abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:29:34 #1
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737479



quote:
Persbericht

In ‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ helpt Peter R. de Vries mensen die via internet of social media worden getreiterd, gestalkt of bedreigd. Vaak is er sprake van regelrechte terreur. Honderdduizenden Nederlanders hebben er jaarlijks mee te maken, waaronder veel jongeren. Samen met zijn team ontmaskert Peter de (vaak anonieme) daders en confronteert hij hen met hun verwerpelijke praktijken, om zo de ellende voor eens en altijd te stoppen. Op dinsdag 26 april vanaf 20.30 uur start het tweede seizoen van het programma bij RTL5, dat minstens zo geruchtmakend belooft te zijn als de eerste serie in 2015.

In deze nieuwe reeks komen slachtoffers van cyberpesten in beeld. Peter R. de Vries: “In het eerste seizoen hebben wij de noodzaak van dit programma direct bewezen met de 'Facebook-zaak', een kwestie die wereldwijd de pers heeft gehaald en nog steeds onderwerp is van rechtszaken. Ik weet zeker dat we in het tweede seizoen opnieuw baanbrekende reportages gaan brengen die de (politieke) agenda weer gaan beheersen.”

Programmadirecteur RTL 5 Werner van Es: “We zijn trots dat na een succesvol eerste seizoen internetpesten en de ernst hiervan door Peter R. de Vries op de kaart is gezet. Het is dan ook logisch dat RTL 5 met dit tweede seizoen opnieuw de strijd aangaat tegen internetterreur.”
‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ vanaf dinsdag 26 april om 20.30 uur bij RTL 5

http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161737485
hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_161737486
DARUMNL twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:26:31 Ondertussen worden er op tv genoeg mensen uitgescholden en voor schut gezet (#idols) maar dit is wereldnieuws #IPA reageer retweet
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:29:56 #4
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737488
sorry, ging niet lekker
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161737494
Ik wil een referendum!
pi_161737517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

vrouw van patrick kluivert, je weetwel; Die met zn zatte kop een schouwburgdirecteur dood reed }:|
En te hard reed.
pi_161737520
Alsof de 2e kamer zijn vingers hier aan wil branden. Je breekt een gigantisch deel van de privacy wet af met zo'n wet. En BREIN zal een dansje doen als ze dit horen.
No amount of money ever bought a second of time.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:30:51 #9
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737530
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Travel. het volgende:

[..]

En te hard reed.
ook nog ja :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161737535
Weet niet wie triester is Peter R of grote smurf (15 jaar) #internetpestersAangepakt


Wat een overdreven zaak bij #IPA. Eens: hartstikke fout. Maar gast is 15 en geen Joran vd Sloot! Ik zou Peter R aanklagen dit keer!


wat is die Peter R een grote vent. Hoe hij zo'n jochie op z'n plek weet te zetten. Hulde! #sneu #internetpestersAangepakt
SOONY
pi_161737542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Alsof de 2e kamer zijn vingers hier aan wil branden. Je breekt een gigantisch deel van de privacy wet af met zo'n wet. En BREIN zal een dansje doen als ze dit horen.
Het komt op de agenda.
En daar wordt het heel snel afgeschoten.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:24 #12
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737546
gaan we naar een ander topic?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161737550
Zouden er nu ook advocaten zijn die al in hun handen wrijven om Peter R de Vries aan te pakken?
Krijg toch echt het gevoel dat peter hier tig keer de wet heeft overtreden.
pi_161737559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:31 schreef Snowsquall het volgende:
gaan we naar een ander topic?
TV / [TV SC #2505] Aliblabla
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:53 #15
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161737562
quote:
thnx ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161737631
RudyBorgstede twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:25:04 #IPA Rosanna Kluivert is de racist zij is niet in staat tot een normale discussie ze kleineert de moeder. Waarom deze heksenjacht? reageer retweet
dirk_smits twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 20:44:58 Zouden er geen schokkendere aanmeldingen zijn geweest? Poehpoeh.... #ipa reageer retweet
JustAGuyOnTwitt twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:31:45 Kunnen we ook een petitie tekenen tegen volwassen haantjes die pubers een uur lang ondervragen alsof ze Joran zelf zijn??? #ipa reageer retweet
En een zeer treffende:

