abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:36:17 #1
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161902986
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:47:02 #2
47102 Elvi
miemkwien
pi_161903247
Ik heb nog nooit kapsalon gegeten en ik geloof ook niet dat ik dat ooit ga doen. Het ziet er zo smerig uit -O-
pi_161903335
Ik heb morgen SATESAUS :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_161903421
Kapsalon met kebab :r
Kapsalon met shoarma :9~ :9~
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:14:25 #5
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161903946
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb morgen SATESAUS :D
Ooohhh O+
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:19:47 #6
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_161904130
Die #fitgirl kapsalon is nerm ja. :9 Al eet ik met genoeg bier op alles, ook de eckte kapsalon. :')

Nu aan het puzzelen wat ik morgen als avondeten ga maken, gezien wat m'n lunch gaat zijn, overweeg ik iets als een omelet. Want al zat rijst en vlees bij m'n lunch. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 21:33:53 #7
382129 crew  Donna
pi_161906782
Voor het eerst in jaren gesport.

I feel good tananananaaa! ^O^
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 mei 2016 @ 21:34:48 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161906817
Kapsalon is eens per jaar best awesome :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_161906835
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef DonnaRush het volgende:
Voor het eerst in jaren gesport.

I feel good tananananaaa! ^O^
Wat heb je uiteindelijk gedaan? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161906855
Good for you DR ^O^ ^O^
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:42:11 #11
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161907106
Light frisdrank O+
Kapsalon O+ O+ O+
Fitgirlversies van fastfood :r


Ja nee. Ik weet precies waarom ik dik ben geworden. :') :')

Weer hardgelopen vandaag. *O*
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:42:36 #12
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_161907126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef DonnaRush het volgende:
Voor het eerst in jaren gesport.

I feel good tananananaaa! ^O^
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_161907251
Eindlijst:
O: kwark met muesli
S: Evy les 16
L: maisbrood met van alles (hongerdebonger)
B: wandelen met Sam
T: appeltje, beetje light chips
D: groentetajine met couscous
T: koekje bij de thee
Stappen gehaald. Boel in maar nog veel meer uit ^O^
pi_161907704
Zo evil is light frisdrank heus niet, ik ga er in ieder geval niet extra door eten, bij mij is het ook een vervanging van iets snacken als ik zoete trek heb. Allicht heeft het wel slechte lange-termijn effecten voor mijn innerlijk gestel, dat zie ik dan over 20 jaar wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 22:08:24 #15
382129 crew  Donna
pi_161908392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat heb je uiteindelijk gedaan? :D
Normaal is het circuittraining. Buikspier oefeningen, touwtje springen, optrekken in de ringen en dat soort dingen allemaal. Maar vanavond was het basketbal. Was echt leuk. Volgende week de 'echte' training weer. :D
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 22:09:05 #16
382129 crew  Donna
pi_161908422
Ik heb nog nooit kapsalon gegeten. Krijg er zo wel zin in. :X
pi_161909897
Ben mijn befaamde flapjacks aan het bakken. Voor op de uni. Oh wat zijn die lekker. *sterk is*
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 mei 2016 @ 22:53:54 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161910913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ben mijn befaamde flapjacks aan het bakken. Voor op de uni. Oh wat zijn die lekker. *sterk is*
linkje naar recept please O+

Ik haat light... :o :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_161911113
De combinatie van kapsalon moet ik echt niet aan denken. Nog nooit gehad.

Hier in het winkelcentrum zie ik mensen het 's ochtends om 10 uur eten. :X Nee, dank je.
pi_161911377
Dat is echt alleen lekker als je tot half 10 hebt doorgehaald :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:05:34 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_161911405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is echt alleen lekker als je tot half 10 hebt doorgehaald :@
+1

Loempia's van de markt gaan er dan trouwens ook wel in. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_161912333
Ik zou dat als ontbijt ook prima lusten.
Als er maar niet van die vieze kebab in zit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_161912414
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou dat als ontbijt ook prima lusten.
Als er maar niet van die vieze kebab in zit.
Normaal heb je zo'n goede smaak liefje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161914853
Goeiemorgen!
Reanimatie met een batterijtje (idd van Kruidvat ;)) is geslaagd: mijn weegschaal doet het weer, en hoe :D -1.0 tov drie dagen geleden :D

SQ, sterkte vandaag :* :*
pi_161915256
Mooi Shandaly! Voor gewicht en weegschaal :7

Dit schreef ik gisteren nav Myraela's bericht ongesteld te zijn en de hele dag te eten:
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:21 schreef Isabeau het volgende:

Dan ben ik ook ongesteld. Zonder bloedverlies.
Ik was namelijk ook de hele dag met eten bezig en wilde alles eten. Alleen onverzadigbaar -O-
En 's morgens ook nog eens een stuk zwaarder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161915397
Oh bah, irritant is dat altijd Isa :X

Planning:
O: 2 crackers met kaas
L: huttekase met rauwe ham en walnoten
D: AVG
B: niet heel veel.. moet typen. Rondje met de hond..
pi_161915461
Ik doe vandaag maar even rustig aan. Maandag rondje fitness, gisteren in Bremen 20 km geskate. Was tof en gezellig, maar ik voel het nu wel in mijn onderrug/bekken... en ik wil morgen en vrijdag ook nog skaten.
pi_161915799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Mooi Shandaly! Voor gewicht en weegschaal :7

Dit schreef ik gisteren nav Myraela's bericht ongesteld te zijn en de hele dag te eten:

[..]

Ik was namelijk ook de hele dag met eten bezig en wilde alles eten. Alleen onverzadigbaar -O-
En 's morgens ook nog eens een stuk zwaarder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel heel toevallig. En kut.
pi_161916203
Bijzonder Isa....


O: Griekse yoghurt met fruit en honing
S: Jillian
L: kikkererwtensalade
D: uit eten :9

En in totaal minstens 10,000 stappen
pi_161916421
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

linkje naar recept please O+

Ik haat light... :o :P
Heb geen linkje, althans, ik doe altijd maar wat, maar is grofweg:

150g golden syrup
75 gram bruine suiker
200 gram boter

Dit smelten in een pannetje.

IN een grote schaal mixen:
450g oats
En wat je verder lekker vindt erin. Ik doe altijd rozijnen, wat walnoten, pecannoten ofzo
Cacaopoeder 'naar smaak'.

Gesmolten spullie erbij doen, in eenovenschaal doen, ongeveer 2cm dik verspreid. En dan op 180C 20 minuutjes in de oven.

Terwijl het in de oven staat 200g pure chocolade smelten, wat sinaasappelextract erbij (sinaasappelchocolade!) en wat room. Zorgen dathet goed zacht is en dan als de flapjacks uit de oven zijn eroverheen smeren. In de koelkast zetten voor de nacht, en dan de volgende dag in blokjes delen. Nom. Maar fucking ongezond, dus ik heb zelf altijd maar 1 klein blokje :P
Ja doei.
pi_161916525
Dropbox heeft me ondanks het vinkje nooit gemailed dat m'n opslagruimte vol zat, dus nu heeft hij niet gesynct, en nu kan ik niet verder werken, 130km verderop, aan waar ik gisteren mee bezig was
;( en dat MOEST echt...
Ja doei.
pi_161916550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dropbox heeft me ondanks het vinkje nooit gemailed dat m'n opslagruimte vol zat, dus nu heeft hij niet gesynct, en nu kan ik niet verder werken, 130km verderop, aan waar ik gisteren mee bezig was
;( en dat MOEST echt...
Ah, de haat-liefde verhouding van een PhD kandidaat en zijn dropbox. Mij heeft het ook al meerdere keren verneukt :P Dus toen ben ik maar overgestapt naar de Pro-versie..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161916564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah, de haat-liefde verhouding van een PhD kandidaat en zijn dropbox. Mij heeft het ook al meerdere keren verneukt :P Dus toen ben ik maar overgestapt naar de Pro-versie..
Ja, dat heb ik nu ook gedaan... maar daar heb ik dan vandaag niet zoveel meer aan ;( Baal ik flink van, want had in de auto weer wat dingen in m'n hoofd uitgepuzzeld, en wilde daar mee aan de slag gaan nu, maar dat moet ik dan maar even uitstellen.. net als de rest waar ik de laaste 3 weken aan gewerkt heb :')
Ja doei.
pi_161916574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik nu ook gedaan... maar daar heb ik dan vandaag niet zoveel meer aan ;( Baal ik flink van, want had in de auto weer wat dingen in m'n hoofd uitgepuzzeld, en wilde daar mee aan de slag gaan nu, maar dat moet ik dan maar even uitstellen.. net als de rest waar ik de laaste 3 weken aan gewerkt heb :')
Tja.. misschien wat leeswerk doen of andere lange-termijndingen waar je normaal nooit aan toe komt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161916613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja.. misschien wat leeswerk doen of andere lange-termijndingen waar je normaal nooit aan toe komt?
Ja, er is altijd nog wel wat anders te bedenken :) gelukkig, maar met een paar deadlines, inclusief een paper waar ik aan begonnen was dat er ook niet bij staat had ik m'n tijd iets nuttiger willen besteden vandaag :P

Ach ja, ik moest ook nog een abstract schrijven en insturen. Dan daar maar mee beginnen!

Lijst voor de ontopic:

O: bagel met geitenkaas en italiaanse ham
T: klein blokje flapjack
L: 400g low fat griekse yoghurt met 250g bosvruchten
T: iets kleins bij de thee (sociaal gedoe hier in het kantoor, hopelijk heeft iemand iets gezonders gemaakt dan ik!)
T: banaan
S: 8-10km hardlopen
T: biertje
D: pasta met m'n slowroastsaus
Ja doei.
pi_161916665
Mijn lijstje:

O; kwark met bosbessen, havermout, noten
T: puntpaprika
L: 4 boterhammen, 2 met gekookt ei, 2 met smeerkaas, en babyboerenkool ertussen. En een kiwi
T: Peer, banaan
Dan bloed geven, ik heb een appel mee zodat ik niet ten prooi hoef te vallen aan de roze koek maar misschien zal ik nog wel een koekje nemen daar ;)
D: zoete aardappel, bloemkool, kipburger

Vandaag weer onder de 63 kg maar mijn opgezette buik blijft..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161916757
Ik blijf hier op de 88 hangen, niet gek omdat ik een week lang nauwelijks heb bewogen -O-
pi_161916788
Ik merkte gisteren trouwens ook dat ik nog niet helemaal fit ben na zondag. Ik ging fietsen met wat mannelijke roeiers die ik vroeger gecoacht heb, nou was dat sowieso wel aanpoten omdat het stuk wat we samen fietsten (36km) in 33.5km/u gemiddeld ging, maar op de terugweg werd ik helemaal rillerig en thuis ging ik een paar keer bijna tegen de vlakte. Maar vandaag voel ik me wel weer prima, desalniettemin weer even een rustdagje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:54:10 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_161917949
Hallo slanke dennetjes, hoe gaat het *O*

Ik heb vandaag officieel mijn oorspronkelijke doel bereikt, 20 kilo eraf!



Op zich ben ik nu wel gezond, maar ik heb nog een beeeeetje een klein bierbuikje, dus ik ga nog wel heel even door... Ik merk wel dat pas de laatste kilo's echt van m'n buik af gaan. Zelfs wat broeken die ik 3mnd geleden kocht zijn nu al weer te groot en kunnen weg :')

Ik heb vorig weekend al m'n oude kleren weggegooid, althans alles wat L, XL of XXL was, zo'n beetje alles dus :D En een paar nieuwe dingen gekocht, waaronder een hoop shirtjes in maat S :') Wie had dat gedacht?

Het meest recente rekenmodel geeft aan dat ik met mijn lengte rond de 71kg zou moeten wegen, dus ik kijk nog even of ik dat kan halen en of m'n buik daarmee echt weg is. Moet wel lukken nu het weer beter is en lange fiets/wandeltochten weer een optie zijn! Ik heb MyFitnessPal nu ingesteld op 0,2kg per week afvallen, waarmee ik 1820 kcal per dag mag. Dat is goed te doen, en met een uurtje of 4-5 bewegen per week is het zelfs ruim. Beetje uitkijken met chocola en buiten de deur eten, maar ja, soms een dagje er overheen is ook niet erg, als het gemiddeld over de week genomen maar klopt.

