abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:10:33 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161893945
quote:
Beste allemaal,

Zoals jullie merken heb ik even wat tijd voor mezelf genomen.

Mijn leven staat op dit moment bol van emoties waardoor ik mezelf moet terugvinden en herpakken. Dit kost meer tijd dan ik gehoopt had.

De kwetsbaarheid van twee pasgeboren kinderen brengt me naar plekken van mezelf die ik nog niet kende. Er is in de meeste extreme vormen angst, geluk, verdriet.

Maar de afgelopen periode heeft vooral ongeloof de boventoon gevoerd toen bleek dat ik niet de biologische vader ben van de twee vechtertjes.

Iets wat ik op het moment van schrijven nog steeds niet lijk te beseffen. Ik ben in de war.

Het liefst had ik ervoor gekozen om dit op mijn eigen tijd, onder de radar, met alle betrokkenen vorm te geven. Echter de situatie bleek onhoudbaar. Ik en mijn familie kunnen niet langer het enorme medeleven rondom de kinderen op de juiste manier ontvangen.

Wel wil ik iedereen vragen niet primair verwijten te maken of te veroordelen. Dat doe ik zelf ook niet. Deze situatie kent alleen maar verliezers, en van alle emoties brengt boos zijn je altijd het minst ver.

Dit met Kirsten op een vredige manier en als volwassen mensen oplossen geeft me nu de meeste kracht en houvast.

De komende periode zullen we gaan gebruiken om ons verhaal af te sluiten, en daarna los van elkaar opnieuw te beginnen.

Bedankt voor al jullie liefde, en tot binnenkort.

Mattie

We vragen iedereen de privacy van Mattie, Kirsten en hun familie en vrienden te respecteren.
http://qmusic.nl/nieuws/een-bericht-van-mattie


WTF. :{
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:11:22 #2
403253 Meke
after all this time? always.
pi_161893958
Jij hebt echt geen geduld hè :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:12:28 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161893980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, mannen zijn gewoon trots dat hun zaakje echt blijkt te werken, en niet alleen maar steigert op commando.
Daar geloof ik niet zo in. Het vooral leuk dat het allemaal goed werkt, maar trots is iets heel anders. Dit heb je niet zelf in de hand. Trots ben je als je ergens hard voor hebt gewerkt. Daar valt een kwartiertje batsen niet echt onder volgens mij :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:19:09 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161894101
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:11 schreef Meke het volgende:
Jij hebt echt geen geduld hè :+
:+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet zo in. Het vooral leuk dat het allemaal goed werkt, maar trots is iets heel anders. Dit heb je niet zelf in de hand. Trots ben je als je ergens hard voor hebt gewerkt. Daar valt een kwartiertje batsen niet echt onder volgens mij :')
Kwartiertje? Een echte man houdt het 2 uur vol. :7
pi_161894105
Als je jezelf extra mannelijk voelt omdat je een kind (of wat) hebt verwekt, is dat toch prima?
Als je het niet voelt, ook.
Don't you love her madly?
pi_161894111
Kan het nu misschien weer over Mattie gaan?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:20:12 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161894126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:19 schreef Lovechild het volgende:
Als je jezelf extra mannelijk voelt omdat je een kind (of wat) hebt verwekt, is dat toch prima?
Als je het niet voelt, ook.
Super, dank je. Dit maakt mijn dag weer goed.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:24:16 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_161894189
De meeste mannen gaan al door het dolle als hun drol net wat groter is of een bepaalde vorm heeft.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:25:50 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161894204
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:24 schreef amaranta het volgende:
De meeste mannen gaan al door het dolle als hun drol net wat groter is of een bepaalde vorm heeft.
ratemypoo.com
pi_161894216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Super, dank je. Dit maakt mijn dag weer goed.
Nou die van Mattie nog.
Don't you love her madly?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:28:17 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161894241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:24 schreef amaranta het volgende:
De meeste mannen gaan al door het dolle als hun drol net wat groter is of een bepaalde vorm heeft.
Of als ze harder scheten laten als anders.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161894319
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 05:33 schreef Gnittoo het volgende:

Als je de hele zwangerschap en alles dat er aan vooraf ging deelt op de radio en vervolgens verdwijnt van de radio komen er natuurlijk van iedereen vragen.
Maar is hij dan van de radio verdwenen omdat hij niet de vader van de kinderen is?

Ik vind het vrij egoïstisch en onnodig om met deze info naar buiten te treden.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:37:13 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161894381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Za het volgende:

[..]

Maar is hij dan van de radio verdwenen omdat hij niet de vader van de kinderen is?

