abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 januari 2017 @ 11:48:10 #161
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_168186301
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:27 schreef Igen het volgende:
Hoe lang duurt eigenlijk een potje competitief gemiddeld?

Heb dat nog nooit gespeeld maar als het neerkomt op anderhalf uur eraan vast zitten of anders een ban...
Heb 1 keer competetief geprobeerd. Had 1 absolute klojo in mijn team die expres de boel vernaggelde. Was het na een kwartier zo zat, dat ik een ban van een paar weken er graag voor over had. Was er meteen klaar mee.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_168186338
Wat ik zo vreemd vind aan dit spel; bij sommige spelsoorten zoals Deatmatch en waarbij je steeds nieuw wapen krijgt bij een kill kan ik redelijk goed mee. Maar bijvoorbeeld bij Demolition ben ik een schietschijf en lijkt het alsof ik met papier schiet.

Competatief vind ik leuk, maar al een paar keer gekicked omdat ik wsch. een te lage rang heb :(
U MAD?
pi_168194726
Op Casual heb ik nog niemand gekickt zien worden. Wel een paar keer een stemming erover. Meestal als iemand als laatste over is van het team en dan niks doet maar in een afgelegen hoekje gaat zitten hopen dat hij niet gevonden wordt tot de timer afloopt.
pi_168195326
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef Igen het volgende:
Op Casual heb ik nog niemand gekickt zien worden. Wel een paar keer een stemming erover. Meestal als iemand als laatste over is van het team en dan niks doet maar in een afgelegen hoekje gaat zitten hopen dat hij niet gevonden wordt tot de timer afloopt.
Beter ga je niet iemand kicken als dat bij competitive gebeurt dan. :D
pi_168200291
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 23:02 schreef Catch22- het volgende:
Is er een beetje samenspel in go? Speelde zelf tot source en heb nu weer een pc, dus wil t weer oppakken.
je kan tegenwoordig zelf een lobby joinen van bijvoorbeeld een Regio/Nederland. is wel beter dan met Russen die alleen mar zeiken.
:]
pi_168200479
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:49 schreef de_boswachter het volgende:


Competatief vind ik leuk, maar al een paar keer gekicked omdat ik wsch. een te lage rang heb :(
waarschijnlijk doe je dan niet mee met je team. zit je te campen terwijl je team een bomspot overneemt of is de bom geplaatst en probeer jij hem niet te defusen. dat zijn momenten dat je gekickt wordt. verder kijk eerst van die korte filmpjes van goede spots van die map. verder niet rennen en schieten en je crosshair houden op de spots waar de tegenstander kom, niet op de muur of grond, dan moet t wel goed komen
:]
pi_168218770
Volgens mij trekken prijzen van skins weer beetje aan, binnenkort de handel maar verkopen denk ik, aangezien ik al 3 maanden niet meer gespeeld heb :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:41:13 #168
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_168219911
Denk er ook over na om mijn Howl weg te doen. M4a4 heeft echt een kut geluid :r. Toch mooi 200 e winst opgemaakt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_168238485
Ik heb counterstrike uit mijn steambibliotheek gedownload.
Nu heb ik de instellingen aangepast naar widescreen en een grotere resolutie.

Nu zie ik de helft van mijn scherm niet meer, en ook de knoppen waarmee ik dat kan herstellen, in de options, kan ik niet bereiken.

Iemand een tip?
Hell To The Liars
  woensdag 18 januari 2017 @ 09:38:57 #170
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_168238592
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:33 schreef Droopie het volgende:
Ik heb counterstrike uit mijn steambibliotheek gedownload.
Nu heb ik de instellingen aangepast naar widescreen en een grotere resolutie.

Nu zie ik de helft van mijn scherm niet meer, en ook de knoppen waarmee ik dat kan herstellen, in de options, kan ik niet bereiken.

Iemand een tip?
Heb je geantwoord in het Steam-topic.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_168243869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:41 schreef gniffie het volgende:
Denk er ook over na om mijn Howl weg te doen. M4a4 heeft echt een kut geluid :r. Toch mooi 200 e winst opgemaakt
Pfff nice! Flink wat duitjes waard. Is altijd lastig met de Howl, je weet dat aanbod in principe alleen maar minder gaat worden en prijzen hoger worden... Maar ja, hoe lang blijft de markt nog bestaan? Hoelang blijft CS GO nog interessant. Die downfall van die gambling sites heeft al voor behoorlijke drops gezorgd. Ben blij dat ik m'n karambit nu gewoon zonder verlies kan gaan verkopen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:34:08 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168244012
Is het een pay2win game eigenlijk? of valt dat mee?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168244171
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:35 schreef wootahH het volgende:

[..]

waarschijnlijk doe je dan niet mee met je team. zit je te campen terwijl je team een bomspot overneemt of is de bom geplaatst en probeer jij hem niet te defusen. dat zijn momenten dat je gekickt wordt. verder kijk eerst van die korte filmpjes van goede spots van die map. verder niet rennen en schieten en je crosshair houden op de spots waar de tegenstander kom, niet op de muur of grond, dan moet t wel goed komen
Je hebt denk ik gelijk. Gisteren twee potjes 'competatief' gespeeld en merk als je met een groepje samenklit ze je niet kicken. Moet ook wel merk ik, want alleen ben je competatief kansloos.

Investeren jullie hier geld om boxen te kopen? Ik krijg boxen maar moet sleutels kopen :')
U MAD?
pi_168246148
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Is het een pay2win game eigenlijk? of valt dat mee?
Helemaal niet juist.
pi_168246488
Spel is dringend aan vernieuwing toe. Nieuwe mappen bijvoorbeeld. Anti-Cheat is ook een lachertje natuurlijk. Speel op een alt al een jaar met radarhack geen zweet. Geen wallhack overigens. Nooit gepakt of iets niks. Ook niet op ESEA of FaceIt.
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:32:25 #176
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168246727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
Spel is dringend aan vernieuwing toe. Nieuwe mappen bijvoorbeeld. Anti-Cheat is ook een lachertje natuurlijk. Speel op een alt al een jaar met radarhack geen zweet. Geen wallhack overigens. Nooit gepakt of iets niks. Ook niet op ESEA of FaceIt.
Cheaten is echt heel sneu als je het mij vraagt.
pi_168246749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Cheaten is echt heel sneu als je het mij vraagt.
Dat kan zo zijn ouwe reus, maar zelfs in ESEA Open (de competitie voor semi-pros) kan ik zo 15 teams opnoemen waar cheaters inzitten. Heel CSGO is een tumor VOL met hackers en shit.
pi_168246829
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Is het een pay2win game eigenlijk? of valt dat mee?
Pay2win? Je hebt nog nooit van Counter-Strike gehoord :??
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:38:46 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168246900
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:35 schreef Drxx het volgende:

[..]

Pay2win? Je hebt nog nooit van Counter-Strike gehoord :??
Jawel (heb ziek veel gespeeld), maar ik lees dat je goede wapens en shit kan kopen (met echt geld). Of heb je daarmee geen voordeel boven andere spelers?

ik heb echt duizenden uren in CS 1.x zitten, paar honderd in source denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168246953
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:38 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jawel (heb ziek veel gespeeld), maar ik lees dat je goede wapens en shit kan kopen (met echt geld). Of heb je daarmee geen voordeel boven andere spelers?

ik heb echt duizenden uren in CS 1.x zitten, paar honderd in source denk ik
CSGO is niet anders dan vanilla of source. Je hebt in-game geld, met in-game geld koop jij je wapens en je kunt dat geld alleen krijgen door de in-game economy.

Het enige nieuwe wat CSGO heeft zijn skins; visuele aanpassingen. Dus je kan voor ¤50 bijvoorbeeld een M4 krijgen die er anders uitziet dan de default skin.

Hier een voorbeeld van hoe die skins eruit zien, en hun values.
  woensdag 18 januari 2017 @ 16:53:09 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168247259
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

CSGO is niet anders dan vanilla of source. Je hebt in-game geld, met in-game geld koop jij je wapens en je kunt dat geld alleen krijgen door de in-game economy.

Het enige nieuwe wat CSGO heeft zijn skins; visuele aanpassingen. Dus je kan voor ¤50 bijvoorbeeld een M4 krijgen die er anders uitziet dan de default skin.

Hier een voorbeeld van hoe die skins eruit zien, en hun values.
Ah oke. Ik dacht dat hierboven met de howl een wapen bedoeld werd. Maar je kan dus alleen estetische aankopen doen met 'echt' geld?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168247309
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ah oke. Ik dacht dat hierboven met de howl een wapen bedoeld werd. Maar je kan dus alleen estetische aankopen doen met 'echt' geld?
Nee Howl is een skin van een m4. Die skin in bijzonder is toen verbannen vanwege plagiaat, je kon ze niet meer uit cases krijgen. Maar diegene die er een hadden verloren die niet. Dus die krengen zijn best zeldzaam. Beetje goede conditie en je krijgt er zo ¤1200 voor of meer.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_168247322
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ah oke. Ik dacht dat hierboven met de howl een wapen bedoeld werd. Maar je kan dus alleen estetische aankopen doen met 'echt' geld?
Howl is dus een skin voor de M4A4, maar die is heel zeldzaam en teringduur. Dus ja, het zijn alleen esthetische aankopen. Het voegt werkelijk 0,0 toe. Een handjevol pro's gebruiken ook geen skins.

