abonnement Unibet Coolblue
pi_161938903


Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 06-05-2016 14:17:47 ]
pi_161938943
TT gefixt. ;)
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:39:41 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161939706
En twentie, hoeveel hebbie gelopen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:43:11 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161939751
Opbouwschema les 15: 2x 8 min lopen, gescheiden door 5 min wandelen. Volgens C25K had ik 2 mijl af moeten leggen, ik klokte aan t eind 3.45km. Dus qua tempo zat ik volgens mij wel aardig in de buurt.

Het was fucking lekker weer, dus voor t eerst in lang-kort ipv lang-lang gelopen. Mooi in t ochtendzonnetje.

Zaterdag of zondag voor t eerst 20 min aan 1 stuk lopen. Ik ben benieuwd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161941138
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
TT gefixt. ;)
Had ik met mijn slaperige hoofd iets niet goed gedaan? :@

Ik had ook al niet in de gaten dat ik een nieuw topic moest openen. 8)7
pi_161941155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:39 schreef Murmeli het volgende:
En twentie, hoeveel hebbie gelopen?
Een HM, toen in de bus gestapt en de laatste 6,5 km ook nog meegelopen. Dus 27,6 km in totaal.
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:13:56 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161942491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:05 schreef McTwente het volgende:

[..]

Een HM, toen in de bus gestapt en de laatste 6,5 km ook nog meegelopen. Dus 27,6 km in totaal.
Wow!! Niet verkeerd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_161942640
Ok, lopen is altijd lekker... Maar als ik dan toch moet kiezen, heerlijk met het zonnetje erbij hoor!

Wat is het dan toch fijn, uiteindelijk een 13.5km op redelijk relaxed tempo... Ruim een uur gewoon genieten van het weer, de omgeving, de stappen, bewegen. Laat dit mooie weer maar lekker doorzetten, genieten!
pi_161942653
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:04 schreef McTwente het volgende:

[..]

Had ik met mijn slaperige hoofd iets niet goed gedaan? :@

Ik had ook al niet in de gaten dat ik een nieuw topic moest openen. 8)7
'tjden' ;)

En ik liep gisteren 10.5km zonder last over prachtige trails en heuvels met modder, met de club O+
Ja doei.
pi_161942731
Startnummer voor de ph trail zojuist afgehaald, en ik heb een taart gewonnen met mijn startnummer :Y)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161943003
Wat ben jij vroeg, Guard. Je bezorgt me een hartverzakking. Ik dacht dat ik de tijd verkeerd onthouden had. :o
pi_161943027
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:38 schreef wyccie het volgende:
Wat ben jij vroeg, Guard. Je bezorgt me een hartverzakking. Ik dacht dat ik de tijd verkeerd onthouden had. :o
Ben altijd vroeg en vandaag zeker geen straf, beetje hangen in de zon naast de baan ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161943322
Succes in Vught! :)

Ik heb gisteren lekker gelopen. Niet te veel pijn in mijn knie gehad. Dus ben blij *O*. Misschien toch de Marikenloop doen. :Y
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:56:16 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161943402
Succes guard en wy *O*

En moblo!! Goed zeg!! Dat zijn al leuke afstanden, vind ik altijd. Uurtje of meer lopen Is wel serieus de moeite waard.

Ik ga zometeen aan zee hobbelen. Krijg een sightseeing O+
Uhh nou ja, sightseeing is een beetje raar met de zee hé?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_161944172
Succes Guard en wyccie! En ik ben niet jaloers. Echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, @wyccie: nee ik ben niet voor een marathon aan het trainen. Doel is om eerst de HM afstand wat beter onder de knie te krijgen. En dan zien we wel weer verder.
pi_161944673
TWC heeft mij gevraagd hem in het wie/wat/waar rijtje te plaatsen..

1
2
[b]13 September [url=http://afstandmeten.nl/index.php?id=1750784.]Rim-to-rim-to-rim[/url]  - Grand Canyon[/b]
ThewhiteCowboy - ca 75 km


Veluwezoom trail

TheWhiteCowboy - 57 km
pi_161945020
Mag ik hier ook melden dat ik heerlijk 90km gefietst heb? Aangezien het daar topweer is en aangezien mijn voet absoluut nog niet voelt alsof ik er binnenkort op kan hardlopen :( de voorspelling van de fysio was wat te optimistisch vrees ik. Maar goed, wel heerlijk gefietst dus, ook een goede duurtraining ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161945121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag ik hier ook melden dat ik heerlijk 90km gefietst heb? Aangezien het daar topweer is en aangezien mijn voet absoluut nog niet voelt alsof ik er binnenkort op kan hardlopen :( de voorspelling van de fysio was wat te optimistisch vrees ik. Maar goed, wel heerlijk gefietst dus, ook een goede duurtraining ;)
Zit er wel vooruitgang in? 90km is in ieder geval een mooie duurtraining. ^O^

Ik ga vanavond nog een stukje fietsen en dit weekend een paar uurtjes. Morgen nieuwe schoenen ophalen bij Runners World en hopelijk kan ik dan in de tweede helft van volgende week voorzichtig een stukje rennen.
pi_161945172
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zit er wel vooruitgang in? 90km is in ieder geval een mooie duurtraining. ^O^

Ik ga vanavond nog een stukje fietsen en dit weekend een paar uurtjes. Morgen nieuwe schoenen ophalen bij Runners World en hopelijk kan ik dan in de tweede helft van volgende week voorzichtig een stukje rennen.
Mja dat wel, het doet steeds minder pijn in rust en ik kan mijn voet steeds beter weer normaal afwikkelen, maar als ik zoals gisteren een paar uur gestaan heb of 200 meter naar een bushalte loop heb ik de volgende dag meteen weer meer last, dus ik zie niet in hoe ik binnenkort iets belastends als hardlopen zou kunnen proberen. Maar goed, wie weet gaat het ineens snel met met herstel straks!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161945607
Prachtige trail, wat een mooie omgeving. O+
Wel een DNF, want enkel. :')
Daarnet op het station kon ik al weer lopen zonder er doorheen te zakken of een steek. Had 'm graag afgemaakt.
pi_161945660
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En ik liep gisteren 10.5km zonder last over prachtige trails en heuvels met modder, met de club O+
Wat voelt dat lekker, hè! ^O^
pi_161945711
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat voelt dat lekker, hè! ^O^
Jaaaaa O+ :D Was echt een genot!

Zo weer spinnen, morgen een rustige track training en zondag een route verkennen voor de jaarlijkse estafette die om de stadsgrenzen heen gaat (70 mijl, opgedeeld in 10 stukken) :) *O*

Hoe gaat 't bij jou verder?
Ja doei.
pi_161945737
Zo goed kapot gegaan op die trail, weer te voortvarend van start maar het was mooi. 2X watercrossing, waarvan 2e keer tot aan mijn middel :o
Nu mijn taart halen :9

Wyccie balen joh... En ik heb je niet gezien -O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161945812
Het was mijn eerste DNF. Daar baal ik wel van. ;(
Mijn enkel zal wel wat stijf worden, maar ik denk dat ik volgende week wel gewoon 26k kan lopen. Ik voel me verder prima in conditie.

Morgen ga ik wel even zwemmen. Lekker sporten. O+
pi_161945889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:57 schreef Guard het volgende:
Zo goed kapot gegaan op die trail, weer te voortvarend van start maar het was mooi. 2X watercrossing, waarvan 2e keer tot aan mijn middel :o
Nu mijn taart halen :9

Wyccie balen joh... En ik heb je niet gezien -O-
Ik had weer geen wateroversteek, haha. Ik liep ook wat te hard, want ik wilde niet in mijn eentje verdwalen.

Ik zag jou ook niet, had bij de start nog wel een beetje rondgekeken. En ik wilde nog wel even blijven bij de finish, maar het was niet verstandig te blijven staan.
Eet smakelijk!
pi_161945945
Ik blijf nog even hangen, kijken naar de atletiek wedstrijd kijken die nu aan de gang is
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161947132
En weer thuis, nog even de 800m series gekeken, good old Bram van Son deed ook mee.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161947239
PH trail was wel een leuk evenement. Al was het uitpijlen wel wat vreemd, in het begin waren er wel heel veel pijlen, maar dat werden er gaandeweg minder. Af en toe zoeken welke kant we op moesten en een groepje moeten terugroepen die een paadje gemist hadden..
Maar voor de rest echt wel een leuk evenement. Lekker kleinschalig met 250 deelnemers en 5 euro inschrijfgeld en een heerlijk kopje asperge soep na afloop

Dacht dat we wat meer in de schaduw zouden lopen, maar dat was dus niet zo. Werd dus wel wat warm.
Lente is nu wel begonnen denk ik :)
En daarom nu zomerbiertjes aan het drinken :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161950588
Vandaag een heerlijke Golden Ten gelopen in Delft :)
En een nieuwe PR gelopen op de 10! :D :D
Volgens mijn telefoon 57 minuten en officieel 58, dus we houden het gewoon op de telefoon ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 58 ben ik ook heel tevreden mee ;)
Heb ook nog een YUR finish geprobeerd, ik weet alleen niet hoe soepel die eruit kwam :D
pi_161951343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 17:59 schreef Guard het volgende:
Maar voor de rest echt wel een leuk evenement. Lekker kleinschalig met 250 deelnemers en 5 euro inschrijfgeld en een heerlijk kopje asperge soep na afloop
Plus een buff. En jij hebt er zelfs nog een taart aan overgehouden.

Toch wel erg jammer dat ik moest stoppen, had er zoveel zin in om nog langer te lopen in dat gebied.
Ik had over twee weken ook nog een trail willen lopen, maar het zal bij de Marikenloop blijven.
pi_161951659
Dat is balen Wyccie, hopelijk heb je er snel geen last meer van.
pi_161951676
Ben ik nu gek of is dit gewoon een erg dure stroopwafel?
https://www.rei.com/product/813290/honey-stinger-energy-waffle

edit. Je zou natuurlijk ook de beschrijving kunnen lezen, daar staat het gewoon in. 8)7 o|O
pi_161951785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag een heerlijke Golden Ten gelopen in Delft :)
En een nieuwe PR gelopen op de 10! :D :D
Volgens mijn telefoon 57 minuten en officieel 58, dus we houden het gewoon op de telefoon ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 58 ben ik ook heel tevreden mee ;)
Heb ook nog een YUR finish geprobeerd, ik weet alleen niet hoe soepel die eruit kwam :D
Kijk je niet per ongeluk naar je bruto tijd in de uitslagen? Want een minuut verschil kan er bijna niet zijn natuurlijk. :D Goede prestatie in ieder geval! ^O^

Ik heb de Golden Ten helaas moet missen, voor het eerst in jaren niet mijn thuisloopje gedaan. -O-
Jack does it in real time...
pi_161951829
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Kijk je niet per ongeluk naar je bruto tijd in de uitslagen? Want een minuut verschil kan er bijna niet zijn natuurlijk. :D Goede prestatie in ieder geval! ^O^

Ik heb de Golden Ten helaas moet missen, voor het eerst in jaren niet mijn thuisloopje gedaan. -O-
Of zijn telefoon heeft eerder 10km aangegeven dan de finish was en hij bedoelt dat ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161951996
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben ik nu gek of is dit gewoon een erg dure stroopwafel?
https://www.rei.com/product/813290/honey-stinger-energy-waffle

edit. Je zou natuurlijk ook de beschrijving kunnen lezen, daar staat het gewoon in. 8)7 o|O
*Similar to a European stroopwafel. :Y

Jij gaat 75k lopen in juni! Knap hoor.
Mooi gebied daar.
pi_161952194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Of zijn telefoon heeft eerder 10km aangegeven dan de finish was en hij bedoelt dat ;)
Ah ja dat is logischer. Ik was in de war want dacht dat de telefoon meer dan 10 km had gelogd, maar dat was de snelheid zie ik nu. :D

Dan gewoon de uitslag volgen, telefoon heeft onbetrouwbare GPS. En de Golden Ten is gecertificeerd parcours! :P
Jack does it in real time...
pi_161952268
Golden Ten was best leuk, heb de 5 km gedaan (18:58)

MCTwente, goed gedaan :Y
  Moderator donderdag 5 mei 2016 @ 22:08:38 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_161952516
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Plus een buff. En jij hebt er zelfs nog een taart aan overgehouden.

Toch wel erg jammer dat ik moest stoppen, had er zoveel zin in om nog langer te lopen in dat gebied.
Ik had over twee weken ook nog een trail willen lopen, maar het zal bij de Marikenloop blijven.
Marikenloop is ook een beetje onverhard :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161952800
Snelle tijd thelaudprince! Knap gelopen.

En Guard, tot je middel? Echt? Wel de juiste pijlen gevolgd?
pi_161952862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:16 schreef Meike26 het volgende:
TWC heeft mij gevraagd hem in het wie/wat/waar rijtje te plaatsen..
[ code verwijderd ]


Veluwezoom trail

TheWhiteCowboy - 57 km
Ze staan erin!
pi_161952881
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:20 schreef steffelonio het volgende:
Snelle tijd thelaudprince! Knap gelopen.

