abonnement Unibet Coolblue
pi_161952094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij is nog steeds niet van dat monster bevrijd. :D
Vind het wel een leuk setje, hij kan haar wel aan.
TEAM BAKSTEEN
pi_161953251




























TEAM BAKSTEEN
  donderdag 5 mei 2016 @ 22:42:09 #128
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161953435
Marije O+
SOONY
pi_161953577
Wat een blotebillengezicht heeft die klaploper.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_161961842


TEAM BAKSTEEN
pi_161962303


TEAM BAKSTEEN
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 6 mei 2016 @ 17:28:16 #132
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_161966775
Gabs buiten en oud Utopians Bjorn,Naomi,Nicole,Wim,Mark,Gio, en ik denk nog een utopian staan te wachten

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ Bericht 3% gewijzigd door mario390 op 06-05-2016 18:07:48 ]
pi_161973633
TEAM BAKSTEEN
pi_161973739
TEAM BAKSTEEN
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 6 mei 2016 @ 22:08:34 #135
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_161973786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:05 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
pi_161973952
TEAM BAKSTEEN
pi_161974033
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 7 mei 2016 @ 01:19:46 #138
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161979425
Mark _O- _O-
TEAM TAFEL
  zaterdag 7 mei 2016 @ 01:41:05 #139
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161979840
Gabs & Waaif



En Ivan op de foto met een fan, met Waaif als zuur derde wiel :D

TEAM TAFEL
pi_161979936
Valt me op dat Gabs veel meer mensen trekt dan bijv. een Markie. Toen stond niemand hem op te wachten volgens mij _O- Zou hem veel moeten zeggen maar dat zal hij vast niet begrijpen...
  zaterdag 7 mei 2016 @ 01:54:37 #141
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161980100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:45 schreef RobbieRonald het volgende:
Valt me op dat Gabs veel meer mensen trekt dan bijv. een Markie. Toen stond niemand hem op te wachten volgens mij _O- Zou hem veel moeten zeggen maar dat zal hij vast niet begrijpen...
Gabs was een soort van veilige haven/praatpaal :+ voor iedereen, Ivan had ook met bijna iedereen wel een band. Mark en Nicole waren toch meer eenlingen. Nicole liet iedereen vallen voor Ivan en was de laatste maanden ook geen pretje om mee te leven in Utopia (negatief) en Mark lag ook vooral op de vide met zn Gina..
TEAM TAFEL
pi_161980873
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_161980986
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 03:17 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
SGATJE :')
Death metal all the way!
pi_161981132
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 03:17 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet er niet aan denken zeg,pfffff....
  zaterdag 7 mei 2016 @ 07:38:31 #145
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_161981184
Verliefde RUUD: ’Het verlies van BILLY maakte me ziek!’


Hij was eind 2013 een van de meest opvallende gezichten bij de start van UTOPIA. RUUD kreeg in JOHN DE MOL’s WONDERE WERELD een relatie met BILLY, raakte haar in het dagelijks leven tot zijn grote verdriet kwijt aan een ander en keert – VERRASSING! – vanaf aanstaande maandag nu zelf terug in Utopia. Niet omdat hij is gevraagd, maar omdat hij dat zélf graag wilde. Alleen aan PRIVÉ vertelt hij waarom…
Verrassende ontwikkelingen voor inwoners en vaste kijkers van kijkcijferhit Utopia, gisteren. Daar stapte ineens een van de mannen van het eerste uur opnieuw door de poort, om zich wederom voor onbepaalde tijd te vestigen in de ideale wereld die hij op 31 december 2013, toen het programma begon, voor ogen had: RUUD IS TERUG!
Ruud, met zijn indrukwekkende torso en lange manen, kreeg tijdens zijn eerste verblijf in Utopia een liefdesrelatie met de weinig evenwichtige BILLY, die bijna een soap ín een soap opleverde.
Na hun vertrek uit het programma bleef de relatie in het échte leven nog even voortduren, maar kwam er tot groot verdriet van Ruud van het ene moment op het andere, in één klap, resoluut een einde aan...

,,Daar ben ik toen echt een paar maanden kapot van geweest’’, aldus de verlaten Romeo, die het allemaal maar nauwelijks kon bevatten. Privé sprak hem gisteren, vlak voordat hij zich bij het Utopia-terrein meldde, en hij lijkt zich nog steeds af te vragen waar het nou misging met deze tv-liefde, die voor het oog van de camera meerdere malen opbloeide, eindigde en opnieuw begon.
,,Ineens was ze weg’’, zegt hij. ,,Echt zo’n verhaal van: even een pakje sigaretten halen en nooit meer terugkomen. Nee, zélfs niet voor een vuurtje! Ze had iemand anders leren kennen, met wie ze er plotseling vandoor was. En nog ver ook. Billy woont nu op Sint Maarten, waar ze met hem een nieuwe start gemaakt heeft. Ja, het is nog wel steeds aan, geloof ik. Zeker weten doe ik dat ook niet. Nadat ze bij me wegging heb ik haar nooit meer gezien, hooguit nog een enkele keer gesproken.’’

