abonnement Unibet Coolblue
pi_161633697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:24 schreef Travelboy het volgende:
Hoi allemaal,
Wij vliegen binnenkort met de airbus 330-300 van Brussels Airlines naar New York.
Nu zat ik even te kijken op de plattegrond van het vliegtuig en vraag ik me wat af.
Heb je wel of niet een entertainment systeem bij nooduitgang stoelen? Het lijkt zo beschreven dat je het niet hebt.
Ik wilde kijken voor extra beenruimte, maar dan ga ik denk ik toch liever voor een normale stoel met wél zo'n systeem.
Link:http://www.seatguru.com/a(...)p?flightno=501&date= (rij 32)
Van dit vliegtuig weet ik het niet, maar ik heb wel eens bij een andere maatschappij op zo'n plek gezeten. Er is wel een entertainmentsysteem, maar die zit in de muur voor je dus die zit verder weg dan normaal gesproken. Bij de vier stoelen in het midden kan de beenruimte juist best krap zijn, want voor je is een muur ipv. dat je je voeten onder de stoel voor je kan steken.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:38:07 #27
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_161633906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:24 schreef Travelboy het volgende:
Hoi allemaal,
Wij vliegen binnenkort met de airbus 330-300 van Brussels Airlines naar New York.
Nu zat ik even te kijken op de plattegrond van het vliegtuig en vraag ik me wat af.
Heb je wel of niet een entertainment systeem bij nooduitgang stoelen? Het lijkt zo beschreven dat je het niet hebt.
Ik wilde kijken voor extra beenruimte, maar dan ga ik denk ik toch liever voor een normale stoel met wél zo'n systeem.
Link:http://www.seatguru.com/a(...)p?flightno=501&date= (rij 32)
Die zit met een arm vast aan de stoelleuning:


Die stoelen zijn wel enorm gewild, dus je moet exact 24u van te voren achter je computer zitten om online in te checken wil je kans maken op deze stoelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fred op 22-04-2016 20:45:13 ]
So we just called him Fred
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:06:01 #28
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_161634601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Van dit vliegtuig weet ik het niet, maar ik heb wel eens bij een andere maatschappij op zo'n plek gezeten. Er is wel een entertainmentsysteem, maar die zit in de muur voor je dus die zit verder weg dan normaal gesproken. Bij de vier stoelen in het midden kan de beenruimte juist best krap zijn, want voor je is een muur ipv. dat je je voeten onder de stoel voor je kan steken.
Het schermpje zit in de stoelleuning, evenals het tafeltje die je dan moet opvouwen en uitklappen.

Luchtvaartmaatschappijen verkopen deze stoelen vaak voor extra kosten, maar ik vind dit persoonlijk absoluut geen fijne plekken.
Allereerst ben ik gewoon onhandig, op het uitklaptafeltje zonder rugleuning als opvangwand is mijn Samsung Note, water of ander drinken en eten zeker een keer naar beneden gevallen, en je kan vaak de voeten niet kwijt als men geen uitsparing onderin heeft waardoor je per saldo minder ruimte hebt.
En last, but not least, je kan daar geen handbagage plaatsen bij het landen en opstijgen, ook dat is soms onhandig.

De enige plek met een wand waar ik wel wil zitten is op rij 1 in een toestel, dan wel in combinatie met priority boarding, zodat ik de handbagage ook daadwerkelijk in het vak boven mij kan opbergen en zo er als eerste uit ben op de plaats van bestemming, want op korte vluchten heb ik nimmer bagage in het ruim en ben dus snel van de luchthaven af.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_161634737
Bedankt voor reacties! Ik heb helaas nog school die dag, dus ik denk dat meteen inchecken geen mogelijkheid is. Inchecken kan vanaf 24h van tevoren toch? Wij zijn allebei vrij lang, dus extra ruimte is mooi meegenomen. Al zag ik dat de economy stoelen van Brussels Airlines over het algemeen al best 'luxe' zijn, met beenruimte van 84 cm. Als de nooduitgang stoelen niet lukken, dan maar ergens voorin inderdaad.
pi_161635496
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:06 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het schermpje zit in de stoelleuning, evenals het tafeltje die je dan moet opvouwen en uitklappen.