watishettoch twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 21:20:45 Stel je voor dat deze 15 jarige blaag zichzelf vanavond verhangt in het trapgat? Wat dan, @PeterRdeV ? #internetpestersAangepakt reageer retweet
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161737764
deze knul kan binnekort op zoek naar een andere school, dank zij peter r de lul.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:39:29 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161737825
Eens met die tweets, echt tenenkrommende televee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:40:32 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161737872
Ik laat dagelijks racistische haatcomments achter op de instagram's van Shane Kluivert, maar Peter heb ik hier nog nooit over de vloer gehad.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161738007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ook nog ja :r
En dan hebben we het nog niet over de nasleep gehad. Geen gesprek willen hebben met de nabestaanden (pas na 11 jaar!), tijdens de begrafenis al weer spelen en boek publiceren met foto's van het ongeluk zonder overleg met de nabestaanden.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:44:16 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161738023
Kijk dit dan, cuteness overload. O+ #nopedo

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 21:45:16 #22
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_161738053
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef Travel. het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet over de nasleep gehad. Geen gesprek willen hebben met de nabestaanden (pas na 11 jaar!), tijdens de begrafenis al weer spelen en boek publiceren met foto's van het ongeluk zonder overleg met de nabestaanden.
en dan heb ik ook nog de schurft aan voetbal, maar dat had ik al }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_161738108
van de puttense moordzaak naar deze flauwenkul. wat ben je diep gevallen peterrrr. en mevrouw kluivert die ze moeder gaat beschuldigen van slechte opvoeding... gelukkig heeft deze jongen geen moord op ze geweten zo als jou man, snol!
pi_161738413
Ik hoop echt dat Peter R de Vries een bataljon aan advocaten aan zijn adres krijgt.

de misdrijven:

Bij het aanbellen maakt hij niet bekend waarover dit gaat en pleegt hij huisvredebreuk.
ongevraagd het huis binnen wandelen, dat mag niet volgens de wet.
Vervolgens wijst hij de verdachte niet op zijn rechten, onder andere het zwijgrecht en verschoningsrecht.
Ongevraagd minderjarigen filmen met een verborgen camera wat uitgezonden wordt op landelijk televisie.
Ongewenste intimidatie en uitlokking kwam tijdens het gesprek veelvuldig aan de orde, waarop de advocaat meteen in de tegenaanval zal gaan.
En dan heb je nog het de woorden in de mond leggen en alles om een bekentenis uit die jongen te krijgen, terwijl hij volgens de wet minderjarig is.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over smaad en een oneerlijk proces.

Ik kan mij niet voorstellen dat hier geen wetten zijn overtreden volgens onze regelgeving.
pi_161738527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:55 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat Peter R de Vries een bataljon aan advocaten aan zijn adres krijgt.

de misdrijven:

Bij het aanbellen maakt hij niet bekend waarover dit gaat en pleegt hij huisvredebreuk.
ongevraagd het huis binnen wandelen, dat mag niet volgens de wet.
Vervolgens wijst hij de verdachte niet op zijn rechten, onder andere het zwijgrecht en verschoningsrecht.
Ongevraagd minderjarigen filmen met een verborgen camera wat uitgezonden wordt op landelijk televisie.
Ongewenste intimidatie en uitlokking kwam tijdens het gesprek veelvuldig aan de orde, waarop de advocaat meteen in de tegenaanval zal gaan.
En dan heb je nog het de woorden in de mond leggen en alles om een bekentenis uit die jongen te krijgen, terwijl hij volgens de wet minderjarig is.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over smaad en een oneerlijk proces.

Ik kan mij niet voorstellen dat hier geen wetten zijn overtreden volgens onze regelgeving.
En dat allemaal voor één regel op een Youtube account van een zoontje van een bekende Nederlander :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_161738646
Dus eigenlijk was Peter nu de grootste pestkop
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161738756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef roos85 het volgende:
Dus eigenlijk was Peter nu de grootste pestkop
Ja zeg dat wel en een beetje populair doen met zijn dikke BMW :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_161739504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:55 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat Peter R de Vries een bataljon aan advocaten aan zijn adres krijgt.

de misdrijven:

Bij het aanbellen maakt hij niet bekend waarover dit gaat en pleegt hij huisvredebreuk.
ongevraagd het huis binnen wandelen, dat mag niet volgens de wet.
Vervolgens wijst hij de verdachte niet op zijn rechten, onder andere het zwijgrecht en verschoningsrecht.
Ongevraagd minderjarigen filmen met een verborgen camera wat uitgezonden wordt op landelijk televisie.
Ongewenste intimidatie en uitlokking kwam tijdens het gesprek veelvuldig aan de orde, waarop de advocaat meteen in de tegenaanval zal gaan.
En dan heb je nog het de woorden in de mond leggen en alles om een bekentenis uit die jongen te krijgen, terwijl hij volgens de wet minderjarig is.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over smaad en een oneerlijk proces.

