abonnement Unibet Coolblue
pi_162264848
Leuk Twinkle!
Wij gaan binnenkort een keer op een maandag of vrijdag. Mijn vrouw is dan altijd vrij en ik masseer dan. Even een ochtend vrijplannen gaan we er met de trein heen met B. :) Hij is gek op treinen dus dubbel feest voor hem.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:34:32 #202
73386 Fazz
onderweg
pi_162266056
Leuk uitje zo met broer & zus Twinkle!

Wij gaan over een paar weken ook :+

Exode, slaapt B nog 's middags? Treinen lijkt mij ook erg leuk maar gezien zijn middagslaap wordt de tijd die ik daar dan kan blijven wel een stuk korter.

Hopelijk helpen de meds snel BF
pi_162266537
Fazz, B slaapt nog 's middags, tussen de 1,5 en 2,5 uur. Behalve dan dus gisteren....toen was slapen geen optie blijkbaar. Hij heeft het ook echt nog nodig anders stort ie om een uur of 17:00 in.
Voor ons is de trein naar Utrecht prima te doen: 8 minuten :) En wij gaan dan daar lunchen of in de trein. Als het daar lunchen wordt, slaapt B in de buggy, wandelen wij lekker door Utrecht.
Is dat geen optie? Slaapje in de buggy?

Centrum Utrecht vind ik zelf echt vreselijk met auto overigens. Het Nijntje museum ligt voor ons ook nog eens aan de andere kant van Utrecht dus wij moeten of helemaal om of door Utrecht heen. De trein is voor ons dus sowieso handiger en voor B dus leuker.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:15:10 #204
73386 Fazz
onderweg
pi_162266888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef exode het volgende:
Fazz, B slaapt nog 's middags, tussen de 1,5 en 2,5 uur. Behalve dan dus gisteren....toen was slapen geen optie blijkbaar. Hij heeft het ook echt nog nodig anders stort ie om een uur of 17:00 in.
Voor ons is de trein naar Utrecht prima te doen: 8 minuten :) En wij gaan dan daar lunchen of in de trein. Als het daar lunchen wordt, slaapt B in de buggy, wandelen wij lekker door Utrecht.
Is dat geen optie? Slaapje in de buggy?

Centrum Utrecht vind ik zelf echt vreselijk met auto overigens. Het Nijntje museum ligt voor ons ook nog eens aan de andere kant van Utrecht dus wij moeten of helemaal om of door Utrecht heen. De trein is voor ons dus sowieso handiger en voor B dus leuker.
Geen buggy aanwezig en de kinderwagen ligt al lange tijd op zolder :+ Heb wel een drager en dat werkt best als ik in beweging blijf maar in de trein zie ik dat niet gebeuren :')

Maar ik bedenk me net dat ik met een vriendin ga die 10 min treinen van Utrecht af woont. Ik kan natuurlijk gewoon daar een bedje maken om te slapen 8)7
pi_162270014
Is ook een oplossing Fazz!
B slaapt nog regelmatig in de buggy, op de camping wil hij vaak niet slapen 's middags dan ga ik met hem lopen en is het binnen no time :Z Ook pas geleden in de dierentuin, na zijn boterham gaat de buggy in ligstand en ga ik rustig rondjes lopen tot mijnheer slaapt, anders moet je altijd zo op de tijd letten.

Oh ja mijn kies gaat er toch niet uit, mijn eigen tandarts heeft er vandaag naar gekeken. Hij vindt een brug of plaatje echt onzin, daar heb ik een te goed gebit voor blijkbaar. Hij wil met alle liefde een implantaat plaatsen maar dat is nogal een ingreep. Hij gaat de zenuw van de kies verwijderen en de breuk vanuit de wortel lijmen. Stel dat dit niet de oplossing blijkt te zijn wordt het alsnog trekken en een implantaat. Na 01-01-2017 zei hij met een knipoog (ik heb dus geen tandartsverzekering).
pi_162273336
Even een crosspost uit dreumestopic
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Even een andere vraag: L is 8 april ingeent tegen (BMR). 8 dagen later werd hij ziek, 4 dagen hoge koorts en kenmerkende mazelenuitslag op vooral buik en rug, maar ook op andere plaatsen. Maar hoe snel zou die uitslag weg moeten zijn? Hij is op zich beter, maar de vlekjes gaan niet echt weg en dat vind ik raar.. Moet ik daar toch mee naar de dokter? Iemand ervaring?
Hier iemand met ervaring met zo lang uitslag na de de BMR?
pi_162290695
Fijn zo'n tandarts, exode. ^O^ .
Slaapt hij ook niet in de drager, Fazz? Na een uitje kan I op de terugweg als ik een eindje loopt meestal wel in de drager slapen.

