abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:36:12 #201
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161924608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Bij de meeste winkels heb je fietsrekken
Een rare uitspraak. Mr. Reid blijft vasthouden aan de schoolregels, maar legt niet uit waarom deze blijkbaar ook ruim BUITEN het schoolterrein, in de openbare ruimte, zouden moeten gelden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161924640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Een rare uitspraak. Mr. Reid blijft vasthouden aan de schoolregels, maar legt niet uit waarom deze blijkbaar ook ruim BUITEN het schoolterrein, in de openbare ruimte, zouden moeten gelden.
Omdat ze leerling zijn van de school
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:45:12 #203
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161924731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:39 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Omdat ze leerling zijn van de school
Dat dank je de koekoek, als je geen leerling van de school bent, heb je sowieso niets met de schoolregels te schaften. Maar dan nog lijkt mij dat wanneer je leerling van de school bent, de schoolregels alleen op het terrein van de school zouden mogen gelden. Zo geldt er op deze school ook wellicht een alcoholverbod, maar dan kan de school jou als leerling toch ook niet verbieden om ergens op een terras een biertje te drinken? Dan bevind je je immers buiten schoolterrein, en zijn de regels daar dus niet van kracht.

Dus dan kan het 100x in een schoolreglement staan, maar ik zou verwachten dat zo'n bepaling in strijd met de wet is en dus niet geldig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kramerica-Industries op 04-05-2016 17:58:43 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:55:16 #204
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161924900
dubbel
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:37:27 #205
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_161925751
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat dank je de koekoek, als je geen leerling van de school bent, heb je sowieso niets met de schoolregels te schaften. Maar dan nog lijkt mij dat wanneer je leerling van de school bent, de schoolregels alleen op het terrein van de school zouden mogen gelden. Zo geldt er op deze school ook wellicht een alcoholverbod, maar dan kan de school jou als leerling toch ook niet verbieden om ergens op een terras een biertje te drinken? Dan bevind je je immers buiten schoolterrein, en zijn de regels daar dus niet van kracht.

Dus dan kan het 100x in een schoolreglement staan, maar ik zou verwachten dat zo'n bepaling in strijd met de wet is en dus niet geldig.
Als jij met school een uitje hebt mag je ook verboden worden te drinken?

Als die meisjes op zondag hun fiets lekker stoer en recalcitrant tegen een boom willen zetten mag dat ook wel...
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:52:31 #206
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161926092
quote:
5s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als jij met school een uitje hebt mag je ook verboden worden te drinken?
Niet zonder meer. Zie een eerdere uitspraak van mr. Visser over drinken tijdens een zeiltrip met school.

Jouw opmerking over zondagen volg ik ook niet helemaal, want ten eerste staat er nergens in de schoolregels dat deze alleen doordeweeks zouden gelden, en ten tweede kom je toch ook in je eigen vrije tijd naar school toe? (Als je op tijd bent, tenminste?). De lessen zijn onder schooltijd, de reistijd is eigen tijd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161926646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat dank je de koekoek, als je geen leerling van de school bent, heb je sowieso niets met de schoolregels te schaften. Maar dan nog lijkt mij dat wanneer je leerling van de school bent, de schoolregels alleen op het terrein van de school zouden mogen gelden. Zo geldt er op deze school ook wellicht een alcoholverbod, maar dan kan de school jou als leerling toch ook niet verbieden om ergens op een terras een biertje te drinken? Dan bevind je je immers buiten schoolterrein, en zijn de regels daar dus niet van kracht.