Ik kan mij niet voorstellen dat hier geen wetten zijn overtreden volgens onze regelgeving.
Hij wordt vrijwillig binnengelaten, hij hoeft niemand op zijn rechten te wijzen want hij is geen opsporingsambtenaar, hij heeft iedereen geblurred. Oneerlijk proces? Welk proces?

Nee, Peter zorgt wel dat hij ingedekt is uiteraard...
pi_161739929
Lang uitgekeken naar het tweede seizoen, maar deze eerste aflevering was wel een anti-climax.
Een hele uitzending om één YouTube-comment. :')

Hopelijk volgende week beter :Y Peter, je kunt het
pi_161740915
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Hij wordt vrijwillig binnengelaten, hij hoeft niemand op zijn rechten te wijzen want hij is geen opsporingsambtenaar, hij heeft iedereen geblurred. Oneerlijk proces? Welk proces?

Nee, Peter zorgt wel dat hij ingedekt is uiteraard...
Door wie werd hij vrijwillig binnengelaten, niet door de minderjarige jongen want hij vroeg aan de deur waarvoor het was. Dan hoor je eerst die vraag te beantwoorden om dan te vragen naar een volwassene, die mag vervolgens beslissen of peter binnen mag komen en niet een kind van 15 jaar. Misschien hoeft hij niet iemand op zijn rechten te wijzen, maar gezien het aard van deze uitzending lijkt me dat wel verstandig. De jongen had zich kunnen beroepen op het zwijgrecht hij hoeft peter zijn intimiderende vragen niet te beantwoorden. De moeder kan zich beroepen op het verschoningsrecht, waarbij je het recht hebt je kinderen of familieleden te beschermen tegen bewijslast.
Peter is inderdaad geen opsporingsambtenaar al gedraagt hij zich wel zo. Het gesprek leek meer op een politiegesprek waarbij de bewijslast op illegale wijze werd verkregen door een verborgen camera wat volgens mij ook niet zomaar mag in privé omgeving. En wat heb je aan die blur, Iedereen in die omgeving kent hem, de school kent hem en als je even zoekt dan kent heel Nederland hem ook. Daar gaat de wet op privacy. Ik hou niet van dit soort heksenjachten op een puberale snotneus die een aantal stomme fouten heeft gemaakt.

We hebben het hier niet over een moordenaar al werd hij wel op dezelfde manier benaderd.
Ik ben geen advocaat maar reken maar dat de uitzending genoeg nieuwsgierige advocaten heeft wakker gemaakt.
pi_161741248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Door wie werd hij vrijwillig binnengelaten, niet door de minderjarige jongen want hij vroeg aan de deur waarvoor het was. Dan hoor je eerst die vraag te beantwoorden om dan te vragen naar een volwassene, die mag vervolgens beslissen of peter binnen mag komen en niet een kind van 15 jaar. Misschien hoeft hij niet iemand op zijn rechten te wijzen, maar gezien het aard van deze uitzending lijkt me dat wel verstandig. De jongen had zich kunnen beroepen op het zwijgrecht hij hoeft peter zijn intimiderende vragen niet te beantwoorden. De moeder kan zich beroepen op het verschoningsrecht, waarbij je het recht hebt je kinderen of familieleden te beschermen tegen bewijslast.
Peter is inderdaad geen opsporingsambtenaar al gedraagt hij zich wel zo. Het gesprek leek meer op een politiegesprek waarbij de bewijslast op illegale wijze werd verkregen door een verborgen camera wat volgens mij ook niet zomaar mag in privé omgeving. En wat heb je aan die blur, Iedereen in die omgeving kent hem, de school kent hem en als je even zoekt dan kent heel Nederland hem ook. Daar gaat de wet op privacy. Ik hou niet van dit soort heksenjachten op een puberale snotneus die een aantal stomme fouten heeft gemaakt.