Luchtvaartmaatschappijen verkopen deze stoelen vaak voor extra kosten, maar ik vind dit persoonlijk absoluut geen fijne plekken.
Allereerst ben ik gewoon onhandig, op het uitklaptafeltje zonder rugleuning als opvangwand is mijn Samsung Note, water of ander drinken en eten zeker een keer naar beneden gevallen, en je kan vaak de voeten niet kwijt als men geen uitsparing onderin heeft waardoor je per saldo minder ruimte hebt.
En last, but not least, je kan daar geen handbagage plaatsen bij het landen en opstijgen, ook dat is soms onhandig.
helemaal met je eens, ding is trouwens ook dat die plaatsen altijd vol zitten, dus je hebt gegarandeerd altijd een buurman. Die waarschijnlijk ook nog groot is.
Zelf probeer ik altijd een gangpad stoel te bemachtigen waar niemand in de midden stoel zit.
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:03:13 #31
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_161637046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:30 schreef Roger_ het volgende:

[..]

helemaal met je eens, ding is trouwens ook dat die plaatsen altijd vol zitten, dus je hebt gegarandeerd altijd een buurman. Die waarschijnlijk ook nog groot is.
Zelf probeer ik altijd een gangpad stoel te bemachtigen waar niemand in de midden stoel zit.
:) Strategisch inchecken inderdaad, zit de vlucht vol dan heb je pech, maar als jij een middenpad stoel kiest waar al iemand anders aan de andere kant zit bij een 3 zitje, of al 2 personen bij een 4 zitje dan zal niemand vrijwillig dat plekje aan de binnenkant kiezen. Wel moet je dan een beetje achterin het toestel de plek kiezen, want aan de incheckbalie vullen ze het vliegtuig bijna altijd van voor naar achter.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_161642937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:18 schreef ozzietukker het volgende:
Daarnaast hanteren luchtvaartmaatschappijen strakke deadlines voor het sluiten van de gate, als je 10 minuten voor vertrek niet aanwezig bent, geen bagage hebt ingechecked kan men vrij gemakkelijk de gate sluiten en kan je de toegang ontzegd worden. [...], en dat is niet zo goed voor de 'carrière' van het grondpersoneel.
Dit herinnert mij eraan, ik moet toch nog even gaan klagen bij BA. Die hebben mij (ook al had ik bagage aan boord!), maar ook twee anderen van een vertraagde aansluitende vlucht (en ook met bagage aan boord) meer dan 13 minuten voor vertrektijd bij de gate weg gebonjourd. Toen waren de koffers al van boord! Vooral lullig omdat het al de laatste vlucht van de dag was.

Had op Flyertalk ook al vernomen dat dat meer dan 10 min van tevoren toch niet echt hoort.

(Staat los van dat ik natuurlijk gewoon op tijd had moeten zijn, vandaar dat ik er niet veel werk van gemaakt heb. 'k Vond het ook vooral lullig voor die andere twee, die echt buiten eigen schuld laat waren.)

En ook nooit een omroepbericht gehoord dus die ervaring ook gemist! :+
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 23 april 2016 @ 09:53:00 #33
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_161646133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Dit herinnert mij eraan, ik moet toch nog even gaan klagen bij BA. Die hebben mij (ook al had ik bagage aan boord!), maar ook twee anderen van een vertraagde aansluitende vlucht (en ook met bagage aan boord) meer dan 13 minuten voor vertrektijd bij de gate weg gebonjourd. Toen waren de koffers al van boord! Vooral lullig omdat het al de laatste vlucht van de dag was.

Had op Flyertalk ook al vernomen dat dat meer dan 10 min van tevoren toch niet echt hoort.

