abonnement Unibet Coolblue
pi_161726835
Hallo, mijn auto is gebruikt bij een incasso actie wat uitmonde in een veroordeling tot beroving. Nu gaat elke keer dat ik langs een KLPD auto rij een alarmpje af en wordt ik langs de kant gezet. Kom ik hier vanaf door een andere auto te kopen, of gaat de signalering dan mee met mij naar de nieuwe auto? Of auto overschrijven naar mijn partner, zodat deze niet meer op mijn naam staat? Ik wil eigenlijk niet per se van mijn auto af, maar ben dat staande houden snel zat!
Groet, Rene
pi_161727029
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:58 schreef Sr69 het volgende:
incasso actie wat uitmonde in een veroordeling tot beroving
_O- _O- _O-
pi_161727125
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:58 schreef Sr69 het volgende:
Hallo, mijn auto is gebruikt bij een incasso actie wat uitmonde in een veroordeling tot beroving. Nu gaat elke keer dat ik langs een KLPD auto rij een alarmpje af en wordt ik langs de kant gezet. Kom ik hier vanaf door een andere auto te kopen, of gaat de signalering dan mee met mij naar de nieuwe auto? Of auto overschrijven naar mijn partner, zodat deze niet meer op mijn naam staat? Ik wil eigenlijk niet per se van mijn auto af, maar ben dat staande houden snel zat!
Je hebt voor eigen rechter gespeeld?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161727168
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:58 schreef Sr69 het volgende:
Hallo, mijn auto is gebruikt bij een incasso actie wat uitmonde in een veroordeling tot beroving. Nu gaat elke keer dat ik langs een KLPD auto rij een alarmpje af en wordt ik langs de kant gezet. Kom ik hier vanaf [...]
Hopelijk niet :')
pi_161727291
En echt niemand die even twee seconden nadenkt... :N
Lijkt me nogal logisch dat TS niet zelf bij die incasso/beroving betrokken was, maar dat dat de/een vorige eigenaar van dezelfde auto geweest is.

TS: geen idee hoe je daarvan af komt, maar het klinkt wel irritant!
pi_161727340
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En echt niemand die even twee seconden nadenkt... :N
Lijkt me nogal logisch dat TS niet zelf bij die incasso/beroving betrokken was, maar dat dat de/een vorige eigenaar van dezelfde auto geweest is.

TS: geen idee hoe je daarvan af komt, maar het klinkt wel irritant!
waarom lijkt je dat logisch? Lijkt mij helemaal niet dat hij het dan zo zou beschrijven :') je weet dan toch niet wat er gebeurd is en zeker niet dat het begon als een 'incasso actie'

Kansloos dit
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:22:35 #7
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_161727346
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En echt niemand die even twee seconden nadenkt... :N
Lijkt me nogal logisch dat TS niet zelf bij die incasso/beroving betrokken was, maar dat dat de/een vorige eigenaar van dezelfde auto geweest is.

TS: geen idee hoe je daarvan af komt, maar het klinkt wel irritant!
Ik denk dat TS zijn auto heeft uitgeleend. Het label hangt aan de eigenaar en niet aan de auto.
Een andere auto kopen zal niet helpen, het label blijf je houden. Maar, zolang je geen foute dingen in je auto hebt liggen is zo'n label toch geen probleem?
Tot nooit .......
pi_161727386
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:22 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom lijkt je dat logisch? Lijkt mij helemaal niet dat hij het dan zo zou beschrijven :') je weet dan toch niet wat er gebeurd is en zeker niet dat het begon als een 'incasso actie'

Kansloos dit
:')

Want de politie vertelt TS echt niet waarom ze 'm aan de kant zetten. Natuurlijk krijgt hij te horen waarom hij aan de kant gezet is. Daarvoor hoeft hij het echt niet zelf gedaan te hebben.

