abonnement Unibet Coolblue
pi_162149787
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat om premium content die anders niet op netflix zou staan. Niet zo miepen.
Dat is het uitgangspunt, logisch gevolg is natuurlijk dat content die nu ook al op Netflix staat dan eerst het label premium krijgt zodat je er meer voor moet betalen. Prima als er mensen zijn die dat willen, maar om het hebben van een andere mening dan af te doen als "miepen" lijkt me niet echt nodig.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 mei 2016 @ 17:22:46 #277
335263 freaky40
pi_162157052
Ben al aan aflevering 5 toe van Marseille. Nu al jammer dat het maar 8 afleveringen betreft. Gewoon een probeersel om te kijken of deze Franse 'House of Cards' wat een beetje te veel eer is m.i., aan slaat denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
pi_162159001
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chelsea (S01E03) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Chris Evans en de cast van Civil War smoezen over de wereld van superhelden en de dode hoeken van Hollywood. Chadwick Boseman legt aan Chelsea uit wie Black Panther is.

How to Sell a Banksy – 2012 AL 1:23 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire
Filmmaker Christopher Thompson verfilmt zijn eigen verhaal over zijn inspanningen om een kunstwerk van Banksy van een brug in Oost-Londen te restaureren en verkopen.

Sebastian Maniscalco: Aren't You Embarrassed? – 2014 AL 1:02 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De stand-upcomedian keert terug naar zijn roots in Chicago waar hij volgens degelijke Italiaanse opvattingen is grootgebracht. Was alles vroeger echt beter?

Steve Jobs: The Lost Interview – 2012 AL 1:09 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Intellectueel
In een televisie-interview dat is opgenomen in 1995, spreekt Steve Jobs openhartig over zijn jeugd, de concurrentie met Microsoft en zijn visie op de toekomst.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze zaterdag 14 mei 2016 @ 17:38:57 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162184278
Ik vind Chelsea haar show wel leuk :D _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_162184726
Jeugd sentiment: Jaws en Jaws II :@ 8-)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 mei 2016 @ 18:49:19 #281
335263 freaky40
pi_162185811
De show van Chelsea gezien de eerste 3. Best grappig, erg droog. Alleen gisteren vond ik het wat tegenvallen. Ik heb niets met die Marvel action films.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:46:41 #282
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_162189145
Enig idee wanneer sons of anarchy 7 op Netflix komt?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_162191754
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Enig idee wanneer sons of anarchy 7 op Netflix komt?
Verwachting is deze zomer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_162193299
Ze hebben ook veel maffia films verwijderd, eigenlijk überhaupt veel oude films die een paar maanden terug er wel opstonden.

Hola vpn werkt ook niet meer. :'(
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:52:53 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162193748
Net de Pixar docu gekeken, erg leuk om te zien.

Zou willen dat er meer docu's op kwamen over animatiefilms :P
Oh.
pi_162212579
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Agnew: More Human Than Human – 2010 AL 0:54 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
Grappenmaker en zanger Alex Agnew gebruikt zijn zelfgestylede rock-'n-rollcomedy om af te geven op tandartsen, supermarkten en nog veel meer.

Arnout Van den Bossche: De Relatiefluisteraar – 2014 AL 1:16 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Deze unieke, experimentele show combineert elementen uit relatietherapie met grappige improvisaties.

Attacking the Devil: Harold Evans and the Last Nazi War Crime – 2014 9 1:41 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Krantredacteur Harold Evans voert een doorlopende strijd om de waarheid over een gevaarlijk medicijn te achterhalen en schadevergoeding voor slachtoffers te krijgen.

Bas Birker: Op Weg – 2014 AL 1:17 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
In zijn eerste avondvullende show heeft Bas Birker het over zijn ervaringen als cabaretier op tournee in zijn kenmerkende stijl waar het publiek dol op is.

Claudia de Breij: Teerling – 2016 AL 1:42 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Middels grappen, grollen, muziek en de spot drijven met politieke zelfgenoegzaamheid inspireert cabaretière Claudia de Breij tot grote dromen en grote prestaties.

Daniël Arends: De Zachte Heelmeester – 2014 AL 1:18 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
Gelauwerd cabaretier Daniël Arends onderzoekt hoe we omgaan met pijn. Hij doet dat natuurlijk met humor maar evengoed met de nodige zelfreflectie.

Diederik van Vleuten: Buiten Schot – 2014 AL 1:58 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De cabaretier, componist en acteur deelt zijn familiegeschiedenis die zich afspeelt tijdens de Japanse overheersing van Nederlands-Indië tijdens WO II.

