abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 14 mei 2016 @ 17:58:09 #251
414785 sirdanilot
pi_162184700
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ja prijzig idd dan :{ Een tripje voor 2 nachten is wel te doen met een rugzak
Ik zorg gewoon dat ik een hostel boek waar ik mn kleren kan wassen. Enige vervelende is dan geen deo etc. mee kunnen nemen, maar goed dan koop ik maar van die kleine flesjes en zo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:25:56 #252
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162186765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik zorg gewoon dat ik een hostel boek waar ik mn kleren kan wassen. Enige vervelende is dan geen deo etc. mee kunnen nemen, maar goed dan koop ik maar van die kleine flesjes en zo.
Nou vooruit, nog een tip dan. Een deo kun je op practisch ieder vliegveld ná de security in een drogisterij artiken zaak ook nog kopen. Dat schijnen ook nog eens de zaken met de hoogste omzet aan condooms te zijn ;) . Daarnaast kun je de bekende merken, deo's bedoel ik, ook in Roemenie krijgen hoor. Zo achterlijk is dat land echt niet (meer).
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:36:05 #253
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162187017
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

WizzAir heeft anders prima service vind ik. Ze mailden me ooit dat ze me terug zouden bellen over een kwestie en vroegen hoe laat ik gebeld wilde worden. Dus ik terugmailen: doe maar 13:37... En warempel op de minuut nauwkeurig door ze gebeld...
Blijkt maar weer eens dat ook de WizzAir backoffice over een belcomputer beschikt die op tijd loopt.

Maar wat ik met service bedoelde is niet voor iedere scheet extra te hoeven betalen. Die bagage policy is natuurlijk belachelijk. Het kleinste formaat van alle maatschappijen mag nog gratis mee, maar heb je een koffertje en bv een laptoptas die beide in de overhead lockers passen, moet je al bijbetalen. Idem voor een boarding pass op de luchthaven.

Ik zou vaak met ze naar Boedapest kunnen vliegen, maar wanneer ik dan alles meereken voor een doordeweekse vlucht, zijn ze nooit veel goedkoper dan KLM, waar ik na 15 legs per jaar ook nog eens priority check in en boarding krijg. Om het broodje, verfrissing en kopje koffie of thee niet te vergeten.

Maar wanneer je vlucht data flexibel zijn, zal het wel stukken goedkoper zijn, zolang je je maar aan hun extreme regeltjes houd.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 14 mei 2016 @ 19:57:39 #254
414785 sirdanilot
pi_162187575
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Blijkt maar weer eens dat ook de WizzAir backoffice over een belcomputer beschikt die op tijd loopt.

Maar wat ik met service bedoelde is niet voor iedere scheet extra te hoeven betalen. Die bagage policy is natuurlijk belachelijk. Het kleinste formaat van alle maatschappijen mag nog gratis mee, maar heb je een koffertje en bv een laptoptas die beide in de overhead lockers passen, moet je al bijbetalen. Idem voor een boarding pass op de luchthaven.

Ik zou vaak met ze naar Boedapest kunnen vliegen, maar wanneer ik dan alles meereken voor een doordeweekse vlucht, zijn ze nooit veel goedkoper dan KLM, waar ik na 15 legs per jaar ook nog eens priority check in en boarding krijg. Om het broodje, verfrissing en kopje koffie of thee niet te vergeten.

Maar wanneer je vlucht data flexibel zijn, zal het wel stukken goedkoper zijn, zolang je je maar aan hun extreme regeltjes houd.
Vlieg je 15 keer per jaar naar budapest? Ik neem aan dat je dan lang niet altijd een koffer mee wil. Wat dat betreft kan Wizz dan toch goedkoper uitvallen dan KLM, toch?
Natuurlijk heeft wizz geen frequent flyer programma maar je kunt wel voor 100 euro lid worde nvan de Wizz Discount club, met 10 tot 15 vluchten naar budapest heb je die er zeker uit, en volgens mij krijg je dan wel een extra tas en priority boarding. Maar dat weet ik niet precies hoe dat zit.

