abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2016 @ 15:48:56 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161576739
"Tijdlijnen Sylvie-Rafaël, Sabia-Khalid, en Khalid, onder de spoiler, op klikken, helaas alleen voor ingelogden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis.


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in het 5 * Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2015: 4 januari, Sylvie heeft last van een Nederlands stalker.
2016: 5 januari, Sylvie Meis zoenend in brasserie Seaspice, Miami , Florida.
2016: 9 februari, Ex- Momo Maurice Mobetie twittert dat zijn MTV realitysoap er aankomt.,,Zet je schrap."
2016: 24 februari, Sylvie gunt Rafaël zijn relatie met Estavana Polman. "Ik ben blij voor ze."
2016: 27 februari, Geen kaartje voor de Oscar-uitreiking, wel voor het Charity-event dat Elton John organiseert.
2016: 13 april, Sylvie Meis is jarig.
2016: Sylvie Meis stopt na vijf jaar met haar modellenwerk voor het lingeriemerk Hunkemöller. ''Ik bedank Hunkemöller voor de prettige samenwerking. Maar het is tijd om op eigen benen te staan met Meis Enterprise'',
2016: 3 mei, Sylvie Meis is in gesprek om de presentatie van de Duitse versie van Dance Dance Dance op zich te nemen. 'Sabia Boulahrouz is kandidaat in dansshow Dance, Dance, Dance.' Dance, Dance.

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 15 juni, Rafaël van der Vaart: "Ik wil de rest van mijn leven doorbrengen met Sabia. We passen nou eenmaal goed bij elkaar. Ik kan bij Sabia honderd procent mezelf zijn". Sabia:'"Rafaël geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw op aarde ben. Rafaël zegt dat ik zijn koningin ben en zo behandelt hij me ook. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, dit is wat ik me voorstel bij echte pure liefde."
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 22 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude. Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam met 'n broer spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia rijdt. Vader Ramon: ''Ze zijn 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of Sabia echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom van Rafaël: ''Huur van de villa is 5.000 per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2016: 1 maart. Sabia: "We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo bij een ander zal vinden."
2016: 3 april, Huurcontract villa loopt tot 30 juli 2016.

Rafaël en Estavana
2016: 30 maart. Geruchten dat Rafaël en Estavana dit jaar gaan trouwen, dat de bruiloft slechts een kwestie van tijd is.
2016: 31 maart, Verslaggevers van de Deense krant suggereren dat Rafaël prima zijn voetbalcarrière in Denemarken, bij Esbjerg fb voort kan zetten, er wordt op het hoogste niveau gevoetbald en ze zouden best wat versterking kunnen gebruiken. Rafaël moet lachen. Estavana: "Het zou mooi zijn, maar we moeten zien wat er gebeurt in de toekomst''. Rafaël zei: "dat zou heel leuk zijn. Ik ben hier voor de eerste keer, ik heb het naar mijn zin en ik vind Esbjerg een schitterende stad."
2016: 9 april, Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. 'Tulipa Estavana'.
2016: 9 april, Rafaël en Damián op visite bij ouders Estavana in Arnhem. Estavana reikt Rafaël het magazine Helden uit.


Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent voor drie jaar Real Betis Sevilla en woont met broer Fernando in Sevilla.
2015: EK 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie, uit Amsterdam, 24 jaar, alleenstaande moeder van zoon 7 jaar.
2015 3 november, Lolita van der Vaart in de AD: "De relatie van Rafaël en Christie is een fabeltje."
2015: 29 december. Geruchten dat het uit is tussen Christie en Rafaël? Christie: 'Ik praat niet over mijn privéleven."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Betis contract tot half 2017. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël van der Vaart niet worden. Ajax- trainer Frank de Boer: "Rafaël heeft al een hele tijd niet gespeeld. Een mooie naam is leuk, maar we kijken naar waar ze hebben gespeeld en dan blijkt dat ze helemaal niet hebben gespeeld. Met die jongens willen we geen risico nemen. "
2016: 25 januari, nieuwe Real Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.
2016: 8 februari, Rafaël en Christie in Amsterdam, Rafaël schrikt van een fotograaf en smeekt de foto's niet te publiceren.
2016: 18 februari, Is het uit of aan tussen Christie en Rafaël? Christie is gezien in Sevilla.
2016: 19 februari, Rafaël van der Vaart en handbalster Estavana Polman op een terras in Sevilla.
2016: 1 maart, Rafaël en Estavana zijn verliefd.
2016: 28 april, Rafaël van der Vaart wordt deze zomer analyticus voor de NOS tijdens het EK Voetbal 2016 in Frankrijk. Het EK begint op 10 juni met de wedstrijd Frankrijk - Roemenië. Presentator Henry Schut verheugd zich op de samenwerking

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in het Duitse Celebrity Big Brother-huis.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een doodgeboren kindje bevallen is.
2015: 20 december, Er gaan verhalen dat Sabia naar Amsterdam zou verhuizen.
2016: 7 januari, Ted Linow manager Sabia: "Sabia heeft haar kindje verloren. Dat is onbevattelijk tragisch"
2016: 20 januari, Sabia:"We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo bij een ander zal vinden."
2016: 1 februari, Fotosessie magazine Linda.
2016: 24 februari, Sabia Boulahrouz en haar manager Wolfhard Münter zijn verliefd?
2016: 25 februari,Rafaël en Estavana? Sabia:" Ik wens Estavana en Rafaël veel geluk''.
2016: 2 maart, Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."
2016: 4 april, Sabia: "Ik heb 'n tv contract getekend. Ik heb geen rijke kerel meer nodig die mij moet onderhouden."
2016: 7 april, Sabia Boulahrouz en Leonard Freier ( bekend van Der Bachelor’) zijn binnenkort te zien in het programma "Grill der Henssler". Leonard: "Ik heb Sabia onlangs leren kennen, het is een erg leuke vrouw. We hebben urenlang gepraat.''
2016: 10 april, In de Hamburger Morgenpost. Sabia: "Ik zal blij zijn wanneer ik uit de villa kan vertrekken waar ik met Rafaël heb gewoond. Uiteindelijk is elke streep eronder, weer een nieuw begin."
2016:20 april, Sabia heeft vier weken acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller. De lessen volgde Sabia samen met acteur Frank Rafaël Bosse. "De indruk die Sabia op mij gemaakt heeft dat ze een superlieve, positieve vrouw en openhartig persoon is die je meteen in je hart sluit. Mensen als Sabia heb je graag om je heen."
2016: 'Sabia Boulahrouz is kandidaat in dansshow Dance, Dance, Dance.' Sylvie Meis is in gesprek om de presentatie van de Duitse versie van Dance Dance Dance op zich te nemen.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 04-05-2016 21:39:36 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 15:52:21 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161576834
Sabia Boulahrouz doet er alles aan om niet uit de spotlights te verdwijnen. Sabia heeft acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller. Naast een leven als model ambieert Sabia nu ook een carrière in de filmindustrie. De plannen van Sabia om voet aan de grond te krijgen in Hollywood zijn geen half werk. De coach die ze heeft ingeschakeld kan teren op een behoorlijk cv. Bernard Hiller werkte eerder samen met gerenommeerde filmsterren als Al Pacino, Cameron Diaz en Leonardo DiCaprio. De lessen volgde Sabia samen met de Duitse acteur Frank Rafael Bosse. Tegenover Shownieuws liet hij dinsdag weten blij te zijn met zijn studiegenoot Sabia. ,,Mensen als Sabia heb je graag om je heen." De training duurde in totaal een week. Hierin leerde Sabia niet enkel de kneepjes van het acteervak, legt Frank Rafael Bosse uit. ,,Het moet Sabia ook helpen negatieve dingen uit het verleden achter haar te laten en positief de toekomst in te kijken."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ywood-carriere.dhtml


Acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:58:25 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161576991
In een week met cognitieve gedragstherapie de fijne kneepjes van het acteervak onder de knie krijgen. Ik kan niet wachten op de eerste acteerklus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:39 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161586237
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:58 schreef Copycat het volgende:
In een week met cognitieve gedragstherapie de fijne kneepjes van het acteervak onder de knie krijgen. Ik kan niet wachten op de eerste acteerklus!
En dat samen met een acteur waarvan de eerste pagina Google-hits geen wiki- of imdb-link geeft...

Sterker nog, ik denk dat Google dit topic binnen een paar uur als top 3 hit geeft omdat ik Frank Rafael Bosse hier nu noem :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161594323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia Boulahrouz doet er alles aan om niet uit de spotlights te verdwijnen. Sabia heeft acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller. Naast een leven als model ambieert Sabia nu ook een carrière in de filmindustrie. De plannen van Sabia om voet aan de grond te krijgen in Hollywood zijn geen half werk. De coach die ze heeft ingeschakeld kan teren op een behoorlijk cv. Bernard Hiller werkte eerder samen met gerenommeerde filmsterren als Al Pacino, Cameron Diaz en Leonardo DiCaprio. De lessen volgde Sabia samen met de Duitse acteur Frank Rafael Bosse. Tegenover Shownieuws liet hij dinsdag weten blij te zijn met zijn studiegenoot Sabia. ,,Mensen als Sabia heb je graag om je heen." De training duurde in totaal een week. Hierin leerde Sabia niet enkel de kneepjes van het acteervak, legt Frank Rafael Bosse uit. ,,Het moet Sabia ook helpen negatieve dingen uit het verleden achter haar te laten en positief de toekomst in te kijken."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ywood-carriere.dhtml

Acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller.
[ afbeelding ]
Meteen naar Hollywood ook nog?

Nou, nou... (8>
pi_161594715
Wat een leuke en frisse meid is Estavana !!
  donderdag 21 april 2016 @ 08:37:11 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161595059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:

En dat samen met een acteur waarvan de eerste pagina Google-hits geen wiki- of imdb-link geeft...

Sterker nog, ik denk dat Google dit topic binnen een paar uur als top 3 hit geeft omdat ik Frank Rafael Bosse hier nu noem :+
Op IMDb is niets te vinden over deze begenadigde acteur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2016 @ 10:31:20 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161596656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')

[..]

Dat, maar nog lulliger is dat ze haar ex nog elke avond belt. :o

quote:
Over Lieder (die Estavana's billen het mooiste aan haar vond) vertelde de sportvrouw openhartig: ,,We bellen elke avond voor we gaan slapen, omdat we welterusten willen zeggen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161599831
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat, maar nog lulliger is dat ze haar ex nog elke avond belt. :o

[..]

Kan er niet een klein tikfoutje inzitten? "We belden" i.p.v. "We bellen".
pi_161600081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:00 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Kan er niet een klein tikfoutje inzitten? "We belden" i.p.v. "We bellen".
is een quote uit een interview van een paar jaar geleden
pi_161605770
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_161618499
Holy moly achtenzeventig topics over die drie. Whut :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161619415
quote:
Wanneer je de Insta van Syl bekijkt, is ze ook echt een karikatuur van zichzelf geworden.
Zij weet haar oppervlakkigheid echt zo goed te verkopen. Er zit ook geen greintje humor in die 23kg.
Go hard or go home
pi_161620355
Ik vind Sabia zoveel interessanter dan Sylvie, volgens mij is ze knettergek en dat fascineert me.
De manier waarop ze altijd lacht naar de paparazzi rond haar huis, of iets enger zoals op de foto hieronder:



Types als Estavana, Christie of Sylvie zijn nauwelijks intrigerend te noemen, van die vluchtige types die Sabia volgens eigen zeggen niet serieus neemt. :D
pi_161751885
quote:
woensdag 27 april 2016, 10:14Dit is de nieuwe vriend van Sabia!© Instagram

Sabia is weer helemaal gelukkig in de liefde. Haar nieuwe vriend is een tien jaar jongere toneelspeler.

Hij luistert naar de naar de naam Frank Rafael Bosse en komt uit Keulen. In een interview met de Duitse OK! vertelt hij waar de twee elkaar hebben leren kennen. "Van half februari tot half maart was ik in Los Angeles, om daar toneel- en danslessen te volgen en deel te nemen aan een masterclass vanBernhard Hiller."

En laat die Bernhard Hiller nou net de man zijn van wie ook Sabia acteerlessen kreeg. De ex-voetbalvrouw hoopt namelijk door te breken in Hollywood.

Van hun samenzijn in Los Angeles heeft Frank een foto op Instagram geplaatst. Hij schreef daarbij de veelzeggende tekst: "Oh mijn god, wat een fantastische dag in Los Angeles, zo veel emoties."

Aan OK! laat hij dan ook niks aan duidelijkheid over als hij spreekt over zijn gevoel voor Sabia. "Sabia is een ongelofelijk lieve, openhartige en positieve vrouw. Ze is een zeer lieve vrouw. Een man kan zich gelukkig prijzen zo iemand in zijn leven te hebben."


Mijn gaydar gaat af en hij heeft de foto inmiddels weggehaald.
pi_161753770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Mijn gaydar gaat af en hij heeft de foto inmiddels weggehaald.
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 16:28:13 #17
184769 crew  Deisyy
pi_161754852
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_161754909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
dat is niet Sabia, dacht ik?
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 16:33:06 #19
184769 crew  Deisyy
pi_161755026
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat is niet Sabia, dacht ik?
Ik twijfelde er ook aan, maar ik dacht ik zet hem toch neer, dan hoor ik het vanzelf van jullie ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_161756717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 15:26 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is het niet het vriendje van haar tienerdochter? :D Ik zou hem eerder 18 geven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 18:46:46 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161757847
Ik ook, maar dat is dan ook het enige dat ik hem geef.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 april 2016 @ 19:03:18 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_161758233
Zijn er ook BNers zoals ik die geen relatie willen ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161761571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:03 schreef tong80 het volgende:
Zijn er ook BNers zoals ik die geen relatie willen ?

:P
Ja. Ik!

