abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:12:55 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:14:25 #2
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161920893
Ik ben dus niet de enige die het raar vindt om de naam uit te spreken. Bij Lucas voelde het tijdens de zwangerschap al heel vertrouwd. Maar bij deze dame spreek ik de naam nooit uit, het is altijd de baby. Gisteren sprak ik de naam wel uit en dat voelde heel gek, daardoor ga ik dan weer twijfelen of het wel de juiste naam is :') maar ik vind de naam wel echt heel mooi.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161921146
Chanty ik heb precies het zelfde :D
Bij Mats was het gewoon Mats en verder geen twijfel.
Nu hebben we een naam die wel heel leuk vinden maar als we de naam zeggen klinkt het toch vreemd.
Twijfel twijfel twijfel

Burdie en away bedankt voor de namen ^O^
Henk O+ die gaat op ons lijstje :P :D
Jack vind ik wel leuk maar dan wel uitgesproken als Djek. Vriendin van mij heet Jacky dat vind ik ook super gaaf voor een meisje.
  woensdag 4 mei 2016 @ 15:36:37 #4
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_161922617
Zoals jij t zegt chanty heb ik t bij de naam die we hebben voor een jongen. Als ik die hardop uit spreek heb ik ergens toch nog n twijfel. Terwijl de naam voor een meisje gewoon klopt... Ergens heb ik ook een gevoel dat we de jongens naam niet nodig gaan hebben maar dat weten we nog niet :D
pi_161922990
Ik vind het nog steeds gek om E. te zeggen :D

Maar geen twijfel meer... Maar blijft gek
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:13:16 #6
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161923333
Ik vond het ook heel gek om de naam uit te spreken voor de baby er was, dat deden wij dan ook nooit. Sowieso beslisten we pas ergens toen ik een week of 35 was, dus het was sowieso lang een naamloos project. :+ Ik heb ook heel lang getwijfeld hoor. Ik heb wel 10 droomnamen voor een meisje, maar er is niet 1 jongensnaam waar ik echt een wow-gevoel bij heb. Zelfs niet bij de naam van onze zoon, al klinkt dat misschien raar...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161923476
Herkent er iemand dat je ná de geboorte 'bedenkingen' hebt over de gegeven naam?

Ik vind haar naam prachtig O+ (Am.é.lie) maar ik vind hem eigenlijk zo niet bij haar passen :@ Naam heeft iets zoets, meisjesachtig maar onze dochter is een beetje tomboy, rauwdouwer :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_161923479
Wij wisten van tevoren niet of het een meisje of jongen zou zijn, moesten voor beide geslachten namen verzinnen. Nu kwam ik een paar weken geleden ineens keihard terug op onze jongensnaam en was ik zo blij dat we een meisje hadden gekregen. We zijn nog steeds dolgelukkig met haar twee namen, terwijl het tijdens de zwangerschap al een ramp was überhaupt één jongensnaam te vinden. :P

Ik zou nog wel 10 dochters kunnen krijgen als het om namen gaat denk ik. :D
pi_161923500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef geppie het volgende:
Herkent er iemand dat je ná de geboorte 'bedenkingen' hebt over de gegeven naam?

Ik vind haar naam prachtig O+ (Am.é.lie) maar ik vind hem eigenlijk zo niet bij haar passen :@ Naam heeft iets zoets, meisjesachtig maar onze dochter is een beetje tomboy, rauwdouwer :')
Ja dit! Als N. een jongen was geweest had ik exact dit gevoel gehad, die jongensnaam had zo niet bij haar (hem, verwarrend dit :P ) gepast om deze reden.
pi_161923581
Sterker nog ik denk dat mijn jongensnaam (weet niet eens of mijn man het er mee eens was :D) James O+ haar beter had gepast!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:33:19 #11
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_161923632
Ohja ik heb ook zoveel meer namen voor meisjes als voor jongens. Bij jongens vind ik alles maar "meh" :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:14:24 #12
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161924290
Ohh ik moet voor de namen ook nog tien meisjes krijgen O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161924325
Wij wisten niet of T een jongen of een meisje zou worden. de jongens naam hebben we de avond voordat hij geboren werd nog verandert. Het duurde bij mij wel even voordat de naam echt klikte. En nog steeds vind ik de oorspronkelijke naam mooier, maar dit is ook een mooie naam.
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:21:22 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161924413
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef geppie het volgende:
Herkent er iemand dat je ná de geboorte 'bedenkingen' hebt over de gegeven naam?

Ik vind haar naam prachtig O+ (Am.é.lie) maar ik vind hem eigenlijk zo niet bij haar passen :@ Naam heeft iets zoets, meisjesachtig maar onze dochter is een beetje tomboy, rauwdouwer :')
Bij kuiken heb ik altijd twijfel gehad over de meisjesnaam. Achteraf vind ik 'm alsnog niet helemaal 100% bij ons passen, qua naam was ik echt blij dat het een jochie was.
KuikenGuppy
pi_161924486
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef geppie het volgende:
Herkent er iemand dat je ná de geboorte 'bedenkingen' hebt over de gegeven naam?

Ik vind haar naam prachtig O+ (Am.é.lie) maar ik vind hem eigenlijk zo niet bij haar passen :@ Naam heeft iets zoets, meisjesachtig maar onze dochter is een beetje tomboy, rauwdouwer :')
Dan ga je het toch gewoon afkorten naar Amy? Vind ik iig stoerder :)

Als onze dochter een meisjemeisje wordt vind ik haar naam ook wat stoer denk ik, maar die is dan op zich wel te verlengen als ze dat wil naar Cassie (andere schrijfwijze).
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:27:55 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_161924510
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef geppie het volgende:
Herkent er iemand dat je ná de geboorte 'bedenkingen' hebt over de gegeven naam?

Ik vind haar naam prachtig O+ (Am.é.lie) maar ik vind hem eigenlijk zo niet bij haar passen :@ Naam heeft iets zoets, meisjesachtig maar onze dochter is een beetje tomboy, rauwdouwer :')
Ik vind de naam van onze dochter ook lief / zoet, en ook zij is een behoorlijke Tomboy. Of in ieder geval heel stoer en ondernemend. ik vind die combinatie juist wel leuk O+!
pi_161924842
Ik was er in het begin van mijn zwangerschap heilig van overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen. Maar toen het nog niet 100% zeker was en ik namen moest verzinnen, had ik de meisjesnaam meteen in mijn hoofd zitten. Voor een jongen vond ik het echt zo moeilijk. Veranderde wel elke dag van gedachten. En op die meisjesnaam werd ik steeds verliefder. Had op een gegeven moment ook zoiets van: als dit echt een jongetje is, is het wel heel zonde als ik die meisjesnaam nooit kan gebruiken :'(

Toen bij de 20 weken echo bleek dat ik een meisje kreeg, moest ik huilen en het eerste wat ik zei was: "Nu geen namenstress meer en ik hoef geen cavia te nemen die ik A kan noemen...ik haat cavia's!" :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:19:54 #18
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161925395
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef geppie het volgende:
Herkent er iemand dat je ná de geboorte 'bedenkingen' hebt over de gegeven naam?

Ik vind haar naam prachtig O+ (Am.é.lie) maar ik vind hem eigenlijk zo niet bij haar passen :@ Naam heeft iets zoets, meisjesachtig maar onze dochter is een beetje tomboy, rauwdouwer :')
Ik vind die naam zowel lief als stoer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161925509
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:21 schreef Selvaria het volgende:
Wij wisten van tevoren niet of het een meisje of jongen zou zijn, moesten voor beide geslachten namen verzinnen. Nu kwam ik een paar weken geleden ineens keihard terug op onze jongensnaam en was ik zo blij dat we een meisje hadden gekregen. We zijn nog steeds dolgelukkig met haar twee namen, terwijl het tijdens de zwangerschap al een ramp was überhaupt één jongensnaam te vinden. :P

Ik zou nog wel 10 dochters kunnen krijgen als het om namen gaat denk ik. :D
Wij hadden het juist andersom. Toen ik 8 weken zwanger was, wisten we de jongensnaam (eerste en tweede) al. Meisjesnamen konden we er geen vinden die we leuk vonden... Dus ik ben blij dat Sjaak een jongetje was ;)
  woensdag 4 mei 2016 @ 22:53:07 #20
426379 elamanilo
elämänilo
pi_161934413
Voor de namen kan ik ook nog wel 10 meisjes krijgen ja! O+
  woensdag 4 mei 2016 @ 22:59:19 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161934683
Ik kan nog altijd geen meisjesnaam bedenken waarbij ik hetzelfde gevoel heb als de naam van kuiken.
Of ja, bij één naam heb ik dat, maar daar is mijn man niet enthousiast over -O-.
We hebben ook nog geen jongensnaam, de longlist bestaat nu uit 28 jongensnamen en 32 meisjesnamen. Nou ja, 't is een begin :P.
KuikenGuppy
pi_161968268
Joe! Help!
Jongensnamen.... Meisjesnaam hadden we al voor de stick droog was zeg maar. Maar jongens.... Ik heb in die 5 jaar met kinderwens geen jongensnaam gezien waarvan ik dacht: ja!

Maar jullie kunnen dingen!

Wat zoek ik? Een jongensnaam die zowel in het Nederlands als Engels hetzelfde klinkt. Ik heb een zwak voor korte (twee lettergrepen) Joodse en Arabische namen (maar niet té) En hou niet van Nederlandse en Scandinavische namen.

Dus joh. Verlos mij please!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_161968808
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:53 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Help!
Jongensnamen.... Meisjesnaam hadden we al voor de stick droog was zeg maar. Maar jongens.... Ik heb in die 5 jaar met kinderwens geen jongensnaam gezien waarvan ik dacht: ja!

Maar jullie kunnen dingen!

Wat zoek ik? Een jongensnaam die zowel in het Nederlands als Engels hetzelfde klinkt. Ik heb een zwak voor korte (twee lettergrepen) Joodse en Arabische namen (maar niet té) En hou niet van Nederlandse en Scandinavische namen.

Dus joh. Verlos mij please!
Oscar 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:48:50 #24
335643 faptist
Maakt fouten
pi_161969450
Micha
Ilja
Ilias / elias
Esra / ezra
Ravi
Sacha

Ehm
Liam
Wyatt

Zoiets ?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:16:03 #25
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161970070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:53 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Help!
Jongensnamen.... Meisjesnaam hadden we al voor de stick droog was zeg maar. Maar jongens.... Ik heb in die 5 jaar met kinderwens geen jongensnaam gezien waarvan ik dacht: ja!

Maar jullie kunnen dingen!

Wat zoek ik? Een jongensnaam die zowel in het Nederlands als Engels hetzelfde klinkt. Ik heb een zwak voor korte (twee lettergrepen) Joodse en Arabische namen (maar niet té) En hou niet van Nederlandse en Scandinavische namen.

