abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169958880
:D Ik zit er toch weer van te genieten O+ w/
  zondag 2 april 2017 @ 21:43:43 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_169959433
Aardig snel Chris Hoy:D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169959742
8-) lekker muziekje ook!

Geweldige battle! _O- :Y
pi_170115612
-O- geen top Gear vanavond, wel golf... -O-
  zondag 16 april 2017 @ 21:24:42 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_170270576
Maserati Biturbo op Cuba.
What could go wrong? :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 16-04-2017 21:32:12 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 10 september 2017 @ 19:55:55 #256
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_173699744
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 8 november 2017 @ 16:50:59 #257
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174944141
Goed nieuws voor de haters van 'The American' :
https://jalopnik.com/mike(...)-season-2-1820251234
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_174947133
quote:
12s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:50 schreef dodge_911 het volgende:
Goed nieuws voor de haters van 'The American' :
https://jalopnik.com/mike(...)-season-2-1820251234
Je zit in het verkeerde topic. :)
  vrijdag 26 januari 2018 @ 20:39:34 #259
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_176765924
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 27 januari 2018 @ 05:03:23 #260
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_176773173
Zin in! Vooral nu blijkt wat een complete faal TGT is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 27 januari 2018 @ 09:37:34 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176773895
quote:
Goh, waar doet me dat toch aan denken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 21:28:43 #262
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_177514061
Ze zijn weer begonnen *O*

Ook nog eens met een prima aflevering :D ^O^
  woensdag 28 februari 2018 @ 22:19:56 #263
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_177515816
Ik heb genoten! En de humor is nog frisser dan TGT ook.
Die Sabine is echt gestoord :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_177609292
c_/
5 minute warning
pi_177609660
~O> whoohooo! Mclaren P1 vs McLaren 720 >:) >:)
pi_177610307
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 05:03 schreef twiFight het volgende:
Zin in! Vooral nu blijkt wat een complete faal TGT is.
Echt waar? Ik heb nu 5 afleveringen van seizoen 2 gezien maar ik vind het wel vermakelijk.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:48:16 #267
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_177610596
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:35 schreef cunial het volgende:

[..]

Echt waar? Ik heb nu 5 afleveringen van seizoen 2 gezien maar ik vind het wel vermakelijk.
Smaken verschillen. Ik vind hun show zo generiek. Zet eender welke TGT of voormalig TG aflevering aan van de afgelopen 10 jaar en alles is pre-cies hetzelfde. Zelfde grapjes, zelfde gebeurtenissen tijdens de 'autotests', ze zitten alleen in een ander merkje auto. Het is gewoon hetzelfde truucje met dezelfde afgekauwde dialoog. Ze worden er elk seizoen weer rijk mee, dus ik snap het wel. Why change a winning team. Maar ik heb dat al 50 keer gezien dus ik kijk er niet meer naar uit.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 4 maart 2018 @ 21:54:06 #268
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177610714
Ze zijn goed op dreef in elk geval, voelt weer redelijk als vanouds, alleen Rory mag van mij wel weg of vervangen worden, die voegt weinig toe.
pi_177756373
*O* whoohooo!! Wat een heerlijke Japanse karren!!
pi_177756670
_O_ _O_ Le Mans Rothmans Porsche 962, road legal! Whaaaa!!
  zondag 11 maart 2018 @ 22:14:37 #271
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177757156
Blijft een erg aparte cultuur daar in Japan :D
  maandag 12 maart 2018 @ 00:22:41 #272
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177759079
Top Gear Extra is ook wel leuk, is tegenwoordig ook op BBC2 te kijken (vroeger alleen via BBC Iplayer en dat is hier niet te zien)
Dat doet Rory dan wel weer leuk maar bij de gewone Top Gear aflveringen vind ik 'm nog steeds niet heel veel toevoegen.
Beetje het 5e wiel aan de wagen, maar da's mijn mening, wat vinden jullie?
  maandag 12 maart 2018 @ 19:17:13 #273
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_177775766
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 00:22 schreef SiGNe het volgende:
Top Gear Extra is ook wel leuk, is tegenwoordig ook op BBC2 te kijken (vroeger alleen via BBC Iplayer en dat is hier niet te zien)
Dat doet Rory dan wel weer leuk maar bij de gewone Top Gear aflveringen vind ik 'm nog steeds niet heel veel toevoegen.
Beetje het 5e wiel aan de wagen, maar da's mijn mening, wat vinden jullie?
Ik twijfel steeds wie er nou onderaan het rijtje staat, Rory of Matt..