Verder moet je ook meerekenen waar je woont. Als ik zakelijk zou reizen zou ik altijd vanaf schiphol of rotterdam vliegen want eindhoven is voor mij nogal ver.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:50:25 #255
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162193551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Vlieg je 15 keer per jaar naar budapest? Ik neem aan dat je dan lang niet altijd een koffer mee wil. Wat dat betreft kan Wizz dan toch goedkoper uitvallen dan KLM, toch?
Natuurlijk heeft wizz geen frequent flyer programma maar je kunt wel voor 100 euro lid worde nvan de Wizz Discount club, met 10 tot 15 vluchten naar budapest heb je die er zeker uit, en volgens mij krijg je dan wel een extra tas en priority boarding. Maar dat weet ik niet precies hoe dat zit.

Verder moet je ook meerekenen waar je woont. Als ik zakelijk zou reizen zou ik altijd vanaf schiphol of rotterdam vliegen want eindhoven is voor mij nogal ver.
Een leg is een vlucht segment. Vlieg je bv met AF/KLM van Amsterdam via Parijs naar Istanbul dan heb je dus 2 legs. En nee, ik vlieg geen 15 x per jaar naar Boedapest. Gelukkig niet. En ja op iedere reis moet er wel een koffer(tje) mee voor een zakelijke trip van 3-4 dagen. Weekend stedentrips doe ik niet meer aan, die combineer ik wel met een zakelijke trip. En van de bestemmingen waar WizzAir op vliegt, komt alleen Boedapest voor mij in aanmerking. Vakanties altijd buiten Europa. En vliegen zoveel als mogelijk met KLM vanwege de voordelen, maar is opeens een ticket extreem duur, dan kan ik meestal wel een week opschuiven. Vliegen naar bv Milaan Linate is op de prijs soms geen peil te trekken of 150 euro, maar soms ook 350 euro. Ligt er aan of er net een show is of niet.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_162209888
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Blijkt maar weer eens dat ook de WizzAir backoffice over een belcomputer beschikt die op tijd loopt.

Maar wat ik met service bedoelde is niet voor iedere scheet extra te hoeven betalen. Die bagage policy is natuurlijk belachelijk. Het kleinste formaat van alle maatschappijen mag nog gratis mee, maar heb je een koffertje en bv een laptoptas die beide in de overhead lockers passen, moet je al bijbetalen. Idem voor een boarding pass op de luchthaven.

Ik zou vaak met ze naar Boedapest kunnen vliegen, maar wanneer ik dan alles meereken voor een doordeweekse vlucht, zijn ze nooit veel goedkoper dan KLM, waar ik na 15 legs per jaar ook nog eens priority check in en boarding krijg. Om het broodje, verfrissing en kopje koffie of thee niet te vergeten.

Maar wanneer je vlucht data flexibel zijn, zal het wel stukken goedkoper zijn, zolang je je maar aan hun extreme regeltjes houd.
Deze maatschappijen draaien dan ook op arbeidsmigranten en vriendengroepen die goedkoop gaan zuipen in Oost-Europa. Ik behoor één (soms twee) keer per jaar tot die laatste groep mensen. Dan heb ik aan een rugzak met wat kleding genoeg om het weekend door te komen en die kan ik dan gewoon gratis meenemen.

En verder zijn die regels echt niet zo extreem. Zelf even je boarding card uitprinten, op tijd zijn en je kleding in een rugzak stoppen. Nou nou, extreem hoor...

