abonnement Unibet Coolblue
pi_161788713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef Molurus het volgende:
Oh, hier is trouwens de hele aflevering waarin die vacuum kamer voorkomt. Er zit nog wel wat relevante uitleg bij. Vanaf ongeveer 40 minuten.

http://www.dailymotion.com/video/x2wje1d
Deze aflevering - ik zit hem nu geheel te kijken - is wel heel erg on topic. Aanrader!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161788948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:49 schreef francorex het volgende:

[..]

Het is de natuurlijke wet waarbij de verschillende element in de natuur zich ordenen.
Zwaar is beneden. Licht is boven.
en waarom is beneden beneden en boven boven?
En als je uitgaat van een vacuum, waarom gaat dan alles naar beneden, ondanks het gewicht?

quote:
Maar ik ben wel slim genoeg om niet af te dwalen in hypothetische theoretische verklaringen waarvan nooit de juistheid valt te achterhalen.
Opgedrongen door experten die theorie verkopen voor feit.

Weet jij het?
Nou, je verwart een theorie met een hypothese.
Bijv. je voorbeeld met vloeistoffen met verschillende dichtheid: hoe dat werkt (wet van Archimedes) is uitgebreid gedocumenteerd, is meetbaar, waarneembaar en controleerbaar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161789186
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:40 schreef Wantie het volgende:

Bijv. je voorbeeld met vloeistoffen met verschillende dichtheid: hoe dat werkt (wet van Archimedes) is uitgebreid gedocumenteerd, is meetbaar, waarneembaar en controleerbaar.
Waarbij wel moet worden opgemerkt dat de wet van Archimedes bijna 2000 jaar ouder is dan Newtons gravitatiewet. :+
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161790689
FE'ers weten idd heel slecht het verschil tussen:
- feiten
- meningen
- theorie
- iets uit je aars trekken
- hypothese
- iets uit je aars trekken
- wetenschap
- experiment
- iets uit je aars trekken

Terwijl het standpunt van de gemiddelde FE'er dat allemaal bevat:

FE is een feit, want dat vind ik omdat de theorie dat de aarde rond is nooit is aangetoond door experimenten. Daarom trek ik alleen maar ad hoc hypothesen uit m'n aars. Dát is pas wetenschap!
I feel kinda Locrian today
pi_161790810
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waarbij wel moet worden opgemerkt dat de wet van Archimedes bijna 2000 jaar ouder is dan Newtons gravitatiewet. :+
Ongetwijfeld, maar de wet van archimedes beschrijft de opwaartse kracht van vloeistoffen, iets wat francorex verwart met zwaartekracht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161791945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar de wet van archimedes beschrijft de opwaartse kracht van vloeistoffen, iets wat francorex verwart met zwaartekracht.
De opwaartse kracht is idd een functie van de zwaartekracht.

Dat maakt zijn claim des te bijzonderder, want er is blijkbaar wel een opwaartse kracht maar geen zwaartekracht. Ongeacht de dichtheid cq massa van het object zal het dan altijd blijven drijven (of opstijgen) want er is nu eenmaal geen neerwaartse kracht.

Een goede verklaring hiervoor, dus welke kracht in vredesnaam dan wel verantwoordelijk is voor het feit dat objecten water verplaatsen of niet alle mooie gekleurde ballonnen blijven zweven, heb ik nog nooit gehoord van een FE'er.

Dat maakt weer pijnlijk duidelijk hoe weinig ze snappen van natuurkunde in haar algemeenheid.
Beetje selectief shoppen in hun 'krachtenboekje' en kijken welke schijnkrachten ze erbij kunnen halen om die vervloekte zwaartekracht te omzeilen die steeds maar weer roet in het eten gooit.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 29 april 2016 @ 01:49:21 #82
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161792643
Albert Einstein was once asked, ‘How does it feel to be the smartest man alive?’, he responded, ‘I don’t know, you’ll have to ask Nikola Tesla.'”

