abonnement Unibet Coolblue
pi_161827760
Battlefield 5 is aangekondigd en wordt aanstaande vrijdag gepresenteerd. Ik ben benieuwd, maar eerst maar eens zien wat het gaat worden.

http://www.battlefield.com/nl-nl/event



[ Bericht 44% gewijzigd door Odaiba op 30-04-2016 18:15:07 ]
pi_161827952
Ik vermoed dat het gewoon weer BF4 gaat worden met iets verbeterde graphics en wat saaie nieuwtjes die gigantisch gehyped op internet zullen verschijnen maar uiteindelijk weinig voorstellen.

Wat op zich prima is want BF is fijn. Hopelijk wel iets betere launch dan het erbarmelijke BF4.
Conscience do cost.
pi_161828040
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:16 schreef ems. het volgende:
Ik vermoed dat het gewoon weer BF4 gaat worden met iets verbeterde graphics en wat saaie nieuwtjes die gigantisch gehyped op internet zullen verschijnen maar uiteindelijk weinig voorstellen.

Wat op zich prima is want BF is fijn. Hopelijk wel iets betere launch dan het erbarmelijke BF4.
Battlefield moet ook vooral gewoon Battlefield blijven. Maar voeg tegelijkertijd ook wat leuke nieuwe dingen toe die de gameplay niet gelijk erg beïnvloeden.
pi_161828397
Hopelijk gaan ze weer wat doen aan de vele, vele, veeeeeeeeeeeeeelen cheaters in bf4 op de pc.
pi_161828730
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:34 schreef Najieto het volgende:
Hopelijk gaan ze weer wat doen aan de vele, vele, veeeeeeeeeeeeeelen cheaters in bf4 op de pc.
Heb ik eigenlijk nooit last van, maar ik speel dan ook voornamelijk op servers die relatief zwaar gemodereerd worden en waar bijna altijd wel wat admins aanwezig zijn.
Conscience do cost.
pi_161828935
EERSTE OF TWEEDE OORLOG GRAAG!
  zaterdag 30 april 2016 @ 21:08:14 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161832404
Eerste of tweede wereldoorlog zou leuk zijn. Maar dan zijn de kaders vrij beperkt natuurlijk. Bovendien moeten ze dan alle wapens opnieuw "opnemen" en modereren. Denk dat het gewoon een gereskinde bf 4 wordt maar dan zonder day 1 problemen. Ik teken er eerlijk gezegd voor omdat BF 4 gewoon een heel goed spel is geworden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 2 mei 2016 @ 17:45:59 #8
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161876117
Ik hoop dat ze toch ook wat meer naar Bad Company kijken.
Dat is toch echt een van mijn favoriete Battlefields geworden. Compacte levels, weinig maar zeer sterke voertuigen en natuurlijk de destructie van de maps wat zorgde voor een hele andere manier van spelen. Maps waren dynamisch en veranderde van vorm. Dat vond ik erg tof en ik hoop dat dat weer meer teruggebracht wordt in Battlefield 5.

Maar wat ik nog het meeste hoop is dat het niet nóg meer op COD gaat lijken.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_161877733
Het kan natuurlijk ook gewoon bad company 3 worden
pi_161877824
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:53 schreef wuuht het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon bad company 3 worden
Nee, dat kan het niet :P
Conscience do cost.
pi_161877852
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, dat kan het niet :P
nou.... want? :')
pi_161878097
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:57 schreef wuuht het volgende:

[..]

nou.... want? :')
Dat zou extreem onlogisch zijn. Bad company is in de kern niet veel meer dan een uitstapje geweest en in vergelijking met de 'main' battlefield lijn verwaarloosbaar geweest qua omzet en interesse. Alleen voor (met name) PC deed BC2 destijds goede zaken gezien er gewoon geen alternatief aanwezig was voor BF liefhebbers.

Daarnaast is de tijd van BF4 nu zo ongeveer voorbij en moet het paradepaardje opnieuw opgetrommeld worden om de big bucks binnen te halen. Bad company, hardline en zelfs WO2 games zijn een risico, beter om op het paard te wedden waarvan je weet dat het wint.

Dus let op mijn woorden. BF5 wordt gewoon een verbeterde versie van BF4. Tijdje later kondigen ze misschien een hardline-esque uitstapje naar een sub-battlefield die dan mogelijk WO2 gaat zijn. Bad company ligt, enigszins terecht, op een laag pitje. Hier trouwens een interview van 2 jaar terug over waarom bad company lastig is en er eigenlijk niet echt plaats voor over is in de huidige battlefield lineup.

Dus mja. Misschien heb je gelijk hoor. Maar ik kan geen enkele rationele reden bedenken waarom EA/Dice nu opeens met bad company zouden terugkomen.

Ook als je naar BC2 kijkt is het in de kern gewoon een modern shooter net als BF3 en BF4. De single player van BC was stukken leuker, maar veel meer onderscheid is er eigenlijk niet te maken tussen de twee games.
Conscience do cost.
pi_161923106
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zou extreem onlogisch zijn. Bad company is in de kern niet veel meer dan een uitstapje geweest en in vergelijking met de 'main' battlefield lijn verwaarloosbaar geweest qua omzet en interesse. Alleen voor (met name) PC deed BC2 destijds goede zaken gezien er gewoon geen alternatief aanwezig was voor BF liefhebbers.

