abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juni 2016 @ 21:52:35 #51
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_163378457
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 23 juli 2016 @ 08:56:45 #52
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_163947969
AgentsofSHIELD twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 00:54:25 This fall, Ghost Rider will ignite on Marvel's #AgentsofSHIELD. ⛓🔥 https://t.co/GvwchWJ9uE reageer retweet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_164225435
Synopsis met mogelijke spoilers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 17:39:19 #54
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164226389
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:41 schreef Syntos het volgende:
Synopsis met mogelijke spoilers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164226418
quote:
6s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij stierf in Avengers en zijn resurrectie is nooit bekend gemaakt.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:05:35 #56
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164226794
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:42 schreef Syntos het volgende:

[..]

Hij stierf in Avengers en zijn resurrectie is nooit bekend gemaakt.
Oh ik dacht dat er alweer wat nieuws was :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164226881
quote:
6s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat er alweer wat nieuws was :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht effe hoor, ik zeg het verkeerd nu ik er over na denk.
Er was gezegd dat hij zwaar gewond was geraakt (daadwerkelijk gedood) in Avengers, en uiteindelijk hersteld was en weer in actieve dienst kwam. Ik weet het ook even niet meer, is toch te lang geleden dat ik de uitleg heb gezien waarom het geheim moest blijven dat hij nog leeft. :')

Dacht omdat de Avengers het niet mochten weten oid.
pi_165467453
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 september 2016 @ 20:46:19 #59
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_165479202
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_165487747
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef bokkepoot het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 24 september 2016 @ 12:57:24 #61
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_165533632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 06:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar het klopt gewoon niet imho.

Verder erg goeie aflevering hoor..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 24 september 2016 @ 20:10:08 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_165540011
Johnny Blaze wordt bewaard voor Netflix, Marvel Knights ofzo tezamen met Moon Knight.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_165547775
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:57 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Weet ik, maar het klopt gewoon niet imho.

Verder erg goeie aflevering hoor..
Dat mag, het mooie aan Robbie Reyes is dat hij in de comic ook met Mr Hyde (papa v Daisy) te maken heeft gehad, wat dat betreft is deze ook logischer dan Johnny.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Johnny Blaze wordt bewaard voor Netflix, Marvel Knights ofzo tezamen met Moon Knight.
whut? da's nieuw voor me.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 25 september 2016 @ 10:37:46 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_165549146
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]


whut? da's nieuw voor me.
denk ik.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_165549274
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:10 schreef Syntos het volgende:

[..]

Wacht effe hoor, ik zeg het verkeerd nu ik er over na denk.
Er was gezegd dat hij zwaar gewond was geraakt (daadwerkelijk gedood) in Avengers, en uiteindelijk hersteld was en weer in actieve dienst kwam. Ik weet het ook even niet meer, is toch te lang geleden dat ik de uitleg heb gezien waarom het geheim moest blijven dat hij nog leeft. :')

Dacht omdat de Avengers het niet mochten weten oid.
Coulson was stabbed through the heart door Loki, waardoor the avangers een gemeenschappelijke vijand werden en dus een team. Uit angst dat dat uit elkaar viel, hebben ze Coulsons wederopstanding verborgen gehouden. In de films is hij nog steeds dood, alleen in AoS niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_165549279
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef bokkepoot het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het juist veel te tof.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_165549562
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

denk ik.....
Kan best zijn dat Johnny nog een cameo krijgt (afhankelijk van hoe trouw ze blijven aan het personage van Robbie). Maar de rest lijkt me niet echt waarschijnlijk. Zit je dadelijk met 8 Netflix-series te kijken :)

Denk eerder dat AoS na dit seizoen verhuisd naar Netflix (als ze ermee verder gaan). De toon sluit nu meer aan bij de Netflix-series en daar zijn ze minder afhankelijk van de ratings.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165553549
Ghost Driver :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_165555489
Is Ghostrider eigenlijk een terugkerend personage? Ik vond na de aflevering van deze week het erop lijken dat het maar eenmalig was...

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Ghost Driver :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_165603810
aflevering 1 gisteren gezien. Ghost Rider was wel cool gemaakt, maar vind hem er eigenlijk totaal niet bij passen. Had sowieso het idee dat ik naar een andere serie het kijken was
pi_165604210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:59 schreef planethugo het volgende:
aflevering 1 gisteren gezien. Ghost Rider was wel cool gemaakt, maar vind hem er eigenlijk totaal niet bij passen. Had sowieso het idee dat ik naar een andere serie het kijken was
Ik meen een tijdje geleden gelezen te hebben dat er minder spionage in gaat zitten en meer actie, ofzo.