Dus joh. Verlos mij please!
Jonah
Ilja / Ilya
A(a)ron
Amar
Evan / Ewan
Joram
Silas
Ischa
Jonas
Tobin
David
Levi
Noah
Nathan
Jaron
Isaac
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:18:15 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_161970132
Owen
Morris
Caleb
Jacob
Lev
Amir
Louis/Lewis
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_161970424
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:48 schreef faptist het volgende:
Micha
Ilja
Ilias / elias
Esra / ezra
Ravi
Sacha

Ehm
Liam
Wyatt

Zoiets ?
Van deze lijst is 'ehm' de grootste kanshebber.

De namen an sich zijn niet stom maar ik heb bij elke naam een negatieve kanttekening zeg maar. Wyat is wel echt niet leuk trouwens, sorry!

Ik ben een draak en een drama 😭
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_161970617
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:16 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Jonah
Ilja / Ilya
A(a)ron
Amar
Evan / Ewan
Joram
Silas
Ischa
Jonas
Tobin
David
Levi
Noah
Nathan
Jaron
Isaac
Dit is wel een echt goede lijst. Maar nét niet. Behalve Silas kunnen ze op een long list maar dé naam zit er niet tussen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Owen
Morris
Caleb
Jacob
Lev
Amir
Louis/Lewis
Nope nope nope 😭

Vet lief dit!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:36:07 #29
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_161970636
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Van deze lijst is 'ehm' de grootste kanshebber.

De namen an sich zijn niet stom maar ik heb bij elke naam een negatieve kanttekening zeg maar. Wyat is wel echt niet leuk trouwens, sorry!

Ik ben een draak en een drama 😭
Zeg dat maar niet tegen sillie!
Ben je op zoek naar meer moderne joodse namen? Zoals Youval of Avital ofzo?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161971022
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet tegen sillie!
Ben je op zoek naar meer moderne joodse namen? Zoals Youval of Avital ofzo?
Sorry Sillie!
Modern Joods is prima maar de namen die je noemt zijn dan weer té Joods.
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:52:22 #31
335643 faptist
Maakt fouten
pi_161971054
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Van deze lijst is 'ehm' de grootste kanshebber.

De namen an sich zijn niet stom maar ik heb bij elke naam een negatieve kanttekening zeg maar. Wyat is wel echt niet leuk trouwens, sorry!

Ik ben een draak en een drama 😭
Dit zijn -op Micha en eSra na- toevallig alle jongetjes van mijn kdv dus non taken! :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:14:28 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161971724
Kuikens naam, natuurlijk :Y.
(Je hebt DM)
KuikenGuppy
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:25:50 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_161972114
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Sorry Sillie!
Modern Joods is prima maar de namen die je noemt zijn dan weer té Joods.
Ilai/Ilay
Imri
Amos
Joah (Uitspraak Djowah)
Joas
Noa
Nofal
Kwak
pi_161972615
Asher
Allon
Yanai
Calev
Chaim
Simcha
Nissim
Ephram/Ephraïm
Eli
Eitan
Noam
Ilam
Shay
Jaïr
Aram
Chen
Yarin
Liron
Lior
Shiloh
Maxim
Jerrod
Miron/Meron/Myron
Marnin
Jethro
Seth
Nuri
Vital
Omar
Ilay
Rami
Imran
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_161972653
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Asher
Allon
Yanai
Calev
Chaim
Simcha
Nissim
Ephram/Ephraïm
Eli
Eitan
Noam
Ilam
Shay
Jaïr
Aram
Chen
Yarin
Liron
Lior
Shiloh
Maxim
Jerrod
Miron/Meron/Myron
Marnin
Jethro
Seth
Nuri
Vital
Omar
Ilay
Rami
Imran
:')

Niet echt namen die mee zullen werken aan een welvarende toekomst voor dat kind. :N Denk dat de database van het UWV er vol mee staat.

[ Bericht 12% gewijzigd door OscarMopperkont op 06-05-2016 21:47:54 ]
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_161973014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:53 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Help!
Jongensnamen.... Meisjesnaam hadden we al voor de stick droog was zeg maar. Maar jongens.... Ik heb in die 5 jaar met kinderwens geen jongensnaam gezien waarvan ik dacht: ja!

Maar jullie kunnen dingen!

Wat zoek ik? Een jongensnaam die zowel in het Nederlands als Engels hetzelfde klinkt. Ik heb een zwak voor korte (twee lettergrepen) Joodse en Arabische namen (maar niet té) En hou niet van Nederlandse en Scandinavische namen.

Dus joh. Verlos mij please!
Ben jij mij? :P
Precies mijn vraag zoveel weken terug
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161973512
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ilai/Ilay
Imri
Amos
Joah (Uitspraak Djowah)
Joas
Noa
Nofal
Joas is leuk! Thx! Gaat op de lijst.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:40 schreef Poppedein het volgende:
Asher
Allon
Yanai
Calev
Chaim
Simcha
Nissim
Ephram/Ephraïm
Eli
Eitan
Noam
Ilam
Shay
Jaïr
Aram
Chen
Yarin
Liron
Lior
Shiloh
Maxim
Jerrod
Miron/Meron/Myron
Marnin
Jethro
Seth
Nuri
Vital
Omar
Ilay
Rami
Imran
Jaïr is van deze lijst een van mijn favorieten.

En toch is DE naam niet voorbij gekomen. Meh.

Verder: Oscar gaat niet op de lijst want die is lelijk bevooroordeeld van binnen.

En Lamb, jou ga ik natuurlijk dm-en! Whehe
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_161974422
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:02 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Joas is leuk! Thx! Gaat op de lijst.

[..]

Jaïr is van deze lijst een van mijn favorieten.

En toch is DE naam niet voorbij gekomen. Meh.

Verder: Oscar gaat niet op de lijst want die is lelijk bevooroordeeld van binnen.

En Lamb, jou ga ik natuurlijk dm-en! Whehe
Heeft weinig met bevooroordeeld zijn te maken. Bedrijven selecteren helaas vaak op naam. Dat was mijn punt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_161974580
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Heeft weinig met bevooroordeeld zijn te maken. Bedrijven selecteren helaas vaak op naam. Dat was mijn punt.
Daar zou ik wel harde feiten van willen zien. Tot die tijd heeft het wel met vooroordelen te maken. En het was de '😂' die mijn reactie triggerde. Achternaam is 'fijn' herkenbaar Nederlands trouwens 😇
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_161974678
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:27 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Daar zou ik wel harde feiten van willen zien. Tot die tijd heeft het wel met vooroordelen te maken. En het was de '😂' die mijn reactie triggerde. Achternaam is 'fijn' herkenbaar Nederlands trouwens 😇
Er zijn genoeg voorbeelden in het nieuws te vinden over mensen die niet aan een baan komen op basis van hun naam.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:38:31 #41
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_161974963
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Er zijn genoeg voorbeelden in het nieuws te vinden over mensen die niet aan een baan komen op basis van hun naam.
Ik denk dat Noam Jansen echt niet minder kans maakt dan Priscilla de Bruin :+

Of alle Jaydens van deze aardkloot.
Kwak
  vrijdag 6 mei 2016 @ 23:12:15 #42
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161976074
Je kunt sowieso niet zeggen hoe dat over pakweg 20 jaar is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161986551
Ik heb de naam! Vannacht droomde ik van een jongen met deze naam en ❤❤❤

Thnx want hij komt uit dit topic!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:28:51 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161986569
Heeft je vent ook nog wat in te brengen? _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161986859
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:28 schreef Molo het volgende:
Heeft je vent ook nog wat in te brengen? _O-
Ik heb toen ik 15 weken was ook over de naam gedroomd. En daar had hij niks tegenin te brengen. Ik bedoel een droom O+

De naam stond al eerder op mijn lijstje en toen vond hij het niet leuk, maar dat was hij vergeten kennelijk na de droom en ik heb hem er niet aan herinnerd
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:46:06 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161986896
Phehehehe :D

Ik heb ook de eerste naam bedacht hoor, hij nummer twee.
Nummer één heeft hij erg aan moeten wennen maar was toen opeens toe hitode naam een keer hardop zei goed O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161986950
Als tweede naam doen we dan de naam van zijn geliefde opa 😂
Maar hij is het eens hoor!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:50:10 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161986986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:48 schreef Veruca_Assault het volgende:
Als tweede naam doen we dan de naam van zijn geliefde opa 😂
Maar hij is het eens hoor!
_O-

Ah top! Heerlijk wel als je daar gewoon uit bent *O*

En nu vaak tegen je buik zeggen, dan wordt het steeds echter (vind ik in ieder geval :) )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:00:38 #49
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161987211
Bij ons heeft man uiteindelijk de aanzet voor de naam gegeven :D We waren er gelukkig wel heel snel uit.
De tweede naam vond ik heel mooi en die is ook een soort van vernoeming. Hij is niet zo van het vernoemen maar vond de naam an sich wel mooi, dus nu wordt het ook gewoon de tweede naam. O+
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:13:28 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161988751
Nooooooh, ik wilde een uur geleden nog posten dat ik echt nog geen idee had, en nu ineens lijk ik soort van verliefd te worden op een naam :o.
Manlief eens peilen :P.
KuikenGuppy
pi_161990522
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:27 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik heb de naam! Vannacht droomde ik van een jongen met deze naam en ❤❤❤

Thnx want hij komt uit dit topic!
Heel benieuwd!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 14:17:12 #52
43556 miss_dynastie
pi_162352838
Ik kwam weer een pareltje tegen:

Mai.see Ren.esmee

Dus :7

Maar even met puntjes, voor het geval de ouders ooit gezellig gaan googlen en reacties lezen :P
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:19:54 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162352915
Ren.esmee (waarvoor zijn die puntjes ertussen??) is uit fucking Twilight man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:21:44 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_162352964
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:19 schreef Molo het volgende:
Ren.esmee (waarvoor zijn die puntjes ertussen??) is uit fucking Twilight man _O-
zodat FOK niet meteen omhoog komt als de ouders op de achterlijke naam van hun kint googlen :+
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:22:58 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162352994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zodat FOK niet meteen omhoog komt als de ouders op de achterlijke naam van hun kint googlen :+
Ah ok :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162370288
Een tweeling op een van de tweeling fb pagina's waar ik lid van ben: Djanny en Djonny. Wat een mooie combi. :')
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2016 @ 00:06:35 #57
43556 miss_dynastie
pi_162370429
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:19 schreef Molo het volgende:
Ren.esmee (waarvoor zijn die puntjes ertussen??) is uit fucking Twilight man _O-
Jep. Maar in deze combinatie heeft het wel een heel hoog Goeree-Overflakee gehalte :P
  maandag 30 mei 2016 @ 06:56:21 #58
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_162612013
"Iedereen mag het weten !😎
Djesayah krijg een broertje of zusje 😍😍
Spannend!! ❤❤"

Ben benieuwd hoe het broertje of zusje gaat heten....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 19:53:57 #59
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162651660
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3

Enjoy O+
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:07:30 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162652066
Omekot...
Kwak
pi_162652193
Ik kom me maar eens melden in dit topic want met ruim 24 weken zwanger zie ik het nog altijd niet gebeuren .. ;( .. DE naam voor ons meisje in wording :'(

Wat hebben we?
We hebben al een dochter (Djenna) en zoon (Boaz)
We houden van apart, maar ook weer niet TE apart. GEEN kampenellienamen!
We willen het liefst een naam met twee lettergrepen, dan zetten we de trend voort :)
Geen naam die op aaaa (want Djennaaaa) of sssss eindigt (want Boassss)

Als we niet voor de geboorte tot een andere naam komen, dan zal het waarschijnlijk Liv worden. Maar ik vind het zo'n net-niet naam .. ben er gewoon niet blij mee.
Andere namen die ik wel okay vond waren Amber en Lizzy. Maar dat werd meteen afgeschoten door mijn man :')

HELP!? :?
pi_162652257
Twink: Fenne? Veerle? Fieke? Yfke?

