abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 3 mei 2016 @ 16:40:39 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161899139
De eigen verklaring van Mattie
quote:
Beste allemaal,

Zoals jullie merken heb ik even wat tijd voor mezelf genomen.

Mijn leven staat op dit moment bol van emoties waardoor ik mezelf moet terugvinden en herpakken. Dit kost meer tijd dan ik gehoopt had.

De kwetsbaarheid van twee pasgeboren kinderen brengt me naar plekken van mezelf die ik nog niet kende. Er is in de meeste extreme vormen angst, geluk, verdriet.

Maar de afgelopen periode heeft vooral ongeloof de boventoon gevoerd toen bleek dat ik niet de biologische vader ben van de twee vechtertjes.

Iets wat ik op het moment van schrijven nog steeds niet lijk te beseffen. Ik ben in de war.

Het liefst had ik ervoor gekozen om dit op mijn eigen tijd, onder de radar, met alle betrokkenen vorm te geven. Echter de situatie bleek onhoudbaar. Ik en mijn familie kunnen niet langer het enorme medeleven rondom de kinderen op de juiste manier ontvangen.

Wel wil ik iedereen vragen niet primair verwijten te maken of te veroordelen. Dat doe ik zelf ook niet. Deze situatie kent alleen maar verliezers, en van alle emoties brengt boos zijn je altijd het minst ver.

Dit met Kirsten op een vredige manier en als volwassen mensen oplossen geeft me nu de meeste kracht en houvast.

De komende periode zullen we gaan gebruiken om ons verhaal af te sluiten, en daarna los van elkaar opnieuw te beginnen.

Bedankt voor al jullie liefde, en tot binnenkort.

Mattie

We vragen iedereen de privacy van Mattie, Kirsten en hun familie en vrienden te respecteren.
http://qmusic.nl/nieuws/een-bericht-van-mattie


WTF. :{


De voorgeschiedenis:
quote:
Qmusic-dj Mattie Valk (30) kan zich nog als de dag van gisteren herinneren dat hij en zijn vriendin Kirsten begin december te horen kregen dat ze toch nog ouders worden. ,,We hadden er helemaal geen rekening meer mee gehouden'', aldus Mattie vanmorgen in de radio-uitzending. Het stel had in januari 2015 te horen gekregen niet op de natuurlijke wijze kinderen te kunnen krijgen. ,,Maar in december zei de arts: ik zie toch leven, dat is een klein wonder.''

Het is ergens begin december als Mattie Valk en zijn vriendin Kirsten het goede nieuws over de zwangerschap van de dokter vernemen. ,,Toen Kirsten me vervolgens vertelde dat ze in verwachting is van een tweeling, heb ik uren door ons huis lopen ijsberen. Ik wist echt niet wat me was overkomen'', vertelde Mattie maandag aan zijn ochtendshow-collega Wietze de Jager.

Mattie Valk liet in de uitzending op uiterst persoonlijke en emotionele wijze doorschemeren hoe hij en Kirsten een jaar geleden werden geconfronteerd met de mededeling dat ze niet op de natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen. ,,Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al'', aldus Mattie die al 12 jaar een relatie heeft met zijn grote liefde Kirsten. ,,Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.

Medische molen
Kirsten en Mattie besloten op dat moment bewust niet de medische molen van bijvoorbeeld hormoonbehandelingen in te gaan. Mattie verklaart: ,,We zijn heel gelukkig. Ik heb het mooiste werk van de wereld, vrienden, familie en de liefde van mijn leven. Ik en Kirsten zijn met recht gezegende mensen.'' En: ,,Ik ken helaas veel voorbeelden van mensen om me heen waarbij kinderen krijgen, net als bij ons, geen vanzelfsprekendheid is. Dat trekt bij veel mensen een enorme wissel op hun relatie. Logisch, want als een kinderwens niet in vervulling kan gaan is dat natuurlijk erg verdrietig.''

Mattie en zijn levenpartner wilden, na het slechte bericht in januari 2015, niet dat de onvervulde kinderwens op dat moment de hoofdrol zou gaan spelen in hun leven. ,,Ik wilde zeker niet mijn kop in het zand steken, maar genieten van vandaag de dag, omdat ik nu zo gelukkig ben. Dus besloten Kirsten en ik de kinderwens voorlopig even te parkeren. Dit met het idee: we kijken wel wanneer en hoe we er toch voor willen gaan.''