(Staat los van dat ik natuurlijk gewoon op tijd had moeten zijn, vandaar dat ik er niet veel werk van gemaakt heb. 'k Vond het ook vooral lullig voor die andere twee, die echt buiten eigen schuld laat waren.)

En ook nooit een omroepbericht gehoord dus die ervaring ook gemist! :+
Dat je een vertraagde vlucht niet haalt is trouwens altijd buiten jouw schuld. Ik vind het altijd mooi om te zien mensen die rennen over een luchthaven. Dat is namelijk echt niet nodig.

Men bepaald vooraf al wie wel en wie niet een vlucht kan halen wanneer vluchten vertraagd zijn, dan kan je nog op tijd bij de gate komen, dan ben je inderdaad al van de vlucht afgehaald en aan de gate kunnen ze je dan niet meer toevoegen, zeker omdat veel mensen bagage hebben en die doordat je al van de vlucht gehaald bent nooit meer kunnen toevoegen zonder de vlucht te vertragen.
En als men besloten heeft om je wel mee te laten gaan dan hoef je dus niet te haasten omdat de keuze om je te laten meevliegen al is gemaakt en men weet dat je vertraagd bent. Ik maak dit maar al te vaak mee op Ankara met een binnenlandse doorvlucht, of ze staan er met een bus om mij naar de volgende vlucht te brengen, of men staat er niet, kan je lopen wat je wil, 10 minuten voor tijd bij de gate zijn maar dan kan je toch niet meer mee. Sta je dan weer 1,5 uur te wachten op een volgende vlucht...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zaterdag 23 april 2016 @ 10:16:10 #34
45833 crew  Fogel
pi_161646456
Er zit nog een verschil tussen kunnen en willen. Ben ook al eens van de volgende vlucht gehaald omdat de eerste vertraagd was. Bij de balie waren ze verbaasd dat ik er was, maar het was geen probleem om me toch aan boord te krijgen (deze vlucht bleek wel vrij leeg te zijn) zelfs al was ik al op de volgende vlucht gezet. Mijn koffer stond de volgende dag netjes bij het hotel, want die hadden ze niet meegekregen.
Is inmiddels wel zo'n 10 jaar geleden. Vrees dat KLM dat soort service inmiddels ver achter zich heeft gelaten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 23 april 2016 @ 11:18:43 #35
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161647200
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:16 schreef Fogel het volgende:
Er zit nog een verschil tussen kunnen en willen. Ben ook al eens van de volgende vlucht gehaald omdat de eerste vertraagd was. Bij de balie waren ze verbaasd dat ik er was, maar het was geen probleem om me toch aan boord te krijgen (deze vlucht bleek wel vrij leeg te zijn) zelfs al was ik al op de volgende vlucht gezet. Mijn koffer stond de volgende dag netjes bij het hotel, want die hadden ze niet meegekregen.
Is inmiddels wel zo'n 10 jaar geleden. Vrees dat KLM dat soort service inmiddels ver achter zich heeft gelaten.
Bij Air Regional / Air France nooit enig probleem voor de aansluitende vlucht op CDG naar AMS. vanuit Nantes altijd een late vlucht, werd je bij de aankomst gate opgewacht, naar beneden gedirigeerd en met een busje naar de gate van al wachtende vlucht naar AMS gereden. Ging altijd goed want ik denk dat het een dure aangelegenheid zou worden voor AF om een diner, overnachting en financiele compensatie te moeten regelen.

