abonnement Unibet Coolblue
pi_161907040
Het lijkt soms wel of sommige steden niet eens regels kennen.
Weekend naar belgie geweest en toen ik door antwerpen moest leek het wel Russische roulette.
Volgas uit een zijstraat knallen en als een katapult vervolgens zonder remmen en kijken over 3 rijbanen schieten en vlak voor auto,s die rijden langs.
enorm veel claxon gebruik.
kleven en doorduwen tot maar 1 a 2 cm ruimte.
enz
pi_161907585
donderdag een leuke hartverzakking gehad waarbij een dame in een opel corsaatje bedacht haar auto (van zijweg links) maar op de weg te kwakken zonder te kijken. Helaas reed ik op de plek waar ze uit hoopte te komen, dus ging ze maar ff een stuk naast mij spookrijden. Ik had natuurlijk al flink geremd dus kon ze haar barrel lekker voor me kwakken en te hard door rijden. Gelukkig waren er geen tegenliggers. Achterlijk wijf.
...
pi_161910322
On a brighter note een anti-irritatie. Vandaag zag ik twee stoere gangsta-marocs inclusief eilandjes-kapsel...in een Smart. Ik vond het schattig. Zaten ze naast elkaar boos te kijken met opgepompte borstkasjes in dat blikken puistje. O+
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:19:38 #79
177940 Tunafish
met staart
pi_161911825
Kwam vanavond op de A325 een wit busje tegen die me met minstens 130 voorbij sjeesde, je mag daar 100, ging zelf ongeveer 110. Nu is dat niet zo'n probleem het was op dat moment rustig dus hij kon wel hard rijden. Wat ik aanzienlijk vervelender vond, was het feit dat hij besloot om pas naar links te gaan toen hij zo'n 10 meter achter me zat. Even een goeie stoot van de wind van rechts en hij had zich in me geboord. Maargoed, we hebben het overleefd, hij ging zijn gang verder, en ik de mijne.

Verderop zie ik hem ander verkeer tegenkomen, daar gaat meneer echt nog geen meter achter rijden en wild heen en weer slingeren op de strook dat hij erlangs moet. Blijkbaar is er rechts een klein gaatje, want ineens schiet hij naar rechts en nog geen twee seconden later zie ik de auto die voor hem reed remmen en dat busje ineens voor hem verschijnen. Dat kunstje herhaalt hij een paar keer, zal wel moeten oefenen ofzo.

Ondertussen zijn we aangekomen in Arnhem, waar ik vrolijk tussen de wachtende autos filter en als vijfde wachtende kom ik dat busje weer tegen. Ik wacht vooraan de rij tot het groen word, rij weg, de boel komt achter me ook op gang en pruttelt wat achter me aan. Zo gaat dat nog twee verkeerslichten door, dan zitten we op de brug naar het centrum, en wie zit daar bij mij te kleven? Precies, de meneer in het witte busje. 65 waar je 50 mag is blijkbaar niet hard genoeg, zodra ik opzij ga knalt hij weer verder.

Daarna komen we bij het Airborneplein, staat hij op de meest linker strook en ik filter weer tussen de rijen naar voren op de meest rechter rijstrook, trek lekker op en na de rotonde wéér dat busje op nog geen meter achter me, weer met nauwelijks een paar meter afstand me voorbij gaan, voorgangers rechts inhalen en van de weg drukken, tot 'ie dan toch maar naar rechts ging waar ik rechtdoor ging.

Man, wat zou ik graag als burger dat soort figuren staande willen mogen houden. Ik heb het kenteken onthouden, maar ik vermoed dat als ik de politie zou mededelen dat iemand met dat busje als een volslagen mongool rondrijdt, er niet meer komt dan een 'Dankuwel meneer Tunafish, uw opmerking is gearchiveerd'.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:26:40 #80
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_161911991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:20 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat is dus wel het geval in de irritatie van grote smurf. En die maak ik ook vaak mee.
Dat...
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