Extra Gear is wel leuk, maar is vooral leuk voor het kijkje achter de schermen :)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 13 maart 2018 @ 01:42:10 #274
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_177782757
Van mij mogen ze allemaal blijven, maar Rory moet nog even zoeken naar zijn stijl en projectjes. En dat mogen best out of the box dingen zijn. Ze moeten niet elke show een matt en chris kopen twee autos en doen wat testjes-verhaal maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_177917768
Whoohooo!! *O* *O*
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:28:43 #276
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_177990352
De Extra Gear aflevering van dit weekend is ook wel de moeite waard, de behind the scenes van de Kia/Hyundai :Y
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:32:22 #277
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_182683859
Paddy McGuinness and Freddie Flintoff join Chris Harris for new series in 2019

quote:
Following Matt LeBlanc’s announcement that he will leave TG after the next series, we’re proud to announce that comedian and entertainment host McGuinness, along with former Ashes-winning England cricketer Flintoff, will join Chris Harris for Series 27 of Top Gear TV.

Rory Reid will step down from the main presenting line-up, but will remain part of the Top Gear family, along with Sabine Schmitz. He’ll continue to be the face of TG’s companion show Extra Gear, and will form the heart of a larger digital presence for the show.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_184225423
Spike, gratis in het bassispakket van ziggo, heeft topgear weekend, 24/2 20 jaar topgear.

[ Bericht 0% gewijzigd door TjjWester op 05-01-2019 21:31:23 ]
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 21:28:20 #279
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184227381
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:32 schreef TjjWester het volgende:
Spike, gratis in het bassispakket van ziggo, heeft topgear weekend, 24/7 20 jaar topgear.
_O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184227586
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:28 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

_O_
Vanaf maandag elke avond 18:15 dubbele afleveringen en volgende week zaterdag is overdag top gear.

Ze hebben het hele archief gekocht. Zit nu te kijken naar een legendarische race tegen god
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 21:33:40 #281
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184227628
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:32 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vanaf maandag elke avond 18:15 dubbele afleveringen en volgende week zaterdag is overdag top gear.

Ze hebben het hele archief gekocht. Zit nu te kijken naar een legendarische race tegen god
heb net ook uurtje zitten kijken, best leuk om dat allemaal weer te zien :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_184227706
quote:
Ik had liever deze 3 gezien:

- Chris Harris
- Rory Reid
- Moog (Blair Joscelyne van Mighty Car Mods)

En dan voor het stuurwerk weer gewoon een normaal Engels sprekende man/vrouw, dat dikke accent is echt killing vind ik :') En dan eventueel achter de schermen Tyler Hoover van Hoovies Garage bijvoorbeeld die elke week samen met "The Wizard" uitlegt hoe een bepaald onderdeel werkt, hoe fabrikanten iets ontwikkelen etc.

Mensen blijven nu vergelijken omdat het concept met Clarkson/Hammond/May zo verdomd goed was, we zijn nu 4? Seizoenen verder en er is al meerdere keren geswitched van presentator team.

Pak het een keer goed aan, doe elke week een specifiek onderwerp behandelen, pak de presentatoren die ik net aankaartte, zorg voor een leuk enthousiast team, dan is Top Gear weer helemaal back.

Nee Rory Reid word vervangen door een komiek en Matt Le Blanc door een coureur :') Maar Sabine "ICH WILL EIN BIZCHEN TANZEN" Schmitz (of zo) blijft er wel in :')
  zondag 6 januari 2019 @ 11:12:02 #283
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184236677
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:35 schreef MisterLastName het volgende:

Mensen blijven nu vergelijken omdat het concept met Clarkson/Hammond/May zo verdomd goed was
Je bedoelt het concept van Clarkson met het BBC productieteam, waarbij dat team nog nagenoeg intact is. Waarom doet iedereen alsof clarkson De Heilige God is die in zijn eentje entertainment heeft uitgevonden? Daar zat een heel team aan medewerkers die met zijn allen de items bedachten en zijn grappen schreven. De chemie tussen clarkson/hammond/may is er, maar top gear als show is niet enkel en alleen aan clarkson te danken.