En Guard, tot je middel? Echt? Wel de juiste pijlen gevolgd?
Steffelonio, gaat helemaal goedkomen in Roosendaal als ik het zo lees, zie je daar !! En thanks :)
pi_161953997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Marikenloop is ook een beetje onverhard :*
;(
Ik ben veroordeeld tot #teamvlak.
pi_161954067
Niks mis met #teamvlak!
pi_161954275
Nog maar even een kort verslag van afgelopen nacht...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logjes:
Eerste deel
https://flow.polar.com/training/analysis/560973533

Tweede deel
https://flow.polar.com/training/analysis/560973611

Sfeerimpressie uit 2014 (ik liep toen niet mee)
pi_161954443
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:56 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ah ja dat is logischer. Ik was in de war want dacht dat de telefoon meer dan 10 km had gelogd, maar dat was de snelheid zie ik nu. :D

Dan gewoon de uitslag volgen, telefoon heeft onbetrouwbare GPS. En de Golden Ten is gecertificeerd parcours! :P
Dat bedoelde ik ja ;) op telefoon heb ik 10.300 totaal gelopen waarvan de 10km in 57:01. Maar ik weet dat telefoon GPS niet helemaal betrouwbaar is :)
Maar sowieso tevreden!
pi_161954525
Startnummer voor Stockholm is bekend: 12111. Je hoeft me niet in een tracker te zetten want ik ga niet snel :P
pi_161956676
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:20 schreef steffelonio het volgende:
Snelle tijd thelaudprince! Knap gelopen.

En Guard, tot je middel? Echt? Wel de juiste pijlen gevolgd?
Dat was van tevoren al aangekondigd. Gelukkig maar, kon ik voor de oversteek nog even mijn autosleutel uit mijn zak halen, die had dat vast niet overleefd :o
SPOILER: deze kon bijna gaan zwemmen daar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kon uiteraard ook het vennetje heen lopen, maar als je er toch loopt...

[ Bericht 16% gewijzigd door Guard op 06-05-2016 07:34:37 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 08:15:42 #48
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_161956988
Vanavond de Alkmaar City Run. Niet voor een PR maar als test om vlak te lopen richting 'Leiden'. Ziet er uit als een lekker draai en keer parkoers.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_161957023
Gisteren ook de hardloopschoenen weer eens ondergebonden. De eerste keer sinds de ekiden..
Dat wordt dus weer redelijk from scratch opbouwen.

Heb 4x (2' @6:30 + 1' @5:30) gelopen, beviel best weer goed :)

Nu nog even wat leuke loopjes zoeken eind zomer/najaar om naartoe te trainen.
pi_161957259
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

*Similar to a European stroopwafel. :Y

Jij gaat 75k lopen in juni! Knap hoor.
Mooi gebied daar.
Nee joh 57, 75 is in September pas. Lijkt mj ook een erg mooi gebied e. Hij past nu zo mooi in het voor de rest totaal afwezige trainingsschema.

Kwam je ooknaar de ketelwaldtrail? Als je enkel goed hersteld dan.
pi_161957273
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 06:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat was van tevoren al aangekondigd. Gelukkig maar, kon ik voor de oversteek nog even mijn autosleutel uit mijn zak halen, die had dat vast niet overleefd :o
SPOILER: deze kon bijna gaan zwemmen daar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kon uiteraard ook het vennetje heen lopen, maar als je er toch loopt...
Beetje pijnlijke plek om je autosleutels te bewaren lijkt mij. :P
pi_161957705
Ik mag ook weer eens iets hardloopgerelateerd melden hier :P . Als ik vanavond de finish haal dan ga ik over de 500 kilometer heen. Ik lig dus nog op koers voor 1000 kilometer (~100 kilometer meer dan vorig jaar). De afgelopen weken heb ik helaas weinig gelopen dus vanavond gaat een grote verrassing worden.
pi_161957810
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nee joh 57, 75 is in September pas. Lijkt mj ook een erg mooi gebied e. Hij past nu zo mooi in het voor de rest totaal afwezige trainingsschema.

Kwam je ooknaar de ketelwaldtrail? Als je enkel goed hersteld dan.
Oh, ik zie nu pas dat de code voor een andere loop is. Wow, mooi.
De Ketelwaldtrail zit vol, ik sta wel op de reservelijst.
Maar ik denk ook niet dat het kan, want mijn enkel is gisteravond alleen maar meer pijn gaan doen. Toch iets meer kapot dan ik dacht. Hopelijk kan ik maandag wel autorijden.
pi_161957827
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Beetje pijnlijke plek om je autosleutels te bewaren lijkt mij. :P
}:| Perv... :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161957853
Dat is wel erg diep. Ik denk dat ik ook zou omlopen omdat ik mijn racevest inclusief softflasks niet boven water kan houden.
pi_161957909
Ik had gisteren besloten om zonder iets te lopen. Racevest had ik sowieso niet bij me, maar ook mijn handheld in de auto gelaten.
Misschien niet het beste idee, achteraf gezien...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 10:16:40 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161958199
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 09:53 schreef Guard het volgende:
Ik had gisteren besloten om zonder iets te lopen. Racevest had ik sowieso niet bij me, maar ook mijn handheld in de auto gelaten.
Misschien niet het beste idee, achteraf gezien...
Handheld is altijd wel een fijne optie als je twijfelt
F means you're fucked
  vrijdag 6 mei 2016 @ 10:42:49 #58
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161958558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 06:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat was van tevoren al aangekondigd. Gelukkig maar, kon ik voor de oversteek nog even mijn autosleutel uit mijn zak halen, die had dat vast niet overleefd :o
SPOILER: deze kon bijna gaan zwemmen daar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kon uiteraard ook het vennetje heen lopen, maar als je er toch loopt...
Je kreeg geen snorkel bij de start?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161958638
Mag ik erbij bij de Royal Ten op 29 mei ?? De 10 km :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 10:51:26 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161958693
En ik bij de Zwolse HM.. HM ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:07:43 #61
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161958894
Ik probeer trouwens de Endomondo group van FOK te joinen, maar dat wil niet echt. Heb als t goed is enige tijd geleden al op 'join' geklikt (en vantevoren een PM/DM gestuurd naar mossel), maar zit er zo te zien toch niet in. En de 'join' knop is ook pleite.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161958899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef MutedFaith het volgende:
Ik probeer trouwens de Endomondo group van FOK te joinen, maar dat wil niet echt. Heb als t goed is enige tijd geleden al op 'join' geklikt (en vantevoren een PM/DM gestuurd naar mossel), maar zit er zo te zien toch niet in. En de 'join' knop is ook pleite.
Zit iedereen niet inmiddels op Strava?

_O_ strava _O_
Ja doei.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:08:50 #63
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161958911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef MutedFaith het volgende:
Ik probeer trouwens de Endomondo group van FOK te joinen, maar dat wil niet echt. Heb als t goed is enige tijd geleden al op 'join' geklikt (en vantevoren een PM/DM gestuurd naar mossel), maar zit er zo te zien toch niet in. En de 'join' knop is ook pleite.
Mossel is denk ik nog op huwelijksreis dus weet niet of hij al tijd heeft gehad.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161958913
En deze :)

1
2
 [b] 5 juni 2016 - [url=http://www.letterenloop.nl/]ECI Letterenloop (Haarlem)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 5 km

1
2
 [b] 26 juni 2016 - [url=http://halvemarathonroosendaal.nl/]halve marathon van Roosendaal(Roosendaal)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM
pi_161958926
Gefeliciteerd nog Mossel en GoGo, tijdje niet hier geweest dus bij deze alsnog *;
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:20:36 #66
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161959144
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Mossel is denk ik nog op huwelijksreis dus weet niet of hij al tijd heeft gehad.
Met enige tijd geleden bedoelde ik zeg maar begin maart.

Als iedereen op Strava zit is t ook prima hoor. Daar heb ik de 'club' net gevonden. En ik heb allebei aan staan met lopen, omdat ik nog niet echt een idee heb welke ik fijner vind.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:35:01 #67
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161960257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Met enige tijd geleden bedoelde ik zeg maar begin maart.

Als iedereen op Strava zit is t ook prima hoor. Daar heb ik de 'club' net gevonden. En ik heb allebei aan staan met lopen, omdat ik nog niet echt een idee heb welke ik fijner vind.
Ah ok. Dan weet ik het niet. :@

Heb je een horloge of zoek je uit welke app fijn is?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161961249
De Endomondogroep is gewoon een beetje doodgebloed vrees ik. 'Vroeger' deden we nog jompels geven als mensen live aan het trainen waren of keken we wie er bovenaan het leaderboard staat, maar nu kijk ik er alleen nog op om mijn maand/jaartotalen te bekijken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161962035
Alles en iedereen zit tegenwoordig op Strava.
pi_161962186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:47 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik erbij bij de Royal Ten op 29 mei ?? De 10 km :)
Done!

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
En ik bij de Zwolse HM.. HM ^O^
Done!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:09 schreef thelaudprince het volgende:
En deze :)
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

En deze staan er nu ook in.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:27:12 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161962548
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef McTwente het volgende:

[..]

Done!

[..]

Done!

[..]

En deze staan er nu ook in.
Ie bint de beste!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161962851
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ie bint de beste!
Daankensweerd!
pi_161964198
Thanks ! Net een sloom duurloopje gedaan in dit prachtige weer en naar de natuur gekeken ;)
pi_161965244
En bedankt dat je Ynske's extra kilometer hebt veranderd, Lex. :D

Mijn enkel stond gewoon de hele tijd in de verkeerde stand (wat ik al hoopte, maar er gingen ook horrorscenario's door mijn hoofd :') ). Vanmiddag eruit geschoten en nu voelt het als een gewone verzwikte enkel. *O*

Vanmorgen bloed gegeven, en een hardloopshirt als bedankje uitgezocht voor de 30e donatie.
pi_161965419
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:25 schreef wyccie het volgende:
En bedankt dat je Ynske's extra kilometer hebt veranderd, Lex. :D

Mijn enkel stond gewoon de hele tijd in de verkeerde stand (wat ik al hoopte, maar er gingen ook horrorscenario's door mijn hoofd :') ). Vanmiddag eruit geschoten en nu voelt het als een gewone verzwikte enkel. *O*

Vanmorgen bloed gegeven, en een hardloopshirt als bedankje uitgezocht voor de 30e donatie.
Graag gedaan. Ik heb er meerdere aangepast, uit mijn hoofd Devv die ergens 55 km had staan en TWC 57 km. De 57 bleek correct. Ik heb ook nog ergens een link toegevoegd.

Fijn dat de blessure toch mee lijkt te vallen! En goed dat je donor bent.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 16:32:12 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161965450
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:25 schreef wyccie het volgende:
En bedankt dat je Ynske's extra kilometer hebt veranderd, Lex. :D

Mijn enkel stond gewoon de hele tijd in de verkeerde stand (wat ik al hoopte, maar er gingen ook horrorscenario's door mijn hoofd :') ). Vanmiddag eruit geschoten en nu voelt het als een gewone verzwikte enkel. *O*

Vanmorgen bloed gegeven, en een hardloopshirt als bedankje uitgezocht voor de 30e donatie.
Oh wow! Das een meevaller *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_161965619
Vanavond Alkmaar City Run! En wat is het lekker weer!!!
pi_161965689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:31 schreef McTwente het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ik heb er meerdere aangepast, uit mijn hoofd Devv die ergens 55 km had staan en TWC 57 km. De 57 bleek correct.

[..]

Kak, ik moet dus 2 kilometer verder lopen.
pi_161965724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:39 schreef Rana het volgende:
Vanavond Alkmaar City Run! En wat is het lekker weer!!!
Veel plezier! Al die enthousiaste posts over de city run steken wel een beetje, vooral met zulk mooi weer inderdaad! Maar ik moet vanavond ook naar een condoleance dus als ik wel heel was geweest was het ook nog de vraag of ik het gered had. Ben wel benieuwd of 'mijn' team het podium haalt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161966365
Jouw tijd komt wel weer, LT.
pi_161966462
Zelf niet kunnen rennen en andermans leuke verhalen lezen is dodelijk.

Heb inmiddels stapels t-shirts.