Maar misschien zal ik toch een beetje moeten gaan fitnessen om echt een mooie body te krijgen :P Ik hoop dat het thuis kan met gewichtjes en wat opdrukken ofzo, ik heb een vreselijke hekel aan naar de fitness gaan... Aan de andere kant loop ik al bij de fysio met spierklachten dus wil het niet te gek maken. Maar, voor nu in ieder geval, met kleren aan zie ik er al goed uit :')

Nou dat was mijn update doei!! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door eleusis op 04-05-2016 12:02:09 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_161918044
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik merkte gisteren trouwens ook dat ik nog niet helemaal fit ben na zondag. Ik ging fietsen met wat mannelijke roeiers die ik vroeger gecoacht heb, nou was dat sowieso wel aanpoten omdat het stuk wat we samen fietsten (36km) in 33.5km/u gemiddeld ging, maar op de terugweg werd ik helemaal rillerig en thuis ging ik een paar keer bijna tegen de vlakte. Maar vandaag voel ik me wel weer prima, desalniettemin weer even een rustdagje.
Herkenbaar :( Jillian ging vandaag ook nog niet goed.
Ik hou het deze week nog maar bij wandelen.
pi_161918282
Zo. Ik had het nooit voor mogelijk gehouden, maar ik ben nu echt op jacht naar de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:11:49 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_161918286
Ik zit al uren te werken en heb nog niet gegeten... Dom natuurlijk, dus m'n lijstje maar even zo aanpassen dat het nog ergens op lijkt:

L: 4 maīsboterhammen met ardenner of 30+kaas of gebakken ei. Versgemaakt sapje uit onze nieuwe slowjuicer van appels en wortels.
T: Ik moet nodig boodschappen doen, maar misschien een bth of twee met houmous en wortel ofzo.
D: Bij een vriendinnetje. Ze heeft iets boemboe-erigs met spek en aardappels doorgemaild. Daar zat alleen per ongeluk melk in, dus geen idee wat het nu wel wordt. Twee glaasjes rosé.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_161918334
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:54 schreef eleusis het volgende:
Hallo slanke dennetjes, hoe gaat het *O*

Ik heb vandaag officieel mijn oorspronkelijke doel bereikt, 20 kilo eraf!

[ afbeelding ]

Op zich ben ik nu wel gezond, maar ik heb nog een beeeeetje een klein bierbuikje, dus ik ga nog wel heel even door... Ik merk wel dat pas de laatste kilo's echt van m'n buik af gaan. Zelfs wat broeken die ik 3mnd geleden kocht zijn nu al weer te groot en kunnen weg :')

Ik heb vorig weekend al m'n oude kleren weggegooid, althans alles wat L, XL of XXL was, zo'n beetje alles dus :D En een paar nieuwe dingen gekocht, waaronder een hoop shirtjes in maat S :') Wie had dat gedacht?

Het meest recente rekenmodel geeft aan dat ik met mijn lengte rond de 71kg zou moeten wegen, dus ik kijk nog even of ik dat kan halen en of m'n buik daarmee echt weg is. Moet wel lukken nu het weer beter is en lange fiets/wandeltochten weer een optie zijn! Ik heb MyFitnessPal nu ingesteld op 0,2kg per week afvallen, waarmee ik 1820 kcal per dag mag. Dat is goed te doen, en met een uurtje of 4-5 bewegen per week is het zelfs ruim. Beetje uitkijken met chocola en buiten de deur eten, maar ja, soms een dagje er overheen is ook niet erg, als het gemiddeld over de week genomen maar klopt.

Maar misschien zal ik toch een beetje moeten gaan fitnessen om echt een mooie body te krijgen :P Ik hoop dat het thuis kan met gewichtjes en wat opdrukken ofzo, ik heb een vreselijke hekel aan naar de fitness gaan... Aan de andere kant loop ik al bij de fysio met spierklachten dus wil het niet te gek maken. Maar, voor nu in ieder geval, met kleren aan zie ik er al goed uit :')

Nou dat was mijn update doei!! :*
Wauwie!!!!! Gefeliciteerd!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:18:51 #44
47102 Elvi
miemkwien
pi_161918420
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Herkenbaar :( Jillian ging vandaag ook nog niet goed.
Ik hou het deze week nog maar bij wandelen.
Doe jij de Jillian Michaels workout?
pi_161918571
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:54 schreef eleusis het volgende:
Hallo slanke dennetjes, hoe gaat het *O*

Ik heb vandaag officieel mijn oorspronkelijke doel bereikt, 20 kilo eraf!

[ afbeelding ]

Op zich ben ik nu wel gezond, maar ik heb nog een beeeeetje een klein bierbuikje, dus ik ga nog wel heel even door... Ik merk wel dat pas de laatste kilo's echt van m'n buik af gaan. Zelfs wat broeken die ik 3mnd geleden kocht zijn nu al weer te groot en kunnen weg :')

Ik heb vorig weekend al m'n oude kleren weggegooid, althans alles wat L, XL of XXL was, zo'n beetje alles dus :D En een paar nieuwe dingen gekocht, waaronder een hoop shirtjes in maat S :') Wie had dat gedacht?

Het meest recente rekenmodel geeft aan dat ik met mijn lengte rond de 71kg zou moeten wegen, dus ik kijk nog even of ik dat kan halen en of m'n buik daarmee echt weg is. Moet wel lukken nu het weer beter is en lange fiets/wandeltochten weer een optie zijn! Ik heb MyFitnessPal nu ingesteld op 0,2kg per week afvallen, waarmee ik 1820 kcal per dag mag. Dat is goed te doen, en met een uurtje of 4-5 bewegen per week is het zelfs ruim. Beetje uitkijken met chocola en buiten de deur eten, maar ja, soms een dagje er overheen is ook niet erg, als het gemiddeld over de week genomen maar klopt.

Maar misschien zal ik toch een beetje moeten gaan fitnessen om echt een mooie body te krijgen :P Ik hoop dat het thuis kan met gewichtjes en wat opdrukken ofzo, ik heb een vreselijke hekel aan naar de fitness gaan... Aan de andere kant loop ik al bij de fysio met spierklachten dus wil het niet te gek maken. Maar, voor nu in ieder geval, met kleren aan zie ik er al goed uit :')

Nou dat was mijn update doei!! :*
Kei netjes!
pi_161918616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo. Ik had het nooit voor mogelijk gehouden, maar ik ben nu echt op jacht naar de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, boks *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161918852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Doe jij de Jillian Michaels workout?
Yep mijn favoriet is 30 Day shred maar heb ook ooit ripped in 30 gedaan
pi_161918915
Vandaag even een chaotische dag door een rijles in de ochtend, in de middag even naar de winkels lopen om wat stappen te zetten en vanaf 4 uur werken. Eigenlijk wel fijn want daardoor ben ik ondanks mijn ongesteldheid toch niet de hele dag bezig met wat ik wil gaan eten.

O: 2 rijstwafels met pindakaas
L: Broccolisoep met een eetlepel gebakken uitjes
T: 2 gekookte eieren in sambalsaus
D: 2 burrito's met veel groenten, beetje kippendijfilet, zure room/yoghurtsausje en een beetje kaas
T: Magere yoghurt met een mandarijntje of Optimel Griekse stijl

Ik vind de fitbit kcal teller trouwens helemaal niet fijn. Al die producten staan er zo onlogisch in. Maar ik vind nog een ander appje ook onhandig.
pi_161918962
Ik Sync my fitness pall met de fitbit maar snap als het vervelend vind om nog een extra app te hebben
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:46:25 #50
47102 Elvi
miemkwien
pi_161918966
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep mijn favoriet is 30 Day shred maar heb ook ooit ripped in 30 gedaan
Ehh, welke is beter voor beginners? :P Ik denk de Shred?
pi_161918984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ehh, welke is beter voor beginners? :P Ik denk de Shred?
Ja klopt :) en dan kan je gewoon de oefeningen voor 'beginners' volgen
pi_161918991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik Sync my fitness pall met de fitbit maar snap als het vervelend vind om nog een extra app te hebben
Is die wel makkelijk in te vullen? Op zich zolang het overzicht in de Fitbit blijft, kan ik dat wel proberen.
pi_161919048
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is die wel makkelijk in te vullen? Op zich zolang het overzicht in de Fitbit blijft, kan ik dat wel proberen.
Ik vind hem fijn en je kan ook eenmalig eigen maaltijden toevoegen zodat je die altijd weer snel kan kiezen.
En je kan barcodes scannen.
pi_161919056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ehh, welke is beter voor beginners? :P Ik denk de Shred?
Die programma's werken vooral als je ook het eetplan er bij volgt en het echt elke dag doet. Het was best OK, en heb het ook geprobeerd, maar veel oefeningen waren niet goed voor m'n rugblessure. Kon dan beter naar sportschool en onder begeleiding bootcampen. Natuurlijk kun je losse lesjes doen, het is beter dan stil zitten en ook best zwaar, maar 'ripped' en 'shredded' word je alleen als je al wat slanker bent als je begint, het voedselplan volgt en het dus elke dag doet (en dan wrsch een paar maanden achter elkaar). :P

Maar Shred is op zich best OK voor beginners, met goede 'beginnersalternatieven'.
Ja doei.
pi_161919096
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is die wel makkelijk in te vullen? Op zich zolang het overzicht in de Fitbit blijft, kan ik dat wel proberen.
Ik gebruik ze ook naast elkaar :Y MFP vind ik erg fijn en gemakkelijk werken.
pi_161919127
Eetplan heb ik nooit gevolgd en toch altijd erg goede resultaten gehad.
Het eetplan zou ik niet aanraden want dat lijkt wel erg op een crash dieet.
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:57:34 #57
47102 Elvi
miemkwien
pi_161919235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die programma's werken vooral als je ook het eetplan er bij volgt en het echt elke dag doet. Het was best OK, en heb het ook geprobeerd, maar veel oefeningen waren niet goed voor m'n rugblessure. Kon dan beter naar sportschool en onder begeleiding bootcampen. Natuurlijk kun je losse lesjes doen, het is beter dan stil zitten en ook best zwaar, maar 'ripped' en 'shredded' word je alleen als je al wat slanker bent als je begint, het voedselplan volgt en het dus elke dag doet (en dan wrsch een paar maanden achter elkaar). :P

Maar Shred is op zich best OK voor beginners, met goede 'beginnersalternatieven'.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Eetplan heb ik nooit gevolgd en toch altijd erg goede resultaten gehad.
Het eetplan zou ik niet aanraden want dat lijkt wel erg op een crash dieet.
Dat is dus ook een beetje mijn ding. Ik ben niet zo van een eetplan want straks stop ik na die 30 dagen en komt het er keihard weer bij (hee het duurde 15 jaar voor ik daar achter kwam :') ).

En ik snap ook dat je na 30 dagen niet ineens een sixpack hebt en al het overgewicht kwijt bent :P Mijn doel is meer spieren opbouwen, waardoor ik inderdaad (sneller) afval maar vooral omdat mn spieren erg verzwakt zijn en dat moet anders. Een sportschool durf ik gewoon nog niet aan.
Ik zal wel een aantal oefeningen moeten aanpassen, maar dat doe ik nu met yoga ook. Mn lijf zit gewoon in de weg, maar daar werk ik wel omheen :P
pi_161919327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Elvi het volgende:

[..]


[..]


En ik snap ook dat je na 30 dagen niet ineens een sixpack hebt en al het overgewicht kwijt bent :P Mijn doel is meer spieren opbouwen
Precies mijn gedachten :)
pi_161919329
Dat is het probleem ook met deze 'quick fix' dingen met van die eetplannen. Het werkt als je dat doet. Maar ten koste van een hoop logische en betere manieren.

Oh, en als je oude houten vloeren hebt zijn jumping jacks echt :') _O-
Ja doei.
pi_161919352
Ik vond Jillian veel te veel wisselen in liggen-staan, ik viel daardoor steeds om :+ Verder wel geinig..
pi_161919367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond Jillian veel te veel wisselen in liggen-staan, ik viel daardoor steeds om :+ Verder wel geinig..
Volgens mij had Isa ook problemen met duizeligheid daardoor
Zelf herken ik het gelukkig niet
pi_161919491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond Jillian veel te veel wisselen in liggen-staan, ik viel daardoor steeds om :+ Verder wel geinig..
Ik werd er echt heel duizelig (en dus misselijk) van :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161919497
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:04 schreef Sarabi het volgende:

Volgens mij had Isa ook problemen met duizeligheid daardoor
Zelf herken ik het gelukkig niet
Hey, heb je nog onthouden :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161919503
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werd er echt heel duizelig (en dus misselijk) van :')
Beetje het zelfde als die idiote burpees.. :X
pi_161919514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Beetje het zelfde als die idiote burpees.. :X
Daar heb ik de coordinatie niet voor :')
Ja doei.
pi_161919527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar heb ik de coordinatie niet voor :')
Nee, ook dat nog. Totaal nutteloze oefening volgens mij :+
pi_161919556
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:

Beetje het zelfde als die idiote burpees.. :X
Die als oefening ook nergens op slaan, want ontwikkeld voor het leger om kogels leren te ontwijken. En doorgaans hoeven wij geen kogels te ontwijken. Daarbij zijn ze echt slecht voor je knieën. En onzinnig. Alleen heel zwaar en dus heel geliefd bij al die achterlijke groepssporten waarbij "doorgaan tot je kotst" het credo is :')

/rant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161919583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die als oefening ook nergens op slaan, want ontwikkeld voor het leger om kogels leren te ontwijken. En doorgaans hoeven wij geen kogels te ontwijken. Daarbij zijn ze echt slecht voor je knieën. En onzinnig. Alleen heel zwaar en dus heel geliefd bij al die achterlijke groepssporten waarbij "doorgaan tot je kotst" het credo is :')

