abonnement Unibet Coolblue
pi_161674479




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.





LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 24 april 2016 @ 15:41:53 #2
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161674491
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

achterbaksheid is niet iets waar je op langere termijn kan bouwen, sterker nog dit kan zwaar in je nadeel werken ;)
sluw zijn kan heel handig zijn om dingen gedaan te krijgen :Y
Nah, achterbaks ben ik ook echt niet hoor. ;) Sluw ben ik wél, zeker volgens mijn man.
pi_161674521
:P
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Officieel zou je omhoog gaan in de stamboom. Heeft Steffon, de vader Robert, broers of zussen? Dan erft hun nageslacht. Is dat niet zo dan kijk je naar de grootvader Ormund en zo verder totdat je bij de verre neef komt die de failliete boedel die Westeros is erft.
niemand naar mijn weten dan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161674542
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:41 schreef Voszje het volgende:

[..]

Nah, achterbaks ben ik ook echt niet hoor. ;) Sluw ben ik wél, zeker volgens mijn man.
als je echt sluw zou zijn dan zouden mensen oom je heen het niet eens doorhebben dat je sluw bent. dat is pas echte sluwheid ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 april 2016 @ 15:45:02 #5
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161674547
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je echt sluw zou zijn dan zouden mensen oom je heen het niet eens doorhebben dat je sluw bent. dat is pas echte sluwheid ;)
Ik leer nog. :+
pi_161674559
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je echt sluw zou zijn dan zouden mensen oom je heen het niet eens doorhebben dat je sluw bent. dat is pas echte sluwheid ;)
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:45 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik leer nog. :+
Ga bij Petyr Baelish/Littlefinger in de leer :P
mag het weten
pi_161674567
goede TT, als je te langs zouden over een nieuwe topic zou ik dezelfde quote gebruiken. zonder "thats what i do" dan :P

i drink and i know things, tyrion king _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161674606
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:45 schreef Joosie200 het volgende:

Ga bij Petyr Baelish/Littlefinger in de leer :P
die is pas sluw idd. hele continent ligt overhoop en niemand weet dat we het allemaal te danken hebben aan deze gluiperd })

de acteur die baelish speelt is jarig vandaag overigens net als de acteur die the hound speelt w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161674617
Het kriebelt!!!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_161674629
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:43 schreef Slayage het volgende:
:P

[..]

niemand naar mijn weten dan
Het is waarschijnlijk ook geen personage dat we kennen. De dichtstbijzijnde verwant van Robert hoeft niet eens Baratheon te heten. We weten bijvoorbeeld ook van Catelyn Tully dat na haar kinderen met Eddard een aantal lagere edelen in de Vale, die natuurlijk allemaal geen Stark heten, in de opvolingslijn staan om Winterfell te erven.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161674691
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk ook geen personage dat we kennen. De dichtstbijzijnde verwant van Robert hoeft niet eens Baratheon te heten. We weten bijvoorbeeld ook van Catelyn Tully dat na haar kinderen met Eddard een aantal lagere edelen in de Vale, die natuurlijk allemaal geen Stark heten, in de opvolingslijn staan om Winterfell te erven.
idd opvolging is een zooitje vaak. cersei liet daarom ook alle bastards van robert doden. ook als je kijkt naar de dance of the dragons hebben we het over de opvolging.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161674852
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2016 15:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het kriebelt!!!
Het?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161674861
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 15:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd opvolging is een zooitje vaak. cersei liet daarom ook alle bastards van robert doden. ook als je kijkt naar de dance of the dragons hebben we het over de opvolging.
Een beter voorbeeld van bastaardzonen in de opvolging zijn de Blackfyre opstanden. De enige bastaardzoon van Robert die erkend is en een semi-serieuze poging zou kunnen ondernemen om de troon te pakken is Edric Storm. In de serie zijn geen van Roberts kinderen opgevoed met de vaardigheden om een kasteel te beheren laat staan een koninkrijk. Het lijkt me politiek niet echt nodig ze van kant te maken. Ik kan me trouwens vaag herinneren dat Joffrey achter die moorden zat.

Normaliter is het niet zo heel moeilijk om als verre relatie je recht te krijgen, omdat uiteindelijk de Lord Paramount dan wel de Koning het laatste woord heeft over wie elk stuk land krijgt. Het probleem is echter dat er in het geval van deze opvolgingscrisis niet echt goede onpartijdige mediators zijn. Daarnaast is de troon erven na Tommen zo goed als een doodsvonnis.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 24 april 2016 @ 16:09:07 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161674988
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2016 15:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het kriebelt!!!
Boven of onder?
Laffe huichelaar
pi_161675001
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2016 16:10:04 ]
pi_161675456
Zou de aflevering van morgen vanacht al op hbo go staan?
pi_161675468
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on
pi_161675735
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:28 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161675803
Als ik het goed begrepen heb wordt het vanavond uitgezonden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_161675804
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on
pi_161675995
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161676051
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on
pi_161676318
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Als ik het goed begrepen heb wordt het vanavond uitgezonden?
vannacht 0300 uur kan je het checken op hbo now/go
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161676351
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 16:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

vannacht 0300 uur kan je het checken op hbo now/go
Dat wordt morgen.
Overigens voor ziggo klanten is de eerste aflevering gratisch via de ondemand functie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_161676372
Moet morgenochtend een uurtje treinen, even zorgen dat ik hem daarvoor naar binnen haal :9
pi_161679307
Ik heb een maand gratis KPN Play, daar kan je ook HBO kijken
(she/her)
pi_161679676
over die sand snakes:
Die oninteressante pretentieuze domme kutten zijn een direct gevolg van hun evenbeeld dat loopt te janken over wat er gebeurt in een fantasy show.
pi_161679807
5 maanden gratis HBO via Tele2. Goede timing voor deze actie, laat dat seizoen maar beginnen.
pi_161681396
Hoe zat het ook alweer? Seizoen 1 t/m 5 in een recap van 1 uur en 10min :s)
mag het weten
pi_161681564
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe zat het ook alweer? Seizoen 1 t/m 5 in een recap van 1 uur en 10min :s)
Ik ga deze kijken om half 2 _O_
pi_161681690
Ik hoorde laats dat het weer ging beginnen. Jammer dat de serie toch nooit zo vet is gebleven als s1 maar toch ff kijken morgen.
pi_161682833
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 19:43 schreef wuuht het volgende:
Ik hoorde laats dat het weer ging beginnen. Jammer dat de serie toch nooit zo vet is gebleven als s1 maar toch ff kijken morgen.
Seizoen vier was het beste seizoen dusssss
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161685481
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 19:43 schreef wuuht het volgende:
Ik hoorde laats dat het weer ging beginnen. Jammer dat de serie toch nooit zo vet is gebleven als s1 maar toch ff kijken morgen.
Dan heb je blijkbaar het laatste seizoen niet gezien.
pi_161685540
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Seizoen vier was het beste seizoen dusssss
Mee eens. De verschijning en kort daarna de gruwelijke dood van Oberyn is iets wat mij altijd zal bijblijven.

Oja en Geoffrey natuurlijk.
pi_161685823
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 21:14 schreef Rijst het volgende:

[..]

Mee eens. De verschijning en kort daarna de gruwelijke dood van Oberyn is iets wat mij altijd zal bijblijven.

Oja en Geoffrey natuurlijk.
Aanval op the wall, de dood van ygritte, stannis at the wall, de rechtzaak van tyrion, de dood van tywin en shae. Te beel om op te noemen zo veel tofs.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 april 2016 @ 21:23:37 #36
144648 redcable
Looking for more
pi_161685938
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Seizoen vier was het beste seizoen dusssss
I agree

#Seasonranking
s4 ^O^
s1
s5
s3
s2 :O
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_161686335
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 21:23 schreef redcable het volgende:

[..]

I agree

#Seasonranking
s4 ^O^
s1
s5
s3
s2 :O
Ranking, 4,3,1,2,5. Seizoen 5 was tot hardhome zwak, seizoen 2 was een soort tussen seizoen waar er meerdere nieuwe spelers werden geïntroduceerd waardoor het heel onsamenhangend oogde, seizoen 3 en 4 waren a storm of swords het beste boek van de reeks, seizoen 1 was als inleiding super.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 april 2016 @ 21:52:36 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161687363
Seizoen 5 was nog steeds gewoon vrij goed hoor
Oh.
  zondag 24 april 2016 @ 21:58:47 #39
144648 redcable
Looking for more
pi_161687680
quote:
Ranking, 4,3,1,2,5. Seizoen 5 was tot hardhome zwak, seizoen 2 was een soort tussen seizoen waar er meerdere nieuwe spelers werden geïntroduceerd waardoor het heel onsamenhangend oogde, seizoen 3 en 4 waren a storm of swords het beste boek van de reeks, seizoen 1 was als inleiding super.
Ja seizoen2 met Khal Drogo, de Robb Stark army verhaalijn :O
Brienne en Jaime die rondreizen :Z Beyond the wall verhaallijn was wel goed te happen O+
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_161688312
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de serie durft doran geen kant r kiezen, terwijl ellaria wraak wilt, op deze manier dwingt ze een oorlog af tegen de lannisters
hardcoholic
  zondag 24 april 2016 @ 22:24:00 #41
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_161688851
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 21:23 schreef redcable het volgende:

[..]

I agree

#Seasonranking
s4 ^O^
s1
s5
s3
s2 :O
S4
S3
S5
S1
S2

voor mij. Vond de eerste twee seizoenen echt moeilijk door te komen en dat hele gedoe met Dani interesseert me totaal niet.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_161689026
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef Ferdii het volgende:

[..]

In de serie durft doran geen kant r kiezen, terwijl ellaria wraak wilt, op deze manier dwingt ze een oorlog af tegen de lannisters
In de boeken hoopte een van de sneks Myrcella te doden om zo militair ingrijpen van de troon uit te lokken. Omdat Dorne niet aan genoeg soldaten kan komen om een offensieve oorlog te winnen, terwijl een defensieve oorlog goed te doen is.

Daarnaast is er best is men in Dorne ook best wel kwaad om Oberyn. De man was geliefd.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161690064
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2016 22:24 schreef Shakkara het volgende:

[..]

S4
S3
S5
S1
S2

voor mij. Vond de eerste twee seizoenen echt moeilijk door te komen en dat hele gedoe met Dani interesseert me totaal niet.
Een serie kijken waar je moeilijk door komt :')
pi_161691073
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 21:58 schreef redcable het volgende:

[..]

Ja seizoen2 met Khal Drogo, de Robb Stark army verhaalijn :O
Brienne en Jaime die rondreizen :Z Beyond the wall verhaallijn was wel goed te happen O+
[ afbeelding ]
Ik vond het wel wat hebben. Af en toe eens wat verhaallijn door de actie heen mag natuurlijk ook wel.
  zondag 24 april 2016 @ 23:40:20 #45
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161691799
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In de boeken hoopte een van de sneks Myrcella te doden om zo militair ingrijpen van de troon uit te lokken. Omdat Dorne niet aan genoeg soldaten kan komen om een offensieve oorlog te winnen, terwijl een defensieve oorlog goed te doen is.

