betreft nog geen enkele vorm van logica gevolgd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 14:18:11 ]
pi_162037894
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef francorex het volgende:

[..]

De leugen is irrelevant?
Goed bezig.
Jij moet bewijzen dat de aarde plat is. Tot die tijd kan hij net zo goed een vierkant zijn.
quote:
Geen bewijs voor curve. Een uitgestrekte vlakte is wat onze zintuigen waarnemen.
Paard achter wagen.

quote:
De internetgemeenschap wel.
De internetgemeenschap bestaat uit meer dan alleen jij.

quote:
Zoals je zelf wil. Je bewijst mijn gelijk door wat je hier zegt. " I must be stupid, not?"
Je hoeft niet stupid te zijn. Maar wat betreft de aarde ben je wel incompetent.

quote:
" I must be stupid, not?"
Dat zeg jij zelf. De slachtofferrol aannemen helpt trouwens niemand dus laat dat maar achterwege, hoewel ik kan begrijpen dat het aanlokkelijk is voor mensen die in de platte aarde geloven gezien ze niet veel meer munitie hebben.

quote:
Maar o zo relevant wanneer je blijft GELOVEN in je spinnende bal.
Paard achter wagen.
quote:
Correct het is jouw gevoel dat relevant is
Niet relevanter dan jouw gevoel.

quote:
De "controllers" van jouw geloofsovertuiging gaan in ieder geval ver om hun volgelingen in het gareel te houden.

Hoe zou dat komen?
De controllers van jouw geloofsovertuiging hoeven gelukkig helemaal niet ver te gaan gezien hun publiek bereid is om alles maar te geloven.

Maar serieus, wees eens niet zo kinderachtig en bepleit een platte aarde in plaats van de hele tijd bezig te zijn met het vingertje wijzen naar de vermeende bolle aarde. Intellectuele armoede straal je op deze manier uit.

Zoveel delen en nog geen enkel bewijs dat de aarde plat is :') Vermoeiend mannetje
Conscience do cost.
pi_162038016
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef francorex het volgende:

[..]

Het is de zoveelste clue in een serie van.
Dat argument is toch ook omkeerbaar? Het regent hier clues dat de aarde misschien wel bolvormig is. Voor elk filmpje dat hier is geplaatst is een wiskundig te onderbouwen argument voor de bolle aarde genoemd. Er zijn ook berekeningen gegeven waarom een platte aarde niet mogelijk is.

quote:
Ik volg die logica.

Maar NASA en consoorten rekenen op de goedgelovigheid van de mensen. " if you tell a lie, tell a really big lie"
Een leugentje om best wil is ok dat begrijpt iedereen. Maar zo'n grote leugen is voor de meeste mensen onvoorstelbaar.
Daarom zijn dit soort organisaties sociopatisch en psychopatisch van aard.

NASA maakt constant fouten, ze liegen en bedriegen sinds hun ontstaan.
En des ondanks heb je een horde ballheads die het blijven opnemen voor dit soort organisaties.
NASA is niet de enige die dingen de ruimte in schiet. De ESA. JAXA. CNSA. SpaceX. DSI. Zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Een grote leugen is ongetwijfeld mogelijk, maar op een gegeven moment wordt een complot zo groot dat het niet vol te houden is. Je zou kunnen zeggen dat het complot heel erg geslaagd is als bijna iedereen gelooft dat de aarde een globe is. Je zou echter ook kunnen zeggen dat het bewijs wel zo overtuigend is, dat het bijna niet meer te ontkennen is.
pi_162038024
Eventueel kunnen we het onderwerp van dit topic verplaatsen van het aanleren van discussietechnieken aan francorex, tot of de Flat Earth misschien een conspiracy is, of dat het een ludieke actie is geweest, en indien conspiracy waarom zou zoiets achterlijks op een 'serieuze' manier als 'optie' de wereld in geholpen worden?