Maarrrrrr, zo gaan die dingen!
Ja doei.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:53:37 #82
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_161967295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heb inmiddels stapels t-shirts.
Ik heb er zelf een apart rek voor inmiddels. _O-
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_161967424
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Veel plezier! Al die enthousiaste posts over de city run steken wel een beetje, vooral met zulk mooi weer inderdaad! Maar ik moet vanavond ook naar een condoleance dus als ik wel heel was geweest was het ook nog de vraag of ik het gered had. Ben wel benieuwd of 'mijn' team het podium haalt..
Thnx!
He bah! Sterkte bij de condoleance! Ik had het gister met Bevrijdingsdag iedereen lekker aan het lopen en ik een beetje grieperig... En dus rustig aan doen...
pi_161968412
Tv-tip: Staying Alive. Het gaat over het verhaal van een deelnemer van de Marathon de Sables. Vanavond op NPO3 om 21:20 uur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 6 mei 2016 @ 19:02:51 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_161968453
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef Angel-A het volgende:
Tv-tip: Staying Alive. Het gaat over het verhaal van een deelnemer van de Marathon de Sables. Vanavond op NPO3 om 21:20 uur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*opneemt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161968499
Voor mij zit lopen er ook even niet in met dit mooie weer. Sinds het begin van mijn vakantie vorige week zit ik met een slijmbeursontsteking in mijn schouder. Dat is behoorlijk invaliderend kan ik je vertellen. Gedwongen rust dus. Ik kom weer eens aan boeken lezen toe.
pi_161968511
Gisteren ook zo'n 100km gemaakt op de fiets. In hoeverre hebben dat soort trainingen eigenlijk effect op lopen? Zou je bijvoorbeeld kunnen intervallen op de fiets in plaats van tijdens het lopen?
  Moderator vrijdag 6 mei 2016 @ 19:06:38 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_161968542
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Angel-A het volgende:
Voor mij zit lopen er ook even niet in met dit mooie weer. Sinds het begin van mijn vakantie vorige week zit ik met een slijmbeursontsteking in mijn schouder. Dat is behoorlijk invaliderend kan ik je vertellen. Gedwongen rust dus. Ik kom weer eens aan boeken lezen toe.
Volgens mij ook loeipijnlijk, of niet? :X sterke
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161968722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Volgens mij ook loeipijnlijk, of niet? :X sterke
Ja loeipijnlijk, maar ik heb het ergste gehad volgens mij. Ik moet nu alleen niet proberen om mijn arm te heffen, als ik dat uit mijn hoofd laat heb ik geen pijn.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:27:20 #90
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161972158
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:25 schreef wyccie het volgende:
En bedankt dat je Ynske's extra kilometer hebt veranderd, Lex. :D

Mijn enkel stond gewoon de hele tijd in de verkeerde stand (wat ik al hoopte, maar er gingen ook horrorscenario's door mijn hoofd :') ). Vanmiddag eruit geschoten en nu voelt het als een gewone verzwikte enkel. *O*

Vanmorgen bloed gegeven, en een hardloopshirt als bedankje uitgezocht voor de 30e donatie.
Gelukkig maar! En bedankt voor het bloed geven.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161972556
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:09 schreef wyccie het volgende:
Jouw tijd komt wel weer, LT.
Bedankt! O+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161972702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Gisteren ook zo'n 100km gemaakt op de fiets. In hoeverre hebben dat soort trainingen eigenlijk effect op lopen? Zou je bijvoorbeeld kunnen intervallen op de fiets in plaats van tijdens het lopen?
Helpt vast voor je conditie, maar je hebt ook specifieke snelheid/intervaltrainingen nodig die je lopend doet, zodat je aan dat tempo kunt wennen, want meestal beweeg je dan wel net anders dan op duurlooptempo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161974790
Wyccie en Angel-A beterschap! ^O^
De rest die nog steeds niet kan rennen natuurlijk ook nog!
Moblo, jij bent alweer een beetje aan het rennen nu toch? Net op Strava nog wat langs zien komen. ^O^

Zelf vandaag de HM bij de Putten Power Run gelopen. Ik had er verder helemaal geen verwachtingen van. Net na de Koning van Spanje, veel te warm en het was omdat het lekker dichtbij is. Maar stiekem hoopte ik om eens onder de 1.20 te lopen. Maar het parkoers was nogal veel onverhard en best nog wat vals plat, kwam op meer dan 100 hoogtemeters. Normaal geen probleem, maar niet als je op snelheid wilt lopen. Dus dat werd hem niet vandaag! :+ Eerste rondje al veel te hoge hartslag door de warmte, te hard gestart enzo. Tweede rondje wat relaxter gelopen en alsnog eerste geworden met 1.23'58. Dus dat is dan wel weer leuk. Komt wel weer een ander keertje dan. Het parkoers schijnt trouwens wel opgemeten te zijn met een Jones-counter, maar de GPS kwam 250m tekort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161974817
Ik heb voor het eerst eens bij een hardloopwedstrijd gekeken :P Wel een paar mensen gezien, maar zodra de massa een beetje begint is dat echt onmogelijk. Het is wel echt nog heel warm buiten.

Sfeerimpressie (hardlopende mensen met weinig licht fotograferen is niet te doen zonder veel te dure apparatuur):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161974830
Well done Jero!
pi_161974889
Ze gingen te hard Hats.
pi_161974909
Ik zou in het bedrijventeam met man in hoelarokje gelopen hebben als ik meedeed :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161974952
Sterkte Angel-A, dat kan behoorlijk pijnlijk zijn.
pi_161974975
Ik rende vanmiddag rond 14:00 uur 5km en het was me toch een partij zwaar. :o Ik dacht vanaf 3.5km al aan stoppen omdat ik het zo ontzettend heet had. En dat terwijl ik echt niet snel liep. :X Ik deed het wel met opzet, midden op de dag lopen, want stel dat het mooi weer is over 2 weken, dan moet ik ook om 14:30 uur starten voor de 10km. Ik wilde dus even ervaren hoe het loopt als het warm is en dat weet ik nu. :')
pi_161975011
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik rende vanmiddag rond 14:00 uur 5km en het was me toch een partij zwaar. :o Ik dacht vanaf 3.5km al aan stoppen omdat ik het zo ontzettend heet had. En dat terwijl ik echt niet snel liep. :X Ik deed het wel met opzet, midden op de dag lopen, want stel dat het mooi weer is over 2 weken, dan moet ik ook om 14:30 uur starten voor de 10km. Ik wilde dus even ervaren hoe het loopt als het warm is en dat weet ik nu. :')
Je went er wel aan, gewoon vaker doen dus ;). Dan loop je straks gewoon ook goed hard met mooi weer.
pi_161975103
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou in het bedrijventeam met man in hoelarokje gelopen hebben als ik meedeed :P
Het was toch veel te warm om echt hard te knallen, dus het is waarschijnlijk gewoon beter dat je nu je krachten even moet sparen :P

Ik vond het iig totaal niet erg dat ik niet meeliep.
pi_161975318
Altijd lekker zo'n eerste plek. Gefeliciteerd Jero! Een HM in <4'00/km is met dit weer gewoon een prima prestatie ^O^
Ik heb vanmiddag 2km tempo's gedaan en dat viel toch wel zwaar. Hoop dat het over twee weken in Leiden een stukje koeler zal zijn
pi_161981072
Goed gedaan Jero ^O^
En goede redenatie _Nikki_, beetje wennen aan warm weer is best handig. Gelukkig heb ik dat donderdag al gedaan zodat ik zo even op mijn gemak in de relatieve koelte van de ochtend mijn rondje kan maken :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161981276
Gefeliciteerd jeronimo! Nu moet je toch nog een keer een weg-hm lopen om voor de snelle tijd te gaan :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 7 mei 2016 @ 08:03:10 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_161981300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Wyccie en Angel-A beterschap! ^O^
De rest die nog steeds niet kan rennen natuurlijk ook nog!
Moblo, jij bent alweer een beetje aan het rennen nu toch? Net op Strava nog wat langs zien komen. ^O^

Zelf vandaag de HM bij de Putten Power Run gelopen. Ik had er verder helemaal geen verwachtingen van. Net na de Koning van Spanje, veel te warm en het was omdat het lekker dichtbij is. Maar stiekem hoopte ik om eens onder de 1.20 te lopen. Maar het parkoers was nogal veel onverhard en best nog wat vals plat, kwam op meer dan 100 hoogtemeters. Normaal geen probleem, maar niet als je op snelheid wilt lopen. Dus dat werd hem niet vandaag! :+ Eerste rondje al veel te hoge hartslag door de warmte, te hard gestart enzo. Tweede rondje wat relaxter gelopen en alsnog eerste geworden met 1.23'58. Dus dat is dan wel weer leuk. Komt wel weer een ander keertje dan. Het parkoers schijnt trouwens wel opgemeten te zijn met een Jones-counter, maar de GPS kwam 250m tekort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice _O_ nummer 3 is wel een beetje een zuurtje hoor! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161982217
Als je geblesserd bent heb je extra goede schoenen nodig :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:00:17 #107
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161982250
3.5km in 20 min, zonder te wandelen. Niet slecht voor een eerste poging. Jammer dat ik Strava op 'resume' zette ipv finish en daardoor nog 2 minuten van mn cooldown erbij geklokt heb, maar dat mag de pret niet drukken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161982341
Ik loop weer ja! Woensdag nog weer 10km gedaan. Dat was een feestje waard! Gisteren 5 en morgen 7ish.

Het blijft aftasten, maarrr, het is wat!

Jij gefeliciteerd met weer een winst Jero!
Ja doei.
pi_161982382
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:00 schreef MutedFaith het volgende:
3.5km in 20 min, zonder te wandelen. Niet slecht voor een eerste poging. Jammer dat ik Strava op 'resume' zette ipv finish en daardoor nog 2 minuten van mn cooldown erbij geklokt heb, maar dat mag de pret niet drukken.
Netjes! Als je dat nou heel jammer vindt dan kun je de cooling down er op de computer met Strava afsnijden.
pi_161982651
Hatsa, mooie foto's, vooral die met de roze bomen en spooklopers.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je geblesseerd bent heb je extra goede schoenen nodig :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want hoe minder je loopt, hoe meer schoenen je nodig hebt? :D
pi_161982992
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:31 schreef wyccie het volgende:
Hatsa, mooie foto's, vooral die met de roze bomen en spooklopers.

[..]

Want hoe minder je loopt, hoe meer schoenen je nodig hebt? :D
Als je geblesseerd bent is het extra onverstandig om op versleten schoenen te lopen. O-)

Maar inderdaad: ik ga wel wat paartjes weg doen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:11:26 #112
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161983240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop weer ja! Woensdag nog weer 10km gedaan. Dat was een feestje waard! Gisteren 5 en morgen 7ish.

Het blijft aftasten, maarrr, het is wat!

Jij gefeliciteerd met weer een winst Jero!
Fijn dat het weer wil! ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161985565
Volgend jaar een marathon in Tilburg *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:33:56 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161985736
Lopen ging weer bijna helemaal prima. Meteen een mooi moment om nieuwe schoenen te testen, dit keer de Nike RN Distance:



Eerste indruk was prima!
F means you're fucked
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:05:35 #115
394924 steffelonio
steffelonio
pi_161986226
Net terug van wat uiteindelijk een soort wandeling met stukjes rennen tussendoor bleek te zijn. Wel weer wennen die warmte! En ik kon mezelf er niet echt toe zetten om streng voor mezelf te zijn. Dus besloten om gewoon maar rustig aan te doen en te genieten van de omgeving.

Een mooie route gelopen, van Boxtel naar Tilburg, 25km in totaal.

Volgende keer maar weer wat langere stukken achter elkaar lopen. Ik moest ook wel paar keer stoppen Om de route uit te vogelen, was de eerste keer dat ik m deze richting opliep. En wat eerder vertrekken, want dan is het sowieso lekkerder om te lopen, qua temperatuur, drukte en natuur. En muggenspray mee...
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:07:16 #116
394924 steffelonio
steffelonio
pi_161986247
Nu is het tijd om de zoutvlakte van mijn gezicht te spoelen.
pi_161986375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:23 schreef Guard het volgende:
Volgend jaar een marathon in Tilburg *O*
Vertel :D

Ik hoop wel dat ze het parcours enigzins aantrekkelijk maken. Ik heb ooit een rondje ringbanen gedaan heel lang geleden en dat was echt verschrikkelijk saai.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 14:18:33 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:21:28 #118
394924 steffelonio
steffelonio
pi_161986428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:23 schreef Guard het volgende:
Volgend jaar een marathon in Tilburg *O*
wanneer? Waar? Hoe?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:22:08 #119
394924 steffelonio
steffelonio
pi_161986443
En jero, nog gefeliciteerd!
pi_161986462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:33 schreef YUR het volgende:
Lopen ging weer bijna helemaal prima. Meteen een mooi moment om nieuwe schoenen te testen, dit keer de Nike RN Distance:

[ afbeelding ]

Eerste indruk was prima!
Daar was ik nieuwsgierig naar. Ik heb ze hier alleen nergens in de winkel zien staan.
  Moderator zaterdag 7 mei 2016 @ 15:04:38 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_161987312
Over het weer en zo, wat is nou een ideale zonnebrandcreme om mee te sporten?

Vanmorgen een merkloze opgesmeerd, maar dat was niks. Dikke film op m'n huid waar ik bijna niet doorheen kon zweten en de helft zat uiteindelijk in m'n ogen en m'n mond :')

Dus vanmiddag deze gekocht, kijken of dat beter werkt.

Hebben jullie nog tips?

SPOILER: deze dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161987624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Over het weer en zo, wat is nou een ideale zonnebrandcreme om mee te sporten?

Vanmorgen een merkloze opgesmeerd, maar dat was niks. Dikke film op m'n huid waar ik bijna niet doorheen kon zweten en de helft zat uiteindelijk in m'n ogen en m'n mond :')

Dus vanmiddag deze gekocht, kijken of dat beter werkt.

Hebben jullie nog tips?