Today's scientists have substituted mathematics for experiments, and they wander off through equation after equation, and eventually build a structure which has no relation to reality. Nikola Tesla
Huig
pi_161793669
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 01:49 schreef Orwell het volgende:
‘How does it feel to be the smartest man alive?’, he responded, ‘I don’t know, you’ll have to ask Nikola Tesla.'”
Alpha kenny one
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:42:38 #84
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161794027
Volgens mij zou je een heel boek kunnen schrjiven over quotes die ten onrechte aan Einstein worden toegeschreven. Echt ongelofelijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161794049
Verder is het nogal vaag dat citaten als bewijs worden aangeleverd.
Alsof dat dan wel wetenschappelijk is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161794279
En die arme Tesla word ook nog eens overal met de haren bijgesleept, zit die volgens de FE'ers nu ook al in het FE kamp?
pi_161794436
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:34 schreef starla het volgende:
FE'ers weten idd heel slecht het verschil tussen:
- feiten
- meningen
- theorie
- iets uit je aars trekken
- hypothese
- iets uit je aars trekken
- wetenschap
- experiment
- iets uit je aars trekken

Terwijl het standpunt van de gemiddelde FE'er dat allemaal bevat:

FE is een feit, want dat vind ik omdat de theorie dat de aarde rond is nooit is aangetoond door experimenten. Daarom trek ik alleen maar ad hoc hypothesen uit m'n aars. Dát is pas wetenschap!
STARLA GODIN _O_

Ik werd getrokken door het iets uit je aars trekken.
pi_161794703
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:02 schreef Chewie het volgende:
En die arme Tesla word ook nog eens overal met de haren bijgesleept, zit die volgens de FE'ers nu ook al in het FE kamp?
Nee, maar Tesla is een heilige voor vele BNW'ers....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161795218
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

STARLA GODIN _O_

Ik werd getrokken door het iets uit je aars trekken.
Dat dacht ik al lief viespeukje van me, kusjes! :)
I feel kinda Locrian today
pi_161795551
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:03 schreef starla het volgende:

[..]

Dat dacht ik al lief viespeukje van me, kusjes! :)
:* all around.
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 13:07:41 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_161797838
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:42 schreef Molurus het volgende:
Volgens mij zou je een heel boek kunnen schrjiven over quotes die ten onrechte aan Einstein worden toegeschreven. Echt ongelofelijk.
Eén boek maar? De man draait zich om in zijn graf.
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:11:53 #92
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161797923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eén boek maar? De man draait zich om in zijn graf.
Als hij niet tegen zijn nadrukkelijke wens in was ontleed en over diverse musea was verspreid. Ieg zijn hersenen. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161819151
Jammer dat francorex de enige FE-aanhanger is, zonder hem bloedt het topic dood. :') En zwaartekracht is zo'n beetje de doodssteek geloof ik.
pi_161822123
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 10:11 schreef illusions het volgende:
Jammer dat francorex de enige FE-aanhanger is, zonder hem bloedt het topic dood. :') En zwaartekracht is zo'n beetje de doodssteek geloof ik.
Ok, ok...ik offer me wel op om de spreekwoordelijke klappen te vangen, hoewel een pets op de bil van scrummie niet per se spreekwoordelijk hoeft te zijn :P

De aarde is een cirkel want vanaf waar je kijkt, is de horizon altijd even ver weg. Perspectief toch.

De aarde is geen bol omdat bij 'commando pinkelen' we steeds 'plat' moesten doen (lijkt me een hele sterke aanwijzing dat de aarde wel plat moet zijn. Toeval is verzonnen door de wetenschap om analomieën in hun model te verdoezelen).

De zon LIJKT alleen maar onder te gaan, maar doet dit niet, komt door atmoseisische reacties.
De fotonen divergeren meer hoe verder de zon van de waarnemer af komt te staan. Dat is simpele optica mensen.