Eric van Sauers: Ridder – 2011 AL 1:28 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Cabaretier Eric van Sauers is een ridder op weg door een vreemd land om de maatschappij te bevrijden van de draken van oppervlakkigheid, eigenwaan en goedkope rotzooi.

Guga Baúl: Maestroloog – 2014 AL 1:34 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
In zijn eerste avondvullende show neemt Guga Baúl, imitator van beroemdheden, een livepubliek mee naar een andere wereld met zijn fantastische imitaties.

Henk Rijckaert: Het Experiment – 2012 AL 1:31 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De Vlaamse cabaretier Henk Rijckaert is gek op wetenschap en bespreekt onderwerpen als homeopathie en natuurrampen.

Herman Finkers: Oudejaarsconference 2015 – 2015 AL 1:15 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
In zijn eindejaarsconference zet Herman Finkers met zijn typische droge humor een boompje op over de zin van ons toch zo korte leven.

Jan Jaap van der Wal: Dystopia – 2015 AL 1:03 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch, Snedig
Deze scherpzinnige cabaretier geeft commentaar op het leven, de maatschappij en waarom het beter is om niet constant alles te willen weten, fotograferen en zien.

Jochem Myjer: Even Geduld Aub! – 2016 AL 1:37 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Deze getalenteerde cabaretier en imitator staat voor het eerst weer op het toneel sinds hij is hersteld van een levensbedreigende ruggenmergtumor.

Kasper van Kooten: Jackie Fontanel – 2012 AL 2:14 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De cabaretvoorstelling van Kasper van Kooten gaat over een man die door de prachtige verhalen van zijn opa over New York in de jaren 20 nu zelf op avontuur uit wil.

Najib Amhali - The Best of – 2010 AL 2:50 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Al zijn cabaretvoorstellingen waren avond na avond uitverkocht. Het beste van zijn shows is nu gebundeld in één spetterende liveshow: The Best Of Najib Amhali.

Paul de Leeuw: Ik Ben Rustig – 2014 AL 1:56 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Deze filosofische, homoseksuele comedian praat over de ups en downs in zijn leven, zingt, maakt grappen en bakt een appeltaart voor het publiek.

Pieter Derks: Van Nature – 2014 AL 0:59 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Komiek Pieter Derks levert in vlot tempo zijn satirisch commentaar over onderwerpen als het Midden-Oosten, de Tour de France en de eurocrisis.

Preuteleute: Un-butt-plugged – 2014 AL 2:07 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De pikante comedyrockband Preuteleute zingen in kleding uit vroegere tijden over onderwerpen die toch echt alleen voor volwassenen bedoeld zijn.

Ronald Goedemondt: De R van Ronald – 2014 AL 1:37 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Vol energie deelt cabaretier Ronald Goedemondt zijn bizarre mening over allerlei zaken, van angst en bezorgdheid tot ninjahonden en tochtjes in een speedboot.

Thomas Smith: Will Set You Free – 2011 AL 0:53 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Stand-upcomedian Thomas Smith verkent de irritante, vernederende maar toch ook grappige finesses van het alledaagse leven, van huishoudelijke apparaten tot fruitvliegjes.

Veerle Malschaert: Soldier of Love – 2014 AL 1:25 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Comédienne Veerle Malschaert duikt diep in het onderwerp liefde en laat zien hoe de liefde overal aanwezig is, in koeienuiers alsook in bejaardentehuizen.

Wim Helsen: Spijtig Spijtig Spijtig – 2014 AL 1:30 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Cabaretier Wim Helsen verontschuldigt zich voor het geweld, het religieus extremisme en de slechte economie in Europa en reikt een zonnige oplossing aan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze zondag 15 mei 2016 @ 12:53:13 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162212903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:49 schreef freaky40 het volgende:
De show van Chelsea gezien de eerste 3. Best grappig, erg droog. Alleen gisteren vond ik het wat tegenvallen. Ik heb niets met die Marvel action films.
Tja dat heb je met talkshows :9 Niet iedere gast/onderwerp spreekt je aan. Maar ik vind dat wel leuk. Ik blijf Chelsea kijken!
Your beauty never ever scared me.
  Admin zondag 15 mei 2016 @ 12:58:11 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_162213008
Afleveringen van Chelsea zijn lekker kort, en het format is tenminste niet hetzelfde als al die andere late night shows, dus dat is positief.

Ik ga het nog wel af en toe kijken. Zoals bij elke late night show zal dat in het begin meer zijn dan wanneer de nieuwigheid eraf is, maar dat het lekker makkelijk kijken is via Netflix verlaagt de drempel wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 15 mei 2016 @ 16:58:01 #289
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_162221881
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Road House!