Daarnaast is er best is men in Dorne ook best wel kwaad om Oberyn. De man was geliefd.
Dit is niet juist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Jasonjj90 op 25-04-2016 00:15:12 ]
  maandag 25 april 2016 @ 00:09:17 #46
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_161692636
Hallo mensen.. Dit zijn nog steeds boekspoilers hoor, die bespreek je in spoilertags of in het boektopic..
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_161692909
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Hallo mensen.. Dit zijn nog steeds boekspoilers hoor, die bespreek je in spoilertags of in het boektopic..
het zijn geen boekspoilers, maar achtergrond informatie schoonheid :*

als ik jou het een en ader zou vertellen over, balon/euron/victarion/asha/damphair dat nog niet is behandeld in de serie zou dat een spoiler zijn, maar wat er in dorne anders is gebeurd dan in de serie is zeer zeker geen spoiler
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161692989
Als iemand interesse heeft in de live stream: http://tgo-tv.com/watch/t(...)tream.php?feed=link2
pi_161693010
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:31 schreef bierdrinker93 het volgende:
Als iemand interesse heeft in de live stream: http://tgo-tv.com/watch/t(...)tream.php?feed=link2
jurassic park! 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161693185
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161693187
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:31 schreef bierdrinker93 het volgende:
Als iemand interesse heeft in de live stream: http://tgo-tv.com/watch/t(...)tream.php?feed=link2
Hoe verleidelijk het ook is, ik bekijk deze topserie het liefst in de hoogst mogelijke kwaliteit.
pi_161693294
Ik kijk live om 3 uur via HBO app O+
(she/her)
pi_161693311
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:53 schreef Fylax het volgende:
Ik kijk live om 3 uur via HBO app O+
ik ga slapen *)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161693602
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:53 schreef Fylax het volgende:
Ik kijk live om 3 uur via HBO app O+
Genieten
pi_161694103
Waarom kan ik m niet openen en staat er volgende week op HBO go?
pi_161694119
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 03:04 schreef Mr.Major het volgende:
Waarom kan ik m niet openen en staat er volgende week op HBO go?
Overbelast denk ik. Je bent niet de enige, op twitter zag ik ook al wat dergelijke berichten voorbij komen.

Ik ga maar eens slapen voordat de spoilers binnen komen. Ik kijk vanmiddag wel.
pi_161694128
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 03:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Overbelast denk ik. Je bent niet de enige, op twitter zag ik ook al wat dergelijke berichten voorbij komen.

Ik ga maar eens slapen voordat de spoilers binnen komen. Ik kijk vanmiddag wel.
Hij doet het hehe


WAARSCHUWING


SPOILERS


HIERONDER!!!


Kijk eerst


De aflevering

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Major op 25-04-2016 04:10:16 ]
pi_161694139
Nou, lekker slapen met dat laatste beeld :')
pi_161694141
Soooowheeey
(she/her)
pi_161694142
ew carice ziet er niet zo lekker uit :r
pi_161694143
fotot
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_161694145
btw wie was nou die vader en zoon nou die waren vermoord. Wel verwarrend allemaal na een jaar wachten.
pi_161694146
Whaha die scene waarin die prins van Dorne werd vermoord. Die zag ie letterlijk niet aankomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161694148
Ja hoor Carice mag haar tieten weer eens laten zien. Wel fucking vaag die laatste scene met haar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161694149
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 03:53 schreef MakkieR het volgende:
btw wie was nou die vader en zoon nou die waren vermoord. Wel verwarrend allemaal na een jaar wachten.
De koning van Dorne en zn zoontje, Doran en Trystane Martell. Dat zoontje was uitgehuwelijkt aan Myrcella Baratheon/Lannister. Zijn dus allemaal vermoord door die psycho Sand bitch en haar dochters.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161694150
Dat Dorne gedoe ging echt te makkelijk... Dat van Mel verwachtte ik al
pi_161694341
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 04:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De koning van Dorne en zn zoontje, Doran en Trystane Martell. Dat zoontje was uitgehuwelijkt aan Myrcella Baratheon/Lannister. Zijn dus allemaal vermoord door die psycho Sand bitch en haar dochters.
Die twee hebben zeker niet zo'n grote rol gespeeld in GoT ik kan ze echt maar nauwelijks terughalen.
  maandag 25 april 2016 @ 07:30:04 #68
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161694352
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 07:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Die twee hebben zeker niet zo'n grote rol gespeeld in GoT ik kan ze echt maar nauwelijks terughalen.
Heel klein inderdaad, vorig seizoen. Broer en neefje van Oberyn.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 25 april 2016 @ 07:34:00 #69
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161694370
Misschien kan Jamie nu hij terug is iets doen aan al die religekkies.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_161694411
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 07:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Die twee hebben zeker niet zo'n grote rol gespeeld in GoT ik kan ze echt maar nauwelijks terughalen.
Volgens mij is die koning best vaak in beeld geweest vorig seizoen... zijn zoontje wat minder inderdaad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161694536
Tyrion Lannister: "well we won't be sailing to Westeros anytime soon..."

Nadat hij de schepen in brand zag staan. Zucht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 08:05:29 #72
42184 crew  DaMart
pi_161694540
Dit is vast het begin van Sansa's leger met Brienne en Pod *O*.

En Melissandre blijkt dus eigenlijk een vrouw van over de 500 jaar oud te zijn? Die mag ook wel eens wat hydraterende zalfjes gaan gebruiken :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_161694895
"It's a good thing you're not a boy anymore... "

_O-
pi_161695064
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 08:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
"It's a good thing you're not a boy anymore... "

_O-
Cause you've got no cock...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161695550
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 09:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Cause you've got no cock...
Beetje matige opmerking was dat, beetje te makkelijk eigenlijk. Was leuker geweest als hij het bij de eerste zin gelaten had. Dit verpeste het weer een beetje.
Tot zover mijn gemierenneuk.

Weet nog niet goed wat ik van de aflevering moet vinden. Zitten wel leuke ontwikkelingen in, maar het is allemaal niet echt lekker uitgewerkt ofzo.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_161695625
Er is wederom heel weinig interessants gebeurd eigenlijk
  maandag 25 april 2016 @ 10:02:37 #77
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161695737
Wil iemand mij dit uitleggen.

In Seizoen 5 werd gezegd door Doran dat Trystane naar Kingslanding moest om daar in de small council te zitten toch. Dus ik ga ervan uit dat hij op de boot zat.

Als de boot vertrekt zie je de Sandsnakes op het dek staan naar die boot te kijken. Dus hoe bij de oude en nieuwe goden waren zij opeens daar om Trystane te vermoorden.

Oftewel D&D (Dom en Dommer) zijn nu echt doorgedraaid en het verhaal is nu nog onsamenhangender dan het als was. Dan nog niet eens gesproken hoe logisch het is dat Doran Martel zomaar vermoord kan worden door iemand terwijl half Dorne staat toe te kijken en helemaal niets doet.

Zelfs als ken je de boeken niet en ken je het epische karakter Doran Martell niet, dit slaat helemaal nergens meer op. Doodmaken om het doodmaken. Fucken met boeklezers gewoon omdat Dom &Dommer het leuk vinden. Epische fail in mijn ogen.
  maandag 25 april 2016 @ 10:09:38 #78
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_161695825
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:02 schreef Jasonjj90 het volgende:
Wil iemand mij dit uitleggen.

In Seizoen 5 werd gezegd door Doran dat Trystane naar Kingslanding moest om daar in de small council te zitten toch. Dus ik ga ervan uit dat hij op de boot zat.

Als de boot vertrekt zie je de Sandsnakes op het dek staan naar die boot te kijken. Dus hoe bij de oude en nieuwe goden waren zij opeens daar om Trystane te vermoorden.

Oftewel D&D (Dom en Dommer) zijn nu echt doorgedraaid en het verhaal is nu nog onsamenhangender dan het als was. Dan nog niet eens gesproken hoe logisch het is dat Doran Martel zomaar vermoord kan worden door iemand terwijl half Dorne staat toe te kijken en helemaal niets doet.

Zelfs als ken je de boeken niet en ken je het epische karakter Doran Martell niet, dit slaat helemaal nergens meer op. Doodmaken om het doodmaken. Fucken met boeklezers gewoon omdat Dom &Dommer het leuk vinden. Epische fail in mijn ogen.
De baas van de sandsnakes (volgens mij is dat de weduwe van Obery) vergiftigde Myrcella: zij kuste Myrcella vlak voor vertrek. Dat gif werkt langzaam - maar dodelijk - werd ook gebruikt op de buddy van Jaime (Bronn) die het tegengif pas kreeg nadat hij naar de tetten van de sandsnake keek en deze de mooiste van de wereld vond.

De moord op Myrcella is dus wel consistent met de rest van het verhaal.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_161695856
Ik hoef Dorne echt nooit meer te zien. Het kan me niet meer schelen. Zelfs al komen White Walkers de boel daar afslachten. :')

Spooky sfeertje bij the Wall, goed uitgevoerd :) Ook fijn dat de Dothraki weer terug zijn, good old times. De rest was vrij standaard, al ben ik wel heel benieuwd naar de King's Landing lijn dit jaar. :)
The show must go on
pi_161695892
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:02 schreef Jasonjj90 het volgende:
Wil iemand mij dit uitleggen.

In Seizoen 5 werd gezegd door Doran dat Trystane naar Kingslanding moest om daar in de small council te zitten toch. Dus ik ga ervan uit dat hij op de boot zat.

Als de boot vertrekt zie je de Sandsnakes op het dek staan naar die boot te kijken. Dus hoe bij de oude en nieuwe goden waren zij opeens daar om Trystane te vermoorden.

Supermagie...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161695910
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 04:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De koning van Dorne en zn zoontje, Doran en Trystane Martell. Dat zoontje was uitgehuwelijkt aan Myrcella Baratheon/Lannister. Zijn dus allemaal vermoord door die psycho Sand bitch en haar dochters.
Koning :')

Doe maar Lord. Of Prince. Er is maar een koning in Westeros.
The show must go on
pi_161695960


[ Bericht 100% gewijzigd door Nielsch op 25-04-2016 10:19:20 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 25 april 2016 @ 10:18:02 #83
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161695967
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:09 schreef Goverman het volgende:

[..]

De baas van de sandsnakes (volgens mij is dat de weduwe van Obery) vergiftigde Myrcella: zij kuste Myrcella vlak voor vertrek. Dat gif werkt langzaam - maar dodelijk - werd ook gebruikt op de buddy van Jaime (Bronn) die het tegengif pas kreeg nadat hij naar de tetten van de sandsnake keek en deze de mooiste van de wereld vond.

De moord op Myrcella is dus wel consistent met de rest van het verhaal.
O ja heel logisch dat je dat doet wanneer je je erfgenaam meestuurt met datzelfde schip en door die daad een oorlog komt waarin je als dorne 0 medestanders hebt.

Het was toen al enorm dom en wat ze nu deden is compleet onsamenhangend.
pi_161695971
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Koning :')

Doe maar Lord. Of Prince. Er is maar een koning in Westeros.
Whatever. Geef me aan bij de KLPD.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161696004
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:02 schreef Jasonjj90 het volgende:
Wil iemand mij dit uitleggen.

In Seizoen 5 werd gezegd door Doran dat Trystane naar Kingslanding moest om daar in de small council te zitten toch. Dus ik ga ervan uit dat hij op de boot zat.

Als de boot vertrekt zie je de Sandsnakes op het dek staan naar die boot te kijken. Dus hoe bij de oude en nieuwe goden waren zij opeens daar om Trystane te vermoorden.

Oftewel D&D (Dom en Dommer) zijn nu echt doorgedraaid en het verhaal is nu nog onsamenhangender dan het als was. Dan nog niet eens gesproken hoe logisch het is dat Doran Martel zomaar vermoord kan worden door iemand terwijl half Dorne staat toe te kijken en helemaal niets doet.