Wonder
Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''. Volgens Mattie verloopt de zwangerschap van Kirsten, nu 14 weken, voorspoedig. Ze is op 2 juli uitgerekend ,,Het is retespannend dat er iets in haar buik groeit'', aldus Mattie die het geslacht van de tweeling nog zegt te weten. Met een brede grijns: ,,Dat wil ik zo snel mogelijk. Dat is handiger voor iedereen die ons cadeautjes wil geven.'' Valk is toevallig in juli een maand vrij. ,,Dat wordt dus geen vakantie op Ibiza maar gewoon een paar weken Playa del Hendrik-Ido-Ambacht.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtml


tijdlijn:

December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over

Veel voorkomende misverstanden:

- Mattie is niet de religieuze, dat is Wietze
- Mattie heeft in principe 3 jaar de tijd om de erkenning terug te draaien

[ Bericht 21% gewijzigd door Ole op 04-05-2016 17:05:54 ]
pi_161899181
https://www.facebook.com/(...)18497&type=3&theater

Al die radiofiguren reageren, maar geen like/reactie van Krstn :o

Wel van d'r zusje (?) :9

pi_161899270
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18497&type=3&theater

Al die radiofiguren reageren, maar geen like/reactie van Krstn :o

Wel van d'r zusje (?) :9

[ afbeelding ]
Zusje ziet er beter uit :Y
  dinsdag 3 mei 2016 @ 16:46:32 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161899298
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:45 schreef Xeor het volgende:

[..]

Zusje ziet er beter uit :Y
Zouden de kindjes van haar zusje zijn?
pi_161899313
4 oktober, toen was het gebeurd toch:



Zij liep dus de single/singelloop. Of ze is ergens anders zo bezweet van, kan ook.
pi_161899315
Dit was trouwens tijdens de singelloop/singleloop

Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_161899334
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:46 schreef NoXia het volgende:

[..]

Zouden de kindjes van haar zusje zijn?
Wie weet heeft het zusje wel een piemol!!!!
pi_161899356
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef mjh487 het volgende:
Dit was trouwens tijdens de singelloop/singleloop

[ afbeelding ]
die tanden, dat gebit, dat tandvlees.....

net zo erg als dat gebit van Joyce Lantema... ook een kutwijf trouwens

dit is Joyce: vanaf 00:50 tot 01:10

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 16:50:21 ]
  dinsdag 3 mei 2016 @ 16:49:16 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161899367
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
4 oktober, toen was het gebeurd toch:

[ afbeelding ]

Zij liep dus de single/singelloop. Of ze is ergens anders zo bezweet van, kan ook.
Zie je die schaduw? Dat is em!
pi_161899796
In het kader van #feitjes:

December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:07:10 #11
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_161899818
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:49 schreef NoXia het volgende:

[..]

Zie je die schaduw? Dat is em!
Gvd, kappen nou! _O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_161899829
Dit artikel biedt wel een mooi overzicht van de aanloop naar de clusterfuck:

quote:
Qmusic-dj Mattie Valk (30) kan zich nog als de dag van gisteren herinneren dat hij en zijn vriendin Kirsten begin december te horen kregen dat ze toch nog ouders worden. ,,We hadden er helemaal geen rekening meer mee gehouden'', aldus Mattie vanmorgen in de radio-uitzending. Het stel had in januari 2015 te horen gekregen niet op de natuurlijke wijze kinderen te kunnen krijgen. ,,Maar in december zei de arts: ik zie toch leven, dat is een klein wonder.''

Het is ergens begin december als Mattie Valk en zijn vriendin Kirsten het goede nieuws over de zwangerschap van de dokter vernemen. ,,Toen Kirsten me vervolgens vertelde dat ze in verwachting is van een tweeling, heb ik uren door ons huis lopen ijsberen. Ik wist echt niet wat me was overkomen'', vertelde Mattie maandag aan zijn ochtendshow-collega Wietze de Jager.

Mattie Valk liet in de uitzending op uiterst persoonlijke en emotionele wijze doorschemeren hoe hij en Kirsten een jaar geleden werden geconfronteerd met de mededeling dat ze niet op de natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen. ,,Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al'', aldus Mattie die al 12 jaar een relatie heeft met zijn grote liefde Kirsten. ,,Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.