Het befaamde 'Bedrock' experiment (jaja, zoek dat maar eens op globetards) laat duidelijk zien dat je boven een recht kanaaltje nog steeds een bootje kunt zien terwijl deze al lang onder de horizon had moeten verdwijnen! Proberen ze je ook nog eens voor de gek te houden dat zogenaamde atmoseisische reacties een rol spelen :') Oh...wacht...euhmmm

De aarde draait niet want we vliegen er toch niet vanaf man! Gewoon common sense dit; ga na een speeltuin, draai zo'n draairad met 1600km/u per rond en kijk dan wie er op blijft zitten, haha, oeps, daar gaat de theorie dat de aarde draait.
Zwaartekracht is in dit experiment verder niet van belang want zwaartekracht BESTAAT NIET.
Duhhhh!!! Dat kun je makkelijk concluderen uit het feit dat in Australië de regen...jaja...idd niet van de aarde afvalt. Dus volgens globetards werkt zwaartekracht twee kanten op, als het hun maar uitkomt :') Conspiraththieeee!!!

De aarde is perfect stil hoewel dit die theorie van Einstein schendt (ach boeien, die Zionist werd ook alleen maar betaald door de Illuminati).
Daarnaast zijn er veel betere alternatieven zoals die van Malcolm Bowden. Die zegt dat Einstein een buitenechtelijke relatie had, dus daarom kan Einstein nooit gelijk hebben. Nee globetards, geen ad homofiel, er werd echt beweerd uit zeer betrouwbare bron (boek van E. Dubay) dat hij leed aan wanen obv neurolues opgelopen door deze buitenechtelijke relatie. Dus niet op de man, maar de kern. En dan baseert de hele scientism op deze desinfo een theorie die niet bestaat. Open toch je ogen!

Als laatste is de ijsmuur meerdere malen gezien door mensen die het helaas nooit hebben kunnen vertellen omdat ze het complot ontrafeld hadden en dus vermoord werden door CIA Zionisten. Dus we weten dat het bestaat ondanks dat ze vermoord werden voordat ze deze info konden overbrengen. Zo ziekelijk diep reikt het complot.

Nou stelletje globetards, debunk dát maar eens met jullie experimentjes en empiromaanse bewijzen. Succes! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door starla op 30-04-2016 13:54:23 ]
I feel kinda Locrian today
pi_161822474
https://www.gofundme.com/theicewall

Expedition To The Ice Wall & Beyond



quote:
Hi, my name is Paul Horner. For years I have worked with a team of philosophers, astrologists, Christians and professional adventurers such as I. After 18 years of methodical research and study, we are planning an expedition to the ice wall of this flat Earth and beyond. An adventure of such magnitude has never been planned as meticulous as this in the past, only until now. Since the beginning of NASA, the government has hidden the truth from all of you. They have pulled the wool over your eyes. The Earth is not round, but flat, and at the end of everything is a gigantic wall of ice. Our team plans to scale that wall and travel to the end, and we are all willing to die for our cause. Temperatures are thought to approach absolute zero the further one explores outwards. Exploration in this type of pitch black freezing environment has been impossible for any man or machine since the beginning of time, until now. Dr. Lloyd Glacier, with the Christian Freedom Movement, has developed a type of material, only found in the far outer reaches of the Amazon Rain Forest. This material, wen constructed, will protect the skin from these deathly conditions. Unfortunately, drilling for this material is expensive. The ship that will take our crew to the ice wall is expensive. Hiring the man power for such a dangerous mission is expensive. The machinery needed to scale the ice wall and continue on after, with what could be hundreds of thousands of miles (if not infinite), is extremely expensive.

We live on a vast plane with an unknown diameter and an unknown depth. Dr. Samuel Birley Rowbotham held that knowing the true dimensions of the earth is something which will forever be unknowable by man... until now.

You have the chance to be a part of history. We estimate our costs to be roughly $270,000 for the ship, machinery, drilling costs, material, and man hours.