/rant
Ze zijn slecht voor mijn alles :P :Y
pi_161919604
Maar deadlifts, squats en bench press en dergelijke zijn ook aardig blessure gevoelig, dus ik hou m'n mond wel verder voor iemand me daar op wijst :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161919628
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar deadlifts, squats en bench press en dergelijke zijn ook aardig blessure gevoelig, dus ik hou m'n mond wel verder voor iemand me daar op wijst :+
Ja maar die kan je tenminste beheerst en rustig uitvoeren. Buprees levert altijd een soort rare dolle paniek op waarbij ledematen alle kanten op gaan :+
pi_161920006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, heb je nog onthouden :D
Moet vaak aan je denken als ik van mijn matje af ren om op tijd te zijn voor de andere oefeningen :D
pi_161920026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die als oefening ook nergens op slaan, want ontwikkeld voor het leger om kogels leren te ontwijken. En doorgaans hoeven wij geen kogels te ontwijken. Daarbij zijn ze echt slecht voor je knieën. En onzinnig. Alleen heel zwaar en dus heel geliefd bij al die achterlijke groepssporten waarbij "doorgaan tot je kotst" het credo is :')

/rant
Ik vroeg me altijd al af waar ze nou zo nuttig voor zijn....
Maar wel handig in een oorlogsgebied.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 mei 2016 @ 14:23:04 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161921077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook, boks *O*
we doen het gewoon vet goed met z'n allen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_161921095
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

we doen het gewoon vet goed met z'n allen!
Hihi, je zei vet.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 mei 2016 @ 14:25:36 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161921124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hihi, je zei vet.
I did
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:33:41 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_161921284
Zeg schatten, heeft er iemand hier toevallig ervaringen met keukenmachines? Zo een met een mixkom enzo, geen hakselaar :D Mijn mixer is overleden en ik vind dat ik mezelf mag trakteren van mijn belastingteruggaaf. Hij moet kunnen mixen (ook 10 minuten achter elkaar voor biscuit) en ook brooddeeg enzo aan kunnen. Budget is maximaal zo'n ¤ 200, maar liefst wat minder.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 4 mei 2016 @ 15:08:47 #77
47102 Elvi
miemkwien
pi_161922052
Elke oefening is blessuregevoelig, als je maar zwaar genoeg bent :P
pi_161922238
Elvi, misschien heb je het al gezegd hoor, maar kun je niet gaan wandelen? Wandelen wordt imo ontzettend onderschat als het op afvallen aankomt. Niet kuieren, maar gewoon lekker doorlopen. Niet zo belastend en je hebt er weinig voor nodig.

Zelf ben ik ooit begonnen (toen ik nog in de drie cijfers zat) met 10 minuten van mijn huis aflopen, en terug. De volgende dag 12.5 weg en terug. En dan zo vaak als mogelijk. En dan opbouwen tot een uur, anderhalf uur, wat je zelf prettig vindt.

Mijn standaard rondje is net geen uur. Als ik dat 5 keer per week loop en mijn eten in de gaten houd vliegen de kilo's er af hoor.

Ik moet echt wandelpreacher worden, het verbaast me zo dat veel mensen het gewoon niet zien! :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161922280
En wandelen is echt héérlijk!! O+ O+
pi_161922353
Burpees zijn gewoon goed om je hartslag in no time om hoog te krijgen, dus daar zijn ze goed voor binnen een intervaltraining. Slecht voor je knieen lijkt me wel meevallen, als je op de goede manier landt. Hoe sterker je je enkels en spieren en pezen in je onderbenen en knieen maakt, hoe minder juist de kans dat je last krijgt van je knieen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161922514
Wandelen is echt underrated :Y
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 15:31:54 #82
382129 crew  Donna
pi_161922547
Wandelen is awesome. Ik wandel regelmatig naar m`n werk. Is een kleine 20 minuten. :Y
pi_161922611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:31 schreef DonnaRush het volgende:
Wandelen is awesome. Ik wandel regelmatig naar m`n werk. Is een kleine 20 minuten. :Y
Ik probeer ook eens per week te voet naar kantoor te gaan. Maar dat is hier toch een uurtje lopen... dus meestal laat ik dan de ene dag mijn fiets op m'n werk staan en ga lopend naar huis, en dan de volgende dag lopend terug naar kantoor. Twee keer per dag dat stuk, en ook nog een lunchwandeling, dat is me net iets teveel... :@
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 15:37:48 #84
382129 crew  Donna
pi_161922630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:36 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik probeer ook eens per week te voet naar kantoor te gaan. Maar dat is hier toch een uurtje lopen... dus meestal laat ik dan de ene dag mijn fiets op m'n werk staan en ga lopend naar huis, en dan de volgende dag lopend terug naar kantoor. Twee keer per dag dat stuk, en ook nog een lunchwandeling, dat is me net iets teveel... :@
Haha ja dat snap ik. Wij hebben niet altijd een lunchwandeling. Of tenminste, ik ga niet altijd mee. Onze pakketbezorger komt altijd onder lunchtijd, dus dan offer ik mezelf weer op om hem binnen te buzzen. :D
  woensdag 4 mei 2016 @ 15:43:31 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161922720
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elvi, misschien heb je het al gezegd hoor, maar kun je niet gaan wandelen? Wandelen wordt imo ontzettend onderschat als het op afvallen aankomt. Niet kuieren, maar gewoon lekker doorlopen. Niet zo belastend en je hebt er weinig voor nodig.

Zelf ben ik ooit begonnen (toen ik nog in de drie cijfers zat) met 10 minuten van mijn huis aflopen, en terug. De volgende dag 12.5 weg en terug. En dan zo vaak als mogelijk. En dan opbouwen tot een uur, anderhalf uur, wat je zelf prettig vindt.

Mijn standaard rondje is net geen uur. Als ik dat 5 keer per week loop en mijn eten in de gaten houd vliegen de kilo's er af hoor.

Ik moet echt wandelpreacher worden, het verbaast me zo dat veel mensen het gewoon niet zien! :D
Vertel mijn been en voeten eens dat het niet belastend is preacher :+ misschien helpt het ;).

Maar verder echt +1 wandelen O+
pi_161922834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elvi, misschien heb je het al gezegd hoor, maar kun je niet gaan wandelen? Wandelen wordt imo ontzettend onderschat als het op afvallen aankomt. Niet kuieren, maar gewoon lekker doorlopen. Niet zo belastend en je hebt er weinig voor nodig.

Zelf ben ik ooit begonnen (toen ik nog in de drie cijfers zat) met 10 minuten van mijn huis aflopen, en terug. De volgende dag 12.5 weg en terug. En dan zo vaak als mogelijk. En dan opbouwen tot een uur, anderhalf uur, wat je zelf prettig vindt.

Mijn standaard rondje is net geen uur. Als ik dat 5 keer per week loop en mijn eten in de gaten houd vliegen de kilo's er af hoor.

Ik moet echt wandelpreacher worden, het verbaast me zo dat veel mensen het gewoon niet zien! :D
Eens hoor! Wandelen is underrated en de meeste mensen kunnen het beter volhouden dan andere sporten. Daarbij kan het met gemak dagelijks en altijd en overal wel ingepland worden (op vakantie, tijdens je lunch etc). Ik wandel me suf 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161922978
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Vertel mijn been en voeten eens dat het niet belastend is preacher :+ misschien helpt het ;).

Maar jij wandelde ook wel superveel/ver.
pi_161923014
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd dacht dat ik echt niet ver kon lopen. :') Ik ben altijd bang dat ik flauwval. Nou vind ik het in de volle zon ook niet zo chill, maar laatst 20km gelopen met alleen één bakje thee tussendoor en los van wat stijve spieren ging dat eigenlijk prima. Het was dus echt pure luiheid dat ik voor alles de bus pakte.
  woensdag 4 mei 2016 @ 18:18:52 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_161925369
Wandelen en fietsen O+
Leukste ooit.
En dat helpt, want als het niet leuk is ga ik het weer compenseren met chips..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_161926202
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind hem fijn en je kan ook eenmalig eigen maaltijden toevoegen zodat je die altijd weer snel kan kiezen.
En je kan barcodes scannen.
Bedankt! Stuk handiger dan die van Fitbit, maar wel makkelijk het overzichtje qua gegeten en verbruikt.
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:05:59 #91
47102 Elvi
miemkwien
pi_161926391


Maar even serieus: ja ik heb vorig jaar best veel gewandeld. Alleen verveel ik me na een tijdje want er zijn niet echt leuke routes :')
Qua motoriek valt het bij mij wel mee overigens :P
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:20:54 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_161926785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Wandelen is echt underrated :Y
Yep!
wandelen is gewoon ontzettend gezond en slankmakend.. maar ook ontzettend tijdrovend en dat kan gewoon niet altijd voor veel mensen.
Wandelen kan daarintegen altijd, op vakantie waar dan ook, naar de winkel, in de lunchpauze.
Wordt echt ondergewaardeerd.
Sorry maar ik ben een beetje pro wandelen :')

/doei
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:37:55 #93
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161927229
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:05 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]

Maar even serieus: ja ik heb vorig jaar best veel gewandeld. Alleen verveel ik me na een tijdje want er zijn niet echt leuke routes :')
Qua motoriek valt het bij mij wel mee overigens :P
+1. Wandelen is saai, dus dan ga ik op mn telefoon kijken. En dan wordt wandelen slenteren en stukken minder effectief.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161927258
Om wandelen een beetje interessant te maken neem ik vaak mijn camera mee (of gewoon telefoon kan natuurlijk ook). Als je een beetje goed om je heen kijkt zie je altijd weer nieuwe en interessante dingen.

De stappenteller op mijn iPhone motiveert me wel. Ik probeer nu het gemiddelde omhoog te krijgen. Heb eerlijk gezegd nog nooit 10.000 stappen op een dag gehaald. 8000 is het record tot nu toe.
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:41:01 #95
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161927331
Wandelen met drie honden is ook al een stuk minder saai. Vooral als ze los lopen en constant stokken aanslepen om mee te gooien.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161927457
Ik kan slecht tegen lopen zonder doel. Maar als ik bijvoorbeeld naar de winkel wil en een omweg van 4 km neem, dan vind ik het niet erg. Mijn hoofd is raar.
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:51:14 #97
47102 Elvi
miemkwien
pi_161927643
Ik heb wel Ingress op mn telefoon. Misschien moet ik daar eens wat mee doen :P Dan loop je ook routes en ben je aan het gamen 8-)
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:51:58 #98
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161927678
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:45 schreef Myraela het volgende:
Ik kan slecht tegen lopen zonder doel. Maar als ik bijvoorbeeld naar de winkel wil en een omweg van 4 km neem, dan vind ik het niet erg. Mijn hoofd is raar.
Dat ook. Ergens naartoe lopen, of lopen omdat de honden uit moeten, is geen punt. Maar om zomaar een rondje te gaan wandelen, dat gaat m echt niet worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:59:57 #99
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161927913
Gewoon ipod aan en gaan. Vind het niet saai ofzo. Het doel is om te bewegen en dat is voor mij genoeg.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 20:04:59 #100
382129 crew  Donna
pi_161928041
Ik schrijf m'n postcrossing kaartjes en dan wandel ik naar de brievenbus met een omweg. Wandelen zonder doel vind ik alleen ook lastig. Met m'n moeder niet.
pi_161928160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:51 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel Ingress op mn telefoon. Misschien moet ik daar eens wat mee doen :P Dan loop je ook routes en ben je aan het gamen 8-)
Groen of blauw? :P
pi_161936033
Voor het eerst in eeuwen een 'lange' pijnloze loop gehad met de groep. 10 hele Kms. Wat een genot. Lijst klopte precies verder. Uitermate goede dag, op sport en eetgebied. De rest was janken. Morgen weer een dag.
Ja doei.
pi_161936424
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:05 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]

Maar even serieus: ja ik heb vorig jaar best veel gewandeld. Alleen verveel ik me na een tijdje want er zijn niet echt leuke routes :')
Qua motoriek valt het bij mij wel mee overigens :P
Ik vind wandelen met iemand anders het leukst. Wel iemand die ook een beetje doorloopt graag 8-) Maar gewoon wat kletsen en genieten van de omgeving vind ik absoluut niet saai. Wandel ook veel alleen, maar dan ook het liefst met een doel :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 mei 2016 @ 09:06:17 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161939442
Wandelen met als doel de 4daagse uit te lopen heb ik veel gedaan tussen mijn 17e en mijn 31e, maar ik ben er nooit slanker van geworden... Wel gemerkt dat minder gewicht makkelijker wandelt :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:36:05 #105
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161939674
Vandaag lesje 14 van mijn C25K gedaan, 8 min jog, 5 min walk, 8 min jog. In totaal 3.5km zonder noemenswaardige problemen.

3 maanden geleden had ik niet gedacht 8 min. aan een stuk te kunnen hardlopen, laat staan twee keer achter elkaar. En morgen ga ik voor t eerst in t schema 20 minuten aaneengesloten hardlopen, ik ben benieuwd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161939684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:36 schreef MutedFaith het volgende:
Vandaag lesje 14 van mijn C25K gedaan, 8 min jog, 5 min walk, 8 min jog. In totaal 3.5km zonder noemenswaardige problemen.