Inmiddels twee seizoenen Michael Bay's The Grand Tour later kan ik het niet eens meer opbrengen om TGT te downloaden. Het enige toffe item was de Lancia/Audi special. Top Gear was leuker, maar ik ben het eens met jouw suggesties. Dat soort content zoek ik nu op youtube, maar TG zou daar ook meer mee kunnen doen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_184236740
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Je bedoelt het concept van Clarkson met het BBC productieteam, waarbij dat team nog nagenoeg intact is. Waarom doet iedereen alsof clarkson De Heilige God is die in zijn eentje entertainment heeft uitgevonden? Daar zat een heel team aan medewerkers die met zijn allen de items bedachten en zijn grappen schreven. De chemie tussen clarkson/hammond/may is er, maar top gear als show is niet enkel en alleen aan clarkson te danken.

Inmiddels twee seizoenen Michael Bay's The Grand Tour later kan ik het niet eens meer opbrengen om TGT te downloaden. Het enige toffe item was de Lancia/Audi special. Top Gear was leuker, maar ik ben het eens met jouw suggesties. Dat soort content zoek ik nu op youtube, maar TG zou daar ook meer mee kunnen doen.
Nee tuurlijk heeft 'ie het niet uitgevonden, maar ik ben er heilig van overtuigd (en dat laat dit het nu ook zien) dat Clarkson/Hammond/May het programma maakte.

TGT is bij lange na niet zo populair als Top Gear ondanks dat het dezelfde presentatoren zijn, en waarom niet? Omdat ze ook woorden/zinnen populair hebben gemaakt en omdat het gescript was op een manier dat sommige dingen ongescript leken, nu is het te Amerikaans.

Denk echt dat een show met het team wat ik noem echt wel populair zal worden, niet C/H/M populair, maar populair genoeg dat het echt _O_ _O_ is.

Een show als Mighty Car Mods is buiten het informatieve gedeelte ook erg leuk om te kijken, hun specials (zeker de recente Turbo's and Temples 2) zijn erg prettig!
pi_184247861
Helaas het hele weekend alleen maar top gear blijkt niet waar te zijn.

Ik zat net naar de nijl challange te kijken en vraag me dan serieus af hoe zo iets adminstratief regelen, de autos hebben platen van het vk, je gaat ze niet mee terugslepen(veel te duur).

Als ik zie dat je in nederland alleen een auto kan uitvoeren als je een buitenlands inschrijfbewijs hebt of een sloop bewijs of anders maar dat moet je dan uitgebreid komen uitleggen en voorzien van fotos. Het vk zal wel een soortgelijke regeling hebben.

Ik zie het al voor me dat een top gear producer gaat uitleggen wat er is gebeurd en waarom :P :P
speak only if it improves the silence.
pi_184248027
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef TjjWester het volgende:
Helaas het hele weekend alleen maar top gear blijkt niet waar te zijn.

Ik zat net naar de nijl challange te kijken en vraag me dan serieus af hoe zo iets adminstratief regelen, de autos hebben platen van het vk, je gaat ze niet mee terugslepen(veel te duur).

Als ik zie dat je in nederland alleen een auto kan uitvoeren als je een buitenlands inschrijfbewijs hebt of een sloop bewijs of anders maar dat moet je dan uitgebreid komen uitleggen en voorzien van fotos. Het vk zal wel een soortgelijke regeling hebben.

Ik zie het al voor me dat een top gear producer gaat uitleggen wat er is gebeurd en waarom :P :P
Of je koopt ergens in uganda een bmw, volvo, en een subaru neemt 3 paar platen mee voor filmdoeleinden en gaat aan de gang.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_184248692
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:48 schreef vipergts het volgende:

[..]

Of je koopt ergens in uganda een bmw, volvo, en een subaru neemt 3 paar platen mee voor filmdoeleinden en gaat aan de gang.
Maar dan zijn die platen nutteloos, ik bedoel de kijker snapt heel goed als er geen of ugaanse platen opzitten, niemand zal daar over klagen.