Zelfs als ken je de boeken niet en ken je het epische karakter Doran Martell niet, dit slaat helemaal nergens meer op. Doodmaken om het doodmaken. Fucken met boeklezers gewoon omdat Dom &Dommer het leuk vinden. Epische fail in mijn ogen.
Dat is een aanname, misschien zou hij met een andere boot later gaan.
Over het dood maken van Doran, dat ging inderdaad wat makkelijk, maar zoals die weduwe al zei, de mensen van Dorne vinden hem een watje omdat hij niets doet tegen het onrecht dat hun volk is aangedaan. Dus dat die anderen daar gewoon stonden, werd in ieder geval uitgelegd.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 25 april 2016 @ 10:21:53 #86
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161696030
Maar ik heb mijn hoop van Dorne maar gezet op Alleras (Sarella Sand). Maar die zal de cut wel niet halen in de serie.
pi_161696050
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:20 schreef Omega het volgende:

[..]

Dat is een aanname, misschien zou hij met een andere boot later gaan.
Over het dood maken van Doran, dat ging inderdaad wat makkelijk, maar zoals die weduwe al zei, de mensen van Dorne vinden hem een watje omdat hij niets doet tegen het onrecht dat hun volk is aangedaan. Dus dat die anderen daar gewoon stonden, werd in ieder geval uitgelegd.
Ik denk dat ie wel op de boot zat. Hij was al van die rouwstenen voor haar ogen aan het schilderen, nog voordat zijn vader hoorde dat ze dood was. Hij wist het dus al en dat kan volgens mij alleen als hij op die boot zat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161696080
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 10:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Whatever. Geef me aan bij de KLPD.
:')
The show must go on
  maandag 25 april 2016 @ 10:26:11 #89
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161696084
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:20 schreef Omega het volgende:

[..]

Dat is een aanname, misschien zou hij met een andere boot later gaan.
Over het dood maken van Doran, dat ging inderdaad wat makkelijk, maar zoals die weduwe al zei, de mensen van Dorne vinden hem een watje omdat hij niets doet tegen het onrecht dat hun volk is aangedaan. Dus dat die anderen daar gewoon stonden, werd in ieder geval uitgelegd.
Het is een logische aanname lijkt me. Je zag hem volgens mij ook geen afscheid nemen van Myrcella.

Het is zeker uitgelegd, maar laat ik het dan zo zeggen dat ik het persoonlijk een grote bullshit vind. Dorne staat bekend om hun sluwheid. Ze zijn Unbent, Unbowed, Unbroken. De enige plek in westeros die standhield tegenover de draken. Dit deden ze niet door dom geweld en wraak. Dit deden ze allemaal door sluw te zijn.
pi_161696094
Fuck Dorne.

Laten we het hebben over de rest, hetgeen wat wel prima was
The show must go on
  maandag 25 april 2016 @ 10:35:47 #91
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_161696239
strategisch gezien is het wel een game-changer: de Lannisters zijn weer een allie kwijt... Ze hebben alleen de Tyrells nog. Maar ja, ook die relatie staat stevig onder druk na het samenspannen met de Sparrows.

Kevlan (die Lannister commander) zal misschien wat damage control kunnen doen, maar ja... Ik zie niet meer hoe de Lannisters hun positie kunnen handhaven. E.e.a. past ook in de eerste episode van seizoen 5: de jonge Cersei die van de heks te horen krijgt dat ze al haar kinderen overleeft.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  maandag 25 april 2016 @ 10:38:23 #92
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161696278
Carice als een oud wijf :o

Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Cersei...
  maandag 25 april 2016 @ 10:38:58 #93
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161696292
Dit is wel een interessante theorie voor het Melisandre verhaal van deze episode.

Gewaarschuwd Spoiler!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Jasonjj90 op 25-04-2016 10:57:47 ]
  maandag 25 april 2016 @ 10:40:32 #94
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_161696324
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
Carice als een oud wijf :o

Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Cersei...
Ik niet. Cersei is EVIL... Hoe eerder die kleiner gaat wonen, des te beter!
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_161696557
snap de laatste scene niet echt :P maar daar zullen we vast snel achter komen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_161697105
Sand Snakes :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161697259
Stannis dood O+
Eindelijk is het blok aan het been van Davos weg.
  maandag 25 april 2016 @ 11:31:11 #98
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161697272
WTF Carice :o

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:54 schreef poker4lifee het volgende:
snap de laatste scene niet echt :P maar daar zullen we vast snel achter komen
Volgens mij pleegt ze zelfmoord door afstand te doen van haar ketting die haar magisch jong houdt o.i.d.
Flesje bier
pi_161697396
Nou zo zag ik het ook. Beetje als dat Titanic-mens die inslaapt nadat ze haar Heart of the Ocean weg had gepleurd.
Tralalalaaa
pi_161697433
but why
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 25 april 2016 @ 11:49:12 #101
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161697586
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
but why
Misschien dat ze haar vertrouwen in the Lord of Light opgeeft nadat ze de valse profetieën over eerst Stannis en nu Jon geloofde. Maar hiermee is mijn hele idee over Jon's resurrection dus wel al ontkracht. :'(

Denk dat Jon's lichaam wel nog gered gaat worden door de Wildlings onder leiding van Tormund volgende week. Maar wat ze er dan mee van plan zijn? Geen idee.
Flesje bier
pi_161697696
Mja, misschien willen ze ons nu doen geloven dat ze dood is, maar is dat toch niet zo? We'll see.
Tralalalaaa
  maandag 25 april 2016 @ 11:55:37 #103
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161697738
Volgens mij ging ze gewoon slapen hoor. Geen enkele reden om te veronderstellen dat ze dood is.
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 11:56:10 #104
257132 crew  Awsom
pi_161697759
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef Jasonjj90 het volgende:
Volgens mij ging ze gewoon slapen hoor. Geen enkele reden om te veronderstellen dat ze dood is.
Inderdaad. Zal ze elke avond wel doen.
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 11:58:43 #105
42184 crew  DaMart
pi_161697814
Ik denk niet dat ze zo zelfmoord wil plegen. Ik denk eerder dat ze zich jaren anders heeft voorgedaan dan ze was met het geloof in de profetie die ze verkondigde. Misschien ziet ze het afdoen van haar masker als een soort boetedoening omdat ze met beiden gefaald heeft.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 25 april 2016 @ 12:01:11 #106
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161697890
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef Awsom het volgende:

[..]

Inderdaad. Zal ze elke avond wel doen.
Dat kan natuurlijk ook. :P
Flesje bier
pi_161697936
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het vooral bedoeld was om haar ware aard te laten zien en haar kwetsbare kant.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 25-04-2016 12:14:47 ]
pi_161698002
Het was sowieso wel mooi om haar totaal anders te zien, ze zag er echt verslagen uit ipv die genoegzame smoel.
Tralalalaaa
pi_161698008
De enige verklaring voor het vermoorden van Tristane is dat ze er snel achteraan zijn gevaren, of dat ze te paard naar Kingslanding zijn geraced. Het zou kunnen maar hoe kunnen ze uberhaupt aan boord van dat schip komen. Ook was het een laffe streek hoe ze m vermoorden. En dan de opmerking dat ze een gready bitch is.

De rest van de aflevering was wel oke, maar ik vond het script wel geforceerd grappig soms.
  maandag 25 april 2016 @ 12:07:31 #110
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161698068
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef Mr.Major het volgende:
De enige verklaring voor het vermoorden van Tristane is dat ze er snel achteraan zijn gevaren, of dat ze te paard naar Kingslanding zijn geraced. Het zou kunnen maar hoe kunnen ze uberhaupt aan boord van dat schip komen. Ook was het een laffe streek hoe ze m vermoorden. En dan de opmerking dat ze een gready bitch is.
Wat dat betreft kan het natuurlijk zo zijn dat de bemanning van het schip samenzweerden met de Sands (een beetje zoals de bewakers bij de koning van Dorne toen hij werd vermoord) en hen kort na het wegvaren uit Dorne stiekem aan boord hebben gelaten.
Flesje bier
pi_161698091
Dat Dorne plot is gewoon :')
Ze hadden het er beter uit kunnen laten tot er daadwerkelijke gevolgen zijn. Nouja Myrcella is natuurlijk een daadwerkelijk gevolg, maar ze had ook ofscreen gekilled kunnen worden ala Stannis bedoel ik. Daarna hebben Cersei en Jaimie nog steeds hun reden voor wraak.
  maandag 25 april 2016 @ 12:10:46 #112
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161698182
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan het natuurlijk zo zijn dat de bemanning van het schip samenzweerden met de Sands (een beetje zoals de bewakers bij de koning van Dorne toen hij werd vermoord) en hen kort na het wegvaren uit Dorne stiekem aan boord hebben gelaten.
Het Schip was al honderden meters ver weg toe ze op dat dek stonden en Elleria dat tegengif innam. Dus is echt niet mogelijk, het verhaal klopt gewoon niet. Dit is de enige verklaring.
  maandag 25 april 2016 @ 12:12:20 #113
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161698232
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Het Schip was al honderden meters ver weg toe ze op dat dek stonden en Elleria dat tegengif innam. Dus is echt niet mogelijk, het verhaal klopt gewoon niet. Dit is de enige verklaring.
Als ze dat schip gewoon zijn achtervolgd met een ander schip en midden in de nacht stiekem zijn overgestapt moet dat prima kunnen volgens mij hoor, al ben ik geen expert in zeilen. :P
Flesje bier
pi_161698270
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 12:02 schreef Kroelo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet de spoilertags niet aub...
pi_161698331
zet alles is in spoilertags, mongol
pi_161698371
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 12:15 schreef Roypsv het volgende:
zet alles is in spoilertags, mongol
Och, als de aflevering uit is, zijn spoilertags niet meer nodig, maar informatie die je ergens gelezen hebt over wat er in de komende afleveringen nog gaat gebeuren valt daar wel onder naar mijn mening.
pi_161698386
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Och, als de aflevering uit is, zijn spoilertags niet meer nodig, maar informatie die je ergens gelezen hebt over wat er in de komende afleveringen nog gaat gebeuren valt daar wel onder naar mijn mening.
wel voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
pi_161698410
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef Operc het volgende:

[..]

Vergeet de spoilertags niet aub...
oeps sorry
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 12:19:24 #119
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_161698417
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 12:18 schreef Roypsv het volgende:

[..]

wel voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
Dat maakt niet uit. De regel is dat zodra een aflevering uit is, spoilertags over die aflevering niet meer nodig zijn. Dus het betreden van het topic is dan op eigen risico.

Ik heb uiteraard wel spoilertags gezet bij Kroelo, want info over komende afleveringen is sowieso een spoiler.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_161698438
oke top, tot morgen :P
pi_161698442
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 12:18 schreef Roypsv het volgende:

[..]

wel voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
ja maar dit is het USA topic, zodra het is uitgezonden in de usa zijn het officieel geen spoilers meer. Dus dan kun je beter dit topic even vermijden tot je de aflevering zelf hebt gezien
pi_161698482
Melisandre = Hillary Clinton confirmed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2016 12:21:49 ]
pi_161698506
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 12:19 schreef Kroelo het volgende:

[..]

oeps sorry
Bedankt! :)
pi_161698536
Dorne :') De enige interessante persoon daar was Oberyn en die is dood.
pi_161698557
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 12:18 schreef Roypsv het volgende:

[..]

wel voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
Dan ga je toch niet in het topic lezen. :') Anders ben je dom.
pi_161698567
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dorne :') De enige interessante persoon daar was Oberyn en die is dood.
Doran Martell is een super diep en goed personage.

