Als stationman kan ik dat alleen maar beamen. Echter is de E39 M5 alleen als sedan geleverd. Die jij laat zien vind ik persoonlijk qua model niet echt mooi. En dat is een E61 M5, die heeft een V10 Alleen de E34 is nog als station geleverd als M5. Maar de E39 rijdt ECHT heel goed, zelf nog niet met een E6x gereden helaas.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Gave bak maar net niet de juiste.
De M5 Touring is veel gaver een stationbak met dezelfde V8 en 400 paarden
Dan wel de M5 badges eraf halen natuurlijk dat je een wolf in schaapskleren hebt
Deze bvb;
[ afbeelding ]
http://www.autotrader.nl/(...)e-m5-high-executive/
Tiffquote:
E34 M5 Touring is sowieso bokge*l! Maar de E39 vind ik ook nog steeds erg mooi, zeker de facelift. Eigenlijk de laatste ingetogen M5. Alleen de uitlaten verraden 'm. Want een M-pakket zag er gewoon hetzelfde uit verder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke kar, maar persoonlijk vind ik een E34 de dikste M.
Heb nooit veel gehad met die nieuwere Beemerts.
De E39 M5 weegt ook al 1700kg Maar moet zeggen dat je dat niet echt merkt. Mijn E34 van ruim 1700kg komt ook behoorlijk goed de bocht om.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:27 schreef Hyperdude het volgende:
Eigenlijk vind ik een 5-serie te groot/zwaar om 'sportief' te zijn. E39 was nog een beetje compact, maar mijn F11 is bijna 5 meter lang en 1800KG.
Wel mooi doortrekken met die oude V8
HEY! Kaap je mijn topic nou met zo een halfgare concurrent van ons? Helaas hebben wij niet zo een budgetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |