abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161872376




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.





LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
pi_161872386
Ik heb spijt van m'n TT. Wacht.
pi_161872425
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb spijt van m'n TT. Wacht.
je kan het goedmaken

"I prefer being an only child"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161872437
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

je kan het goedmaken

"I prefer being an only child"
Nee, verzoekje is al gedaan, ff wachten op een mod
pi_161872464
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, verzoekje is al gedaan, ff wachten op een mod
doe em nog een keer...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 15:07:27 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161872494
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar niks mis mee...
Lees anders even in FB, daar hebben we het er laatst nog over gehad

quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

je kan het goedmaken

"I prefer being an only child"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boehoehoe
Laffe huichelaar
pi_161872506
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lees anders even in FB, daar hebben we het er laatst nog over gehad

bite me...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161872531
De Lord of Light was wel aanwezig in deze ep. Mensen tot leven wekken, mensen dood maken (al heeft het even geduurd...).

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 2 mei 2016 @ 15:09:45 #9
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161872552
Vind iemand het nog erg dat de Daario=Euron en de Bolt-On theorie niet waar kan zijn in de serie. Vond ik persoonlijk de 2 leukste theorieën.
  maandag 2 mei 2016 @ 15:09:55 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161872558
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

bite me...
Ja ja, bla bla. Men moet zich gewoon eens aan de TV-regels houden. Previews, trailers, leaked etc. Alles van afleveringen die nog niet zijn uitgezonden zijn gewoon niet toegestaan.

Lekker in spoilers bespreken dus. Als je het er niet mee eens bent, moet je in FB bij de FTR-mods zijn
Laffe huichelaar
pi_161872567
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:08 schreef Nielsch het volgende:
De Lord of Light was wel aanwezig in deze ep. Mensen tot leven wekken, mensen dood maken (al heeft het even geduurd...).

je moet je gewoon aan het protocol/rituelen houden en dan luistert/antwoordt the lord of light jongens 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 15:10:24 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161872574
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Jasonjj90 het volgende:
Vind iemand het nog erg dat de Daario=Euron en de Bolt-On theorie niet waar kan zijn in de serie. Vond ik persoonlijk de 2 leukste theorieën.
Dit soort dingen kunnen dus in het boekentopic.
Laffe huichelaar
pi_161872588
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Jasonjj90 het volgende:
Vind iemand het nog erg dat de Daario=Euron en de Bolt-On theorie niet waar kan zijn in de serie. Vond ik persoonlijk de 2 leukste theorieën.
Bolt-On was echt craycray en had heel weinig bewijs. Daario=Euron was nog wel soort van geloofwaardig.
pi_161872593
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Jasonjj90 het volgende:

boek besprekingen is is een topic verder
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 15:11:15 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161872598
Wat ik me afvraag is waarom Mel Snow wel tot leven wil wekken, maar haar verlosser STannis the Mannis lekker dood liet
Laffe huichelaar
pi_161872606
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ja, bla bla. Men moet zich gewoon eens aan de TV-regels houden. Previews, trailers, leaked etc. Alles van afleveringen die nog niet zijn uitgezonden zijn gewoon niet toegestaan.

Lekker in spoilers bespreken dus. Als je het er niet mee eens bent, moet je in FB bij de FTR-mods zijn
uhu...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 15:12:42 #17
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161872638
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bolt-On was echt craycray en had heel weinig bewijs. Daario=Euron was nog wel soort van geloofwaardig.
Zei niet dat ze geloofwaardig waren, maar vond ze wel leuk.
pi_161872648
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom Mel Snow wel tot leven wil wekken, maar haar verlosser STannis the Mannis lekker dood liet
Als Brienne z'n hoofd eraf heeft gehakt is dat misschien wat lastiger dan wanneer het om wat messteken gaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161872655
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom Mel Snow wel tot leven wil wekken, maar haar verlosser STannis the Mannis lekker dood liet
eigen hachje ;)

daarnaast wilde ze jon niet wekken, maar werd ze door davos gepusht om het te doen, ze geloofde er ook helemaal niet in tijdens het ritueel aan het einde toch wel een schietgebedje met haar "please"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 15:14:16 #20
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161872674
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit soort dingen kunnen dus in het boekentopic.
Deze theorieën heb ik allemaal gebasseerd op de serie... Bewijs het tegendeel maar.
pi_161872685
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom Mel Snow wel tot leven wil wekken, maar haar verlosser STannis the Mannis lekker dood liet
Dat Mel niet meer gelooft in Stannis, was wel vrij duidelijk toen ze hem liet zitten in de middle of snowy nowhere richting Winterfell. Dat is ook de hele reden dat ze haar geloof kwijt is: ze heeft het al die tijd verkeerd gezien. Stannis terughalen heeft geen enkel nut.

