abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 mei 2016 @ 10:25:46 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_162318169
/my two cents - lange lap tekst, met delen/roddels die ik niet kan verifiëren.

Jammer dat Pedrosa niet bij Yamaha heeft getekend. De roddels kunnen natuurlijk expres naar buiten zijn gebracht om Viñales onder druk te zetten, maar ik twijfel daar aan. Ik denk dat Dani zijn kans om de komende drie jaar een WC te winnen, heeft laten schieten op deze manier. Gevoel dat ik heb: MM is het Honda's wonderboy en de motor wordt vooral rondom hem ontwikkeld. Niet dat Dani er geheel bij hangt, maar you get the picture. Nu moet ik zeggen; op het forum van MotoMatters wordt er ook gesproken over de machtige invloed van Marquez' manager en die had hierbij wel eens een vinger in de pap kunnen hebben. Of dat waar is weet ik niet. Mochten het geen loze roddels geweest zijn om Viñales te overtuigen, dan vind ik dit ook nog wel een interessante roddel;
quote:
"Honda offered their racer an ultimatum, demanding a decision be made soon or risk them taking up a deal for Ducati's Andrea Dovizioso."
Bron. Dat zal ook niet meehelpen als je überhaupt een switch overweegt.

Waarom iedereen Viñales wil, is me überhaupt een raadsel. Nog maar één podium en dat was deels doordat er een aantal rijders voor hem zijn gecrasht. We zullen zien de komende 2 jaar of 'ie z'n geld waard was.

Onbegrijpelijke keuze van Ducati om Dovizioso te houden. Ofja, ligt eraan in welk licht je het bekijkt natuurlijk. Dovi; 3 teams, waarvan 2 fabriekplekken. Heeft 'ie zich nou al een keer helemaal bewezen? Absoluut geen slechte rijder, maar toch. Pedrosa is 30, Dovi ook (Pedrosa kwam in 2006 en Dovi in 2008 in MotoGP). Ik weet wel wie ik indrukwekkender vind. Iannone werd 5e in het kampioenschap afgelopen jaar en was heel erg gegroeid. Ik geloof dat hij dit jaar extreem streng wordt afgerekend op een debiele fout en dat hij daarna moeite kreeg met de druk + nog bezig met gewenning aan Michelin. Hij is wel onvoorspelbaar dan Dovi en de algehele indruk die ik krijg als ik verschillende bronnen (en roddels natuurlijk) lees, is dat Lorenzo Ducati's nieuwe superster is (duh) en dat hij wel graag eens helemaal dikke numero uno in het team wil zijn. Dan heb je meer aan Dovi dan aan Iannone. Ook schijnt Lorenzo een voorkeur te hebben gehad voor Dovi. Iannone ligt hem niet zo, geloof ik. Daarnaast heeft Ducati minder te vrezen van Dovi; hij is voorspelbaarder, minder wild en zal minder snel hun eigen JL99 onderuit halen (of: concurrent zijn van/hem kunnen verslaan). Had Iannone ook wel graag bij Yamaha gezien, maar de tweede rijder moest Spaans zijn natuurlijk. :+.

Ik lach me wel kapot als volgend jaar Iannone best goed gaat op de Suzuki; beter dan bijv. Viñales op de Yamaha, :'). Of als nu a.s. weekend Iannone als een speer gaat op z'n Duc omdat de druk weg is. Iannone 1e of 2e en Dovi ergens in 't midden/van het podium. Haha. Ducati een rolberoerte, ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:45:05 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162318558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
/my two cents - lange lap tekst, met delen/roddels die ik niet kan verifiëren.

Jammer dat Pedrosa niet bij Yamaha heeft getekend. De roddels kunnen natuurlijk expres naar buiten zijn gebracht om Viñales onder druk te zetten, maar ik twijfel daar aan. Ik denk dat Dani zijn kans om de komende drie jaar een WC te winnen, heeft laten schieten op deze manier. Gevoel dat ik heb: MM is het Honda's wonderboy en de motor wordt vooral rondom hem ontwikkeld. Niet dat Dani er geheel bij hangt, maar you get the picture.
En hoe is dat niet het geval bij Yamaha? Daar draait alles om Rossi. Op een nog veel ergere manier dan bij Honda. Dat is een van de redenen dat Lorenzo vertrokken is. Yamaha ging op een werkelijk schandalige manier om met het bizarre wangedrag van Rossi en heeft geen enkele keer ook maar iets van loyaliteit getoond aan Lorenzo.

Het idee dat een motor rondom een rijder wordt ontwikkeld is ook nergens op gebaseerd. Vorig jaar won Pedrosa ook een aantal races. Misschien wordt het eens tijd toe te geven dat hij gewoon niet die ultieme snelheid heeft om kampioen te worden?