SPOILER: deze dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook ja, de spuit variant, werkt goed!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 7 mei 2016 @ 15:22:10 #123
155227 crew  Guppy
dus
pi_161987732
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die heb ik ook ja, de spuit variant, werkt goed!
Ah, goed om te horen :) nu tweede gratis bij Kruidvat, dus als je nog een dealtje wilt maken, kun je nu je slag slaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161988667
Vanochtend even een paar uurtjes gewinkeld. Vind het toch altijd typisch dat ik daar van die vermoeide benen van krijg.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_161988681
Heeft er nou een vrouw overall gewonnen bij de transvulcania? Wat ontzettend tof!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:14:57 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161988781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft er nou een vrouw overall gewonnen bij de transvulcania? Wat ontzettend tof!
Huh? Nee hoor
F means you're fucked
pi_161988794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft er nou een vrouw overall gewonnen bij de transvulcania? Wat ontzettend tof!
Neen, een of andere Luis. :P https://www.facebook.com/luisalbertohernandotrail/
Ja doei.
pi_161989071
AH ja ik zie dat ze alleen bij de vrouwen heeft gewonnen inderdaad. Maar volgens mij wel heel hoog geëindigd overall..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:33:13 #129
394924 steffelonio
steffelonio
pi_161989134
Yur, dat je nu alweer zo hersteld bent van de hoka Highland fling... ^O^
pi_161989404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Vertel :D

Ik hoop wel dat ze het parcours enigzins aantrekkelijk maken. Ik heb ooit een rondje ringbanen gedaan heel lang geleden en dat was echt verschrikkelijk saai.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef steffelonio het volgende:

[..]

wanneer? Waar? Hoe?
Ik zeg toch volgend jaar... 7 mei 2017 :P
Runner's World Tilburg maakte dat vandaag bekend op hun Facebook pagina

Dat over de ringbanen was een paar jaar geleden tijdens Rondje Tilburg, dat evenement bestaat niet meer.
Ik ben ook wel benieuwd naar het parcours, of het alleen stad gaat zijn of ook door de omgeving...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161989493
Ik lees dat Huub weer wat radslagen heeft gemaakt, dat doet ie alleen als ie de eerste vrouw voorblijft toch?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161989672
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die heb ik ook ja, de spuit variant, werkt goed!
Die gup post is een spray toch?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:

..
Bedankt voor de tip, morgen even halen.
Vanmorgen 3x 5 minuutjes gelopen (km/: 8 - 8,5 - 8,8) met 2 minuten wandelen (6 km/u). Sleep je me er doorheen de 22e? (Misschien letterlijk :X :') )
pi_161990814
Zojuist 5 km gelopen bij een temperatuur van 27 graden. Misschien niet het beste idee, maar wen ik wel vast aan de warmte. Na km 3 en km 4 even een paar minuten gelopen. In totaal 32 minuten valt me dan niet tegen.
Belangrijker is echter dat mijn knie weinig last gaf. ☺
  zaterdag 7 mei 2016 @ 17:57:29 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161990838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:33 schreef steffelonio het volgende:
Yur, dat je nu alweer zo hersteld bent van de hoka Highland fling... ^O^
Valt me ook niet tegen nee...al moet ik het niet overdrijven. Mei wordt de eerste maand van 2016 zonder marathon ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
  zaterdag 7 mei 2016 @ 17:58:38 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161990864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:51 schreef Guard het volgende:
Ik lees dat Huub weer wat radslagen heeft gemaakt, dat doet ie alleen als ie de eerste vrouw voorblijft toch?
Hij was de eerste vrouw idd voor...Zijn finish was niet in beeld omdat de regie de laatste km's van de eerste vrouw aan het volgen was ^O^
F means you're fucked
pi_161990944
Ik heb ook net even een rondje gelopen.

Straks in SF gaat het misschien ook wel warm worden, dus wilde ik daar alvast aan wennen. Mooi rondje van 20 km afgelegd over het platteland. De eerste 15 konden nog non-stop, maar de laatste paar kilometer waren afzien.

Toch lekker gelopen, en de volgende keer gaat het vast nog beter. Zal wel moeten, want ik moet straks nog 22 km erbij :)
pi_161992888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:47 schreef Guard het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg toch volgend jaar... 7 mei 2017 :P
Runner's World Tilburg maakte dat vandaag bekend op hun Facebook pagina

Dat over de ringbanen was een paar jaar geleden tijdens Rondje Tilburg, dat evenement bestaat niet meer.
Ik ben ook wel benieuwd naar het parcours, of het alleen stad gaat zijn of ook door de omgeving...
Dat rondje dat ik heb gelopen was lang voordat het een officieel rondje werd, toen Stipstreep nog een Stipjestreepje was. Om twee redenen heb ik het bij 1 keer gelaten: de saaiheid van het parcours, en het was destijds veel te ver lopen.
pi_161992928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat rondje dat ik heb gelopen was lang voordat het een officieel rondje werd, toen Stipstreep nog een Stipjestreepje was. Om twee redenen heb ik het bij 1 keer gelaten: de saaiheid van het parcours, en het was destijds veel te ver lopen.
Oh dat is wel heeeel lang geleden dan
>:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161993195
Vorige eeuw zelfs :D, toen telefoonnummers nog gedraaid werd, en je een boete kreeg als je je videoband (he wat???) niet had teruggespoeld.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 20:01:12 ]
pi_161993891
Dat je nog moest inbellen om te Fok!en
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 20:42:17 #141
394924 steffelonio
steffelonio
pi_161994086
Mei 2017 komt nog te vroeg voor mij, voor een marathon.

Ben wel benieuwd naar de route. Hoop dat ze er een stuk moerenburg/oisterwijk in stoppen.
pi_161994661
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:42 schreef steffelonio het volgende:
Mei 2017 komt nog te vroeg voor mij, voor een marathon.

Ben wel benieuwd naar de route. Hoop dat ze er een stuk moerenburg/oisterwijk in stoppen.
Ik zal binnenkort eens gaan buurten bij de RW, ik denk dat ik uiteindelijk als vrijwilliger erbij ben. Ik heb mijn zinnen gezet op de marathon van Luxemburg in het voorjaar.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161997925
Morgen maar proberen op tijd op te staan voor mijn rondje, wennen aan de warmte is goed, maar dit gaat wel erg hard in korte tijd.

Afgelopen week even wat minder lol in lopen gehad, maar het begint gelukkig weer wat terug te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162002263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef indepoeier het volgende:
Morgen maar proberen op tijd op te staan voor mijn rondje, wennen aan de warmte is goed, maar dit gaat wel erg hard in korte tijd.

Afgelopen week even wat minder lol in lopen gehad, maar het begint gelukkig weer wat terug te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel een beetje eng inderdaad.. Zal vast meevallen, maar verstandig om tot die tijd wat rustig aan te doen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 8 mei 2016 @ 07:51:55 #145
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_162002275
Hier de traditionele mei-drukte dus op dit moment niet al te veel kilometers maar j, ieder jaar het zelfde liedje dus ik ben er aan gewend om daarna vol gas de schade in te halen.
Binnenkort ook maar eens een schema opstellen voor als ik NL ben om familie en Naseby zo goed mogelijk te combineren zonder beiden tekort te doen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 08:12:27 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_162002358
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef indepoeier het volgende:
Morgen maar proberen op tijd op te staan voor mijn rondje, wennen aan de warmte is goed, maar dit gaat wel erg hard in korte tijd.

Afgelopen week even wat minder lol in lopen gehad, maar het begint gelukkig weer wat terug te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad wel een beetje eng :{ het zal vast wel meevallen, maar ik kan me voorstellen dat je even schrikt... Even lekker rustig aan doen lijkt me een goed idee. Die wedstrijd kun je ook als duurloop lopen ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_162002533
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een beetje eng :{ het zal vast wel meevallen, maar ik kan me voorstellen dat je even schrikt... Even lekker rustig aan doen lijkt me een goed idee. Die wedstrijd kun je ook als duurloop lopen ;)
Ik denk wel dat ik dan inderdaad wat rustiger ga aandoen. Niet voor een PR maar gewoon stevig doorlopen en goed opletten.
pi_162002854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef indepoeier het volgende:
Morgen maar proberen op tijd op te staan voor mijn rondje, wennen aan de warmte is goed, maar dit gaat wel erg hard in korte tijd.

Afgelopen week even wat minder lol in lopen gehad, maar het begint gelukkig weer wat terug te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik toch wel een beetje van schrikken en een beetje gas terug nemen.
pi_162003831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef indepoeier het volgende:
Morgen maar proberen op tijd op te staan voor mijn rondje, wennen aan de warmte is goed, maar dit gaat wel erg hard in korte tijd.

Afgelopen week even wat minder lol in lopen gehad, maar het begint gelukkig weer wat terug te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das niet mooi, beetje oppassen hoor, er zijn dingen belangrijker dan een pr hoor...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162003901
Vanochtend had ik toch iets raar tijdens mijn loopje, na 7 km stopte ik er gewoon mee, en ging eens even lekker een paar minuten inde schaduw staan.
Vervolgens nog een paar keer gestopt, en zelfs een keer rustig ergens gaan zitten, lekker in de schaduw en in het windje.
Weet niet wat het was, het was niet dat ik zin had of zo (anders was ik niet gegaan natuurlijk).
Maar ik was ook wel blij toen ik weer thuis was...
:{
Gisteren wel weer eens sinds tijden een avondje in de stad geweest, misschien had dat er wat mee te maken.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162003938
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:44 schreef Guard het volgende:
Vanochtend had ik toch iets raar tijdens mijn loopje, na 7 km stopte ik er gewoon mee, en ging eens even lekker een paar minuten inde schaduw staan.
Vervolgens nog een paar keer gestopt, en zelfs een keer rustig ergens gaan zitten, lekker in de schaduw en in het windje.
Weet niet wat het was, het was niet dat ik zin had of zo (anders was ik niet gegaan natuurlijk).
Maar ik was ook wel blij toen ik weer thuis was...
:{
Gisteren wel weer eens sinds tijden een avondje in de stad geweest, misschien had dat er wat mee te maken.
Als ik dat zou hebben zou ik het gooien op "Het is ochtend, go to sleep!" ;)
pi_162003953
Rustig aan indepoeier, je moet nog veel langer mee !
  ESF Reporter zondag 8 mei 2016 @ 11:28:59 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_162004600
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:44 schreef Guard het volgende:
Vanochtend had ik toch iets raar tijdens mijn loopje, na 7 km stopte ik er gewoon mee, en ging eens even lekker een paar minuten inde schaduw staan.
Vervolgens nog een paar keer gestopt, en zelfs een keer rustig ergens gaan zitten, lekker in de schaduw en in het windje.
Weet niet wat het was, het was niet dat ik zin had of zo (anders was ik niet gegaan natuurlijk).
Maar ik was ook wel blij toen ik weer thuis was...
:{
Gisteren wel weer eens sinds tijden een avondje in de stad geweest, misschien had dat er wat mee te maken.
Ik deed vanochtend m'n gordijnen open en ik zag iets oranjes voorbij flitsen. Het ging echter niet gepaard met een sonic boom dus ik twijfelde ook of jij het nou wel of niet was.
pi_162004794
Thanks allemaal. Net wel even heerlijk gelopen op een rustige hartslag zonder problemen. Vlak bij huis nog even een voorzichtig tempo ingezet, ging ook goed.

Ik heb me voorgenomen de komende tijd idd wel rustig aan te doen, maar wel te blijven lopen. (Ik kan ook niet zonder...)

En sinds kort zorg ik dat ik altijd een ID bij me heb (rijbewijs). Dacht ik eerder nooit over na, maar is sowieso wel verstandig.
pi_162004809
En Guard, het hoeft ook niet altijd hard hè. Of was het de trailer in je?
pi_162005182
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:42 schreef indepoeier het volgende:
En Guard, het hoeft ook niet altijd hard hè. Of was het de trailer in je?
Hard gaan was zeker niet de bedoeling vandaag, maar stilstaan was toch ook niet de bedoeling :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162005201
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik deed vanochtend m'n gordijnen open en ik zag iets oranjes voorbij flitsen. Het ging echter niet gepaard met een sonic boom dus ik twijfelde ook of jij het nou wel of niet was.
Mijn fluor oranje shirt was het enige supersonische aan mijn loopje vandaag ja :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162005831
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:41 schreef indepoeier het volgende:
Thanks allemaal. Net wel even heerlijk gelopen op een rustige hartslag zonder problemen. Vlak bij huis nog even een voorzichtig tempo ingezet, ging ook goed.

Ik heb me voorgenomen de komende tijd idd wel rustig aan te doen, maar wel te blijven lopen. (Ik kan ook niet zonder...)

En sinds kort zorg ik dat ik altijd een ID bij me heb (rijbewijs). Dacht ik eerder nooit over na, maar is sowieso wel verstandig.
Dat moet toch wel een beetje geruststellend zijn, al kan ik me voorstellen dat je graag meer zekerheid wilt.

Ik heb ook altijd mijn rijbewijs bij me om diezelfde reden. En als we met de groep trainen ook wel, maar dat is meer omdat ik dan meestal met de auto ga.
  zondag 8 mei 2016 @ 12:53:23 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162005977
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:06 schreef Guard het volgende:

[..]

Hard gaan was zeker niet de bedoeling vandaag, maar stilstaan was toch ook niet de bedoeling :P
Heb je weleens...gewoon lekker aan toegeven, volgende keer zal een stuk beter gaan
F means you're fucked
pi_162006225
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:45 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat moet toch wel een beetje geruststellend zijn, al kan ik me voorstellen dat je graag meer zekerheid wilt.

Ik heb ook altijd mijn rijbewijs bij me om diezelfde reden. En als we met de groep trainen ook wel, maar dat is meer omdat ik dan meestal met de auto ga.
Inderdaad, wel weer wat vertrouwen in mijn lichaam hersteld.

