abonnement Unibet Coolblue
pi_162294194
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Overrated, na 2 dagen heeft toch iedereen ruzie met elkaar :P

Maar crapzooi van je oma... Achterlijk gedoe ook allemaal met oud en ziek worden. :(
Dat valt wel mee nu iedereen 30+ is. Alleen als m'n broer en z'n meegaan word ik altijd een beetje chagrijnig, maar die gingen niet mee.
Tap tap tap
pi_162294319
Met een paar stelletjes op vakantie gaan. Ook vaak goed voor een hoop kift. Uiteraard hoofdzakelijk veroorzaakt door de vrouwen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_162294452
Laptoptas is goedgekeurd O+ Hij ruikt nog lekker chemisch O+
Tap tap tap
pi_162294756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Laptoptas is goedgekeurd O+ Hij ruikt nog lekker chemisch O+
Verschrikkelijk vind ik dat altijd. Bij de hoes van van mijn e-reader heb ik hem wekenlang bij het open raam gelegd om die lucht niet binnen in huis te hebben.

Nou kwam die ook wel uit China, dus extra chemisch :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_162295386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verschrikkelijk vind ik dat altijd. Bij de hoes van van mijn e-reader heb ik hem wekenlang bij het open raam gelegd om die lucht niet binnen in huis te hebben.

Nou kwam die ook wel uit China, dus extra chemisch :')
Nee heerlijk juist O+ Was laatst met m'n zus bij de Leen Bakker en toen hebben we even aan de kleden gesnuffeld toen niemand keek :@
Tap tap tap
pi_162295553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee heerlijk juist O+ Was laatst met m'n zus bij de Leen Bakker en toen hebben we even aan de kleden gesnuffeld toen niemand keek :@
_O-

Man achter de bewakingsmonitor:"Die twee daar bij de kleden zijn niet helemaal goed hoor Jan, ik zeg het je..."
-"Ach, ik winkelende vrouwen wel raarder gedrag zien vertonen....".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_162295751
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

_O-

Man achter de bewakingsmonitor:"Die twee daar bij de kleden zijn niet helemaal goed hoor Jan, ik zeg het je..."
-"Ach, ik winkelende vrouwen wel raarder gedrag zien vertonen....".
Ach, ik ga ook weleens sneaky ergens in een hoekje staan om m'n broek flink op te hijsen.
Tap tap tap
pi_162295779
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee heerlijk juist O+ Was laatst met m'n zus bij de Leen Bakker en toen hebben we even aan de kleden gesnuffeld toen niemand keek :@
De geur van nieuw tapijt.....
A mind with a heart of it's own
pi_162295818
quote:
17s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De geur van nieuw tapijt.....
En nieuwe matrassen O+
Tap tap tap
pi_162298992
Ow heerlijk, FC Twente degradeert en heel Facebook ontploft met mensen die niet kunnen lezen.
A mind with a heart of it's own
pi_162299018
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ach, ik ga ook weleens sneaky ergens in een hoekje staan om m'n broek flink op te hijsen.
Dat doe ik ook altijd :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_162299063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:12 schreef CherryLips het volgende:
En we zouden vrijdag met de hele family op vakantie gaan :')
De afgelopen 8 jaar gebeurde er altijd wat met mijn Oma als wij een uitje/avondje weg/vakantie hadden gepland.