In de boeken. ;(
  maandag 25 april 2016 @ 12:30:29 #127
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161698699
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doran Martell is een super diep en goed personage.

In de boeken. ;(
Dit ^O^

Hij is een karakter als Littlefinger en Varys. Één van de Originele spelers van the Game of Thrones.
pi_161698725
Zo die Carice wordt ook snel oud.. :P
pi_161698882
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Stannis dood O+
Eindelijk is het blok aan het been van Davos weg.
Ook dat is nog niet 100% zeker, toch? De Boltons praten erover maar weten niet eens dat een vrouw hem heeft vermoord (als hij dood is), dus misschien is hun valse informatie toe gespeeld. Al is er ook geen enkele aanwijzing dat hij wel leeft hoor :P
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_161699229
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:02 schreef Jasonjj90 het volgende:
In Seizoen 5 werd gezegd door Doran dat Trystane naar Kingslanding moest om daar in de small council te zitten toch. Dus ik ga ervan uit dat hij op de boot zat.

Als de boot vertrekt zie je de Sandsnakes op het dek staan naar die boot te kijken. Dus hoe bij de oude en nieuwe goden waren zij opeens daar om Trystane te vermoorden.

Echt heel erg slecht ja.


Is toch wel duidelijk uit dit dat hij ook op die boot zit. :{
Nieuw is niet altijd beter.
pi_161699239
_O_
Geen gejank van deze kant, hele fijne seizoensopener!
pi_161699245

Ik mag hen wel, plot of geen plot. ;)
pi_161699249
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Echt heel erg slecht ja.


Is toch wel duidelijk uit dit dat hij ook op die boot zit. :{
Trystane wel, maar die 2 SS, hoe komen die opeens in Kings Landing terecht?
pi_161699365
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Trystane wel, maar die 2 SS, hoe komen die opeens in Kings Landing terecht?
Echt alles is slecht aan de SS zeg, bah :r
Het schip zou ook een van de snelste schepen in Westeros moeten zijn (of heb ik dat alleen uit het boek?) dus dat kan ook gewoon niet.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_161699382
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Echt alles is slecht aan de SS zeg, bah :r
Het schip zou ook een van de snelste schepen in Westeros moeten zijn (of heb ik dat alleen uit het boek?) dus dat kan ook gewoon niet.
En waar is Bronn? :?
pi_161699640
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En waar is Bronn? :?
Die zit gewoon op z'n gemak in een boordeel of zo :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_161699709
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:31 schreef Gezicht het volgende:
WTF Carice :o

[..]

Volgens mij pleegt ze zelfmoord door afstand te doen van haar ketting die haar magisch jong houdt o.i.d.
Wat ik op reddit een goede uitleg vond: ze heeft al het vertrouwen in haar geloof verloren, net als haar collega Red Priest Thoros of Myr, vlak voordat de Lord of Light voor het eerst zijn vraag om iemand (Beric Dondarrion) uit de dood te terug te brengen beantwoordde. Dit vertelde hij Melissandre in seizoen 2 of 3. Nu zit zij zelf ook op dat punt...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161699791
Game.Of.Thrones.S06E01.NLSUBBED.720p.HDTV.x264-iFH
Game.Of.Thrones.S06E01.NLSUBBED.1080p.HDTV.x264-iFH

Als je met subs wilt kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161699914
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:26 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Het is een logische aanname lijkt me. Je zag hem volgens mij ook geen afscheid nemen van Myrcella.

Het is zeker uitgelegd, maar laat ik het dan zo zeggen dat ik het persoonlijk een grote bullshit vind. Dorne staat bekend om hun sluwheid. Ze zijn Unbent, Unbowed, Unbroken. De enige plek in westeros die standhield tegenover de draken. Dit deden ze niet door dom geweld en wraak. Dit deden ze allemaal door sluw te zijn.
Weet je wat het is: dit is voornamelijk gebaseerd op boeken-Dorne. Ik heb hetzelfde hoor, vind de verhaallijn maar matig. Maar als je puur en alleen naar de serie kijkt, is het allemaal minder erg dan ik verwachtte. MoederSnake doet haar hele speech, waarin ze zegt dat het volk absoluut niet achter Doran stond, wat versterkt wordt door de guards die toekijken tijdens die speech. Tuurlijk is het in de boeken anders, maar ze hebben in de serie Doran gewoon een andere persoonlijkheid gegeven. En lees anders maar eens een paar posts boven je, seriekijkers weten amper wie Doran is, dus het boeit niet zo dat hij dood is. Waarschijnlijk gaat dit leiden naar een powervrouwenteam ofzo aldaar.
  maandag 25 april 2016 @ 13:37:10 #140
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161700018
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Weet je wat het is: dit is voornamelijk gebaseerd op boeken-Dorne. Ik heb hetzelfde hoor, vind de verhaallijn maar matig. Maar als je puur en alleen naar de serie kijkt, is het allemaal minder erg dan ik verwachtte. MoederSnake doet haar hele speech, waarin ze zegt dat het volk absoluut niet achter Doran stond, wat versterkt wordt door de guards die toekijken tijdens die speech. Tuurlijk is het in de boeken anders, maar ze hebben in de serie Doran gewoon een andere persoonlijkheid gegeven. En lees anders maar eens een paar posts boven je, seriekijkers weten amper wie Doran is, dus het boeit niet zo dat hij dood is. Waarschijnlijk gaat dit leiden naar een powervrouwenteam ofzo aldaar.
Je zult wel gelijk hebben, het is niet altijd makkelijk de twee los van elkaar te zien. Dan zeg ik wel dat ik de boeken beter vind als het om Dorne gaat.
pi_161700246
Goede eerste episode weer, met veel plezier naar gekeken !

Wel weer lekker onduidelijk wat er nu met Jon gebeurd... zag er niet naar uit dat Melisandre daar iets aan ging doen... of wordt ze wakker als iets anders of zo ?!?

En waarom gingen de vrienden van Jon nu de wildlings halen ?!? Wat zou dat veranderen aan de dood van Jon ? Om hun eigen hachje te redden ja... maar meer tweestrijd was wel 't laatste wat Jon wilde... dus in die confrontatie schuilt misschien de verrasing rond het lot van Jon.

Ik hoop dat Cersei nou eens echt iedereen ervan langs geeft... tijd voor de Lannisters om terug te bijten. Motivatie genoeg lijkt me.

De Stark zusjes vind ik de minst interessante verhaallijntjes nu, maar ik hoop wel dat we weer meer van Bran gaan zien... 't heeft te lang geduurd, had 'm eigenlijk in de 1e episode al terugverwacht.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161700337
Nee gek, het verhaal van Sansa wordt ein-de-lijk interessant. Het irritante huppelkutje is dood, er gaat een Stark-lady herrijzen daar die het hele noorden achter haar krijgt. Vergeet niet dat de grote huizen in het noorden helemaal niets met de Boltons hebben en maar wat graag weer een Stark als leider hebben. Tel daarbij op dat Jon écht wel terugkomt en dan van zijn Nightwatch-verplichtingen af is, en het feest kan los in Winterfell.
pi_161700365
Goede eerste aflevering :)

Ben benieuwd hoe het verhaal bij de Wall verder gaat.
  maandag 25 april 2016 @ 13:54:13 #144
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161700373
Ok hier nog iets om het hoofd over te buigen. Melisandre zonder ketting in bad! Ze lijkt hier niet op een oud vrouwtje. Weer iets waar ze gewoon gigantische gaten laten vallen in de serie.

pi_161700400
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:54 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ok hier nog iets om het hoofd over te buigen. Melisandre zonder ketting in bad! Ze lijkt hier niet op een oud vrouwtje. Weer iets waar ze gewoon gigantische gaten laten vallen in de serie.

Ja daar gaat reddit ook helemaal over los, maar dat is een continuïteitsfout die ik een serie echt wel wil vergeven. Verder vind ik de beredenering dat ze nu, naast het afdoen van de ruby, haar geloof serieus aan het verliezen is en daardoor haar kracht veel minder sterk is, geloofwaardig zat.
  maandag 25 april 2016 @ 14:04:18 #146
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161700605
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja daar gaat reddit ook helemaal over los, maar dat is een continuïteitsfout die ik een serie echt wel wil vergeven. Verder vind ik de beredenering dat ze nu, naast het afdoen van de ruby, haar geloof serieus aan het verliezen is en daardoor haar kracht veel minder sterk is, geloofwaardig zat.
Voor mij zegt het gewoon dat ze in eerdere seizoenen glad niet wisten waar alles zou eindigen. Dit hadden ze gewoon moeten doorzien vind ik. Een verhaal goed doorlopend maken is een van je opdrachten als makers. In 1 episode kloppen de 2 grootste dingen die gebeuren niet met het verhaal in het geheel. We mogen wel kritisch zijn vind ik als ze zulke grote fouten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161700640
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:54 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ok hier nog iets om het hoofd over te buigen. Melisandre zonder ketting in bad! Ze lijkt hier niet op een oud vrouwtje. Weer iets waar ze gewoon gigantische gaten laten vallen in de serie.
Dan neem je aan dat het enkel door ketting komt, wat waarschijnlijk niet het geval is.
pi_161700677
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:04 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Voor mij zegt het gewoon dat ze in eerdere seizoenen glad niet wisten waar alles zou eindigen. Dit hadden ze gewoon moeten doorzien vind ik. Een verhaal goed doorlopend maken is een van je opdrachten als makers. In 1 episode kloppen de 2 grootste dingen die gebeuren niet met het verhaal in het geheel. We mogen wel kritisch zijn vind ik als ze zulke grote fouten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je kijkt gewoon zonder te mierenneuken. Jeetje.
pi_161700718
Tyrion is gewoon een halve Targaryen, net als Jon Snow, en ze krijgen elk een draak.
pi_161700834
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:04 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Voor mij zegt het gewoon dat ze in eerdere seizoenen glad niet wisten waar alles zou eindigen. Dit hadden ze gewoon moeten doorzien vind ik. Een verhaal goed doorlopend maken is een van je opdrachten als makers. In 1 episode kloppen de 2 grootste dingen die gebeuren niet met het verhaal in het geheel. We mogen wel kritisch zijn vind ik als ze zulke grote fouten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ze wísten ook niet waar het heen ging, want de boeken zijn niet afgeschreven. WoW had nu al klaar moeten zijn, waardoor ze meer source material zouden hebben gehad. In de boeken is ook niet duidelijk hoe en wat Mel nu precies is, ik denk dat GRRM ze iets heeft verteld waar we in het volgende boek achter zouden komen. En dan kunnen ze moeilijk nog die necklace van 3 jaar terug fixen.

Ik ben niet pro D&D en hield mijn hart vast toen ik gisteren de spoilers zag, maar eerlijk, zo slecht is het allemaal niet.
  maandag 25 april 2016 @ 14:18:04 #151
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161700953
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh, ze wísten ook niet waar het heen ging, want de boeken zijn niet afgeschreven. WoW had nu al klaar moeten zijn, waardoor ze meer source material zouden hebben gehad. In de boeken is ook niet duidelijk hoe en wat Mel nu precies is, ik denk dat GRRM ze iets heeft verteld waar we in het volgende boek achter zouden komen. En dan kunnen ze moeilijk nog die necklace van 3 jaar terug fixen.