Het is duidelijk dat we francorex niet kunnen overtuigen, en het is een beetje een zielige vertoning aan het worden voor 'm, dus eventueel kunnen we weer naar de strekking van het topic gaan zoals die in het 1e topic ook werd geopperd.
  maandag 9 mei 2016 @ 15:12:17 #59
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162038031
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:32 schreef francorex het volgende:

[..]

12 afleveringen ver.

Geen enkel empirisch bewijs gezien voor de Globe.
Waarom zou je daarnaar zoeken als je de platte aarde wilt bewijzen?

Want hoewel je dit andere mensen verwijt ben ook jij voornamelijk bezig met het globemodel. Argumenten voor een platte aarde lijk jij je helemaal niet aan te wagen. Wat ik toch wel tamelijk absurd vind.

Ik heb het eerder gezegd: als je wilt pleiten voor model A dan heeft het geen zin om model B te bestrijden. Als je erin slaagt om het globemodel van A tot Z te ontkrachten, laten we dat even aannemen, dan heb je nog steeds geen enkel argument voor het platte aarde model. Er is niet eens een platte aarde model. (!!!)

PS: je hebt bij deze wederom een heel stel vragen die ik je heb gesteld volledig genegeerd. Denk je nu werkelijk dat mensen het leuk vinden om naar jou te luisteren als jij alleen naar jezelf luistert? Ik vind het eigenlijk nogal onbeschoft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Molurus op 09-05-2016 15:19:23 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 9 mei 2016 @ 15:38:03 #60
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_162038617
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat argument is toch ook omkeerbaar? Het regent hier clues dat de aarde misschien wel bolvormig is. Voor elk filmpje dat hier is geplaatst is een wiskundig te onderbouwen argument voor de bolle aarde genoemd.
Inderdaad wiskundige argumenten zoveel je wil gebaseerd op aannames en filosofische standpunten.
Maar empirisch bewijs nul. Enkel NASA en consoorten aantoonbare cronische leugenaars bevestigen dit model.

Zetetisch bewijs wijst op een stationaire Aarde met een kleine Zon en Maan daar boven.

quote:
Er zijn ook berekeningen gegeven waarom een platte aarde niet mogelijk is.

[..]

NASA is niet de enige die dingen de ruimte in schiet. De ESA. JAXA. CNSA. SpaceX. DSI. Zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
NASA is de bron, wanneer die droog gelegd wordt is het sprookje voorbij.
quote:
Een grote leugen is ongetwijfeld mogelijk, maar op een gegeven moment wordt een complot zo groot dat het niet vol te houden is.
Inderdaad en die tijd is aangebroken.

quote:
Je zou kunnen zeggen dat het complot heel erg geslaagd is als bijna iedereen gelooft dat de aarde een globe is.
Is het complot dan niet geslaagd?

Sterker nog ieder alternatief wordt uitgesloten per definitie.

quote:
Je zou echter ook kunnen zeggen dat het bewijs wel zo overtuigend is, dat het bijna niet meer te ontkennen is.
Heb jij in dit topic bewijs gevonden pro globe model?

Ik zou kunnen zeggen dat de leugen zo groot is geworden dat de waarheid ondenkbaar is geworden.
pi_162038686
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:38 schreef francorex het volgende:

[..]

Inderdaad wiskundige argumenten zoveel je wil gebaseerd op aannames en filosofische standpunten.
Maar empirisch bewijs nul. Enkel NASA en consoorten aantoonbare cronische leugenaars bevestigen dit model.

Zetetisch bewijs wijst op een stationaire Aarde met een kleine Zon en Maan daar boven.

[..]

NASA is de bron, wanneer die droog gelegd wordt is het sprookje voorbij.

[..]

Inderdaad en die tijd is aangebroken.

[..]

Is het complot dan niet geslaagd?

Sterker nog ieder alternatief wordt uitgesloten per definitie.

[..]

Heb jij in dit topic bewijs gevonden pro globe model?

Ik zou kunnen zeggen dat de leugen zo groot is geworden dat de waarheid ondenkbaar is geworden.
En gewoon niet ingaan op de argumenten maar gewoon doorgaan met je zwakzinnige kruistocht tegen de NASA.