alles minder als een meter of 30 vind ik domweg hinder veroorzaken; jij bent degene die een bijzondere verrichting wilt gaan doen, en hebt daarbij dus alles en iedereen die je daarmee hindert voor te laten gaan. En of iemand die je voor zou moeten laten gaan te hard of te zacht, te links, te zwalkend, bellend, append of met 12 mistlampen en groot licht aan rijdt, doet helemaal niet ter zake. Als iemand moet remmen omdat JIJ een bijzondere verrichting doet, veroorzaak je hinder volgens de wet, end of story.
... en dat dus. Ik vind het best als je hem met 130 op de teller ruim voor mij naar links zet om een rij vrachtwagens in te halen en dat ik dan van het gas moet. Part of the deal, ik rij te hard (wel 11 hele kilometers op de GPS, maar soit). Ik vind het niet best als je dat met 300 meter tot de vrachtwagen te gaan al doet en dan ook nog eens 100 waar 130 rijdt. Ik kon gewoon op de CC zonder hoeken terugvoegen naar rechts, een kop koffie zetten, rechts er voorbij, m'n koffie opdrinken en daarna naar links gaan. Om even een beeld te schetsen. Als je dan seint, ben je een onnodig linksrijdende, rijbewijsonwaardige lulhannes.
pi_161912791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef Tunafish het volgende:
Kwam vanavond op de A325 een wit busje tegen die me met minstens 130 voorbij sjeesde, je mag daar 100, ging zelf ongeveer 110. Nu is dat niet zo'n probleem het was op dat moment rustig dus hij kon wel hard rijden. Wat ik aanzienlijk vervelender vond, was het feit dat hij besloot om pas naar links te gaan toen hij zo'n 10 meter achter me zat. Even een goeie stoot van de wind van rechts en hij had zich in me geboord. Maargoed, we hebben het overleefd, hij ging zijn gang verder, en ik de mijne.

Verderop zie ik hem ander verkeer tegenkomen, daar gaat meneer echt nog geen meter achter rijden en wild heen en weer slingeren op de strook dat hij erlangs moet. Blijkbaar is er rechts een klein gaatje, want ineens schiet hij naar rechts en nog geen twee seconden later zie ik de auto die voor hem reed remmen en dat busje ineens voor hem verschijnen. Dat kunstje herhaalt hij een paar keer, zal wel moeten oefenen ofzo.

Ondertussen zijn we aangekomen in Arnhem, waar ik vrolijk tussen de wachtende autos filter en als vijfde wachtende kom ik dat busje weer tegen. Ik wacht vooraan de rij tot het groen word, rij weg, de boel komt achter me ook op gang en pruttelt wat achter me aan. Zo gaat dat nog twee verkeerslichten door, dan zitten we op de brug naar het centrum, en wie zit daar bij mij te kleven? Precies, de meneer in het witte busje. 65 waar je 50 mag is blijkbaar niet hard genoeg, zodra ik opzij ga knalt hij weer verder.

Daarna komen we bij het Airborneplein, staat hij op de meest linker strook en ik filter weer tussen de rijen naar voren op de meest rechter rijstrook, trek lekker op en na de rotonde wéér dat busje op nog geen meter achter me, weer met nauwelijks een paar meter afstand me voorbij gaan, voorgangers rechts inhalen en van de weg drukken, tot 'ie dan toch maar naar rechts ging waar ik rechtdoor ging.

Man, wat zou ik graag als burger dat soort figuren staande willen mogen houden. Ik heb het kenteken onthouden, maar ik vermoed dat als ik de politie zou mededelen dat iemand met dat busje als een volslagen mongool rondrijdt, er niet meer komt dan een 'Dankuwel meneer Tunafish, uw opmerking is gearchiveerd'.
Ik denk dat persoon een enorme haast had. Beter laat je hem er gewoon langs.
.
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:03:15 #82
177940 Tunafish
met staart
pi_161912877
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:58 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik denk dat persoon een enorme haast had. Beter laat je hem er gewoon langs.
Ik zat geen moment voor hem te treuzelen en op alle momenten dat hij direct achter mij zat was er zat ruimte op de linkerstrook. Hij hield gewoon bij niemand afstand en reed overal achterlijk hard. Hij mag alle haast van de wereld hebben, maar dat betekent niet dat je dan vervolgens zo dicht langs anderen mag gaan rijden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161916201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef Tunafish het volgende:
--knip--

Man, wat zou ik graag als burger dat soort figuren staande willen mogen houden. Ik heb het kenteken onthouden, maar ik vermoed dat als ik de politie zou mededelen dat iemand met dat busje als een volslagen mongool rondrijdt, er niet meer komt dan een 'Dankuwel meneer Tunafish, uw opmerking is gearchiveerd'.
Ik heb ook een keer 8844 gebeld om een collega vrachtwagenchauffeur te melden. De beste meneer/mevrouw reed niet door, slingerde de hele tijd en pakte zowat alle rotondes met z'n trailer over het verhoogde middenstuk.