Medische molen
Kirsten en Mattie besloten op dat moment bewust niet de medische molen van bijvoorbeeld hormoonbehandelingen in te gaan. Mattie verklaart: ,,We zijn heel gelukkig. Ik heb het mooiste werk van de wereld, vrienden, familie en de liefde van mijn leven. Ik en Kirsten zijn met recht gezegende mensen.'' En: ,,Ik ken helaas veel voorbeelden van mensen om me heen waarbij kinderen krijgen, net als bij ons, geen vanzelfsprekendheid is. Dat trekt bij veel mensen een enorme wissel op hun relatie. Logisch, want als een kinderwens niet in vervulling kan gaan is dat natuurlijk erg verdrietig.''

Mattie en zijn levenpartner wilden, na het slechte bericht in januari 2015, niet dat de onvervulde kinderwens op dat moment de hoofdrol zou gaan spelen in hun leven. ,,Ik wilde zeker niet mijn kop in het zand steken, maar genieten van vandaag de dag, omdat ik nu zo gelukkig ben. Dus besloten Kirsten en ik de kinderwens voorlopig even te parkeren. Dit met het idee: we kijken wel wanneer en hoe we er toch voor willen gaan.''

Wonder
Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''. Volgens Mattie verloopt de zwangerschap van Kirsten, nu 14 weken, voorspoedig. Ze is op 2 juli uitgerekend ,,Het is retespannend dat er iets in haar buik groeit'', aldus Mattie die het geslacht van de tweeling nog zegt te weten. Met een brede grijns: ,,Dat wil ik zo snel mogelijk. Dat is handiger voor iedereen die ons cadeautjes wil geven.'' Valk is toevallig in juli een maand vrij. ,,Dat wordt dus geen vakantie op Ibiza maar gewoon een paar weken Playa del Hendrik-Ido-Ambacht.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtml

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 17:12:57 ]
pi_161899892
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dit artikel biedt wel een mooi overzicht van de aanloop naar de clusterfuck:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtml
Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:14:05 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161899947
Waar was Kirsten begin oktober??
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161900022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:14 schreef Andromache het volgende:
Waar was Kirsten begin oktober??
Singelloop, Breda
pi_161900064
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef mjh487 het volgende:
Dit was trouwens tijdens de singelloop/singleloop

[ afbeelding ]
Ze lijkt echt op mijn Stacey.
U MAD?
pi_161900122
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ze lijkt echt op mijn Stacey.
Niks van jou bij
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2016 @ 17:24:23 #18
43556 miss_dynastie
pi_161900126
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
In het kader van #feitjes:

December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over.
Volgens mij mag daarbij dat de tweeling een week eerder geboren is op 22 maart 2016.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:30:37 #19
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161900240
Maar wie is de echte vader.........
SOONY
pi_161900247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niks van jou bij
Jij weet dat.
U MAD?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:33:40 #21
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161900303
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Singelloop, Breda
Bekend. En verder? Nog foto's opgedoken?

Het slechtste in mij komt naar boven nu :@
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:36:53 #22
91409 JustinK
Lepel :+
pi_161900352
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:30 schreef DKUp het volgende:
Maar wie is de echte vader.........
Ik denk een mattie van 'm...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_161900599
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:36 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ik denk een mattie van 'm...
:')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:49:39 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161900619
Wat ik altijd raar gevonden heb in het verhaal hè... Kennelijk kreeg Miep een echo zonder te weten zwanger te zijn (waarom??? Ze zaten niet in de medische molen) en Mattie was daar kennelijk zelf niet bij (want zijn vriendin vertelde later dat het een tweeling is) :?.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:51:54 #25
62419 CherryLips
chocoholic
pi_161900655
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18497&type=3&theater

Al die radiofiguren reageren, maar geen like/reactie van Krstn :o

Wel van d'r zusje (?) :9

[ afbeelding ]
:9~
Tap tap tap
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:53:20 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161900672
Trouwens wel shocking te realiseren dat ze op dit moment eigenlijk nog twee hele maanden zwanger had moeten zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Burdie op 03-05-2016 19:18:29 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:56:51 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_161900736
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
Waarom zou je niet van een klein wondertje uit kunnen gaan? Ik was bezig met ICSI (ivf een stapje verder zeg maar) en bleek ook spontaan zwanger...
Sterker nog, na die icsi-behandelingen (en kindjes daaruit) heb ik nóg een kindje spontaan gekregen..