Je hebt er écht verdriet van gehad?
,,Man! Ik dacht echt dat ze van me hield, dat die gevoelens ook bij haar heel diep zaten. Maar daar heb ik me dus goed in vergist. Het was ineens over en voorbij en twee maanden lang ben ik daar flink van in de war geweest. Of in de war… Nou ja, eigenlijk wel. Nadat we uit Utopia waren, zijn we nog een maand of negen samen geweest. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een toffe tijd was. Ik had het idee dat Billy dat ook vond, maar nee dus. Dan word je niet verliefd op een ander en verdwijn je ook niet op zo’n manier uit mijn leven, na alles wat we samen hebben meegemaakt…’

Het doet nog steeds pijn!
,,Twee maanden heeft het heel erg pijn gedaan en al met al ben ik wel een maand of acht klaar geweest met alle vrouwen, acht maanden heb ik elke leuke vrouw die ik tegen kwam resoluut afgewezen, omdat ik dacht: ’Het wordt toch weer niks en dan zit ik daar weer’. Ik had een afkeer van de liefde ontwikkeld door alles wat er was voorgevallen en vooral: de manier waarop er een einde aan de relatie met Billy was gekomen. Na die acht maanden is het vertrouwen weer langzaam teruggekomen, haha. Maar een nieuwe relatie, nee, die heb ik niet, nu ik weer Utopia in ga.’’

Waarom ga je eigenlijk terug? Ben je gevraagd?
,,Ha, nee. Waarom niet, dacht ik eerder? Ik heb me opgegeven, precies zoals de vorige keer. Bij Talpa, waar ze mijn foto zagen, moeten ze hebben gedacht: ’Hè , die kennen we!’ En ik denk eigenlijk dat ze het wel een leuk idee vonden. Ze hebben de reglementen er op na gekeken en er stond nergens dat het niet zou mogen. En nu is het zover.’’

Wat heb je de afgelopen tijd allemaal gedaan?
,,Lekker geleefd, ik ben veel uitgegaan. Heb nog wat programma’s gedaan, de Nationale IQ-test van BNN, Pillow Talk. En ik ben een bedrijfje begonnen waarmee ik mensen via een app hielp afvallen. Ik gaf ze voedingsadviezen, spoorde ze aan om door te zetten. Dat werkte echt goed, maar de hele dag zat ik te appen en sommige klanten verdacht ik ervan dat ze het meer deden om contact met mij te hebben dan dat ze nou per se wilden afvallen.’’

En die IQ-test?
,,Ik denk dat ik in die studio op wat verkeerde knoppen heb gedrukt. Ik kwam uit op 106, terwijl ik vroeger wel eens 115 scoorde.’’

115? En tóch terug in Utopia?
,,Ja, dat wordt lachen man. Ik ben benieuwd hoe iedereen daar reageert. Ik ga eerst eens kijken wie er nu in míjn bed ligt. Er is in de anderhalf jaar dat ik eruit ben zoveel veranderd, ze hebben alles verbouwd en anders neergezet, het zijn allemaal nieuwe mensen, ik moet maar eens zien wat er gaat gebeuren!’’

Hoe reageerde je omgeving?
,,Dat valt mee. Het moest ook echt als een grote verrassing komen dat ik ineens weer terug kwam, dus ik mocht het er met niemand over hebben. Fijne bijkomstigheid is dat ik dus ook weinig kritiek op dat plan kreeg. Ik heb het mijn ouders verteld natuurlijk, die verbaasden het eigenlijk niks. Weet je, ik leef mijn leven met de dag. Ik kijk nooit vooruit, zie wat er op mijn pad komt en pak dat aan of niet. Zo ben ik die eerste keer ook aan Utopia begonnen. Ik heb een bloedhekel aan plannen en zie wel wat er allemaal gebeurt en wat er nu weer van komt.’’

Wie zou je nog meer terug willen zien?
,,Ja, misschien breng ik wel iemand op een idee!? Wie ik terug wil zien, is dan toch echt RIENK . Die loopt sinds hij uit het programma is gewoon weer op zijn blote poten door Nederland. Dat is zijn leven, waar hij voor gekozen heeft. Ik mag hem ontzettend graag. Wij hebben wel contact gehouden. Dan haalde ik hem even van de straat, gaf hem goed te eten en een normaal bed. Maar na een dag of twee wilde hij dan toch weer weg, de straat op. Maar VANESSA zou ik ook leuk vinden. Zij was, net als ik, lekker recht voor haar raap en met haar kon ik het prima vinden. Maar zij heeft alweer een baan en zie ik het niet zo snel doen. Als ISABELLA maar niet terug komt. Weet je, ik hou gewoon niet van zeikerds.’’

Zitten die er nu ook?
,,Wat ik zo gezien heb, wel een paar ja. Ik denk dat het met die BAS wel klikt. En met C EES wat minder. Dat is eigenlijk ook wel weer apart hè, je houdt niet van zeikerds maar kiest voor een relatie met Billy!?’’

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:17:08 #146
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_161981406
kan de topic Utopia in de media niet terug kan vinden, daarom heb ik het artikel hier geplaatst!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:04:09 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161981653
Whut? Ruud terug?
En die was er zo klaar mee, vond oudinwoners die nog zo met Utopia bezig waren maar sukkels en het succes en de faam lagen in zijn verschiet.
Eens een loser, altijd een loser.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161982423


TEAM BAKSTEEN
pi_161982507








TEAM BAKSTEEN
pi_161983469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:41 schreef rowan634 het volgende:
Gabs & Waaif

[ afbeelding ]

En Ivan op de foto met een fan, met Waaif als zuur derde wiel :D

[ afbeelding ]
Nicole heeft Gabs wel opgewacht :o :o :o :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')