abonnement Unibet Coolblue
pi_161754262
Hallo,
Ik heb een vraag voor een vriendin ze zit hier mee en vraagt zich wat af

Ze heeft 1 week geleden haar implanon laten verwijderen een dag daarna kreeg ze een bloeding die de volgende dag ook weer verdween daarbij heeft zaterdag onveilige sex gehad ze kreeg maandag een rozige afscheiding die later ook verandere in spierwit.

Is er kans dat ze zwanger is of komt het door haar implanon die ze heeft laten verwijderen ?

*ze had de implanon maar 1 maand omdat ze later bijwerkingen kreeg*

* ze wil zwanger worden !*

[ Bericht 2% gewijzigd door Lienaxx op 27-04-2016 20:10:58 ]
pi_161754451
Gefeliciteerd
  woensdag 27 april 2016 @ 16:11:19 #3
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161754494
Ik vraag me ook wat af. Waaaaaarom gebruikte ze op zo'n moment geen condoom?

Wellicht dat de rozige afscheiding komt van de schommeling in hormonen. Los daarvan kan ze natuurlijk evengoed zwanger zijn, want de bijsluiter van implanon zegt dat je binnen een week al weer vruchtbaar kan zijn. :|W
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_161754816
'voor een vriendin'
Ja doei.
  woensdag 27 april 2016 @ 16:47:00 #5
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161755404
Gezien dr pohi is ts al zwanger door een net zulke grote stommiteit dus het zal niet voor ts zelf zijn. ;)


O wacht ff. Ze wilde toen al een implanon. Tussendoor alsnog die abortus ondergaan, implanon geprobeerd en vervolgens opnieuw geblunderd? :X

[ Bericht 20% gewijzigd door Norma_Jeane op 27-04-2016 16:59:53 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_161760175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:47 schreef Norma_Jeane het volgende:
Gezien dr pohi is ts al zwanger door een net zulke grote stommiteit dus het zal niet voor ts zelf zijn. ;)


O wacht ff. Ze wilde toen al een implanon. Tussendoor alsnog die abortus ondergaan, implanon geprobeerd en vervolgens opnieuw geblunderd? :X
Dit gaat niet over mij ik heb gewoon een implanon in mijn arm ☺😉
pi_161760224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:11 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik vraag me ook wat af. Waaaaaarom gebruikte ze op zo'n moment geen condoom?

Wellicht dat de rozige afscheiding komt van de schommeling in hormonen. Los daarvan kan ze natuurlijk evengoed zwanger zijn, want de bijsluiter van implanon zegt dat je binnen een week al weer vruchtbaar kan zijn. :|W
Omdat zij en haar vriend toch besloten hebben dat ze een kindje willen ,ik dachr miss zijn hier mensen die ervaring mee hebben 😉
pi_161760392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 15:59 schreef Lienaxx het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag voor een vriendin ze zit hier mee en vraagt zich wat af

Ze heeft 1 week geleden haar implanon laten verwijderen een dag daarna kreeg ze een bloeding die de volgende dag ook weer verdween daarbij heeft zaterdag onveilige sex gehad ze kreeg maandag een rozige afscheiding die later ook verandere in spierwit.

Is er kans dat ze zwanger is of komt het door haar implanon die ze heeft laten verwijderen ?

*ze had de implanon maar 1 maand omdat ze later bijwerkingen kreeg*

* ze wil zwanger worden !*
ok als ik het goed zie heeft ze implanon laten plaatsen en dat is mijnziens (corrigeer me maar als ik het fout heb) voor langere tijd. maar binnen een maand heeft ze het laten verwijderen ivm bijwerkingen. en nu is ze bang dat ze zwanger is maar wil ook zwanger zijn/worden ???

begrijp ik het goed of eehhhh 8)7
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 27 april 2016 @ 21:08:26 #9
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161762433
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:11 schreef Lienaxx het volgende:

[..]

Dit gaat niet over mij ik heb gewoon een implanon in mijn arm ☺😉
Had ik kennelijk wel twee van de drie dingen goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 27-04-2016 21:22:41 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 april 2016 @ 21:13:00 #10
269689 crew  Viv
pi_161762592
Hoezo zit je vriendin hiermee? Ja, als je onveilige seks hebt zonder anticonceptie kan je zwanger worden, en dat is toch ook haar bedoeling? Gewoon 2 weken na de onveilige seks een zwangerschapstest doen en dan weet ze het zeker. Vertel haar wel even dat ze met foliumzuur moet beginnen nu ze zwanger probeert te worden.
  woensdag 27 april 2016 @ 21:20:14 #11
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161762848
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:13 schreef Lienaxx het volgende:

[..]

Omdat zij en haar vriend toch besloten hebben dat ze een kindje willen ,ik dachr miss zijn hier mensen die ervaring mee hebben 😉
Ik hoop van harte dat ze niet zwanger is, maar dat was ook valse hoop in jouw situatie.
Als je zo wispelturig bent dat je vlak ervoor aan langdurige anticonceptie begint, stopt vanwege bijwerkingen en na een paar dagen ineens bedenkt dat je een kind wil ben je niet de meest stabiele persoon om moeder te worden.
Maar ik zal mijn kristallen bol even raadplegen.
Nope helaas, de batterijen zijn kennelijk op. Even wachten tot ze over zo'n stokje kan plassen.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_161763357
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:11 schreef Lienaxx het volgende:

[..]

Dit gaat niet over mij ik heb gewoon een implanon in mijn arm ☺😉
Plausibel verhaal gezien je 3 wanhopige andere topics
pi_161772123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoezo zit je vriendin hiermee? Ja, als je onveilige seks hebt zonder anticonceptie kan je zwanger worden, en dat is toch ook haar bedoeling? Gewoon 2 weken na de onveilige seks een zwangerschapstest doen en dan weet ze het zeker. Vertel haar wel even dat ze met foliumzuur moet beginnen nu ze zwanger probeert te worden.
Zal het haar zeggen bedankt voor de tip !
pi_161779581
Gewoon zwangerschapstest doen, dan weet je het zeker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')