Davos, de held die het d'r is, ziet in hoe belangrijk Jon is in de uiteindelijke strijd. Het is veel schokkender dat hij zijn heilige geloof in Stannis verloren is. Hij zette al vraagtekens bij het naar Winterfell optrekken, en ik denk dat de dood van Shireen hem duidelijk heeft gemaakt dat Stannis van het padje af was. Davos is de batman van Westeros. Not the hero they deserve enzovoorts.
pi_161872709
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:14 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Deze theorieën heb ik allemaal gebasseerd op de serie...
leugenaar...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 15:15:53 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161872714
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom Mel Snow wel tot leven wil wekken, maar haar verlosser STannis the Mannis lekker dood liet
Miste Stannis niet zijn hoofd? Wellicht zit er een timer op of had ze zoiets van ''Meh, kan het altijd proberen, het is niet zo dat ie er doder van gaat''
pi_161872733
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit soort dingen kunnen dus in het boekentopic.
Weet je. Ik denk dat Sansa en Drogon dezelfde personen zijn. Ik heb het eerste boek gelezen en ik denk wegens een hoofdstuk van Ned dat dat zo is.
Ondertussen weet iedereen dat het de grootste onzin is. Jij daarentegen gaat lopen huilen dat het in het boektopic moet.

De lol is juist om een beetje te speculeren. Er zijn mensen die achtergrondinformatie hebben, dat zijn geen spoilers er wordt van je verwacht bij deze serie dat je een beetje meedenkt; het is geen GTST. Er is geen duidelijke grens tussen boekspoilers en gewoon speculeren, zeker nu de serie verder is dan de boeken. Als je het zo vervelend vindt dat er gepraat wordt over iets dat misschien wel gaat gebeuren, zit jij hier verkeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161872759
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:16 schreef Mr.Major het volgende:

[..]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
off topic melding van gemaakt! :(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161872847
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Jasonjj90 het volgende:
Vind iemand het nog erg dat de Daario=Euron en de Bolt-On theorie niet waar kan zijn in de serie. Vond ik persoonlijk de 2 leukste theorieën.
Daario = Euron vond ik altijd maar suf. Beide zijn toffe personages en ben blij dat ze er allebei zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 2 mei 2016 @ 15:20:32 #27
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161872849
Snap uberhaupt niet dat mensen de boeken niet zouden lezen, maar wel de serie kijken... Je gaat toch ook geen huismerk cola drinken als je Coca Cola kan drinken...
pi_161872887
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef Jasonjj90 het volgende:
Snap uberhaupt niet dat mensen de boeken niet zouden lezen, maar wel de serie kijken... Je gaat toch ook geen huismerk cola drinken als je Coca Cola kan drinken...
Gegarandeerd dat als jij een paar andere series hebt gekeken dit ook voor jou opgaat.
  maandag 2 mei 2016 @ 15:23:08 #29
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161872908
Damn wat een EP, werd eens tijd voor zo'n goede.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_161872940
die dingen zijn best groot geworden. dan verwacht ik dat drogon nog groter is!

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161872956
Er kunnen alweer 5 personages in Valar Morghulis. Werkt iemand dat nog bij?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161872981
Zitten Baelish en Bronn eigenlijk wel in dit seizoen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161873123
soooooon ;)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161873223
Ik moest bij die scene van Tyrion ook aan deze scene denken:

pi_161873509
zoals sam zei uiteraard



:p

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161873533
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef Jasonjj90 het volgende:
haupt niet dat mensen de boeken niet zou
_O- _O-

Jij leest van alles wat je kijkt een boek?
pi_161873541
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef Slayage het volgende:
die dingen zijn best groot geworden. dan verwacht ik dat drogon nog groter is!

[ afbeelding ]
Over Tyrion baas is klein. :P
pi_161873548
Begint wel echt op de Game of Kingslayers te worden dit hele GoT he... vorige week Dorne, nu de Boltons en de Iron Islands... Wordt dan niemand meer kwaad als je een koning of kasteelheer ombrengt ?!? Gaat allemaal wel erg makkelijk zonder slag of stoot of consequenties.
Geen idee wie die broer van de Iron Islands is... snap niet waar die zo ineens vandaan komt, maar d'r worden nogal wat korte kantjes afgesneden dit seizoen lijkt 't.

Het is leuk om al die actie te zien, maar ik heb wel eens sterkere seizoenen meegemaakt.

Verder hoopte ik dat Melisandre Jon niet herrezen zou krijgen, maar wat iedereen verwachtte gebeurde toch (da's ook niet echt GoT he..)... ik had persoonlijk meer gehoopt dat Jon de zoon zou blijken uit een Targarian faux pasje met Ned en dat ie als een fenix uit de crematie zou herrijzen. Maar goed, daar had ie z'n haarkleur natuurlijk niet voor mee.

Affijn... genoeg om nog over na te borrelen :) Het gaat nu snel, dat is wel duidelijk.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161873591
LordSnow twitterde op maandag 02-05-2016 om 04:14:18 What do we say to the god of death?Not today. #GameOfThrones reageer retweet
joepardavila twitterde op maandag 02-05-2016 om 04:02:36 So he just needed his hair washed?#GameofThrones #JonSnow reageer retweet
qusaiakoud twitterde op maandag 02-05-2016 om 04:21:40 A lot of people converted today to the Lord of Light #GameofThrones reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161873660
Rest alleen nog de vraagn: Gaat unJon Olly net zo lang in z'n gezicht stompen tot hij herenigd wordt met z'n ouders, of gaat hij mercy tonen?
pi_161873726
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Rest alleen nog de vraagn: Gaat unJon Olly net zo lang in z'n gezicht stompen tot hij herenigd wordt met z'n ouders, of gaat hij mercy tonen?
de laatste keer had jon die dude laten onthoofden voor verraad, maar dat was voordat het helder was wie de echte vijand was dat eraan zit te komen, dus misschien zal jon in die context mercy tonen

wwc
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161873746
talk shit...