Ik zit er aan te denken om een dogtag of een sos-armband te bestellen. Is voor een loopje zonder autorit nog net iets makkelijker.
  zondag 8 mei 2016 @ 13:19:13 #161
394924 steffelonio
steffelonio
pi_162006602
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:44 schreef Guard het volgende:
Vanochtend had ik toch iets raar tijdens mijn loopje, na 7 km stopte ik er gewoon mee, en ging eens even lekker een paar minuten inde schaduw staan.
Vervolgens nog een paar keer gestopt, en zelfs een keer rustig ergens gaan zitten, lekker in de schaduw en in het windje.
Weet niet wat het was, het was niet dat ik zin had of zo (anders was ik niet gegaan natuurlijk).
Maar ik was ook wel blij toen ik weer thuis was...

Dat beschrijft wel een beetje wat ik had gisteren. Maar ik vond het niet zo erg. Beetje de toerist uithangen. Inclusief rugzakje trouwens.
pi_162006892
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb je weleens...gewoon lekker aan toegeven, volgende keer zal een stuk beter gaan
Heb ik ook gedaan, zat heerlijk daar op een elektriciteitskastje langs de weg, beetje van het weer te genieten, en te kijken naar de edelherten in de wei.
Volgend weekend maar weer eens op pad, ergens anders lopen, zal ook wel schelen :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162007362
Heerlijk 4M gelopen op ons akkertje om de jaarlijkse relay te verkennen. Dit jaar een stuk dat we nog niet gedaan hadden. Ging lekker O+ prachtige route (en voornamelijk heuvelaf :P)
Ja doei.
pi_162008821
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Inderdaad, wel weer wat vertrouwen in mijn lichaam hersteld.

Ik zit er aan te denken om een dogtag of een sos-armband te bestellen. Is voor een loopje zonder autorit nog net iets makkelijker.
Wat naar! Is dat het WPW syndroom? Daar zijn ook een paar van mijn roeiers mee gediagnosticeerd. Het stelt in principe weinig voor en je kan er heel oud mee worden, maar die wetenschap dat het een keertje fout zou kúnnen gaan is natuurlijk erg naar dus zij zijn wel voor de operatie gegaan.

Mijn fysio zegt: "Dat klinkt echt niet goed" over de laatste update die ik hem gaf -O- 2 weken niet lopen vond ik prima maar ik ben bang dat het veel en veel langer gaat duren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162009471
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat naar! Is dat het WPW syndroom? Daar zijn ook een paar van mijn roeiers mee gediagnosticeerd. Het stelt in principe weinig voor en je kan er heel oud mee worden, maar die wetenschap dat het een keertje fout zou kúnnen gaan is natuurlijk erg naar dus zij zijn wel voor de operatie gegaan.

Mijn fysio zegt: "Dat klinkt echt niet goed" over de laatste update die ik hem gaf -O- 2 weken niet lopen vond ik prima maar ik ben bang dat het veel en veel langer gaat duren..
Oei, ook balen! Maar ik zie dat je flink losgaat op de racefiets.

Obv de 1e ECG was de diagnose een AV-blok. Een blokkade in de zenuwen die de prikkels voor de kamers moeten doorgeven. Ik voel ook wel regelmatig een 'overslag'. Ik hoop ook gewoon dat t niet echt serieus is, maar ik heb liever een normale blessure dan dit. Zo ongrijpbaar.
pi_162009583
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Oei, ook balen! Maar ik zie dat je flink losgaat op de racefiets.

Obv de 1e ECG was de diagnose een AV-blok. Een blokkade in de zenuwen die de prikkels voor de kamers moeten doorgeven. Ik voel ook wel regelmatig een 'overslag'. Ik hoop ook gewoon dat t niet echt serieus is, maar ik heb liever een normale blessure dan dit. Zo ongrijpbaar.
Ja, dat is gelukkig nog wel een voordeel, dat het ideaal fietsweer is momenteel :)
Ja, dat snap ik! Ongrijpbaar en ook gewoon eng. Maar goed, je hebt het in ieder geval nu ontdekt, liever dat dan dat je ineens neer zou vallen en niemand wist wat er aan de hand is!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162031012
Wat een stilte hier.. Heeft er nog iemand de Wings for Life Run gedaan gisteren?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162031065
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een stilte hier.. Heeft er nog iemand de Wings for Life Run gedaan gisteren?
nope! Had me wel tof geleken!
Ja doei.
  maandag 9 mei 2016 @ 08:47:30 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162031163
Ik was helemaal vergeten dat ie er was...tijd om eens uit dat zwarte gat te kruipen :P
F means you're fucked
pi_162031500
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een stilte hier.. Heeft er nog iemand de Wings for Life Run gedaan gisteren?
ken wel wat mensen die eraan meegedaan hebben.
Was nog heel even aan het denken om eraan mee te gaan doen, maar ik heb genoeg evenementen deze maand.
Misschien stond ik daarom wel ineens stil gisteren tijdens mijn loopje, alsof ik ingehaald was door Max :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 9 mei 2016 @ 10:05:16 #171
3878 Vork
Manisch creatief
pi_162032018
Wings for Life? Met dat weer van gisteren? Gelukkig niet zeg :P
Maargoed, misschien wel leuk idee voor volgend jaar als ik in staat ben om wat meer kilometers te maken.
pi_162032666
Hier ook nog wat nieuws uit de ziekenboeg. De marathontraining zit er wat lopen betreft op. Het risico op een terugslag is te groot. Ik ga de resterende twee weken intensief met de fysio aan de slag om de pijn zoveel mogelijk te laten verdwijnen. En dan bepaal ik op de dag van de marathon of ik wel- of niet ga starten. Ik wil sowieso geen pijnstillers gebruiken. Dus als het niet gaat dan is het alsnog klaar.
pi_162032768
Ik keek net even op de Wings for Life website, wat een gaaf idee voor een wedstrijd!
  maandag 9 mei 2016 @ 11:13:13 #174
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162033183
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef indepoeier het volgende:
Morgen maar proberen op tijd op te staan voor mijn rondje, wennen aan de warmte is goed, maar dit gaat wel erg hard in korte tijd.

Afgelopen week even wat minder lol in lopen gehad, maar het begint gelukkig weer wat terug te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef! Ik heb heel soms ook wel eens wat hartkloppingen maar nooit met een dokter besproken. Lees ook wel dat veel sporters dat hebben. Is volgens mij ook onschuldiger dan hartritmestoornissen.

La_t balen van je voet nog steeds. Blijven fietsen dan maar.

Ik ga straks op pad voor een ldl. Voor het eerst weer met flink wat warmte dus ik ben benieuwd. In ieder geval op standje slak en 2 liter water in m'n racevest 8-) ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Redactie Sport maandag 9 mei 2016 @ 11:13:22 #175
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162033188
Ik wil nog een lange duurloop doen vandaag, maar met a.s. zaterdag in het verschiet (25km) heb ik nog niet echt een idee van hoe lang ik die moet maken maximaal. Planning (die zou ik zaterdag lopen, maar door een feestje ging dat niet door) was 22km, maar dat lijkt me te veel van het goede nu zo voor zaterdag. Hoeveel km kan ik beter doen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 9 mei 2016 @ 11:23:58 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162033379
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil nog een lange duurloop doen vandaag, maar met a.s. zaterdag in het verschiet (25km) heb ik nog niet echt een idee van hoe lang ik die moet maken maximaal. Planning (die zou ik zaterdag lopen, maar door een feestje ging dat niet door) was 22km, maar dat lijkt me te veel van het goede nu zo voor zaterdag. Hoeveel km kan ik beter doen?
15 ofzo klinkt prima. Op het gemak, want warm ^O^
F means you're fucked
pi_162034001
Gelukkig is het komend weekend weer wat minder tropisch, heb wel een fors programma wat km's betreft..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport maandag 9 mei 2016 @ 12:05:46 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162034249
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:23 schreef YUR het volgende:

[..]

15 ofzo klinkt prima. Op het gemak, want warm ^O^
^O^ Uiteraard, hoewel er wel een flink windje staat als ik het zo hoor.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 9 mei 2016 @ 12:15:24 #179
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162034469
Ik heb een kleine 18 uitgemeten. Eerst van de wind af door het dorp en langs het water en dan door een wijk richting en door een veengebied tegen de wind in terug. Dat worden wat zwaardere laatste kms vanwege die ondergrond en de tegenwind. Maar met 2 liter water heb ik genoeg te drinken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_162034500
Het was om een uurtje al redelijk warm, maar niet te warm. Lekker een paar keer over een viaductje heen gelopen op een rustig tempo.
pi_162036503
mijn huidige racevest sluit niet aan met wat mijn plannen zijn dus heb ik een nieuwe nodig. Is er ergens wat dichterbij Utrecht dan valkenswaard een winkel met een flink assortiment?
  maandag 9 mei 2016 @ 13:58:15 #182
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162036635
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
mijn huidige racevest sluit niet aan met wat mijn plannen zijn dus heb ik een nieuwe nodig. Is er ergens wat dichterbij Utrecht dan valkenswaard een winkel met een flink assortiment?
Bever heeft een aardig assortiment, RW Utrecht heeft ook wel wat
F means you're fucked
pi_162036683
Ik heb vanochtend een eindje met deze meneer gefietst, en ga zo op pad om de laaste 3/4 mijl met hem te rennen naar ons stadhuis :)
Ja doei.
pi_162036855
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
mijn huidige racevest sluit niet aan met wat mijn plannen zijn dus heb ik een nieuwe nodig. Is er ergens wat dichterbij Utrecht dan valkenswaard een winkel met een flink assortiment?
Als je toch richting Valkenswaard gaat moet je even roepen, kunnen we een rondje Leenderbos doen (mits daar tijd voor is).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:49:28 #185
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162037515
Heb er 15 gedaan. Was zwaar het laatste stuk over het veen met wind tegen. Met wind tegen ga ik ook altijd versnellen dus toen was de energie er helemaal wel uit.

Langs het water lopen altijd paarden die nu veulentjes hadden dus die heb ik geaaid, en bij het veengebied hadden de schapen lammetjes en vlogen er iets verderop wat valken te jagen en een grote buizerd vloog voor me weg. Dan besef je wel in wat voor een mooie omgeving je woont. *O* _O_ ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Redactie Sport maandag 9 mei 2016 @ 15:52:36 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162038884
Goedemorgen zeg, dit ging echt zwaar. _O- Dit is wel echt de grens, de volgende keer ga ik wel 's ochtends vroeg als het zo warm is :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 9 mei 2016 @ 16:21:25 #187
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_162039284
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen zeg, dit ging echt zwaar. _O- Dit is wel echt de grens, de volgende keer ga ik wel 's ochtends vroeg als het zo warm is :')
Klinkt herkenbaar. Had gisteren ook dat binnen de eerste 2 kilometer het voelde alsof ik er al 30 op had zitten. :'(
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 9 mei 2016 @ 16:30:50 #188
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162039423
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen zeg, dit ging echt zwaar. _O- Dit is wel echt de grens, de volgende keer ga ik wel 's ochtends vroeg als het zo warm is :')
Idem! Zweten als een malloot, zware benen, zwaar ademen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Redactie Sport maandag 9 mei 2016 @ 17:05:12 #189
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162039978
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Idem! Zweten als een malloot, zware benen, zwaar ademen.
Gelukkig is het zaterdag maar 11 graden. Dat vind ik opeens niet zo erg meer. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 9 mei 2016 @ 17:09:12 #190
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162040059
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Gelukkig is het zaterdag maar 11 graden. Dat vind ik opeens niet zo erg meer. :P
Voor het sporten is dat wel ok. Dit gaat ook wel wennen hoor als je het weer een aantal x hebt gedaan, maar de eerste x weer is ff wennen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_162042270
Indepoeier, hopelijk blijft het bij iets onschuldigs.
Gelukkig ben je nu bij de cardioloog in beeld. Doe even rustig aan.
LT, het WPW-syndroom is potentieel wel gevaarlijk. Ik hoop dat je roeiers iets anders hebben, of de 'goedaardige' variant.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vanochtend een eindje met deze meneer gefietst, en ga zo op pad om de laaste 3/4 mijl met hem te rennen naar ons stadhuis :)
Wat een held. O+

Fijn dat het dit weekend minder zweten is. Ik ga zaterdag wel het loopje doen, maar afhankelijk van hoe het voelt na de training van zometeen en woensdag kijk ik of ik 1 of 2 afstanden doe. Ik heb zelfs al 'gerend' voor een treinverbinding (niet gehaald). :)
pi_162043518
Da's ook ongeveer het plan, de komende tijd maar even niet te intensief en te veel lopen. Vooral focussen op lekker relaxt lopen met een lage hartslag.
En inderdaad wel een gerust gevoel dat ik in beeld ben. Ik ga alleen de inschrijving voor de marathon Eindhoven toch maar even uitstellen tot ik meer weet.

En Moblo: leuk zeg! Volgens mij zag ik ook een stukje over hem op de BBC rondom de London Marathon.
pi_162043578
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef wyccie het volgende:
Indepoeier, hopelijk blijft het bij iets onschuldigs.
Gelukkig ben je nu bij de cardioloog in beeld. Doe even rustig aan.
LT, het WPW-syndroom is potentieel wel gevaarlijk. Ik hoop dat je roeiers iets anders hebben, of de 'goedaardige' variant.

[..]