Pedrosa heeft nooit een aanbieding van Yamaha gehad. Dat was een roddel, de lucht in geholpen door een Brits magazine om te kunnen schrijven dat Crutchlow misschien naar Repsol zou gaan.

Al met al was het dus helemaal niet zo spannend achteraf. Vandaar dus alleen kijken naar officiële berichten en de rest met een flinke korrel zout nemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fir3fly op 19-05-2016 10:56:22 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:45:46 #278
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_162318579
Ik ga niet je hele epistel quoten maar ik denk dat Iannone echt gaat vlammen op die Suzuki. Maverick gaat lekker op die Suzuki en iedereen prijst hem daarvoor maar niemand die eraan denkt hoe goed de motor zelf is. Ik zou weleens zien hoe JL of VR ermee zouden rijden, dan denk ik al snel aan een podiumplaats. (Speculatie uiteraard)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 mei 2016 @ 11:15:15 #279
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_162319315
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En hoe is dat niet het geval bij Yamaha? Daar draait alles om Rossi. Op een nog veel ergere manier dan bij Honda. Dat is een van de redenen dat Lorenzo vertrokken is. Yamaha ging op een werkelijk schandalige manier om met het bizarre wangedrag van Rossi en heeft geen enkele keer ook maar iets van loyaliteit getoond aan Lorenzo.

Het idee dat een motor rondom een rijder wordt ontwikkeld is ook nergens op gebaseerd. Vorig jaar won Pedrosa ook een aantal races. Misschien wordt het eens tijd toe te geven dat hij gewoon niet die ultieme snelheid heeft om kampioen te worden?

Pedrosa heeft nooit een aanbieding van Yamaha gehad. Dat was een roddel, de lucht in geholpen door een Brits magazine om te kunnen schrijven dat Crutchlow misschien naar Repsol zou gaan.

Al met al was het dus helemaal niet zo spannend achteraf. Vandaar dus alleen kijken naar officiële berichten en de rest met een flinke korrel zout nemen.
Ik neem alles ook met een korrel zout hoor, ;). Ik vind het gewoon leuk een beetje te speculeren; 'wat als..?'

En ik vind ook dat Yamaha niet goed omgegaan is met de situatie in 2015. Ik ga niet weer in op die situatie, want ik vind dat er bij een heleboel partijen dingen niet gegaan zijn zoals ze hadden moeten gaan. Ik denk echter wel dat teamverdeling bij Yamaha iets meer/beter verdeeld is dan bij Honda. Niet dat het perfect is, maar wel beter. Gewoon een gevoel. Denk daarnaast ook dat Rossi/Pedrosa sowieso beter klikt dan Lorenzo/Rossi. Die laatste twee zijn sowieso heel anders m.i. en dat botst gewoon enorm.

Ook jij weet niet of Pedrosa echt een aanbieding heeft gehad of niet. Of ben jij Pedrosa? :)

@H1N1; W.b. Iannone op de Suzuki; ik denk ook dat Iannone erg goed gaat daarmee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_162319455
Nu nog Aleis weg en Zarco erin.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:22:30 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162319456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik neem alles ook met een korrel zout hoor, ;). Ik vind het gewoon leuk een beetje te speculeren; 'wat als..?'

En ik vind ook dat Yamaha niet goed omgegaan is met de situatie in 2015. Ik ga niet weer in op die situatie, want ik vind dat er bij een heleboel partijen dingen niet gegaan zijn zoals ze hadden moeten gaan. Ik denk echter wel dat teamverdeling bij Yamaha iets meer/beter verdeeld is dan bij Honda. Niet dat het perfect is, maar wel beter. Gewoon een gevoel.
Ik denk het omgekeerde. Pedrosa heeft altijd goed gelegen bij Honda en andersom. Er is een reden dat hij al sinds zijn debuut bij hun rijdt. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Pedrosa het gevoel heeft achtergesteld te worden.

Bij Yamaha is het duidelijk. Rossi is simpelweg de baas. Vinales gaat sowieso het eerste jaar tweede viool spelen en ik moet nog maar zien hoe het afloopt als hij Rossi gaat verslaan halverwege 2017. Rossi kan daar absoluut niet tegen, dat heeft hij wel bewezen. Dus ik snap best dat Vinales lang getwijfeld heeft, wie wil er nou teamgenoot van Rossi zijn?

quote:
Ook jij weet niet of Pedrosa echt een aanbieding heeft gehad of niet. Of ben jij Pedrosa? :)

Hij heeft er simpelweg nooit met een woord over gerept. Behalve dit:
quote:
I'm very grateful to Honda for the trust they've shown in renewing with me for an additional two years. I think it's best for me to continue with the company I was with at my very first race.