Daarnaast denk ik dat niet alles is gefilmd op afgesloten wegen.
speak only if it improves the silence.
  zondag 6 januari 2019 @ 22:11:28 #288
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184250452
De challenge is, voor welke reden dan ook, om in de UK een auto te kopen en daarmee naar de nijl te crossen. Ten eerste denk ik persoonlijk dat als het even kan ze vipergts zijn taktiek gebruiken en desnoods wat (nep)platen meenemen, maar ook als dat niet zo is hebben ze genoeg invloed op de UK overheid en buitenlandse overheden om om een heleboel regels heen te komen. Zowel voor de UK als voor eender welk buitenland is een TG special erg goede marketing en daar werken ze vaak graag aan mee.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 6 januari 2019 @ 22:28:36 #289
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_184250906
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef TjjWester het volgende:
Helaas het hele weekend alleen maar top gear blijkt niet waar te zijn.

Ik zat net naar de nijl challange te kijken en vraag me dan serieus af hoe zo iets adminstratief regelen, de autos hebben platen van het vk, je gaat ze niet mee terugslepen(veel te duur).

Als ik zie dat je in nederland alleen een auto kan uitvoeren als je een buitenlands inschrijfbewijs hebt of een sloop bewijs of anders maar dat moet je dan uitgebreid komen uitleggen en voorzien van fotos. Het vk zal wel een soortgelijke regeling hebben.

Ik zie het al voor me dat een top gear producer gaat uitleggen wat er is gebeurd en waarom :P :P
Of je rijdt gewoon met de auto naar het buitenland en verkoopt em daar? Als ik de site van de RDW en Douane lees is dat (voor ons) niet zo heel ingewikkeld?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_184252617
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef TjjWester het volgende:
Helaas het hele weekend alleen maar top gear blijkt niet waar te zijn.

Ik zat net naar de nijl challange te kijken en vraag me dan serieus af hoe zo iets adminstratief regelen, de autos hebben platen van het vk, je gaat ze niet mee terugslepen(veel te duur).
BBC is een van de rijkste omroepen. Ik denk niet dat een paar auto’s heen en weer vliegen een issue is.

Overigens hebben ze niet in elke challenge UK auto’s/kenteken platen.
  maandag 7 januari 2019 @ 00:01:58 #291
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_184252784
E hebben ook auto's in de studio hangen die eerder bij challenges in het buitenland zijn gebruikt., oa een Toyota Hilux die ze van een berg af hebben laten rollen.
"Oliver" is ook teruggebracht ondanks dat die gezonken was, Die auto is dacht ik daarna geadopterd door Hammond.
En de porsche die ze in Argentinië gebruiken had controversiele Engelse nummerplaten en daar hebben ze later ook de RDW registratie laten zien dat ze echt niet met 't kenteken gesjoemeld hadden.

Overigens verschepen ze sowieso een hele hoop materieel naar de lokaties, ook de wagens waaruit de shots gemaakt worden gaan mee.
Misschien dat ze dat soort camerawagens in de V.S. nog wel kunnen huren maar in de meeste landen zal dat een stuk lastiger zijn.
pi_184252881
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 00:01 schreef SiGNe het volgende:
E hebben ook auto's in de studio hangen die eerder bij challenges in het buitenland zijn gebruikt., oa een Toyota Hilux die ze van een berg af hebben laten rollen.
"Oliver" is ook teruggebracht ondanks dat die gezonken was, Die auto is dacht ik daarna geadopterd door Hammond.
En de porsche die ze in Argentinië gebruiken had controversiele Engelse nummerplaten en daar hebben ze later ook de RDW registratie laten zien dat ze echt niet met 't kenteken gesjoemeld hadden.