Zonder NASA word het platte aarde fantasietje van jouw en je medepatiënten niet opeens de waarheid, ook zonder de NASA wisten we al eeuwenlang dat de aarde een bol is.
pi_162038851
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Niet NASA wel fish-eye-lens.

Donderdopje je weet het misschien of niet.
Dit filmpje is een hot topic binnen de FE gemeenschap.

Weet je ook waarom?
Hoe weet je zo zeker dat het een fish-eye-lens is!
Heb je het gezien waargenomen aangeraakt ...

Niet?

Maar je weet het wel zeker!

Wist je dat ik eigenlijk Batman ben?
Ik bedoel, ik heb honderden foto's van batman en honderden foto's van mij zelf maar geen 1 van dat ik samen met batman op de foto staat.
Er is 0 bewijs dat ik batman niet ben.

Daarom ben ik Batman, bewijs maar dat het niet zo is!
pi_162038909
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:38 schreef francorex het volgende:

[..]

Maar empirisch bewijs nul.
Heb je het nou alweer over de ronde aarde in een verwoede poging om de aandacht af te lijden aan het totaal gebrek aan bewijs voor de platte aarde? :D
quote:
Zetetisch bewijs wijst op een stationaire Aarde met een kleine Zon en Maan daar boven.
Nee hoor. Het enige 'bewijs' zijn internetmeningen.

quote:
NASA is de bron, wanneer die droog gelegd wordt is het sprookje voorbij.
Voor de honderdste keer: Heeft totaal niets te maken met het bestaan van een platte aarde.
quote:
Ik zou kunnen zeggen dat de leugen zo groot is geworden dat de waarheid ondenkbaar is geworden.
Voor mensen die in platte planeten geloven ongetwijfeld 8-) Die zijn waarschijnlijk totaal verloren.

Wees eens niet zo'n angsthaas en probeer de platte aarde te bewijzen joh. Ik krijg ook steeds meer het idee dat de platte aarde je eigenlijk niet zo interesseert en dat je puur handelt vanuit het idee dat alternatieve verklaringen stoer zijn.
Conscience do cost.
  maandag 9 mei 2016 @ 15:56:11 #64
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_162038936
Briljant topic _O- Alsof de mensheid in staat is een geheim te bewaren :')
Siesta & Fiesta!
  maandag 9 mei 2016 @ 15:57:44 #65
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_162038948
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Jij moet bewijzen dat de aarde plat is. Tot die tijd kan hij net zo goed een vierkant zijn.
Ik moet helemaal niets bewijzen. Het is het plat model of het bol model tussenin bestaat niet.

quote:
[..]

Paard achter wagen.
Maakt niet uit. Je leeft op een spinnende bal of je leeft er niet op.
quote:
[..]

De internetgemeenschap bestaat uit meer dan alleen jij.
Gelukkig maar.
quote:
[..]

Je hoeft niet stupid te zijn. Maar wat betreft de aarde ben je wel incompetent.
Ok maar ik weet tenminste dat ik niet woon op een spinnende bal.
quote:
[..]

Dat zeg jij zelf. De slachtofferrol aannemen helpt trouwens niemand dus laat dat maar achterwege, hoewel ik kan begrijpen dat het aanlokkelijk is voor mensen die in de platte aarde geloven gezien ze niet veel meer munitie hebben.

[..]

Paard achter wagen.

[..]

Niet relevanter dan jouw gevoel.

[..]

De controllers van jouw geloofsovertuiging hoeven gelukkig helemaal niet ver te gaan gezien hun publiek bereid is om alles maar te geloven.
De Flat Earth gemeenschap is a-centric.
Er zijn geen leiders.
Geschoeid op waarneembare empirisch onderzoek, religie en dogma vind je terug in het bal model.
Geen instelingen of instituten die pleiten voor de FE.

Flat Earth beweging is geen religie het is een bewustwording.