“I'm happy that the negotiations have been quick, and now I can just focus on racing.
Snelle onderhandelingen dus. Als hij echt een aanbieding van Yamaha had gehad dan was het niet zo snel gegaan. Bovendien heeft de journalist die de roddel de wereld in hielp al toegegeven er naast gezeten te hebben. Vandaar dus dat ik zeg: er was heeeeel weinig kans dat Pedrosa zou overstappen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162320002
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:31:12 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162321107
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]
Yamaha ging op een werkelijk schandalige manier om met het bizarre wangedrag van Rossi en heeft geen enkele keer ook maar iets van loyaliteit getoond aan Lorenzo.
Welk wangedrag? Gast please :') .
Huilen dan.
pi_162321693
quote:
Maar zou het ook werkelijk nodig zijn?
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:01:36 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162321843
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welk wangedrag? Gast please :') .
Het beschuldigen van het met opzet manipuleren van een wedstrijd door een concurrent zonder enig bewijs. Daarna het met opzet van de baan afrijden van een rijder en de straf daarvoor ook nog eens aanvechten.

En zelfs na het seizoen maar blijven volhouden dat twee concurrenten (waaronder zijn eigen teamgenoot) het op een akkoordje hadden gegooid.

En Yamaha heeft er helemaal niets tegen gedaan. Noppes. Geen enkele keer hebben ze Rossi teruggefloten en gewezen op zijn bizarre gedrag. Geen enkele keer hebben ze Lorenzo ondersteund. De man die voor Yamaha drie titels heeft binnengehaald de afgelopen 5 jaar.

Ik vind het walgelijk wat Yamaha gedaan heeft en ik vind het zonder meer terecht dat Lorenzo geen zin meer had in die onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162322400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar zou het ook werkelijk nodig zijn?
je weet het maar nooit met de gele brigade
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:29:04 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162322530
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het beschuldigen van het met opzet manipuleren van een wedstrijd door een concurrent zonder enig bewijs. Daarna het met opzet van de baan afrijden van een rijder en de straf daarvoor ook nog eens aanvechten.

En zelfs na het seizoen maar blijven volhouden dat twee concurrenten (waaronder zijn eigen teamgenoot) het op een akkoordje hadden gegooid.

En Yamaha heeft er helemaal niets tegen gedaan. Noppes. Geen enkele keer hebben ze Rossi teruggefloten en gewezen op zijn bizarre gedrag. Geen enkele keer hebben ze Lorenzo ondersteund. De man die voor Yamaha drie titels heeft binnengehaald de afgelopen 5 jaar.

Ik vind het walgelijk wat Yamaha gedaan heeft en ik vind het zonder meer terecht dat Lorenzo geen zin meer had in die onzin.
_O-
Huilen dan.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:36:27 #288
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162322736
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

_O-
Inderdaad. Een lachwekkende situatie waar Yamaha zich voor zou moeten schamen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:39:17 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162322816
Je snapt dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt?
Huilen dan.
pi_162323171
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
Je snapt dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt?
Hij heeft gewoon gelijk hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 mei 2016 @ 13:54:36 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_162323202
Wanneer start de race?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:57:57 #292
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_162323312
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
Je snapt dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt?
Hij heeft best een plausibel verhaal neergezet. Ook nog eens onderbouwd met argumenten. Nu wil ik jouw argumenten ook weleens horen, wie weet kunnen we dan eens discussieren als volwassenen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:03:29 #293
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_162323483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar zou het ook werkelijk nodig zijn?
Als Lorenzo wint in Mugello net als de voorgaande 6 jaar behalve in 2014, dan wel.
pi_162324748
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:03 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Als Lorenzo wint in Mugello net als de voorgaande 6 jaar behalve in 2014, dan wel.
Nou, ben daar in die laatste 6 jaar twee keer bijgeweest in Mugello en de sfeer was hartstikke goed ondanks dat Lorenzo won. Ook bij de gelen.
pi_162327971
Lorenzo kiest gewoon voor de centen, verder niks spannends aan.
pi_162330538
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef M.Melandri het volgende:
Lorenzo kiest gewoon voor de centen, verder niks spannends aan.
Lorenzo kiest voor een nieuwe uitdaging.
Kampioen worden met Ducati, wat Rossi niet kon!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_162330841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef Beach het volgende:

[..]

Lorenzo kiest voor een nieuwe uitdaging.
Kampioen worden met Ducati, wat Rossi niet kon!
:D
pi_162331578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef Beach het volgende:

[..]

Lorenzo kiest voor een nieuwe uitdaging.
Kampioen worden met Ducati, wat Rossi niet kon!
Had hij naar Aprillia of Suzuki moeten gaan, Ducati is al de 2e fiets van het veld.
pi_162331735
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Had hij naar Aprillia of Suzuki moeten gaan, Ducati is al de 2e fiets van het veld.
Dat is niet te zien in de tussenstand. ;)
pi_162334209
Komt omdat het eigenlijk de derde fiets van het veld is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')