Ik ben niet pro D&D en hield mijn hart vast toen ik gisteren de spoilers zag, maar eerlijk, zo slecht is het allemaal niet.
Precies ik houd mijn hart daardoor nog steeds vast alles waarin ze tot nu toe off-book gingen faalde ze hopeloos.
pi_161701164
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee gek, het verhaal van Sansa wordt ein-de-lijk interessant. Het irritante huppelkutje is dood, er gaat een Stark-lady herrijzen daar die het hele noorden achter haar krijgt. Vergeet niet dat de grote huizen in het noorden helemaal niets met de Boltons hebben en maar wat graag weer een Stark als leider hebben. Tel daarbij op dat Jon écht wel terugkomt en dan van zijn Nightwatch-verplichtingen af is, en het feest kan los in Winterfell.
Sansa ?!? Die is nog steeds hetzelfde schaap als in season 1 episode 1... die gaat nooit een leidster worden en waar zou ze een leger vandaan moeten halen ? Een boerenleger soms ? En wie gaat dat dan leiden ? Die Brienne uit Tarth ?!? Nee toch zeker... Nee, daar zit geen toekomst in dat draadje. De Boltons leiden de draadjes strak en maken zich meer zorgen om de Lannisters.
Voorlopig is Jon nog dood en als ie terugkeert als wat dan ook dan heeft ie een strijd met de Whitewalkers aan te gaan, niet met de Boltons.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161701247
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Sansa ?!? Die is nog steeds hetzelfde schaap als in season 1 episode 1... die gaat nooit een leidster worden en waar zou ze een leger vandaan moeten halen ? Een boerenleger soms ? En wie gaat dat dan leiden ? Die Brienne uit Tarth ?!? Nee toch zeker... Nee, daar zit geen toekomst in dat draadje. De Boltons leiden de draadjes strak en maken zich meer zorgen om de Lannisters.
Voorlopig is Jon nog dood en als ie terugkeert als wat dan ook dan heeft ie een strijd met de Whitewalkers aan te gaan, niet met de Boltons.
Sansa kan makkelijk het Noorden verenigen tegen de Boltons, daarom hebben ze haar ook nodig.
pi_161701324
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:28 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Sansa kan makkelijk het Noorden verenigen tegen de Boltons, daarom hebben ze haar ook nodig.
Ze heeft toch geen enkele karakters om zich heen om een leger te leiden... die zouden dan allemaal nieuw geïntroduceerd en ingeleid moeten worden... ze kent niemand, heeft niemand anders dan 'the north remembers' om haar claim te ondersteunen...

Reek is verslagen, Brienne is een loner... misschien Poddrick dan ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  maandag 25 april 2016 @ 14:35:11 #155
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161701436
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ze heeft toch geen enkele karakters om zich heen om een leger te leiden... die zouden dan allemaal nieuw geïntroduceerd en ingeleid moeten worden... ze kent niemand, heeft niemand anders dan 'the north remembers' om haar claim te ondersteunen...

Reek is verslagen, Brienne is een loner... misschien Poddrick dan ?
Je hebt gelijk, maar let er maar op ze gaan haar wel in die positie frommelen in dit seizoen. Het is de serie waar vrouwen immers op het moment sterker zijn dan alles en iedereen.
pi_161701456
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar let er maar op ze gaan haar wel in die positie frommelen in dit seizoen. Het is de serie waar vrouwen immers op het moment sterker zijn dan alles en iedereen.
Dat is waar... je kunt nooit de 'grootheden' inschatten in deze serie.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161701535
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ze heeft toch geen enkele karakters om zich heen om een leger te leiden... die zouden dan allemaal nieuw geïntroduceerd en ingeleid moeten worden... ze kent niemand, heeft niemand anders dan 'the north remembers' om haar claim te ondersteunen...

Reek is verslagen, Brienne is een loner... misschien Poddrick dan ?
bekijk de trailers nog is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161701611
Ik kan hem nog niet vinden
pi_161701639
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan hem nog niet vinden
https://kat.cr/game-of-th(...)-ettv-t12490134.html
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161701825
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:39 schreef Shotty het volgende:

[..]

bekijk de trailers nog is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet uit die trailers nooit het wie, wat, waar he... De rest van de serie is kort genoeg om te concluderen dat ze erbij is, maar de vraag is dan wie die grote leider wordt... ik betwijfel alleen maar dat Sansa dat is. Maar goed, GGRM is dan ook onvoorspelbaar. En dus doen we wat we doen... we speculeren. En zitten er naast.. of niet.
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

NL ondertitelt ?
Nee gelukkig niet.
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Game.Of.Thrones.S06E01.NLSUBBED.720p.HDTV.x264-iFH
Game.Of.Thrones.S06E01.NLSUBBED.1080p.HDTV.x264-iFH

Als je met subs wilt kijken
Dan moet je hem even dm'en. Of je gebruikt google.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161701919
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Je weet uit die trailers nooit het wie, wat, waar he... De rest van de serie is kort genoeg om te concluderen dat ze erbij is, maar de vraag is dan wie die grote leider wordt... ik betwijfel alleen maar dat Sansa dat is. Maar goed, GGRM is dan ook onvoorspelbaar. En dus doen we wat we doen... we speculeren. En zitten er naast.. of niet.

[..]

Nee gelukkig niet.

[..]

Dan moet je hem even dm'en.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft het echt op met de Boltons, ze volgen hen voornamelijk uit angst. Plus, Sansa heeft nog steeds de vriendschap van de Vale. Dus ik denk dat ze relatief gemakkelijk voldoende steun zal vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 25-04-2016 18:23:59 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 25 april 2016 @ 14:57:53 #163
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161701947
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Je weet uit die trailers nooit het wie, wat, waar he... De rest van de serie is kort genoeg om te concluderen dat ze erbij is, maar de vraag is dan wie die grote leider wordt... ik betwijfel alleen maar dat Sansa dat is. Maar goed, GGRM is dan ook onvoorspelbaar. En dus doen we wat we doen... we speculeren. En zitten er naast.. of niet.
Zeg maar D&D, GRRM plan met Sansa was heel anders als wat er in de serie speelt.
pi_161701961
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft het echt op met de Boltons, ze volgen hen voornamelijk uit angst. Plus, Sansa heeft nog steeds de vriendschap van de Vale. Dus ik denk dat ze relatief gemakkelijk voldoende steun zal vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 25-04-2016 18:24:12 ]
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 14:58:54 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161701978
Nou, dat was wel aardig :)

Ik moest wel lachen toen Tyrion toch nog even etterig zei dat Varys geen pik meer heeft, gevolgd door dat glimlachje _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161702077
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft het echt op met de Boltons, ze volgen hen voornamelijk uit angst. Plus, Sansa heeft nog steeds de vriendschap van de Vale. Dus ik denk dat ze relatief gemakkelijk voldoende steun zal vinden.
Die kant van haar hebben we tot nu toe niet gezien, maar ze heeft nog familieleden die dit wel kunnen doen. Ze zal er in ieder geval bij zijn, dat zijn we eens.

Wat ik dan niet begrijp hoe een strijdmacht uit de regio the wall gaat vechten om Winterfell als de Whitewalkers aan de deur staan bij the Wall.. maar goed, we laten ons graag verrassen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 25-04-2016 18:24:23 ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161702129
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat was wel aardig :)

Ik moest wel lachen toen Tyrion toch nog even etterig zei dat Varys geen pik meer heeft, gevolgd door dat glimlachje _O-
De opmerking van Bolton Jr over wat te doen met dat leuke hondenmeisje was ook wel waardig... _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op 25-04-2016 15:17:29 (typo verbeterd) ]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161702307
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Sansa ?!? Die is nog steeds hetzelfde schaap als in season 1 episode 1... die gaat nooit een leidster worden en waar zou ze een leger vandaan moeten halen ? Een boerenleger soms ? En wie gaat dat dan leiden ? Die Brienne uit Tarth ?!? Nee toch zeker... Nee, daar zit geen toekomst in dat draadje. De Boltons leiden de draadjes strak en maken zich meer zorgen om de Lannisters.
Voorlopig is Jon nog dood en als ie terugkeert als wat dan ook dan heeft ie een strijd met de Whitewalkers aan te gaan, niet met de Boltons.
Littlefinger is er ook nog he.
pi_161702310
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Die kant van haar hebben we tot nu toe niet gezien, maar ze heeft nog familieleden die dit wel kunnen doen. Ze zal er in ieder geval bij zijn, dat zijn we eens.

Wat ik dan niet begrijp hoe een strijdmacht uit de regio the wall gaat vechten om Winterfell als de Whitewalkers aan de deur staan bij the Wall.. maar goed, we laten ons graag verrassen.
Ik heb het idee dat muv de Wildlings niemand echt gelooft wat voor horror hun kant op komt, iedereen doet het af als een mythe :') Zelfs de mensen van de Nightwatch weigeren het te geloven.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_161702499
Een prima aflevering voor een seizoen opening. Op een storyline na dan: Dorne! Ik hoop dat dit dan ook meteen het einden hiervan is.

You want a good story but you get the bad pussy
pi_161702538
Weer genoten :)
Moeten zij weten
pi_161702549
The North remembers. Er zijn tal van kleine huizen die een hekel hebben aan de Boltons. Sansa kan daar langs gaan en de huizen aan haar zijde krijgen. Hierbij kan Davos evt helpen, terwijl Mel Jon resurrect en de muteneers worden vermoord door de Wildlings. Het opgebouwde leger, geleid door de belangrijkere huizen en Davos voor Sansa joinen dan het Wildling army geleid door Jon Stark (a.k.a. Jon Targaryen) en de Boltons hebben nog maar een paar huizen (Karstarks misschien) die hen helpen. Die zijn dus gewoon hard de lul...
Hoop ik. Als the North zo zou ontwikkelen zou ik dat een logisch en spannend vervolg vinden.
pi_161702740
Ondertussen denk ik dat Dorne een army gaat bouwen om te vechten tegen kingslanding. De faith wordt uitgemoord door Jaimy en Gregone Frankenmountain samen met de Tyrells (nog steeds goede allies van de Lannisters) die hun erfgenaam (Loras) en de koningin Margery vrij willen krijgen. Ik kan me echter niet voorstellen dat hierbij niet ook voor de Lannisters wat fout gaat maar wat, dat weet ik niet (Tommen of Cersei dood ofzo?)
Als dat achter de rug is en the faith weer wat rustiger maar nog wel aanwezig is krijgen ze door dat Dorne een dreiging vormt, evt. in combinatie met Daenarys die daar begin seizoen 7 aankomt met behulp van Varys en Tyrion
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161702845
Ik mis trouwens die twee Stark kinderen, waarvan een kreupel was en vergezeld werd door een geestelijk gehandicapte en een dievegge, zijn die ergens vermoord in het verhaal?
pi_161702857
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 15:27 schreef Mr.Major het volgende:
...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161702903
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:31 schreef MakkieR het volgende:
Ik mis trouwens die twee Stark kinderen, waarvan een kreupel was en vergezeld werd door een geestelijk gehandicapte en een dievegge, zijn die ergens vermoord in het verhaal?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar Rickon en Osha uithangen, geen idee (in de serie).

