abonnement Unibet Coolblue
pi_161722442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:04 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Komop Jeroentje, je moet nu gewoon risico's gaan nemen. Ik zie eerlijk gezegd ajax niet meer verliezen of gelijk spelen.

Liever 2e worden met 3 punten achterstand dan 2e worden met 1 doelpunt achterstand
Zet dat hele doelsaldo verhaal nou maar gewoon uit je hoofd :P Als Ajax geen punten meer verliest zijn ze gewoon kampioen. Denk je nou echt (mocht PSV sowieso al 2x met 5/6-0 winnen) dat Ajax dan beide wedstrijden ook maar met minimaal 1-0 wint? Het is veel realistischer om te hopen op eventueel puntenverlies van Ajax bij Twente of mogelijk de Graafschap.
pi_161722460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zet dat hele doelsaldo verhaal nou maar gewoon uit je hoofd :P Als Ajax geen punten meer verliest zijn ze gewoon kampioen. Denk je nou echt (mocht PSV sowieso al 2x met 5/6-0 winnen) dat Ajax dan beide wedstrijden ook maar met minimaal 1-0 wint? Het is veel realistischer om te hopen op eventueel puntenverlies van Ajax bij Twente of mogelijk de Graafschap.
De Graafschap is toch al zeker van haar plaats wanneer ze tegen Ajax spelen.
pi_161722488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De Graafschap is toch al zeker van haar plaats wanneer ze tegen Ajax spelen.
De Graafschap is sowieso een ploeg die altijd wel vol gas speelt. Die gaan niet op 50% spelen omdat ze al veilig zijn, die willen sowieso wel het beste laten zien tegen Ajax. In 95% van de gevallen is dat alsnog onvoldoende, maar ik geloof niet dat ze om wat voor reden dan ook minder hun best gaan doen. Sterker nog; ik denk dat het voor veel van die jongens juist lekkerder spelen is zonder die druk van het absoluut moeten. Wat is er nou mooier dan de laatste wedstrijd thuis tegen de nr 1 te spelen terwijl je zelf al veilig bent? Nog 1 keer de benen leeg spelen en punten pakken [/Dreammodus].
pi_161722663
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De Graafschap is sowieso een ploeg die altijd wel vol gas speelt. Die gaan niet op 50% spelen omdat ze al veilig zijn, die willen sowieso wel het beste laten zien tegen Ajax. In 95% van de gevallen is dat alsnog onvoldoende, maar ik geloof niet dat ze om wat voor reden dan ook minder hun best gaan doen. Sterker nog; ik denk dat het voor veel van die jongens juist lekkerder spelen is zonder die druk van het absoluut moeten. Wat is er nou mooier dan de laatste wedstrijd thuis tegen de nr 1 te spelen terwijl je zelf al veilig bent? Nog 1 keer de benen leeg spelen en punten pakken [/Dreammodus].
Ja man. Lekker vol gas er in met het risico geblesseerd te raken en alsnog te degraderen in de nacompetitie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161722901
mijn vermoeden is helaas uitgekomen, geen CL, geen schaal, geen beker en zelfs geen top scoorder -O-
Nothing to see here, carry on
pi_161722959
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De Graafschap is sowieso een ploeg die altijd wel vol gas speelt. Die gaan niet op 50% spelen omdat ze al veilig zijn, die willen sowieso wel het beste laten zien tegen Ajax. In 95% van de gevallen is dat alsnog onvoldoende, maar ik geloof niet dat ze om wat voor reden dan ook minder hun best gaan doen. Sterker nog; ik denk dat het voor veel van die jongens juist lekkerder spelen is zonder die druk van het absoluut moeten. Wat is er nou mooier dan de laatste wedstrijd thuis tegen de nr 1 te spelen terwijl je zelf al veilig bent? Nog 1 keer de benen leeg spelen en punten pakken [/Dreammodus].
Ze zijn niet klaar hé, ze mogen daarna nog een paar potjes voor lijfsbehoud. Dus no way dat die de 'benen leeg gaan spelen'