Brengt me er overigens op dat KLM alweer een tijdje gestopt is met tegen betaling aanbieden van raam- en gangpad voorkeurstoelen net achter de economy comfort. Reserveerde ik me altijd een middenstoel. Gegarandeerd dat ze de linker en rechter stoel nooit meer verkochten, en uiteindelijk had ik op één keer na, altijd een verplaatsing naar een raam of gangpadstoel, zonder bijbetaling uiteraard. Zijn ze toch maar weer van afgestapt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_161647735
ik heb een keer gerend om mijn aansluitende vlucht te halen, nooit meer.
gerend, als nog niet gehaald, maar mijn bagage wel, fuck dat was ranzig met zweet doordrenkte kleren.
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:53:41 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_161650424
Ik zie aanbiedingen van AMS » MIA via United Airlines en Swiss Air (iets duurder). De prijzen liggen niet zo heel ver uit elkaar, maar welke maatschappij is fijner? En hoe zit het met aanbod aan boord? Is dat goed verzorgd bij United?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_161657081
Ik wil in september ergens naar Vietnam. Een retourticket AMS > Hanoi en Ho Chi Minh > AMS is rond de 600-650 met een maatschappij als Etihad of KLM.

Kan het het waard zijn om losse tickets bijv. te kopen naar Bangkok en vanaf daar door te vliegen naar Vietnam? Hebben jullie ervaring mee met dit losse boeken?
  zaterdag 23 april 2016 @ 21:05:49 #39
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161657320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:55 schreef Maryn. het volgende:
Ik wil in september ergens naar Vietnam. Een retourticket AMS > Hanoi en Ho Chi Minh > AMS is rond de 600-650 met een maatschappij als Etihad of KLM.

Kan het het waard zijn om losse tickets bijv. te kopen naar Bangkok en vanaf daar door te vliegen naar Vietnam? Hebben jullie ervaring mee met dit losse boeken?
Ik denk dat 600-650 euro eigenlijk best wel een redelijke prijs is want wanneer je er een ticket DMK-HAN vv bij moet kopen kost dat ook wel wat. Cross border tickets van AirAsia zijn op geen enkele route anders dan DMK-KUL meer echt goedkoop. Reken maar op minstens 100 euro retour. Met KLM zeker naar CDG en dan verder met Vietnam Airlines? Etihad moet je geluk hebben met de overstap tijden. Maar wanneer je flexibel bent kun je ook eens kijken nasr de routes naar KUL en SIN want vandaar uit is het aanbod van LCC's wat groter dan vanuit BKK/DMK. Maar nogmaals, voor die prijs zou ik dat open jaw ticket gewoon boeken want in de combi wordt het toch niet echt veel goedkoper en hoef he ook je bagage niet opnieuw in te checken op de overstapplaats.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 23 april 2016 @ 21:07:42 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161657355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:55 schreef Maryn. het volgende:
Ik wil in september ergens naar Vietnam. Een retourticket AMS > Hanoi en Ho Chi Minh > AMS is rond de 600-650 met een maatschappij als Etihad of KLM.

Kan het het waard zijn om losse tickets bijv. te kopen naar Bangkok en vanaf daar door te vliegen naar Vietnam? Hebben jullie ervaring mee met dit losse boeken?
Als je met KLM die prijs kunt krijgen, waarom dan moeilijk doen om 2 of 3 tientjes te sparen. Etihad is hetzelfde verhaal, zeer comfortabele maatschappij maar daar heb je een overstap.

Overstap naar BKK en dan nog een lokaal retourtje zou ik nooit doen. Hoe moeilijker je de reis maakt, hoe groter de kans op problemen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:30:19 #41
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_161659704
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:07 schreef XL het volgende:

[..]

Als je met KLM die prijs kunt krijgen, waarom dan moeilijk doen om 2 of 3 tientjes te sparen. Etihad is hetzelfde verhaal, zeer comfortabele maatschappij maar daar heb je een overstap.

Overstap naar BKK en dan nog een lokaal retourtje zou ik nooit doen. Hoe moeilijker je de reis maakt, hoe groter de kans op problemen.
Met zowel KLM als met Etihad heb je een overstap, met KLM wat eerder in Parijs en dan met een partner verder, met Etihad wat meer halverwege.