Daarnaast is de tijd van BF4 nu zo ongeveer voorbij en moet het paradepaardje opnieuw opgetrommeld worden om de big bucks binnen te halen. Bad company, hardline en zelfs WO2 games zijn een risico, beter om op het paard te wedden waarvan je weet dat het wint.

Dus let op mijn woorden. BF5 wordt gewoon een verbeterde versie van BF4. Tijdje later kondigen ze misschien een hardline-esque uitstapje naar een sub-battlefield die dan mogelijk WO2 gaat zijn. Bad company ligt, enigszins terecht, op een laag pitje. Hier trouwens een interview van 2 jaar terug over waarom bad company lastig is en er eigenlijk niet echt plaats voor over is in de huidige battlefield lineup.

Dus mja. Misschien heb je gelijk hoor. Maar ik kan geen enkele rationele reden bedenken waarom EA/Dice nu opeens met bad company zouden terugkomen.

Ook als je naar BC2 kijkt is het in de kern gewoon een modern shooter net als BF3 en BF4. De single player van BC was stukken leuker, maar veel meer onderscheid is er eigenlijk niet te maken tussen de twee games.
Je zit er naast. Het wordt WWII.



http://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1942

Artwork van 1942 is geupdate... de rest niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 16:02:11 ]
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:12:51 #14
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_161923326
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:45 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik hoop dat ze toch ook wat meer naar Bad Company kijken.
Dat is toch echt een van mijn favoriete Battlefields geworden. Compacte levels, weinig maar zeer sterke voertuigen en natuurlijk de destructie van de maps wat zorgde voor een hele andere manier van spelen. Maps waren dynamisch en veranderde van vorm. Dat vond ik erg tof en ik hoop dat dat weer meer teruggebracht wordt in Battlefield 5.

Maar wat ik nog het meeste hoop is dat het niet nóg meer op COD gaat lijken.
Dit hoop ik dus ook. Bad Company 2 is voor mij de beste Battlefield game.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_161923587
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_161932459
WO II zou ik zo kopen kopen kopen :9~
  woensdag 4 mei 2016 @ 22:08:20 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161932620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je zit er naast. Het wordt WWII.

[ afbeelding ]

http://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1942

Artwork van 1942 is geupdate... de rest niet.
Zou tof zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161932789
Ik vond 3 nog wel tof en Bad Company 2 helemaal. Ik vond BF4 toch al wat minder, en als BF5 een nieuwere versie wordt dan laat ik het aan me voorbij gaan. BF3 was echt next gen en Bad Company 2 had gewoon sterke gameplay (vooral met de Vietnam uitbreiding).

Bij battlefield 3 is het geld trekken begonnen en dat is helaas nu echt tot een kunst verheven in de BF serie. Crates, DLC en unlocks... alles om maar geld uit die game te halen. Maar daar is het EA voor
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_161932914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
WO II zou ik zo kopen kopen kopen :9~
Dit zou tof zijn inderdaad. Gewoon weer een keer goede WO2 game met hedendaagse graphics/gameplay. Laatste goede waren COD 2 en Wolfenstein ET. Je hebt ook nog Red Orchestra, maar dat is toch veel meer tactisch/simulatie waardoor er niet zo'n grote playerbase is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 4 mei 2016 @ 22:49:30 #20
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_161934277
Toch roept iedereen om een WW2 game maar Battlefield werd bij mij (en voor mijn gevoel veel anderen) pas echt bekend toen Battlefield 3 verscheen. Af en toe speelde ik wel Bad Company 2 maar die uren vallen in het niets met de 950 uur dat ik op Battlefield 3 bezig ben geweest.

Hoop dat een hoop mensen de stap terug naar minder wapens/voertuigen/gadgets wel accepteren.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_161934806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Toch roept iedereen om een WW2 game maar Battlefield werd bij mij (en voor mijn gevoel veel anderen) pas echt bekend toen Battlefield 3 verscheen. Af en toe speelde ik wel Bad Company 2 maar die uren vallen in het niets met de 950 uur dat ik op Battlefield 3 bezig ben geweest.

Hoop dat een hoop mensen de stap terug naar minder wapens/voertuigen/gadgets wel accepteren.
Het gaat om de gameplay. Als we straks met party chat lekker tactisch te werk kunnen en het ziet er goed uit dan hoor je niemand klagen.
pi_161939490
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:53 schreef wuuht het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon bad company 3 worden
Hoop ik zo . Wat was deel 2 geweldig lekker boel slopen kleine maps
pi_161939616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je zit er naast. Het wordt WWII.

[ afbeelding ]

http://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1942

Artwork van 1942 is geupdate... de rest niet.
_O_ _O_ _O_
pi_161952377
Het word Eastern Front.
pi_161952426
Teaser voor de trailer:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')