Maar ja, dat kan TS alleen zelf toelichten natuurlijk.
pi_161727416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

:')

Want de politie vertelt TS echt niet waarom ze 'm aan de kant zetten. Natuurlijk krijgt hij te horen waarom hij aan de kant gezet is. Daarvoor hoeft hij het echt niet zelf gedaan te hebben.

Maar ja, dat kan TS alleen zelf toelichten natuurlijk.
die zeggen toch 'een veroordeling'. Hooguit beroving maar dat mogen ze niet eens denk ik als TS niet de dader is.
Waarom zou de politie het een incasso actie noemen?
pi_161727437
http://wetten.overheid.nl/BWBR0033241/2009-07-14

"Kentekens kunnen worden geselecteerd als deze een relatie hebben met voertuigen of personen die gesignaleerd staan."

Dus ik vrees dat overschrijven naar jouw vriendin geen nut heeft.

Maar je mag als gecontroleerde inzien met welke beweegredenen jouw kenteken gesignaleerd staat. Als dit onterecht is, kan je de politie verzoeken om dit ongedaan te maken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_161727511
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:25 schreef Allures het volgende:

[..]

die zeggen toch 'een veroordeling'. Hooguit beroving maar dat mogen ze niet eens denk ik als TS niet de dader is.
Waarom zou de politie het een incasso actie noemen?
Waar staat dat dat door de politie zo wordt genoemd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161727615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar staat dat dat door de politie zo wordt genoemd?
nergens. Zit mobiel dus ga het niet helemaal herhalen maar zie de gedachtengang van degene die ik quote
pi_161729497
Ja ik was het wel zelf. En ja voor eigen rechter gespeeld. En ja, niet slim. Maar nee, de politie deed niets aan een notoire oplichter die honderden voor ruim meer dan een miljoen oplichtte. Dus heb ik dat zelf gedaan, gewoon netjes mijn eigen spullen terug gehaald onder lichte dreiging van een pak slaag. En dan doet de politie wel wat. Dit land. Maar goed, dat is een andere discussie. Het is erg vervelend als je na je straf te hebben uitgediend en verder totaal geen risico vormend voor de samenleving met je kindertjes op pad bent en dat 'politie, volgen' bordje verschijnt. Dan zit je weer 10 minuten in spanning over waarmee je ze eventueel kunnen pakken. Je weet wel dat je goed zit, maar situatie is niet onder je eigen controle. Gewoon vervelend, vernederend zelfs.
Groet, Rene
pi_161729761
Ah, oke, excuus dat ik er vanuit gegaan was dat je zelf onschuldig was...
pi_161730350
Baas _O_
pi_161732656
quote:
Ah, oke, excuus dat ik er vanuit gegaan was dat je zelf onschuldig was...
:)
Groet, Rene
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:18:34 #17
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161733400
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:22 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom lijkt je dat logisch? Lijkt mij helemaal niet dat hij het dan zo zou beschrijven :') je weet dan toch niet wat er gebeurd is en zeker niet dat het begon als een 'incasso actie'

Kansloos dit
uh.....

wauw :')
pi_161733659
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En echt niemand die even twee seconden nadenkt... :N
Lijkt me nogal logisch dat TS niet zelf bij die incasso/beroving betrokken was, maar dat dat de/een vorige eigenaar van dezelfde auto geweest is.

TS: geen idee hoe je daarvan af komt, maar het klinkt wel irritant!
In jouw verhaal is het simpel, want dan zit het aan de auto gekoppeld, niet aan de persoon :? :? :?
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:38:05 #19
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_161733907
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Sr69 het volgende:
Ja ik was het wel zelf. En ja voor eigen rechter gespeeld. En ja, niet slim. Maar nee, de politie deed niets aan een notoire oplichter die honderden voor ruim meer dan een miljoen oplichtte. Dus heb ik dat zelf gedaan, gewoon netjes mijn eigen spullen terug gehaald onder lichte dreiging van een pak slaag. En dan doet de politie wel wat. Dit land. Maar goed, dat is een andere discussie. Het is erg vervelend als je na je straf te hebben uitgediend en verder totaal geen risico vormend voor de samenleving met je kindertjes op pad bent en dat 'politie, volgen' bordje verschijnt. Dan zit je weer 10 minuten in spanning over waarmee je ze eventueel kunnen pakken. Je weet wel dat je goed zit, maar situatie is niet onder je eigen controle. rGewoon vervelend, vernederend zelfs.
Held!