Wat een held. O+

Fijn dat het dit weekend minder zweten is. Ik ga zaterdag wel het loopje doen, maar afhankelijk van hoe het voelt na de training van zometeen en woensdag kijk ik of ik 1 of 2 afstanden doe. Ik heb zelfs al 'gerend' voor een treinverbinding (niet gehaald). :)
Nee ze hadden echt dat maar zijn eraan geopereerd, sommige van die verbindingen worden weggebrand. Goedaardig of kwaadaardig weet ik niet, is dat van toepassing bij zoiets? Ik zei ook niet dat het niet potentieel gevaarlijk is, alleen dat de kans ook best groot is dat je er ongemerkt heel oud mee kunt worden, je komt er vaak alleen achter dat je het hebt als je fanatiek sporter bent. Maar dan kun je er beter wel wat aan laten doen, want sporten op hoge hartslag kan dan wel tot extra ritmestoornissen leiden en mogelijk hartfalen, zoals ik het begrijp.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 20:52:47 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_162045325
Kennen jullie die frustratie van de eenzame (hardloop)sokken? Er is een oplossing! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_162045717
Voor de liefhebbers, de inschrijving van de Run van Winschoten start vanaf morgen! *O*
pi_162046803
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:50 schreef indepoeier het volgende:
En Moblo: leuk zeg! Volgens mij zag ik ook een stukje over hem op de BBC rondom de London Marathon.


met duimpjes voor d'n zwabber!
Ja doei.
pi_162047093
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

met duimpjes voor d'n zwabber!
Dat zijn er meer dan hij aankan! Goeie foto! Wolve niet meegelopen?
  Redactie Sport maandag 9 mei 2016 @ 21:39:30 #198
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162047129
Trouwens geen klachten meer van mijn nieuwe hardloopschoenen nadat ik hier erover had gepost. Misschien zijn ze ervan geschrokken ofzo _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162047205
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]



met duimpjes voor d'n zwabber!
It's uncanning..

Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162047455
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:39 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens geen klachten meer van mijn nieuwe hardloopschoenen nadat ik hier erover had gepost. Misschien zijn ze ervan geschrokken ofzo _O-
Dat heet 'inlopen'...
pi_162047618
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

It's uncanning..

[ afbeelding ]
8-)
Ja doei.
pi_162049562
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee ze hadden echt dat maar zijn eraan geopereerd, sommige van die verbindingen worden weggebrand. Goedaardig of kwaadaardig weet ik niet, is dat van toepassing bij zoiets? Ik zei ook niet dat het niet potentieel gevaarlijk is, alleen dat de kans ook best groot is dat je er ongemerkt heel oud mee kunt worden, je komt er vaak alleen achter dat je het hebt als je fanatiek sporter bent. Maar dan kun je er beter wel wat aan laten doen, want sporten op hoge hartslag kan dan wel tot extra ritmestoornissen leiden en mogelijk hartfalen, zoals ik het begrijp.
Ah, als het is weggebrand is het goed. Ik schrok al. Het kan namelijk wel leiden tot plotse hartdood.

Ik heb net goed kunnen rennen, maar merk dat ik uit onzekerheid toch stiekem mijn andere been meer belast, dus zaterdag ga ik slechts de 5k doen. Maar misschien verander ik nog van gedachten. :P
pi_162053742
Gister avond ook weer lekker gelopen, 4km @6:30 min/km. Het ging soepeler dan ik had gedacht.

Ik zag thuis dat m'n polar ook cadans meet sinds de laatste update, zat vrij contant op bijna 90 rpm.
pi_162054127
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 06:26 schreef RunnerAdd het volgende:
Gister avond ook weer lekker gelopen, 4km @6:30 min/km. Het ging soepeler dan ik had gedacht.

Ik zag thuis dat m'n polar ook cadans meet sinds de laatste update, zat vrij contant op bijna 90 rpm.
Klopt! Is weer een mooie toevoeging sinds alweer een maand of 2. En 90 is erg netjes!

Wat ook nieuw is, zijn de op maat gemaakte trainingsschema's via de website van Polar Flow. Trainingsdoel en datum invoeren, en er wordt een compleet schema klaargezet, inclusief aanvullende trainingen (Core etc). Heb er even mee zitten spelen en zag er wel leuk uit.
pi_162054183
Is 90 juist niet erg weinig? Ik keek net even wat ik heb maar ik zit toch bijna altijd boven de 160. Op de fiets is 90 wel perfect.
pi_162054190
90 is voor één been ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162054265
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
Voor de liefhebbers, de inschrijving van de Run van Winschoten start vanaf morgen! *O*
Wat een horror om daar 50 of 100km te lopen in rondjes van 10 km in een weinig inspirerende omgeving naar mijn mening. Gelukkig kan ik dan niet.
pi_162054288
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Bever heeft een aardig assortiment, RW Utrecht heeft ook wel wat
^O^ Beide hebben ze niet erg veel, maar valt te proberen uiteraard.
pi_162054299
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je toch richting Valkenswaard gaat moet je even roepen, kunnen we een rondje Leenderbos doen (mits daar tijd voor is).
tijd moet je maken, net als je eigen paden. :P
pi_162054312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:
90 is voor één been ;)
Oja natuurlijk, dat ik daar zelf niet aan had gedacht :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat een horror om daar 50 of 100km te lopen in rondjes van 10 km in een weinig inspirerende omgeving naar mijn mening. Gelukkig kan ik dan niet.
Ja dan is het wel ver, ik doe zelf met een groepje de 10x10 estafette. Dat vond ik vorig jaar 1 van de leukste loopjes. Veel publiek langs de kant en de hele dag in en om de partytent zitten.
pi_162054383
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:39 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Oja natuurlijk, dat ik daar zelf niet aan had gedacht :P

[..]

Ja dan is het wel ver, ik doe zelf met een groepje de 10x10 estafette. Dat vond ik vorig jaar 1 van de leukste loopjes. Veel publiek langs de kant en de hele dag in en om de partytent zitten.
jij bent dus een echte ekiden liefhebber. Al aangemeld bij Pijl?
pi_162054496
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

jij bent dus een echte ekiden liefhebber. Al aangemeld bij Pijl?
Ja lijkt mij zeker een gave wedstrijd! Ik heb die dag alleen al een andere estafette :)
pi_162054516
Overigens lijkt mij die estafette de horror nog groter maken voor de 50 en 100 km lopers. Elke keer weer ingehaald worden door frisse lopers terwijl jij het wel gehad hebt op het eind.
pi_162055054
Vanmorgen vroeg een heel rustig rondje om de Poel gelopen met mijn nieuwe TomTom. Geprobeerd om mijn hartslag onder de 150 te houden (totaal willekeurig getal want ik weet er nog weinig van) en dat liep heel relaxt. Schouder hield zich redelijk, op het eind werd het wat gevoeliger maar dat mag geen naam hebben. 6.8 km op de teller. Hardlopen O+
pi_162055444
Dit soort trainingen O+ https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/722839556 O+

constante versnellingen, wat is dat?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_162055540
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Dit soort trainingen O+ https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/722839556 O+

constante versnellingen, wat is dat?

Interval training met blokjes van 200 meter?
pi_162055644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Interval training met blokjes van 200 meter?
officieel:
3 x (5 x 1 min)
T = 10 km
P = 90 sec
SP = 3 min

Maar komt wel overeen met 200meter blokjes
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_162055914
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Dit soort trainingen O+ https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/722839556 O+

constante versnellingen, wat is dat?

Werd je aan het eind geschept dolr een auto ofzo?

Zo net even rondje gelopen en er zit aardig wat vocht in de lucht zo te merken.
pi_162055963
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Werd je aan het eind geschept dolr een auto ofzo?

Zo net even rondje gelopen en er zit aardig wat vocht in de lucht zo te merken.
Zet hem altijd ff uit als we oefeningen gaan doen, dan komen er altijd dit soort pieken :(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 11:03:23 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162056523
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:16 schreef CaLeX het volgende:

[..]

officieel:
3 x (5 x 1 min)
T = 10 km
P = 90 sec
SP = 3 min

Maar komt wel overeen met 200meter blokjes
Fijne training ja, wij hadden m ook. Al deed ik wat rustiger dan 10km-tempo ^O^
F means you're fucked
pi_162056874
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Fijne training ja, wij hadden m ook. Al deed ik wat rustiger dan 10km-tempo ^O^
Je deed ze in 85km tempo?

Ik hoop dat het vanavond een beetje meevalt met de warmte/benauwdheid, wan ik heb een 10km wedstrijdje in Utrecht. Een pr zit er sowieso niet in met deze temperatuur denk ik, maar dat is ook niet de het doel ervan. Dat is een laatste echte snelheidsprikkel voor de marathon van Leiden. Omdat het over twee weken ook warm zou kunnen worden, is een wedstrijd lopen met deze temperatuur ook wel nuttig, kan ik er nog een beetje aan wennen
  dinsdag 10 mei 2016 @ 11:20:49 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162056915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:18 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Je deed ze in 85km tempo?

Ik hoop dat het vanavond een beetje meevalt met de warmte/benauwdheid, wan ik heb een 10km wedstrijdje in Utrecht. Een pr zit er sowieso niet in met deze temperatuur denk ik, maar dat is ook niet de het doel ervan. Dat is een laatste echte snelheidsprikkel voor de marathon van Leiden. Omdat het over twee weken ook warm zou kunnen worden, is een wedstrijd lopen met deze temperatuur ook wel nuttig, kan ik er nog een beetje aan wennen
Bijna wel ja :+

Succes vanavond!
F means you're fucked
pi_162056965
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Angel-A het volgende:
Vanmorgen vroeg een heel rustig rondje om de Poel gelopen met mijn nieuwe TomTom. Geprobeerd om mijn hartslag onder de 150 te houden (totaal willekeurig getal want ik weet er nog weinig van) en dat liep heel relaxt. Schouder hield zich redelijk, op het eind werd het wat gevoeliger maar dat mag geen naam hebben. 6.8 km op de teller. Hardlopen O+
Fijn!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 12:58:30 #224
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162058839
Morgen gaat miniDuck debuteren *G*

600 m hardlopen! En ik ga vanavond maar weer wat doen... ben er alleen nog niet uit qua schema wat verstandig is.

Dit schema bouwt wat te snel op denk ik:
http://www.fysiotherapier(...)twoord-hardlopen.pdf

En Evy weer net te langzaam...
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_162059304
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
Morgen gaat miniDuck debuteren *G*

600 m hardlopen!
Ah wat leuk, hoe oud is miniDuck? *O*
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:12:21 #226
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162060421
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
Morgen gaat miniDuck debuteren *G*

600 m hardlopen! En ik ga vanavond maar weer wat doen... ben er alleen nog niet uit qua schema wat verstandig is.

Dit schema bouwt wat te snel op denk ik:
http://www.fysiotherapier(...)twoord-hardlopen.pdf

En Evy weer net te langzaam...
Tof! Onze mini gaat in November debuteren bij de LvmL *O*
F means you're fucked
pi_162061682
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Tof! Onze mini gaat in November debuteren bij de LvmL *O*
naar welke tijd ga je hem hazen?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:07:53 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162061713
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef CaLeX het volgende:

[..]

naar welke tijd ga je hem hazen?
Hij mij :+
F means you're fucked
pi_162064889
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:12 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Klopt! Is weer een mooie toevoeging sinds alweer een maand of 2. En 90 is erg netjes!

Wat ook nieuw is, zijn de op maat gemaakte trainingsschema's via de website van Polar Flow. Trainingsdoel en datum invoeren, en er wordt een compleet schema klaargezet, inclusief aanvullende trainingen (Core etc). Heb er even mee zitten spelen en zag er wel leuk uit.
O klinkt goed, ga ik eens naar kijken!
Heb een tijdje (half jaar) niet gelopen en kan wel een schema gebruiken.
pi_162065292
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Dit soort trainingen O+ https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/722839556 O+

constante versnellingen, wat is dat?

Hoi, mooi tochtje heb je daar afgelegd :)

Wat is je bevinding van de endomundo app? Ben namelijk zelf opzoek naar een goede app waarop je achteraf je stats en dergelijke krijgt en kan vergelijken met de vorige. Maar heb geen idee welke app ik moet gebruiken vandaar.
A smile is the best medicine to stay young !
pi_162067647
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
Morgen gaat miniDuck debuteren *G*
Wat schattig. Heeft miniDuck de genen van papa?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:24:44 #232
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162067844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:33 schreef Blablabla_17 het volgende:

[..]

Hoi, mooi tochtje heb je daar afgelegd :)

Wat is je bevinding van de endomundo app? Ben namelijk zelf opzoek naar een goede app waarop je achteraf je stats en dergelijke krijgt en kan vergelijken met de vorige. Maar heb geen idee welke app ik moet gebruiken vandaar.
Het moet even handmatig, maar smashrun.com is een leuke site om veel zaken te vergelijken en in te zien. Alleen met een horloge kun je syncen via je garmin/tomtom account en zo ver ik kan zien niet met endomondo. Dus dan moet je handmatig de gpx down en -uploaden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:52:04 #233
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162068529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:33 schreef Blablabla_17 het volgende:

[..]