[ Bericht 3% gewijzigd door Nielsch op 15-05-2016 09:52:09 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162209942
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Nou vooruit, nog een tip dan. Een deo kun je op practisch ieder vliegveld ná de security in een drogisterij artiken zaak ook nog kopen. Dat schijnen ook nog eens de zaken met de hoogste omzet aan condooms te zijn ;) . Daarnaast kun je de bekende merken, deo's bedoel ik, ook in Roemenie krijgen hoor. Zo achterlijk is dat land echt niet (meer).
Condooms zijn hopelijk ook wel te krijgen in Roemenië... Syfilis van zo'n oostbloksnol is ook zo vervelend...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 10:01:38 #258
45833 crew  Fogel
pi_162210057
Laten we het maar weer ontopic over vragen over vliegen hebben ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  User die het meest klaagt 2022 zondag 15 mei 2016 @ 10:15:40 #259
414785 sirdanilot
pi_162210185
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:50 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Een leg is een vlucht segment. Vlieg je bv met AF/KLM van Amsterdam via Parijs naar Istanbul dan heb je dus 2 legs. En nee, ik vlieg geen 15 x per jaar naar Boedapest. Gelukkig niet. En ja op iedere reis moet er wel een koffer(tje) mee voor een zakelijke trip van 3-4 dagen. Weekend stedentrips doe ik niet meer aan, die combineer ik wel met een zakelijke trip. En van de bestemmingen waar WizzAir op vliegt, komt alleen Boedapest voor mij in aanmerking. Vakanties altijd buiten Europa. En vliegen zoveel als mogelijk met KLM vanwege de voordelen, maar is opeens een ticket extreem duur, dan kan ik meestal wel een week opschuiven. Vliegen naar bv Milaan Linate is op de prijs soms geen peil te trekken of 150 euro, maar soms ook 350 euro. Ligt er aan of er net een show is of niet.
Ik snap wel dat als je toch al status hebt bij klm ivm je andere reizen je niet wizz air gaat pakken voor naar budapest.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 16 mei 2016 @ 01:25:25 #260
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_162235985
ik ben altijd bang dat ik niet normaal kan zitten in een vliegtuig als ik langer dan 6 uur moet vliegen in de corendon/arke vliegtuigen moet ik al raar zitten anders pas ik er never nooit in (ik ben 2 meter btw)

ik moet mijn benen rechtuit onder de stoel van mijn overburen leggen en dan half liggen zegmaar en dan nog kom ik met kop en schouders boven zo een stoel uit.

laatst met corendon gevlogen toen kwam dat scherm tegen mijn hoofd aan -O-

hebben alle maatschappijen dit? ;(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_162237237
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 01:25 schreef cherrycoke het volgende:
...
laatst met corendon gevlogen toen kwam dat scherm tegen mijn hoofd aan -O-

hebben alle maatschappijen dit? ;(
Veen ruimte en comfort met vliegen krijg je nooit (tenzij je business vliegt natuurlijk - hoewel die bedden voor mij ook te kort zijn om echt languit te kunnen liggen bij BA! :( ) Maar met echte airlines ipv tokkie crap zoals Correndon heb je ws wel meer kans dat het nog te doen is. (En dan is er nog de goeie ouwe nooduitgang stoel als je die kunt krijgen.)

Je kunt ook overwegen premium economy te vliegen. Da's zegmaar wat Economy Class vroeger was voor airlines probeerden het max aantal passagiers in hun vliegtuigen te proppen. :+ Kost bij BA niet eens zo veel meer maar is een stuk fijner.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 16 mei 2016 @ 10:53:40 #262
414785 sirdanilot
pi_162238819
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 01:25 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben altijd bang dat ik niet normaal kan zitten in een vliegtuig als ik langer dan 6 uur moet vliegen in de corendon/arke vliegtuigen moet ik al raar zitten anders pas ik er never nooit in (ik ben 2 meter btw)

ik moet mijn benen rechtuit onder de stoel van mijn overburen leggen en dan half liggen zegmaar en dan nog kom ik met kop en schouders boven zo een stoel uit.

laatst met corendon gevlogen toen kwam dat scherm tegen mijn hoofd aan -O-

hebben alle maatschappijen dit? ;(
Als je zo abnormaal lang bent (2 meter :') ) moet je gewoon economy comfort of business vliegen. Ja, het is duur, maar het is niet anders. Het is ook niet veilig om zo opgepropt te zitten in een ryan air stoeltje.

Je kunt het zien als een handicap. En ja helaas daar zul je zelf extra moeten dokken want niemand gaat jouw duurdere vliegtickets subsidieren. Zo is het leven nu eenmaal.