Verder inderdaad, Air Asia is leuk om wat rond te reizen, maar als directe connectie op een internationale vlucht niet handig, want als de voorgaande vluchten vertraging hebben dan zit je direct.
Aan de andere kant, als je echt nog in Thailand een paar dagen wil doorbrengen dan is het weer wel prima te doen, alleen met de vlucht terug moet je dan wel wat marge inbouwen. Vanaf Kuala Lumpur zal het zoals Buzz aangeeft inderdaad wat goedkoper zijn naar Vietnam, maar naar Kuala Lumpur (hoewel nog steeds niet duur) is het net wat duurder dan naar Bangkok vliegen, en niet alle ME3 maatschappijen hebben, zeker op de terugweg, fijne overstaptijden in het ME3 land, omdat men wat minder vliegt naar KUL en je dus wat langer moet wachten. En 23.30 aankomen en dan 09.30 doorvliegen breekt je.

Wat je weer wel kan doen is een zogenoemde Open Jaw boeken, heen AMS-BKK, en terug SGN-AMS, met Etihad zijn de overstaptijden terug niet optimaal, met mijn vrienden van Turkish is het wat beter, en zit je in de 520 euro categorie. Tip, kies wel voor de 13.55 met vertrek uit Amsterdam vlucht, want als je dan vertraging hebt kan je nog met een latere vlucht naar Bangkok mee.
Kan je ook vinden via Skyscanner.
Ticket enkele reis vanaf Bangkok met Air Asia , Nok Air, Scoot, Jet Star, Viet Jet en wat al niet meer is er tussen de 50-100 euro met bagage.

[ Bericht 14% gewijzigd door ozzietukker op 23-04-2016 22:37:21 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_161662005
Wie is op de Luchthaven van Chicago geweest? Is alles overzichtelijk en makkelijk te vinden? En hebben ze daar McDonald's, Starbucks en zo? Moet volgende maand daar 4,5 uur wachten bij een tussenstop dus wil even weten wat er allemaal te doen is en zo.
pi_161662575
Lijkt me sterk dat ze daar een SB en McD hebben. Daar doen ze in Amerika niet aan.... :')
http://www.flychicago.com/m/ohare/en/shopdinerelax/default.aspx
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zaterdag 23 april 2016 @ 23:53:19 #44
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161662651
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:35 schreef Copa het volgende:
Wie is op de Luchthaven van Chicago geweest? Is alles overzichtelijk en makkelijk te vinden? En hebben ze daar McDonald's, Starbucks en zo? Moet volgende maand daar 4,5 uur wachten bij een tussenstop dus wil even weten wat er allemaal te doen is en zo.
O'Hare is niet het fijnste vliegveld. Overstappen opneen binnenlandse vlucht heb ik nog nooit gedaan daar, maar weet wel dat er voorbij de security geen enkele restaurant faciliteit is, volgens mij een paar karretjes die wat drinken en snoepgoed verkopen en dan heb je het wel gehad. Zelfs geen bar aan airside. Die zijn er alleen aan de landside en dan nog behoorlijk beperkt ook. Je komt de tijd wel door maar fijn is het niet daar in Chicago.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_161663972
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:30 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Met zowel KLM als met Etihad heb je een overstap, met KLM wat eerder in Parijs en dan met een partner verder, met Etihad wat meer halverwege.

Verder inderdaad, Air Asia is leuk om wat rond te reizen, maar als directe connectie op een internationale vlucht niet handig, want als de voorgaande vluchten vertraging hebben dan zit je direct.
Aan de andere kant, als je echt nog in Thailand een paar dagen wil doorbrengen dan is het weer wel prima te doen, alleen met de vlucht terug moet je dan wel wat marge inbouwen. Vanaf Kuala Lumpur zal het zoals Buzz aangeeft inderdaad wat goedkoper zijn naar Vietnam, maar naar Kuala Lumpur (hoewel nog steeds niet duur) is het net wat duurder dan naar Bangkok vliegen, en niet alle ME3 maatschappijen hebben, zeker op de terugweg, fijne overstaptijden in het ME3 land, omdat men wat minder vliegt naar KUL en je dus wat langer moet wachten. En 23.30 aankomen en dan 09.30 doorvliegen breekt je.