Wij weten het ook nog niet zo goed, deze namen staan wel op het lijstje maar nog niet echt het JA gevoel. Nog tips?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:14:42 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162652278
Izzy
Lila
Niene
Lot
Dagmar
Tamar
Kwak
pi_162652469
Pixie :7
pi_162652477
Riva
(Ik vind dat eindigen op a best wel weer kan)
Iva
Lily
Merel
Rosie
Bo
Guusje
pi_162652544
Lucy
Renske
Imke
Jente
Emilie
Mirthe/Myrthe
Lexi
Jolien
Karlijn
Kirsten
Wende
Philine
Tessel
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162652672
Twink, ik zou denken aan iets dat eindigt op y/ie (maar dat is ook omdat ik t zelf mooi vind ;) )
Nikkie, laurie, Jamie, Amy, Lindy, Abby, Ivy, Leslie, Bobby, Lucy
pi_162652785
Lori
Lexie
Nina
Bibi
Kiki
Lily
Livia
Lieve
Mila
pi_162652929
Jolien is leuk ja! Las ik laatst in ee magazine dus die stond al op mijn lijstje 😊
pi_162652960
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3

Enjoy O+
Hahaha ja laatst ook zo'n post over zeldzame namen en dan jaaa naam van onze zoon is maar 1x gegeven en dan is het Rycardo :') _O-.
pi_162653277
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3

Enjoy O+
Dank je. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:58:30 #72
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162653521
Twink:

Sterre
Esmee
Kirsten
Dewi/ Demi
Charlie
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162654225
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7 . _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:26:30 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162654407
D'Leh & D'Lana.
KuikenGuppy
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 21:27:18 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162654441
quote:
Lorin (spreek uit als Loh-rin)
O mijn hemel, wat een geweldige site _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162654467
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3

Enjoy O+
_O_
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 21:29:01 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162654501
quote:
Mijn zoontje heet Damé (daamee)
Laat ik nou denken dat je het uitspreekt als Robin :?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:30:52 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162654556
Laatst hoorde ik een moeder haar zoon roepen, bleek Shy te heten... Volgens mij geen verlegen type
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 21:31:07 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162654566
Wat een pareltjes O+

quote:
Mijn dochters heten:

Brieyenna
Jayvaina
Cheroney
Rayviana
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162654628
Arme docenten die deze tongtwisters moeten gaan uitspreken en ook nog eens onthouden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2016 @ 21:34:45 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162654695
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Skittles het volgende:
Arme docenten die deze tongtwisters moeten gaan uitspreken en ook nog eens onthouden
Die kinderen krijgen moeite om hun eigen namen te leren schrijven. Als ze dat eenmaal kunnen, kunnen ze eraan gaan wennen om hem dagelijks te spellen :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162654785
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kom me maar eens melden in dit topic want met ruim 24 weken zwanger zie ik het nog altijd niet gebeuren .. ;( .. DE naam voor ons meisje in wording :'(

Wat hebben we?
We hebben al een dochter (Djenna) en zoon (Boaz)
We houden van apart, maar ook weer niet TE apart. GEEN kampenellienamen!
We willen het liefst een naam met twee lettergrepen, dan zetten we de trend voort :)
Geen naam die op aaaa (want Djennaaaa) of sssss eindigt (want Boassss)

Als we niet voor de geboorte tot een andere naam komen, dan zal het waarschijnlijk Liv worden. Maar ik vind het zo'n net-niet naam .. ben er gewoon niet blij mee.
Andere namen die ik wel okay vond waren Amber en Lizzy. Maar dat werd meteen afgeschoten door mijn man :')

HELP!? :?
Zoë
Romée
Milou
Vajèn
Nieke
Ilvy
Merle
Lily
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:37:40 #83
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_162654821
Ik zag een Myown... En de nog zoveel andere parels :')
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:38:03 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162654843
Vajèn betekent vagina :@.
KuikenGuppy
pi_162654895
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef Burdie het volgende:
Vajèn betekent vagina :@.
Ik zou 'm zelf ook niet geven ;) maar hij kwam toch in me op.
pi_162655381
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef Burdie het volgende:
Vajèn betekent vagina :@.
Ik heb een Vajèn in mijn kennissenkring en ik kan er niets aan doen, maar ik moet als ik haar zie eigenlijk alleen maar aan het woord "vagina" denken. Arm kind. :X
pi_162656107
Bedankt voor jullie imput!

Er zitten zeker pareltjes tussen! Alleen die associeren we dan weer met iemand die we kennen :')

Misschien moeten we ons daar toch maar overheen gaan zetten want zo schiet het niet op natuurlijk.
pi_162656358
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3

Enjoy O+
Oooh Fap! Je hebt mijn avond weer helemaal goed gemaakt. Wat een pareltjes!

Arme kinderen :(
pi_162656413
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Bedankt voor jullie imput!

Er zitten zeker pareltjes tussen! Alleen die associeren we dan weer met iemand die we kennen :')

Misschien moeten we ons daar toch maar overheen gaan zetten want zo schiet het niet op natuurlijk.
Zeg Twinkle, misschien vind je inspratie in de lijst met reacties via de link van Fap ;)
pi_162657720
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb goud gevonden voor nieuwe namen.
https://www.facebook.com/(...)847065048612/?type=3

Enjoy O+
Genieten. O+
pi_162661165
Twinkle:
Eva :+
Jasmijn
Lieke
Rosa(lie)
Rosa(nne)
Lotte
Sanne
Emma/Emmy
Amy
Evi
Gina
Aimee
Isa(bel)
Iris
Isis (hoewel in de tijd misschien niet heel oke)
Lisa
Amber
Stacey
Sara(h)
Sophie
Jonne
Lilly
Sterre
Fayah
Yilva
  woensdag 1 juni 2016 @ 08:05:05 #92
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162661468
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Laat ik nou denken dat je het uitspreekt als Robin :?
Nou, wij hebben een leerling op school. Je schrijft A.lexandre, maar je zegt L.isandro. Wie dat ooit bedacht heeft???

[ Bericht 2% gewijzigd door Shopaholic1984 op 01-06-2016 08:13:11 ]
pi_162661995
  woensdag 1 juni 2016 @ 09:19:08 #94
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162662136
:D omg!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162662403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:37 schreef sproetjes het volgende:
Ik zag een Myown... En de nog zoveel andere parels :')
On myyy ooooown preteeending heee´s besaaaaaahaaaid meee /KatieHolmes

Verder dank Fap <3
pi_162662786
Oh de heerlijkheid. Al zie zinnen zonner interpunctie <3 En dit soort prachtige, heul persoonlijke constructies:

quote:
Waaauwwe ja ons manneke is de enige die de naam Roj.éno draagt💙 papa en mama zelf bedacht met onze eerste letters Ro *robbert* jen *jennifer* o *ons* wij zouden het superrrr tof vinden om een tshirtje te winnen voor ons manneke💙eindelijk iets met zijn naampje erop
quote:
Mijn zoontje Lus.haiño ( heb deze naam nooit eerder gehoord en kan het op internet ook niet terug vinden als naam van iemand anders. De Lus ( staat voor Luz, dit betekend licht in het Papiaments ) shain ( staat voor shine , stralend in het Engels) uiteindelijk dus stralend licht, in de twee talen van beide ouders.
quote:
Ma.rliegi en Ligiem.ar...precies dezelfde naam omgedraait..zelf gemaakt van Mar.uskha mijn zus en ik Lig.eia!
  woensdag 1 juni 2016 @ 10:40:14 #97
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162663396
De ouders van Roj.éno weten niet dat je ook zelf iets kan laten drukken met de naam?! :D

Wat een namen zeg :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162664184
Doet me denken aan die knakker uit Kerels met een kleintje, telkens naam van z'n dochter Vanity uitleggen want zo origineel :').
  woensdag 1 juni 2016 @ 11:17:52 #99
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_162664271
Ohja vanity! :D wat was die vent irritant zeg :')
pi_162664320
God wat een pareltjes komen hier toch weer voorbij. _O-

Dat van die namen die andersom precies hetzelfde zijn. :o Man en ik zijn alweer volop aan het denken over nieuwe (jongens-)namen omdat we vorige keer tot op het einde geen WOW jongensnaam hadden gevonden en dat terwijl we het geslacht niet wisten. We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik. :(
  woensdag 1 juni 2016 @ 11:24:41 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162664420
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Skittles het volgende:
Arme docenten die deze tongtwisters moeten gaan uitspreken en ook nog eens onthouden
Geen wonder dat leerkrachten Floris en Annefleur veel prettiger vinden :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162665589
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 11:20 schreef Selvaria het volgende:
We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik. :(
De anagrammenfamilie :D
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:07:55 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_162665613
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Skittles het volgende:
Arme docenten die deze tongtwisters moeten gaan uitspreken en ook nog eens onthouden
gewoon geen docent worden op een prachtwijk school :+
disclaimer
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:20:53 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162665946
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon geen docent worden op een prachtwijk school :+
Jij weet waar ik werk. En wij hebben ook pareltjes rondlopen
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:21:27 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_162665969
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jij weet waar ik werk. En wij hebben ook pareltjes rondlopen
Je hebt ook een halve prachtwijk in je leerlingenbestand toch? :D

Chastity en Florian hand in hand op het schoolplein O+
disclaimer
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:24:58 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_162666048
Hier een straat verder staat een geboortebord in de tuin met de naam Djoy ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:27:43 #107
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162666115
Sommige namen zijn echt onmogelijk. Ik werk nu bij de kleuters en voorheen stond ik in groep 3. Sommige kinderen doen er eeuwen over om hun naam te (leren) schrijven. Maar ik snap dat ook wel met sommige namen!
We hebben nu op school ook een jongetje en zijn kleine zusje. Mili.angelo en Mili.angely.
pi_162666120
Ik werk op een school waar >30% van de ll-en van Turkse of Armeense afkomst is, maar dat went snel. De echte pareltjes komen gewoon van Hollandse ouders. Dit jaar zijn mijn favorieten (in willekeurige volgorde):
Ch.ri.sj.oh.i
Di.c.y.a.no
L.a.tis.ha
;(
pi_162666392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:27 schreef Selvaria het volgende:
Ik werk op een school waar >30% van de ll-en van Turkse of Armeense afkomst is, maar dat went snel. De echte pareltjes komen gewoon van Hollandse ouders. Dit jaar zijn mijn favorieten (in willekeurige volgorde):
Ch.ri.sj.oh.i
Di.c.y.a.no
L.a.tis.ha
;(
Als je zegt 'in willekeurige volgorde', bedoel je dan de letters?
pi_162666556
_O- Helaas voor die arme kinderen niet. :N