"we noteren het" was het antwoord.
Even later werd ik teruggebeld: "we gaan er nu niets mee doen, maar het kenteken staat in het systeem."
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_161917028
Veel interessante verhalen, niemand dashcam filmpjes ervan?

VID / Dashcam filmpjes topic #1
pi_161917147
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer 8844 gebeld om een collega vrachtwagenchauffeur te melden. De beste meneer/mevrouw reed niet door, slingerde de hele tijd en pakte zowat alle rotondes met z'n trailer over het verhoogde middenstuk.

"we noteren het" was het antwoord.
Even later werd ik teruggebeld: "we gaan er nu niets mee doen, maar het kenteken staat in het systeem."
.

Ik bel daar 112 voor, er is toch spoed bij? Heb nog nooit gehoord dat het niet de bedoeling is dat ik dat nummer bel.
pi_161917448
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En, ook ik, rag je dan ijskoud rechts voorbij als daar ruimte voor is. Van die schoolmeestertiepjes zouden een remote control schietstoel moeten hebben, en nog niet eens noodzakelijk een open dak.

"jij rijdt te hard, dus heb ik het recht om hem voor je neus te pleuren, anders zóu het wel eens kunnen dat ik moet remmen of anticiperen door even mijn poot op te tillen"

Ik probeer het altijd zo uit te kienen dat ik niet hoef te remmen, dus als ik inschat dat ik jou misschien klem zou kunnen rijden geef ik gas bij zodat ik je eerder voorbij ben, maar jij, in je almachtige recht, tieft hem dan dus gewoon voor mijn bek.

Think about it.
Maar het rechts inhalen van die linksrijders kan ook geïnterpreteerd worden als schoolmeestergedrag: 'Jullie rijden onnodig links, dus dan mag ik er rechts langs.'

Anyways, als je assertief reageert op andermans wangedrag vind ik niet dat je in de positie bent om dan achteraf te gaan klagen. :)

Dat wanhopige naar links gaan omdat men bang is vastgereden te worden is inderdaad slecht voor de doorstroming en daardoor gruwelijk irritant. :r Zie ook vaak mensen remmen, omdat ze te laat zien dat naar links gaan iemand anders zal hinderen. Na het remmen is er ogenschijnlijk weer ruimte, maar dan komen ze met een relatief lage snelheid naar links.

Terwijl ze al veel eerder gas los hadden kunnen laten daardoor al tijdens de inhaalactie weer kunnen beginnen met versnellen zodat ze op snelheid naar links kunnen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:35:20 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161917623
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar het rechts inhalen van die linksrijders kan ook geïnterpreteerd worden als schoolmeestergedrag: 'Jullie rijden onnodig links, dus dan mag ik er rechts langs.'

Anyways, als je assertief reageert op andermans wangedrag vind ik niet dat je in de positie bent om dan achteraf te gaan klagen. :)

Dat wanhopige naar links gaan omdat men bang is vastgereden te worden is inderdaad slecht voor de doorstroming en daardoor gruwelijk irritant. :r Zie ook vaak mensen remmen, omdat ze te laat zien dat naar links gaan iemand anders zal hinderen. Na het remmen is er ogenschijnlijk weer ruimte, maar dan komen ze met een relatief lage snelheid naar links.