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161873784
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:01 schreef Slayage het volgende:
talk shit...

[ afbeelding ]
Zou die dood zijn? Had best sterke verhalen.
pi_161873787
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Rest alleen nog de vraagn: Gaat unJon Olly net zo lang in z'n gezicht stompen tot hij herenigd wordt met z'n ouders, of gaat hij mercy tonen?
Beter niet #fuckOlly

On an unrelated note:
Tempo in Ep: het is afgeraffeld, geen uitleg
Uitleg in Ep: het is een trage aflevering

Zucht. Als je niet weet wie het is wordt dat volgende aflevering wel uitgelegd. Die vent met die honden die vorige keer 'verdween'. Is gewoon teruggelopen. Dat janken om het janken komt me echt m'n neus uit
pi_161873818
"keep your shield up or ill ring your head like a bell"

zei jon ook tegen olly
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161873820
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:01 schreef Slayage het volgende:
talk shit...

[ afbeelding ]
Gregor is jaloers dat hij zelf niet zo groot geschapen is...
pi_161873883
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Gregor is jaloers dat hij zelf niet zo groot geschapen is...
frankenmountain houdt zich aan zijn woord ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 mei 2016 @ 16:21:08 #48
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161874103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan iemand een dummies uitleg geven voor wat er gebeurde op de Iron Islans? Ik snapte niet zo goed wie wie was en wat wat inhoudt :@
Balon Greyjoy heeft in seizoen twee de onafhankelijkheid verklaard en werd daarmee een van de 'five kings' in de oorlog die bekend staat als 'the war of the five kings'. Zonder een officieel bondgenootschap aan te gaan richtte hij zijn marine vooral op het verzwakte noorden van Robb Stark.

Nu de oorlog min of meer aan zijn eind komt en de teruggekeerde Noormannen de invasie van de Ironborn sterk verzwakt hebben door de brughoofden Moat Calin en nu ook Deepwood Motte terug te veroveren.

Yara Greyjoy lobbyt voor vrede met het Noorden (en waarschijnlijk ook met de Iron Throne.) Balon geeft aan dat het hele punt van oorlog met het Noorden vergelding is voor een eerdere oorlog waarin Theon gegijzeld werd en Balon's andere zonen stierven en dat de oorlog dus door moet gaan.

(Waarschijnlijk is hij dus kwaad over dat huwelijk met Sansa en Ramsey, want de rest van Ned's familie is dood of onderdeel van de Night's Watch, misschien wil hij ook wel wraak op het Bolton-regime voor Theon.)

De Drowned God, de Storm God en R'hllor verschenen voor Balon Geyjoy in de gedaante van zijn vervreemde broer, die hem van een touwburg de zee in duwde tijdens een storm.

(Hoe het kan dat iedereen weet dat de broer zijn zinnen verloor tijdens een storm ondanks dat hij zijn hele bemanning de tongen heeft uitgesneden weet ik niet.)

Balon's lichaam werd opgedoken en vervolgens op een een vlot de oceaan in gekieperd, nadat een Drowned Priest een gebedje voor hem zei.

Yara laat blijken dat zij verwacht haar vaders zetel te erven. De priester laat ons weten dat de Iron Islands een kiesmonarchie kent en dat Balon's opvolging nog niet vast staat. En dat er nog nooit een vrouw over de Iron Islands geregeerd heeft.

(Een beetje: 'weak men will never rule Dorne again' maar dan over vrouwen en de Iron Islands.)

[ Bericht 4% gewijzigd door Repelsteeltju op 02-05-2016 16:27:20 ]
“An interesting thing is a good thing.”
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 mei 2016 @ 16:26:19 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_161874207
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef Jasonjj90 het volgende:
Snap uberhaupt niet dat mensen de boeken niet zouden lezen, maar wel de serie kijken... Je gaat toch ook geen huismerk cola drinken als je Coca Cola kan drinken...
Wat een onzin :+

Ik wil gewoon een uurtje per week kijken naar een leuke serie. Schrok me nu kapot dat Jon Snow dood ging om maar even wat te noemen, als ik de boeken had gelezen had ik dat mogelijk al geweten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 2 mei 2016 @ 16:32:08 #50
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161874357
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat een onzin :+

Ik wil gewoon een uurtje per week kijken naar een leuke serie. Schrok me nu kapot dat Jon Snow dood ging om maar even wat te noemen, als ik de boeken had gelezen had ik dat mogelijk al geweten.
Dan had je geschrokken toen je het las ;) . Maar snap het wel huismerk cola is goedkoper dan Coca Cola en een serie volgen is makkelijker dan een boek lezen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')