Toen ik die eerste naam voor het eerst hoorde van een collega dacht ik 'mwah, Chris-Joey, ik zou het zelf niet doen, maar compleet belachelijk is het niet'. Toen zag ik de spelling. :'(
pi_162667216
Oh god, Fap, die link, dat is echt verschrikkelijk :D

Sjeandrelicka
Chéanellity
Wampy
Negestey
Charelthy
Xhariëne
Wenonah
Nagisa-Soria
  woensdag 1 juni 2016 @ 19:50:18 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162675130
Oh heb ik hier nooit verteld over mijn leeeling

L.ashända
Uitspraak
L.asjonda want puntjes op de a :+

Namen van andere afkomst wennen wel snel vind ik. Ik herken hindoestaanse namen nu wel snel ook qua uitspraak, en Marokkaanse en Turkse namen ook. Kinderen vinden het ook echt fijn als je hun naam goed uitspreekt O+
Kwak
pi_162675284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:27 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Sommige namen zijn echt onmogelijk. Ik werk nu bij de kleuters en voorheen stond ik in groep 3. Sommige kinderen doen er eeuwen over om hun naam te (leren) schrijven. Maar ik snap dat ook wel met sommige namen!
We hebben nu op school ook een jongetje en zijn kleine zusje. Mili.angelo en Mili.angely.
Jeugdzorgnamen.
Wonen ze al in een pleeggezin?
pi_162675532
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:06 schreef Unihipili het volgende:

[..]

De anagrammenfamilie :D
Ja ik had Rowan of Rohan ook op het lijstje staan maar mijn man kijkt me aan met zo'n :X }:| :{ blik ... ;(
  woensdag 1 juni 2016 @ 20:52:28 #115
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162676873
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 19:56 schreef Arja het volgende:

[..]

Jeugdzorgnamen.
Wonen ze al in een pleeggezin?
Nee, volgens mij verder een lief gezin.
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:21:09 #116
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162677845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 11:20 schreef Selvaria het volgende:
God wat een pareltjes komen hier toch weer voorbij. _O-

Dat van die namen die andersom precies hetzelfde zijn. :o Man en ik zijn alweer volop aan het denken over nieuwe (jongens-)namen omdat we vorige keer tot op het einde geen WOW jongensnaam hadden gevonden en dat terwijl we het geslacht niet wisten. We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik. :(
N ora en Aron, moet kunnen :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:43:14 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162678594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je hebt ook een halve prachtwijk in je leerlingenbestand toch? :D

Chastity en Florian hand in hand op het schoolplein O+
:'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162678655
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:21 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

N ora en Aron, moet kunnen :D
Vind ik ook :P
Bij Armeniërs zie je trouwens wel vaker dat ze hun kinderen namen geven met dezelfde letters. Zag ooit een gezin langskomen waarvan de kinderen Karen, Narek en Arnek heetten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thnx Fap! Heb me er even mee vermaakt! Begrijp het alleen niet helemaal...krijgt de origineelste naam nou een t-shirtje voor het kind met de naam erop? Hoe gaat dat passen? Ze hebben allemaal zo'n lange naam dat het wel onleesbaar kleine lettertjes moeten worden :')
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:56:02 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162679061
Aerenia, ik vind Gaylord ook altijd zo'n gezellige naam :+.
KuikenGuppy
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:26:00 #120
73386 Fazz
onderweg
pi_162680236
Fap, fantastisch!! :D

quote:
Mijn tweeling S.antiago & S.antiano nooit zie je die namen !
quote:
Mijn zoontje d.elay een heleboel heten Daley. Maar delay heb ik nog nooit eerder gehoord! En bestond 4 jaar geleden nog niet
quote:
3 kindjes, Gillyan.o, Gynill.a en G-Ja.y
Wat een pareltjes zitten er tussen _O- maar wat sneu voor die kinderen :{
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:26:51 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_162680262
En echt élke keer zeggen ze "Zo heet niemand anders!"

DAT HEEFT EEN REDEN!
disclaimer
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:27:40 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_162680285
En je kind Delay noemen :')
disclaimer
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:28:19 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162680309
Kind kan iig geen klachten krijgen als hij te laat is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:28:31 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162680318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
En je kind Delay noemen :')
Oh, zo had ik kuiken moeten noemen!
KuikenGuppy
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:31:24 #125
73386 Fazz
onderweg
pi_162680410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
En echt élke keer zeggen ze "Zo heet niemand anders!"

DAT HEEFT EEN REDEN!
Mijn kint is zo bijzonder, die verdient een unieke naam :{w
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:32:54 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162680458
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:31 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Mijn kint is zo bijzonder, die verdient een unieke naam :{w
Op zich kan je dan ook de ambtenaar vragen een paar keer willekeurig met zijn hoofd op het toetsenbord te rammen, zelfde effect.
KuikenGuppy
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:33:25 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162680471
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:31 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Mijn kint is zo bijzonder, die verdient een unieke naam :{w
Noem het kind dan Joenique :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:34:15 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_162680504
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op zich kan je dan ook de ambtenaar vragen een paar keer willekeurig met zijn hoofd op het toetsenbord te rammen, zelfde effect.
bnhjhfgfg
disclaimer
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:35:23 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162680546
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bnhjhfgfg
Ah, zo komen types als BHFH aan hun naam :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:40:05 #130
73386 Fazz
onderweg
pi_162680719
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Noem het kind dan Joenique :6
Goede tip! Er is wel al een Joeniek maar ja, met een andere spelling ben je alsnog bijzonder :Y
  woensdag 1 juni 2016 @ 23:10:46 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162681501
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, zo komen types als BHFH aan hun naam :o
*proest*
KuikenGuppy
  donderdag 2 juni 2016 @ 00:07:29 #132
409579 LuDann
All the way
pi_162682718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:20 schreef Suikertante het volgende:
Pixie :7
Zo moet ik een eventuele tweede noemen! E.lvie en Pixie. :')
  donderdag 2 juni 2016 @ 00:25:32 #133
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_162682979
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:07 schreef LuDann het volgende:

[..]

Zo moet ik een eventuele tweede noemen! E.lvie en Pixie. :')
Van alle namen die ik op die pagina gelezen heb vind ik dat nog 1 van de minst erge! :D mijn god zeg, wat een namen :o

Edit- oh kwam niet uit die link.. Nou ja :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 2 juni 2016 @ 00:31:43 #134
409579 LuDann
All the way
pi_162683048
*leest link van Fap door*

Ook een mooie, 3 door en door Hollandse dochters hebben en die Y.ume, Y.uki en S.umi noemen. Japans voor droom, sneeuw en Chinese inkt.

"Qua uitspraak komt het vaker voor maar deze schrijfwijze is uniek, K.aihley. " :')

Ik zie ook een D.oetie, een U.rmuliani, een L.ina-ayu en een C.inderella. :')

En wat een berg kinderen die R.iver R.ose heten zeg. Populaire naam in die kringen. :P
  donderdag 2 juni 2016 @ 00:34:06 #135
409579 LuDann
All the way
pi_162683081
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Van alle namen die ik op die pagina gelezen heb vind ik dat nog 1 van de minst erge! :D mijn god zeg, wat een namen :o

Edit- oh kwam niet uit die link.. Nou ja :P
Ja, leuke link. _O-

P.ixie vind ik bijna leuk zelfs. Maar die combinatie kan echt niet. :')
  donderdag 2 juni 2016 @ 06:32:02 #136
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162684478
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:34 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, leuke link. _O-

P.ixie vind ik bijna leuk zelfs. Maar die combinatie kan echt niet. :')
Nah, is meer iets voor een tweeling :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_162684959
Pixie was een serieuze suggestie }:| maar niet voor LuDann :D
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:48:34 #138
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_162685185
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:34 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, leuke link. _O-

P.ixie vind ik bijna leuk zelfs. Maar die combinatie kan echt niet. :')
Ik vind Pixie ook leuk :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_162685334
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Noem het kind dan Joenique :6
Je schrijft het verkeerd het is D'joenycqe
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:32:00 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162685889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:59 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Je schrijft het verkeerd het is D'joenycqe
Oeh, ook mooi ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:11:18 #141
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_162693131
Zeer vermakelijk leesvoer, die link _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:17:16 #142
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_162693299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 11:20 schreef Selvaria het volgende:

Dat van die namen die andersom precies hetzelfde zijn. :o Man en ik zijn alweer volop aan het denken over nieuwe (jongens-)namen omdat we vorige keer tot op het einde geen WOW jongensnaam hadden gevonden en dat terwijl we het geslacht niet wisten. We vinden allebei Aron en Roan heel erg mooie namen, maar dat kan echt niet met een dochter die N.ora heet vind ik. :(
Jawel! En dan neem je ook nog een Arno. *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162693340
P.ixie is op zich leuk, maar daar heb ik wel een heel specifieke associatie bij.


En het hoort ook bij een bepaald kapsel. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:40:51 #144
73386 Fazz
onderweg
pi_162693993
Ik moest nog een keer door die reacties scrollen o|O

quote:
Mijn oudste dochtertje Jayn.aë.ngely bijnaam Jayna
Mijn twins Jayë.nn.ety en J.ayänth.ony bijnaam van hun zijn Jayen en Jayon ☺
quote:
zou leuk staan bij mijn tweeling dochtertjes van bijna 7 maanden 😃 ze heten me.lody en lov.ely 😍
;(
quote:
Me oudste dochter heet Ishajayla 😃 jongste Jaydieh
ik las Inshallah :')
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:43:04 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162694049
Ishajaylalalalala lalala

Ishajaylalalalala lalala



Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:50:46 #146
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162694256
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik moest nog een keer door die reacties scrollen o|O

[..]


[..]

;(

[..]

ik las Inshallah :')
Omg... :') ik krijg t niet eens uitgesproken :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162694636
Pixie O+
Melodie/Melody O+

Jaynaëngely, Jayënnety en Jayänthony.. godsamme wat een gedrochten :')
pi_162696232
Pix.ie en Py.trix! Leuk voor een tweeling ;)
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:50:00 #149
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162697259
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:18 schreef Franny_G het volgende:
P.ixie is op zich leuk, maar daar heb ik wel een heel specifieke associatie bij.