3 maanden geleden had ik niet gedacht 8 min. aan een stuk te kunnen hardlopen, laat staan twee keer achter elkaar. En morgen ga ik voor t eerst in t schema 20 minuten aaneengesloten hardlopen, ik ben benieuwd.
Wat goed! *O*
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2016 @ 09:47:46 #107
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161939810
En ik vind t nog leuk ook. *O*
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161939826
Oh nee! :o
Ja doei.
pi_161940213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:36 schreef MutedFaith het volgende:
Vandaag lesje 14 van mijn C25K gedaan, 8 min jog, 5 min walk, 8 min jog. In totaal 3.5km zonder noemenswaardige problemen.

3 maanden geleden had ik niet gedacht 8 min. aan een stuk te kunnen hardlopen, laat staan twee keer achter elkaar. En morgen ga ik voor t eerst in t schema 20 minuten aaneengesloten hardlopen, ik ben benieuwd.
^O^ goed man!! En lekker gevoel is dat he O+

Hier gewoon 75.8 ineens weer :D Stabilisatie is blijkbaar klaar, plateau doorbroken *O* Vandaag wel veel bier drinken en ongezond eten dus weet niet of het morgen nog zo is :+
pi_161940348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 09:36 schreef MutedFaith het volgende:
Vandaag lesje 14 van mijn C25K gedaan, 8 min jog, 5 min walk, 8 min jog. In totaal 3.5km zonder noemenswaardige problemen.

3 maanden geleden had ik niet gedacht 8 min. aan een stuk te kunnen hardlopen, laat staan twee keer achter elkaar. En morgen ga ik voor t eerst in t schema 20 minuten aaneengesloten hardlopen, ik ben benieuwd.
Moet je internet hebben voor zo'n app?
My salvation lies in your love..
pi_161940433
Goed bezig MF!
pi_161940512
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:27 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Moet je internet hebben voor zo'n app?
Nee, je kunt die gewoon downloaden thuis op je wifi, en dan buiten zonder :)
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:42:38 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161940690
MF goed zo *O*

Ik heb weer een rondje gewandeld zonder pijn eigenlijk *O*
En straks ga ik baantjes zwemmen O+
pi_161940932
Ik moet eigenlijk nodig een lente/zomer-hardloopbroek hebben :X Qua passende tights heb ik alleen lange.. Iemand een tip waar ik een beetje leuk kan vinden waar ook nog eens gezonde hollandsche billen in passen?? :+
  donderdag 5 mei 2016 @ 11:10:33 #115
47102 Elvi
miemkwien
pi_161941256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig een lente/zomer-hardloopbroek hebben :X Qua passende tights heb ik alleen lange.. Iemand een tip waar ik een beetje leuk kan vinden waar ook nog eens gezonde hollandsche billen in passen?? :+
Bij BonPrix hebben ze leggings met een rits op de onderrug voor een sleutel. Echt bedoeld als hardlooplegging dus. En ze gaan tot maat 50 dacht ik :P

Oja en bij Wehkamp is er een driekwart hardlooplegging. Zonder rits :P
pi_161942012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Bij BonPrix hebben ze leggings met een rits op de onderrug voor een sleutel. Echt bedoeld als hardlooplegging dus. En ze gaan tot maat 50 dacht ik :P

Oja en bij Wehkamp is er een driekwart hardlooplegging. Zonder rits :P
Maat 40-42 is genoeg ;) gaat me er meer om dat de taille een beetje hoog zit zodat mijn billen er in passen en mijn rolletjes niet overbodig zijwaarts geblubt worden :+
pi_161942494
Heerlijk weer en een rustig dagje. O+ Lekker picknicken in het park en vanavond de barbecue aan. :9

O: Halve bak Optimel kwark
T: Sambal ei
L: Salade (sla, wortel, komkommer, oude kaas, ui en honing/mosterdsaus)
T: Halve galia meloen
D: Bavette en aubergine parmigiana
pi_161942542
ff-ing lege hotdesk area met 10101 lege plekken, komen ze precies naast je zitten. WHY? :')

#autist

Lijst:

O: bagel geitenkaas en italiaanse ham
T: klein stukje flapjack
L: yoghurt met 250g bosvruchten
T: banaan
T: handje noten/rozijnen
S: uur spinnen
D: tomatensoep
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 mei 2016 @ 17:43:48 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161947041
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig een lente/zomer-hardloopbroek hebben :X Qua passende tights heb ik alleen lange.. Iemand een tip waar ik een beetje leuk kan vinden waar ook nog eens gezonde hollandsche billen in passen?? :+
kruidvat heeft ook vaak leuke aanbiedingen.

Mijn lijstje
S: krachttraining
O: kwark met aardbeien
T: witte wijn
K: 2 kalfskroketten, sneetje bruin, wat sla
T: witte wijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_161947299
Mijn dagje:

O: overnight oats met peer, havermout, pindakaas, noten en sojamelk, rijstwafel
S: Fietsen 90km (volgens Hartslagmeter 1400 kcal verbrand, woehoe!)
T: limonade, banaan, koekje (fietsgoodies)
L: 2 dikke sneeen zelfgebakken brood met zelfgemaakte tonijnsalade van tonijn, ui, mayo, yoghurt, appel, mierikswortel, kappertjes, mais en 2 eieren. Was echt superchill!
T: perenijsje, passievrucht, handje druiven
D: quinoa met groene asperges, doperwten en radijs, met een stukje witvis. En misschien nog een ijsje ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161948681
Spinning O+

Nu hongerrrrr... En moe. Want weer bagger geslapen :')
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2016 @ 20:17:36 #122
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161949376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig een lente/zomer-hardloopbroek hebben :X Qua passende tights heb ik alleen lange.. Iemand een tip waar ik een beetje leuk kan vinden waar ook nog eens gezonde hollandsche billen in passen?? :+
Lidl aanbiedingen in de gaten houden! :)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_161949999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, je kunt die gewoon downloaden thuis op je wifi, en dan buiten zonder :)
Oh dat is wel serieus fijn! Eens even kijken :D
My salvation lies in your love..
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:59:02 #124
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161952260
De hypermarché in Charlerois is echt superstom (er lag een omgevallen bak koffie uit de automaat op de grond en we hebben zeker acht personeelsleden erlangs zien lopen met een blik van 'dit is niet mijn wijk dus ik ruim dit niet op') maar ze hadden wel ontzettend veel heerlijke groentemengsels in de vriezer dus ik heb nu een la vol groentjes en al 20 bakjes voor de komende 4 weken lunch.

O vier pain gris met neufchatel en jambon de paris
L appel, banaan, mango en 100 g kwark
T long island icetea
D heul veul groen en een beetje graan

[ Bericht 0% gewijzigd door mrspoeZ op 05-05-2016 22:13:33 ]
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 mei 2016 @ 22:10:20 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161952556
Groentjes O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_161952702
Stemrecht met wat obstakels ook weer gebruik van gemaakt. En dan nu zo vroeg op bed. Sporten morgen wordt hardlopen op de baan, want sportschool is ook telkantoor, dus tot minimaal 5 uur gesloten :')

Lijstje klopte weer precies. Planning = uitvoer = fijn
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:49:11 #127
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161953679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Stemrecht met wat obstakels ook weer gebruik van gemaakt.

Wat viel er te kiezen?
Prrrrr
pi_161957015
Goed slapen doet goed.

O: bagel geitenkaas en serranoham
L: Mobloats
T: yoghurt met wat honing
S: hardlopen als de keelpijn en kriebelhoest beter zijn
D: fish pie met een zoete aardappel topping.
Ja doei.
pi_161957021
Goedemorgen! Wat een heerlijk weer. As we speak, zit ik met een bakje koffie bij het water vab ons caravannetje. Gister alles schoon gemaakt en de eerste barbecue gehad en vannacht voor het eerst geslapen. Wat doet zon en buitenlucht een mens toch goed. O+

Lijstje vandaag:
O: Bruine bth kipfilet, bruine bth ham.
T: fruitsalade
L en D nog nader te bepalen.

Morgen krijgen we 8 man over de vloer om te barbecuen, iemand nog recepten met niet al te veel igredienten en geen keukenmachines ed?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 08:22:11 #130
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161957027
Gisteren bier, pizza, worstenbroodjes, chips en wodka-cola.

Vandaag +2.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161957036
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:21 schreef sibella2 het volgende:
Goedemorgen! Wat een heerlijk weer. As we speak, zit ik met een bakje koffie bij het water vab ons caravannetje. Gister alles schoon gemaakt en de eerste barbecue gehad en vannacht voor het eerst geslapen. Wat doet zon en buitenlucht een mens toch goed. O+

Lijstje vandaag:
O: Bruine bth kipfilet, bruine bth ham.
T: fruitsalade
L en D nog nader te bepalen.

Morgen krijgen we 8 man over de vloer om te barbecuen, iemand nog recepten met niet al te veel igredienten en geen keukenmachines ed?
Als salade voor erbij of zo? Ik vind kikkererwten, kidneybonen, cherrytomaten, rucola en honing-mosterd dressing altijd wel een lekkere. Wat ik ook wel eens doe bij een bbq is een grote ovenschaal vol met groente maken. Je kan die groente natuurlijk ook in aluminiumfolie op de bbq leggen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 08:24:49 #132
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161957047
gegrilde watermeloen
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161957052
Vandaag 61.8. Nog steeds een bolle buik (whyyy :'( )

O: bosbessen, magere kwark, havermout, noten. Passievrucht
S: fitness vooral rug/bovenlichaam aangezien mijn voet nog steeds bagger is
T: banaan, griekse yoghurt
L: brood met 20+ kaas en hummus
T: sinaasappel
D: weet ik niet, bij mijn ouders eten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161957053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:24 schreef MutedFaith het volgende:
gegrilde watermeloen
Oja, watermeloen in blokjes met feta en munt is ook lekker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 08:35:09 #135
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161957125
Goeie bbq ideeën ga ik trouwens schaamteloos jatten en zondag zelf gebruiken.

Net mijn dagelijkse stappendoel S Health van 6k naar 10k verhoogd. Als ik de data van afgelopen 2 weken bekijk heb ik dat sowieso gewoon bijna elke dag gehaald.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161959855
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:21 schreef sibella2 het volgende:
Goedemorgen! Wat een heerlijk weer. As we speak, zit ik met een bakje koffie bij het water vab ons caravannetje. Gister alles schoon gemaakt en de eerste barbecue gehad en vannacht voor het eerst geslapen. Wat doet zon en buitenlucht een mens toch goed. O+

Lijstje vandaag:
O: Bruine bth kipfilet, bruine bth ham.
T: fruitsalade
L en D nog nader te bepalen.

Morgen krijgen we 8 man over de vloer om te barbecuen, iemand nog recepten met niet al te veel igredienten en geen keukenmachines ed?
Ik heb vorig jaar vaak champigonspiesjes gemaakt. Marinade maken met olijfolie, sojasaus, paar drupjes balsamico-azijn, knoflook en kruiden die je lekker vindt. Champignons tien minuten laten weken, af en toe omroeren en dan aan een satéprikker rijgen.

Dit kan ook met courgette, of paprika en ui erbij.
pi_161961425
Grappig hoe je lichaam werkt, ik ben al de hele dag zo lui.. kreeg mezelf uiteindelijk pas om 12 uur naar de fitness geschopt terwijl ik al om 8u aan het ontbijt zat. En toen ik daar eenmaal was, haalde ik ineens heel makkelijk allemaal PRs op oefeningen, na de lange fietsrit van gisteren :o
Helaas heb ik nu niet veel tijd meer over om te werken, het is dan wel een verplichte vrije dag maar ik heb veel te doen :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161961894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:17 schreef Artoo het volgende:

[..]

Lidl aanbiedingen in de gaten houden! :)
Ja doe ik, maar wil daar eigenlijk niet op wachten. :)
Broek hoeft ook niet cheap te zijn of zo hoor, heb liever een iets duurdere met goede pasvorm.

Iets te gezellig festivalletje gisteren :+ Wel goed voor de lijn: om half 3 aan het bier gaan en verder niets meer gegeten, 75kilo schoon aan de haak :+ *) (eet ik er allemaal weer aan hoor, heb nu echt enorme snaaizin :@ )
pi_161963451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja doe ik, maar wil daar eigenlijk niet op wachten. :)
Broek hoeft ook niet cheap te zijn of zo hoor, heb liever een iets duurdere met goede pasvorm.

Iets te gezellig festivalletje gisteren :+ Wel goed voor de lijn: om half 3 aan het bier gaan en verder niets meer gegeten, 75kilo schoon aan de haak :+ *) (eet ik er allemaal weer aan hoor, heb nu echt enorme snaaizin :@ )
Ik heb er een van asics, zit mij prima. Deze dus: http://www.ladieslove2run(...)ing-tight-dames.html . Is er ook als korte(re) broek te krijgen.
pi_161963893
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik heb er een van asics, zit mij prima. Deze dus: http://www.ladieslove2run(...)ing-tight-dames.html . Is er ook als korte(re) broek te krijgen.
Die ziet er mooi hoog uit iig :Y Heeft hij ook aan de bovenkant een beetje van dat 'plakkende' stof? Volgens mij is mijn favo lange ook een Asics, die zit erg goed van boven..
Bedankt voor de tip! Prima prijs ook.
pi_161964968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Grappig hoe je lichaam werkt, ik ben al de hele dag zo lui.. kreeg mezelf uiteindelijk pas om 12 uur naar de fitness geschopt terwijl ik al om 8u aan het ontbijt zat. En toen ik daar eenmaal was, haalde ik ineens heel makkelijk allemaal PRs op oefeningen, na de lange fietsrit van gisteren :o
Helaas heb ik nu niet veel tijd meer over om te werken, het is dan wel een verplichte vrije dag maar ik heb veel te doen :(
Die 90 km fietsen was wel impressive :7

Ik heb overigens hetzelfde gehad een paar weken terug. Zonder die 90 km fietsen dan. Maar moe en totaal geen zin om naar de sportschool te gaan, maar wegens mijn doel om er een gewoonte van te maken toch gegaan. Ik zei nog tegen vriendlief dat ik waarschijnlijk lichte gewichten ging gebruiken en snel thuis zou zijn. Heb toen ook allemaal PRs gemaakt.