We hebben het hier niet over een moordenaar al werd hij wel op dezelfde manier benaderd.
Ik ben geen advocaat maar reken maar dat de uitzending genoeg nieuwsgierige advocaten heeft wakker gemaakt.
Je hebt gelijk hoor, deze actie van Peter sloeg nergens op. Echter, je haalt allerlei termen erbij die te maken hebben met strafvordering.

Peter mag als burger gewoon vragen wat hij wil en anderen mogen antwoorden wat ze willen.

Dat heeft niks te maken met zwijgrecht, oneerlijke processen, bekentenissen, bewijslast, enzovoorts.
  woensdag 27 april 2016 @ 01:11:54 #32
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161743775
Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan Petertje. Lekker cijfers scoren door een "semi-BNer" in zijn programma te nemen.
Daar waar elke dag duizenden mensen gediscrimineerd worden op huidskleur, kiest hij Rossana Kluivert uit om een programma over te maken.

Wat moet een 7 jarig jochie überhaupt met een YouTube account?

Ik praat het absoluut niet goed, maar er staan wel ergere dingen op internet.

Deze jongen maakt een fout, mag er de komende jaren voor boeten. Zijn school wordt ingelicht en iedereen zal weten wie hij is. Terecht? Misschien wel. Maar dit is in principe ook nog een kind, welke Peter dmv zijn programma helemaal kapot maakt.

Vroeger vond ik de Vries nog wel een toffe peer. Nu vind ik het maar een fcking bleekscheet. :')
pi_161743946
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:11 schreef Mubassie het volgende:
Begin een steeds grotere hekel te krijgen aan Petertje. Lekker cijfers scoren door een "semi-BNer" in zijn programma te nemen.
Daar waar elke dag duizenden mensen gediscrimineerd worden op huidskleur, kiest hij Rossana Kluivert uit om een programma over te maken.

Wat moet een 7 jarig jochie überhaupt met een YouTube account?

Ik praat het absoluut niet goed, maar er staan wel ergere dingen op internet.

Deze jongen maakt een fout, mag er de komende jaren voor boeten. Zijn school wordt ingelicht en iedereen zal weten wie hij is. Terecht? Misschien wel. Maar dit is in principe ook nog een kind, welke Peter dmv zijn programma helemaal kapot maakt.

Vroeger vond ik de Vries nog wel een toffe peer. Nu vind ik het maar een fcking bleekscheet. :')
Die jongen maakt een fout... Waarbij je je nog af mag vragen in hoeverre het een fout is. Het is moreel ongewenst gedrag, zeker tegen kleinere kinderen, maar verder nou niet echt een enorm drama. Ik vraag me zelfs sterk af of het überhaupt verboden/strafbaar is.

Het was zeker niet het drama dat er op TV van gemaakt werd. Kansloze show.

Gevolgd door het hoogtepunt waarop gepleit werd om de privacywetgeving even te kielhalen :')
  woensdag 27 april 2016 @ 01:45:35 #34
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_161744124
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:27 schreef NewHorizon het volgende:

[..]
Gevolgd door het hoogtepunt waarop gepleit werd om de privacywetgeving even te kielhalen :')
Dit idd..
Bij elke talkshow zit Peter om dit punt aan te halen.
Zijn hele programma lijkt wel een soort reclame hiervoor.
pi_161744431
Ik kreeg haast plaatsvervangende schaamte toen ik het programma zag. Een doorgewinterde misdaadverslaggever die een naïef 15-jarig ventje even op zijn plaatst denkt te zetten. Wat een walgelijke vertoning was dit zeg. Het ging hem enkel om het racisme gedeelte en had niets met pesten te maken. 1 berichtje op Youtube van een bevriende BN'er. Ik weet zeker dat er duizenden gevallen van echt internetpesten zijn die veel verder gaan dan dit.
pi_161744555
Is het niemand opgevallen dat Peter R de Vries zich vreselijk versproken heeft?
Hij zei tegen die smurf zoiets als: 'Een jongetje van slechts zeven jaar oud, die niemand iets misdaan heeft, die gewoon in Nederland geboren is' ...
Hiermee lijkt hij te zeggen dat wanneer je níet in Nederland geboren bent, je niet onder de groep valt die niemand iets misdaan heeft. hoe ironisch..hahaha
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_161745992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef roos85 het volgende:
Dus eigenlijk was Peter nu de grootste pestkop
Dit dus. En dan die zelfgenoegzame blik, alsof hij een heldendaad aan het verrichten is. :')

Uiteraard zijn de uitspraken van zo'n puber ontoelaatbaar, en mag hij daar best op aangesproken worden, maar om een 15 jarige blaag op zo'n manier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen gaat wel ver.