Dat zal nu nooit meer gebeuren ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 18 mei 2016 @ 18:00:20 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162299827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:23 schreef DrMarten het volgende:
Ow heerlijk, FC Twente degradeert en heel Facebook ontploft met mensen die niet kunnen lezen.
Wat lezen ze verkeerd dan?
pi_162300105
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat lezen ze verkeerd dan?
Dat degraderen als straf helemaal niet kan. En dat kan ook inderdaad niet, maar dat doet de KNVB ook niet. Die trekken de licentie in, maar verlenen wel direct een nieuwe licentie. En met een nieuwe licentie stap je op het laagste niveau in.
A mind with a heart of it's own
pi_162301638
Ow god, Sylvana Simons heeft weer iets nieuws verzonnen om aandacht te krijgen :{
A mind with a heart of it's own
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:26:21 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162305246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat degraderen als straf helemaal niet kan. En dat kan ook inderdaad niet, maar dat doet de KNVB ook niet. Die trekken de licentie in, maar verlenen wel direct een nieuwe licentie. En met een nieuwe licentie stap je op het laagste niveau in.
Maar t resultaat is t zelfde, ander niveau spelen.
Als Zeggen ze t op t nieuws (Radio) dan ook niet echt duidelijk
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:46:34 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_162316663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat degraderen als straf helemaal niet kan. En dat kan ook inderdaad niet, maar dat doet de KNVB ook niet. Die trekken de licentie in, maar verlenen wel direct een nieuwe licentie. En met een nieuwe licentie stap je op het laagste niveau in.
Die club is dus binnen een paar maanden failliet, met dat wisselgeld wat je binnen de JL krijgt kan de club niet overleven. Dank je wel, Joop.
For great justice!
pi_162317227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Die club is dus binnen een paar maanden failliet, met dat wisselgeld wat je binnen de JL krijgt kan de club niet overleven. Dank je wel, Joop.
dat is afwachten, hangt er ook helemaal vanaf wat er in de kleine lettertjes van het crediteurenakkoord en spelerscontracten staat, hangt er vanaf wat het bedrijfsleven gaat doen enz....
Ook afwachten wat de CSR als advies geeft en wat de KNVB daarmee doet. Weer fijn zo'n niet bindend advies.
Erg veel onduidelijkheden en veel voer voor juristen.
A mind with a heart of it's own
pi_162325309
Beestjes naar de vakantie-opvang, stil in huis ;(
Tap tap tap
pi_162325772
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Beestjes naar de vakantie-opvang, stil in huis ;(
Vakantie gaat dus wel door vooralsnog?
A mind with a heart of it's own
pi_162325896
Mag ik hier even gezegd hebben dat ik die nieuwe single van Beyonce een enorme grafplaat vind?
Kan er exht helemaal niks mee terwijl ie door iedereen van alle kanten de hemel in geprezen wordt :r
A mind with a heart of it's own
pi_162325945
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vakantie gaat dus wel door vooralsnog?
Als het goed is wel ja.
Oma zit nu ook in de vakantie-opvang, zeg maar :') Alleen klote dat ik geen tijd heb om langs te gaan, gisteravond supersaaie vergadering van de VvE waar ik al drie jaar niet was geweest (weet nu weer waarom) en ben de halve middag kwijt geweest om die beesten weg te brengen.
Tap tap tap
pi_162326665
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Die club is dus binnen een paar maanden failliet, met dat wisselgeld wat je binnen de JL krijgt kan de club niet overleven. Dank je wel, Joop.
Eea zal afhangen van hoe coulant de gemeente Enschede en de sponsors zich opstellen. Als die een beetje schappelijk zijn zal je nog drastisch moeten saneren (echt botte bijlstijl) maar als dat vakkundig gebeurt kan je dat als club prima overleven. En dan moet je niet eens raar staan te kijken als ze binnen 3-4 jaar weer meedoen voor Europees voetbal.

Zelfs een faillissement hoeft niet het definitieve einde te zijn. Je kan in principe gewoon een nieuw 'Twente' beginnen. Rangers is in Schotland ook uit de as herrezen. Je hebt er wel competente mensen voor nodig en een achterban in de vorm van lokale geldschieters (van sponsors kan je nauwelijks meer spreken in zo'n situatie :') ), supporters en gemeente.

Al met al een bijzonder hachelijke situatie voor de club maar met wat geluk en kunde kán je het te boven komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_162326673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als het goed is wel ja.
Oma zit nu ook in de vakantie-opvang, zeg maar :') Alleen klote dat ik geen tijd heb om langs te gaan, gisteravond supersaaie vergadering van de VvE waar ik al drie jaar niet was geweest (weet nu weer waarom) en ben de halve middag kwijt geweest om die beesten weg te brengen.
Een telefoontje en/of bosje bloemen/kaartje doet ook altijd een hoop (tenminste bij mijn oma indertijd wel). Ga je langs als je weer terug bent.
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')