[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 25-04-2016 16:35:37 ]
pi_161703700
De recap van de Volkskrant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_161703771
Is het al 2 mei? ;(
pi_161703904
Het leukste gesprek was nog wel met die Khal en zn mannen toen ze allemaal dingen gingen opnoemen die beter zijn dan een mooie naakte vrouw. Conclusie: "it's in the top 5"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161703919
Prima begin weer. Dit is toch echt wel de beste serie ooit. O+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161703948
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

De opmerking van Bolton Jr over wat te doen met dat leuke hondenmeisje was ook wel waardig... _O_
Nog beter was geweest: "nah just leave her in my bed so I can fuck her corpse after dinner... then feed her to the dogs"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 25 april 2016 @ 16:13:34 #183
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161703996
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
De recap van de Volkskrant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
^O^
pi_161704102
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:18 schreef Aristoteless het volgende:
Een prima aflevering voor een seizoen opening. Op een storyline na dan: Dorne! Ik hoop dat dit dan ook meteen het einden hiervan is.

You want a good story but you get the bad pussy
Dorne lijkt qua plot vooral een afleiding voor de Lannisters, zodat ze nog even niet hoeven te dealen met alle shit in het noorden. Dat kan dan in S7 of S8.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161704173
Goede eerste aflevering verder,

Behalve dat hele Dorne stuk, dat hadden ze mogen vervangen met nog een scène met wat er in het noorden gebeurd (wall, of clubjeSansa, Theon, Brienne, Podrick )

Bran,s verhaallijn mag volgende week wel verder gaan (en dat ze daar veel tijd in steken) (Essos kan wel even wachten (behalve misschien de training van Arya)

Ben iedergeval blij dat Theon deze aflevering het heeft overleefd, was bang dat hij zich zou op offeren voordat Brienne zou komen.

En Ja denk dat Davos zich ook bij Sansa gaat aansluiten :)
  maandag 25 april 2016 @ 16:25:53 #186
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161704343
Sansa & co. zullen waarschijnlijk naar de Wall gaan dus die zullen zich dan wel bij Davos aan gaan sluiten ja.

Is het verder niemand opgevallen dat Cleganebowl al in deze episode zat? :D
Flesje bier
pi_161704496
ik vond sansa en brienne prachtig om te zien werd zelfs een beetje emotionaal ;( moest alleen ff denken wat brienne bedoelde met "i offer my services AGAIN" moest ff graven naar wanneer dat was, maar ze zijn elkaar eerder tegengekomen met baelish in een in onderweg van de vale naar winterfell

verraad in dorne zag ik niet aankomen, was daarom ff schrikken, die twee mooie personage areo hotha en doran martel naar de klote door de sandsnakes :{
en tristane gedood door die andere twee sandsnakes die met jaimie mee waren gevaren (?) vond ik merkwaardig uitgewerkt iig, het verraad kan ik me voorstellen, maar dat tristane bij kingslanding door die sandsnakes wordt vermoord vind ik ronduit belachelijk

toen ik die laatste scene zat te kijken wist ik ff niet wat ik ermee moest, ik dacht ff gaat ze zelfmoord plegen? ook omdat ze die flesjes lieten zien. dat carice van haar geloof gevallen lijkt te zijn is niet nieuw en of ze vaker haar ware gezicht laat zien en niet de "smoke and mirrors" versie van the red woman wanneer niemand in de buurt is weten we simpelweg niet.

iig vond ik het niet schokkend dat de red woman van carice deels een act is, omdat ze dat in de scene met selyse in bad heel duidelijk had gemaakt met haar smoke and mirrors verhaal.

en pyp is overigens the wildlings gaan halen. er is niemand anders die jon heeft gered namelijk. i will be back as soon as posible. dus de wildlings zullen wel terug naar de wall komen, maar met wat als doel vraag ik me af. gewoon om de watch terug te pakken? het zou wel kunnen, omdat jon er niet meer is. zouden de wildlings de watch zelf als bedreiging kunnen zien.

dus volgende ep misschiend dat pyp bij de wildlings komt en dat de wildings op zijn vroegst bij ep 3 terug bij de wall zullen zijn, dus jon blijft nog ff een paar eps dood. we zijn nog steeds geen stap dichterbij hoe hij terug zal komen :Y)

oh en arya gewoon verder met haar training w/

en volgende week wil ik, the tower of joy (bran) en euron zien damn it! :%
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 16:31:54 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161704508
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:10 schreef Nielsch het volgende:
Het leukste gesprek was nog wel met die Khal en zn mannen toen ze allemaal dingen gingen opnoemen die beter zijn dan een mooie naakte vrouw. Conclusie: "it's in the top 5"
Dat was ook leuk ja _O-

Khal kijkt echt zo van "zucht" _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161704545
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

De opmerking van Bolton Jr over wat te doen met dat leuke hondenmeisje was ook wel waardig... _O_
we kregen een beetje sympathie voor de knakker en toen werd het weer duidelijk gemaakt hoe fucked up hij is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161704571
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

we kregen een beetje sympathie voor de knakker en toen werd het weer duidelijk gemaakt hoe fucked up hij is
Ja lol.. briljant he ! _O-
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  maandag 25 april 2016 @ 16:42:29 #191
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161704801
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Slayage het volgende:

en pyp is overigens the wildlings gaan halen. er is niemand anders die jon heeft gered namelijk. i will be back as soon as posible. dus de wildlings zullen wel terug naar de wall komen, maar met wat als doel vraag ik me af. gewoon om de watch terug te pakken? het zou wel kunnen, omdat jon er niet meer is. zouden de wildlings de watch zelf als bedreiging kunnen zien.

dus volgende ep misschiend dat pyp bij de wildlings komt en dat de wildings op zijn vroegst bij ep 3 terug bij de wall zullen zijn, dus jon blijft nog ff een paar eps dood. we zijn nog steeds geen stap dichterbij hoe hij terug zal komen :Y)
Pyp is twee seizoenen geleden overleden :'( . Je bedoeld Ed.
pi_161704880
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:42 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Pyp is twee seizoenen geleden overleden :'( . Je bedoeld Ed.
pijl door zijn keel idd ;( en grenn door de giant, ed :)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161704900
Wat is er leuker dan een vrouw voor het eerst naakt zien?
- Een andere Khal vermoorden; Een stad innemen
- oke top 5 dan... Terwijl ie denkt: I'm surrounded by idiots. Fucking fags

Wel opmerkelijk dat ze toch een soort van bro code hebben.
pi_161705665
de regisseur van de ep geeft commentaar op de laatste scene met carice

http://www.ew.com/article(...)-melisandre-premiere
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 17:43:12 #196
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161706018
De laatste scene met Mellisandre vond ik wel echt zonder reserveringen mooi, niet per se in de context van het verhaal, maar ik heb een zwak voor leiders die constant met opgestoken veren door het leven gaan omdat ze, vaak terecht, bang zijn dat als ze dat niet doen ze niet gerespecteerd zullen worden en niet overtuigend gevonden worden.

De aflevering vond ik inhoudelijk niet veel voorstellen en ik ging er eigenlijk een beetje somber in, maar heb eigenlijk best wel goed gelachen om een paar dingen: de graatmagere vrouw die begreep dat Tyrion haar nageslacht wilde opeten; de Dothraki die Daenerys terecht aanzagen voor een domme neuksnol; Cersei's [screams internally]-momentje; het blinde meisjes op straat met een stok slaan segment. _O-
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161706174
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:54 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ok hier nog iets om het hoofd over te buigen. Melisandre zonder ketting in bad! Ze lijkt hier niet op een oud vrouwtje. Weer iets waar ze gewoon gigantische gaten laten vallen in de serie.

Nou... om het volgende nog even verder te trekken...
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Slayage het volgende:
toen ik die laatste scene zat te kijken wist ik ff niet wat ik ermee moest, ik dacht ff gaat ze zelfmoord plegen? ook omdat ze die flesjes lieten zien. dat carice van haar geloof gevallen lijkt te zijn is niet nieuw en of ze vaker haar ware gezicht laat zien en niet de "smoke and mirrors" versie van the red woman wanneer niemand in de buurt is weten we simpelweg niet.

iig vond ik het niet schokkend dat de red woman van carice deels een act is, omdat ze dat in de scene met selyse in bad heel duidelijk had gemaakt met haar smoke and mirrors verhaal.
...het kan goed zijn dat ze in seizoen 4 in bad voor Selyse er hetzelfde uitzag!

Zie deze theorie, overigens al meer dan een jaar geleden gepost:

https://www.reddit.com/r/(...)ndres_ruby_necklace/

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef Jasonjj90 het volgende:
Volgens mij ging ze gewoon slapen hoor. Geen enkele reden om te veronderstellen dat ze dood is.
En dit dus. Wie gaat er nou met een ketting om zijn nek slapen, ligt toch a-relaxed? Ze doet toch ook haar kleren uit voordat ze in bed gaat. Niets raars aan.
pi_161706479
Hoe groot is de kans dat Brienne in de volgende ep opbiecht dat ze Stannis heeft laten gaan? :@ ;(
pi_161706569
uiteraard nul aangezien roose aangaf dat hij dood is :*

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe groot is de kans dat Brienne in de volgende ep opbiecht dat ze Stannis heeft laten gaan? :@ ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161706593
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 18:05 schreef Slayage het volgende:
uiteraard nul aangezien roose aangaf dat hij dood is :*

[..]

Misschien dénkt hij dat? We hebben nog steeds geen lichaam gezien.
pi_161706667
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Misschien dénkt hij dat? We hebben nog steeds geen lichaam gezien.
check de scene nog een keer hij WEET dat hij dood is, ik zie geen reden om eraan te twijfelen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161706697
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 18:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

check de scene nog een keer hij WEET dat hij dood is, ik zie geen reden om eraan te twijfelen
Ik hou voor de zekerheid nog een sprankje hoop :Y
Heb het afgelopen jaar niks anders lopen roepen, heb geen zin om af te gaan :')
pi_161706706
Volgende topic titel fappen op Mellisandre ? :+ :P
pi_161706738
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef koningkerel het volgende:

...het kan goed zijn dat ze in seizoen 4 in bad voor Selyse er hetzelfde uitzag!