http://www.cinemablend.co(...)Season-4-138787.html
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_165622046
Kan Sky dood? Irritante trut. :r
pi_165622172
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:28 schreef Syntos het volgende:
Kan Sky dood? Irritante trut. :r
hey luister hier eens afgetrapte penispomp, ten eerste is het Skye maar toen werd ze Daisy en nu is ze Quake dus graag eerst de feiten controleren voordat je zulke onzinnige haatspuwerij gaat kotsen, en ten tweede is ze het beste personage in de hele serie dus ik weet niet wat voor psychedelische drugs jij op hebt amigo
pi_165622214
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

hey luister hier eens afgetrapte penispomp, ten eerste is het Skye maar toen werd ze Daisy en nu is ze Quake dus graag eerst de feiten controleren voordat je zulke onzinnige haatspuwerij gaat kotsen, en ten tweede is ze het beste personage in de hele serie dus ik weet niet wat voor psychedelische drugs jij op hebt amigo
_O_
pi_165622266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

hey luister hier eens afgetrapte penispomp, ten eerste is het Skye maar toen werd ze Daisy en nu is ze Quake dus graag eerst de feiten controleren voordat je zulke onzinnige haatspuwerij gaat kotsen, en ten tweede is ze het beste personage in de hele serie dus ik weet niet wat voor psychedelische drugs jij op hebt amigo
Maar ze moet nog steeds dood ja. :{w

Ghost Rider>Vibrator vrouw.
pi_165622387
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:43 schreef Syntos het volgende:

[..]

Maar ze moet nog steeds dood ja. :{w

Ghost Rider>Vibrator vrouw.
nee want ze is ook lekker
  woensdag 28 september 2016 @ 12:55:10 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165622463
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:43 schreef Syntos het volgende:

[..]

Maar ze moet nog steeds dood ja. :{w

Ghost Rider>Vibrator vrouw.
Skye, Daisy, Quake, Vibrawoman. A girl of many names and talents!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_165622569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

hey luister hier eens afgetrapte penispomp, ten eerste is het Skye maar toen werd ze Daisy en nu is ze Quake dus graag eerst de feiten controleren voordat je zulke onzinnige haatspuwerij gaat kotsen, en ten tweede is ze het beste personage in de hele serie dus ik weet niet wat voor psychedelische drugs jij op hebt amigo
Luister naar deze man
  woensdag 28 september 2016 @ 22:55:42 #79
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_165637301
Ik vind de start van dit seizoen een lekker sfeertje hebben _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 5 oktober 2016 @ 09:32:56 #80
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_165765054
Geen aflevering deze week :{ lekker inconstant weer :N
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_165765123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Geen aflevering deze week :{ lekker inconstant weer :N
Hoe dan

Sport ofzo? ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 5 oktober 2016 @ 09:49:49 #82
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_165765269
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hoe dan

Sport ofzo? ;(
weet ik niet. Sickrage geeft EP3 aan over 6 dagen, daar staat de reden niet bij ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_165766738
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

weet ik niet. Sickrage geeft EP3 aan over 6 dagen, daar staat de reden niet bij ;)
clarkgregg twitterde op woensdag 05-10-2016 om 01:53:35 No #AgentsofSHIELD tonight because #VPDebate Back next wk with a new ep. Tim then, here’s a sneak peek. And yes… He… https://t.co/SJXQqqEIpR reageer retweet
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166258993
Eindelijk bij. Ergens mis ik idd het oude format maar dit kijkt ook lekker weg.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_166259199
voordat ik naar Doctor Strange ging alle aflevering na de eerste gekeken, was wel weer vermakelijk maar het is niet zo dat ik nu echt uitkijk naar de volgende. Het is een beetje teveel pief paf poef actie zonder spanning want iedereen behalve de tegenstanders komt er toch wel weer heelhuids uit. als je dan 3/4 van zulke actiescenes per aflevering hebt dan gaat dat vervelen

Ghost Rider is cool gemaakt maar had hem liever in een eigen Netflix serie gezien. Daar zou die met zijn straatachtergrond meer op zijn plaats zijn
pi_166265019
Ik vind het vet.

The Dark Hold/Book of Sins is baas, dat kan veel moois opleveren.

De kijkcijfers zijn verder niet geweldig, het zal erom hangen met de huidige ratings. Kop of munt of het renewed zal worden voor seizoen 5.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:17:44 #87
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_166279352
Daisy vechtscene was leuk ^O^
Ok stelletje hokboeren
pi_166544440
Jezus, krijgen we nu weer dat gezeur dat ze steeds een week overslaan?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:05:45 #89
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166544482
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef Syntos het volgende:
Jezus, krijgen we nu weer dat gezeur dat ze steeds een week overslaan?
1 week?! 29ste is pas de volgende :( }:|
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166544589
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef Syntos het volgende:
Jezus, krijgen we nu weer dat gezeur dat ze steeds een week overslaan?
3 weken.

Gisteren was er een klein dingetje, de verkiezingen.

Verder scoort AOS behoorlijk belabberd in de cijfers.