De manier waarop die moeder aangepakt werd, zonder aantoonbare verwijtbaarheid, ging ook erg ver. Maar ze had zich ook zelf wel wat assertiever mogen tonen.
pi_161746380
PETER ^O^

Hij heeft groot gelijk. Aanpakken bij de basis dit soort jongeren. En dat moet onze toekomst zijn..
Ik vind dat Peter het goed heeft aangepakt hoor. Correct en confronterend!
The secret of getting ahead is getting started
pi_161746596
Nummer 20 van 27 april 2016
PETER R DE VRIES INTERNETPESTERS AANGEPAKT
RTL5
Kijkcijfers: 567.000

Zegt weer genoeg Peter. Dramatisch slechte uitzending om zijn eigen mening door te drukken :r
SOONY
pi_161746703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
PETER ^O^

Hij heeft groot gelijk. Aanpakken bij de basis dit soort jongeren. En dat moet onze toekomst zijn..
Ik vind dat Peter het goed heeft aangepakt hoor. Correct en confronterend!
Vind ik ook.
Een normaal persoon/puber gaat dit soort dingen niet typen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_161746712
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:25 schreef DKUp het volgende:
Nummer 20 van 27 april 2016
PETER R DE VRIES INTERNETPESTERS AANGEPAKT
RTL5
Kijkcijfers: 567.000

Zegt weer genoeg Peter. Dramatisch slechte uitzending om zijn eigen mening door te drukken :r
Oh is het niet jouw mening dat het VERSCHRIKKELIJK is als mensen worden uitgescholden om hun huidskleur????
5 Ferrari's op videoband!
pi_161746720
http://m.metronieuws.nl/n(...)tie-peter-r-de-vries

Nederlanders :')

Overigens, als er dan wetgeving komt die providers verplicht informatie af te staan aan derden als er strafrechtelijke handelingen hebben plaatsgevonden, moet je opletten hoe diezelfde mensen reageren als hun gegevens aan BREIN worden gegeven :D
pi_161746823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Oh is het niet jouw mening dat het VERSCHRIKKELIJK is als mensen worden uitgescholden om hun huidskleur????
Ik vind het ook walgelijk, maar een jongetje van 15 aanpakken om televisie te maken..... :')
SOONY
pi_161747272
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:35 schreef NewHorizon het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)tie-peter-r-de-vries

moet je opletten hoe diezelfde mensen reageren als hun gegevens aan BREIN worden gegeven :D
Daarom teken ik ook niet :@
pi_161749105
Dat Peter die knul opspoort is nog tot daar aan toe, maar dat overdreven kruisverhoor ging veel te ver bij een minderjarig vmbo kereltje. En die moeder ook nog even een schuldgevoel aanpraten alsof ze een slechte opvoeding heeft gegeven, terwijl dat absoluut niet zo hoeft te zijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_161749140
Geen zin om het hele topic door te lezen, maar wat heeft die 15 jarige jongen dan geschreven?
pi_161751313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen zin om het hele topic door te lezen, maar wat heeft die 15 jarige jongen dan geschreven?
Fckng Nigger en toen ging Petertje al zijn werknemers aan het werk zetten om deze tiener op te sporen.
SOONY
pi_161752786
Peter praat alsof hij motorisch gestoord is. Maargoed. Wanneer gaat Peter fok! eens doorlichten?
pi_161752976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:35 schreef Tamabralski het volgende:
Peter praat alsof hij motorisch gestoord is. Maargoed. Wanneer gaat Peter fok! eens doorlichten?
Fok doorlichten, haha ik wens hem veel succes met het vinden van persoonsgegevens :)
  woensdag 27 april 2016 @ 14:47:20 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_161753007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
PETER ^O^

Hij heeft groot gelijk. Aanpakken bij de basis dit soort jongeren. En dat moet onze toekomst zijn..
Ik vind dat Peter het goed heeft aangepakt hoor. Correct en confronterend!
Peter heeft groot gelijk. Shane kan er niks aan doen dat ie een ander huidskleur heeft. Dus logisch dat ie gozer van 15 opgepakt werd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')