Heb een lijstje gevonden met 'hoe sterk ben je' voor vrouwen. Categorieën zijn decent, good en great en ik zit met de meeste dingen op of vlak bij good *) (ok, great is bijv ook 50 echte push ups en 12 pull ups en zo...ver weg voor mij dus). Denk dat Artoo met het meeste ver boven great zit :+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161965183
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die 90 km fietsen was wel impressive :7

Ik heb overigens hetzelfde gehad een paar weken terug. Zonder die 90 km fietsen dan. Maar moe en totaal geen zin om naar de sportschool te gaan, maar wegens mijn doel om er een gewoonte van te maken toch gegaan. Ik zei nog tegen vriendlief dat ik waarschijnlijk lichte gewichten ging gebruiken en snel thuis zou zijn. Heb toen ook allemaal PRs gemaakt.

Heb een lijstje gevonden met 'hoe sterk ben je' voor vrouwen. Categorieën zijn decent, good en great en ik zit met de meeste dingen op of vlak bij good *) (ok, great is bijv ook 50 echte push ups en 12 pull ups en zo...ver weg voor mij dus). Denk dat Artoo met het meeste ver boven great zit :+ O+
Doe eens een link van dat lijstje? Ik vraag me in de fitness ook altijd af of het nou wat voorstelt wat ik optil, wegdruk en trek :P mijn bench press van 25kg slaat ook nergens op vergeleken met die cijfers van artoo!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161965274
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:

Doe eens een link van dat lijstje? Ik vraag me in de fitness ook altijd af of het nou wat voorstelt wat ik optil, wegdruk en trek :P mijn bench press van 25kg slaat ook nergens op vergeleken met die cijfers van artoo!
Getallen in pounds of % bodyweight, welke maar het lichtst is (die dus niet bij mij :') ). Heb ze allemaal vannacht overgeschreven in kilo's, dat was wat inzichtelijker.
https://www.t-nation.com/training/are-you-strong

Decent bench press is 30 kg, good is 48 en great is 61 (nou ja, 30, 50, 60 dus, want anders kan het niet :+ ). Allemaal wel 1 rep-max.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161965478
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Getallen in pounds of % bodyweight, welke maar het lichtst is (die dus niet bij mij :') ). Heb ze allemaal vannacht overgeschreven in kilo's, dat was wat inzichtelijker.
https://www.t-nation.com/training/are-you-strong

Decent bench press is 30 kg, good is 48 en great is 61 (nou ja, 30, 50, 60 dus, want anders kan het niet :+ ). Allemaal wel 1 rep-max.
Ohja, een max test heb ik sowieso nooit gedaan, dat moet je ook samen met een trainer doen lijkt me om het veilig te doen. Dus mijn gewichten zijn altijd wat ik nog redelijk goed 3x10 of 3x12 kan volhouden :P
Ik had trouwens wel een kleine eetbui na het gymmen :( maar ja, sindsdien niet meer gegeten en bij mijn ouders eten we asperges met aardappel, ham, ei en saus, als ik niet teveel van die saus neem is dat best OK.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161965529
Een echte 1RM test heb ik ook nooit gedaan. Weet wel wat ik in ieder geval min. 1x kan. Maar ik kan dan nog wel meer, maar dat durf ik idd niet zonder begeleiding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161965559
Het helpt trouwens wel om licht te zijn bij dat lijstje, ik zal eerder 205 lbs squatten dan twee keer mijn lichaamsgewicht.. Scheelt 30kg!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161965649
Voor de plank ben ik great! :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161965769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor de plank ben ik great! :P
Nooit zo lang geprobeerd, dus maar eens doen :+

En ja, ze rekenen op een vrouw die ergens in de 50 kilo is geloof ik. Dat ben ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161966024
AH ik lees net op Linda magazine dat het antidieetdag is, dat scheelt weer, dan was mijn snaaibui niet zo erg :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161967087
Hier een vreemde dag. De hele dag zin om te snaaien, maar helemaal niets in huis. Het totaal valt dus eigenlijk nog heel erg mee. Heb mijn kledingkast voor een deel uitgezocht. Heb in ieder geval een hele stapel weggedaan, maar heb ook een hele stapel waarvoor ik eerst nog moet afvallen. Waarom gooi ik te grote kleding wel weg zodra ik afval, maar bewaar ik te kleine kleding toch altijd hoopvol. :')

O: halve bak Optimel kwark
L: 2 crackers met Hüttenkäse, tomaat en Sriracha
T: 200 gram erwtenpuree
T: 1 rijstwafel met oude kaas
T: zelfgemaakte appelmoes zonder suiker, ongeveer 1 appel.
D: vegetarische curry met paprika, ui, courgette, champignons en broccoli
pi_161967941
Morgen bbq'en met vrienden. Ik zag hier al wat lekkere dingen voorbij komen (champignonspiezen, goed idee!) Meer tips wbt groene bijgerechten??
pi_161967948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen bbq'en met vrienden. Ik zag hier al wat lekkere dingen voorbij komen (champignonspiezen, goed idee!) Meer tips wbt groene bijgerechten??
Spareribs.
Ja doei.
pi_161967964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Spareribs.
:D bah! Niets aan!
En niet groen :P

Coleslaw ga ik iig maken :9
pi_161967969
Dan heb je mijn goddelijke spareribs nog nooit op :{w

Nu wil ik spareribs.

Godverdomme.
Ja doei.
pi_161967983
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dan heb je mijn goddelijke spareribs nog nooit op :{w

Nu wil ik spareribs.

Godverdomme.
Ik vind alle spearribs overrated :{w
pi_161968010
O+ Heerlijke malse sappige van het bot afvallende spare ribs met een sambal-honingmarinade O+

Maar vanavond eten we weer soep. Want dat is nog over van gisteren! O+
Ja doei.
pi_161968084
Ik maak sowieso kipspiezen en we halen worstjes. Verder weet ik het nog niet precies.. :)
pi_161968135
Ainsley Harriot's Couscoussalade is geweldig. Recept is deze: http://www.food.com/recip(...)anca-couscous-436201

ik doe er altijd nog exrta broccoli en wat feta doorheen.
Ja doei.
pi_161968142
Ik hou gewoon van courgette van de barbecue. O+ Maar ik hou sowieso van courgette. Er gaan hier wekelijks zo'n 6 courgettes doorheen. :')
pi_161968164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ainsley Harriot's Couscoussalade is geweldig. Recept is deze: http://www.food.com/recip(...)anca-couscous-436201

ik doe er altijd nog exrta broccoli en wat feta doorheen.
Ohja, couscoussalade! Goed idee! Ik maak hem zelf met feta, komkommer, tomaat en veel verse gehakte groene kruiden er doorheen. Kan ik wel combineren met dit recept, lijkt me lekker :9
pi_161968439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:

:D bah! Niets aan!
En niet groen :P

Coleslaw ga ik iig maken :9
Spareribs met mintsaus? (groen O-) )
Ik kan me weinig voorstellen bij spareribs niet geweldig vinden. En dan ben ik geneigd om te zeggen dat je nooit goede hebt gehad, maar wie weet vind je ze echt niet lekker :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161968470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spareribs met mintsaus? (groen O-) )
Ik kan me weinig voorstellen bij spareribs niet geweldig vinden. En dan ben ik geneigd om te zeggen dat je nooit goede hebt gehad, maar wie weet vind je ze echt niet lekker :7
Ik vind het gewoon erg veel gedoe en bot. En niet bijzonder genoeg om dat er allemaal voor over te hebben. Vind er gewoon niets aan :)
pi_161968504
Waar doe je jou een enorm plezier mee op de bbq, Sun?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161968552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Waar doe je jou een enorm plezier mee op de bbq, Sun?
Lekker gemarineerde kip, zalm op een plankje, pulled pork, zelf gemaakte hamburgers, goede worst.. een heleboel eigenlijk :9
pi_161968655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:

Lekker gemarineerde kip, zalm op een plankje, pulled pork, zelf gemaakte hamburgers, goede worst.. een heleboel eigenlijk :9
Zalm en kip :9 Meeste hamburgers en worst vind ik niet zo bijzonder. Misschien wel de zelfgemaakte versies.

Mijn guilty pleasure van de bbq is spek :9 En dan knapperig gebakken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161968693
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Myraela het volgende:
Hier een vreemde dag. De hele dag zin om te snaaien, maar helemaal niets in huis. Het totaal valt dus eigenlijk nog heel erg mee. Heb mijn kledingkast voor een deel uitgezocht. Heb in ieder geval een hele stapel weggedaan, maar heb ook een hele stapel waarvoor ik eerst nog moet afvallen. Waarom gooi ik te grote kleding wel weg zodra ik afval, maar bewaar ik te kleine kleding toch altijd hoopvol. :')

O: halve bak Optimel kwark
L: 2 crackers met Hüttenkäse, tomaat en Sriracha
T: 200 gram erwtenpuree
T: 1 rijstwafel met oude kaas
T: zelfgemaakte appelmoes zonder suiker, ongeveer 1 appel.
D: vegetarische curry met paprika, ui, courgette, champignons en broccoli
Oeh, die crackers met hüttenkäse klinken goed! Ik eet weleens een uitgeholde tomaat met hüttenkäse, maar dat vult niet zo. Op crackers is misschien beter.

Deze bulgursalade is lekker fris voor bij de barbecue. Kan ook met couscous (is beter verkrijgbaar meestal): http://www.ah.nl/allerhan(...)en-en-pijnboompitten
pi_161968732
Mijn frittata met geroosterde zoete aardappel, boerenkool, feta en gewone kaas is echt geweldig :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161968741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:11 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Oeh, die crackers met hüttenkäse klinken goed! Ik eet weleens een uitgeholde tomaat met hüttenkäse, maar dat vult niet zo. Op crackers is misschien beter.

Deze bulgursalade is lekker fris voor bij de barbecue. Kan ook met couscous (is beter verkrijgbaar meestal): http://www.ah.nl/allerhan(...)en-en-pijnboompitten
Die ziet er ook lekker uit ^O^ ^O^

En crackers met huttenkase :9 :9 ik ben er dol op!
pi_161968759
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zalm en kip :9 Meeste hamburgers en worst vind ik niet zo bijzonder. Misschien wel de zelfgemaakte versies.

Mijn guilty pleasure van de bbq is spek :9 En dan knapperig gebakken.
Van de bbq vind ik zelfs van die goedkope 'plastic' worstjes lekker :@ maar ik koop altijd wel verse, is toch veel lekkerder.
pi_161968806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:

Van de bbq vind ik zelfs van die goedkope 'plastic' worstjes lekker :@ maar ik koop altijd wel verse, is toch veel lekkerder.
Worstjes van de bbq zijn wel vele malen lekkerder dan zo uit een koekenpan :Y :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161968844
Mijn favoriet van de barbecue is wel buikspek. :9 Maarja. Laten we dat maar niet doen. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:11 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Oeh, die crackers met hüttenkäse klinken goed! Ik eet weleens een uitgeholde tomaat met hüttenkäse, maar dat vult niet zo. Op crackers is misschien beter.

Deze bulgursalade is lekker fris voor bij de barbecue. Kan ook met couscous (is beter verkrijgbaar meestal): http://www.ah.nl/allerhan(...)en-en-pijnboompitten
Zeker die Sriracha er ook bij doen. Kei lekker. :9
pi_161968955
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn favoriet van de barbecue is wel buikspek. :9 Maarja. Laten we dat maar niet doen. :')

[..]