Ontopic; waar kan ik die slippers van Syl in de OP kopen?
´
  zondag 1 mei 2016 @ 11:58:14 #24
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161842705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:49 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja. Ik!

Ontopic; waar kan ik die slippers van Syl in de OP kopen?
Dat zijn dubbel gevouwen pannenkoeken en dropveter...erg makkelijk zelf te maken.
  zondag 1 mei 2016 @ 22:16:15 #25
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_161859020
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zijn dubbel gevouwen pannenkoeken en dropveter...erg makkelijk zelf te maken.
:D

Ga morgen gelijk aan de slag.
´
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 15:34:35 #26
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161897765
Sylvie stopt met Hunkemöller
46 min geleden

Op de dag dat haar nieuwe badmode collectie bij Hunkemöller in de winkel ligt, maakt Sylvie Meis bekend te stoppen met het merk.

"Vaarwel. Het waren vijf mooie jaren die we samen hadden. Het was een moeilijke beslissing maar het was tijd om op eigen benen te staan met Meis Enterprise", schrijft Sylvie op Instagram.

Het lijkt er dus op dat Sylvie een eigen bedrijf heeft opgericht en daar is ze erg blij mee. "Ik kijk uit naar de spannende toekomst met nieuwe projecten en het creëren van een eigen merk."

Maar La Meis koestert warme herinneringen aan de samenwerking. "Bedankt voor alle liefde, de fantastische Sylvie-collecties die we gemaakt hebben en het plezier dat we daarbij hadden."

Bron:telgraaf
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_161897870
Meis Enterprise

Daar kan ook niet langer dan -2 seconden over nagedacht zijn :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:40:50 #28
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161901596
sylvie vertelt zo in rtl boulevard wat ze van estavana vindt
pi_161902495
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Meis Enterprise

Daar kan ook niet langer dan -2 seconden over nagedacht zijn :')
Spreek uit: Máaais Enterpraaais.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:18:32 #30
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161902558
Sylvie is nu te zien bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:21:37 #31
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161902638
Haar fakeness straalt er echt vanaf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161902659
Ik kan alleen niet tegen dat stemmetje. Dat lijkt op de stem van Angela Schijf. *ril*


Verder blijft ze lekker bezig. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161903159
En? Wat vond ze ervan?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:20:12 #34
207727 Smallish
Kleintje!
pi_161906292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
En? Wat vond ze ervan?
Ja, dat! :D >:)
Is dat zo?
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:55:00 #35
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161929890
'Sabia is kandidaat in dansshow Dance, Dance, Dance.'
En Sylvie Meis is in gesprek om de presentatie van de Duitse versie van Dance Dance Dance op zich te nemen.
Dance, Dance, Dance is een programma van Talpa. In de show, die in Nederland al toe is aan een tweede seizoen, dansen sterren met een zelfgekozen danspartner op hoogstaand niveau de originele choreografie van diverse videoclips.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-dansshow-van-sylvie
pi_161931279
Sab en Syl samen..topshow! *O*
´
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 mei 2016 @ 22:17:37 #37
22592 crew  Ole
pi_161932968
Het is toch al ontkend dat Syl dat gaat presenteren?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 mei 2016 @ 22:22:56 #38
22592 crew  Ole
pi_161933186
[Sylvie Meis timmert verder aan haar carrière, maar in de liefde wil het nog niet lukken. Integenstelling tot haar ex-man Rafael van der Vaart...

Eerder vandaag maakte Sylvie bekend dat ze niet langer het gezicht is van lingeriemerk Hunkemöller. "Ik ben zo ontzettend trots op deze periode waarin ik werkelijk alles gegeven heb. En nu is het weer tijd om andere dingen te doen", vertelde ze daarover aan RTL Boulevard.

Sylvie poseerde vijf jaar lang in allerlei niemendalletjes voor het merk.

Dance Dance Dance
In Duitsland werd al druk gespeculeerd dat de alleskunner de Duitse versie van Dance Dance Dance zou presenteren, maar daar is volgens Syl niets van waar. “Ik ga Dance Dance Dance niet presenteren, maar het zou wel een stunt zijn.”


Meer op rtlboulevard.nl: 'Sabia kandidaat in dansshow van Sylvie'

RTL Boulevard
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_161933405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef Ole het volgende:
Het is toch al ontkend dat Syl dat gaat presenteren?
Sab presentatie en Syl dansen ;)
Dat zijn nog eens kijkcijfers! ~O>
´
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 mei 2016 @ 22:32:14 #40
22592 crew  Ole
pi_161933560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Sab presentatie en Syl dansen ;)
Dat zijn nog eens kijkcijfers! ~O>
zou wel een stunt zijn

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:54:33 #41
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161975488

Sabia en Leonard doen beiden mee aan het Duitse Dance, Dance, Dance en werden door tijdschrift Closer samen gezien op weg naar de repetities."Toen Leonard en Sabia aankwamen en bij de dansstudio de auto parkeerden, stapte hij uit, liep om de auto heen en hield voor haar het portier open", aldus een ooggetuige. Sabia en Leonard kennen elkaar al langer; ze waren onlangs samen te zien in het Duitse kookprogramma Grill Den Henssler.
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_vrijgezel___.html
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2016 @ 07:07:02 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161981123
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
"Toen Leonard en Sabia aankwamen en bij de dansstudio de auto parkeerden, stapte hij uit, liep om de auto heen en hield voor haar het portier open"
Echt on-ge-loof-lijk! We hebben veel meegemaakt in deze reeks, maar zoiets had ik nou nooit verwacht! :o :o :o
Een deur openhouden, kom op, waar ben je dan mee bezig! :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 mei 2016 @ 11:45:35 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_161983743
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Echt on-ge-loof-lijk! We hebben veel meegemaakt in deze reeks, maar zoiets had ik nou nooit verwacht! :o :o :o
Een deur openhouden, kom op, waar ben je dan mee bezig! :{
:D

Die hebben gruwelijke sex gehad _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:51:40 #44
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161983827
Sabia ziet er goed uit.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:48:55 #45
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161984870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D

Die hebben gruwelijke sex gehad _O_

:P
Het portier openhouden. Het nieuwe 'filmpje kijken' of 'brommers kieken' :P

Nu ik het zo typ, 'het portier openhouden' kan ook op lichaamsdelen slaan... :@
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162090236
quote:
Verliest Rafael nu ook Estavana Polman?