Ik heb geen arts raar zien kijken hoor...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2016 @ 17:57:10 #28
43556 miss_dynastie
pi_161900743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Burdie het volgende:
Wat ik altijd raar gevonden heb in het verhaal hè... Kennelijk kreeg Miep een echo zonder te weten zwanger te zijn (waarom??? Ze zaten niet in de medische molen) en Mattie was daar kennelijk zelf niet bij (want zijn vriendin vertelde later dat het een tweeling is) :?.
De dokter vertelde hen samen dat zij zwanger was, maar zij vertelde hem van de tweeling- misschien was hij niet mee naar de echo omdat ze al een vroege echo hadden gehad oid? Want de meeste mannen proberen bij de eerste echo wel aanwezig te zijn, dus misschien is het zoiets.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:00:13 #29
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_161900794
Ik vraag me af of de dames die zoveel compassie hebben met die Kirsten, zelf ook een buitenechtelijk kind geworpen hebben zonder het op te biechten aan hun partner.
´
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:02:37 #30
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161900838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
verdomme, ga je een dag werken loop je bijna 2 topics achter
effe bijlezen
meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader

*doorstrepen wat niet van toepassing is
pi_161900877

Was dit Kirsten toevallig?
U MAD?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:07:26 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161900946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader

*doorstrepen wat niet van toepassing is
Nee, niet weer hè :')
Wietze is de religieuze van het stel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161900956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader

*doorstrepen wat niet van toepassing is
Wietze is de gelovige :')_
pi_161901035
OpenSpleetGate...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:12:58 #35
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161901036
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, niet weer hè :')
Wietze is de religieuze van het stel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wietze is de gelovige :')_
ach ja, gelukkig klopt de rest wel
pi_161901052
Deel vijf alweer? :o
pi_161901069
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:15:52 #38
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161901086
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
:')
denk eerder dat t probleem zal liggen in dat hij geen vrouw meer durft te vertrouwen
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:16:16 #39
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_161901096
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
Jij denkt dat elke vrouw broeds is en zit te wachten op die jankerds?
´
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:18:42 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161901134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]


[..]

ach ja, gelukkig klopt de rest wel
iig 1 van de vier beweringen klopt :Y.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:19:19 #41
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161901144
Deel 5 alweer. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:20:29 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161901158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De dokter vertelde hen samen dat zij zwanger was, maar zij vertelde hem van de tweeling- misschien was hij niet mee naar de echo omdat ze al een vroege echo hadden gehad oid? Want de meeste mannen proberen bij de eerste echo wel aanwezig te zijn, dus misschien is het zoiets.
Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?
En op de echofoto die hij overal laat zien, zie je duidelijk een tweeling, op de foto echt niet ouder dan een week of 8. Oktober verwekt, echo van begin december, dat kan kloppen, maar Mattie was er dus kennelijk niet bij.
KuikenGuppy
pi_161901165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]


[..]

ach ja, gelukkig klopt de rest wel
1luv
pi_161901201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
Her gebeurt op zich wel vaker dat de vrouw dan toch zwanger blijkt. In mijn omgeving ook gezien en die vrouw was echt wel trouw. Er staat ook "waarschijnlijk".
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 18:29:58 #45
382129 crew  Donna
pi_161901326
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:53 schreef Burdie het volgende:
Trouwens wel shocking te realiseren dat ze eigenlijk nog twee hele maanden zwanger had moeten zijn.
3 ;)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:30:41 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161901340
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

3 ;)
Mei->juli, twee maanden.
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 18:32:41 #47
382129 crew  Donna
pi_161901382
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mei->juli, twee maanden.
Oh vanaf nu. Ik dacht vanaf de geboorte :) Sorry.
pi_161901386
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mei->juli, twee maanden.
Maar de kinderen zijn geboren in maart.
pi_161901449
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
Als dat jouw eerste gedachte zou zijn, zegt dat meer over jou.
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2016 @ 18:37:32 #50
43556 miss_dynastie
pi_161901510
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?
En op de echofoto die hij overal laat zien, zie je duidelijk een tweeling, op de foto echt niet ouder dan een week of 8. Oktober verwekt, echo van begin december, dat kan kloppen, maar Mattie was er dus kennelijk niet bij.
Maar waar haal je dat uit dan? Ik denk dat ze wel wist dat ze zwanger was (en hij ook, want ze waren samen bij de dokter toen ze hoorden van de zwangerschap), maar niet van een tweeling- dat heeft ze haar vriend dus na de echo verteld.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')