Zeker die Sriracha er ook bij doen. Kei lekker. :9
Die staat standaard in de koelkast sinds ik het een keer nodig had voor sushi (spicy tuna :9 , hele vriendengroep verslaafd aan sriracha sindsdien). Dus dat zal ik zeker doen.
pi_161969144
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Worstjes van de bbq zijn wel vele malen lekkerder dan zo uit een koekenpan :Y :Y
:Y bijna alles is van de bbq lekkerder dan uit de pan :D
pi_161969263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y bijna alles is van de bbq lekkerder dan uit de pan :D
Feit. :9
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:29:47 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_161970447
Gegrilde ananas, gegrilde paprika, prei. De hele diepvries vissen (vooral de zeebaars en dorade) die zijn goddelijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_161971314
Ik was bijna niet gegaan want intens moe, honger en bleuhhhh, maar toch even samen met Mr. Mo 5km gerend en dat was uiteindelijk toch ook wel heel lekker. *trots* couch potato monster verslagen. O+
Ja doei.
pi_161974693
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y bijna alles is van de bbq lekkerder dan uit de pan :D
Nahhh vind ik niet, het gevoel eromheen maakt het lekker maar eigenlijk kun je het in de pan vaak veel beter klaarmaken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:57:30 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_161982214
Wat werkt je lijf toch raar. Donderdag een slechte eetdag gehad ivm op pad met kind enzo, gisteren uit eten geweest en dan let ik dus echt niet op wat ik eet. Weegschaal vanmorgen 87,4 Waar deze vorige week nog de hele week rond de 88,6 hing 8)7
En nu op naar de sportschool *O* (ik juich wel, maar vind er geen reet aan :D )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:02:54 #179
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161982279
1e keer 20 min aan 1 stuk lopen is een feit. 3.5km gedaan, volgende week richting de 4k (in 22 minuten).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:06:12 #180
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161982316
Oh wacht. Volgende week zit ik in Kaapverdië. Loopkleding en schoenen gaan in elk geval mee. Maar ik denk dat ik daar deze week maar een keer herhaal ipv mijn grenzen op te zoeken in de hitte.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161982352
Vanaf eind van de middag naar een foodtruckfestival. :9 Ik hou de rest van de dag dus een beetje rustig qua eten.

O: Magere yoghurt met een eetlepel zelfgemaakte suikervrije appelmoes
L: Wortelsalade met 2 crackers
T: Snoeptomaatjes met guacamole
D: Wat lekkere dingetjes uitzoeken bij de foodtrucks. :9

Ik was vanochtend wel weer goed afgevallen. *O* Ben eigenlijk vooral benieuwd naar de stand van zaken volgende week. Met drie dagen Budapest zou ik al blij zijn wanneer het gelijk is gebleven. Meestal eet je toch net iets meer, maar aan de andere kant loop je ook constant.
pi_161982562
Ik was onder de 60kg! Maar op de analoge weegschaal bij mijn ouders, dus die vertrouw ik niet :P Kan ook nooit.
Wel frappant, ik heb gisteren best wel slecht en teveel gegeten maar mijn opgeblazen buik is eindelijk weg en ik zag zowaar weer buikspieren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:40:28 #183
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161992710
Bbq met leuke mensen. Morgen weeg ik vast tien miljoen Britse pond.
Prrrrr
pi_161993397
Ik heb het netjes kunnen houden op het foodtruck festival. Half broodje bal, half broodje pulled pork en een halve tortilla met biefstuk. Verder water. Daar ben ik wel blij mee.
pi_161998253
Brunch: 2 harde broodjes met beleg
D: fish and chips en pint bier
T: 2 biertjes normaal formaat

Morgen maar wat beter doen!
Ja doei.
pi_161998287
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Brunch: 2 harde broodjes met beleg
D: fish and chips en pint bier
T: 2 biertjes normaal formaat

Morgen maar wat beter doen!
Hoe overleef je een dag met alleen maar 2 eetmomenten?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161998341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:

Hoe overleef je een dag met alleen maar 2 eetmomenten?
Er is mij ooit verteld dat 1 biertje gelijk staat aan x sneetjes brood. Dus, dat maakt 3 eetmomenten :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161998512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is mij ooit verteld dat 1 biertje gelijk staat aan x sneetjes brood. Dus, dat maakt 3 eetmomenten :Y
Schromelijk overdreven. maar het vult wel :Y ;)
pi_161998875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:

Schromelijk overdreven. maar het vult wel :Y ;)
Ik heb die idiote vergelijking eigenlijk nooit goed begrepen. Ik denk dat ze bedoelen dat het wat kcal betreft gelijk is en je beter een boterham kunt nemen. Maar als je zin hebt in een biertje, heb je geen zin in een boterham :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161998927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb die idiote vergelijking eigenlijk nooit goed begrepen. Ik denk dat ze bedoelen dat het wat kcal betreft gelijk is en je beter een boterham kunt nemen. Maar als je zin hebt in een biertje, heb je geen zin in een boterham :W
Hangt er wel van af wat je op de boterham doet of het vergelijkbaar is iig. :+
pi_161998993
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:45 schreef Sunnythesun het volgende:

Hangt er wel van af wat je op de boterham doet of het vergelijkbaar is iig. :+
Ik geloof zelfs dat het origineel 1 bier = 7 boterhammen was :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161999069
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof zelfs dat het origineel 1 bier = 7 boterhammen was :')
_O-
Ik ken hem als 1 broodje kaas. En zelfs dat is overdreven.. :P
pi_161999226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
_O-
Ik ken hem als 1 broodje kaas. En zelfs dat is overdreven.. :P
Ja :D Of je moet een héél groot glas bier drinken. Zo'n halve liter of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 mei 2016 @ 01:41:16 #194
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162001174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is mij ooit verteld dat 1 biertje gelijk staat aan x sneetjes brood. Dus, dat maakt 3 eetmomenten :Y
\Ik zou geen onderzoeker worden, Isa
http://www.debierapp.nl/v(...)boterhammen-met-kaas
Prrrrr
pi_162001213
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:41 schreef mrspoeZ het volgende:

\Ik zou geen onderzoeker worden, Isa
http://www.debierapp.nl/v(...)boterhammen-met-kaas
Ik zou geen theatershow waar wat humor bij komt kijken bezoeken, mrspoeZ.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162001224
*meldt
  zondag 8 mei 2016 @ 01:46:13 #197
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162001229
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou geen theatershow waar wat humor bij komt kijken bezoeken, mrspoeZ.
Ik zou geen forum waar sarcasmetags ontbreken modereren, Isa.
Prrrrr
pi_162002422
Ik kom alleen maar aan! Hou vocht vast denk ik :(
Ben juist weer 'lekker' bezig, zou fijn zijn als ik nu ook iets zou merken...
pi_162002451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe overleef je een dag met alleen maar 2 eetmomenten?
heel makkelijk, met een late brunch rond 11 en een relatief vroeg diner rond 7 en niet teveel lichamelijke inspanning, maar dat maakt het niet goed natuurlijk. :')

Vandaag:

O: Mobloats
S: 4 mijl rennen
L: 2 harde broodjes met beleg
T: beetje yoghurt
D: gehaktschotel met zoete aardappel en groente
Ja doei.
pi_162002638
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 08:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heel makkelijk, met een late brunch rond 11 en een relatief vroeg diner rond 7 en niet teveel lichamelijke inspanning, maar dat maakt het niet goed natuurlijk. :')

Vandaag:

O: Mobloats
S: 4 mijl rennen
L: 2 harde broodjes met beleg
T: beetje yoghurt
D: gehaktschotel met zoete aardappel en groente
Dan nog, ik moet wel elke 2 a 3 uur iets hebben.. Maarja zal ook wel gewenning zijn..
Mijn lijstje:

O: kwark met muesli, noten, bosbessen
S: 60-70km fietsen, koekje en isotone drank onderweg
L: yoghurt met whey poeder, 2 boterhammen met pindakaas, 2 rijstwafels met 20+ kaas
T: banaan of zo
D: weet ik nog niet! Iets wat weinig moeite is, met dit weer :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162002656
Ik eet ook 'maar' 3x per dag, La Tramposa. En als ik nachtdiensten doe dan is dat regelmatig maar 2x per dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162002658
Als ik druk achter de PC aan het werk ben vergeet ik ook vaak te eten. M'n honger/treksensor is vreemd en intens inconsistent ;(
Ja doei.
  zondag 8 mei 2016 @ 09:26:00 #203
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162002932
In t weekend eet ik regelmatig maar 2 keer per dag. Ontbijten moet bij mij sowieso licht geforceerd.


Afgelopen dagen waren weer kut (Donderdag pizza met vrienden, vrijdag wilde mijn vrouw pizza. En gisteren hebben we de overgebleven pizza gehad), dus al sinds vrijdagochtend op 74.9. Vandaag BBQ, dinsdag op vakantie. Dus ik begin over 2 weken wel weer opnieuw.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162003076
Ja maar ik heb het ook niet over hele maaltijden, maar gewoon een appel tussendoor, een rijstwafel, een handje nootjes. Maar goed ik sta in het weekend ook rond 7u op dus die dagen zijn niet heel anders :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162003292
Nu iig op pad om te gaan rennen *O*
Ja doei.
pi_162004055
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nu iig op pad om te gaan rennen *O*
Veel plezier *O*

Terug van de sportschool. Halfzware (nog platen aan 1 kant) barbell op mijn grote teen laten kletteren :') Gedaan alsof er niets aan de hand was, visioenen van een natte sok van het bloed, maar het valt mee. Het is alleen maar heel blauw :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 8 mei 2016 @ 11:11:47 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162004298
Auw! Kusje erop :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162006221
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel plezier *O*

Terug van de sportschool. Halfzware (nog platen aan 1 kant) barbell op mijn grote teen laten kletteren :') Gedaan alsof er niets aan de hand was, visioenen van een natte sok van het bloed, maar het valt mee. Het is alleen maar heel blauw :')
Au...

Ik had dat dus andersom he... dat ik dacht dat het wel meeviel en er ineens bloed door mijn sok heen kwam. :') Afgelopen november zo'n vloerbeschermer voor een bureaustoel er dwars op laten vallen. Nu zit er midden op mijn nagel een zwarte vlek die eraf moet groeien. :|W
pi_162008998
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Veel plezier *O*

Terug van de sportschool. Halfzware (nog platen aan 1 kant) barbell op mijn grote teen laten kletteren :') Gedaan alsof er niets aan de hand was, visioenen van een natte sok van het bloed, maar het valt mee. Het is alleen maar heel blauw :')
Au! ;(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162009378
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 09:26 schreef MutedFaith het volgende:
In t weekend eet ik regelmatig maar 2 keer per dag. Ontbijten moet bij mij sowieso licht geforceerd.

Afgelopen dagen waren weer kut (Donderdag pizza met vrienden, vrijdag wilde mijn vrouw pizza. En gisteren hebben we de overgebleven pizza gehad), dus al sinds vrijdagochtend op 74.9. Vandaag BBQ, dinsdag op vakantie. Dus ik begin over 2 weken wel weer opnieuw.
Alleen pizza is toch niet zo'n ramp? Zeker niet als je genoeg overhoudt voor een volgende dag. :D
  zondag 8 mei 2016 @ 15:21:56 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_162009450
Ik ben drie kilo aangekomen in twee weken _O-
En ik drink me suf en plas niks dus morgen zal er wel weer een pond aan zitten. Nou ja, ik moet volgende week weer een beetje in een ritme terug, hopelijk kan ik het ook in een maand weer terug balansen :X
disclaimer
  zondag 8 mei 2016 @ 15:28:31 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009597
Ik ben al 2 en halve dag nonstop aan het bier en de wijn. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162009646
Mijn zwakke punt zijn ijsjes met dit weer. Maar vandaag gaat het weer helemaal goed!

En komende week wil ik even een 'normaal doen' challenge met mezelf doen, geen duizend toppings door het ontbijt, geen zoetstoffen, cola light, niet de hele dag door kleine dingetjes eten. Gewoon goede maaltijden met verse ingredienten en verder niet teveel gedoe. Zal misschien even wennen zijn maar hopelijk helpt het om wat minder bezig te zijn met eten en 'wat zal ik straks gaan eten en over hoeveel uur mag het weer'.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 8 mei 2016 @ 15:33:29 #214
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009725
Mijn zwakke punt is drank *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:33:39 #215
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009729
En eten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:35:40 #216
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009773
Eignelijk heb ik gewoon geen ruggegraat *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162009821
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zwakke punt is drank *O*
*O* mijne ook! *O* O-)
  zondag 8 mei 2016 @ 15:38:06 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009846
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* mijne ook! *O* O-)
Ik was gisteren op een speciaal bier festival. Wat een tofheid zeg. :D En wat een bier. _O_ En wat een keuzes.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162009912
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik was gisteren op een speciaal bier festival. Wat een tofheid zeg. :D En wat een bier. _O_ En wat een keuzes.