Boek dus op tijd en ga economy comfort of business class. En zorg dat je een betere baan krijgt om dat te kunnen betalen, of ga minder vaak op vaakantie.

Of ga gewoon met de auto, trein of bus. Zelfs in die eurolines bussen heb je meer beenruimte dan in een vliegtuig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 16 mei 2016 @ 20:18:14 #263
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_162252915
Ik vraag het hier ook even:
Ik zoek een vlucht van Nederland naar Porto, of Lissabon, of Vigo...
We kunnen pas na 19 juli weg en willen na 5 augustus terug, met 2 volwassenen en een baby. Ik kom met rechtstreekse vluchten niet onder de 650 euro uit, dat is echt bizar veel.
Hoe kan ik vinden of ik ergens kan overstappen om het goedkoper te maken? Ik wil best losse vluchten met Ryanair, Transavia, Easyjet etc. boeken, maar waar vind ik dan waar ik moet overstappen? Kan moeilijk alle vliegvelden + combinaties in Europa proberen... Skyscanner laat alleen maar bizar dure dingen zien.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 16 mei 2016 @ 20:32:24 #264
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162253355
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 16 mei 2016 @ 21:26:34 #265
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_162254967
quote:
Ja, daar had ik het ook gevraagd, maar ik vroeg me meer in het algemeen af of er zo'n site is. Tix en Ebookers werken wel een beetje, zijn er nog handigere sites?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162271419
Zit een beetje te twijfelen... Wil binnenkort van Rome naar Athene, en ben enigszins gebonden aan een bepaalde dag. Ik kan op die dag rond 22:00 een vlucht nemen vanuit CIA, die rond 1:00 in Athene aankomt. Alternatief is om de volgende dag een vlucht te pakken om 6:45, aankomst Athene rond 9:00. Voordeel is dat die laatste vlucht een heel stuk goedkoper is, nadeel is dat ik op z'n vroegst met de bus om 5:10 op CIA kan zijn. Wat zouden jullie aanraden?
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 17 mei 2016 @ 16:29:22 #267
414785 sirdanilot
pi_162271793
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:13 schreef larsico het volgende:
Zit een beetje te twijfelen... Wil binnenkort van Rome naar Athene, en ben enigszins gebonden aan een bepaalde dag. Ik kan op die dag rond 22:00 een vlucht nemen vanuit CIA, die rond 1:00 in Athene aankomt. Alternatief is om de volgende dag een vlucht te pakken om 6:45, aankomst Athene rond 9:00. Voordeel is dat die laatste vlucht een heel stuk goedkoper is, nadeel is dat ik op z'n vroegst met de bus om 5:10 op CIA kan zijn. Wat zouden jullie aanraden?
Heb je ingecheckte baggage?

Hoeveel kost een uber of een taxi naar het vliegveld? Weeg het af tegen het prijsverschil van de vlucht en de extra hotelovernachting in athene versus die in rome, etc.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162272901
Nee, geen bagage.

Met een taxi ga ik sowieso duurder uitkomen. Voordeel is dat men in Athene 24/7 bussen van het vliegveld naar de stad heeft, dus dan is de late aankomst geen probleem.

Maar is er iemand die ervaring heeft met Rome Ciampino? Is 1 uur van aankomst tot sluiting gate te doen, 's ochtends vroeg?
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 17 mei 2016 @ 17:17:51 #269
414785 sirdanilot
pi_162272990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:13 schreef larsico het volgende:
Nee, geen bagage.

Met een taxi ga ik sowieso duurder uitkomen. Voordeel is dat men in Athene 24/7 bussen van het vliegveld naar de stad heeft, dus dan is de late aankomst geen probleem.