Hoi, mooi tochtje heb je daar afgelegd :)

Wat is je bevinding van de endomundo app? Ben namelijk zelf opzoek naar een goede app waarop je achteraf je stats en dergelijke krijgt en kan vergelijken met de vorige. Maar heb geen idee welke app ik moet gebruiken vandaar.
Had zelf ook Endomondo vroeger. Prima app. Heb nu Runkeeper en die bevalt ook erg goed. Kan alles goed vergelijken!

Wat is volgens jullie de beste app?
pi_162068900
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Had zelf ook Endomondo vroeger. Prima app. Heb nu Runkeeper en die bevalt ook erg goed. Kan alles goed vergelijken!

Wat is volgens jullie de beste app?
Voor mij is dat Strava, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit echt heb vergeleken. Vooral het multisport gedeelte vind ik handig aangezien ik naast hardlopen ook regelmatig fiets. Bij fietsen vind ik de segmenten soms ook leuk om te doen. Daarnaast weet ik van Strava dat er veel mogelijkheden zijn zoals bijvoorbeeld flybye's en een kaart waarop je al je activiteiten op 1 kaart kan zien. Zo dus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162073015
Pff. Net 10km wedstrijd gelopen, zomeravondcup in Utrecht, en dat viel niet mee. Het was erg warm en benauwd en daar kreeg ik vooral de laatste paar km behoorlijk last van. De eerste helft kon ik nog goed mijn tempo vasthouden,maar op het eind moest ik daar toch flink op toegeven. Zeker gezien de omstandigheden ben ik toch tevreden met deze laatste snelheidsprikkel voor Leiden. Nu kan het taperen echt beginnen!
pi_162073618
Hmm tja Leiden, over 10 dagen al. Ik denk dat iemand mijn startnr mag overnemen. Maar ik wacht de afspraak met de sportarts donderdag nog even af.

Wat voor tijd liep je MrB?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162076034
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Voor mij is dat Strava, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit echt heb vergeleken. Vooral het multisport gedeelte vind ik handig aangezien ik naast hardlopen ook regelmatig fiets. Bij fietsen vind ik de segmenten soms ook leuk om te doen. Daarnaast weet ik van Strava dat er veel mogelijkheden zijn zoals bijvoorbeeld flybye's en een kaart waarop je al je activiteiten op 1 kaart kan zien. Zo dus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kaartje ziet er leuk uit! Ook even een account aangemaakt (en de Fok!groep gevonden).
pi_162077163
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Dat kaartje ziet er leuk uit! Ook even een account aangemaakt (en de Fok!groep gevonden).
Leuk! Dat kaartje kun je maken via deze link: http://www.jonathanokeeffe.com/strava/map.php
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:29:11 #239
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162077196
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Dat kaartje ziet er leuk uit! Ook even een account aangemaakt (en de Fok!groep gevonden).
Ja ik heb de groep ook gevonden :P Strava heb ik al heel lang, alleen keek ik er nooit.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:29:58 #240
394924 steffelonio
steffelonio
pi_162077251
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Had zelf ook Endomondo vroeger. Prima app. Heb nu Runkeeper en die bevalt ook erg goed. Kan alles goed vergelijken!

Wat is volgens jullie de beste app?
Ik gebruik Strava (voor het sociale deel) en Smashrun.com (voor de statistiekjes e.d.).
(En ik heb een Garmin account om te kunnen uploaden bij smashrun, maar dat is puur een doorgeefluik-app voor mij).
pi_162077275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm tja Leiden, over 10 dagen al. Ik denk dat iemand mijn startnr mag overnemen. Maar ik wacht de afspraak met de sportarts donderdag nog even af.

Wat voor tijd liep je MrB?
Ik zou zeggen geen risico's nemen, maar de tijd nemen om te herstellen. Dit lijkt me geen wedstrijd waar je nu koste wat kost een tijd wil neerzetten. Ik liep overigens 35'26
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:32:25 #242
394924 steffelonio
steffelonio
pi_162077385
Strakke tijd MrB! _O_
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:33:06 #243
394924 steffelonio
steffelonio
pi_162077427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Voor mij is dat Strava, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit echt heb vergeleken. Vooral het multisport gedeelte vind ik handig aangezien ik naast hardlopen ook regelmatig fiets. Bij fietsen vind ik de segmenten soms ook leuk om te doen. Daarnaast weet ik van Strava dat er veel mogelijkheden zijn zoals bijvoorbeeld flybye's en een kaart waarop je al je activiteiten op 1 kaart kan zien. Zo dus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kaartje, dat is denk ik een Strava premium optie?
pi_162080242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dat kaartje, dat is denk ik een Strava premium optie?
Normaal wel, maar volgens mij heeft KolonelBroodje een alternatief gevonden buiten de Strava site om.

Morgen eens lekker mee prutsen.
pi_162083293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:24 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Normaal wel, maar volgens mij heeft KolonelBroodje een alternatief gevonden buiten de Strava site om.

Morgen eens lekker mee prutsen.
Dit inderdaad, ik zelf heb geen premium. :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 08:36:37 #246
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162083899
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:20 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Ah wat leuk, hoe oud is miniDuck? *O*
Ze is 7 en heeft er helemaal zin in!
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat schattig. Heeft miniDuck de genen van papa?
Niet de hardloopgenen volgens mij, alhoewel ze wel op de eerste rij mag starten :7
Ze heeft veel meer interesse in muziek en zingen, sporten is niet echt haar ding zeg maar, maar toen ze via school een inschrijfformulier kreeg, wilde ze toch graag meedoen :Y

En ik ga ook debuteren als vrijwilliger bij een hardloopwedstrijd, ik mag bekertjes water gaan aangeven, iemand nog tips daarvoor?
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_162084338
Als iedereen gewoon naar Strava gaat dan kan ik Endomondo eindelijk verwijderen, want ik heb het alleen nog maar voor hier.
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:19:30 #248
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162084421
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef Devv het volgende:
Als iedereen gewoon naar Strava gaat dan kan ik Endomondo eindelijk verwijderen, want ik heb het alleen nog maar voor hier.
Oh jullie zitten met zn allen in een endomondo groep hier? En dan kan je elkaar op de voet volgen oid? :D
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:21:10 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162084440
Ik kijk eigenlijk bijna nooit meer op Endomondo. Strava ^O^
F means you're fucked
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:24:15 #250
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162084486
Ik gebruik Endomondo alleen nog omdat het handig om weektotalen te zien ;)
Verder smashrun, citystrides, garmin en strava... gewoon omdat ze op smashrun na allemaal automatisch syncen :D
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_162084494
O ja, ik heb ook nog een Endomondo account, misschien toch maar eens verwijderen. Strava ^O^
pi_162085043
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
Ik gebruik Endomondo alleen nog omdat het handig om weektotalen te zien ;)
Verder smashrun, citystrides, garmin en strava... gewoon omdat ze op smashrun na allemaal automatisch syncen :D
Weektotalen kun je toch ook op Strava zien?
Ik gebruik alleen Strava, geen zin in een boel sites.
Strava is, zeker in combinatie met stravistix (Chrome extension) genoeg voor mij :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:04:41 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162085053
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Weektotalen kun je toch ook op Strava zien?
Ik gebruik alleen Strava, geen zin in een boel sites.
Strava is, zeker in combinatie met stravistix (Chrome extension) genoeg voor mij :)
Hmmm...die moet ik eens opzoeken
F means you're fucked
  Redactie Sport woensdag 11 mei 2016 @ 10:05:55 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162085074
Ik ben ook maar eens lid geworden van de FOK! Strava groep... als iedereen daar zit :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162085367
Ik vind Endomondo wel handiger voor de statistiekjes ja. Weektotalen, maandtotalen, jaartotalen, uitgesplitst naar sport, naar aantal uren of naar aantal kms..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport woensdag 11 mei 2016 @ 10:24:47 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162085391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Endomondo wel handiger voor de statistiekjes ja. Weektotalen, maandtotalen, jaartotalen, uitgesplitst naar sport, naar aantal uren of naar aantal kms..
Dit ook ja. Dan maar meerdere sites. Statistiekjes :9~ O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:49:32 #257
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_162085842
Ik mag toch hopen dat het bij Leiden volgende week niet weer 20+ is. Dan ga ik helemaal duizend doden sterven onderweg. :P
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_162086168
Ik zit op Movescount, Garmin Connect, Strava, Endomondo, Smashrun en Citystrides.

Die laatste kijk ik tegenwoordig het meest op, want die heeft de statistieken waar ik echt in geinteresseerd ben :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:01:33 #259
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162087072
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Weektotalen kun je toch ook op Strava zien?
Ik gebruik alleen Strava, geen zin in een boel sites.
Strava is, zeker in combinatie met stravistix (Chrome extension) genoeg voor mij :)
Alleen is Endomondo zoals LT zegt voor mijn gevoel overzichtelijker ;)

Leuke extension trouwens, meteen maar toegevoegd :)
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_162087216
Is het makkelijk overzetten van endo naar strava? Ik heb er al 3 (runkeeper voor citystrides, endo omdat lekker overzichtelijk en per ongeluk premium voor een jaar en tomtom zelf)

En geen zin om er nog meer tijd in te steken :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:09:55 #261
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_162088539
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:09 schreef CaLeX het volgende:
Is het makkelijk overzetten van endo naar strava? Ik heb er al 3 (runkeeper voor citystrides, endo omdat lekker overzichtelijk en per ongeluk premium voor een jaar en tomtom zelf)

En geen zin om er nog meer tijd in te steken :X
Geen idee of dit iets is?
http://www.runners-high.n(...)in-connect-tapiriik/
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_162089157
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Geen idee of dit iets is?
http://www.runners-high.n(...)in-connect-tapiriik/
eens kijken wat deze doet, bedankt voor de tip
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  Redactie Sport woensdag 11 mei 2016 @ 14:29:05 #263
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162090041
Ik zie nu pas in de challenge dat McTwente en ik elkaar mooi afwisselen. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet aan het eind van het jaar :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162091747
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Dat kaartje ziet er leuk uit! Ook even een account aangemaakt (en de Fok!groep gevonden).
Net ook de app geïnstalleerd :) kan je even zeggen hoe je de groep vindt? :p
A smile is the best medicine to stay young !
pi_162092905

Hoe vet 8-)
Niet echt hardlopen maar toch!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162093100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:

Hoe vet 8-)
Niet echt hardlopen maar toch!
HaagHeld!
Vorig jaar was ik vrijwilliger bij een wedstrijd hier bij het hinkstapspringen, dus ik kon hem van zeer dichtbij bekijken. En dat was echt indrukwekkend. Ook een enorm verschil met de andere deelnemers op dat onderdeel.
pi_162093163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

HaagHeld!
Vorig jaar was ik vrijwilliger bij een wedstrijd hier bij het hinkstapspringen, dus ik kon hem van zeer dichtbij bekijken. En dat was echt indrukwekkend. Ook een enorm verschil met de andere deelnemers op dat onderdeel.
Ja, op het NK was het ook wel grappig om te zien dat hij echt zoveel meter verder kwam dan elke andere deelnemer.
In slowmotion zie je wel hoe belastend dat moet zijn voor je enkels zeg, mijn god! Moet er niet aan denken nu met mijn voetje :P

Dit filmpje was trouwens deel van een heel artikel; http://www.nrc.nl/next/20(...)oze-naar-rio-1619952
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162094736
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu pas in de challenge dat McTwente en ik elkaar mooi afwisselen. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet aan het eind van het jaar :P
Ik heb de maanden voor de marathon veel kilometers gemaakt (voor mijn doen dan), nu is dat een stuk minder. Dus ik denk dat je wel uit gaat lopen...

En als ik ruim voor blijf lopen qua percentage, ga ik de challenge ook verhogen. Dus dan zak ik vanzelf wel op de lijst.
pi_162095615
Hallo!

Ik heb mij ook bij de groep op Strava gemeld. Vroeger (jaren geleden) heb ik een Fok! account gehad, maar alle mogelijke emails/inlog/ww combinaties ben ik vergeten. Nu dus met dit account op het forum. Leuk dat ik mij eens kan meten met andere hardlopers. Ben benieuwd naar jullie ervaringen mbt het hardlopen.

Ik ben anderhalve maand geleden serieus met het hardlopen begonnen. Volgende maand heb ik een 10k race in Echt (Pepijn Loop), en een andere in Maastricht. (Maastrichts Mooiste)
pi_162095729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Blablabla_17 het volgende:

[..]

Net ook de app geïnstalleerd :) kan je even zeggen hoe je de groep vindt? :p
Via de app weet ik niet. Ik vond het via de site, bij 'groepen' gewoon Fok ingetikt en daar was hij.
pi_162095735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:35 schreef MiG31 het volgende:
Hallo!

Ik heb mij ook bij de groep op Strava gemeld. Vroeger (jaren geleden) heb ik een Fok! account gehad, maar alle mogelijke emails/inlog/ww combinaties ben ik vergeten. Nu dus met dit account op het forum. Leuk dat ik mij eens kan meten met andere hardlopers. Ben benieuwd naar jullie ervaringen mbt het hardlopen.

Ik ben anderhalve maand geleden serieus met het hardlopen begonnen. Volgende maand heb ik een 10k race in Echt (Pepijn Loop), en een andere in Maastricht. (Maastrichts Mooiste)
Welkom!
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:41:20 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162095749
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:57 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik heb de maanden voor de marathon veel kilometers gemaakt (voor mijn doen dan), nu is dat een stuk minder. Dus ik denk dat je wel uit gaat lopen...