Weekblad Privé is aan het rekenen geslagen en komt tot de 'schokkende conclusie' dat het Rafael van der Vaart (33) op financieel gebied een beetje tegenzit. Zijn huidige inkomen bij de Spaanse club Betis Sevilla zou veel lager zijn gehoopt omdat hij allerlei lucratieve wedstrijdpremies misloopt. Reden: de technische staf ziet hem liever op de bank zitten dan rennend over een grasmat. Raf zou is euronood zitten wegens de torenhoge alimentatie die hij aan zijn ex-vrouw Sylvie Meis en hun zoontje Damián (9) betaalt. En de afgelopen maanden betaalde hij kennelijk bijna 100.000 euro aan de woonlasten van zijn in Hamburg residerende ex Sabia Boulahrouz. Van der Vaart zou volgens het blad naarstig op zoek zijn naar voetbalclubs in bijvoorbeeld Amerika, China en Mexico die bereid zijn hem een riant salaris te geven. En en passent wordt opgemerkt dat die hang naar broodnodig geld wel eens een bommetje zou kunnen leggen onder zijn prille relatie met handbalster Estavana Polman (23). Waarom? ,,Estavana speelt nog zeker een jaar in Denemarken en als Rafael ver weg gaat spelen zien ze elkaar bijna niet meer.''
pi_162090309
Hoe torenhoog is die alimentatie van ons Meissie?
Go hard or go home
pi_162090467
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:41 schreef Noek het volgende:
Hoe torenhoog is die alimentatie van ons Meissie?
klopt volgens mij sowieso niet
die alimentatie heeft hij destijds in een keer 'afgekocht', geloof zo'n 5 miljoen..of was t 10?
pi_162090617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zo, die is goed ingeluisd door al zijn exen. Wat een sukkel :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162090644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo, die is goed ingeluisd door al zijn exen. Wat een sukkel :')
ingeluisd? alsof hij niet zelf kan nadenken ofzo
:')
pi_162090689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ingeluisd? alsof hij niet zelf kan nadenken ofzo
:')
Blijkbaar niet. Sylvia lacht zich iedere maand rot _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162090726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Sylvia lacht zich iedere maand rot _O-
sylvie
maar dat is t nou juist, ze krijgt geen maandelijkse storting
ze heeft alles in één keer gehad
pi_162090758
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

sylvie
maar dat is t nou juist, ze krijgt geen maandelijkse storting
ze heeft alles in één keer gehad
Maar Sylvie had/heeft toch zelf miljoenen op de bank?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162090786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar Sylvie had/heeft toch zelf miljoenen op de bank?
klopt
en die miljoenen van raf waren een mooie aanvulling
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:03:19 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162090798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ingeluisd? alsof hij niet zelf kan nadenken ofzo
:')
Hij was op huwelijkse voorwaarden met Sylvie getrouwd, dus waar zij qua alimentatie recht op zou hebben lag op voorhand al vast, dan hebben ze samen een kind, en voor een kind moet je gewoon kinderalimentatie betalen, daar is weinig spannends aan.

Die villa in Hamburg zal ook wel afgelopen zijn als de afgesproken huurtermijn voorbij is, en ik verwacht dat hij garant stond voor de huur, dus dat is ook niet iets waarvan hij niet wist of begreep hoe het zat, daarbij wist hij prima dat Sabia die huur nooit zou kunnen ophoesten.
Ergo: ook als Sabia er niet was blijven wonen had hij waarschijnlijk nog steeds de huur moeten blijven betalen, dus dan snap ik wel dat je het op deze manier doet, iemand per direct met haar kinderen op straat zetten omdat jij geen zin meer in de verkering hebt is ook een beetje overdreven, zeker als je er zelf niet meer blijft wonen.

Al met al denk ik dat het wel meevalt met de armoe van Raf, hij mag dan wel niet veel meer verdienen, maar dat doen voetballers van zijn leeftijd wel vaker niet, hij zal prima rond kunnen komen van de rente (of inkomsten) uit zijn vermogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162090815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij was op huwelijkse voorwaarden met Sylvie getrouwd, dus waar zij qua alimentatie recht op zou hebben lag op voorhand al vast, dan hebben ze samen een kind, en voor een kind moet je gewoon kinderalimentatie betalen, daar is weinig spannends aan.

Die villa in Hamburg zal ook wel afgelopen zijn als de afgesproken huurtermijn voorbij is, en ik verwacht dat hij garant stond voor de huur, dus dat is ook niet iets waarvan hij niet wist of begreep hoe het zat, daarbij wist hij prima dat Sabia die huur nooit zou kunnen ophoesten.
Ergo: ook als Sabia er niet was blijven wonen had hij waarschijnlijk nog steeds de huur moeten blijven betalen, dus dan snap ik wel dat je het op deze manier doet, iemand per direct met haar kinderen op straat zetten omdat jij geen zin meer in de verkering hebt is ook een beetje overdreven, zeker als je er zelf niet meer blijft wonen.

Al met al denk ik dat het wel meevalt met de armoe van Raf, hij mag dan wel niet veel meer verdienen, maar dat doen voetballers van zijn leeftijd wel vaker niet, hij zal prima rond kunnen komen van de rente (of inkomsten) uit zijn vermogen.
dat bedoel ik, die huwelijkse voorwaarden heeft hij zelf getekend
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2016 @ 15:04:51 #57
70532 loveli
N
pi_162090828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat bedoel ik, die huwelijkse voorwaarden heeft hij zelf getekend
Met een kruisje op de stippellijn.
crap in = crap out
pi_162090852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Met een kruisje op de stippellijn.
ach ja, is voldoende toch
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:24:20 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162091303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Met een kruisje op de stippellijn.
Als hij zo dom was dan was hij in gemeenschap van goederen getrouwd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2016 @ 15:39:01 #60
70532 loveli
N
pi_162091725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij zo dom was dan was hij in gemeenschap van goederen getrouwd.
Het zal me niet verbazen wanneer Syl op de lange termijn meer binnenharkt dan Raff.
crap in = crap out
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:46:11 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162091896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Het zal me niet verbazen wanneer Syl op de lange termijn meer binnenharkt dan Raff.
Mij ook niet, maar dan kan hij een herziening van de kinderalimentatie aanvragen, en als hij dan helemaal niet meer voetbalt kan hij natuurlijk ook gewoon gaan wonen waar Damian woont, en een groot deel van de zorg voor zijn kind op zich gaan nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 mei 2016 @ 10:53:27 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_162346625
Leek het even stil te zijn in het liefdesleven van Sabia Engizek, maar dat is van korte duur. De ex van Rafael van der Vaart weet de aandacht weer op zich te vestigen door een nieuwe affaire, met een man die geen onbekende is...



Hand in hand, en zelfs zoenend, is SABIA nu al een paar keer gespot met de 31-jarige LEONARD FREIER. Die kreeg nationale bekendheid door het programma The Bachelor, dat in Duitsland nog steeds loopt, en waarin 22 vrouwen naar zijn hand dongen. De goed uitziende sportinstructeur bleek aan het einde van het liedje echter alleen staan en liet zijn oog vallen op Sabia!