Een oncontroleerbare revolutie van de geest.
De controllers, "the powers that should not be" doen het in hun broek.

quote:
Maar serieus, wees eens niet zo kinderachtig en bepleit een platte aarde in plaats van de hele tijd bezig te zijn met het vingertje wijzen naar de vermeende bolle aarde.
Ik leg de vinger op de zere wonde. Meer niet.

quote:
Intellectuele armoede straal je op deze manier uit.
Ridiculiseren, verzet, algemene aanvaarding...
quote:
Zoveel delen en nog geen enkel bewijs dat de aarde plat is :') Vermoeiend mannetje
Zoveel delen vol argumenten en aanwijzingen dat de kosmologie die gepropagandeerd wordt vals is.
  maandag 9 mei 2016 @ 15:58:44 #66
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162038964
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:56 schreef Bramito het volgende:

Briljant topic _O- Alsof de mensheid in staat is een geheim te bewaren :')
Het is de ultieme oplossing voor het soort claim waarvoor geen bewijzen bestaan: proberen aannemelijk te maken dat die bewijzen wel bestaan maar geheim worden gehouden door een wereldwijd complot van wetenschappers. ( :') )

Dat zien we bij zo'n beetje alle pseudowetenschappelijke claims.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 9 mei 2016 @ 16:04:11 #67
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_162039030
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het is de ultieme oplossing voor het soort claim waarvoor geen bewijzen bestaan: proberen aannemelijk te maken dat die bewijzen wel bestaan maar geheim worden gehouden door een wereldwijd complot van wetenschappers. ( :') )

Dat zien we bij zo'n beetje alle pseudowetenschappelijke claims.
Wel prachtig om te zien dat deze FE aanhangers gewoon geplayed worden door de mensen die de theorie verzinnen en er (flink) geld aan verdienen. Alleen de youtube views al... Laat staan boeken en meetings.
Siesta & Fiesta!
  maandag 9 mei 2016 @ 16:04:33 #68
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162039038
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:57 schreef francorex het volgende:

[..]

Flat Earth beweging is geen religie het is een bewustwording.
Bijzonder. Jij kunt dus met de hand op het hart zeggen dat jouw bezwaren tegen het heliocentrisch model niets met de Bijbel te maken hebben?

Want een X aantal delen terug gaf je aan dat je je best deed om de Bijbel buiten dit topic te houden. Wat an sich een uitstekend voornemen is, maar als dit niets met religie te maken heeft vraag ik me wel af waarom je dan de Bijbel buiten het topic zou moeten proberen te houden. Als het geen religie is is de Bijbel niet relevant voor dit topic.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 16:05:56 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_162039053
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

En gewoon niet ingaan op de argumenten maar gewoon doorgaan met je zwakzinnige kruistocht tegen de NASA.

Zonder NASA word het platte aarde fantasietje van jouw en je medepatiënten niet opeens de waarheid, ook zonder de NASA wisten we al eeuwenlang dat de aarde een bol is.
Het is een fijne dagbesteding en clickbait.
  maandag 9 mei 2016 @ 16:11:28 #70
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_162039140
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

En gewoon niet ingaan op de argumenten maar gewoon doorgaan met je zwakzinnige kruistocht tegen de NASA.
Meegaan en blijven geloven en verdedigen van aantoonbare chronische pseudo wetenschappelijke instellingen is het alternatief.
Neen dank U.

quote:
ook zonder de NASA wisten we al eeuwenlang dat de aarde een bol is.
Yeah right.

En jij claimde 'mee te denken' binnen dit topic.

The Masons zullen u wijsmaken dat Pythagoras en consoorten wisten dat de Aarde een bol was.

De waarheid is de geschiedenis van de Mens getuigt van en/is het bewijs voor het platte Aarde model.
Geen enkele cultuur maakte de wilde claim dat de Aarde een bal was.
Geen enkele religie maakte de wilde claim dat de Aarde zou bewegen.
Laat staan spinnen.

Allen zonder uitzondering getuigen van een stationaire Aarde in het centrum van het universum met alle hemellichamen daar om heen.
  maandag 9 mei 2016 @ 16:13:13 #71
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162039164
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:11 schreef francorex het volgende:

[..]

