abonnement Unibet Coolblue
pi_161942974
Ik vind het wel bijzonder dat een middelmatige coureur maar 3 keer is verslagen sinds 2002(denk ik) en het evengoed doet als Alonso en bijna Hamilton heeft verslagen. Hamilton was over 3 jaar wel iets beter en de belangrijke stats waren ook in het voordeel van Hamilton. Als Button middelmatig is, dan is elke coureur onder Vettel en Hamilton dat ook...
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:36:58 #152
369251 Geralt
of Rivia
pi_161942976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe Ocon dit nieuws aanhoort. Ooit (nou ja, een ruime twee jaar geleden) won hij het F3-kampioenschap waarin Verstappen derde werd. Sindsdien komt Ocon maar langzaam verder, terwijl Verstappen zijn carrière met grote sprongen tegelijk uitbouwt.
Ocon won dat kampioenschap louter en alleen maar omdat Verstappen in het begin een flink aantal keren mechanische pech heeft gehad en vanwege een compleet debiele motorstraf die maar liefst 3 races duurde.
quote:
If an engine needs to be changed, the driver racing the respective car will receive a 10-position grid penalty for the next three races.
Als 1 van die 2 zaken niet gebeurd was had Max die titel gewoon gepakt hoor. Dat weet iedereen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 mei 2016 @ 12:39:14 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161943019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:32 schreef Ferry_76 het volgende:
Vraag me af of het team soms in Kvyat's data van de race in Rusland heeft gezien dat het eraf tikken van Vettel geen ongelukje was..
Ik vraag het me eerder af bij Gutierrez die heel lomp Hülkenberg eraf ramde die op zijn beurt daardoor Haryanto meenam.
http://www.formula1.com/c(...)eos-unseen-best.html

Kvyat hanteert de Russische stijl: de dood of de gladiolen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:42:10 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161943081
Max zijn eerste dag in de RB is op vrijdag de 13e :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161943096
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat expres gedaan is. :X
Dat eerste tikje had iedereen kunnen gebeuren, met name die tweede beuk vind ik op zijn minst apart:

pi_161943102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:42 schreef Rossdale het volgende:
Max zijn eerste dag in de RB is op vrijdag de 13e :o
Zie, mijn DNF is gegrond! :P
Ja doei.
pi_161943178
Weinig respectvol richting Kvyat om hem te degraderen, maar gezien de reputatie van RB niet echt verrassend.

Of deze stap goed is heb ik een dubbel gevoel over. Nieuwe auto, nieuwe engineer en nieuw team. Allemaal nadelen t.o.v. Ricciardo. Het zal tijd kosten om aan te wennen al is het een voordeel dat het nog vroeg in het seizoen is.

Van de andere kant bied het ook voordelen omdat hij nu betrokken wordt bij de ontwikkeling van de auto voor volgend seizoen.
pi_161943295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:32 schreef Ferry_76 het volgende:
Vraag me af of het team soms in Kvyat's data van de race in Rusland heeft gezien dat het eraf tikken van Vettel geen ongelukje was..
Teams kunnen gps gegevens zien alle auto's dus hoe hard Vettel remde voor de bocht en of Kvyat hier al op anticipeerde of pas remde toen Vettel dit deed.

En Stoffel deed het ook niet onaardig in de McLaren en die werd veel later pas op de hoogte gesteld. Denk dat Max vanaf vandaag ieder uur in de Redbull simulator zit te spelen.
.
pi_161943297
Anyway, ik vind het echt een slechte beslissing van Red Bull. In 1 klap kunnen ze 2 carriere's verpesten. Wat ik ook verwacht want een overstap maken middenin het seizoen is heel lastig, ik rate Ricciardo heel hoog en Verstappen heeft nu natuurlijk meer druk. Verder is het sws raar dat ze Kvyat vervangen nadat hij vorig jaar meer punten had dan Ricciardo.
pi_161943315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Anyway, ik vind het echt een slechte beslissing van Red Bull. In 1 klap kunnen ze 2 carriere's verpesten. Wat ik ook verwacht want een overstap maken middenin het seizoen is heel lastig, ik rate Ricciardo heel hoog en Verstappen heeft nu natuurlijk meer druk. Verder is het sws raar dat ze Kvyat vervangen nadat hij vorig jaar meer punten had dan Ricciardo.
Eens. Ik hoop dat het goed uitpakt, uiteraard, maar ik vind het 'vrij' riskant.
Ja doei.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 mei 2016 @ 12:52:16 #161
39237 crew  H_T
2733
pi_161943330
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:30 schreef Fer het volgende:

[..]