Leek het er eerst nog op dat zij elkaar steeds opzochten vanwege hun deelname aan het RTL-programma ‘Dance, Dance, Dance’, later dit jaar, inmiddels is wel duidelijk dat er meer aan de hand is en dat Sabia bijna een jaar na de breuk met RAFAEL is gevallen voor haar Berlijner.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ieuwe_liefde___.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 mei 2016 @ 12:01:51 #63
163650 Greys
pi_162348672
Ik zou d'r even snel een knoop in laten leggen als ik die kerel was, om vaag babygeneuzel en geclaim te voorkomen :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:16:14 #64
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162350962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r even snel een knoop in laten leggen als ik die kerel was, om vaag babygeneuzel en geclaim te voorkomen :X
Dit.
With love :*
pi_162414727
quote:
die foto's :')

zo spontaan :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162414957
ik krijg meer het idee dat het een gearrangeerde relatie is dan 2 verliefde mensen..

maarja :P weet niet gewoon zo'n gevoel
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162430452
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:19 schreef LLgetikt het volgende:
ik krijg meer het idee dat het een gearrangeerde relatie is dan 2 verliefde mensen..

maarja :P weet niet gewoon zo'n gevoel
Wat in ieder geval nogal gemaakt overkomt, is meteen dat kleffe gedoe met beider families. Meteen bij elkaars wedstrijden kijken enzo; Lolita wilde gewoon een statement maken naar de Christies en Sabia's van de wereld.

Ze lijkt ook haar best te doe om lekker gek, maar toch zo normaal over te komen.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:53:02 #69
40566 Ericr
Livewrong
pi_162430561
Dat zoenen (als dat het is) in het openbaar ook :')
  maandag 23 mei 2016 @ 11:55:30 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162430616
Ze hebben op de zoenfoto dezelfde kleren aan als op de winkelkarfoto, als de paparazzi werkelijk de hele dag om ze heen zouden hangen dan was het geen enkel probleem geweest om foto's van verschillende dagen te plaatsen, dus het zal allemaal wel weer in scene gezet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 11:59:28 #71
163650 Greys
pi_162430723
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben op de zoenfoto dezelfde kleren aan als op de winkelkarfoto, als de paparazzi werkelijk de hele dag om ze heen zouden hangen dan was het geen enkel probleem geweest om foto's van verschillende dagen te plaatsen, dus het zal allemaal wel weer in scene gezet zijn.
Die zogenaamd 'betrapte' foto's met dat geklefbek op het strand waren ook zo fake als wat. Die tig zoenfoto's en waar hij met zijn hand in haar broekje lag :') Zogenaamd van veraf geschoten, maar knetterduidelijk van dichtbij genomen en je kon merken dat ze gewoon wisten (zelf hadden geregeld) dat er een fotograaf was.

Sneu gedoe :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2016 @ 12:20:33 #72
43556 miss_dynastie
pi_162431264
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

die foto's :')

zo spontaan :')
Dat moet Rafael dan wel weer heel erg doen denken aan Sylvie :7
pi_162431830
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben op de zoenfoto dezelfde kleren aan als op de winkelkarfoto, als de paparazzi werkelijk de hele dag om ze heen zouden hangen dan was het geen enkel probleem geweest om foto's van verschillende dagen te plaatsen, dus het zal allemaal wel weer in scene gezet zijn.
Ik weet niet of het in scene is gezet, lijkt meer op wat je ook bij het koninklijk huis ziet: Ok, we werken nu ff mee aan een paar foto's dan heb je wat je wil en laat ons dan de rest van de vakantie/trip/etc met rust.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 12:42:33 #74
163650 Greys
pi_162431847
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef roninho het volgende:

[..]

Ik weet niet of het in scene is gezet, lijkt meer op wat je ook bij het koninklijk huis ziet: Ok, we werken nu ff mee aan een paar foto's dan heb je wat je wil en laat ons dan de rest van de vakantie/trip/etc met rust.
Als je meewerkt aan foto's is het nogal stupide om dan te doen alsof ze 'stiekem' zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162432016
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat moet Rafael dan wel weer heel erg doen denken aan Sylvie :7
Het wachten is op een steigerfoto met Estevaantje.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2016 @ 13:15:37 #76
43556 miss_dynastie
pi_162432919
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het wachten is op een steigerfoto met Estevaantje.
Is het eigenlijk Estevaantje of Estebaantje? Vroeg het me ineens af 8-)
pi_162434116
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:19 schreef LLgetikt het volgende:
ik krijg meer het idee dat het een gearrangeerde relatie is dan 2 verliefde mensen..

Ik vind ze zo enorm goed bij elkaar passen, allebei niveautje niks. Of beter gezegd smaakloos.
Ik weet alleen niet of die blonde al haar wilde haren kwijt is en zich kan binden voor tot in den eeuwigheid met Raf?
Al vind ik haar wel zo'n grietje dat op haar 16e bij elke kermis en kroeg het halve durp aflebberde, dus wie weet heeft ze al genoeg gegeten en gedronken 8-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162435544
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind ze zo enorm goed bij elkaar passen, allebei niveautje niks. Of beter gezegd smaakloos.
Ik weet alleen niet of die blonde al haar wilde haren kwijt is en zich kan binden voor tot in den eeuwigheid met Raf?
Al vind ik haar wel zo'n grietje dat op haar 16e bij elke kermis en kroeg het halve durp aflebberde, dus wie weet heeft ze al genoeg gegeten en gedronken 8-)
Ik vind haar niet echt een vrouw vrouw. maar meer een.. ja zo anders dan type sylvie en christie. Volgens mij kan hij niet alleen zijn, en zal er altijd een vrouw in zijn relatie moeten zijn.

Estavana is meer het mannetje, raf zorgt voor de gevoelige noot in de relatie (maarja dat is gissen :P)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162435573
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat in ieder geval nogal gemaakt overkomt, is meteen dat kleffe gedoe met beider families. Meteen bij elkaars wedstrijden kijken enzo; Lolita wilde gewoon een statement maken naar de Christies en Sabia's van de wereld.

Ze lijkt ook haar best te doe om lekker gek, maar toch zo normaal over te komen.
Ik snap de hele bedoeling niet en het komt niet spontaan over, alles behalve zelfs :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162435593
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat moet Rafael dan wel weer heel erg doen denken aan Sylvie :7
ja waar hij zelf dus een groot aandeel in heeft blijkt nu wel
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162446559
Estavana begint al aardig Syl/Sab/Christine trekjes te krijgen met haar gekir naast een winkelwagentje. Ze geniet er net zo hard van als dat ze wil beweren van niet.
´
pi_162446628
Dat nieuwe projectje van Sabia is trouwens wel een lekker hapje hoor. Ze gaat vooruit qua smaak.
pi_162446688
Trouwens, ik moet heel erg wennen aan Estavana.

Maar dan zag ik gisteren weer Damjan samen met haar alsof het zijn moeder is..wel iets vrolijker en niet zo gemaakt, maar toch.
Hoe kan zo'n jochie toch steeds weer aangeklampt zitten aan een nieuwe lover van pa of ma? die hij amper kent.?
´
pi_162448008
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Trouwens, ik moet heel erg wennen aan Estavana.