Zie deze theorie, overigens al meer dan een jaar geleden gepost:

https://www.reddit.com/r/(...)andres_ruby_necklace
ruby necklace glamor theorie is best goed!

als ik zo die scene in bad bekijk kan ik me best voorstellen dat selyse haar kind zag branden in het vuur en dat ze dus allang wist wat er zou gaan gebeuren :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161706759
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:11 schreef King_Merc het volgende:
Volgende topic titel fappen op Mellisandre ? :+ :P
wel met ketting dan :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161706783
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik hou voor de zekerheid nog een sprankje hoop :Y
Heb het afgelopen jaar niks anders lopen roepen, heb geen zin om af te gaan :')
hoop of wishful thinking? ;)

lekker belangrijk of je er naast zat met je theorie :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161706827
_O- _O- _O-

JarrodAlonge twitterde op maandag 25-04-2016 om 16:14:47 Anybody see Game of Thrones last night? I wonder how many erections across the world immediately/simultaneously disappeared at 9:59pm EST. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 18:18:22 #208
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161706833
Oh God, Dorne verandert in een muh feminism walhalla. Vraag me af hoe lang dat goed gaat voordat ze aan elkaars haren gaan trekken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 18:19:39 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161706861
quote:
9s.gif Op maandag 25 april 2016 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Oh God, Dorne verandert in een muh feminism walhalla. Vraag me af hoe lang dat goed gaat voordat ze aan elkaars haren gaan trekken.
Echt waardeloos ja :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161706915
quote:
9s.gif Op maandag 25 april 2016 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Oh God, Dorne verandert in een muh feminism walhalla. Vraag me af hoe lang dat goed gaat voordat ze aan elkaars haren gaan trekken.
vrouw achter het stuur :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161707131
christie/brienne over de ep

http://www.ew.com/article/2016/04/24/game-thrones-brienne-sansa

carice over de laatste ep

http://www.ew.com/article(...)&utm_campaign=buffer

trailer komende week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 18:36:41 #212
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161707257


Waar was Obama deze aflevering?
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 25 april 2016 @ 18:41:02 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161707368
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 18:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

check de scene nog een keer hij WEET dat hij dood is, ik zie geen reden om eraan te twijfelen
Het zou me niks verbazen dat Ramsey Jr dat tegen Sr gezegd heeft omdat hij opgegeten zou worden als hij toe zou geven hem niet gevonden te hebben
Laffe huichelaar
pi_161707392
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen dat Ramsey Jr dat tegen Sr gezegd heeft omdat hij opgegeten zou worden als hij toe zou geven hem niet gevonden te hebben
speculatief
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 18:46:36 #215
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161707512
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat muv de Wildlings niemand echt gelooft wat voor horror hun kant op komt, iedereen doet het af als een mythe :') Zelfs de mensen van de Nightwatch weigeren het te geloven.
Lijkt me niet aangezien de Night Watch al een confrontatie met die knakkers hebben gehad.
pi_161707793
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 18:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoop of wishful thinking? ;)

lekker belangrijk of je er naast zat met je theorie :s)
Hoop, zeker weten :Y
Net zolang tot er een lichaam is, dood, levend of gevild :P
pi_161707992
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:54 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ok hier nog iets om het hoofd over te buigen. Melisandre zonder ketting in bad! Ze lijkt hier niet op een oud vrouwtje. Weer iets waar ze gewoon gigantische gaten laten vallen in de serie.

Het was een scène over potions, dus dat lijkt mij de beste verklaring
The show must go on
pi_161708135
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:04 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Voor mij zegt het gewoon dat ze in eerdere seizoenen glad niet wisten waar alles zou eindigen. Dit hadden ze gewoon moeten doorzien vind ik. Een verhaal goed doorlopend maken is een van je opdrachten als makers. In 1 episode kloppen de 2 grootste dingen die gebeuren niet met het verhaal in het geheel. We mogen wel kritisch zijn vind ik als ze zulke grote fouten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh, ze wísten ook niet waar het heen ging, want de boeken zijn niet afgeschreven. WoW had nu al klaar moeten zijn, waardoor ze meer source material zouden hebben gehad. In de boeken is ook niet duidelijk hoe en wat Mel nu precies is, ik denk dat GRRM ze iets heeft verteld waar we in het volgende boek achter zouden komen. En dan kunnen ze moeilijk nog die necklace van 3 jaar terug fixen.

Ik ben niet pro D&D en hield mijn hart vast toen ik gisteren de spoilers zag, maar eerlijk, zo slecht is het allemaal niet.
Carice wist sinds haar eerste scènes in seizoen 2 dat ze 400 jaar oud was. Als die scène met die ketting al een fout was, is het waarschijnlijk op de set zelf over het hoofd gezien. Ze was immers al naakt aan het begin van de scène, dus misschien dachten ze op de set: "oh doe die ketting ook maar af".
The show must go on
pi_161708616
Jammer van wat er in Dorne gebeurde, dat was echt niet nodig.. Verder prima seizoensopener, beetje laten zien waar iedereen zit zoals altijd.
pi_161708956
kon je vanavond nou gratis kijken als je ziggo had?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161709267
Ik was weer helemaal vergeten dat die Arya blind was geworden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_161709302
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dorne :') De enige interessante persoon daar was Oberyn en die is dood.
Eens. Maar ach: bad pussy to save the day :+ How about no :{w Worden nu dus echt teenage dornish turtles/powerranger vrouwen. Met dito script _O-

quote:
Teenage Dornish Ninja Sandsnakes Teenage Dornish Ninja Sandsnakes
Latino chicks in headscarves - Girl power!
Game of Thrones' most cringeful fighting team! (Hey, they have a whip!)
They got dumb lines, and their reasons are obscene! (Get a grip, script!)
If you die while taking a shit, They'll hurt a child for your crimes instead!
Teenage Dornish Ninja Sandsnakes Teenage Dornish Ninja Sandsnakes
Stepmom taught them all their bad motives, (cause she's a radical bitch!)
Nym just stands around, and Tyene is fun to tease, (go ask Bronn, son!)
Obara has a spear. It's clear! (Daddy issues) There's the other FIVE, but they wont appear! (The Sphiiiiiiinx!?)
Teenage Dornish Ninja Sandsnakes Teenage Dornish Ninja Sandsnakes
Teenage Dornish Ninja Sandsnakes Latino chicks in headscarves - Girl power!
Vind ik leuk :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Joosie200 op 25-04-2016 19:51:56 ]
mag het weten
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 19:46:33 #223
35723 crew  GGMM
pi_161709678
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Misschien dénkt hij dat? We hebben nog steeds geen lichaam gezien.
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161709866
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

:')
Hey, zand-in-vagina komt ook weer langs :W
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 19:54:28 #225
35723 crew  GGMM
pi_161709935
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hey, zand-in-vagina komt ook weer langs :W
Het was gewoon een hele domme opmerking van je. (alweer)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161709974
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het was gewoon een hele domme opmerking van je. (alweer)
Oh echt joh?
Van Jon hebben we wel een lichaam, maar van hem denkt niemand dat hij werkelijk dood is.
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 19:56:16 #227
35723 crew  GGMM
pi_161710005
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh echt joh?
Van Jon hebben we wel een lichaam, maar van hem denkt niemand dat hij werkelijk dood is.
omg :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161710021
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh echt joh?
Van Jon hebben we wel een lichaam, maar van hem denkt niemand dat hij werkelijk dood is.
Kan je ook van the hound zeggen. Werd ten dode opgeschreven door Arya en ze liep weg. Zou wat zijn als beide gewoon terug de set op wandelen _O-
mag het weten
pi_161710039
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Kan je ook van the hound zeggen. Werd ten dode opgeschreven door Arya en ze liep weg. Zou wat zijn als beide gewoon terug de set op wandelen _O-
Genoeg theorieën over hem te vinden.
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 19:58:34 #230
35723 crew  GGMM
pi_161710066
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Kan je ook van the hound zeggen.
Daar valt ook nog wat van te zeggen. Van Stannis zou het volslagen debiel zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161710196
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar valt ook nog wat van te zeggen. Van Stannis zou het volslagen debiel zijn.
Van stannis hebben we nu iig gehoord dat ie dood is. Van de hound niet, idem met Syrio (Arya's master of swords) Hoe geinig zou het zijn als Jacqen gewoon Syrio in disguise zou wezen. Beide bravosi dus tja wat nu als Syrio leerfase 1 afgerond heeft, Jacqen leerfase 2, tijd voor leerfase 3: na chasing cats op gehoor, nu vechten op gehoor. Alles om een master-assassin te worden ^O^
mag het weten
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 20:04:43 #232
35723 crew  GGMM
pi_161710255
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
idem met Syrio (Arya's master of swords) Hoe geinig zou het zijn als Jacqen gewoon Syrio in disguise zou wezen. Beide bravosi dus tja wat nu als Syrio leerfase 1 afgerond heeft, Jacqen leerfase 2, tijd voor leerfase 3: na chasing cats op gehoor, nu vechten op gehoor. Alles om een master-assassin te worden ^O^
Nee sorry, dat zou ook heel dom zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161710445
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee sorry, dat zou ook heel dom zijn.
Wellicht. Maar gezien we de wall of faces nu hebben en we Jacqen meerdere gedaanten hebben zien aannemen en we weten hoe dat kan.. Stel dat Syrio ook maar een lege huls/identiteit was die Jacqen benut heeft? Jacqen werd wel met andere dieven en gespuis in een kar King's Landing uitgetransporteerd richting de wall om bevrijd te worden door Arya. Wat nu als Syrio vermomd als Jacqen het levend eraf gebracht heeft? Notabene de hound schamperde bij het idee dat Syrio ontwapend zou worden door iemand als Meryn Trant en co.

Niet dat het mij wat uitmaakt, maar laat ze allebei maar terugkomen. One way or another, a face will be added to the wall. Genoeg identiteiten om aan te nemen daar in huize zwart en wit :+
mag het weten
  maandag 25 april 2016 @ 20:12:11 #234
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161710492
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Van stannis hebben we nu iig gehoord dat ie dood is. Van de hound niet, idem met Syrio (Arya's master of swords) Hoe geinig zou het zijn als Jacqen gewoon Syrio in disguise zou wezen. Beide bravosi dus tja wat nu als Syrio leerfase 1 afgerond heeft, Jacqen leerfase 2, tijd voor leerfase 3: na chasing cats op gehoor, nu vechten op gehoor. Alles om een master-assassin te worden ^O^
Jaqen was volgens mij officieel geen bravoosi zijn uiterlijk is meer Tyrosh volgens mij. Maar wil natuurlijk niets zeggen hij was ook zwart en zelfs een keer een dame vorig seizoen.
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 20:13:53 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161710549
Figuur ben je toch ook he, GGMM :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161710569
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh echt joh?
Van Jon hebben we wel een lichaam, maar van hem denkt niemand dat hij werkelijk dood is.
Stannis niet laten zien in ep10 was een regisseurkeus en Stephen Dillane, ongeveer de meest nuchtere en directe man die er bestaat, heeft in meerdere interviews Game of Thrones afgekraakt. De acteur is klaar.
The show must go on
pi_161710636
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Stannis niet laten zien in ep10 was een regisseurkeus en Stephen Dillane, ongeveer de meest nuchtere en directe man die er bestaat, heeft in meerdere interviews Game of Thrones afgekraakt. De acteur is klaar.
Stannis' verhaallijn is ook gewoon klaar, zou superraar zijn als hij nu terugkomt. We werken richting het einde van het hele verhaal toe, het is geen soap.
  maandag 25 april 2016 @ 20:16:39 #238
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161710642
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Stannis niet laten zien in ep10 was een regisseurkeus en Stephen Dillane, ongeveer de meest nuchtere en directe man die er bestaat, heeft in meerdere interviews Game of Thrones afgekraakt. De acteur is klaar.
Kit Harrington heeft ook gezegd dat Jon dood is en niet meer terugkomt. Niet dat ik geloof dat Stannis nog leeft, maar ik ga niet uit op wat acteurs zeggen.
  maandag 25 april 2016 @ 20:20:22 #239
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161710731
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Stannis' verhaallijn is ook gewoon klaar, zou superraar zijn als hij nu terugkomt. We werken richting het einde van het hele verhaal toe, het is geen soap.
GoT is natuurlijk wel een soap met wat politiek en geweld erbij.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_161710737
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Jaqen was volgens mij officieel geen bravoosi zijn uiterlijk is meer Tyrosh volgens mij. Maar wil natuurlijk niets zeggen hij was ook zwart en zelfs een keer een dame vorig seizoen.
Klopt :Y



Maar inderdaad het laat de vraag onbeantwoord: waarom zou Jaqen zich vrijwillig in de identiteit van Syrio laten opsluiten in King's Landing om zo richting de wall gestuurd worden? En toch hé heeft dit mij altijd doen twijfelen..