Maar is er iemand die ervaring heeft met Rome Ciampino? Is 1 uur van aankomst tot sluiting gate te doen, 's ochtends vroeg?
Ik heb geen ervaring met rome ciampino maar zo s ochtends vroeg zou je het wel kunnen riskeren denk ik, zeker omdat je geen baggage hebt. Zelfs op schiphol kan je dat halen. Het is sowieso niet het grootste vliegveld van rome en het tijdstip is gunstig. Waarschijnlijk kun je gewoon doorlopen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162278135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met rome ciampino maar zo s ochtends vroeg zou je het wel kunnen riskeren denk ik, zeker omdat je geen baggage hebt. Zelfs op schiphol kan je dat halen. Het is sowieso niet het grootste vliegveld van rome en het tijdstip is gunstig. Waarschijnlijk kun je gewoon doorlopen.
Moet wel goed komen dus. Heb de vlucht 's ochtends geboekt. Bedankt voor de hulp!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:33:18 #271
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_162279105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef larsico het volgende:

[..]

Moet wel goed komen dus. Heb de vlucht 's ochtends geboekt. Bedankt voor de hulp!
Het is mosterd naar de maaltijd, maar Rome CIA heeft in de ochtenduren, doordat het een basis is, gemiddeld 10 vluchten welke vertrekken tussen 06:00 en 07:00 uur en daarnaast ook 10 vluchten welke vertrekken tussen 07:00 en 08:00 uur.
In principe zal een luchthaven zelf deze informatie ook hebben en daarop ingespeeld hebben met bezetting van de beveiliging en dergelijke, maar je zult, als je rond 06:00 uur door de beveiliging gaat wel rekening moeten houden met enige drukte, veel passagiers zullen al door de beveiliging heen gegaan zijn omdat men wat eerder op de luchthaven is voor vluchten die rond jouw tijdstip vertrekken maar je hebt wel al te maken met de passagiers die eerder op de luchthaven zijn voor de vluchten welke een uur na jouw vlucht vertrekken.

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe Rome CIA zijn bezetting heeft geregeld, Budapest is in de ochtend bijvoorbeeld altijd heel erg druk met veel vertrekkende vluchten maar heeft bij beide security filters tussen 04:30 en 05:30 nagenoeg alle security filters open, en dat zijn er bij elkaar meer dan Schiphol heeft om 09:00 uur op een zaterdag terwijl rond die tijd meer KLM Schengen vluchten vertrekken en dan zijn mensen allemaal druk met lijnen managen terwijl ik naar 6 dichte security punten aan loop te kijken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_162279683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:33 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het is mosterd naar de maaltijd, maar Rome CIA heeft in de ochtenduren, doordat het een basis is, gemiddeld 10 vluchten welke vertrekken tussen 06:00 en 07:00 uur en daarnaast ook 10 vluchten welke vertrekken tussen 07:00 en 08:00 uur.
In principe zal een luchthaven zelf deze informatie ook hebben en daarop ingespeeld hebben met bezetting van de beveiliging en dergelijke, maar je zult, als je rond 06:00 uur door de beveiliging gaat wel rekening moeten houden met enige drukte, veel passagiers zullen al door de beveiliging heen gegaan zijn omdat men wat eerder op de luchthaven is voor vluchten die rond jouw tijdstip vertrekken maar je hebt wel al te maken met de passagiers die eerder op de luchthaven zijn voor de vluchten welke een uur na jouw vlucht vertrekken.

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe Rome CIA zijn bezetting heeft geregeld, Budapest is in de ochtend bijvoorbeeld altijd heel erg druk met veel vertrekkende vluchten maar heeft bij beide security filters tussen 04:30 en 05:30 nagenoeg alle security filters open, en dat zijn er bij elkaar meer dan Schiphol heeft om 09:00 uur op een zaterdag terwijl rond die tijd meer KLM Schengen vluchten vertrekken en dan zijn mensen allemaal druk met lijnen managen terwijl ik naar 6 dichte security punten aan loop te kijken.
Ah ja, daar had ik even niet aan gedacht. Al lijkt het enigszins mee te vallen: morgen vertrekken er tussen 6:00 en 8:00 in totaal maar 8 vluchten. Weet niet of dit nou helemaal klopt, FR24 laat meer vertrekkende vluchten zien (8) dan de website van de luchthaven zelf (7)

Verder verwacht ik maar niet al te veel van CIA, lees op internet vooral slechte verhalen. Des te meer reden om er zo snel mogelijk door heen te komen. Daarnaast is het ook redelijk klein.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:04:26 #273
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_162280113
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:51 schreef larsico het volgende:

[..]