En het hoort ook bij een bepaald kapsel. :) .
O+
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:54:43 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162697399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

bnhjhfgfg
Serieus, er bestaat een Z.ycxban :') (abc xyz en de n want middelste letter)... oud-klasgenoot van een vriend van me.
Kwak
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:55:20 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162697414
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:04 schreef Skittles het volgende:
Pixie O+
Melodie/Melody O+

Jaynaëngely, Jayënnety en Jayänthony.. godsamme wat een gedrochten :')
Ik vind Melody echt zo'n kampernellie naam :@
Kwak
pi_162697655
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind Melody echt zo'n kampernellie naam :@
Haha, dat kan :D
Ik ken niemand die Melody heet, dus voor mij is het de naam van het kind van de kleine zeemeermin :+ :@
pi_162703194
Mensen die hun kinderen rare nemen geven. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_162703764
Ok, voor degene die reeds gemeld zijn als zwanger en die een jongen verwachten; LET OP!

Noem je je kind Oscar, dan krijg je van mij



Geef je je kind als 2e naam Oscar, dan krijg je van mij

Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_162705978
Pixie <3 stond op mijn meisjeslijst.

Zou hem niet worden alleen. Weet dat er in Nl al 2 zusjes pixie & O heten.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 2 juni 2016 @ 23:55:27 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_162706833
Ik kwam gisteren een allerschattigst klein meisje tegen dat Rocka heet, ik vond het echt een hele toffe naam!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 3 juni 2016 @ 10:00:04 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_162710123
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik moest nog een keer door die reacties scrollen o|O

[..]

[..]

;(

[..]

ik las Inshallah :')
Nog verbazingwekkend veel Priscilla's daar die gewoon mijn dochter zeggen :P
disclaimer
pi_162715321
In de omgeving heeft Liva een broertje gekregen......Levi ;(
pi_162733310
Die link van Fap :o

Omdat ik zelf regelmatig shirtjes maak zit ik in gedachten er al lettertypes bij te verzinnen. Voor sommige namen heb ik niet eens wat :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 08:15:06 #160
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162733657
Ik kwam gisteren de naam Danchenique tegen ;( niet eens via die link!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162733985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kwam gisteren de naam Danchenique tegen ;( niet eens via die link!
Dans je, Niek? :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:03:52 #162
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162735464
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 08:59 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dans je, Niek? :D
:D
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162766073
  zondag 5 juni 2016 @ 18:30:37 #164
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162766663
Echt? OMG. Mensen zijn tot alles in staat
  zondag 5 juni 2016 @ 18:59:20 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162767215
;(.
KuikenGuppy
  zondag 5 juni 2016 @ 19:30:39 #166
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162767959
En bedankt pap en mam :')
K8lynn had ik gekund :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162768274
Nu wil ik een meisje die ik als (tweede) naam zo noem. Gewoon om die laatste zin dwars te kunnen zitten })
  zondag 5 juni 2016 @ 20:07:55 #168
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162768889
Kviiilyn ;(
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 6 juni 2016 @ 14:16:20 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162787955
Ik weet niet of deze hier al eens geplaatst was, maar een tweeling: Ties & Pim.
KuikenGuppy
  maandag 6 juni 2016 @ 14:30:59 #170
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162788255
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:16 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of deze hier al eens geplaatst was, maar een tweeling: Ties & Pim.
Wat is dat raar aan? :@
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 6 juni 2016 @ 14:47:45 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162788557
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat is dat raar aan? :@
Ties&Pim, Pies&Tim, een foutje is zo gemaakt... ;)
KuikenGuppy
pi_162788701
In de categorie Fien en Puck ja. :Y (wel beide leuke namen *; )
pi_162811565
In de categorie tegengekomen op fb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:X :X
Echt, waarom..
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:06:01 #174
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162811724
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ties&Pim, Pies&Tim, een foutje is zo gemaakt... ;)
Ik was er niet op gekomen :D _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162818566
O.da-Flor.a zusje van Y.ffe-Nou.r
pi_162859421
Het is nog verdomme lastig om een leuke jongensnaam te verzinnen :')
pi_162861243
Hier van de week:
Y. aiden
J. eudi
L. uz
B. eis
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:47:13 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162861395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:01 schreef Xeor het volgende:
Het is nog verdomme lastig om een leuke jongensnaam te verzinnen :')
Wat voor iets zoek je?
KuikenGuppy
pi_162862822
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor iets zoek je?
Iets hollands maar ook weer niet te hollands.
En het liefst geen top 20 naam.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:07:01 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162862868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:04 schreef Xeor het volgende:

[..]

Iets hollands maar ook weer niet te hollands.
En het liefst geen top 20 naam.
Ouderwets/klassiek of juist wat moderner... Lang of kort?
KuikenGuppy
pi_162862898
Hugo
Sander
Pieter
Willem
Scott
Bob
Met een meidenkwartet
pi_162863169
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ouderwets/klassiek of juist wat moderner... Lang of kort?
Mag modern maar ook klassiek zijn, geen voorkeur voor lang of kort.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:35:04 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162863405
Alwin
Anton
Aram
Bas
Bart
Bram
Brent
Daniel
Elmar
Emiel
Evan
Fedde
Ferry
Floris
Giel
Hessel
Hidde
Imre
Ingmar
Janne
Jaron
Jelmer
Joas
Joep
Julian
Jurgen
Koen
Lasse
Lennert
Lucas
Marco
Mats
Mika
Niek
Noa
Noud
Ole
Oscar
Pascal
Patrick
Perry
Quinn
Ramon
Reinier
Renze
Sander
Sebastiaan
Senna
Teun
Tim
Tycho
Valentijn
Vincent
Wieger
Yannick
Zeger
KuikenGuppy
pi_162864374
Hallo zeg :D
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:21:08 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162864403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:19 schreef Suikertante het volgende:
Hallo zeg :D
Kan 'ie kiezen :+.
KuikenGuppy
  donderdag 9 juni 2016 @ 14:36:29 #186
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162865921
En zo mooi alfabetisch O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162868635
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:35 schreef Burdie het volgende:
Alwin
Anton
Aram
Bas
Bart
Bram
Brent
Daniel
Elmar
Emiel
Evan
Fedde
Ferry
Floris
Giel
Hessel
Hidde
Imre
Ingmar
Janne
Jaron
Jelmer
Joas
Joep
Julian
Jurgen
Koen
Lasse
Lennert
Lucas
Marco
Mats
Mika
Niek
Noa
Noud
Ole
Oscar
Pascal
Patrick
Perry
Quinn
Ramon
Reinier
Renze
Sander
Sebastiaan
Senna
Teun
Tim
Tycho
Valentijn
Vincent
Wieger
Yannick
Zeger
Er zitten wel een paar leuke tussen :D :D
pi_162870212
Bij jongens wordt Noa doorgaans met een h erachter geschreven: Noah
pi_162883698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:08 schreef Arja het volgende:
Bij jongens wordt Noa doorgaans met een h erachter geschreven: Noah
Ik vind Noah eigenlijk meer een naam voor meisjes.
pi_162883935
Robin!
pi_162884022
Ruben O+
pi_162887318
Wij hebben na de recente gebeurtenis een extra naam toegevoegd aan t rijtje van onze zoon. 3 ipv 2 namen. O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:25:22 #193
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162887435
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben na de recente gebeurtenis een extra naam toegevoegd aan t rijtje van onze zoon. 3 ipv 2 namen. O+
Appendix :+?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:25:29 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_162887436
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben na de recente gebeurtenis een extra naam toegevoegd aan t rijtje van onze zoon. 3 ipv 2 namen. O+
Nick Arie Appendicitis?
disclaimer
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:25:47 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_162887438
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:25 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Appendix :+?
Gmta-tjes O+
disclaimer
pi_162887469
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Ruben O+
Dat ligt aan de uitspraak vind ik. Ruben vind ik leuk, maar hier in de buurt zeggen veel mensen ruBen :{
pi_162887473
_O- _O- Ja vind t wel een mooie combi, jullie niet? Arie Appendix Koos. O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:30:38 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_162887515
en je kan het zo lekker afkorten naar Appie O+
disclaimer
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:34:50 #199
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_162887597
Hier laatst een R.ub.un, 2e u uitgesproken met lange u.
Om het wat minder 'hard' te laten klinken :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_162888632
Edit: kan verkeerd vallen ;)
pi_162889071
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:23 schreef Skittles het volgende:
Edit: kan verkeerd vallen ;)
o|O je maakt me nieuwsgierig
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:44:56 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162889185
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef geppie het volgende:

[..]

o|O je maakt me nieuwsgierig
Neuh, die edit lijkt me wel verstandig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162889766
3 namen GM :o
Wij moeten de eerste nog steeds bedenken :')

Appendix _O-
pi_162890853
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:25 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Appendix :+?
_O-
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 juni 2016 @ 17:16:00 #205
269689 crew  Viv
pi_162894084
Godsamme ik zag vandaag pas die fb-link van fap. :D

Al die mensen die zich in bochten wringen om een (toch al ordinaire) naam zó debiel te spellen dat ze écht de enige in heel Nederland zijn, en daarna miepen dat er nooit sleutelhangers en T-shirts met die naam te vinden of te winnen zijn. _O-
pi_162894186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
Godsamme ik zag vandaag pas die fb-link van fap. :D

Al die mensen die zich in bochten wringen om een (toch al ordinaire) naam zó debiel te spellen dat ze écht de enige in heel Nederland zijn, en daarna miepen dat er nooit sleutelhangers en T-shirts met die naam te vinden of te winnen zijn. _O-
En dan ook denken dat kinderen pas écht uniek zijn met een unieke naam.

Ik houd zo van zulke links :9
pi_162894631
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
3 namen GM :o
Wij moeten de eerste nog steeds bedenken :')

Appendix _O-
Man mocht dit keer veto-en ;) gelukkig vond ik ze zelf ook mooi, die 3e is er pas gisteren bijgekomen.