Dus dan kan het 100x in een schoolreglement staan, maar ik zou verwachten dat zo'n bepaling in strijd met de wet is en dus niet geldig.
Maar dan gelden ze toch op het moment dat je als leerling de school binnen stapt?
Je bent op de fiets gekomen, maar heb je de fiets buiten de bestemde fietsenstalling geplaatst of niet (op de juiste manier) in de fietsenstalling geplaatst. Dus voldoe je niet aan de regels, zodra je de school binnen stapt.
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:51:03 #208
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161927633
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar dan gelden ze toch op het moment dat je als leerling de school binnen stapt?
Je bent op de fiets gekomen, maar heb je de fiets buiten de bestemde fietsenstalling geplaatst of niet (op de juiste manier) in de fietsenstalling geplaatst. Dus voldoe je niet aan de regels, zodra je de school binnen stapt.
Daar heb je gelijk in. In dat geval zouden ze je dus de toegang tot het leslokaal kunnen weigeren, zolang jouw fiets daar staat. Net zoals ze je niet kunnen verbieden buiten het schoolterrein alcohol te nuttigen, maar je wel de toegang kunnen ontzeggen als je met een slok op de school wilt binnengaan. Maar het aan een ketting leggen van fietsen op de openbare weg, door een instantie die daartoe niet bevoegd is, is volgens mij onrechtmatig. Dat het buiten een grote puinhoop van fietsen zou worden als ze het niet zouden doen zou best waar kunnen zijn, maar "het doel heiligt de middelen" lijkt me toch juridisch geen goed uitgangspunt.

Daar komt ook nog eens bij dat de conciërge toegaf ook wel eens de fiets van een niet-leerling abusievelijk vastgelegd te hebben. Zijn claim dat dit zelden voorkwam doordat hij vrij goed wist welke fiets van welke leerling was kwam me ongeloofwaardig voor, want hoeveel leerlingen had de school. Tweeduizend? En daar kent íe alle fietsen van?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:20:57 #209
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_161928647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Niet zonder meer. Zie een eerdere uitspraak van mr. Visser over drinken tijdens een zeiltrip met school.

Jouw opmerking over zondagen volg ik ook niet helemaal, want ten eerste staat er nergens in de schoolregels dat deze alleen doordeweeks zouden gelden, en ten tweede kom je toch ook in je eigen vrije tijd naar school toe? (Als je op tijd bent, tenminste?). De lessen zijn onder schooltijd, de reistijd is eigen tijd.
Verdomd ja! Die aflevering. Hmmm, interpretatieverschil Reid en Visser?

Wat betreft die zondagen: ik begreep uit de uitspraak dat die kinderen alleen als ze naar school gingen zich aan de regels moeten houden.
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:23:35 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_161928740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. In dat geval zouden ze je dus de toegang tot het leslokaal kunnen weigeren, zolang jouw fiets daar staat. Net zoals ze je niet kunnen verbieden buiten het schoolterrein alcohol te nuttigen, maar je wel de toegang kunnen ontzeggen als je met een slok op de school wilt binnengaan. Maar het aan een ketting leggen van fietsen op de openbare weg, door een instantie die daartoe niet bevoegd is, is volgens mij onrechtmatig. Dat het buiten een grote puinhoop van fietsen zou worden als ze het niet zouden doen zou best waar kunnen zijn, maar "het doel heiligt de middelen" lijkt me toch juridisch geen goed uitgangspunt.