Meegaan en blijven geloven en verdedigen van aantoonbare chronische pseudo wetenschappelijke instellingen is het alternatief.
Neen dank U.
Nee, het alternatief is daadwerlijk werken aan en pleiten voor een platte aarde model. Begin daar nou eens een keer mee.

NASA is verder echt niet interessant voor je platte aarde.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162039182
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:57 schreef francorex het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niets bewijzen. Het is het plat model of het bol model tussenin bestaat niet.
Waarom zouden andere vormen onmogelijk zijn?

quote:
Maakt niet uit. Je leeft op een spinnende bal of je leeft er niet op.
Oh, nou als jij het zegt! :')
quote:
Gelukkig maar.
De internetgemeenschap is het niet met jou eens.

quote:
Ok maar ik weet tenminste dat ik niet woon op een spinnende bal.
Jammer dat je daar geen bewijs voor hebt en je baseert op wat andere mensen je voorkauwen.

quote:
De Flat Earth gemeenschap is a-centric.
Er zijn geen leiders.
Klopt, maar misschien zijn er mensen aanwezig die wel kunnen uitleggen waarom de aarde plat is, want vooralsnog is jou dat niet gelukt.
quote:
Geen instelingen of instituten die pleiten voor de FE.
Je zegt het alsof je er trots op bent :D
quote:
Flat Earth beweging is geen religie het is een bewustwording.

Een oncontroleerbare revolutie van de geest.
"De geest" bestaat niet. Daarnaast handelen we in bewijs, niet in je emoties.
quote:
De controllers, "the powers that should not be" doen het in hun broek.
Zou ik ook doen als ik zie wat voor hoog-intelligente mensen pleiten voor de platte aarde _O-

Ware het niet dat ze bang zijn om bewijs te leveren want veel meer dan je afzetten tegen de bolle aarde doe je niet.

quote:
Ik leg de vinger op de zere wonde. Meer niet.
Je legt je vinger helemaal nergens. Het enige dat je doet is klagen over de bolle aarde en zodra er dan vragen zijn over het platte model vlucht je meteen weg of ridiculiseer je de flatearthers met domme rapfilmpjes.

quote:
Ridiculiseren, verzet, algemene aanvaarding...
Haha, ja. Dat hebben ze je ongetwijfeld ook voorgekauwd. "Als ze je niet geloven dan herhaal je het versje van ridiculiseren en dan hoef je meteen niet in te gaan op al die enge tegenargumenten".

Moet natuurlijk ook wel als je voornaamste beweegredenen tegen de schenen van Nasa schoppen is en niet zozeer de waarheid boven tafel halen.
quote:
Zoveel delen vol argumenten en aanwijzingen dat de kosmologie die gepropagandeerd wordt vals is.
Ik heb nog geen enkel argument of aanwijzing uit jou horen komen dat de aarde plat is. Alleen gehuil over NASA en daar overtuig je niemand mee.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 16:14:24 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_162039184
Een monoloog of beter gezegd een litanie.
pi_162039186
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:11 schreef francorex het volgende:

[..]

Meegaan en blijven geloven en verdedigen van aantoonbare chronische pseudo wetenschappelijke instellingen is het alternatief.
Neen dank U.

[..]

Yeah right.

En jij claimde 'mee te denken' binnen dit topic.

The Masons zullen u wijsmaken dat Pythagoras en consoorten wisten dat de Aarde een bol was.

De waarheid is de geschiedenis van de Mens getuigt van en/is het bewijs voor het platte Aarde model.
Geen enkele cultuur maakte de wilde claim dat de Aarde een bal was.
Geen enkele religie maakte de wilde claim dat de Aarde zou bewegen.
Laat staan spinnen.

Allen zonder uitzondering getuigen van een stationaire Aarde in het centrum van het universum met alle hemellichamen daar om heen.
Heb jij al bewijs gevonden dat ik batman niet ben?
  maandag 9 mei 2016 @ 16:15:50 #75
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_162039210
Kan je niet gewoon een boot nemen en om een pool varen ofzo?
Siesta & Fiesta!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')