Maar dan zag ik gisteren weer Damjan samen met haar alsof het zijn moeder is..wel iets vrolijker en niet zo gemaakt, maar toch.
Hoe kan zo'n jochie toch steeds weer aangeklampt zitten aan een nieuwe lover van pa of ma? die hij amper kent.?
Oh daar gaan we weer :') Het valt vast wel mee. Dit is de tweede partner van zijn vader die hij ontmoet volgens mij. En Sabia kende hij al een tijdje.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 23-05-2016 22:37:36 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 00:29:57 #85
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_162479787


Sabia Boulahrouz is al meerdere malen gezien met de charmante Leonard Freier.
„Hij is absoluut niet mijn type”, vertelt Sabia aan het Duitse blad Bunte.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op__relatie___.html
pi_162479924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]

Sabia Boulahrouz is al meerdere malen gezien met de charmante Leonard Freier.
„Hij is absoluut niet mijn type”, vertelt Sabia aan het Duitse blad Bunte.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op__relatie___.html
Dit is precies wat zij wil :) In de schijnwerpers blijven.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Trouwste user 2022 woensdag 25 mei 2016 @ 05:56:14 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_162480973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 00:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dit is precies wat zij wil :) In de schijnwerpers blijven.
^O^

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162499132
Sylvie gaat een cosmeticalijn beginnen voor kankerpatienten :') en nee, dat heb ik niet van de Speld.
pi_162500137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sylvie gaat een cosmeticalijn beginnen voor kankerpatienten :') en nee, dat heb ik niet van de Speld.
:o
Maar evengoed wel een 'grapje', toch?
´
pi_162500704
Sylvie Meis geeft kijkje in giga huis
4 uur geleden Redactie Privé

VIDEO - Sylvie Meis is door alle media-aandacht nogal op haar privacy gesteld, maar voor eenmaal gaf ze een kijkje achter de schermen in haar gigantische penthouse in Duitsland.

Het is voor het eerst dat Sylvie Meis meer bloot geeft dan alleen haar eigen lijf. Voor Zoomin.TV Duitsland opent ze bij uitzondering de deuren van de enorme woning in Hamburg, waar ze met zoontje Dámian woont.

Het lingeriemodel onthulde wat haar favoriete plek is om de vele 'selfies' voor Instagram te schieten in het huis. In de fitnessruimte zien waar ze zorgt dat ze in vorm blijft, aangezien ze geregeld in pikante outfitjes te zien is. "Ik vind het belangrijk dat men weet dat ik ook hard moet werken voor mijn lijf", vertelt de tv-presentatrice in vloeiend Duits.

Ook geeft ze een kijkje achter de schermen hoe haar drukke dagen eruit zien, vol afspraken voor de zakenvrouw. "Mijn moeder heeft altijd gezegd, zorg ervoor dat je onafhankelijk bent van welke man dan ook zodat dat je het leven kunt leven dat jij wilt", verklaart Meis.

Naast televisieprogramma's en haar lingerielijn, zet ze zich in voor vrouwen die strijden tegen kanker. Ze is bezig met een cosmeticalijn voor de kankerpatiënten. "Om je tijdens een theraprie goed te voelen, heeft ook een beetje te maken met hoe je eruit ziet", bekent ze. In 2009 kampte Sylvie zelf met borstkanker.

'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162500975
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:o
Maar evengoed wel een 'grapje', toch?
Nee.
pi_162501051
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee.
Pfffffffffffffffffff
´
pi_162501200
Wat is er mis met bestaande cosmetica, kan dat niet met de chemo? :@
pi_162501378
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef computergirl het volgende:
Wat is er mis met bestaande cosmetica, kan dat niet met de chemo? :@
Tuurlijk wel! Maarja, het verkoopt goed; een jonge succesvolle vrouw die kanker heeft 'overwonnen'. Ooit.
Kun je tot in den treuren blijven uitmelken :Y)
´
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 mei 2016 @ 10:49:53 #95
163650 Greys
pi_162510391
Misschien komt ze wel met leuke hoofddoeken/mutsjes voor patiënten, dat soort dingen, en daar is héél erg behoefte aan. Lees maar eens alleen al in LIF in patiëntentopic. Ze willen er (terecht) graag leuk en vrouwelijk uit blijven zien.
Mocht het een 'hier is een extra kek lipglossje voor kankerpatiënten'-lijn van Syl worden ben ik de eerste die hier alsnog verontwaardig zal briesen, maar ik wacht even af wat ze precies van plan is. Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt namelijk, sterker nog, dat het iets is waar echt vraag naar is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 26-05-2016 14:01:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162514846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sylvie gaat een cosmeticalijn beginnen voor kankerpatienten :') en nee, dat heb ik niet van de Speld.
Ik denk dat je het niet goed hebt begrepen.
Het gaat erom dat deze mn vrouwelijke patiënten zich tijdens behandelingen toch mooi en vrouwelijk blijven voelen. Dat vind ik een prachtig doel en helpt zeker bij zo'n proces denk ik.
^O^
Mooie pruiken, wimpers tips noem maar op.
The secret of getting ahead is getting started
pi_162515046
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sylvie gaat een cosmeticalijn beginnen voor kankerpatienten :') en nee, dat heb ik niet van de Speld.
Alleen maar fijn als daar ook nog eens behoefte aan is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162529197
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet goed hebt begrepen.
Het gaat erom dat deze mn vrouwelijke patiënten zich tijdens behandelingen toch mooi en vrouwelijk blijven voelen. Dat vind ik een prachtig doel en helpt zeker bij zo'n proces denk ik.
^O^
Mooie pruiken, wimpers tips noem maar op.
Wat leuk als dat zo gaat zijn!
pi_162588558
In het filmpje kun je wel heel duidelijk de extensions van haar eigen haar onderscheiden, haar eigen haar loopt tot ongeveer net boven haar kin.
(nee, geen waarde oordeel, gewoon dat ik even benieuwd was naar hoe lang haar eigen haar nu inmiddels is, hier dus goed te zien)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:00:52 #100
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162631296
sabia deze zomer in ranking the stars!

*O* *O* *O*

http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=5585
  maandag 30 mei 2016 @ 22:01:56 #101
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162631335
en syl en es spelen bespelen samen de pers

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
  maandag 30 mei 2016 @ 22:03:43 #102
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162631409
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
sabia deze zomer in ranking the stars!

*O* *O* *O*

http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=5585
*O* *O* *O* *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 30 mei 2016 @ 22:05:24 #103
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162631471
Estavana en Sylvie knuffelend gespot in Hamburg
BEWAAR ARTIKEL
REAGEER
Suzanne Borgdorff
30-5-16 - 20:57
Sylvie en Estavana lijken het goed met elkaar te kunnen vinden. © ANP - fotomontage.
Sylvie Meis (38) en Estavana Polman (23), de ex-vrouw en nieuwe vriendin van voetballer Rafael van der Vaart, hebben elkaar ontmoet in het Duitse Hamburg. Op foto's van de rendez-vous is te zien hoe de twee elkaar lachend begroeten en omhelzen, met Rafael achter hen. ,,Het leek alsof ze elkaar al jaren kennen'', concluderen Duitse media.
Het was Damián, de 10-jarige zoon van Sylvie en Rafael, die ervoor zorgde dat de vrouwen elkaar moesten treffen in Duitsland. ,,Hij wilde graag zijn vader zien en die was in Hamburg met Estavana'', aldus een Duitse journalist tegen Shownieuws, die foto's van de ontmoeting heeft vrijgegeven. Omdat Sylvie thuis was, was een afspraak maken niet moeilijk.