Ah ja, daar had ik even niet aan gedacht. Al lijkt het enigszins mee te vallen: morgen vertrekken er tussen 6:00 en 8:00 in totaal maar 8 vluchten. Weet niet of dit nou helemaal klopt, FR24 laat meer vertrekkende vluchten zien (8) dan de website van de luchthaven zelf (7)

Verder verwacht ik maar niet al te veel van CIA, lees op internet vooral slechte verhalen. Des te meer reden om er zo snel mogelijk door heen te komen. Daarnaast is het ook redelijk klein.
Ik zat inderdaad te kijken naar FCO, maar inderdaad vanaf CIA in het eerste uur 6, daarna nog 3, waarvan de 3de in het 2de uur om 08:00 uur vertrekt en dan natuurlijk pas later echt de lucht in gaat.
Nu ben ik er zelf nooit geweest, maar het zwaartepunt bij de beveiliging ligt gezien de vertrektijden vooral tussen 05:00 en 05.30 uur, vanaf 06:00 uur zijn de eerste vluchten allang aan het boarden en zal men er al doorheen willen zijn, dan zou, zolang niet iedereen dat maar denkt, dit goed moeten komen.

Klein is niet altijd goed, Vilnius is bijvoorbeeld ook niet groot, en er zijn tijden dat je zo door de security heen bent, en er zijn tijden dat de 2 a 3 operationele checkpunten met 6 vertrekkende vluchten rond 11:00 uur simpelweg niet toereikend zijn...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_162280728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:04 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik zat inderdaad te kijken naar FCO, maar inderdaad vanaf CIA in het eerste uur 6, daarna nog 3, waarvan de 3de in het 2de uur om 08:00 uur vertrekt en dan natuurlijk pas later echt de lucht in gaat.
Nu ben ik er zelf nooit geweest, maar het zwaartepunt bij de beveiliging ligt gezien de vertrektijden vooral tussen 05:00 en 05.30 uur, vanaf 06:00 uur zijn de eerste vluchten allang aan het boarden en zal men er al doorheen willen zijn, dan zou, zolang niet iedereen dat maar denkt, dit goed moeten komen.

Klein is niet altijd goed, Vilnius is bijvoorbeeld ook niet groot, en er zijn tijden dat je zo door de security heen bent, en er zijn tijden dat de 2 a 3 operationele checkpunten met 6 vertrekkende vluchten rond 11:00 uur simpelweg niet toereikend zijn...
Ah vandaar. Ik ga er dan maar van uit dat het goed komt.
En met dat klein een voordeel is, bedoelde ik dat je in ieder geval geen lange afstand af hoeft te leggen naar de gate. Maar je hebt zeker gelijk dat er dan snel congestie optreedt. Rotterdam Airport spant wat betreft mijn ervaringen wel de kroon, om 7:00 's ochtends. De rij voor de controle liep tot twee keer toe tot buiten de ingang van het luchthavengebouw.
pi_162333116
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vraag het hier ook even:
Ik zoek een vlucht van Nederland naar Porto, of Lissabon, of Vigo...
We kunnen pas na 19 juli weg en willen na 5 augustus terug, met 2 volwassenen en een baby. Ik kom met rechtstreekse vluchten niet onder de 650 euro uit, dat is echt bizar veel.
Hoe kan ik vinden of ik ergens kan overstappen om het goedkoper te maken? Ik wil best losse vluchten met Ryanair, Transavia, Easyjet etc. boeken, maar waar vind ik dan waar ik moet overstappen? Kan moeilijk alle vliegvelden + combinaties in Europa proberen... Skyscanner laat alleen maar bizar dure dingen zien.
skyscanner levert al meteen 236¤ op hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')