Wat je weer wel kan doen is een zogenoemde Open Jaw boeken, heen AMS-BKK, en terug SGN-AMS, met Etihad zijn de overstaptijden terug niet optimaal, met mijn vrienden van Turkish is het wat beter, en zit je in de 520 euro categorie. Tip, kies wel voor de 13.55 met vertrek uit Amsterdam vlucht, want als je dan vertraging hebt kan je nog met een latere vlucht naar Bangkok mee.
Kan je ook vinden via Skyscanner.
Ticket enkele reis vanaf Bangkok met Air Asia , Nok Air, Scoot, Jet Star, Viet Jet en wat al niet meer is er tussen de 50-100 euro met bagage.
Thanks! Vorig jaar met Etihad gevloge, beviel goed. Hoe bevalt Turkish Airlines jullie?
  zondag 24 april 2016 @ 01:00:56 #46
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161664284
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Thanks! Vorig jaar met Etihad gevloge, beviel goed. Hoe bevalt Turkish Airlines jullie?
Turkish Airlines is denk ik het beste wat je in Europa vind. Longhaul uitstekende verzorging maar de IFE is wat minder, wat mij in het geheel niet boeit.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_161664422
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

O'Hare is niet het fijnste vliegveld. Overstappen opneen binnenlandse vlucht heb ik nog nooit gedaan daar, maar weet wel dat er voorbij de security geen enkele restaurant faciliteit is, volgens mij een paar karretjes die wat drinken en snoepgoed verkopen en dan heb je het wel gehad. Zelfs geen bar aan airside. Die zijn er alleen aan de landside en dan nog behoorlijk beperkt ook. Je komt de tijd wel door maar fijn is het niet daar in Chicago.
Ah, balen. :{
Nja, bedankt voor je antwoord.
  zondag 24 april 2016 @ 07:44:55 #48
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161666601
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

O'Hare is niet het fijnste vliegveld. Overstappen opneen binnenlandse vlucht heb ik nog nooit gedaan daar, maar weet wel dat er voorbij de security geen enkele restaurant faciliteit is, volgens mij een paar karretjes die wat drinken en snoepgoed verkopen en dan heb je het wel gehad. Zelfs geen bar aan airside. Die zijn er alleen aan de landside en dan nog behoorlijk beperkt ook. Je komt de tijd wel door maar fijn is het niet daar in Chicago.
Mcdonalds, starbucks, alles hebben ze op ORD. Lekkere taco's bij zo'n taco-keten. Verschillende bars en een food court. Weet niet waar Buzz1291 was, maar ORD is een volwassen HUB-airport. Beetje oud en druk, maar prima faciliteiten. Was er afgelopen 11 mnd 4x met lufthansa en american en kwam met beide maatschappijen in dezelfde terminal.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 24 april 2016 @ 09:26:36 #49
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161667237
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2016 07:44 schreef XL het volgende:

[..]

Mcdonalds, starbucks, alles hebben ze op ORD. Lekkere taco's bij zo'n taco-keten. Verschillende bars en een food court. Weet niet waar Buzz1291 was, maar ORD is een volwassen HUB-airport. Beetje oud en druk, maar prima faciliteiten. Was er afgelopen 11 mnd 4x met lufthansa en american en kwam met beide maatschappijen in dezelfde terminal.
Maar dan toch allen wel vóór de security op de internationale terminal herrinner ik me van drie jaar geleden voor het laast. Achter de security praktisch niets aanwezig zoals ik al zei. Of ze moeten grondig aangepast hebben de laatste tijd.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 24 april 2016 @ 09:54:40 #50
62913 Blik
The one and Only!
pi_161667546
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 09:26 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Maar dan toch allen wel vóór de security op de internationale terminal herrinner ik me van drie jaar geleden voor het laast. Achter de security praktisch niets aanwezig zoals ik al zei. Of ze moeten grondig aangepast hebben de laatste tijd.
Heb dezelfde ervaring, al wel tijdje geleden overigens. Jaartje of 6 a 7 geleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')