Daar komt ook nog eens bij dat de conciërge toegaf ook wel eens de fiets van een niet-leerling abusievelijk vastgelegd te hebben. Zijn claim dat dit zelden voorkwam doordat hij vrij goed wist welke fiets van welke leerling was kwam me ongeloofwaardig voor, want hoeveel leerlingen had de school. Tweeduizend? En daar kent íe alle fietsen van?
Ik denk dat er maar enkele scholieren zo irritant en eigenwijs zijn om hun fiets buiten de hekken te parkeren. Die jongen was er ook maar een beetje als derde band aan de fiets bijgetrokken volgens mij. Omdat hij vast ook lekker vervelend wilde doen of hoopte dat dit m bij zn rechtenstudie zal helpen..
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:32:50 #211
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_161929092
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_161933961
En wat dan als dat kind uitlegt:
Ik fiets 's ochtends naar die boom want daar heb ik zin in, en na het fietstochtje ga ik lopend naar school. Mag het dan nog?
pi_161934029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:40 schreef zynth het volgende:
En wat dan als dat kind uitlegt:
Ik fiets 's ochtends naar die boom want daar heb ik zin in, en na het fietstochtje ga ik lopend naar school. Mag het dan nog?
Wat een domme vraag
pi_161942393
Wat een prutaflevering.
Stel verwende kutpubers, ja maar we zijn volwassen, gedraag je dan ook zo.
En dan van die ouders die er nog in meegaan. :')
  maandag 9 mei 2016 @ 13:53:02 #215
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_162036535
Ik vind het vreemd dat ze niet wonnen van de school, maar wat een genot. Het zal verdomme je kind zijn. Dan moet je je kapot schamen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 9 mei 2016 @ 13:59:33 #216
3542 Gia
User under construction
pi_162036666
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze niet wonnen van de school, maar wat een genot. Het zal verdomme je kind zijn. Dan moet je je kapot schamen.
Dit dus. Wetstechnisch staan ze in hun recht. Iedereen mag zijn fiets parkeren waar geen verbod geldt, maar een school heeft ook nog een verantwoordelijkheid richting de buurt, en dan gelden voor leerlingen van deze school de regels van de school: je parkeert je fiets in de stalling of laat em thuis.
pi_162036783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:42 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Wat een domme vraag
Wat een domme reactie.
Als het zo'n domme vraag is, kom dan gewoon met een goed antwoord.
Als je je verveelt, ga dan een wasprogramma kijken in plaats van mensen hier afkraken.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:32:19 #218
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162049313
Wat een belabberd slechte uitspraak van mr. Reid.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 11:30:20 #219
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162174930
Vanaf dinsdag alweer de Wordt Vervolgd-serie *O*

We beginnen met:

Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_162282041
Duco gaat weer debiel doen aan de RR-twittert te zien
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 22:14:32 #221
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162282268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:06 schreef Anoonumos het volgende:
Duco gaat weer debiel doen aan de RR-twittert te zien

_O-
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 22:17:24 #222
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162282353
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:30 schreef Tagliano het volgende:
Vanaf dinsdag alweer de Wordt Vervolgd-serie *O*

We beginnen met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet meer waar het over ging :@
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 22:18:46 #223
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162282400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:17 schreef F1gamer het volgende:

[..]

ik weet niet meer waar het over ging :@
Bovenste foto:
quote:
De buurvrouwen Heidi en Anne uit Apeldoorn gaan fijn met elkaar om. Ze helpen elkaar waar ze kunnen, maar dan slaat van de één op de andere dag de vlam in de pan. ‘Beter een goede buur, dan een verre vriend’, was het motto van buurvrouwen Heidi en Anne uit Apeldoorn. Maar door een opmerking van Heidi over de opvoeding van haar zoon, heeft Anne het plots helemaal gehad met haar buurvrouw. Ze spreken elkaar nooit meer. Nu wil Heidi haar rotte schutting vernieuwen, maar Anne steekt hier een stokje voor. Mr. Reid bezoekt de buurvrouwen en bekijkt of het allemaal echt zo rottig is als het lijkt.
Onderste foto:
quote:
Na twintig jaar wil kunstenaar Duco Crop zijn tuin met tuinhuisje in volkstuinencomplex De Pioniers in Utrecht verkopen. Zijn totale bezit wordt op 2050 euro getaxeerd, wat Duco onbegrijpelijk vindt. Na twintig jaar wil kunstenaar Duco Crop zijn tuin met tuinhuisje in volkstuinencomplex De Pioniers in Utrecht verkopen. ‘Het onderhoud wordt een molensteen aan mijn nek.’ Zijn totale bezit wordt op 2050 euro getaxeerd, wat Duco onbegrijpelijk vindt. Zijn paradijs is volgens hem wel 7 miljard waard! Als een echte pionier waant mr. Reid zich door de volkstuinen om te onderzoeken of Duco’s tuin echt zo paradijselijk is.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:18:56 #224
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_162282405
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_162282429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:17 schreef F1gamer het volgende:

[..]

ik weet niet meer waar het over ging :@
die tweede met die vieze nek is van het tuinhuisje dat hij voor tig miljoen wilde verkopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')