Rafael gaf Sylvie, van wie hij in 2013 scheidde, een knuffel en een zoen op de wang. Daarna was het de beurt aan tophandbalster Estavana, die nu een aantal maanden met 'Raf' datet, om La Meis hartelijk te begroeten. ,,Ze hadden het echt naar hun zin samen'', gaat de journalist verder.

Sylvie liet eerder weten dat ze heel blij is dat haar ex-man weer gelukkig is in de liefde. Zijn relatie met Sabia Boulahrouz, de voormalige hartsvriendin van Sylvie, liep in de zomer van vorig jaar op de klippen. Sabia was toen zwanger. In december werd hun kindje stilgeboren.

Die gefotoshopte foto erbij ook _O-


http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)pot-in-Hamburg.dhtml
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 30 mei 2016 @ 22:18:39 #104
123170 alors
zlata1234
pi_162632016
Heeft Syl hun relatie gearrangeerd soms?

Wat overdreven weer 'Kijk mij eens blij zijn voor mijn ex'

Wat een poppenkast :')
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 mei 2016 @ 22:49:10 #105
163650 Greys
pi_162633063
Ja want goed en fatsoenlijk om kunnen gaan met de moeder van het kind van je vriend (de ex-vrouw waar hij zelf ook nog een prima relatie mee heeft) is natuurlijk altijd nep en komt nooit vaker voor in het echte leven. Was veel beter geweest natuurlijk als beide vrouwen voor Damian elkaar in de haren waren gevlogen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 mei 2016 @ 23:04:12 #106
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162633512
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef Greys het volgende:
Ja want goed en fatsoenlijk om kunnen gaan met de moeder van het kind van je vriend (de ex-vrouw waar hij zelf ook nog een prima relatie mee heeft) is natuurlijk altijd nep en komt nooit vaker voor in het echte leven. Was veel beter geweest natuurlijk als beide vrouwen voor Damian elkaar in de haren waren gevlogen. :Y
ik denk dat t neppe meer zit in t feit dat deze kennismaking per se op straat voor t oog van de papperazzi moest plaatsvinden
  maandag 30 mei 2016 @ 23:05:07 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162633541
Waar zijn die foto's dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 mei 2016 @ 23:08:47 #108
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162633660
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:05 schreef Leandra het volgende:
Waar zijn die foto's dan?
http://www.show.nl/showfl(...)-hartelijke-knuffel/
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2016 @ 23:46:00 #109
368283 ato
pi_162634699
quote:
Is wel leuk voor Damian..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 11:05:12 #110
163650 Greys
pi_162639639
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik denk dat t neppe meer zit in t feit dat deze kennismaking per se op straat voor t oog van de papperazzi moest plaatsvinden
Ik vind het juist wel verstandig van hen allemaal om niet actief te verbergen dat daar geen haat en nijd is. Ook wel eens leuk voor Damian, positieve berichten.

EDIT: ah, gezien. Het ziet er niet echt geposeerd uit eerlijk gezegd, meer als een fotograaf die van veraf heeft vastgelegd hoe er mensen uit een auto stappen en die elkaar begroeten met een stuk dak van de auto en arm van een ander op de foto. Ziet er spontaan uit. Ik zou dus het eerder nep vinden als ze speciaal voor zo'n hartelijke begroeting eerst naar binnen hollen. Beetje omgekeerde wereld wordt het zo ;)



[ Bericht 20% gewijzigd door Greys op 31-05-2016 16:42:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162639784
Fijn voor Damian (na al het gedoe tussen Sylvie en Sabia).

Prima foto's, zeker als je het op film ziet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 12:11:24 #112
163650 Greys
pi_162641128
Syl en Estevana zijn in elk geval met deze beelden een stuk meer classy dan Sabia.

Mijn god wat een treurig wicht is dat zeg. Die Boulah en Raf namen op het shirt van haar zogenaamde nieuwe vriendje. :') Die hashtag met zweetvoetenSylvie. :') :')

quote:
Allebei trekken ze een lollige duckface, maar het venijn zit hem vooral in de hashtags die de tv-kok gebruikt; #teamsabia #sylviestinkfussmeis, oftewel sylvie - stinkvoeten - meis.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_naar_Sylvie__.html



[ Bericht 12% gewijzigd door Greys op 31-05-2016 12:47:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:13:23 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162641157
Paupers gonna pauper.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:34:48 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162641554
Heel treurig..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_162641929
Ik weet niet wat ik treuriger vind; Sabia die er nu nog mee bezig is of hij die zich ervoor leent.
Dit gaat haar weer zo tegenwerken. Zo'n gozer die haar niet terecht wijst maar meedoet aan die kinderachtige ongein, zou dat ook bij haar kunnen doen over een tijdje. Zie Touriya. Eerst viel ze publiekelijk Sabia aan en was ze team Sylvie, toen ging die vriendschap over en zocht ze toenadering tot Sabia. Basisschoolniveau en daarmee beledig ik basisscholieren.

Ik zou als ik Rafael was eens goed nadenken over zijn coulance met betrekking tot het huis. Ze zei laatst dat ze er eind juni uit moet en nog niet op zoek iets naar iets nieuws :')

En ondertussen is de rest one happy family; die kunnen groepsgewijs nu anti-Sabiashirts aanschaffen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 13:10:10 #116
163650 Greys
pi_162642429
Ik denk daarom serieus dat Sylvie d'r omhelzing van Estevana welgemeend is, die is al lang blij dat haar ex en haar kind niet meer met die gestoorde Sabia-freakshow omgaan. Elke vrouw daarna is een godsgeschenk vergeleken daarmee, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162643004
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef Greys het volgende:
Syl en Estevana zijn in elk geval met deze beelden een stuk meer classy dan Sabia.

Mijn god wat een treurig wicht is dat zeg. Die Boulah en Raf namen op het shirt van haar zogenaamde nieuwe vriendje. :') Die hashtag met zweetvoetenSylvie. :') :')

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_naar_Sylvie__.html

[ afbeelding ]
Dat zo'n jongen zoiets doet. 8)7 Maar als je al een freak als partner wil, dat zegt ook genoeg.

Ik hoop dat Sylvie en Raf allebei lekker verder gaan, zonder er enige aandacht aan te schenken.

Heeft Sylvie recent nog iets over Sabia laten weten? Of is dit een trap na, van die freak Sabia, ze heeft zeker gewacht tot ze eindelijk met iemand samen een oorlog kon starten :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 13:43:08 #118
163650 Greys
pi_162643165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Sylvie recent nog iets over Sabia laten weten? Of is dit een trap na, van die freak Sabia, ze heeft zeker gewacht tot ze eindelijk met iemand samen een oorlog kon starten :')
Volgens mij heeft Sylvie überhaupt al die tijd verdomd weinig (of niets?) over Sabia gezegd in het openbaar, in de media of op haar eigen Instagram e.d.? Of wel en heb ik dat allemaal gemist? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:43:15 #119
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162643169
Wat een kleuters!