We need the money as soon as possible as we have already raised enough in donations to secure our ship, appropriately called "The Truth", and have leased the land in Brazil for mining. But we are still short. Please, donate what you can. God wants you to donate! He wants you to learn the truth of this beautiful planet that you call home. Thank you!
Update

quote:
Thank you to everyone that has donated! We are so much closer in reaching our goal of $270,000 and finally finding out the truth that the government doesn't want us to know!!! Imagine you're donating money that provides brand new socks for the homeless, homeless people here or beyond the ice wall! We can do this everyone! Please keep the donations coming!!!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161822546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 10:11 schreef illusions het volgende:
Jammer dat francorex de enige FE-aanhanger is, zonder hem bloedt het topic dood. :') En zwaartekracht is zo'n beetje de doodssteek geloof ik.
De laatste vraag was van mij, alvast mijn excuses. -O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef starla het volgende:

[..]

Ok, ok...ik offer me wel op om de spreekwoordelijke klappen te vangen, hoewel een pets op de bil van scrummie niet per se spreekwoordelijk hoeft te zijn :P

De aarde is een cirkel want vanaf waar je kijkt, is de horizon altijd even ver weg. Perspectief toch.

<....>

Nou stelletje globetards, debunk dát maar eens met jullie experimentjes en empiromaanse bewijzen. Succes! :')
*O* Goed dat je het stokje overneemt!

*pets*
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 14:35:04 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_161823153
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef starla het volgende:

[..]

Ok, ok...ik offer me wel op om de spreekwoordelijke klappen te vangen, hoewel een pets op de bil van scrummie niet per se spreekwoordelijk hoeft te zijn :P

De aarde is een cirkel want vanaf waar je kijkt, is de horizon altijd even ver weg. Perspectief toch.

De aarde is geen bol omdat bij 'commando pinkelen' we steeds 'plat' moesten doen (lijkt me een hele sterke aanwijzing dat de aarde wel plat moet zijn. Toeval is verzonnen door de wetenschap om analomieën in hun model te verdoezelen).

De zon LIJKT alleen maar onder te gaan, maar doet dit niet, komt door atmoseisische reacties.
De fotonen divergeren meer hoe verder de zon van de waarnemer af komt te staan. Dat is simpele optica mensen.

Het befaamde 'Bedrock' experiment (jaja, zoek dat maar eens op globetards) laat duidelijk zien dat je boven een recht kanaaltje nog steeds een bootje kunt zien terwijl deze al lang onder de horizon had moeten verdwijnen! Proberen ze je ook nog eens voor de gek te houden dat zogenaamde atmoseisische reacties een rol spelen :') Oh...wacht...euhmmm

De aarde draait niet want we vliegen er toch niet vanaf man! Gewoon common sense dit; ga na een speeltuin, draai zo'n draairad met 1600km/u per rond en kijk dan wie er op blijft zitten, haha, oeps, daar gaat de theorie dat de aarde draait.
Zwaartekracht is in dit experiment verder niet van belang want zwaartekracht BESTAAT NIET.
Duhhhh!!! Dat kun je makkelijk concluderen uit het feit dat in Australië de regen...jaja...idd niet van de aarde afvalt. Dus volgens globetards werkt zwaartekracht twee kanten op, als het hun maar uitkomt :') Conspiraththieeee!!!

De aarde is perfect stil hoewel dit die theorie van Einstein schendt (ach boeien, die Zionist werd ook alleen maar betaald door de Illuminati).
Daarnaast zijn er veel betere alternatieven zoals die van Malcolm Bowden. Die zegt dat Einstein een buitenechtelijke relatie had, dus daarom kan Einstein nooit gelijk hebben. Nee globetards, geen ad homofiel, er werd echt beweerd uit zeer betrouwbare bron (boek van E. Dubay) dat hij leed aan wanen obv neurolues opgelopen door deze buitenechtelijke relatie. Dus niet op de man, maar de kern. En dan baseert de hele scientism op deze desinfo een theorie die niet bestaat. Open toch je ogen!