Saar heeft er ook 3.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:27:53 #208
410138 stapoetiepe
of eigenlijk stopoetiepe
pi_162899062
Vraagje: wat vinden jullie van de naam Leander? Wij overwegen hem voor onze zoon op komst. Graag eerlijke reacties, nu kan het nog ;-)
When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:29:02 #209
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162899112
Ik vind het wel een leuke naam.
Past niet hij ons, maar voor een ander vind ik 'm leuk :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:29:30 #210
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162899133
Niet mijn persoonlijke keuze, maar geen 'omg wat doe je!!'-naam, dus ik zeg doen!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:43:10 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162899632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef stapoetiepe het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van de naam Leander? Wij overwegen hem voor onze zoon op komst. Graag eerlijke reacties, nu kan het nog ;-)
Ik zou m niet kiezen, maar grappig genoeg heeft de user wiens oudste zoon zo heet haar 2de zoon dezelfde naam gegeven als die wij in gedachten hadden (en die onze zoon ook gekregen heeft) en heeft haar derde zoon de tweede naam van mijn oudste zoon :o

Dus ergens zit er toch wel zo'n soort koppeling :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:44:17 #212
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162899675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou m niet kiezen, maar grappig genoeg heeft de user wiens oudste zoon zo heet haar 2de zoon dezelfde naam gegeven als die wij in gedachten hadden (en die onze zoon ook gekregen heeft) en heeft haar derde zoon de tweede naam van mijn oudste zoon :o

Dus ergens zit er toch wel zo'n soort koppeling :')
Ik moest die zin echt even 3 keer lezen :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:48:14 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162899847
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:44 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik moest die zin echt even 3 keer lezen :D
Ja, maar het klopt wel helemaal.... kun je nagaan hoe compleet in shock ik was toen haar 2de geboren werd en die "onze" naam bleek te hebben gekregen :D
Die naam stond bij ons voor een jongen echt vast, en toen (2 maanden na mijn miskraam), terwijl ik hier nog helemaal undercover aan het posten was, en bijna niemand wist dat ik het was, bleek zij haar 2de de naam te hebben gegeven die ik voor mijn 2de gereserveerd had :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:49:16 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_162899898
Ah, ik ken die user 8-)
disclaimer
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:50:07 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162899942
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, ik ken die user 8-)
Dan weet je nu de tweede naam van mijn oudste ook :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162900685
Ik vind het een hele mooie naam, wat mij betreft was het een serieuze optie. Mijn man was het er alleen niet mee eens.. }:|
pi_162900906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef stapoetiepe het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van de naam Leander? Wij overwegen hem voor onze zoon op komst. Graag eerlijke reacties, nu kan het nog ;-)
Is de tweede naam van mijn zoon, dus ^O^
pi_162901585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou m niet kiezen, maar grappig genoeg heeft de user wiens oudste zoon zo heet haar 2de zoon dezelfde naam gegeven als die wij in gedachten hadden (en die onze zoon ook gekregen heeft) en heeft haar derde zoon de tweede naam van mijn oudste zoon :o

Dus ergens zit er toch wel zo'n soort koppeling :')
Hij lijkt ook op jouw username :?

Prima naam trouwens, maar niets voor mij
pi_162902442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef stapoetiepe het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van de naam Leander? Wij overwegen hem voor onze zoon op komst. Graag eerlijke reacties, nu kan het nog ;-)
Als jullie de naam leuk vinden dan moet je het gewoon doen! Er zullen altijd mensen zijn die een naam niet leuk/orgineel/uniek of ander willekeurig iets vinden. Zolang je niet met je kop op het toetsenbord hebt geramd om de naam te vormen, zal het wel loslopen :P
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:32:38 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162904237
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:25 schreef Sull het volgende:

[..]

Hij lijkt ook op jouw username :?

Prima naam trouwens, maar niets voor mij
Ja daarom is het grappig dat ik hem niet zou kiezen toch

Maar goed, met de kennis en ervaring van nu had ik mijn oudste zoon zijn naam ook niet gegeven, terwijl ik het nog steeds een prachtige naam vind.
En dan mag hij OLH op z'n blote knieën danken dat hij geen meisje is, dan had hij echt een naam gehad die nu in de categorie "fout" valt, terwijl dat 25 jaar geleden absoluut niet zo was (en ja, dat vind ik ook nog steeds een prachtige naam, maar ik zou een dochter nu nooit meer die naam geven).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 juni 2016 @ 00:53:38 #221
269689 crew  Viv
pi_162908204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:32 schreef Leandra het volgende:
En dan mag hij OLH op z'n blote knieën danken dat hij geen meisje is, dan had hij echt een naam gehad die nu in de categorie "fout" valt, terwijl dat 25 jaar geleden absoluut niet zo was (en ja, dat vind ik ook nog steeds een prachtige naam, maar ik zou een dochter nu nooit meer die naam geven).
Ja dat vind ik wel een lastige, dat een naam bijvoorbeeld ineens heel populair kan worden in kringen waarmee je niet geassocieerd wil worden. :')
  zaterdag 11 juni 2016 @ 01:17:56 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162908477
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 00:53 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja dat vind ik wel een lastige, dat een naam bijvoorbeeld ineens heel populair kan worden in kringen waarmee je niet geassocieerd wil worden. :')
Dat is wel een van de redenen dat we voor de jongste een behoorlijk klassieke meisjesnaam in gedachten hadden, maar de jongensnaam die we nodig hadden is ook redelijk hockey.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:16:15 #223
410138 stapoetiepe
of eigenlijk stopoetiepe
pi_162913712
Dank voor de reacties op Leander!
Nu ben ik toch benieuwd welke namen er zo goed bij passen. Misschien zit daar ook nog inspiratie in voor ons..maar ik kan me voorstellen dat je niet zomaar de namen van al je kinderen op Internet plempt.
When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:32:46 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162914013
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, ik ken die user 8-)
Ze speelt graag kaartspelletjes?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 juni 2016 @ 13:38:48 #225
269689 crew  Viv
pi_162914163
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 01:17 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel een van de redenen dat we voor de jongste een behoorlijk klassieke meisjesnaam in gedachten hadden, maar de jongensnaam die we nodig hadden is ook redelijk hockey.
Ja, maar met hockey wil ik óók weer niet geassocieerd worden. ;( Nou wordt het hier sowieso geen Marie-Fleur vanwege de Turkse achternaam, maar het blijft lastig.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:45:24 #226
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162914324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, maar met hockey wil ik óók weer niet geassocieerd worden. ;( Nou wordt het hier sowieso geen Marie-Fleur vanwege de Turkse achternaam, maar het blijft lastig.
Och een tante van mijn man vond de naam O.livier kak. Wij en mensen om ons heen ervaren dat niet zo.
Tenzij je echt voor Anne-Claire of Sophie-Cecile gaat loopt het allemaal wel los.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162954250
Ik stond gister in de rij bij een winkel en werd geholpen door Aran.txa.
Het leek me een tongbreker en heb gezegd dat ik aannam dat de uitspraak van haar naam Aran.tsja was. Het klopte. Spèl het dan ook zo.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162954343
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:45 schreef laziness het volgende:

[..]

Och een tante van mijn man vond de naam O.livier kak. Wij en mensen om ons heen ervaren dat niet zo.
Tenzij je echt voor Anne-Claire of Sophie-Cecile gaat loopt het allemaal wel los.
Valt of staat ook bij de eventuele combi. Bij ons in de buurt heet de eerste O, de tweede M.adelief en de derde J.osephine. Niet extreem kak.

O, Valentijn en Diederik zou ik wel weer erg hockey vinden (maar op de gemiddelde hockeyclub zitten allang niet meer enkel kakkers).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 12 juni 2016 @ 20:10:56 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162954356
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef McLaura het volgende:
Ik stond gister in de rij bij een winkel en werd geholpen door Aran.txa.
Het leek me een tongbreker en heb gezegd dat ik aannam dat de uitspraak van haar naam Aran.tsja was. Het klopte. Spèl het dan ook zo.....
Het is Spaans. Nooit gehoord van de Nederlandse tennister Arantxa Rus? 😉
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162954377
Voor mijn gevoel is dat ook gedaan. Met sj ziet het er niet uit en t is toch 'gewoon' Spaansig?

Als iemand James heet vragen we ook niet waarom ie niet Djeems schrijft :p
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 12 juni 2016 @ 20:12:35 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162954423
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:10 schreef McLaura het volgende:

[..]

Valt of staat ook bij de eventuele combi. Bij ons in de buurt heet de eerste O, de tweede M.adelief en de derde J.osephine. Niet extreem kak.

O, Valentijn en Diederik zou ik wel weer erg hockey vinden (maar op de gemiddelde hockeyclub zitten allang niet meer enkel kakkers).
Mijn man wilde Valentijn :D
Daar is mijn veto overheen gegaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162954474
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:10 schreef laziness het volgende:

[..]

Het is Spaans. Nooit gehoord van de Nederlandse tennister Arantxa Rus? 😉
Nee. Ik ben niet zo geïnteresseerd in tennis.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162954558
Ik vind Josephine een stuk meer hockey dan Valentijn. En die laatste net zo 'erg' als O. Niet heel erg, maar toch net te voor mij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 12 juni 2016 @ 20:23:38 #234
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162954922
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind Josephine een stuk meer hockey dan Valentijn. En die laatste net zo 'erg' als O. Niet heel erg, maar toch net te voor mij.
Man en ik hebben beide op een school gezeten waar het kak gehalte hoogtij vierde maar geen enkele O.livier.

Wel een O. op de voetbal bij manlief dus daar gaat de hockeynaam :D

Och het is hoe je jezelf er bij voelt wat mij betreft. En de hockey associatie heb ik liever dan de andere kant namelijk tokkie.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162954927
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:10 schreef laziness het volgende:

[..]

Het is Spaans. Nooit gehoord van de Nederlandse tennister Arantxa Rus? 😉
Het is zelfs Baskisch volgens mij. Verklaart ook die x, ze houden daar nogal van de x, q en z. In het Spaans zou het Arancha zijn, dat is al een stuk logischer voor ons.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_162955035
Ah. duidelijk, Clubsoda!

Arancha zou inderdaad in eerste instantie logischer lijken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 12 juni 2016 @ 20:34:49 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162955442
Klasgenootje van O. heeft een zusje Bri.seis. Nu ken ik mijn klassieke talen maar toch vind ik 'm vrij bijzonder om te geven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162955496
Ok nu ben ik benieuwd naar de naam van dat klasgenootje zelf! Is dat ook een klassieke naam? :+
  zondag 12 juni 2016 @ 20:38:16 #239
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162955583
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Mineola het volgende:
Ok nu ben ik benieuwd naar de naam van dat klasgenootje zelf! Is dat ook een klassieke naam? :+
Andere hoek. Iz.har
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 12 juni 2016 @ 21:21:23 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162957857
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Andere hoek. Iz.har
Het lijken me nu al heel vermoeiende mensen :@.
KuikenGuppy
  zondag 12 juni 2016 @ 21:43:18 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162959356
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het is zelfs Baskisch volgens mij. Verklaart ook die x, ze houden daar nogal van de x, q en z. In het Spaans zou het Arancha zijn, dat is al een stuk logischer voor ons.
Baskisch en Catalaans gebruiken allebei de X :Y

Xess Xava heet dus ook géén Ksess Ksava... |:(

Alleen spreekt Arantxa Rus het zelf geloof ik uit als Arantska 😭
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 12 juni 2016 @ 22:18:34 #242
269689 crew  Viv
pi_162961103
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef McLaura het volgende:
Ik stond gister in de rij bij een winkel en werd geholpen door Aran.txa.
En ik kwam vorige week een caissière genaamd G.irley tegen. :{
pi_162969763
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef laziness het volgende:
Klasgenootje van O. heeft een zusje Bri.seis. Nu ken ik mijn klassieke talen maar toch vind ik 'm vrij bijzonder om te geven.
Een collega van me heeft een zoontje Daedalus. Het zijn Amerikanen dus mijn eerste gedachte was hoe je zoiets afkort :X Maar goed, Nederlanders korten natuurlijk namen snel af dus zij misschien niet.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:33:48 #244
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162969839
Dae? :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:37:32 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_162969945
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:33 schreef Sylver_ het volgende:
Dae? :)
Ja, maar als je als Amerikaan je zoon roept met "Dae" komt dat toch anders over dan als Hollander ;(
Misschien gebruiken ze de tweede helft van de naam wel!
disclaimer
pi_162969987
In het Engels spreek je het uit als Deddalus, dus dan zou het klinken als Dèh. Wel lekker Brabants :+
  maandag 13 juni 2016 @ 14:06:28 #247
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162975098
Dead of Dallas :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:15:50 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162975333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:38 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, maar met hockey wil ik óók weer niet geassocieerd worden. ;( Nou wordt het hier sowieso geen Marie-Fleur vanwege de Turkse achternaam, maar het blijft lastig.
Ik denk dat je je minder moet afvragen waar je zelf wel of niet mee geassocieerd wilt worden (hoewel dat niet automatisch gebeurt met een hockeynaam), maar meer waar je kind mee geassocieerd wordt over 5/10/15/20/25 jaar.