Er zijn nu de traditionele november sweeps waarmee de prijzen van reclameseconden worden bepaald, en omdat AOS het niet bijster goed doet, worden de eps bewaard voor later als de sweeps voorbij zijn, denk ik. 29 november weer!

Maar hou er maar serieus rekening mee dat het na dit seizoen is afgelopen ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166544803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Maar hou er maar serieus rekening mee dat het na dit seizoen is afgelopen ;(
Daar ben ik ook wel bang voor. Nog even die 3 weken tussenstop zal ook weinig goed doen voor de cijfers. ;(
Het is dat je het nu zegt anders had ik het nooit geweten.

quote:
Gisteren was er een klein dingetje, de verkiezingen.
Hadden ze net zo goed een week over kunnen slaan voor een willekeurig persoon die naar de plee gaat. Een stuk interesanter dat een pratende sinaasappel en de wicked witch of the west. :')
pi_166546063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Maar hou er maar serieus rekening mee dat het na dit seizoen is afgelopen ;(
Ik hoop stiekem dat het naderhand door Netflix wordt opgepikt...het sluit nu qua toon ook beter aan bij de andere Netflix-series.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 10 november 2016 @ 15:52:16 #93
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166562131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]
...het sluit nu qua toon ook beter aan bij de andere Netflix-series.
mwah, vind ik niet. De Netflix series zijn daar nog net een stap te serieus/realistischer voor, waarbij AoS toch nog fantasierijker en over-the-top is. Muv
SPOILER: Luke Cage
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik persoonlijk dan wel weer in het AoS straatje vond passen. Nu ik eraan denk: Malik Gideon had een exo-suit die nagenoeg hetzelfde deed.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166563489
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

mwah, vind ik niet. De Netflix series zijn daar nog net een stap te serieus/realistischer voor, waarbij AoS toch nog fantasierijker en over-the-top is. Muv
SPOILER: Luke Cage
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik persoonlijk dan wel weer in het AoS straatje vond passen. Nu ik eraan denk: Malik Gideon had een exo-suit die nagenoeg hetzelfde deed.
Mwah The Hand met hun resurrection-gevalletje uit Daredevil vind ik al op het randje. Dat kan zo bij de huidige GhostRider-arc in AOS
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166563527
Zou op zich inderdaad prima bij Netflix kunnen, maar ik weet niet of ze wel willen investeren in een verliesgevend serie. Tenzij ze denken dat ze de kijkcijfers flink kunnen opkrikken omdat het op Netflix komt.
pi_166563910
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou op zich inderdaad prima bij Netflix kunnen, maar ik weet niet of ze wel willen investeren in een verliesgevend serie. Tenzij ze denken dat ze de kijkcijfers flink kunnen opkrikken omdat het op Netflix komt.
Op NF zou een seizoen 13 eps zijn, het tempo hoger en geen censuurregels. Ik ben voor.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166563953
Ik vind overigens nu al wel dat er aangenaam weinig vertragende filler verhaaltjes in zitten en het tempo best hoog ligt met vordering in het verhaal.

ik vind wel dat de verhaallijn met de spook-wetenschappers over teveel eps gesmeerd is. (stuk of 3 - 4, had makkelijk in 2 gekund). Maar hey, you win some you lose some.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166595442
[edit]
Shit zit ik in het verkeerde topic :P

Het moment inderdaad dat ze een Martial Arts info dingetje van Colleen Wing pakt :)

pi_166679213
TVGrimReaper twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 17:11:09 #AgentsofSHIELD bumped for a David Blaine magic special.Pay attention to what networks do.Ignore what networks say. reageer retweet
TVGrimReaper twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 17:30:31 The crazy focus on the the verb "bumped". #AgentsOfSHIELD was not scheduled during November sweeps so that ABC could air something else. reageer retweet
TVGrimReaper twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 17:36:37 Conspiracy? Who said that? ABC wanted something on the schedule during sweeps other than AoS, and that's a negative indicator for AoS. reageer retweet
:( ;(

In ander WEL LEUK NIEUWS!!!!!!!!!!

'Marvel's The Inhumans' Coming to IMAX & ABC in 2017

http://marvel.com/news/tv(...)2017?linkId=31156190

Wat overigens óók weer slecht nieuws voor Agents of SHIELD zou kunnen zijn :')

TVGrimReaper twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 01:57:53 @ThatArchivist unlikely ABC puts 2 Marvel shows in their regular line up reageer retweet
Afwachten en duimen dus!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166687001
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wat overigens óók weer slecht nieuws voor Agents of SHIELD zou kunnen zijn :')

Ja, vraag me af of ze de 2 series naast elkaar gaan neerzetten of dat het ipv AoS komt.
Marvel blijft benadrukken dat de samenwerking met ABC zo goed is, maar of het goed genoeg is voor 2 series betwijfel ik.
(ik hoop er nog steeds op dat AoS dan naar Netflix gaat, lijkt me een betere plek voor ze... eigenlijk voor alle series wel).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')