abonnement Unibet Coolblue
pi_161714833




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.





LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161715328
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Vlindur het volgende:
Fipo :7

Trusten :W
:*



titels en beschrijvingen van ep 2 en 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Slayage op 25-04-2016 22:33:31 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 22:36:54 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_161716327
Sommige mensen krijg een mes in hun rug of een lans in hun oog, niks aan de hand. Twee tetten, All Hell breaks loose.
pi_161716479
Queen in the North!!!

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 22:42:10 #5
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161716487
Ik las een review ergens, één van de commentaren onder die review:
No wonder the red woman gave birth to dust.

:D _O-
pi_161716524
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:36 schreef xzaz het volgende:
Sommige mensen krijg een mes in hun rug of een lans in hun oog, niks aan de hand. Twee tetten, All Hell breaks loose.
true dat. doran en tristane afgeslacht. brienne kan eindelijk (deels) haar belofte aan cat waarmaken en iedereen heeft het over carice der tieten :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 22:44:52 #7
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161716570
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik las een review ergens, één van de commentaren onder die review:
No wonder the red woman gave birth to dust.

:D _O-
:D
pi_161716625
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik las een review ergens, één van de commentaren onder die review:
No wonder the red woman gave birth to dust.

:D _O-
it was smoke actually, not dust
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161716703
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:36 schreef xzaz het volgende:
Sommige mensen krijg een mes in hun rug of een lans in hun oog, niks aan de hand. Twee tetten, All Hell breaks loose.
What else... only in 'Murica! :P
mag het weten
pi_161717024
kreeg bijna zelfs empathie met onze cunt der cunts

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161717080
heb de eerste aflevering gezien het beloofd veel goeds voor de rest van het seizoen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_161717109
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 23:02 schreef Slayage het volgende:
kreeg bijna zelfs empathie met onze cunt der cunts

[ afbeelding ]
Misschien wel het meest onsympathiek karakter uit de hele serie. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161717171
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien wel het meest onsympathiek karakter uit de hele serie. :P
a girls gotta do what a girls gotta do, you knowwww
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161717363
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 23:02 schreef Slayage het volgende:
kreeg bijna zelfs empathie met onze cunt der cunts

[ afbeelding ]
Nope, she was much more like a girl version of Jaime. :6

Maar unleash the Mountainstein maar snel *O* rooten voor Cersei, it's a weird weird world called GoT _O-
mag het weten
  maandag 25 april 2016 @ 23:23:46 #15
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_161717596
Net de nieuwe aflevering gezien. De toon is wel weer gezet he? c_/

Het feit dat Snow's lijk niet meteen uit het verhaal is afgevoerd geeft trouwens hoop. Maar niet teveel hoop want GoT. :')
pi_161717610
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef beantherio het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien. De toon is wel weer gezet he? c_/

Het feit dat Snow's lijk niet meteen uit het verhaal is afgevoerd geeft trouwens hoop. Maar niet teveel hoop want GoT. :')
hoop voor wat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161717638
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:14 schreef Joosie200 het volgende:

Maar unleash the Mountainstein maar snel *O* rooten voor Cersei, it's a weird weird world called GoT _O-
true dat rooten voor cersei heb k zo mijn reserveringen bij maar ik wil wel graag the mountain in actie zien, misschien komende week al :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 23:26:00 #18
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_161717643
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien wel het meest onsympathiek karakter uit de hele serie. :P
Dat blijft voor mij toch Joffrey

_O_ briljant geacteerd _O_
Wat doe ik hier?
  maandag 25 april 2016 @ 23:28:10 #19
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161717709
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 23:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

true dat rooten voor cersei heb k zo mijn reserveringen bij maar ik wil wel graag the mountain in actie zien, misschien komende week al :Y
Hij was er nu al heel stiekem hoor.
Flesje bier
  maandag 25 april 2016 @ 23:31:41 #20
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_161717826
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

De opmerking van Bolton Jr over wat te doen met dat leuke hondenmeisje was ook wel waardig... _O_
Hij was wel voorspelbaar. Toen ie over die honden begon had ik al zoiets van "hij werkt naar iets toe". :D
pi_161717908
helaas nog geen daenerys nudes :{
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_161717945
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 22:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

:*

[ afbeelding ]

titels en beschrijvingen van ep 2 en 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Max von Sydow _O_ _O_

In de vorige topics stonden wat posts over die rode priesters. Nu hebben we alleen nog Melisandre, maar wat is er met die Thoros of Myr gebeurd? (Paul Kaye, geweldige acteur! _O_ )
  maandag 25 april 2016 @ 23:38:13 #23
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_161718010
Een oud wuuf!!!!!11111
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_161718033
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
helaas nog geen daenerys nudes :{
komt ook niet...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161718063
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:35 schreef fratsman het volgende:

[..]

Max von Sydow _O_ _O_

In de vorige topics stonden wat posts over die rode priesters. Nu hebben we alleen nog Melisandre, maar wat is er met die Thoros of Meyr gebeurd? (Paul Kaye, geweldige acteur! _O_ )
thoros is dit seizoen weer aanwezig begrijp iig. en ik weet ook dat er in essos meerdere priesters zullen volgen sommigen meer prominent dan anderen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')