En als je 16-jarige dochter een sollicitatieformulier invult bij AH, dan zou het zomaar kunnen zijn dat ze Sophie eerder uitnodigen dan Kimberley.
Dat beperkt zich niet alleen tot bijbaantjes als ze 16 zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162977368
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Baskisch en Catalaans gebruiken allebei de X :Y

Xess Xava heet dus ook géén Ksess Ksava... |:(

Alleen spreekt Arantxa Rus het zelf geloof ik uit als Arantska 😭
Nee, Tjess Tjava, dat hebben ze goed duidelijk gemaakt ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162978737
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je je minder moet afvragen waar je zelf wel of niet mee geassocieerd wilt worden (hoewel dat niet automatisch gebeurt met een hockeynaam), maar meer waar je kind mee geassocieerd wordt over 5/10/15/20/25 jaar.

En als je 16-jarige dochter een sollicitatieformulier invult bij AH, dan zou het zomaar kunnen zijn dat ze Sophie eerder uitnodigen dan Kimberley.
Dat beperkt zich niet alleen tot bijbaantjes als ze 16 zijn.
Maar het lastige is om de ontwikkeling daarin te voorspellen. Dat weet je gewoon niet. Onder mijn studenten stikt het van de Dylans, Kimberleys, Wesleys en andere 'ordinaire' namen. Maar dat zijn straks toch echt hbo'ers die op zoek gaan naar een keurige baan. En er lopen ook genoeg studenten rond met nog veel exotischer namen. Het hebben van een bijzondere naam is de afgelopen 20-30 jaar steeds gewoner geworden (dan heb ik het even niet over gevallen als in die Facebook-link).
pi_162980398
En toen moesten we ineens een jongensnaam <3

Lastige is dat de namen die ik leuk vind (Pepijn, Jelle, Midas en Gijs) hier in Noorwegen echt totaal niet uit te spreken zijn.

Iemand suggesties voor bij O.l.i.v.i.a?
Moet een redelijk internationaal uitspreekbare naam zijn (NL, NO en liefst Engels.) Niet té modern, niet té ouderwets. En geen Marius og Jonas, want die heeft manlief al in de familie -O-
pi_162980781
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En toen moesten we ineens een jongensnaam <3

Lastige is dat de namen die ik leuk vind (Pepijn, Jelle, Midas en Gijs) hier in Noorwegen echt totaal niet uit te spreken zijn.

Iemand suggesties voor bij O.l.i.v.i.a?
Moet een redelijk internationaal uitspreekbare naam zijn (NL, NO en liefst Engels.) Niet té modern, niet té ouderwets. En geen Marius og Jonas, want die heeft manlief al in de familie -O-
De noors-nl mannen die ik ken heten:
S ander
J ann
A rne
  maandag 13 juni 2016 @ 18:33:55 #253
344469 Amsel
zonder t
pi_162981446
Ik kijk even mee Room. Wij hebben wel een naam, maar eens in de zoveel tijd krijgt man het op z'n heupen en wil hij nadenken over alternatieven. En ik heb wel 100 namenlijstjes bekeken, maar er zit telkens niks tussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162982113
Julius
Jesse
Lucas
Nathan
Sam
Boris
Boaz

Amsel ik hoop dat je geen alternatief vindt. Ik zou echt niet meer willen switchen nu.
pi_162982743
O.livia en R.af O+

Ik had nu als jongensnaam Tije O+ O+ (Ik zou er bijna nog een vierde voor willen :P )
pi_162983110
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En toen moesten we ineens een jongensnaam <3

Lastige is dat de namen die ik leuk vind (Pepijn, Jelle, Midas en Gijs) hier in Noorwegen echt totaal niet uit te spreken zijn.

Iemand suggesties voor bij O.l.i.v.i.a?
Moet een redelijk internationaal uitspreekbare naam zijn (NL, NO en liefst Engels.) Niet té modern, niet té ouderwets. En geen Marius og Jonas, want die heeft manlief al in de familie -O-
Kjell of Kay
Sil
Of Lars
  maandag 13 juni 2016 @ 19:31:41 #257
73386 Fazz
onderweg
pi_162983686
Ik vind de naam van mijn F er ook heel leuk bij passen Room :Y O-)
pi_162983803
Leuk Room. O+ Jongens O+ Sebastiaan vind ik wel een goeie, eigenlijk! :7
pi_162983821
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

De noors-nl mannen die ik ken heten:
S ander
J ann
A rne
Haha, daar heb je mijn ex, mijn man en een bekende van ons _O-

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik vind de naam van mijn F er ook heel leuk bij passen Room :Y O-)
Vind ik echt een enorme kanshebber. Ware het niet dan een van mijn beste vriendinnen net een F heeft gekregen :'(

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:35 schreef Limone het volgende:
Leuk Room. O+ Jongens O+ Sebastiaan vind ik wel een goeie, eigenlijk! :7
Zo heet mijn neef _O-
pi_162983882
We zitten op de goede weg, jongens!
pi_162983932
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef Limone het volgende:
We zitten op de goede weg, jongens!
Whaha.
Wil verder niet ondankbaar overkomen hoor :@ :D
pi_162984029
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En toen moesten we ineens een jongensnaam <3

Lastige is dat de namen die ik leuk vind (Pepijn, Jelle, Midas en Gijs) hier in Noorwegen echt totaal niet uit te spreken zijn.

Iemand suggesties voor bij O.l.i.v.i.a?
Moet een redelijk internationaal uitspreekbare naam zijn (NL, NO en liefst Engels.) Niet té modern, niet té ouderwets. En geen Marius og Jonas, want die heeft manlief al in de familie -O-
Espen
Odin
Ture
Kristoffer
Milo
Kai
Viggo
Otis
Ben(jamin)
Roald
Ian
Joe
Illias
Ive
Nils
Ole
Seth
Rhys
Wess
pi_162984368
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Espen
Odin
Ture
Kristoffer
Milo
Kai
Viggo
Otis
Ben(jamin)
Roald
Ian
Joe
Illias
Ive
Nils
Ole
Seth
Rhys
Wess
Benjamin <3 *noteert
Ilias is ook zo gek nog niet!
pi_162984540
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:35 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Haha, daar heb je mijn ex, mijn man en een bekende van ons _O-


Wellicht een wederzijdse bekende
  maandag 13 juni 2016 @ 19:59:17 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_162984666
Ik ken een O met een broer die David heet en ik vind dat echt een hele mooie combi!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 13 juni 2016 @ 20:00:57 #266
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_162984737
Rune vind ik de mooiste Noorse jongensnaam.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_162984754
Net bij het winkelcentrum in plat Haags: Soojennaaaaa. Ik heb niet durven vragen naar de spelling maar ben wel heel nieuwsgierig :@
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162984765
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:01 schreef nectarientje het volgende:
Net bij het winkelcentrum in plat Haags: Soojennaaaaa. Ik heb niet durven vragen naar de spelling maar ben wel heel nieuwsgierig :@
Caeujaynah! Like, duh :{w
pi_162984810
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Caeujaynah! Like, duh :{w
Dat zou zo een kanshebber kunnen zijn. Manlief stelde al voor dat ik het buikwrijvend en wel rustig had kunnen vragen 'leuk voor onze kleine' _O-
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  maandag 13 juni 2016 @ 20:15:22 #270
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_162985211
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een O met een broer die David heet en ik vind dat echt een hele mooie combi!
Ken jij mij?
En dank je wel :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 13 juni 2016 @ 20:16:44 #271
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_162985266
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:15 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Ken jij mij?
En dank je wel :)
:D Ik denk het niet!!
Maar ik vind het echt heel mooi samen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 13 juni 2016 @ 20:24:08 #272
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_162985525
Dank je wel! Zie dat je niet echt uit de buurt komt (ik 071), dus denk niet dat we elkaar kennen :D

Hier ook gekozen vanwege het feit dat het in vele talen goed uit te spreken is. :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 juni 2016 @ 20:28:06 #273
269689 crew  Viv
pi_162985663
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat je je minder moet afvragen waar je zelf wel of niet mee geassocieerd wilt worden (hoewel dat niet automatisch gebeurt met een hockeynaam), maar meer waar je kind mee geassocieerd wordt over 5/10/15/20/25 jaar.
Dat bedoel ik uiteraard ook.
quote:
En als je 16-jarige dochter een sollicitatieformulier invult bij AH, dan zou het zomaar kunnen zijn dat ze Sophie eerder uitnodigen dan Kimberley.
Dat beperkt zich niet alleen tot bijbaantjes als ze 16 zijn.
Hetzelfde geldt als ze Gülşen zou heten. Ik ben me daar juist heel erg van bewust. Dat ze ondanks haar Nederlandse, atheïstische ouders op school onder de "allochtonen" geschaard kan worden (door docenten en/of klasgenoten) vanwege haar Turkse achternaam, met allerlei veronderstellingen van dien (laagopgeleide ouders, slechte taalbeheersing, moslima...). Die kans wil ik dus niet vergroten door er een Turkse voornaam aan toe te voegen.
  maandag 13 juni 2016 @ 20:43:33 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162986106
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:28 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat bedoel ik uiteraard ook.

[..]

Hetzelfde geldt als ze Gülşen zou heten. Ik ben me daar juist heel erg van bewust. Dat ze ondanks haar Nederlandse, atheïstische ouders op school onder de "allochtonen" geschaard kan worden (door docenten en/of klasgenoten) vanwege haar Turkse achternaam, met allerlei veronderstellingen van dien (laagopgeleide ouders, slechte taalbeheersing, moslima...). Die kans wil ik dus niet vergroten door er een Turkse voornaam aan toe te voegen.
Dan zou ik helemaal voor een klassieke (internationale) naam gaan, en als het hockey is, so be it.
Nou is Fleur natuurlijk al minder hockey dan Anne-Fleur en Cécile minder dan Sophie-Cécile.
Of een naam als Céleste kan bijvoorbeeld ook nooit kwaad, terwijl het meer klassiek dan hockey is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 juni 2016 @ 21:28:55 #275
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162988271
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:28 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat bedoel ik uiteraard ook.