watmoetikkiezen: ik weet alleen dat het inderdaad wel een week kan duren voordat er een reactie komt op de BMR. Maar als die uitslag niet overgaat, zou ik wel even de huisarts bellen. Beetje afhankelijk wel van hoe erg het is. I had wat vlekjes op haar benen, dat heeft een paar dagen geduurd geloof ik.

Ik kreeg deze foto net doorgestuurd van het kdv. Dat is toch echt om blij van te worden als je op je werk zit. :) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162305477
Ah, leuke foto! Ben bij de huisarts geweest.. hij vond t niet echt zorgelijk, maar t moet nu wel binnen een week duidelijk verbeteren, anders terug..Hij wilde t trouwens wel melden bij t Lareb als bijwerking van de vaccinatie.
pi_162311215
Franny wat een lieve foto weer van I! O+

Wij mochten vandaag weer naar het cb. Hoe ging de 2 jaar afspraak bij jullie? Er is bij T en S helemaal niet naar het hartje/longen geluisterd, geen buikje onderzocht etc. Ik had verwacht dat dat wel gedaan zou worden. Niet dat die dingen een must zijn hoor, maar ik vraag het me gewoon af, ook omdat dit een jongeman was die ik nog nooit eerder heb gezien bij het cb. T en S deden verder alle trucjes, dus ze mochten met sticker terug naar huis. ;)

Stats van T: 90cm en 13.4 kilo.
Stats van S: 91cm en 14.3 kilo.

Je ziet nu aan het gewicht wie de actiefste van de twee is. T eet zich altijd helemaal suf, maar zijn lengte/gewicht verhouding valt beter uit dan die van S. Ze zitten beiden rond het gemiddelde dus niets spannend verder, maar ik vond het wel grappig dat er nu voor het eerst een vrij groot verschil in gewicht is. Dat was namelijk tot nu toe altijd maar maximaal een onsje.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:44:35 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162311369
2 jaar is bij de arts toch? Die luistert hier altijd wel naar longen en hartje. Buikje weet ik eigenlijk niet meer. Misschien is ie het vergeten?
pi_162311591
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:44 schreef Kyara het volgende:
2 jaar is bij de arts toch? Die luistert hier altijd wel naar longen en hartje. Buikje weet ik eigenlijk niet meer. Misschien is ie het vergeten?
Ik dacht ook dat het bij de arts zou moeten zijn, maar omdat dit een nieuwe man was weet ik zijn plek in de organisatie nog niet. :D Die jongen was natuurlijk zo onder de indruk van die leuke mama van T en S, dat hij straal vergeten is de jongens na te kijken. :P
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:52:03 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162311661
Uiteraard :D

En blinde paniek want 2 tegelijk :o
pi_162311846
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:52 schreef Kyara het volgende:
Uiteraard :D

En blinde paniek want 2 tegelijk :o
Haha ja dat zeker. Hij wist niet zo goed hoe hij het aan moest pakken. De jongens moesten ledematen aanwijzen bij een popje en dat ging natuurlijk tegelijk, of degene waar hij niets aan vroeg wees wel terwijl de andere dan dacht 'bekijk het maar'. Ik kon er smakelijk om lachen in ieder geval. :D
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:37:38 #214
73386 Fazz
onderweg
pi_162313336
Leuke foto Franny! Schommelen O+

Ik vind het altijd wel leuk om foto's te zien van de dingen die ze op het kdv doen. Ons kdv heeft een afgeschermde website waar ze foto's op zetten. Als ik F op haal vraag ik altijd wel hoe de dag was en wat ze gedaan hebben. Als mijn vriend hem ophaalt hoor ik echt niets, hij vergeet het altijd te vragen ofzo :+

Grappig dat verschil Nikki! Ik wacht nog op een uitnodiging van het cb voor die afspraak. Wanneer kwam die bij jou?