Ik vind het vrij egoïstisch om op deze wijze met de info naar buiten te treden.
Ik denk dat hij een aardige depressie doormaakt op dit moment. Ik zou dan ook lekker thuis blijven.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:37:41 #14
403253 Meke
after all this time? always.
pi_161894388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Za het volgende:

[..]

Maar is hij dan van de radio verdwenen omdat hij niet de vader van de kinderen is?

Ik vind het vrij egoïstisch om op deze wijze met de info naar buiten te treden.
Nou, ik denk in eerste instantie een periode vrij vanwege de geboorte van de kinderen en het overweldigende effect dat twee van die premature meisjes op je hebben en dat zal in de loop van de afgelopen week wel veranderd zijn in traumaverwerking
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_161894394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Za het volgende:

[..]

Maar is hij dan van de radio verdwenen omdat hij niet de vader van de kinderen is?

Ik vind het vrij egoïstisch en onnodig om met deze info naar buiten te treden.
Nee hij was al even van de radio verdwenen aangezien die kinderen met 26 weken geboren zijn, en dat dus kantje boord was (of is).
pi_161894440
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Za het volgende:

[..]

Maar is hij dan van de radio verdwenen omdat hij niet de vader van de kinderen is?

Ik vind het vrij egoïstisch en onnodig om met deze info naar buiten te treden.
In de brief staat dat hij het ook voor zijn familie doet, wat best logisch is.
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind 'm nog vrij netjes in die brief, hij vraagt om rust en respect, óók voor haar. Ik kan me voorstellen dat het onwijs pijnlijk is, ook voor zijn familie, als je continu vragen krijgt over die tweeling, mensen je sterkte wensen etc, en je dan maar moet doen alsof alles koek en ei is. Dát is de reden dat hij hier nu mee naar buiten komt. En natuurlijk heeft hij zichzelf in die positie gebracht, door eerder in het traject zo open te zijn. Maar ik zie niet hoe dat een steek naar haar was/is.
pi_161894480
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:37 schreef Loveless85 het volgende:

Nee hij was al even van de radio verdwenen aangezien die kinderen met 26 weken geboren zijn, en dat dus kantje boord was (of is).
Dan zal het wel misschien wel meevallen met al die vragen van iedereen (zoals geopperd door Gnittoo als reden om publiekelijk zijn vaderschap te ontkennen).
Mensen willen mogelijk sterkte wensen, wat is daar mis mee, ookal ben je niet de biologische vader?

Plenty mannen brengen kinderen groot wetende dat het niet hun eigen kinderen zijn, en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
pi_161894504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:40 schreef Chai het volgende:

In de brief staat dat hij het ook voor zijn familie doet, wat best logisch is.

Ik vind het helemaal niet logisch? Wat heeft zijn familie eraan als de media hierover berichten?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:44:23 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161894511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef Za het volgende:

[..]

Dan zal het wel misschien wel meevallen met al die vragen van iedereen (zoals geopperd door Gnittoo als reden om publiekelijk zijn vaderschap te ontkennen).
Mensen willen mogelijk sterkte wensen, wat is daar mis mee, ookal ben je niet de biologische vader?

Plenty mannen brengen kinderen groot wetende dat het niet hun eigen kinderen zijn, en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
Jij snapt niet wat de 'big deal' is als iemand ontdekt dat zijn kinderen zijn kinderen niet zijn?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:44:30 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161894513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Za het volgende:

[..]

Maar is hij dan van de radio verdwenen omdat hij niet de vader van de kinderen is?

Ik vind het vrij egoïstisch en onnodig om met deze info naar buiten te treden.
WTF gaan we Mattie nu egoïstisch noemen? :')_!
Nee zijn wijf is een lekkere _O-
pi_161894515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef Za het volgende:

[..]

Dan zal het wel misschien wel meevallen met al die vragen van iedereen (zoals geopperd door Gnittoo als reden om publiekelijk zijn vaderschap te ontkennen).
Mensen willen mogelijk sterkte wensen, wat is daar mis mee, ookal ben je niet de biologische vader?

Plenty mannen brengen kinderen groot wetende dat het niet hun eigen kinderen zijn, en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
:') gewoon :')

Je snapt hopelijk toch wel dat het vrij pijnlijk is als mensen jou of je naasten bevragen over kinderen die niet de jouwe zijn. Dat dat zeg maar keer op keer zout in de wonden is enzo.

'no big deal', hoe simpel kan je zijn.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:45:28 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161894532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet logisch? Wat heeft zijn familie eraan als de media hierover berichten?
Nou, dat mensen niet meer vragen hoe het gaat met hun kleindochters die niet hun kleindochters blijken te zijn?
The love you take is equal to the love you make.
pi_161894533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet logisch? Wat heeft zijn familie eraan als de media hierover berichten?
Vroeg of laat komt het toch allemaal uit.
Noot noot.
pi_161894535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef Za het volgende:

[..]