Als laatste is de ijsmuur meerdere malen gezien door mensen die het helaas nooit hebben kunnen vertellen omdat ze het complot ontrafeld hadden en dus vermoord werden door CIA Zionisten. Dus we weten dat het bestaat ondanks dat ze vermoord werden voordat ze deze info konden overbrengen. Zo ziekelijk diep reikt het complot.

Nou stelletje globetards, debunk dát maar eens met jullie experimentjes en empiromaanse bewijzen. Succes! :')
Met de vlakke hand :P
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:00:12 #98
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_161826226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

De vraag die dit oproept is:

Waarom ben je eigenlijk zo fanatiek bezig met het bestrijden van het globemodel?

Wanneer je de waarheid wil ontdekken moet je eerst de leugens doorbreken.

De globe kosmologie is ons allemaal geindoctrineerd. We hebben dit model aanvaardt nog voor we instaat waren kritisch na te denken.
Religieuze instellingen en wetenschappelijke instituten hebben de mensheid een vals beeld gegeven van de wereld waarin ze leven.
Met als doel controle en macht te vergaren "globaal".

quote:
Waarom ben je niet gewoon aan het werken aan en pleiten voor een platte aarde model? Want als je daarin slaagt hoeft het globemodel helemaal niet bestreden te worden.
De FE beweging bestaat grotendeels uit ex globeheads. Velen van hen zijn begonnen door te willen bewijzen dat de globe correct is. En korte metten maken met op het eerste zicht ridicule FE.

Om te ontdekken dat er weinig tastbaar bewijs is voor een globe.
Het tastbare, meetbare, observeerbare, verifieerbaar bewijs is enkel te vinden in het FE model.

Het globemodel is louter een mathematisch theoretisch model gebaseerd op aanname, op aanname, op aanname.
En is sinds het ontstaan bij Kepler en Galileo steeds wilder en wilder geworden.

Van een heliocentrisch model naar een non-centrisch model. Weg schietend uit een big bang.

Alles is relatief binnen het globe model
Niets is echt.

Je moet GELOVEN in het globemodel.

Eens je dat begrijpt is de stap naar een FE logisch en vanzelfsprekend.


quote:
Het is namelijk niet alsof de platte aarde geloofwaardiger wordt als je voldoende gaten schiet in het globemodel. 'Terugvallen op wat we weten' betekent in dat geval terugvallen op niets. (Tenzij je wilt terugvallen op een persoonlijke interpretatie van de Bijbel, maar dan ben je in 1 klap het laatste beetje geloofwaardigheid dat je nog over had kwijt.)

ID'ers denken ook dat als ze maar genoeg gaten schieten in de evolutietheorie dat Intelligent Design geloofwaardig wordt. Dat is echt klinkklare onzin.
Het globe model is geintroduceerd onder het voorwendsel wetenschappelijk.

Maar de grondleggers van het model zijn de religieuze instellingen.
Alle wegen leiden naar Rome zeg maar.
pi_161826242
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:56 schreef Molurus het volgende:
https://www.gofundme.com/theicewall

Expedition To The Ice Wall & Beyond

[ afbeelding ]

[..]

Update

[..]

We need the money as soon as possible as we have already raised enough in donations to secure our ship, appropriately called "The Truth", and have leased the land in Brazil for mining. But we are still short. Please, donate what you can. God wants you to donate! He wants you to learn the truth of this beautiful planet that you call home. Thank you!

Wat een practhtig stuk leesvoer.
pi_161826378
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef starla het volgende:

[..]

Ok, ok...ik offer me wel op om de spreekwoordelijke klappen te vangen, hoewel een pets op de bil van scrummie niet per se spreekwoordelijk hoeft te zijn :P
:D

*pets*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')