[ afbeelding ]
_O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 15 mei 2016 @ 16:58:48 #290
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_162221907
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef Aether het volgende:
Films die binnenkort worden verwijderd

• De Kleine Zeemeermin - 5-5-2016

http://www.netflix-nederl(...)eer-snel-verwijderd/
Deze film speelde dus voor geen meter af op mijn TV. Bij aandrukken sloot de Netflix-app op mijn Viera :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_162231410
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:36 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Agnew: More Human Than Human – 2010 AL 0:54 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
Grappenmaker en zanger Alex Agnew gebruikt zijn zelfgestylede rock-'n-rollcomedy om af te geven op tandartsen, supermarkten en nog veel meer.

Arnout Van den Bossche: De Relatiefluisteraar – 2014 AL 1:16 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Deze unieke, experimentele show combineert elementen uit relatietherapie met grappige improvisaties.

Attacking the Devil: Harold Evans and the Last Nazi War Crime – 2014 9 1:41 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Krantredacteur Harold Evans voert een doorlopende strijd om de waarheid over een gevaarlijk medicijn te achterhalen en schadevergoeding voor slachtoffers te krijgen.

Bas Birker: Op Weg – 2014 AL 1:17 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
In zijn eerste avondvullende show heeft Bas Birker het over zijn ervaringen als cabaretier op tournee in zijn kenmerkende stijl waar het publiek dol op is.

Claudia de Breij: Teerling – 2016 AL 1:42 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Middels grappen, grollen, muziek en de spot drijven met politieke zelfgenoegzaamheid inspireert cabaretière Claudia de Breij tot grote dromen en grote prestaties.

Daniël Arends: De Zachte Heelmeester – 2014 AL 1:18 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
Gelauwerd cabaretier Daniël Arends onderzoekt hoe we omgaan met pijn. Hij doet dat natuurlijk met humor maar evengoed met de nodige zelfreflectie.

Diederik van Vleuten: Buiten Schot – 2014 AL 1:58 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De cabaretier, componist en acteur deelt zijn familiegeschiedenis die zich afspeelt tijdens de Japanse overheersing van Nederlands-Indië tijdens WO II.

Eric van Sauers: Ridder – 2011 AL 1:28 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Cabaretier Eric van Sauers is een ridder op weg door een vreemd land om de maatschappij te bevrijden van de draken van oppervlakkigheid, eigenwaan en goedkope rotzooi.

Guga Baúl: Maestroloog – 2014 AL 1:34 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
In zijn eerste avondvullende show neemt Guga Baúl, imitator van beroemdheden, een livepubliek mee naar een andere wereld met zijn fantastische imitaties.

Henk Rijckaert: Het Experiment – 2012 AL 1:31 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De Vlaamse cabaretier Henk Rijckaert is gek op wetenschap en bespreekt onderwerpen als homeopathie en natuurrampen.

Herman Finkers: Oudejaarsconference 2015 – 2015 AL 1:15 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
In zijn eindejaarsconference zet Herman Finkers met zijn typische droge humor een boompje op over de zin van ons toch zo korte leven.

Jan Jaap van der Wal: Dystopia – 2015 AL 1:03 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch, Snedig
Deze scherpzinnige cabaretier geeft commentaar op het leven, de maatschappij en waarom het beter is om niet constant alles te willen weten, fotograferen en zien.

Jochem Myjer: Even Geduld Aub! – 2016 AL 1:37 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Deze getalenteerde cabaretier en imitator staat voor het eerst weer op het toneel sinds hij is hersteld van een levensbedreigende ruggenmergtumor.

Kasper van Kooten: Jackie Fontanel – 2012 AL 2:14 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De cabaretvoorstelling van Kasper van Kooten gaat over een man die door de prachtige verhalen van zijn opa over New York in de jaren 20 nu zelf op avontuur uit wil.

Najib Amhali - The Best of – 2010 AL 2:50 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Al zijn cabaretvoorstellingen waren avond na avond uitverkocht. Het beste van zijn shows is nu gebundeld in één spetterende liveshow: The Best Of Najib Amhali.

Paul de Leeuw: Ik Ben Rustig – 2014 AL 1:56 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Deze filosofische, homoseksuele comedian praat over de ups en downs in zijn leven, zingt, maakt grappen en bakt een appeltaart voor het publiek.

Pieter Derks: Van Nature – 2014 AL 0:59 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Komiek Pieter Derks levert in vlot tempo zijn satirisch commentaar over onderwerpen als het Midden-Oosten, de Tour de France en de eurocrisis.