Terwijl ze al veel eerder gas los hadden kunnen laten daardoor al tijdens de inhaalactie weer kunnen beginnen met versnellen zodat ze op snelheid naar links kunnen.
Inderdaad, dat is idd op te vatten schoolmeester gedrag, guilty as charged ;) Al interesseert het me niet echt of iemand daar van leert. Het is eigenlijk ook niet zo bedoeld als ik er zo over nadenk, ik verrot het gewoon om 2 of soms zelfs 3 rijstroken naar links te gaan om iemand te passeren. Als ik uiterst rechts 130 kan rijden voor langere tijd en ik kom om de kilometer een automobilist tegen die bang is dat hij van de weg af flikkert en derhalve ergens halverwege de rijbaan sukkelt, blijf ik gewoon rechts, en rijd ik hem daar voorbij. Als hij geen moeite doet om rechts te houden, waarom zou ik dan moeite moeten doen om hem links voorbij te rijden? Het interesseert me ook echt de rozen of hij daarna naar rechts gaat, of er iets van leert, of daaroor iets 'van mij vindt'.
Ik ga niet het verkeersbeeld onrustig maken door van rechts naar links en weer terug over de hele rijbaan heen te slalommen omdat hij/zij er te beroerd voor is.. kost me mijn banden, brandstof, en ook dát is schoolmeesterig vind ik. De enige manier om dat 'onopvallend' op te lossen is door domweg links te blijven rijden, op een lege 5 baans weg rond middernacht, en ook dáár vinden we wat van.. ;)

En in inhaalsituatie's als ik hard rijdend links hang en iemand keilt hem ervoor en ik doen een 'elandtestje' om hem heen, ja, dat is een beetje discutabel natuurlijk, maar dat ontstaat uit frustratie door het geklooi van anderen.. aktie -> reaktie zeg maar.. verdient geen schoonheidsprijs, maar als dat de 10e keer is op een rit van een paar honderd kilometer raak je gewoon een beetje geirriteerd en dan ga je zulke ninja-aktie's uithalen; ook ik ben een menschdinges.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 04-05-2016 11:42:20 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161918062
Oh was ook niet als keihard oordeel bedoeld, maar paar seintjes van een paar linksrijschapen vind ik gewoon niet echt reden om aanstoot aan te nemen. :P
pi_161918385
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 16:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En, ook ik, rag je dan ijskoud rechts voorbij als daar ruimte voor is. Van die schoolmeestertiepjes zouden een remote control schietstoel moeten hebben, en nog niet eens noodzakelijk een open dak.

"jij rijdt te hard, dus heb ik het recht om hem voor je neus te pleuren, anders zóu het wel eens kunnen dat ik moet remmen of anticiperen door even mijn poot op te tillen"

Ik probeer het altijd zo uit te kienen dat ik niet hoef te remmen, dus als ik inschat dat ik jou misschien klem zou kunnen rijden geef ik gas bij zodat ik je eerder voorbij ben, maar jij, in je almachtige recht, tieft hem dan dus gewoon voor mijn bek.

Think about it.
Gas bijgeven om de rechter baan niet klem te zetten is fijn, moesten meer mensen doen. Mijn ervaring is ook dat de hardrijder op links, nét niet hard genoeg rijdt om vóór mij weg te zijn. Doordat links niet geanticipeerd wordt, kan ik van cc af. Dus, óf normale snelheden rijden zodat ik er risicoloos voor kan, óf anticiperen op rechts en de weg vrij houden. Daardoor is net het links kleven ontstaan.

En ik druk mij gerust voor de hardrijder, mits ik laag risico inschat. Hij gaat te hard, dus zijn eigen verantwoordelijkheid. Die maximum snelheid is er niet voor niks. De ongelukken en opstoppingen ontstaan juist door grote snelheidsverschillen
  FOK!fotograaf woensdag 4 mei 2016 @ 12:21:27 #90
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_161918453
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef eRKa het volgende:
De ongelukken en opstoppingen ontstaan juist door grote snelheidsverschillen
Opstoppingen, files dus, ontstaan door teveel verkeersaanbod. Ongelukken ontstaan voornamelijk uit voorrangsfouten... Mensen die vinden dat zij voorrang hebben omdat zijn vinden dat een ander te hard rijdt en hem er daarom maar voor flikkeren bijvoorbeeld...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_161919318
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is idd op te vatten schoolmeester gedrag, guilty as charged ;) Al interesseert het me niet echt of iemand daar van leert. Het is eigenlijk ook niet zo bedoeld als ik er zo over nadenk, ik verrot het gewoon om 2 of soms zelfs 3 rijstroken naar links te gaan om iemand te passeren. Als ik uiterst rechts 130 kan rijden voor langere tijd en ik kom om de kilometer een automobilist tegen die bang is dat hij van de weg af flikkert en derhalve ergens halverwege de rijbaan sukkelt, blijf ik gewoon rechts, en rijd ik hem daar voorbij. Als hij geen moeite doet om rechts te houden, waarom zou ik dan moeite moeten doen om hem links voorbij te rijden? Het interesseert me ook echt de rozen of hij daarna naar rechts gaat, of er iets van leert, of daaroor iets 'van mij vindt'.
Ik ga niet het verkeersbeeld onrustig maken door van rechts naar links en weer terug over de hele rijbaan heen te slalommen omdat hij/zij er te beroerd voor is.. kost me mijn banden, brandstof, en ook dát is schoolmeesterig vind ik. De enige manier om dat 'onopvallend' op te lossen is door domweg links te blijven rijden, op een lege 5 baans weg rond middernacht, en ook dáár vinden we wat van.. ;)