Echt geweldig, misschien kan Mclaren beter een Seiko of Casio motor plaatsen
Moeten ze eigenlijk ook direct Jenson Button vervangen door stercoureur Patek Philippe.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:54:42 #162
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_161943374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Anyway, ik vind het echt een slechte beslissing van Red Bull. In 1 klap kunnen ze 2 carriere's verpesten. Wat ik ook verwacht want een overstap maken middenin het seizoen is heel lastig, ik rate Ricciardo heel hoog en Verstappen heeft nu natuurlijk meer druk. Verder is het sws raar dat ze Kvyat vervangen nadat hij vorig jaar meer punten had dan Ricciardo.
Ze zijn niet dom en het is voor hen een risico dat ze klaarblijkelijk klein achten. Ik snap het wel en heb ook het gevoel dat dit een mooie tijd gaat worden.
Ik heb geen signature.
pi_161943447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:54 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ze zijn niet dom en het is voor hen een risico dat ze klaarblijkelijk klein achten. Ik snap het wel en heb ook het gevoel dat dit een mooie tijd gaat worden.
Red Bull is wel vaker radicaal dus dit is geen verassing, maar we hebben al met Fisi in 2009 gezien hoe moeilijk het is om middenin het seizoen naar een ander team te gaan. Fisi was toen hij van FI naar Ferrari ging nergens. Ik verwacht dat dit niet zal gebeuren want Max kent Red Bull al en is ook wat jonger, maar in het begin kan hij het heel lastig hebben wat zeker zijn zelfvertrouwen kan aantasten. We moeten niet vergeten dat hij pas 19 jaar is he.
pi_161943461
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef Geralt het volgende:
OMG VERSTAPPEN VANAF BARCELONA IN DE RB :o _O_ :Y
Kwaliteitpost ^O^ *O*
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:00:24 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_161943503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Anyway, ik vind het echt een slechte beslissing van Red Bull. In 1 klap kunnen ze 2 carriere's verpesten. Wat ik ook verwacht want een overstap maken middenin het seizoen is heel lastig, ik rate Ricciardo heel hoog en Verstappen heeft nu natuurlijk meer druk. Verder is het sws raar dat ze Kvyat vervangen nadat hij vorig jaar meer punten had dan Ricciardo.
Als dat zo is dan blijkt Max toch gewoon niet goed genoeg, ik zie dat niet als verpesten, andere teams zouden ook wat rigoureuzer moeten/mogen zijn.
pi_161943512
Zat me trouwens tijdens die hele 'Max vs Carlos' discussie onlangs af te vragen hoe Sainz het ten opzichte van Kvyat gedaan zou hebben; blijkbaar gaat dat antwoord snel komen!
pi_161943574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:00 schreef Ferry_76 het volgende:
Zat me trouwens tijdens die hele 'Max vs Carlos' discussie onlangs af te vragen hoe Sainz het ten opzichte van Kvyat gedaan zou hebben; blijkbaar gaat dat antwoord snel komen!
En er gaat er eentje afvallen aan het eind van het jaar.
pi_161943584
Geruchten en bij STR kan ie in ieder geval het inhalen oefenen en de start kan ook nog wel wat beters.
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:05:05 #169
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_161943600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Red Bull is wel vaker radicaal dus dit is geen verassing, maar we hebben al met Fisi in 2009 gezien hoe moeilijk het is om middenin het seizoen naar een ander team te gaan. Fisi was toen hij van FI naar Ferrari ging nergens. Ik verwacht dat dit niet zal gebeuren want Max kent Red Bull al en is ook wat jonger, maar in het begin kan hij het heel lastig hebben wat zeker zijn zelfvertrouwen kan aantasten. We moeten niet vergeten dat hij pas 19 jaar is he.
18 zelfs pas.
Ik heb geen signature.
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:05:08 #170
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_161943601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Red Bull is wel vaker radicaal dus dit is geen verassing, maar we hebben al met Fisi in 2009 gezien hoe moeilijk het is om middenin het seizoen naar een ander team te gaan. Fisi was toen hij van FI naar Ferrari ging nergens. Ik verwacht dat dit niet zal gebeuren want Max kent Red Bull al en is ook wat jonger, maar in het begin kan hij het heel lastig hebben wat zeker zijn zelfvertrouwen kan aantasten. We moeten niet vergeten dat hij pas 19 jaar is he.
Hij is pas 18. In september wordt hij 19. ;)

Ik verwacht niet dat Max grote problemen heeft met de overstap. Hij past zich tot nu toe altijd moeiteloos aan en de RBR is geen wereld van verschil ten opzichte van de Toro Rosso. Neemt niet weg dat dit toch een opmerkelijke wissel is, zo vroeg in het seizoen al.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:05:19 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161943610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie, mijn DNF is gegrond! :P
Zolang dat tijdens de vrije trainingen is vind ik het prima :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2016 @ 13:07:28 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161943666
Jos meldt trouwens dat het een meerjaren deal is met Red Bull
pi_161943681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:05 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Hij is pas 18. In september wordt hij 19. ;)

Ik verwacht niet dat Max grote problemen heeft met de overstap. Hij past zich tot nu toe altijd moeiteloos aan en de RBR is geen wereld van verschil ten opzichte van de Toro Rosso. Neemt niet weg dat dit toch een opmerkelijke wissel is, zo vroeg in het seizoen al.
Het is toch anders. Nieuwe mechanics, nieuwe teambaas, nieuwe engineer(?), meer aandacht van pers, minder vrijheid etc etc. 10 tallen dingen zullen veranderen en het is afwachten hoe hij dit zal oppakken, verder zal hij nu ook tegen betere coureurs vechten die niet zo makkelijk aan de kant zullen gaan. Hij zal dus meer respect moeten tonen anders gaat hij Kvyat dingen doen.
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:12:06 #175
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_161943756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Het is toch anders. Nieuwe mechanics, nieuwe teambaas, nieuwe engineer(?), meer aandacht van pers, minder vrijheid etc etc. 10 tallen dingen zullen veranderen en het is afwachten hoe hij dit zal oppakken, verder zal hij nu ook tegen betere coureurs vechten die niet zo makkelijk aan de kant zullen gaan. Hij zal dus meer respect moeten tonen anders gaat hij Kvyat dingen doen.
Ik denk dat hij al heel wat mensen kent daar. Natuurlijk, veel dingen zijn ook nieuw. Maar ook bij zijn debuut was er flink wat druk, want zou dat jochie van 17 geen hele rare dingen doen tussen al die 'volwassen' coureurs? Toen lag hij ook onder een vergrootglas. Maar als je ziet hoe relaxed hij overal mee omgaat, dan denk ik dat hij ook met deze druk goed kan omgaan. Tot nu toe heeft hij mij bij elke stap in zijn carrière verbaasd, dus dat mag hij nu ook weer doen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')