abonnement Unibet Coolblue
pi_161849745
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef Elvi het volgende:
Ik wil trouwens ook voorzichtig meeposten hier, ik wil alleen geen lijstjes posten :P omdat ik nogal faal op het gebied van "geen vreetbui krijgen als het even tegenzit" en dan ga ik toch niet eerlijk zijn over de tussendoortjes.

Mijn aanpak is overigens om meer te letten op de hoeveelheid suiker die ik binnen krijg. Ik keek een week geleden even op mn pak sojamelk en ik schrok van de hoeveelheid suiker :o Dat krijg ik dus onbewust allemaal binnen. De sojamelk wil ik dus vervangen door ongezoete amandelmelk.
Frisdrank drink ik al heel lang niet meer (vervangen door spa rood), en thee en koffie drink ik sowieso al zonder suiker of honing.
Snoep wil ik dus helemaal laten staan, nu snoep ik in een normale situatie niet veel (of niet) maar dus wel als dingen tegenzitten. Al gaat dat ook niet met zakken tegelijkertijd; ik moet gewoon een betere manier vinden om ermee te dealen :P

En verder wil ik meer sporten. Ik doe nu 1 keer per week yoga; dat wil ik naar 3 keer per week brengen (1 keer in de studio, 2 keer thuis met een app) en ik wil ook thuis aan krachttraining doen. Dus als iemand daar nog tips voor heeft dan hoor ik ze graag :P
Leuk dat je mee komt posten *O*
Qua thuis workouts ben ik heel erg fan van de workouts van Jillian.
pi_161849764
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:45 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Pff, en ik maar denken dat pinda's gezond waren. :O
Inderdaad wat strakker op gaan letten, nu je het zo zegt, zit ik er al over heen.
Van teveel gezonde dingen kun je ook aankomen ;) Noten (al zijn pinda's officieel peulvruchten) passen in een gezond voedingspatroon, maar tikken ook heel erg aan qua calorieen dus een kleine portie is wel aan te raden. Maar goed, zo leer je steeds meer ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161849858
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef Elvi het volgende:
Ik wil trouwens ook voorzichtig meeposten hier, ik wil alleen geen lijstjes posten :P omdat ik nogal faal op het gebied van "geen vreetbui krijgen als het even tegenzit" en dan ga ik toch niet eerlijk zijn over de tussendoortjes.

Mijn aanpak is overigens om meer te letten op de hoeveelheid suiker die ik binnen krijg. Ik keek een week geleden even op mn pak sojamelk en ik schrok van de hoeveelheid suiker :o Dat krijg ik dus onbewust allemaal binnen. De sojamelk wil ik dus vervangen door ongezoete amandelmelk.
Frisdrank drink ik al heel lang niet meer (vervangen door spa rood), en thee en koffie drink ik sowieso al zonder suiker of honing.
Snoep wil ik dus helemaal laten staan, nu snoep ik in een normale situatie niet veel (of niet) maar dus wel als dingen tegenzitten. Al gaat dat ook niet met zakken tegelijkertijd; ik moet gewoon een betere manier vinden om ermee te dealen :P

En verder wil ik meer sporten. Ik doe nu 1 keer per week yoga; dat wil ik naar 3 keer per week brengen (1 keer in de studio, 2 keer thuis met een app) en ik wil ook thuis aan krachttraining doen. Dus als iemand daar nog tips voor heeft dan hoor ik ze graag :P
Ik post ook nooit lijstjes :)

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:45 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Pff, en ik maar denken dat pinda's gezond waren. :O
Inderdaad wat strakker op gaan letten, nu je het zo zegt, zit ik er al over heen.
Als je veel te veel eet van gezonde dingen is het ook niet goed meer :) Alles in balans.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161850149
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef Elvi het volgende:


Snoep wil ik dus helemaal laten staan, nu snoep ik in een normale situatie niet veel (of niet) maar dus wel als dingen tegenzitten. Al gaat dat ook niet met zakken tegelijkertijd; ik moet gewoon een betere manier vinden om ermee te dealen :P
Misschien als vervanging hier opschrijven als het even tegenzit? Misschien niet eens de inhoud (want ik kan me voorstellen dat dat een stap te ver is), maar gewoon dat je het even moeilijk hebt. Wie weet helpt de steun een eetbui tegen te gaan.
  zondag 1 mei 2016 @ 17:16:27 #130
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161850307
Ik zag vandaag bij de action sport in-ear koptelefoons voor bijna niks. Dus vanaf nu kan ik zonder wintermuts gaan hardlopen. En toen ik thuis was bedacht ik me dat zoeen strap om je telefoon in te doen ook wel makkelijk geweest zou zijn.

Vanavond iets meer dan een halve pizza, kan qua kcal makkelijk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161850384
:s) 1,5 uur intensief tuinieren kan aan mijn lijstje toegevoegd worden.. nu heb ik spierpijn in mijn kont :')
pi_161850445
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
:s) 1,5 uur intensief tuinieren kan aan mijn lijstje toegevoegd worden.. nu heb ik spierpijn in mijn kont :')
Haha, van het squatten? :P

Ik ga straks bowlen. Daar krijg ik altijd eenzijdige spierpijn van: in één heup en in één arm. ;)
pi_161850453
Tuinsquatten.

Wij eten 250g vlees altijd met zijn tweeën :) zeker in een gerecht verwerkt. En ook lang niet elke dag vlees überhaupt. Afwisseling en mate.

Zo pasta maken, met zalm, spinazie, broccoli en champs ofzo. Even kijken wat we hebben.
Ja doei.
pi_161850488
Tuinsquatten :Y
En van 10+km wandelen vanochtend..
En van hardlopen gister.

Optelsommetje :+
pi_161850516
Oh en doorgaans is 250 hier ook genoeg gehakt voor 2 personen :Y Zéker als het verwerkt is. In geval van een gehaktbal lust ik wel wat meer :@ Maar goed, die eten we niet voor niets niet dagelijks :D
  zondag 1 mei 2016 @ 17:32:46 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_161850571
Net 400 gram gehakt gebakken. 150 voor in de wraps van F, 150 voor in mijn wraps-zonder-wraps (dus uh, een bak salade :P ) en 100 gram voor in mijn tomatensoep morgen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_161850800
Wij hadden vanavond 400gr voor 3 personen, maar we hadden uiteindelijk nog een portie over.
pi_161859845
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vandaag nog geen eten afgemeten want de buurvrouw haar keuken weegschaal was kapot. Morgen maar even zelf een halen.

O: 500 gram aardbeien
L : 4 sneden brood (2 tosti's dus, ham kaas)
T: Twee handen vol ongepelde pinda's
A: 1 courgette, 1 paprika, 1 ui , 250 gram hoh gehakt, 2 wraps, lepel knoflooksaus

Het gaat in ieder geval al beter als gister
Een tosti is niet zo slecht, maar probeer het eens met een 20+ kaas en kipfilet bijvoorbeeld. Ik doe er graag nog wat tomaat bij. :9 Het hoh gehakt zou ik vervangen door (mager) rundergehakt en qua knoflooksaus zou ik zelf een yoghurtsausje maken met knoflook.

De ongepelde pinda's vind ik overigens wel slim. Pinda's bevatten wel veel kcal, maar ik vind zelf pellen altijd wel een goede manier om de portie gemakkelijk te controleren. Kan me trouwens ook niet voorstellen dat twee handjes ongepelde pinda's gelijk staat aan 100 gram, wat ik hierboven zag staan.

Zelf helemaal geen nette dag gehad overigens. Verjaardag van mijn schoonvader, dus hij had ergens een arrangement met eerst bowlen en daarna eten, niet al teveel keuze en verder ook geen zin om er teveel over na te denken op zo'n moment.