Zoals andere uitspraken vooraf gingen aan iets wat later pas plaats vond (people die at their dinner tables = red wedding, die at their beds = shae, they die squatting over their chamber pots = Tywin) Kan dit er zo eentje zijn. Hoeft niet natuurlijk, maar ik vind te mysterieus om er niks achter te zoeken ;)
mag het weten
pi_161710857
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe groot is de kans dat Brienne in de volgende ep opbiecht dat ze Stannis heeft laten gaan? :@ ;(
lijkt me echt nihil, die knakker is gewoon done.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161710874
_O- _O- _O-

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161710885
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:45 schreef Mr.Major het volgende:
Wat is er leuker dan een vrouw voor het eerst naakt zien?
- Een andere Khal vermoorden; Een stad innemen
- oke top 5 dan... Terwijl ie denkt: I'm surrounded by idiots. Fucking fags

Wel opmerkelijk dat ze toch een soort van bro code hebben.
De Brothraki :7

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161710889
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
:D :D
Moeten zij weten
pi_161710896
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Ik zag hem al in mijn tijdlijn :D Hij's fijn _O_
mag het weten
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 20:26:58 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161710904
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
:D _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161710964
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zag hem al in mijn tijdlijn :D Hij's fijn _O_
in je tijdlijn? lekkere spoiler als je de ep niet hebt gezien :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161711059
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 20:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

in je tijdlijn? lekkere spoiler als je de ep niet hebt gezien :P
Ach ik had de leaked images al gecheckt. Was te eager :@ Heeft voor mij niks aan pret doen inboeten overigens. De aflevering was netjes verdeeld over Winterfell, King's Landing, Mereen, Braavos en Dorne. :)
mag het weten
pi_161711223
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach ik had de leaked images al gecheckt. Was te eager :@
wat was daar te zien dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161711318
Ik vind al die verhaallijnen zo vermoeiend
pi_161711319
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat was daar te zien dan?
Genoeg give-aways's. De dood van Dorian, bodyguard en Trystane, Mel en haar transformatie, Meereen in de fik met Varys/Tyrion die erbij stonden en er naar konden kijken.
mag het weten
pi_161711528
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Genoeg give-aways's. De dood van Dorian, bodyguard en Trystane, Mel en haar transformatie,
dit is wel erg veel idd. vraag me af wie dit heeft geleaked. opsporen en fileren graag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161711543
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:38 schreef byah het volgende:
Ik vind al die verhaallijnen zo vermoeiend
niemand dwingt je om te kijken...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161711545
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 20:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is wel erg veel idd. vraag me af wie dit heeft geleaked. opsporen en fileren graag.
Frans vertaalbureau. Stond vol met Franse subs :P
mag het weten
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 20:46:09 #255
35723 crew  GGMM
pi_161711615
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Figuur ben je toch ook he, GGMM :')
Nee, die domme complottheorieën zijn gewoon vermoeiend. Geef toe, het zou extreem dom zijn als Stannis nu opeens weer terug zou komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161711650
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Frans vertaalbureau. Stond vol met Franse subs :P
fucking frenchys!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 20:49:55 #257
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161711753
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, die domme complottheorieën zijn gewoon vermoeiend. Geef toe, het zou extreem dom zijn als Stannis nu opeens weer terug zou komen.
Ik zou het wel mooi vinden als Stannis nog terug komt.

#onetrueking #stannisthemannis
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 20:52:06 #258
35723 crew  GGMM
pi_161711823
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zou het wel mooi vinden als Stannis nog terug komt.

#onetrueking #stannisthemannis
Nee, het zou niet echt bij z'n character passen. Vluchten.

En daarnaast is het een verassing puur en alleen voor een verassing. Het dient verder niet echt een doel. Niet echt des GOT.

Althans, niet echt volgens de schrijver dan de boeken, wel weer typisch iets wat die Dan en Dave zouden doen. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161711886
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zou het wel mooi vinden als Stannis nog terug komt.

#onetrueking #stannisthemannis
ik was ook team stannis, maar het zou cheap zijn als hij terug zou komen...

ben team white walkers tegenwoordig :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161712049
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:16 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Kit Harrington heeft ook gezegd dat Jon dood is en niet meer terugkomt. Niet dat ik geloof dat Stannis nog leeft, maar ik ga niet uit op wat acteurs zeggen.
Er was een overduidelijk verschil in de toon van Stephen Dillane en Kit Harington/de rest van de acteurs. Waar ik hen voor geen moment geloofde, geloofde ik Stephens woorden meteen.
The show must go on
pi_161712076
Wtf, dat einde? :o
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161712101
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf, dat einde? :o
watskebeurt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 20:59:16 #263
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_161712112
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf, dat einde? :o
pi_161712220
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161712234
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf, dat einde? :o
Smoke and mirrors
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En een vleugje van dit _O-
mag het weten
pi_161712315
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf, dat einde? :o
einde verhaal met carice d'r tieten
pi_161712487
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zou het wel mooi vinden als Stannis nog terug komt.

#onetrueking #stannisthemannis
ik had eigelijk wel sympathie voor hem. Totdat hij zn eigen dochter liet berbranden :r
pi_161712543
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wtf, dat einde? :o
dan heb je wel spijt van je fapsessie op Carice
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 21:11:57 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161712575
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Beach het volgende:

[..]

dan heb je wel spijt van je fapsessie op Carice
Och, er is gefapt toen ze er goed uitzag.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161712603
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Och, er is gefapt toen ze er goed uitzag.
snel gedaan dan
pi_161712615
Genoeg andere vrouwen in GoT om daarvoor te benutten hoor :P
mag het weten
pi_161712671
Dat einde :r Ik ging van een dikke +20cm erectie naar een binnenwaartse erectie. Jongens jongens wat een ellende. Ook wel weer heerlijk hoe meteen weer even wat castleden er meteen uitgewerkt worden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_161712719
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
Genoeg andere vrouwen in GoT om daarvoor te benutten hoor :P
jammer dat danny zo preuts is geworden.
pi_161712752
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 21:15 schreef Rijst het volgende:

[..]

jammer dat danny zo preuts is geworden.
Tijd om die nieuwe khal zijn gang te laten gaan. :9 Moet Dany het feest weer verstoren :'(
mag het weten
pi_161712842
Emilia Clarke moet toch eens wat vaker de Whopper met friet overslaan trouwens...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161712900
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Emilia Clarke moet toch eens wat vaker de Whopper met friet overslaan trouwens...
beetje vadsige armen gekregen inderdaad en een onderkinnetje. Beetje afslanken kan geen kwaad nee
  maandag 25 april 2016 @ 21:22:41 #277
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161712995
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Emilia Clarke moet toch eens wat vaker de Whopper met friet overslaan trouwens...
Beetje vlees doet n vrouw juist goed! Beter zo
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_161713004
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef Kroelo het volgende:

[..]

einde verhaal met carice d'r tieten
whu says? :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 21:23:21 #279
144648 redcable
Looking for more
pi_161713020

Fap fap ooh jammer :W
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_161713139
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 21:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Beetje vlees doet n vrouw juist goed! Beter zo
soms wel maar bij haar staat het niet zo mooi
pi_161713178
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 21:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

whu says? :D
denk niet dat iemand dat nu nog hoeft te zien wetende hoe ze er eigenlijk uit ziet :P
  maandag 25 april 2016 @ 21:27:48 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_161713206
Eindelijk het ware gezicht en uiterlijk van Carice gezien. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_161713304
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:27 schreef Kroelo het volgende:

[..]

denk niet dat iemand dat nu nog hoeft te zien wetende hoe ze er eigenlijk uit ziet :P
carice dr tieten blijven fappable ondanks dat het een glamor is ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161713317
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161713464
pi_161713519
Vond het wel een goede episode voor een first episode. Beter dan verwacht, meestal zijn ze heel rustig.

Hopen dat Ed een beetje snel is, wil niet tot episode 8 wachten tot Jon wordt bevrijdt. Moet veel eerder natuurlijk :). Alhoewel ik wel denk dat de resurrection van Jon de season finale zal zijn (mark my words).
pi_161713523
Nooit meer beer goggles :X
pi_161713575
Wel fijn overigens dat ze Ghost lieten leven i.t.t. de slachtpartij van Robb toen en meteen zijn wolf ook ombrachten.
pi_161713636
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:35 schreef maho_91 het volgende:
Vond het wel een goede episode voor een first episode. Beter dan verwacht, meestal zijn ze heel rustig.

Hopen dat Ed een beetje snel is, wil niet tot episode 8 wachten tot Jon wordt bevrijdt. Moet veel eerder natuurlijk :). Alhoewel ik wel denk dat de resurrection van Jon de season finale zal zijn (mark my words).
ep 6 zal hij opstaan :P

season finale is de strijd tegen de boltons en het neerhalen van de wall door WWs
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161713643
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:35 schreef maho_91 het volgende:

Hopen dat Ed een beetje snel is, wil niet tot episode 8 wachten tot Jon wordt bevrijdt.
*tot de wildlings vrij zijn.
Conscience do cost.
pi_161713649
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Nooit meer beer goggles :X
wut?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161713686
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 21:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

wut?
Die onderste wanneer de drank is uitgewerkt...
pi_161713798
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Die onderste wanneer de drank is uitgewerkt...
wut?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 21:51:01 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161714227
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:12 schreef Kroelo het volgende:

[..]

snel gedaan dan
Tijdens de vorige keren dat ze d'r tietjes liet zien he ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 25 april 2016 @ 21:56:45 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161714518
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar valt ook nog wat van te zeggen. Van Stannis zou het volslagen debiel zijn.
Ik denk ook van niet, maar het blijft frappant dat we niets van zijn dood hebben gezien. Zelfs niet het zwaard dat er in ging of iets dergelijks. Dat zette me wel aan het denken, waarom die stijlkeuze voor die scene. Vind ik een aparte, aangezien vrijwel iedere andere dood (zie ook afl 1 van zojuist) behoorlijk grafisch in beeld wordt gebracht. Waarom dan deze van Stannis juist niet?

Ik zou t suf vinden. Maar ik vlak t niet uit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Forum Admin maandag 25 april 2016 @ 21:57:25 #296
35723 crew  GGMM
pi_161714557
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou t suf vinden. Maar ik vlak t niet uit.
True, dat is jammer genoeg waar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 april 2016 @ 21:59:04 #297
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_161714662
Toch weer frappant dat de enige set blote borsten weer de Nederlandse zijn :') :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_161714671
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk ook van niet, maar het blijft frappant dat we niets van zijn dood hebben gezien. Zelfs niet het zwaard dat er in ging of iets dergelijks. Dat zette me wel aan het denken, waarom die stijlkeuze voor die scene. Vind ik een aparte, aangezien vrijwel iedere andere dood (zie ook afl 1 van zojuist) behoorlijk grafisch in beeld wordt gebracht. Waarom dan deze van Stannis juist niet?

Ik zou t suf vinden. Maar ik vlak t niet uit.
Hij komt terug als de white walker eindbaas
Conscience do cost.
pi_161714735
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 22:01:08 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161714756
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2016 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Toch weer frappant dat de enige set blote borsten weer de Nederlandse zijn :') :D
Ze hebben bewust een NL actrice gecast, want ook in NL zit in iedere film een set blote tieten. "Eens kijken... welk land gaat er niet moeilijk doen over een set blote tie... ah, Nederland! Carice!"

Minste risico op gezeur op de set :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_161714806
:P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')