Ohja, M4 is veranderd in 2 wapens: M4A4, no silencer, 30 bullets. M4A1, silenced, 20 bullets. Howl is alleen voor de unsilenced versie.

Ik zie nu post #9 van Donnie. Wat daar staat is dus dat hij iemand tegenkwam met de duurste skins in het spel. Het helpt hem op geen enkele manier in-game, behalve dan dat mensen denken "WOOOOOW CHECK DIE GAST ZN SKINS DAN11!!!!:1! SOW DIE IS RIJK! :o"
pi_168250200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 16:56 schreef Drxx het volgende:

[..]

Howl is dus een skin voor de M4A4, maar die is heel zeldzaam en teringduur. Dus ja, het zijn alleen esthetische aankopen. Het voegt werkelijk 0,0 toe. Een handjevol pro's gebruiken ook geen skins.

Ohja, M4 is veranderd in 2 wapens: M4A4, no silencer, 30 bullets. M4A1, silenced, 20 bullets. Howl is alleen voor de unsilenced versie.

Ik zie nu post #9 van Donnie. Wat daar staat is dus dat hij iemand tegenkwam met de duurste skins in het spel. Het helpt hem op geen enkele manier in-game, behalve dan dat mensen denken "WOOOOOW CHECK DIE GAST ZN SKINS DAN11!!!!:1! SOW DIE IS RIJK! :o"
Of gek :P

Enige is als jij rond loopt met een Dragon Lore op sommige niveau's loopt rond te huppelen enemy team als een gek gaat hunten op jou voor die gun, of elkaar killen om er een ronde of 2 mee te kunnen spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:26:29 #185
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168264617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Of gek :P

Enige is als jij rond loopt met een Dragon Lore op sommige niveau's loopt rond te huppelen enemy team als een gek gaat hunten op jou voor die gun, of elkaar killen om er een ronde of 2 mee te kunnen spelen.
Dit, na de drop cheap een MW lore kunnen snipen en kan je vertellen dat public gewoon niet te doen Is. Alleen maar gekrijs op chat dat je dat ding moet droppen en volk wat voor je blijft lopen/staan etc :')

Heb tegenwoordig meer de nadruk liggen op "undercover" leuke dingen (top 10 BFK Night etc), valt de meeste geeneens op. Overigens die 1200 euro voor de eerder genoemde St FN Howl is afhankelijk van de float zelfs cheap te noemen ;)
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_168264722
Cheaten is voor droeftoeters van een jaar of 15.
U MAD?
pi_168265011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:26 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dit, na de drop cheap een MW lore kunnen snipen en kan je vertellen dat public gewoon niet te doen Is. Alleen maar gekrijs op chat dat je dat ding moet droppen en volk wat voor je blijft lopen/staan etc :')

Heb tegenwoordig meer de nadruk liggen op "undercover" leuke dingen (top 10 BFK Night etc), valt de meeste geeneens op. Overigens die 1200 euro voor de eerder genoemde St FN Howl is afhankelijk van de float zelfs cheap te noemen ;)
Inderdaad. Ja St Fn is is nog duurder. Hoeveel gaan ze met een wear van 0,01 nu? over 2500?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:37:31 #188
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168265928
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
Net paar uurtjes CS gespeeld. Gaat eigenlijk steeds beter. Merk bij Deathmatch dat je er gewoon vol in moet gaan. Daarnaast is mapkennis ontzettend belangrijk.
Heb zelf veel moeite met legels als Safehouse en dat huis bij het water. Dan lijkt het soms wel eens alsof ik met plastic kogels schiet. Bij Airport daartegen loopt het alleraardigst steeds.

Verder merk ik dat de AK47 toch wel een van de betere wapens overall is klopt dat?

Deathmatch is inderdaad jij tegen de rest. Niet nadenken, gewoon rammen. Mooie optie om óf constant 1 wapen te proberen, óf met roterende wapens zodat je van alles de eigenschappen leert kennen.