Dan zal het wel misschien wel meevallen met al die vragen van iedereen (zoals geopperd door Gnittoo als reden om publiekelijk zijn vaderschap te ontkennen).
Mensen willen mogelijk sterkte wensen, wat is daar mis mee, ookal ben je niet de biologische vader?

Plenty mannen brengen kinderen groot wetende dat het niet hun eigen kinderen zijn, en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
Dus omdat het vaker gebeurt, is het oke? No big deal dat hij maandenlang heeft gedacht kinderen te hebben (verwekt), daar bezorgd om is geweest en uiteindelijk niet de vader bleek? Het lijkt mij nogal pijnlijk als je net daarachter bent gekomen en iedereen blijft maar vragen naar die kindjes.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:45:42 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161894536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef Za het volgende:

en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
Ja een hele normale situatie :') _O-
pi_161894545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef Za het volgende:

[..]

Dan zal het wel misschien wel meevallen met al die vragen van iedereen (zoals geopperd door Gnittoo als reden om publiekelijk zijn vaderschap te ontkennen).
Mensen willen mogelijk sterkte wensen, wat is daar mis mee, ookal ben je niet de biologische vader?

Plenty mannen brengen kinderen groot wetende dat het niet hun eigen kinderen zijn, en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
Oh jij gelooft echt in dat broodje aap verhaal waarin 1 op de 10 kinderen van een andere vader is?

In zo'n kwetsbare periode er achter komen dat je ontzettend bent bedrogen is geen dagelijkse gang van zaken hoor. :')
pi_161894546
Ben ik nu getrolled? ;(
Noot noot.
pi_161894550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef Za het volgende:

[..]

Dan zal het wel misschien wel meevallen met al die vragen van iedereen (zoals geopperd door Gnittoo als reden om publiekelijk zijn vaderschap te ontkennen).
Mensen willen mogelijk sterkte wensen, wat is daar mis mee, ookal ben je niet de biologische vader?

Plenty mannen brengen kinderen groot wetende dat het niet hun eigen kinderen zijn, en blijven gewoon bij hun vriendin, mensen gaan soms vreemd, no big deal.
No big deal zegt ze... :') _O-

Ik heb medelijden met de vader van je (toekomstige) kinderen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161894635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

Dus omdat het vaker gebeurt, is het oke? No big deal dat hij maandenlang heeft gedacht kinderen te hebben (verwekt), daar bezorgd om is geweest en uiteindelijk niet de vader bleek? Het lijkt mij nogal pijnlijk als je net daarachter bent gekomen en iedereen blijft maar vragen naar die kindjes.
Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:50:24 #30
403253 Meke
after all this time? always.
pi_161894639
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
Oh jij gelooft echt in dat broodje aap verhaal waarin 1 op de 10 kinderen van een andere vader is?
Omdat dat blijkbaar de afgelopen tijd weer flink naar boven komt sinds dit verhaal, hier een uitleg hoe dat percentage destijds tot stand is gekomen: http://www.lindanieuws.nl(...)kinderen-klopt-niet/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_161894667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
Laat je nakijken :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:51:29 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161894668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
Ik wacht eigenlijk nog op een verhaal van Kirsten over haar nieuwe vlam, de papa van de kindjes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:51:32 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161894670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
En je denkt dat het anders de media niet had gehaald?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:51:43 #34
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161894674
2 op de 100 Genot
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:52:23 #35
403253 Meke
after all this time? always.
pi_161894684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
Maar we weten niet hoe het is gegaan. Misschien heeft zij twee weken geleden wel gezegd; 'joh mattie alles leuk en aardig maar dit zijn je kinderen niet. ik ga met mijn nieuwe lover en dochters een nieuw gezin vormen. zoek jij 't even lekker uit?'. Heeft hij er dus geen keuze in gehad, maar krijgt hij wel steeds de vraag hoe het met ze gaat. Niet meer dan logisch dat hij en zijn omgeving dan gek worden van de postzakken vol steunbetuigingen elke keer, en de kritiek straks voor willen zijn als er via via naar buiten komt dat Kirsten en babies altijd zonder Mattie gespot worden, terwijl hij zich elke avond in 't café vol laat lopen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_161894686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
Als zijn vriendin niet zo egoistisch was geweest, had hij nooit voor die keuze gestaan.