En als ik ruim voor blijf lopen qua percentage, ga ik de challenge ook verhogen. Dus dan zak ik vanzelf wel op de lijst.
Ik zit ook op 559 km.
Mijn challenge (niet op fok) staat op 1500 km. Moet wel haalbaar zijn als ik geen rare dingen doe.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_162096412
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zit ook op 559 km.
Mijn challenge (niet op fok) staat op 1500 km. Moet wel haalbaar zijn als ik geen rare dingen doe.
Wij gaan ook meestal aardig gelijk op inderdaad. Ik vraag me af of ik de 1500 km ga halen, maar het moet wel gek lopen wil ik die 1200 km niet redden.
  Redactie Sport woensdag 11 mei 2016 @ 19:09:21 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162096417
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:57 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik heb de maanden voor de marathon veel kilometers gemaakt (voor mijn doen dan), nu is dat een stuk minder. Dus ik denk dat je wel uit gaat lopen...

En als ik ruim voor blijf lopen qua percentage, ga ik de challenge ook verhogen. Dus dan zak ik vanzelf wel op de lijst.
Ik pas hem ook wel aan later dit jaar, ik wilde gewoon minimaal 100km per maand lopen en tot nu toe lukt dat wel aardig.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162097603
Ik blijf met 237km wel flink achter op m'n schema van 1000 km voor de challenge en dat met "marathonvoorbereiding" begin dit jaar. Kan de motivatie nog niet echt opbrengen. Zit volgende week paar dagen in België, dus misschien dan klein loopje in een onbekende omgeving :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 19:56:32 #276
394924 steffelonio
steffelonio
pi_162097814
Let op, je kan de challenge maar 1 keer aanpassen. Vorig jaar aan het begin ook te voorzichtig ingeschat, en toen tussentijds te voorzichtig verhoogd. Een tweede keer aanpassen gaat niet kwam ik toen achter.
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:01:01 #277
394924 steffelonio
steffelonio
pi_162097956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:35 schreef MiG31 het volgende:
Hallo!

Ik heb mij ook bij de groep op Strava gemeld. Vroeger (jaren geleden) heb ik een Fok! account gehad, maar alle mogelijke emails/inlog/ww combinaties ben ik vergeten. Nu dus met dit account op het forum. Leuk dat ik mij eens kan meten met andere hardlopers. Ben benieuwd naar jullie ervaringen mbt het hardlopen.

Ik ben anderhalve maand geleden serieus met het hardlopen begonnen. Volgende maand heb ik een 10k race in Echt (Pepijn Loop), en een andere in Maastricht. (Maastrichts Mooiste)
Ben je helemaal vanaf nul gestart, of had je al wat sport ervaring? Want 2,5 maand na de start al 10km loopjes doen is ambitieus ^O^

O ja, de strava groep is niet echt om je te meten met anderen, dat is toch zinloos want iedereen zit in een andere fase/achtergrond/leeftijd/talent/etc. Uiteindelijk gaat het om het verbeteren van jezelf, en het is leuk om elkaars vorderingen te zien.
pi_162098354
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:01 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ben je helemaal vanaf nul gestart, of had je al wat sport ervaring? Want 2,5 maand na de start al 10km loopjes doen is ambitieus ^O^

O ja, de strava groep is niet echt om je te meten met anderen, dat is toch zinloos want iedereen zit in een andere fase/achtergrond/leeftijd/talent/etc. Uiteindelijk gaat het om het verbeteren van jezelf, en het is leuk om elkaars vorderingen te zien.
Ik heb jaren aan wielrennen gedaan, af en toe heb ik ook wel een rondje hardgelopen. Ik ben er nu gewoon iets serieuzer ermee geworden.

Uiteraard snap ik het doel van de Strava groep. Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe ik vergelijk met anderen die een stuk langer bezig zijn. Uiteindelijk zijn het mijn eigen tijden die ik wil verbeteren.
pi_162099960
Vandaag 8x4 gedaan. Ging wel goed. Alleen sorry maar 26 graden is echt te warm om in hard te lopen. Mijn hartslag was gewoon 20 slagen hoger dan normaal. En ik liep zelfs trager dan normaal. Maarja. Volgende week donderdag ga ik weer met mijn eigen groep mee trainen. Ik ben namelijk al redelijk ver met opbouwen en dus bijna op de 30 minuten (jeeeehh) en de knie houd het ook redelijk prima voor mij ^O^.
pi_162101333
Ik zit op 660 of zo maar nog 0 in de maand mei :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162102244
Gheghe, ik heb maarliefst ongeveer 30 km gerend dit jaar... *miep miep* Gelukkig komt daar wel verandering in :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:56:35 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162102282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit op 660 of zo maar nog 0 in de maand mei :o
*vind ik stom :( *
Voet, heel worden en rap n beetje, hophop!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:58:02 #283
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162102345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:09 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wij gaan ook meestal aardig gelijk op inderdaad. Ik vraag me af of ik de 1500 km ga halen, maar het moet wel gek lopen wil ik die 1200 km niet redden.
Wordt kantje boord inderdaad, voor mij ook. Maar als ik niks geks meer doe moet t haalbaar zijn ^O^
Dus voor jou ook en ook voor DeLuna
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_162102886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:35 schreef MiG31 het volgende:
Hallo!

Ik heb mij ook bij de groep op Strava gemeld. Vroeger (jaren geleden) heb ik een Fok! account gehad, maar alle mogelijke emails/inlog/ww combinaties ben ik vergeten. Nu dus met dit account op het forum. Leuk dat ik mij eens kan meten met andere hardlopers. Ben benieuwd naar jullie ervaringen mbt het hardlopen.

Ik ben anderhalve maand geleden serieus met het hardlopen begonnen. Volgende maand heb ik een 10k race in Echt (Pepijn Loop), en een andere in Maastricht. (Maastrichts Mooiste)
Welkom! Maastrichts Mooiste is leuk! Ik heb daar twee keer de langste afstand (15km/10em) gelopen. Loop je de 10km of de 10em ?

Ik had geen challenge maar toch vind ik 0km in de laatste 39 dagen wat te weinig -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 22:10:54 ]
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:24:00 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162103625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:09 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wij gaan ook meestal aardig gelijk op inderdaad. Ik vraag me af of ik de 1500 km ga halen, maar het moet wel gek lopen wil ik die 1200 km niet redden.
Het kan natuurlijk ook goed, dat als je gek gaat lopen, je juist die 1200 niet gaat halen.. :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_162105112
Mag ik ook in de OP voor de 5 km bij de Royal Ten op 29 mei?

Vanavond eerste en laatste echte test daarvoor gedaan. 5km in 22:21. Ben benieuwd hoeveel rek er nog in zit gezien het tempoverloop (4:46 4:39 4:30 4:17 4:09), wel volle bak gelopen. Hoop onder de 22 minuten te duiken. Beste om gewoon op 4:24 te vetrekken en hopen dat vol te houden? Is het een snel parcours?
pi_162106010
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welkom! Maastrichts Mooiste is leuk! Ik heb daar twee keer de langste afstand (15km/10em) gelopen. Loop je de 10km of de 10em ?

Ik had geen challenge maar toch vind ik 0km in de laatste 39 dagen wat te weinig -O-
Ik ga de 10km doen. Ik verwacht (als het niet te warm is) een tijd onder de 40 minuten. Het parcours (als ik het goed heb begrepen) is vrij vlak, dus het moet te doen zijn.

Misschien dat ik volgend jaar de 10 mijl poog.
pi_162106243
Lachen man dat Strava. Ik heb mijn oude loopjes geëxporteerd en nu kreeg ik een felicitatie in de mail omdat ik de CPC heb gelopen (in 2015).

Gefeliciteerd met het voltooien van Loop Den Haag Half Marathon!
Goed gedaan, Angela!
Hier zijn jouw raceresultaten op Strava
Finishtijd
2:21:31
Tempo 6:42/km
Strava-rang 789/812

-O-
Dat laatste stukje verpest de feestvreugde een beetje.
pi_162106449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef MiG31 het volgende:

[..]

Ik ga de 10km doen. Ik verwacht (als het niet te warm is) een tijd onder de 40 minuten. Het parcours (als ik het goed heb begrepen) is vrij vlak, dus het moet te doen zijn.

Misschien dat ik volgend jaar de 10 mijl poog.
Het parcours van de 10km is dit jaar gewijzigd. Het bestond tot nu toe uit twee rondjes van 5km, maar het zal nu een ronde van 10 over een nieuwe route zijn. Ik vind een tijd onder de 40 minuten verschrikkelijk snel, zeker als je nog maar anderhalve maand serieus bezig bent.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 23:33:18 ]
pi_162107069
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het parcours van de 10km is dit jaar gewijzigd. Het bestond tot nu toe uit twee rondjes van 5km, maar het zal nu een ronde van 10 over een nieuwe route zijn. Ik vind een tijd onder de 40 minuten verschrikkelijk snel, zeker als je nog maar anderhalve maand serieus bezig bent.
Ik heb mijn leeftijd en bouw denk ik best mee. Een tijd onder de 40 minuten heb ik overigens nog nooit gelopen. Vorige week heb ik bij een rondje van 5km een tijd van precies 19 minuten neergezet. Hopelijk kan ik op de 10km deze tempo ook lopen (of maximaal 2 minuten langzamer).

Ik vind het allemaal best spannend. Ben nog vandaag naar de Lidl geweest om een paar sportbroekjes en truitjes te halen.
pi_162107088
9.6km club run zonder problemen over fijne trails en paadjes O+ fijn.
Ja doei.
pi_162107330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
9.6km club run zonder problemen over fijne trails en paadjes O+ fijn.
Wauw!! Echt super fijn voor je! :Y *O*
pi_162107394
Ik heb een pittige interval training achter de rug. De tempo stukjes van 600 oplopend naar 1100 meter moesten in 4:21-4:36/km. En zowaar gelukt. Ik begin echt te merken dat ik wat stapjes vooruitgang boek. Fijn!
pi_162107661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:52 schreef MiG31 het volgende:
Ik heb mijn leeftijd en bouw denk ik best mee.
Heeft er niet heel veel mee te maken ;)

Zelf weer heerlijk intervallen gelopen, stiekem wel zin in de royal ten *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_162107734
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb een pittige interval training achter de rug. De tempo stukjes van 600 oplopend naar 1100 meter moesten in 4:21-4:36/km. En zowaar gelukt. Ik begin echt te merken dat ik wat stapjes vooruitgang boek. Fijn!
wat goed. Vooruitgang merken is fijn :)
Ja doei.
pi_162107739
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Angel-A het volgende:
Lachen man dat Strava. Ik heb mijn oude loopjes geëxporteerd en nu kreeg ik een felicitatie in de mail omdat ik de CPC heb gelopen (in 2015).

Gefeliciteerd met het voltooien van Loop Den Haag Half Marathon!
Goed gedaan, Angela!
Hier zijn jouw raceresultaten op Strava
Finishtijd
2:21:31
Tempo 6:42/km
Strava-rang 789/812

-O-
Dat laatste stukje verpest de feestvreugde een beetje.
Via die tapiriik? bij mij wil hij niet verder dan begin dit jaar -O-
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_162107776
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef Angel-A het volgende:
Lachen man dat Strava. Ik heb mijn oude loopjes geëxporteerd en nu kreeg ik een felicitatie in de mail omdat ik de CPC heb gelopen (in 2015).

Gefeliciteerd met het voltooien van Loop Den Haag Half Marathon!
Goed gedaan, Angela!
Hier zijn jouw raceresultaten op Strava
Finishtijd
2:21:31
Tempo 6:42/km
Strava-rang 789/812

-O-
Dat laatste stukje verpest de feestvreugde een beetje.
hoezo? Je hebt toch gewoon je best gedaan en zo goed gelopen als je kon? Fuck die stats!
Ja doei.
pi_162108508
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:53 schreef DHRunner86 het volgende:
Mag ik ook in de OP voor de 5 km bij de Royal Ten op 29 mei?

Vanavond eerste en laatste echte test daarvoor gedaan. 5km in 22:21. Ben benieuwd hoeveel rek er nog in zit gezien het tempoverloop (4:46 4:39 4:30 4:17 4:09), wel volle bak gelopen. Hoop onder de 22 minuten te duiken. Beste om gewoon op 4:24 te vetrekken en hopen dat vol te houden? Is het een snel parcours?
Sorry, de OP kan niet meer bijgewerkt worden. Wil je hem in het volgende topic nog even opnieuw vragen?
pi_162108515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook goed, dat als je gek gaat lopen, je juist die 1200 niet gaat halen.. :P
Bedankt voor de tip, dan ga ik maar gewoon lopen.... :+
pi_162109405
quote:
99s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Via die tapiriik? bij mij wil hij niet verder dan begin dit jaar -O-
Nee, ik heb ze per 25 geüpload vanaf mijn harde schijf, viel me nog mee hoe snel dat ging.
pi_162109415
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoezo? Je hebt toch gewoon je best gedaan en zo goed gelopen als je kon? Fuck die stats!
Weet ik wel, het was met een knipoog bedoeld, ik ben er ook nog steeds trots op. Het zou me op dit moment niet lukken, ik zou eerst flink aan de bak moeten voor ik weer een HM kan lopen.

Potver, heb ik nou weer die laatste...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')