Zo, de traktatie voor het kdv is af! Ik dacht dat ik eerst nog wel kon sporten maar om kwart voor 10 nog beginnen is niet echt een goede timing :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162313597
Ik heb gebeld naar het cb omdat ik maar niets ontving terwijl ze al 2 jaar waren. Bellen is in mijn geval sowieso handiger, omdat ik graag met de jongens direct na elkaar wilde. Ze willen dat nog weleens net verkeerd plannen waardoor er eerst een ander kindje tussenrdoor komt.

Wat een toffe traktatie heb je gemaakt!
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:52:47 #216
73386 Fazz
onderweg
pi_162316743
Ik waag er vandaag ook maar een belletje aan :)

De traktatie is gelukt :) F heeft alle overgebleven druiven en rode besjes al opgepeuzeld na z'n ontbijt :+ Jammer dat we net een stortbui over ons heen kregen op de fiets onderweg naar't kdv }:|
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:02:31 #217
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162316842
Dat ziet er leuk en lekker uit Fazz. Zijn het ijshoorntjes?

Wat gek dat die vlekjes zo lang blijven, wmik. Zijn ze wel al lichter geworden?

Volgens mij werd er bij Nora ook geen hart en longen geluisterd bij de 2-jaar afspraak, maar ik weet het niet meer zeker :@
Ik moest er trouwens ook achteraan bellen.
Grappig dat er nu zo'n duidelijk verschil tussen je jongens zit Nikki. Hebben ze ook een andere bouw?

Ik zag ook nog een leuke foto van I. Heerlijk zulke foto's op een werkdag O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:44:01 #218
73386 Fazz
onderweg
pi_162317390
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:02 schreef Sylver_ het volgende:
Dat ziet er leuk en lekker uit Fazz. Zijn het ijshoorntjes?

Ja! Ik kreeg wel een goede tip van de cashiere; 'Check even of ze nog heel zijn'. Bij openmaken bleken er van de 10 hoorntjes per pakje een stuk of 6 kapot :X Gelukkig kreeg ik 2 extra dozen mee en had ik er alsnog genoeg O+ Ik heb de bovenkant gedipt in gesmolten chocolade :9 Beetje zoet mag wel als je 2 wordt :+
pi_162317468
Fazz wat een toffe traktatie!
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:09:01 #220
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162317825
Tof zeg! Die ga ik onthouden :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_162317997
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:02 schreef Sylver_ het volgende:
Dat ziet er leuk en lekker uit Fazz. Zijn het ijshoorntjes?

Wat gek dat die vlekjes zo lang blijven, wmik. Zijn ze wel al lichter geworden?

Volgens mij werd er bij Nora ook geen hart en longen geluisterd bij de 2-jaar afspraak, maar ik weet het niet meer zeker :@
Ik moest er trouwens ook achteraan bellen.
Grappig dat er nu zo'n duidelijk verschil tussen je jongens zit Nikki. Hebben ze ook een andere bouw?

Ik zag ook nog een leuke foto van I. Heerlijk zulke foto's op een werkdag O+
Nope, niet echt lichter eigenlijk. Sommige hebben wel een beetje een schilferrandje (maar da's ook alweer een tijdje). Maar hou het in de gaten. Hij is verder gelukkig wel lekker vrolijk en écht niet ziek meer.

Consultatiebureau hebben we pas in juli, maar onze peuter maakt zich nu al zorgen. Want haar vriendinnetje is geweest en die moest een prik. Dus toen vroeg ze of zij dat de volgende keer ook moet en ik antwoordde dat dat zo is. Nu maakt ze zich zorgen. maar het lastig om uit te leggen dat dat pas over 2 maanden is, want zover vooruitkijken kan ze nog niet.