:')
pi_161724783
De enige hoop op puntenverlies van ajax berust ik op Ziyech.. Die jongen moet volgend jaar weg en het lijkt me een jongen die gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk kan verdienen. Die moet zichzelf gewoon in de kijker spelen want er zitten sowieso scouts.
pi_161724994
Ik zit zondag in het stadion, dus het gaat goedkomen, 9-1 of 10-0. No worries.
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:56:37 #259
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161725319
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze zijn niet klaar hé, ze mogen daarna nog een paar potjes voor lijfsbehoud. Dus no way dat die de 'benen leeg gaan spelen'

:')
Het risico is dat als je nu rust neemt je het ritme breekt. Als ze ajax als oefenpotje gaan benaderen degraderen ze, als je met winst op ajax de nacompetitie ingaat zit het zelfvertrouwen wel goed en blijven ze misschien boven.

Heb zat coaches deze fout zien maken, bijvoorbeeld bayern dat in de competitie na de titel, punten laat liggen en plots in de CL niet meer presteert.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:57:01 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161725335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:33 schreef Gutanoth het volgende:
De enige hoop op puntenverlies van ajax berust ik op Ziyech.. Die jongen moet volgend jaar weg en het lijkt me een jongen die gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk kan verdienen. Die moet zichzelf gewoon in de kijker spelen want er zitten sowieso scouts.
Ziyech heeft alleen maar poep om zich heen lopen. Gaat hem niet worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161725373
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:56 schreef XL het volgende:

[..]

Het risico is dat als je nu rust neemt je het ritme breekt. Als ze ajax als oefenpotje gaan benaderen degraderen ze, als je met winst op ajax de nacompetitie ingaat zit het zelfvertrouwen wel goed en blijven ze misschien boven.

Heb zat coaches deze fout zien maken, bijvoorbeeld bayern dat in de competitie na de titel, punten laat liggen en plots in de CL niet meer presteert.
Het laten lopen is wel iets anders dan je benen leeg spelen. Ik geloof niet dat ze het zomaar cadeau gaan geven, maar als ze achterkomen of Ajax veel druk zet dan op een gegeven moment gaat t wel meespelen dat ze denken 'winst of verlies, wat maakt het uit'. Daarnaast zullen ze ook mentaal al een potje verder zitten.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:01:41 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161726911
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het laten lopen is wel iets anders dan je benen leeg spelen. Ik geloof niet dat ze het zomaar cadeau gaan geven, maar als ze achterkomen of Ajax veel druk zet dan op een gegeven moment gaat t wel meespelen dat ze denken 'winst of verlies, wat maakt het uit'. Daarnaast zullen ze ook mentaal al een potje verder zitten.
Ik zou juist knokken, de hele wereld is tegen ons idee. Knokken voor overleven.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_161726946
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zou juist knokken, de hele wereld is tegen ons idee. Knokken voor overleven.
Ja, maar wat boeit het knokken tegen Ajax voor je overleving? Helemaal niks. Sterker nog, als je je daar doodvecht kan je de play-offs wel vergeten en degradeer je alsnog.

Ze gaan het echt niet cadeau doen, maar no way dat die 90 minuten 100% gaan geven. Zeker niet als ze vroeg achterkomen en/of het een slopende pot is.
pi_161728721
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, maar wat boeit het knokken tegen Ajax voor je overleving? Helemaal niks. Sterker nog, als je je daar doodvecht kan je de play-offs wel vergeten en degradeer je alsnog.

Ze gaan het echt niet cadeau doen, maar no way dat die 90 minuten 100% gaan geven. Zeker niet als ze vroeg achterkomen en/of het een slopende pot is.
Zou ik niet doen inderdaad, daar moet je niet de punten halen.
pi_161729326
10-0 , PSV kampioen .
pi_161729556
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ziyech heeft alleen maar poep om zich heen lopen. Gaat hem niet worden
Na PSV, Ajax en AZ het meeste punten gehaald na de winterstop. Al zie ik Ajax echt niet verliezen. Ik zie ze nog eerder punten laten liggen tegen De Graafschap dan tegen Twente.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2016 @ 16:55:24 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_161729653
De enge kans die je nog hebt is dat je snel gaat scoren tegen Cambuur, dan moeten er minimaal 4 inliggen voor rust. Dan hopen dat Ajax gaat choken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_161730307
Ik had al mijn twijfels waarom dat heritage collectie zo goedkoop is, wat een troep kwaliteit zeg, belooft veel goeds dat Umbro :r
pi_161734097
Ik wilde toch nog een thuisshirt met Philips erop,maar in de fanstore uiteraard uitverkocht. Nu heb ik er een via internet besteld (gewoon Nederlandse webshop) en vraag me af of dit een origineel shirt is. Ziet er prima uit, maar de binnenkant van het Umbro logo zit dit:



Hoort dat zo?
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:26:25 #270
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_161735104
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:46 schreef Jeter het volgende:
Ik wilde toch nog een thuisshirt met Philips erop,maar in de fanstore uiteraard uitverkocht. Nu heb ik er een via internet besteld (gewoon Nederlandse webshop) en vraag me af of dit een origineel shirt is. Ziet er prima uit, maar de binnenkant van het Umbro logo zit dit:

[ afbeelding ]

Hoort dat zo?
Tis al heel wat jaartjes geleden maar volgens mij hadden mijn voetbalshirtjes dat ook achter zulke logo's.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:27:08 #271
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_161735129
quote:
Maxim Hartman blijft het onbegrijpelijk vinden dat clubs als Ajax en Feyenoord hem liever niet in gesprek laten gaan met spelers van hun club. De voetbalverslaggever van de NOS interviewde de afgelopen maanden menig speler van Eredivisie-ploegen, maar topclubs wensen vooralsnog niet mee te werken aan zijn spraakmakende items.

"Of ze zijn zoals Ajax beursgenoteerd of er gaat gewoon heel veel geld in om. Die clubs worden met strakke hand geleid. Ze beschermen hun werknemers tegen zichzelf en ook het bedrijf tegen de werknemers die er iets uit willen flappen. Ik snap niet waarom ik er niet mag komen, want ik ben helemaal niet op zoek naar beerputten", vertelt Hartman in een interview met HP/De Tijd.
PSV stelde onlangs dat PSV niet meewerkt aan de items van Hartman, omdat spelers zijn manier van interviewen simpelweg niet grappig vinden. "Dat zei die vent, ja. Best grappig, toch? Ik probeer elke week een andere insteek te bedenken. Zo van: waar zou je eigenlijk zijn als er geen bal bestond?"
:N.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_161735416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:42 schreef PSVCL het volgende:
10-0 , PSV kampioen .
En dan hopen dat Ajax zelf niet uithaalt en nog 'even' winnen van PEC op de laatste speeldag.

20% :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161735571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:46 schreef Jeter het volgende:
Ik wilde toch nog een thuisshirt met Philips erop,maar in de fanstore uiteraard uitverkocht. Nu heb ik er een via internet besteld (gewoon Nederlandse webshop) en vraag me af of dit een origineel shirt is. Ziet er prima uit, maar de binnenkant van het Umbro logo zit dit:

[ afbeelding ]

Hoort dat zo?
Vast niet, mijn Umbro logo is er voor de helft al eraf :') , heb het net een week..

Ik koop iig niks meer totdat Umbro eens fatsoenlijke kwaliteit produceert.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Tis al heel wat jaartjes geleden maar volgens mij hadden mijn voetbalshirtjes dat ook achter zulke logo's.
Nike had dat niet

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 20:39:39 ]
pi_161741314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan hopen dat Ajax zelf niet uithaalt en nog 'even' winnen van PEC op de laatste speeldag.

20% :P
Even winnen van Groningen/Roda/AZ uit , elk week weer die bange teksten.
PSV rolt zowel Cambuur als Zwolle op met minimaal 3 goals verschill.

Ajax zie ik niet uithalen tegen die andere 2.
pi_161741380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Even winnen van Groningen/Roda/AZ uit , elk week weer die bange teksten.
PSV rolt zowel Cambuur als Zwolle op met minimaal 3 goals verschill.

Ajax zie ik niet uithalen tegen die andere 2.
Net zoals we Vitesse met 4/5-0 gingen pakken volgens jou?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')