En in inhaalsituatie's als ik hard rijdend links hang en iemand keilt hem ervoor en ik doen een 'elandtestje' om hem heen, ja, dat is een beetje discutabel natuurlijk, maar dat ontstaat uit frustratie door het geklooi van anderen.. aktie -> reaktie zeg maar.. verdient geen schoonheidsprijs, maar als dat de 10e keer is op een rit van een paar honderd kilometer raak je gewoon een beetje geirriteerd en dan ga je zulke ninja-aktie's uithalen; ook ik ben een menschdinges.
Je weet het allemaal wel mooi recht te lullen voor jezelf iig :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:05:39 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161919389
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je weet het allemaal wel mooi recht te lullen voor jezelf iig :')
Middenbaanhanger gespot :+

Ik lul niks recht; het is wat het is. Ik ben verre van heilig op de weg.

Dit is gewoon dé beweegreden/gedachtengang die verklaart waarom ik dingen doe zoals ik ze doe; no more, no less.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161919435
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Middenbaanhanger gespot :+

Ik lul niks recht; het is wat het is. Ik ben verre van heilig op de weg.


Dit is gewoon dé beweegreden/gedachtengang die verklaart waarom ik dingen doe zoals ik ze doe; no more, no less.
"Ik ben ook maar een mens, actie-reactie, boehoe!1!! :'( "

Maar goed, je wéét dus iig dat je een aso bent :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:10:18 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161919480
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Ik ben ook maar een mens, actie-reactie, boehoe!1!! :'( "

Maar goed, je wéét dus iig dat je een aso bent :+
Ik ben geen aso; ik pas me aan aan mijn medeweggebruikers. >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161919526
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je weet het allemaal wel mooi recht te lullen voor jezelf iig :')
Hij benadrukt toch juist dat hij ook niet correct handelt? :')

Wees blij dat iemand nog een beetje kritisch is tov zijn gedrag en motieven.
pi_161919549
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben geen aso; ik pas me aan aan mijn medeweggebruikers. >:)
Je gedráágt je alleen maar als een tokkie en dat is de schuld van anderen. Duidelijk, eigenlijk ben je gewoon een slachtoffer!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:13:40 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161919557
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je gedráágt je alleen maar als een tokkie en dat is de schuld van anderen. Duidelijk, eigenlijk ben je gewoon een slachtoffer!
Jij snapt het *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161919584
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij benadrukt toch juist dat hij ook niet correct handelt? :')

Wees blij dat iemand nog een beetje kritisch is tov zijn gedrag en motieven.
Hij doet er alleen niks mee blijkbaar, beetje jammer vind je niet? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161920085
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je gedráágt je alleen maar als een tokkie en dat is de schuld van anderen. Duidelijk, eigenlijk ben je gewoon een slachtoffer!
Dan is zo'n beetje iedereen tokkie. Althans, als we jou moeten geloven.

Een beetje sociale controle mag best en niemand is heilig. Als ik iemand iets lomps zie doen laat ik het maar gaan. Als het vervelend of gevaarlijk wordt hang ik ook aan de grootlicht of claxon (al is dat zelden).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:42:58 #100
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_161920199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dan is zo'n beetje iedereen tokkie. Althans, als we jou moeten geloven.
Degenen die zich aangesproken voelen zullen dat ook vast zijn :P

quote:
Een beetje sociale controle mag best en niemand is heilig. Als ik iemand iets lomps zie doen laat ik het maar gaan. Als het vervelend of gevaarlijk wordt hang ik ook aan de grootlicht of claxon (al is dat zelden).
Als je gaat seinen of toeteren ná dat iets gebeurt is heeft dat sowieso geen nut hè, sterker nog, je draagt bij aan onveiligheid.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')