:')
:9 :9
Ik had 3 witbiertjes bij de bbq.. en daarna gingen we nog tot 3 uur praten met een fles whisky op tafel :+

:')

Morgen weer werken, 8 weken weer 'gewoon' doen voor de zomervakantie begint.. ;)
  zondag 8 mei 2016 @ 15:40:28 #220
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009922
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:9 :9
Ik had 3 witbiertjes bij de bbq.. en daarna gingen we nog tot 3 uur praten met een fles whisky op tafel :+

:')
Ik had 15 speciaalbiertjes. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:40:38 #221
217702 Lonaa
Honger!
pi_162009927
En daarna 'nog eentje dan' in de kroeg. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162009974
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Eignelijk heb ik gewoon geen ruggegraat *O*
Dan was je geen heel mens afgevallen. :D
pi_162009976
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had 15 speciaalbiertjes. :')
Dat is wel heel erg veel.. ik had donderdag ongeveer zoveel biertjes (gewone pilsjes) en weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen _O-
  zondag 8 mei 2016 @ 15:43:25 #224
217702 Lonaa
Honger!
pi_162010016
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg veel.. ik had donderdag ongeveer zoveel biertjes (gewone pilsjes) en weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen _O-
Het waren wel van die proefglaasjes, die zijn 0,15 groot geloof ik? En veel lichte witbieren want mooi weer. Daarna wel over op tripels en andere narigheid. :')

We begonnen om 1. Mijn laatste biertje dronk ik denk ik om 10 :P
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:43:35 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_162010022
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan was je geen heel mens afgevallen. :D
Fair enough :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162010041
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het waren wel van die proefglaasjes, die zijn 0,15 groot geloof ik? En veel lichte witbieren want mooi weer. Daarna wel over op tripels en andere narigheid. :')

We begonnen om 1. Mijn laatste biertje dronk ik denk ik om 10 :P
Ah ik had halve liters en gewone glaasjes..
pi_162010082
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had 15 speciaalbiertjes. :')
Superhuman :o Ik denk dat ik zelfs in mijn alcohol-hoogtijdagen 15 biertjes op één dag niet gered heb en dat waren dan van die aangelengde kroegbiertjes :P

Edit: ah, 0,15l scheelt wel :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 8 mei 2016 @ 15:46:17 #228
217702 Lonaa
Honger!
pi_162010163
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Superhuman :o Ik denk dat ik zelfs in mijn alcohol-hoogtijdagen 15 biertjes op één dag niet gered heb en dat waren dan van die aangelengde kroegbiertjes :P

Edit: ah, 0,15l scheelt wel :P
15 gewoon bier kan ik ook wel. :')

Mensen schrokken ook toen ik laatst zei dat het wel eens gebeurd is dat je bij het eten een fles wijn opentrekt (of in een restaurant ofzo) en dan als je naar bed gaat 3 flessen verder bent. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162010207
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

15 gewoon bier kan ik ook wel. :')

Mensen schrokken ook toen ik laatst zei dat het wel eens gebeurd is dat je bij het eten een fles wijn opentrekt (of in een restaurant ofzo) en dan als je naar bed gaat 3 flessen verder bent. :')
Pas maar op, hoe lichter je wordt, hoe minder alcohol je kunt verdragen :P

Nouja ik drink nu uberhaupt bijna nooit meer omdat ik sowieso darmklachten en buikpijn krijg bij meer dan 2, 3 drankjes.. }:|
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 8 mei 2016 @ 15:48:45 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_162010259
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pas maar op, hoe lichter je wordt, hoe minder alcohol je kunt verdragen :P

Nouja ik drink nu uberhaupt bijna nooit meer omdat ik sowieso darmklachten en buikpijn krijg bij meer dan 2, 3 drankjes.. }:|
Dat heb ik al wel eens ondervonden ja. Zeker toen ik een tijd niet gedronken had, en toen los ging maar wel 20 kg lichter was. Dat was wel lastig. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162010620
Ik drink helemaal niet veel, maar zeker zo in het zonnetje op een terrasje schreeuwen de wijntjes wel echt naar mij. Dat is met een glas water toch anders.
pi_162011169
Roséetje :9 in de zon. En ons bierteam heeft de play-offs gehaald! Dus even proosten O-)
Ja doei.
  zondag 8 mei 2016 @ 16:15:51 #233
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162011314
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alleen pizza is toch niet zo'n ramp? Zeker niet als je genoeg overhoudt voor een volgende dag. :D
Nouja.

Donderdag zat er de hele dag bier bij. En chips. En koekjes. En s middags worstenbroodjes.

De andere twre dagen viel t qua kcal nog wel ja, hoewel er ook yoen bier bij zat. En nutella-pizza met aardbeien als toetje.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 8 mei 2016 @ 16:42:06 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_162012670
Gelukkig kan ik het niet meer, monsterzuipen. Mis het ook niet :')
disclaimer
pi_162012764
Als ik een keer 4 pintjes drink heb ik al een kater. En da's dan 3.8% :')
Ja doei.
pi_162015597
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben drie kilo aangekomen in twee weken _O-
En ik drink me suf en plas niks dus morgen zal er wel weer een pond aan zitten. Nou ja, ik moet volgende week weer een beetje in een ritme terug, hopelijk kan ik het ook in een maand weer terug balansen :X
Je moet niets :*
En die 3 kilo komt later wel...
  zondag 8 mei 2016 @ 19:27:47 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_162017830
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:14 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Je moet niets :*
En die 3 kilo komt later wel...
nou ja ik zal toch weer een keer naar kantoor moeten bedoel ik ;) en da's ook wel fijn zo, weer wat structuur. Ik kan ook niet onbeperkt chocolade blijven eten, daar word ik op de lange termijn echt niet gelukkiger van :D
disclaimer
  maandag 9 mei 2016 @ 07:03:59 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162030622
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben drie kilo aangekomen in twee weken _O-
En ik drink me suf en plas niks dus morgen zal er wel weer een pond aan zitten. Nou ja, ik moet volgende week weer een beetje in een ritme terug, hopelijk kan ik het ook in een maand weer terug balansen :X
Hier 4,5 in 2 weken. Maarja, vakantie is maar een paar weekjes per jaar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162031058
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 07:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hier 4,5 in 2 weken. Maarja, vakantie is maar een paar weekjes per jaar.
SQ is niet echt op vakantie geweest ;) ;(
Ja doei.
pi_162031132
De semivakantie (ik moest deels werken) heeft mij ook niet echt goed gedaan. Eindstand vanochtend was +2 :D maar dat gaat er vast wel weer af.

Oh en speciaalbier :9 heel lekker, maar na 4 speciaalbiertjes ben ik al dronken :')
  maandag 9 mei 2016 @ 08:47:24 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162031162
Ik ben nog steeds stabiel, al vragen mensen wel of ik afgevallen ben. Gisteren in The Sting paste ik in een korte broek in maat L, en toen die eigenlijk toch wat ruim zat ook in de M. Bij de H&M moest ik maat 42 pakken. Soms snap ik echt niks van maten...

Uiteindelijk wel de L meegenomen, bij de M zag je precies de overtollige huidkwabjes aan de binnenkant van m'n bovenbenen. Deze zijn het geworden:




Al is die laatste in het echt heel mooi donkerblauw en niet zo vaal blauw als op mijn scherm.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 9 mei 2016 @ 08:51:55 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_162031208
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SQ is niet echt op vakantie geweest ;) ;(
nou ja, ik was natuurlijk niet op kantoor, ik weet uit ervaring dat sommigen dat gelijk stellen :P (als je bijvoorbeeld in de ziektewet zit omdat je je eigen rug niet meer omhoog kan houden :'))
Maar nee, was het maar vanwege vakantie. 4,5 kilo is ook respectabel trouwens! :D
Anyhow, vandaag blijf ik nog een dag thuis, kleine gaat zo naar de opvang, heb ik nog even wat tijd voor mijn eigen gedachten en dan morgen weer de draad oppakken :)
disclaimer
pi_162031226
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben nog steeds stabiel, al vragen mensen wel of ik afgevallen ben. Gisteren in The Sting paste ik in een korte broek in maat L, en toen die eigenlijk toch wat ruim zat ook in de M. Bij de H&M moest ik maat 42 pakken. Soms snap ik echt niks van maten...

Uiteindelijk wel de L meegenomen, bij de M zag je precies de overtollige huidkwabjes aan de binnenkant van m'n bovenbenen. Deze zijn het geworden:
[ afbeelding ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200357745%20006%2092%202604.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Al is die laatste in het echt heel mooi donkerblauw en niet zo vaal blauw als op mijn scherm.
Ik moet ook nieuwe korte broeken, want alles is me veel te groot. #firstworldproblems
Is die eerste van de Sting?

En maten doen maar wat. Ook als je op labels kijkt en dan ziet dat maat 40 hier maat 44 is in Italië en dergelijke.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162031237
Leuke broekjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 09:02:49 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162031317
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet ook nieuwe korte broeken, want alles is me veel te groot. #firstworldproblems
Is die eerste van de Sting?

En maten doen maar wat. Ook als je op labels kijkt en dan ziet dat maat 40 hier maat 44 is in Italië en dergelijke.
Dat probleem had ik dus ook. Legergroene korte broek die ik aantrok, waarvan ik me daarna pas realiseerde dat de knoop en rits nog dicht waren.

Ja, eerste is van de Sting en nu voor de helft: https://www.thesting.com/nl-nl/short-met-riem-middenused-293441
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 9 mei 2016 @ 09:09:59 #246
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162031387
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou ja, ik was natuurlijk niet op kantoor, ik weet uit ervaring dat sommigen dat gelijk stellen :P (als je bijvoorbeeld in de ziektewet zit omdat je je eigen rug niet meer omhoog kan houden :'))
Maar nee, was het maar vanwege vakantie. 4,5 kilo is ook respectabel trouwens! :D
Anyhow, vandaag blijf ik nog een dag thuis, kleine gaat zo naar de opvang, heb ik nog even wat tijd voor mijn eigen gedachten en dan morgen weer de draad oppakken :)
Ah, ik weet niet wat er gebeurt is maar sterkte met alles weer op een rijtje krijgen.

Och, 4.5kg is een hoop maar niet echt bijzonder als je ziet hoe een dag daar eruit zag :').
Waarschijnlijk komende week al een flink deel kwijt weer, herstellende van alle frituur, zout en suikers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 9 mei 2016 @ 09:32:09 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_162031624
Mijn moeder is op koningsdag overleden ;)

En mijn drie kilo zijn inderdaad ook weinig verrassend na twee weken roomijs, Tony's, afhaalchinees, pizza, BBQ, bier en chips.

Dagplanning nu maar weer:
O: yoghurt met blauwe bessen, aardbeien, banaan en muesli.
L: drie plakjes Fries rogge met smeerkaas
T: granaatappelpitjes, wellicht een karige vrieslollie
D: nasi light
disclaimer
  maandag 9 mei 2016 @ 09:33:23 #248
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162031636
Bah, gecondoleerd. Nare tijd.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 9 mei 2016 @ 09:34:53 #249
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_162031647
Was zaterdag na kapsalon zonder friet 3 ons lichter. Maar nu met die warmte weer 4 ons erbij :+.

Maar de afgelopen dagen al 3x baantjes gezwommen. Vanmiddag fysiofit en morgen weer zwemmen.
pi_162031651
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:02 schreef Tink89 het volgende:

Dat probleem had ik dus ook. Legergroene korte broek die ik aantrok, waarvan ik me daarna pas realiseerde dat de knoop en rits nog dicht waren.

Ja, eerste is van de Sting en nu voor de helft: https://www.thesting.com/nl-nl/short-met-riem-middenused-293441
Oh mooi! Die is leuk O+ (die ander ook overigens, als hij wat donkerder is in het echt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162031666
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:09 schreef Rauw. het volgende:

Och, 4.5kg is een hoop maar niet echt bijzonder als je ziet hoe een dag daar eruit zag :').
Waarschijnlijk komende week al een flink deel kwijt weer, herstellende van alle frituur, zout en suikers.
Helemaal niets gezonds te vinden dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162031670
O: groene smoothie
L: iets van salade
D: rijstvellen met surimi en groenten
S: 2 uur danstraining

Vier dagen gebbqt dus ben benieuwd wat de weegschaal deze week zegt
  maandag 9 mei 2016 @ 09:39:07 #253
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162031704
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal niets gezonds te vinden dan?
Niet eens m'n best gedaan als ik eerlijk ben (en inderdaad best lastig in een frituurcultuur), maar des te meer verlang ik naar groenten en fatsoenlijk eten nu ik terug ben in NL. (alleen ben weer hooked aan suiker verneem ik, wat even weer een afkickperiode gaat betekenen)

Vandaag;
O- Griekse Yoghurt + banaan + 80 gram kipfilet
T- Banaan + shake
L- Salade met zalm en geitenkaas
D- Iets met zoete aardappel en kipfilet
B- Sporten
T- Shake denk ik
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162031780
Waar was je heen Rauw? En gecondoleerd SQ, wist ik niet :'(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 09:47:31 #255
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162031794
Ik blijf wel netjes stabiel op 74.7. :')

Nouja, vannacht op vakantie. Ik zie erna wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 9 mei 2016 @ 09:48:56 #256
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162031805
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar was je heen Rauw? En gecondoleerd SQ, wist ik niet :'(
Oostenrijk
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 9 mei 2016 @ 09:49:28 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_162031810
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:48 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Oostenrijk
bier en schnitzels :Y)
disclaimer
pi_162031826
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:48 schreef Rauw. het volgende:

Oostenrijk
Daar kan je best normaal eten :P Ik kom er bijna jaarlijks en zoveel aankomen is nergens voor nodig. Tenzij je gewoon gaat voor de frituur etc en even de boel de boel laat. Oh wacht, ik lees nu dat je dat ook hebt gedaan en gewoon voor het genieten ging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 mei 2016 @ 09:53:21 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_162031859
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je best normaal eten :P Ik kom er bijna jaarlijks en zoveel aankomen is nergens voor nodig. Tenzij je gewoon gaat voor de frituur etc en even de boel de boel laat.
ik was vorig jaar 1 weekje naar Spanje en heb helemaal niet absurd zitten grazen ofzo. Ja, wel dagelijks een halve zak chips (dus 75 gram) en drie biertjes, maar verder tamelijk normaal gedaan en kwam tķch drie kilo aan in 1 week. Vakantie doet dingen met je :')
disclaimer
pi_162031872
Daarom ga ik meestal op fietsvakantie :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162031875
Ik doe ook altijd veel op vakantie, helpt idd :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 mei 2016 @ 09:55:35 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_162031893
Ja klopt, da's wel een nadeel aan vakantie met een baby :D
disclaimer
pi_162031919
Ik ga zodadelijk een mijl of 20 fietsen, daarna even rusten en dan nog een klein eindje hardlopen.