Overigens verschepen ze sowieso een hele hoop materieel naar de lokaties, ook de wagens waaruit de shots gemaakt worden gaan mee.
Misschien dat ze dat soort camerawagens in de V.S. nog wel kunnen huren maar in de meeste landen zal dat een stuk lastiger zijn.
Precies, ze hebben ook nog een enorme filmcrew en apparatuur. Die 3 auto's worden gewoon meegenomen. Dat zijn gewoon bedrijfskosten bij hun. Ze raggen ook geregeld de duurste sportwagens af, geld is echt geen probleem daar. Ze doen ook wedstrijdjes tegen straaljagers of laten een Kever hangend aan een helikopter vallen.
  maandag 7 januari 2019 @ 05:58:42 #293
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_184254641
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 00:07 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Precies, ze hebben ook nog een enorme filmcrew en apparatuur. Die 3 auto's worden gewoon meegenomen. Dat zijn gewoon bedrijfskosten bij hun. Ze raggen ook geregeld de duurste sportwagens af, geld is echt geen probleem daar. Ze doen ook wedstrijdjes tegen straaljagers of laten een Kever hangend aan een helikopter vallen.
En ze genereren ook flink wat inkomsten.
Het oude programma werd in elk geval in de halve wereld uitgezonden, niet alleen bij de BBC.
Ze hebben ook een blad dat in meerdere talen wordt uitgebracht, oa. Nederlands.
Ze kopen niet alle wagens, de meesten krijgen ze van de fabrikanten te leen of lenen/huren ze van vermogende mensen.
In het geval van de show met de Ferrari LaFerrari, McLaren P1 en Porsche 918 deden Ferrari en Porsche erg moeilijk, die wilden niet dat die twee wagens tegen elkaar zouden racen uit angst om de "traagste" te zijn.
Uiteindelijk hebben ze die wagens van een Sheik in Dubai weten te lenen (en misschien huren?)
Die rijkaards geilen er wel op als hún auto geprezen wordt, is sowieso ook een leuk praatje voor wanneer de wagen geveild wordt: "appreared in Top Gear"
  zondag 13 januari 2019 @ 23:17:42 #294
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_184389029
Trailer voor het nieuwe seizoen:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_184391284
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 05:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En ze genereren ook flink wat inkomsten.
Het oude programma werd in elk geval in de halve wereld uitgezonden, niet alleen bij de BBC.
Ze hebben ook een blad dat in meerdere talen wordt uitgebracht, oa. Nederlands.
Ze kopen niet alle wagens, de meesten krijgen ze van de fabrikanten te leen of lenen/huren ze van vermogende mensen.
In het geval van de show met de Ferrari LaFerrari, McLaren P1 en Porsche 918 deden Ferrari en Porsche erg moeilijk, die wilden niet dat die twee wagens tegen elkaar zouden racen uit angst om de "traagste" te zijn.
Uiteindelijk hebben ze die wagens van een Sheik in Dubai weten te lenen (en misschien huren?)
Die rijkaards geilen er wel op als hún auto geprezen wordt, is sowieso ook een leuk praatje voor wanneer de wagen geveild wordt: "appreared in Top Gear"
Ferrari en McLaren bedoel je. Want Porsche vindt dit nooit een probleem.
pi_184560777
Ik zit te kijken naar de eerste aflevering van het nieuwe top gear, een kale lege studio, een handje vol publiek, jeremy die enthoussiast word van een citroen bestelwagen en beide heren zagen er toen nog niet uit alsof ze zwanger zijn.

Bizar dat dit is uitgegroeid tot het meest populaire autoprogramma ever.
speak only if it improves the silence.
pi_184560850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:19 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit te kijken naar de eerste aflevering van het nieuwe top gear, een kale lege studio, een handje vol publiek, jeremy die enthoussiast word van een citroen bestelwagen en beide heren zagen er toen nog niet uit alsof ze zwanger zijn.

Bizar dat dit is uitgegroeid tot het meest populaire autoprogramma ever.
Het succes van Veronica Inside was ook out of the blue.

The X factor noemen sommigen dat. Ook wel: chemie.
pi_184561386
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het succes van Veronica Inside was ook out of the blue.

The X factor noemen sommigen dat. Ook wel: chemie.
De chemie komt volgend seizoen pas, hier doet die dikke autoverkoper nog mee.
speak only if it improves the silence.
pi_184824144
Spike gaat binnenkort seizoen 26 uitzenden. Kennelijk hebben ze het toch gekocht of cadeau gekregen......
speak only if it improves the silence.
pi_184824194
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:26 schreef TjjWester het volgende:
Spike gaat binnenkort seizoen 26 uitzenden. Kennelijk hebben ze het toch gekocht of cadeau gekregen......
Weet je wanneer precies?
sig verwijderd door FA
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')