O: 2 boterhammen met Hüttenkäse met tomaat en basilicum
T: halve bak kwark
L: 2 eieren, kwart avocado en een tomaat
D: carpaccio, steak met kruidenboter, ijs en een wijntje

Wel nog een strandwandeling gedaan achteraf. O+
pi_161864788
O: Griekse yoghurt met fruit en honing
L: kikkererwtensalade
D: tortellini met spinazie/kaassaus

Er komen vast nog wel T's bij en minstens 10,000 stappen
  maandag 2 mei 2016 @ 08:47:03 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_161864829
3 kg afvallen in 3 dagen. Ik kan dat. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_161864895
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:47 schreef Lonaa het volgende:
3 kg afvallen in 3 dagen. Ik kan dat. :7
:7 :7

De -1 hier is er nog steeds af O+
Planning:
O: kwark met muesli
L: broodje kaas oid
D: fishpie
En dan nog lekker wandelen en misschien hardlopen. En typen -O-
  maandag 2 mei 2016 @ 08:56:02 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_161864914
Planning:
O: Kwarktaart :D
L: Kikkererwten-bietenburger op turksbroodje met geitenkaas
D: Tomatensoep met gehakt en tosti :9

900 kcal over voor T's :')

Qua beweging niks bijzonders. Beetje rekken en strekken, in de tuin prutsen en klein rondje met hond.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:59:03 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_161864935
73,8 vanochtend. Ik blijf keurig stabiel binnen een groen bmi *O*

Mag na elf uur bellen voor de uitslag van het meest recente bloedonderzoek... Weer algemeen bloedbeeld bekeken en dit keer ook op Coeliakie getest. Spannend! Zou strikt glutenvrij stiekem best wel k*t vinden. Lactosevrij overleef ik prima, maar zonder lekker brood -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_161865112
Ik ben volgens mij net in 3 minuten anderhalve kilo afgevallen :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161865260
7 ons lichter ondanks mijn dinertje gisteren. :') Weet dat het allemaal niets zegt meteen een dag later, maar toch stap je altijd behoorlijk onzeker op zo'n weegschaal.
pi_161865385
Ik ga vandaag voor het eerst courgetti-pasta maken :o Ben benieuwd..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161865571
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst courgetti-pasta maken :o Ben benieuwd..
Wat voor saus maak je erbij? Ik vind het wel een succes, maar dan vooral met een normale bolognese ofzo.
pi_161865591
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat voor saus maak je erbij? Ik vind het wel een succes, maar dan vooral met een normale bolognese ofzo.
Ja ik heb tomaten etc in huis voor tomatensaus en spul voor gehaktballetjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 2 mei 2016 @ 09:52:09 #149
164755 Mss
kutHOEr
pi_161865621
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Goed, tot zover lofzang over hond O+

Lijstje:
O: cracker met gerookte zalm en light roomkaas
L: geroosterde ui, champignon, paprika, courgette met wat spekjes en tzatziki :9
D: Salade met gekruid gehakt, kaas, mais, bonen en kwark
T: 800 kcal aan nader te bepalen awesomeness.

Ik vind het maar moeilijk, niet alles opvreten wat er in mijn blikveld komt. :')
Die salade klinkt echt geniaal. Dat eet je warm neem ik aan?

Bedacht voor alle badpakken tips dames! De aankomende vakantie staat nog niet vast maar ik verwacht een hoop strand chilltijd. Ik ga denk ik eens een keer een retro bikini proberen, kijken hoe ik me daar in voel. En anders is er ook niks mis met een leuk badpak, die associatie met mezelf verstoppen moet ik ook maar eens van me afzetten.
Aids.
  maandag 2 mei 2016 @ 09:53:31 #150
164755 Mss
kutHOEr
pi_161865656
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:16 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zag vandaag bij de action sport in-ear koptelefoons voor bijna niks. Dus vanaf nu kan ik zonder wintermuts gaan hardlopen. En toen ik thuis was bedacht ik me dat zoeen strap om je telefoon in te doen ook wel makkelijk geweest zou zijn.

Vanavond iets meer dan een halve pizza, kan qua kcal makkelijk.
En dat vind ik ook een handige om te onthouden, mijn oordopjes vallen steeds uit bij het hobbelen.
Aids.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')