[..]

Hetzelfde geldt als ze Gülşen zou heten. Ik ben me daar juist heel erg van bewust. Dat ze ondanks haar Nederlandse, atheïstische ouders op school onder de "allochtonen" geschaard kan worden (door docenten en/of klasgenoten) vanwege haar Turkse achternaam, met allerlei veronderstellingen van dien (laagopgeleide ouders, slechte taalbeheersing, moslima...). Die kans wil ik dus niet vergroten door er een Turkse voornaam aan toe te voegen.
Eigenlijk wel diep triest dat je met dat soort dingen rekening moet houden omdat anderen hun vooroordelen mogelijk klaar hebben liggen :{

En Room: Benjamin :Y O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 juni 2016 @ 21:40:27 #276
269689 crew  Viv
pi_162989048
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Chanty het volgende:
Eigenlijk wel diep triest dat je met dat soort dingen rekening moet houden omdat anderen hun vooroordelen mogelijk klaar hebben liggen :{
Oh, maar ik maak me er zelf ook wel schuldig aan hoor. :') Lekker overzichtelijk, mensen in hokjes verdelen. :Y)

Room, ik vind Ilias niet zo leuk combineren met O. :@
pi_162989290
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:28 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat bedoel ik uiteraard ook.

[..]

Hetzelfde geldt als ze Gülşen zou heten. Ik ben me daar juist heel erg van bewust. Dat ze ondanks haar Nederlandse, atheïstische ouders op school onder de "allochtonen" geschaard kan worden (door docenten en/of klasgenoten) vanwege haar Turkse achternaam, met allerlei veronderstellingen van dien (laagopgeleide ouders, slechte taalbeheersing, moslima...). Die kans wil ik dus niet vergroten door er een Turkse voornaam aan toe te voegen.
Hebben jullie beide een Turkse achternaam?

Voor mij stond al snel vast dat onze kinderen de achternaam van hun vader zouden krijgen. Veel Nederlandser dan die van mezelf.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:45:46 #278
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162989341
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh, maar ik maak me er zelf ook wel schuldig aan hoor. :') Lekker overzichtelijk, mensen in hokjes verdelen. :Y)

Room, ik vind Ilias niet zo leuk combineren met O. :@
Ik zal ook niet beweren dat ik geen vooroordelen heb maar ik kijk wel verder dan mijn neus lang is als het erop aan komt. En dat geeft vaak mooie verrassingen. Merk ik nu vooral ook in mijn werk :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 13 juni 2016 @ 21:52:51 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162989729
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En toen moesten we ineens een jongensnaam <3

Lastige is dat de namen die ik leuk vind (Pepijn, Jelle, Midas en Gijs) hier in Noorwegen echt totaal niet uit te spreken zijn.

Iemand suggesties voor bij O.l.i.v.i.a?
Moet een redelijk internationaal uitspreekbare naam zijn (NL, NO en liefst Engels.) Niet té modern, niet té ouderwets. En geen Marius og Jonas, want die heeft manlief al in de familie -O-
O+ voor de jongensnaam en O+ voor je naamvoorkeuren
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 juni 2016 @ 21:59:44 #280
269689 crew  Viv
pi_162990107
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie beide een Turkse achternaam?
Nee, alleen mijn man. Hij is in Nederland geboren, zijn ouders komen uit Turkije.
quote:
Voor mij stond al snel vast dat onze kinderen de achternaam van hun vader zouden krijgen.
Hier ook, vind het wel een mooie traditie. O+ Ik heb ook "zijn achternaam - mijn achternaam" gekozen bij het trouwen zodat ik dezelfde achternaam als mijn kind mag voeren.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 juni 2016 @ 22:26:29 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162991732
Meedenkt...

O. en
Mattias
Niclas
Florian
Mingus
Espen
Ingmar
Imre
Ture
Valdemar
Kristian
Thorsten
Lucas
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162991883
Imre <3<3
Man vond het niks. Morgen nog maar eens voorstellen dus ;)

Mattias is ook leuk. Mats vind ik ook lief trouwens.

Maar mannen met een mening he }:| En vervolgens zelf nergens mee komen. -O-
  maandag 13 juni 2016 @ 22:30:15 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162991979
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee, alleen mijn man. Hij is in Nederland geboren, zijn ouders komen uit Turkije.

[..]

Hier ook, vind het wel een mooie traditie. O+ Ik heb ook "zijn achternaam - mijn achternaam" gekozen bij het trouwen zodat ik dezelfde achternaam als mijn kind mag voeren.
Jullie kunnen ook alledrie jouw achternaam voeren. Als je het geen gelijke kansen verhaal ziet als een mogelijk "probleem" voor je dochter voor later. Dan zou je wel weer voor een Turkse voornaam kunnen kiezen (of een naam die in beide culturen gebruikelijk is, bijv Mirjam oid).
KuikenGuppy
pi_162992013
Pelle O+
pi_162992037
Mijn vriendin heeft ook een turkse man en zij hebben wel voor turkse namen gekozen. Dochtertje heet A.yla O+ ik vind dat ze mooie naam

Room:
Mats ;)
Stefan
Lars
Niels
Thomas
Sebas
Stijn
  maandag 13 juni 2016 @ 22:33:42 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162992190
Mijn man vond dé naam (in mijn optiek) dus gewoon niet leuk he :{w.

We hebben nu een mooie naam bedacht, maar ik heb er nog wel een 'bij gebrek aan beter' gevoel bij... Dat wordt minder, maar toch. Ik was liever gewoon 100% overtuigd van een naam, zoals bij kuiken.
KuikenGuppy
pi_162992735
Dat is zo balen burdie. Waarom moeten die mannen toch een mening hebben :{w :+
  maandag 13 juni 2016 @ 22:51:15 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162993255
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee, alleen mijn man. Hij is in Nederland geboren, zijn ouders komen uit Turkije.

[..]

Hier ook, vind het wel een mooie traditie. O+ Ik heb ook "zijn achternaam - mijn achternaam" gekozen bij het trouwen zodat ik dezelfde achternaam als mijn kind mag voeren.
Je mag sowieso dezelfde achternaam voeren als je getrouwd bent, de volgorde doet er daarbij niet toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 juni 2016 @ 22:51:58 #289
269689 crew  Viv
pi_162993305
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Man vond het niks. Morgen nog maar eens voorstellen dus ;)
[...]
Maar mannen met een mening he }:| En vervolgens zelf nergens mee komen. -O-
Oh herkenbaar! In het begin werd álles acuut afgeschoten, weken later "Wat was ook alweer die naam die jij zo mooi vond?" en inmiddels is de kans groot dat het haar tweede naam wordt. :Y)
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:30 schreef Burdie het volgende:
Jullie kunnen ook alledrie jouw achternaam voeren.
Had gekund, maar ik vind het wel goed verdeeld zo: ik lever het kind, hij de achternaam. ;)

Ik houd me dus aanbevolen voor internationale (niet typisch Nederlandse, niet typisch Turkse) voornamen die (in ieder geval anno 2016) niet tokkie of hockey zijn. Verder ben ik helemaal niet moeilijk. :D

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:51 schreef Leandra het volgende:
Je mag sowieso dezelfde achternaam voeren als je getrouwd bent, de volgorde doet er daarbij niet toe.
Ik mocht kiezen uit 4 opties (mijn, zijn, zijn-mijn, mijn-zijn), en dat is in ieder geval hoe ik nu door de overheid wordt aangeschreven. Verder doe ik ook maar wat, op het werk voer ik bijvoorbeeld alleen mijn eigen naam. :Y)
pi_162997149
Ik lag wakker vannacht :P

Rasmus
mattis
morris
jonathan
emmet
simon
jonas
elliot
morris
timo
imre
ivan
ivar
tim
mats
joris
boris
simon
dorian
tristan
lex
timo
david
abel
daniel
elliot
jesse
stan
oscar
milan
emil
linus (Man: Oh lijkt op Linux! (=besturingssysteem) }:|

Ik heb hoop O+

Wel even wennen ook weer. Bij O wisten we al voordat ze verwekt werd dat ze zo zou gaan heten :D Nu moeten we echt op zoek.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:22:48 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162997358
De leukste naam heb je onbewust twee keer in je lijstje gezet. Ik zeg: doen.
KuikenGuppy
pi_162997405
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:22 schreef Burdie het volgende:
De leukste naam heb je onbewust twee keer in je lijstje gezet. Ik zeg: doen.
:D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:41:36 #293
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162997530
Er staan er 3, 2 keer in :P.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:42:39 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162997541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef AwayTL het volgende:
Er staan er 3, 2 keer in :P.
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:42:57 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162997550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef AwayTL het volgende:
Er staan er 3, 2 keer in :P.
Nou ja, dan heeft ze keuze uit drie.
KuikenGuppy
pi_162997639
En Otis? Of is dat dan te veel Jut en Jul met O?
pi_162997780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef AwayTL het volgende:
Er staan er 3, 2 keer in :P.
Vier zelfs!
Elliot, Morris, Timo en Simon... Shortlist :)
pi_162997912
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:47 schreef Roomsnoes het volgende:
En toen moesten we ineens een jongensnaam <3

Lastige is dat de namen die ik leuk vind (Pepijn, Jelle, Midas en Gijs) hier in Noorwegen echt totaal niet uit te spreken zijn.

Iemand suggesties voor bij O.l.i.v.i.a?
Moet een redelijk internationaal uitspreekbare naam zijn (NL, NO en liefst Engels.) Niet té modern, niet té ouderwets. En geen Marius og Jonas, want die heeft manlief al in de familie -O-
Bent
Erik
Ivar
Ivan
Mads
Nils
Alex

Dit is een beetje op de gok want ik heb geen idee wat in Noorwegen uit te spreken is eigenlijk!
pi_162998027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik lag wakker vannacht :P

Rasmus
mattis
morris
jonathan
emmet
simon
jonas
elliot
morris
timo
imre
ivan
ivar
tim
mats
joris
boris
simon
dorian
tristan
lex
timo
david
abel
daniel
elliot
jesse
stan
oscar
milan
emil
linus (Man: Oh lijkt op Linux! (=besturingssysteem) }:|

Ik heb hoop O+

Wel even wennen ook weer. Bij O wisten we al voordat ze verwekt werd dat ze zo zou gaan heten :D Nu moeten we echt op zoek.
Linus O+ Omdat ie bij de baby werd geveto't heet de kat nu zo... :+

Maar simon, jonas, morris... heel leuk!
pi_162998067
@Roomsnoes: Goeie smaak! Jouw dochter heeft de naam die wij voor een meisje hadden. En onze jongensnaam staat in je lijstje!
pi_162998146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef AwayTL het volgende:
Er staan er 3, 2 keer in :P.
Haha, dat krijg je als je de oude lijst van bij O gewoon zonder lezen aanvult :P

Maar idd, mooie shortlist wel. Eens even kijken in welke volgorde ik ze aan manlief voorstel :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')