Preuteleute: Un-butt-plugged – 2014 AL 2:07 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
De pikante comedyrockband Preuteleute zingen in kleding uit vroegere tijden over onderwerpen die toch echt alleen voor volwassenen bedoeld zijn.

Ronald Goedemondt: De R van Ronald – 2014 AL 1:37 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Vol energie deelt cabaretier Ronald Goedemondt zijn bizarre mening over allerlei zaken, van angst en bezorgdheid tot ninjahonden en tochtjes in een speedboot.

Thomas Smith: Will Set You Free – 2011 AL 0:53 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Stand-upcomedian Thomas Smith verkent de irritante, vernederende maar toch ook grappige finesses van het alledaagse leven, van huishoudelijke apparaten tot fruitvliegjes.

Veerle Malschaert: Soldier of Love – 2014 AL 1:25 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Comédienne Veerle Malschaert duikt diep in het onderwerp liefde en laat zien hoe de liefde overal aanwezig is, in koeienuiers alsook in bejaardentehuizen.

Wim Helsen: Spijtig Spijtig Spijtig – 2014 AL 1:30 uur
♫ Vlaams / CC Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Snedig
Cabaretier Wim Helsen verontschuldigt zich voor het geweld, het religieus extremisme en de slechte economie in Europa en reikt een zonnige oplossing aan.
Wat veel cabaret zeg.
pi_162231552
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef isax het volgende:

[..]

Wat veel cabaret zeg.
Ze hebben een deal gemaakt geloof ik met Hekwerk producties die doen de regie en opnames van veel Nederlandse caberatiers.
pi_162232137
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 22:19 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ze hebben een deal gemaakt geloof ik met Hekwerk producties die doen de regie en opnames van veel Nederlandse caberatiers.
tof.
is wel iets wat ik soms mis bij netflix, nederlandse producties.
maar ik neem aan dat videoland die allemaal opkoopt.
  maandag 16 mei 2016 @ 01:26:32 #294
433309 Impressme
Very funny
pi_162235995
IZombie aan het kijken. Het leek me niks maar het is toch wel grappig. Bij veel series kan ik bepaalde karakters/acteurs slecht hebben, maar in deze serie heb ik dat niet (heel klein beetje "de ex"). Verrassend.

En nee, het is niet The walking dead maar ook dat is wel eens lekker voor een tijdje.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  maandag 16 mei 2016 @ 02:54:24 #295
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162236622
Ben aan Cuckoo begonnen. Wel aardig denk ik.

Zijn er mensen die alle 3 de seizoenen er al op hebben zitten? Moet ik ermee doorgaan?
pi_162238164
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:43 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Niet eens zo zeer DVD-verkoop, maar ze hebben vaak hele lucratieve exclusiviteitsdeals met televisiezenders (een van de redenen dat sommige series/seizoenen in andere landen eerder beschikbaar zijn).
Zolang Netflix die bedragen niet kan (of wil) evenaren zal dat ook zo blijven.
Outlander wordt iedere week uitgezonden op HBO (Nederland)
  maandag 16 mei 2016 @ 10:19:46 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162238391
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 01:26 schreef Impressme het volgende:
IZombie aan het kijken. Het leek me niks maar het is toch wel grappig. Bij veel series kan ik bepaalde karakters/acteurs slecht hebben, maar in deze serie heb ik dat niet (heel klein beetje "de ex"). Verrassend.

En nee, het is niet The walking dead maar ook dat is wel eens lekker voor een tijdje.
Ik vond het ook erg vermakelijk en baal ervan dat ik het eerste seizoen alweer klaar heb :D

Heb dit weekend ook Love gekeken en dat was ook wel aardig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 16 mei 2016 @ 10:24:06 #298
13309 nostra
ask why
pi_162238466
Aan Gomorra begonnen, bevalt goed. Goede muziek ook wel, lelijk Italiaans alleen dat Napolitaans. Beetje Portugees-achtig.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_162238827
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 02:54 schreef Scuidward het volgende:
Ben aan Cuckoo begonnen. Wel aardig denk ik.

Zijn er mensen die alle 3 de seizoenen er al op hebben zitten? Moet ik ermee doorgaan?
Ik ben er ook aan begonnen, heb een paar afleveringen gezien, maar vond het niks. Te nep, te raar. Kon me niet boeien, dus heb het niet verder gekeken.
pi_162238982
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 22:19 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ze hebben een deal gemaakt geloof ik met Hekwerk producties die doen de regie en opnames van veel Nederlandse caberatiers.
Hier zit ook veel Vlaams bij, valt dat daar ook onder?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')