http://www.the401challenge.co.uk/

Deze meneer is nu bij onze club :)
Ja doei.
pi_162031953
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk een mijl of 20 fietsen, daarna even rusten en dan nog een klein eindje hardlopen.

http://www.the401challenge.co.uk/

Deze meneer is nu bij onze club :)
Daar had ik over gelezen en hem als niet goed snik bestempeld. Wel een hele prestatie natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162031970
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zodadelijk een mijl of 20 fietsen, daarna even rusten en dan nog een klein eindje hardlopen.

http://www.the401challenge.co.uk/

Deze meneer is nu bij onze club :)
Mozes kriebel :o
  maandag 9 mei 2016 @ 10:05:43 #266
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162032024
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je best normaal eten :P Ik kom er bijna jaarlijks en zoveel aankomen is nergens voor nodig. Tenzij je gewoon gaat voor de frituur etc en even de boel de boel laat. Oh wacht, ik lees nu dat je dat ook hebt gedaan en gewoon voor het genieten ging.
Neu, had ook wel minder gekunt hoor. Maar als je een betaalbaar stukje vlees wil kom je in de meeste tenten niet op iets gezonds uit, en als je net als ik een dessert-fan ben dan telt het allemaal wel op.
In ieder geval weer genoeg frituur gehad voor een jaar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 9 mei 2016 @ 10:10:09 #267
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162032076
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh mooi! Die is leuk O+ (die ander ook overigens, als hij wat donkerder is in het echt)
Ja, die is echt mooi navy. Valt alleen dus bizar krap op de bovenbenen. Al m'n jeans zijn 30-34 (da's omgerekend maat 38) en hier had ik 42 van nodig, terwijl ik bij de Sting dus in de M paste. Even rekening mee houden als je hem zou willen bestellen.

En verder heb ik dit weekend maar één keer gebarbecued en daarbij vooral zoete aardappel, maīs, groente en sla op. Eén kipspiesje gehad, maar verder vond ik het vlees niet zo interessant.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162032109
Ik heb echt een broertje dood aan schnitzels en karbonades en van die enorme lappen vet vlees dus ik ga dan meestal gewoon voor de geen-vlees optie :P Maar lichte maaltijden zijn geloof ik nog niet helemaal doorgedrongen in Oostenrijk nee, al is het ook al weer jaren geleden dat ik er geweest ben.

Anyway, lijstje:

O: kwark met bosbessen, muesli, havermout en noten, ijskoffie
T: banaan
L: zelfgebakken brood met avocado, kiwi
T: sinaasappel, koekje
D: kikkererwten/kidneybonensalade met tonijn en cherrytomaatjes

Even een rustdag qua sporten vandaag, dat heeft mijn lichaam wel nodig want ben ook nogal verkouden aan het worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162032122
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, die is echt mooi navy. Valt alleen dus bizar krap op de bovenbenen. Al m'n jeans zijn 30-34 (da's omgerekend maat 38) en hier had ik 42 van nodig, terwijl ik bij de Sting dus in de M paste. Even rekening mee houden als je hem zou willen bestellen.

En verder heb ik dit weekend maar één keer gebarbecued en daarbij vooral zoete aardappel, maīs, groente en sla op. Eén kipspiesje gehad, maar verder vond ik het vlees niet zo interessant.
Ik vind dat sowieso altijd het probleem bij korte broeken, je wilt dat ze wijd zitten bij de pijpen maar niet afzakken, maar meestal is de realiteit andersom..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 10:17:59 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_162032189
Daarom ben ik gestopt met korte broeken. Ik ben eindelijk dun genoeg om zonder enorme schuurplekken met blote benen rond te kunnen lopen. Bring it on met de zomerjurkjes *O*
disclaimer
  maandag 9 mei 2016 @ 10:18:34 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_162032202
Vruuger in de early nineties knipten we trouwens gewoon een versleten jeans af O+
disclaimer
pi_162032216
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vruuger in de early nineties knipten we trouwens gewoon een versleten jeans af O+
Maar toen waren de broeken nog geen skinny jeans :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 10:21:58 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_162032262
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar toen waren de broeken nog geen skinny jeans :P
nee, dat scheelde inderdaad wel aanzienlijk _O-
disclaimer
pi_162032348
Korte broeken :( zelfs in mijn slanke periode had ik maat 46/48 nodig
Rokjes/jurkjes O+ ^O^
  maandag 9 mei 2016 @ 10:31:28 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162032433
Ik draag ook rokjes en jurkjes hoor, graag zelfs! Naar kantoor mogen we geen korte broeken...

Maar da's met hakken in het zand, vlieger in de lucht toch echt geen optie op het strand, tenzij ik er een korte broek onder aan doe. Bovendien zijn rokjes en jurkjes toch echt tot op de knie hier, terwijl korte broeken ook veel korter nog leuk staan.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind dat sowieso altijd het probleem bij korte broeken, je wilt dat ze wijd zitten bij de pijpen maar niet afzakken, maar meestal is de realiteit andersom..
Neuh, ze mogen van mij best aangesloten zitten hoor, rond m'n benen, maar ik wil ze niet naar beneden moeten trekken elke keer als ik ergens gezeten heb. Er moet dus wel nog een beetje speling in zitten. Gelukkig heb ik niet zo'n dikke benen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162033582
Over korte broeken gesproken, ik vind het toch zo opvallend hoe Nederlandse meisjes bij >20 graden meteen in een soort veredelde bikinibroekjes rondlopen, gewoon naar de universiteit of middelbare school :s Terwijl mensen in Italie waar het het hele jaar warmer is er gewoon classy bij blijven lopen. Oke, ik snap dat je in Nederland maar een paar dagen per jaar je zomerkleren aan kunt en dat je er van wilt genieten, maar doe naar college gewoon iets normaals aan en kleed je daarna om als je wilt gaan zonnen of zo. Het is nou ook niet zo alsof je met dit weer doodgaat van de hitte als je een lange(re) broek aan hebt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 11:36:33 #277
217702 Lonaa
Honger!
pi_162033615
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Over korte broeken gesproken, ik vind het toch zo opvallend hoe Nederlandse meisjes bij >20 graden meteen in een soort veredelde bikinibroekjes rondlopen, gewoon naar de universiteit of middelbare school :s Terwijl mensen in Italie waar het het hele jaar warmer is er gewoon classy bij blijven lopen. Oke, ik snap dat je in Nederland maar een paar dagen per jaar je zomerkleren aan kunt en dat je er van wilt genieten, maar doe naar college gewoon iets normaals aan en kleed je daarna om als je wilt gaan zonnen of zo. Het is nou ook niet zo alsof je met dit weer doodgaat van de hitte als je een lange(re) broek aan hebt..
QFT.

Ik heb een hotpants (roze :') ) en een heel kort grijs broekje. Die heb ik aan in de achtertuin, niet op straat. Jurkjes en rokken zonder panty eronder komen bij mij altijd braaf tot de knie of erover. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 mei 2016 @ 11:37:19 #278
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162033632
Ik heb weinig tot geen klachten daarover.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162033634
Ik draag nu een rokje en straks heb ik een cursus op het werk en dan gaat toch echt een lange broek aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162033642
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:37 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb weinig tot geen klachten daarover.
Nee, maar als jij een leraar zou zijn die les moest geven aan 15-jarige meisjes bij wie je de billen onder het broekje uitziet zou je daar misschien anders over denken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 11:41:31 #281
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162033705
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, maar als jij een leraar zou zijn die les moest geven aan 15-jarige meisjes bij wie je de billen onder het broekje uitziet zou je daar misschien anders over denken.
Misschien.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 9 mei 2016 @ 11:42:58 #282
217702 Lonaa
Honger!
pi_162033733
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:41 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Misschien.
Waarschijnlijk niet, maar dat zou wel moeten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162033942
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:36 schreef Sarabi het volgende:
O: groene smoothie
L: iets van salade
D: rijstvellen met surimi en groenten
S: 2 uur danstraining

Vier dagen gebbqt dus ben benieuwd wat de weegschaal deze week zegt
Bij mijn lijstje komt nog een Jillian workout *O*
  maandag 9 mei 2016 @ 11:53:43 #284
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162033965
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, maar dat zou wel moeten.
Dat bedoel ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 9 mei 2016 @ 11:56:51 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_162034043
Zeg fitties vertel eens. Heb ik een trend gemist? Ik zie de laatste tijd overal mensen in hardloopkledij. En dat is op zich niet gek als ze hardlopen, maar net passeerde ik iemand die met een handtas aan het winkelen was in hardloopkleding :? En in cafés, de praxis... Wtf?
disclaimer
  maandag 9 mei 2016 @ 11:57:51 #286
47102 Elvi
miemkwien
pi_162034075
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg fitties vertel eens. Heb ik een trend gemist? Ik zie de laatste tijd overal mensen in hardloopkledij. En dat is op zich niet gek als ze hardlopen, maar net passeerde ik iemand die met een handtas aan het winkelen was in hardloopkleding :? En in cafés, de praxis... Wtf?
Het is een bekend fenomeen:

  maandag 9 mei 2016 @ 11:58:10 #287
217702 Lonaa
Honger!
pi_162034082
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg fitties vertel eens. Heb ik een trend gemist? Ik zie de laatste tijd overal mensen in hardloopkledij. En dat is op zich niet gek als ze hardlopen, maar net passeerde ik iemand die met een handtas aan het winkelen was in hardloopkleding :? En in cafés, de praxis... Wtf?
Das al heel lang zo hoor. :Y

Illustrerend filmpje: :D
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 mei 2016 @ 11:58:28 #288
217702 Lonaa
Honger!
pi_162034091
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het is een bekend fenomeen:

Bwehehehe. GMTA. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 mei 2016 @ 11:58:55 #289
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162034098
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg fitties vertel eens. Heb ik een trend gemist? Ik zie de laatste tijd overal mensen in hardloopkledij. En dat is op zich niet gek als ze hardlopen, maar net passeerde ik iemand die met een handtas aan het winkelen was in hardloopkleding :? En in cafés, de praxis... Wtf?
Valt mij de afgelopen tijd ook vaker op.
Wederom hoort men mij niet klagen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162034122
Ik moet zeggen dat ik na het trainen ook wel eens weinig zin heb om me om te kleden als ik daarna boodschappen moet doen of zo.. Hardloopkleding zit zo lekker :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 mei 2016 @ 12:01:05 #291
217702 Lonaa
Honger!
pi_162034142
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na het trainen ook wel eens weinig zin heb om me om te kleden als ik daarna boodschappen moet doen of zo.. Hardloopkleding zit zo lekker :P
Daar ben ik ook wel schuldig aan ja. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162034170
Oh nee! Ik ga echt wel eerst douchen en omkleden als ik gesport heb. Die kleding (en vooral in combonatie met al het zweet) kan écht niet openbaar hoor :D
  maandag 9 mei 2016 @ 12:04:08 #293
217702 Lonaa
Honger!
pi_162034210
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh nee! Ik ga echt wel eerst douchen en omkleden als ik gesport heb. Die kleding (en vooral in combonatie met al het zweet) kan écht niet openbaar hoor :D
Je moet ook wel eerst opdrogen. ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162034212
Hangt er ook vanaf wat je gedaan hebt, van een duurloopje van een halfuur ga ik niet echt zweten. Behalve misschien in dit weer :P

En soms heb ik ook gewoon dikke care als ik stink, dan wil ik gewoon snel eten hebben :P Sportschool is net zo openbaar als supermarkt toch.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162034246
#teamsporkledingindebuurtsuperyolo
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162034327
Duurloopje van 10 minuten en ik zweet al als een otter met een knal rode kop :+
  maandag 9 mei 2016 @ 12:18:14 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162034515
Ik ga ook gewoon in paardrijkledij boodschappen doen en even langs de bouwmarkt enzo, inclusief lange geruite sokken en suede zitvlak in m'n broek. M'n helm zet ik wel even af _O- Anders moet ik eerst helemaal naar huis rijden en me douchen en omkleden voor ik vervolgens weer de warmte in ga. Ik blijf niet bezig...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162034547
Op een of andere manier vind ik paardrijkleding ook wel wat anders.. dat is toch iets meer 'gekleed' of zo :D
pi_162034603
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Op een of andere manier vind ik paardrijkleding ook wel wat anders.. dat is toch iets meer 'gekleed' of zo :D
Nou, ik kom uit een paardenfamilie, en ik vind paardrijkleding toch een stuk minder flatteus dan hardloopkleding, en die geur ruik je al van 10km afstand :')
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162034641
Ik vind het altijd wel wat hebben :Y
pi_162034647
en vol...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')