AK47: headshot = instagib. Maar als je een spree wilt, beter neem je dan een ander wapen. Eerste kogel is 1/1 accuraat. De rest raakt je zelf nog in de rug.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:59:39 #189
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168266208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Inderdaad. Ja St Fn is is nog duurder. Hoeveel gaan ze met een wear van 0,01 nu? over 2500?
Kon laatst een St FN met 0.00x float krijgen voor 1200 keys, dus via OP moet t wel voor minder dan 2500 lukken.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Deathmatch is inderdaad jij tegen de rest. Niet nadenken, gewoon rammen. Mooie optie om óf constant 1 wapen te proberen, óf met roterende wapens zodat je van alles de eigenschappen leert kennen.

AK47: headshot = instagib. Maar als je een spree wilt, beter neem je dan een ander wapen. Eerste kogel is 1/1 accuraat. De rest raakt je zelf nog in de rug.
Ik vind 't zo erg nog niet? Ja, de AK heeft niet zo'n makkelijke pattern als bijvoorbeeld de M4A1-S, maar met een beetje oefening behoorlijk goed te doen. Ben zelf namelijk alles behalve een tappende speler en pak zo goed als elke mogelijkheid die ik als CT heb een AK van de enemy.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_168267441
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

AK47: headshot = instagib. Maar als je een spree wilt, beter neem je dan een ander wapen. Eerste kogel is 1/1 accuraat. De rest raakt je zelf nog in de rug.
Dat ligt aan jou hoor :D
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_168267506
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:02 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou hoor :D
Ik wil het net zeggen :P Heb het al een paar maanden niet meer gespeeld, maar zover ik weet kan je de eerste burst van 7 kogels gewoon zeer goed controleren zonder al te veel moeite.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 20:23:35 #192
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_168327311
De Major begint morgen rond 4 uur smiddags. Een week lang CS en de winnaar krijgt een half miljoen

https://www.reddit.com/r/(...)le_discussion/#event
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_168332557
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:59 schreef x3ro het volgende:

[..]

Kon laatst een St FN met 0.00x float krijgen voor 1200 keys, dus via OP moet t wel voor minder dan 2500 lukken.

[..]

Ik vind 't zo erg nog niet? Ja, de AK heeft niet zo'n makkelijke pattern als bijvoorbeeld de M4A1-S, maar met een beetje oefening behoorlijk goed te doen. Ben zelf namelijk alles behalve een tappende speler en pak zo goed als elke mogelijkheid die ik als CT heb een AK van de enemy.
Er is ook een programma waarmee je met alle skins kunt spelen. Stel je in AWP Dragon Lore en die zie je dan ook ingame. Tegenstander etc zien het niet, alleen jij. Rete handig, scheelt bakken met geld mbt skins kopen :P
  zondag 22 januari 2017 @ 14:16:49 #194
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168342443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er is ook een programma waarmee je met alle skins kunt spelen. Stel je in AWP Dragon Lore en die zie je dan ook ingame. Tegenstander etc zien het niet, alleen jij. Rete handig, scheelt bakken met geld mbt skins kopen :P
Alleen kan ik dan niet uptraden en cashen via OP :+ Mijn gamerig is voor een deel hierdoor betaald.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_168350056
Tijd voor een case! En lol @ dat verhaal over ak spray. Eerste approx 6/7 kogels kan je echt wel rechtdoor schieten met wat spray control
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 24 januari 2017 @ 12:01:04 #196
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168392799
Bij het zien van de potten vraag je je af waarom Astralis in gods naam zo hyped is :') Ik vind Navi/VP/Faze toch echt veel beter spelen. Godsent was gisteren overigens ook een lachertje na de carry van Lekro zondag.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 25 januari 2017 @ 06:45:17 #197
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_168411502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:01 schreef x3ro het volgende:
Bij het zien van de potten vraag je je af waarom Astralis in gods naam zo hyped is :') Ik vind Navi/VP/Faze toch echt veel beter spelen. Godsent was gisteren overigens ook een lachertje na de carry van Lekro zondag.
Astralis is atm het beste team ter wereld. Godsent was sowieso al een lachertje, de Swedish shuffle was een faalactie..
Forza TOP Oss
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:04:26 #198
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168414034
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 06:45 schreef ikbenniethaan33 het volgende:

[..]

Astralis is atm het beste team ter wereld. Godsent was sowieso al een lachertje, de Swedish shuffle was een faalactie..
Ik zie dat beste team deze major nog wel verliezen van Navi of VP, die waren gisteren echt on point.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_168414278
Casual vind ik eigenlijk het tofst om te spelen kom ik nu achter :P
U MAD?
  woensdag 25 januari 2017 @ 13:43:44 #200
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_168416819
Nee, dit speelt lekker



V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')