Ik mag hopen dat je naast je geld terug, ook een paar forse tikken hebt uitgedeeld.

Ik denk dat je kenteken in een systeem staat vermeld. Oplossing zou dan kunnen zijn: auto (al dan niet tijdelijk) overschrijven op een ander zijn naam en dan weet je het snel genoeg.
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:39:18 #20
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_161733931
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:26 schreef Jordy-B het volgende:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0033241/2009-07-14

"Kentekens kunnen worden geselecteerd als deze een relatie hebben met voertuigen of personen die gesignaleerd staan."

Dus ik vrees dat overschrijven naar jouw vriendin geen nut heeft.

Maar je mag als gecontroleerde inzien met welke beweegredenen jouw kenteken gesignaleerd staat. Als dit onterecht is, kan je de politie verzoeken om dit ongedaan te maken.
Waarom zou overschrijven geen zin hebben? Zoals ik het lees is dat juist wel de oplossing, tenzij de vriendin ook gesignaleerd staat.
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:55:24 #21
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_161734303
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:27 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

In jouw verhaal is het simpel, want dan zit het aan de auto gekoppeld, niet aan de persoon :? :? :?
Auto is waarschijnlijk -omdat ie op zn naam staat- gekoppeld aan de persoon. En omdat die auto aan TS gelinkt is, staat ie daarom dus in een systeem gekoppeld. Ook als TS in een geleende auto zou hebben gereden, zal die auto aan TS gekoppeld zijn.
pi_161739107
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Sr69 het volgende:
Ja ik was het wel zelf. En ja voor eigen rechter gespeeld. En ja, niet slim. Maar nee, de politie deed niets aan een notoire oplichter die honderden voor ruim meer dan een miljoen oplichtte. Dus heb ik dat zelf gedaan, gewoon netjes mijn eigen spullen terug gehaald onder lichte dreiging van een pak slaag. En dan doet de politie wel wat. Dit land. Maar goed, dat is een andere discussie. Het is erg vervelend als je na je straf te hebben uitgediend en verder totaal geen risico vormend voor de samenleving met je kindertjes op pad bent en dat 'politie, volgen' bordje verschijnt. Dan zit je weer 10 minuten in spanning over waarmee je ze eventueel kunnen pakken. Je weet wel dat je goed zit, maar situatie is niet onder je eigen controle. Gewoon vervelend, vernederend zelfs.
Ik heb helaas geen kennis van het "gesignaleerd staan" probleem, maar ik heb respect voor het feit dat je geprobeerd hebt je recht te halen bij die notoire oplichter!

Helaas worden oplichters in dit verrotte land (eigenlijk in heel Europa) beschermd, en mag je bljkbaar niet voor je recht opkomen.

Ik wil het voor "eigen rechter spelen" niet goedpraten, maar heb wel alle begrip voor je actie. Sterkte met van de signalering af te komen.
pi_161739942
Er zit niets anders op, dan een andere auto te kopen... Dan wordt het het probleem van de koper })
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_161741515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:39 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Waarom zou overschrijven geen zin hebben? Zoals ik het lees is dat juist wel de oplossing, tenzij de vriendin ook gesignaleerd staat.
Omdat zijn vriendin aan hem gerelateerd is en het kenteken dus waarschijnlijk gesignaleerd blijft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:25:21 #25
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_161741684
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Omdat zijn vriendin aan hem gerelateerd is en het kenteken dus waarschijnlijk gesignaleerd blijft.
Dat moeten ze maar net weten dan. Ik lees niet dat ie samenwoont met haar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')