Ik ben vast ouderwets maar vind vreemdgaan best een big deal.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:53:24 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161894702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
Wat had hij volgens jou dan moeten doen? Afstand nemen van zijn vriendin en de kinderen die niet zijn kinderen zijn en vervolgens een shitstorm van diezelfde media over zich heen krijgen omdat hij "zijn" kinderen in de steek gelaten heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:53:25 #38
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161894703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, no big deal dat mensen soms vreemd gaan zei ik. Dat daar een zwangerschap uit kan ontstaan is bekend.
Natuurlijk is het pijnlijk voor hem om erachter te komen dat hij de vader niet is, maar om dat dan de media in te slingeren vind ik vrij egoïstisch tov deze kinderen en zijn vriendin.
Misschien had de moeder eerder moeten vertellen hoe het werkelijk zat, door haar egoisme zit hij nu compleet in de put.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:54:16 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161894721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als zijn vriendin niet zo egoistisch was geweest, had hij nooit voor die keuze gestaan.

Ik ben vast ouderwets maar vind vreemdgaan best een big deal.
Ik ook, het zou wat mij betreft ook einde relatie zijn.
En dan heb ik het nog niet eens over een zwangerschap als gevolg van dat vreemdgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161894724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Als zijn vriendin niet zo egoistisch was geweest, had hij nooit voor die keuze gestaan.

Ik ben vast ouderwets maar vind vreemdgaan best een big deal.
En onveilig vreemdgaan al helemaal.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:54:28 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161894727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien had de moeder eerder moeten vertellen hoe het werkelijk zat, door haar egoisme zit hij nu compleet in de put.
Dat had een boel gedoe gescheeld idd. En wellicht waren ze dan zelfs nog bij elkaar nu. Nu voelde hij zich ook nog eens maandenlang belazerd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:54:46 #42
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161894729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

WTF gaan we Mattie nu egoïstisch noemen? :')_!
Nee zijn wijf is een lekkere _O-
De man is standaard fout. Mattie moet ook gewoon dokken voor deze kinderen. Waarom? Omdat hij een man is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:55:30 #43
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161894742
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat had hij volgens jou dan moeten doen? Afstand nemen van zijn vriendin en de kinderen die niet zijn kinderen zijn en vervolgens een shitstorm van diezelfde media over zich heen krijgen omdat hij "zijn" kinderen in de steek gelaten heeft?
Zou hij zelf door hebben gehad hoe groot het nieuws zou zijn? Ik bedoel, hij doet een ochtend show op de radio, who fucking cares...

Het staat zelfs op voorpagina's...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:55:54 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161894749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat had een boel gedoe gescheeld idd. En wellicht waren ze dan zelfs nog bij elkaar nu. Nu voelde hij zich ook nog eens maandenlang belazerd.
Dan had hij een eerlijke keus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:56:04 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161894752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien had de moeder eerder moeten vertellen hoe het werkelijk zat, door haar egoisme zit hij nu compleet in de put.
Ik denk dat hier ook behoorlijk onderschat wordt wat het met je doet als je je kinderen op het randje van de dood ziet zweven.... die heeft de afgelopen weken sowieso al in een grote emotionele rollercoaster gezeten, en dan blijkt al die angst en verdriet en emoties om kinderen te zijn geweest die niet zijn kinderen zijn, waar hij zelfs helemaal geen enkele band mee heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:56:52 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161894759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zou hij zelf door hebben gehad hoe groot het nieuws zou zijn? Ik bedoel, hij doet een ochtend show op de radio, who fucking cares...

Het staat zelfs op voorpagina's...
Nee, volgens mij zei Wietse ook dat ze niet verwacht hadden dat het zulk groot nieuws zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161894762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hier ook behoorlijk onderschat wordt wat het met je doet als je je kinderen op het randje van de dood ziet zweven.... die heeft de afgelopen weken sowieso al in een grote emotionele rollercoaster gezeten, en dan blijkt al die angst en verdriet en emoties om kinderen te zijn geweest die niet zijn kinderen zijn, waar hij zelfs helemaal geen enkele band mee heeft.
Met de vrouw waar hij al 12 jaar lief en leed deelt...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:57:00 #48
62419 CherryLips
chocoholic
pi_161894763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hier ook behoorlijk onderschat wordt wat het met je doet als je je kinderen op het randje van de dood ziet zweven.... die heeft de afgelopen weken sowieso al in een grote emotionele rollercoaster gezeten, en dan blijkt al die angst en verdriet en emoties om kinderen te zijn geweest die niet zijn kinderen zijn, waar hij zelfs helemaal geen enkele band mee heeft.
Hij heeft er wel een emotionele band mee, het lijkt me sterk dat hij nu ineens wegblijft.
Tap tap tap
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:58:13 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161894783
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Met de vrouw waar hij al 12 jaar lief en leed deelt...
Voor het oog van het hele land, al je collega's, al je familie.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_161894786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij heeft er wel een emotionele band mee, het lijkt me sterk dat hij nu ineens wegblijft.
Denk dat hij het ook nog niet allemaal weet nu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')