Hulde voor t consultatiebureau trouwens, want zonder er om te vragen hebben ze de afspraken op de zelfde dag en direct na elkaar gepland! Fijn! Afspraak van L stond al en daar hebben ze zelf W dus na gepland. ik was echt positief verrast toen ik de brief kreeg.
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:38:10 #222
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162333854
Zeggen jullie peuters ook zo vaak 'wat zeg je?' (of het favoriete woord: 'huh?')?
Ik begin te twijfelen of ze me slecht hoort of dat ze het vraagt omdat ze niet begrijpt wat ik zeg.
We zijn in de waarom-fase en ik word (nog) niet tureluurs van de waaroms, maar wel een beetje van het constante gehuhwat-zeg-je? Ik praat gewoon tegen haar (niet met hele moeilijke woorden, maar geen jip en janneke taal zeg maar), dus ik kan me voorstellen dat ze mijn antwoord soms niet begrijpt, maar soms volgt er ook nog een 'wat-zeg-je' als ik het meer versimpel.
Misschien toch tijd voor een gehoortest? :P

En over de waarom-fase gesproken; wat antwoorden jullie op 'onlogische' vragen?
Vandaag stond er een stoel ergens buiten, Nora wijst er naar en vraagt 'wat is dat?', dus ik antwoord dat het een stoel is. Vraagt ze 'waarom?'. Nu denk ik dat ze misschien bedoelt 'waarom staat die stoel daar?', maar toen ik vroeg of ze vraagt waarom dat een stoel is, bevestigde ze dat. Maar ik denk dat ze ook ja zou zeggen als ik had gevraagd of ze bedoelt waarom die stoel daar staat.
Zouden jullie bij zo'n vraag (proberen) te antwoorden op wat ze vraagt, of geef je antwoord op een 'logischere' vraag waarvan je denkt dat ze dat misschien bedoelt?

Ik ben trouwens best slecht in simpele antwoorden te bedenken. Zo vroeg ze waarom ze geboren is als een meisje, ik neem aan dat een uitleg over X- en Y-chromosomen nog iets te veel van het goede is, maar ik wist dus geen antwoord :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:45:06 #223
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162334078
Jep, hier de laatste week ook steeds "wat zeg je" of "waaaaaat"? Ik vroeg me gisteren exact hetzelfde af.

De waarom fase lijken we nu weer wat uit te komen. Op vragen als "waarom is dat een stoel" geef ik meestal een antwoord als dat alle mensen in Nederland samen hebben besloten dat dat een stoel heet. Of dat niet alles een reden heeft, en dat dat nu eenmaal zo is... Niet dat dat veel effect heeft, er volgt meestal weer een soortgelijke vraag |:(
pi_162334354
Als de vraag heel logisch is zoals de vraag wat staat daar en ze wijst naar een stoel, dan stel ik de vraag gewoon terug. Hier bijvoorbeeld heel vaak de vraag 'waar is Jelle?' (Als ze hem zelf mee naar school gebracht heeft), dan vraag ik 'waar denk je dat hij is?' En dan weet ze het altijd wel. Op de waarom er achteraan weet ik zo niet hoe ik in het geval van de stoel zou reageren eigenlijk.

In het geval van de vraag waarom ze een meisje is zou je iets kunnen antwoorden dat dat bij mama in de buik zo gemaakt is en dat de kans even groot is een jongetje of een meisje te worden maar dat je daar niet zelf een keuze in hebt, maar dat dat zo gemaakt wordt. Dus zonder te veel details te geven.
Of misschien verwacht ze wel een simpeler antwoord in de trant van ' omdat jij een vagina (of welk woord je er voor gebruikt) hebt en geen piemel, als je een piemel zou hebben zou je een jongen zijn'

Maar tis wel eens lastig inderdaad om op het moment dat de vraag gesteld wordt een passend antwoord klaar te hebben inderdaad
pi_162334488
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef mousemicky het volgende:
Op vragen als "waarom is dat een stoel" geef ik meestal een antwoord als dat alle mensen in Nederland samen hebben besloten dat dat een stoel heet. Of dat niet alles een reden heeft, en dat dat nu eenmaal zo is... Niet dat dat veel effect heeft, er volgt meestal weer een soortgelijke vraag |:(
Ik gooi er nog wel eens een vraag als "hoe zou jij het noemen?" in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')