Ben benieuwd hoe Brard zich gaat gedragen in Ranking the Stars met Sab naast zich.
Ik gok op huichelarij en aanstellerig lachen. :r
´
pi_162643517
Hè verdorie, Sab heeft me geblokkeerd op Instagram :')
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:19:07 #121
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162643974
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Sylvie überhaupt al die tijd verdomd weinig (of niets?) over Sabia gezegd in het openbaar, in de media of op haar eigen Instagram e.d.? Of wel en heb ik dat allemaal gemist? :P
Die heeft wel de bewuste oud en nieuw foto nagemaakt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_162644002
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef Greys het volgende:
Syl en Estevana zijn in elk geval met deze beelden een stuk meer classy dan Sabia.

Mijn god wat een treurig wicht is dat zeg. Die Boulah en Raf namen op het shirt van haar zogenaamde nieuwe vriendje. :') Die hashtag met zweetvoetenSylvie. :') :')

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_naar_Sylvie__.html

[ afbeelding ]
Dat je je als man daarvoor laat lenen 8)7
pi_162644281
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die heeft wel de bewuste oud en nieuw foto nagemaakt.
En dat was dan het laatste toch?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 14:43:28 #124
163650 Greys
pi_162644431
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die heeft wel de bewuste oud en nieuw foto nagemaakt.
Kinderachtig of niet, daar stond niet #fuckSaab bij. Helemaal geen namen bij genoemd.

Toch iets anders dan #stinkvoetenSylvie en dit soort fratsen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 14:48:40 #125
43556 miss_dynastie
pi_162644534
Sylvie haalt er veel voldoening uit dat haar ex een vijftien jaar jongere vriendin heeft, die ze op alle uiterlijke punten verslaat, dus die heeft dat niet meer nodig :7
pi_162644551
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvie haalt er veel voldoening uit dat haar ex een vijftien jaar jongere vriendin heeft, die ze op alle uiterlijke punten verslaat, dus die heeft dat niet meer nodig :7
Whehehe.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162644584
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:20 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Dat je je als man daarvoor laat lenen 8)7
En de hele wereld kijkt ook mee. Daar krijg je toch ook dikke spijt van straks?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 15:02:14 #128
368283 ato
pi_162644821
Wat een vreselijk wijf ook die Sabia, ja ook haar zogenaamde nieuwe lover..
Life can be a bitch, so like it..
pi_162644939
Die duckface, die hashtags... oké. Maar dan dat voetbalshirt, serieus dat verzin je toch niet? :{

Khalid zal er ook wel het zijne van denken....
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:23:55 #130
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162645315
´
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:31:13 #131
207727 Smallish
Kleintje!
pi_162645497
Lekker gek! :')
Is dat zo?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 16:40:08 #132
163650 Greys
pi_162647303
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die duckface, die hashtags... oké. Maar dan dat voetbalshirt, serieus dat verzin je toch niet? :{

Khalid zal er ook wel het zijne van denken....
Volgens mij mag ze beide doorgestreepte mannen op dat shirt idd wel dankbaar zijn. Ipv dit treurige kinderachtige gedoe.

Begin steeds meer te geloven dat die hele zwangerschap nep was. Mens is zo gek als een deur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 mei 2016 @ 17:40:51 #133
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162648470
Sabia is zooooo triest.
With love :*
pi_162648542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sabia is zooooo triest.
Wat kan je je in een mens vergissen, ze leek me ooit lekker down to earth met bierkip. Erg kinderachtig. Maar voor hier wel weer leuk :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_162648757
Ik denken echt dat ze mentale issues heeft en snap ook wel dat de omgeving van Rafael zijn nieuwe vlam met open armen ontvangt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2016 @ 18:03:28 #136
163650 Greys
pi_162648871
Zag nu de rest van de foto's in dat 'filmpje' pas. Het ziet er tussen Raf en Sylvie ook oprecht lief uit samen, die hug tussen hen als hij en Estevana arriveren. En ook schattig hoe Damian Estevana in de armen springt. Ik hoop voor hen allemaal dat het zo blijft en ik geloof nu wel echt dat Sylvie het meende toen ze een tijdje terug zei dat ze blij was voor Raf en hij altijd haar familie zal blijven.

Als ik hen was zou ik die gestoorde Saab straal blijven negeren. Misschien kent Estevana nog een leuke normale kerel voor Syl.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162649885
Saab doet mee aan Ranking the Stars
  Trouwste user 2022 woensdag 1 juni 2016 @ 08:58:02 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_162661890
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Saab doet mee aan Ranking the Stars
Vanaf wanneer ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 1 juni 2016 @ 08:59:08 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_162661903
Het was een ontmoeting die er wel van móest komen, nu de relatie van RAFAEL VAN DER VAART en ESTAVANA POLMAN zulke serieuze vormen begint aan te nemen.



Van haar zoontje DAMIÁN had SYLVIE MEIS al zulke enthousiaste verhalen over Raf’s nieuwe liefde gehoord terwijl zij samen vakantie vierden, dat het er op Damiáns verjaardag van kwam; de kennismaking van Sylvie en Estavana die zoals de foto’s laten zien buitengewoon hartelijk verliep!

De grootste liefdessoap van de afgelopen jaren, met alle cliffhangers en plotwendingen door Nederland en Duitsland steeds op de voet gevolgd, begint aan een nieuw hoofdstuk.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162665712
Dat kind is al 10 jaar. Dan ga je toch niet meer bij mensen op schoot zitten? :')
pi_162665960
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 08:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vanaf wanneer ?

:P
Nog onbekend
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:54:08 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162666936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:12 schreef Zipportal het volgende:
Dat kind is al 10 jaar. Dan ga je toch niet meer bij mensen op schoot zitten? :')
Niet? Mijn dochter van 8,5 kruipt ook graag nog op schoot.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_162667119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvie haalt er veel voldoening uit dat haar ex een vijftien jaar jongere vriendin heeft, die ze op alle uiterlijke punten verslaat, dus die heeft dat niet meer nodig :7
Meen je dit echt, of denk jij dat Sylvie zo denkt.
Als ik die gefotoshopte Sylvie in de Keukenhof bij de Tulipa Estavana (zie post #103) zie, dan kies ik toch voor de naamgeefster van die tulp. Daar kun je langer tegen aankijken.
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2016 @ 13:03:00 #144
43556 miss_dynastie
pi_162667144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Meen je dit echt, of denk jij dat Sylvia zo denkt.
Als ik die gefotoshopte Sylvia in de Keukenhof bij de Tulipa Estavana (zie post #103) zie, dan kies ik toch voor de naamgeefster van die tulp. Daar kun je langer tegen aankijken.
Ik denk dat Sylvie zo denkt en ik ben geen man, maar ik zou toch eerder Sylvie dan Estebana in mijn bed welkom heten. Die laatste is wel heel erg mannelijk, qua gezicht. Een beetje Laurentien.
pi_162672286
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet? Mijn dochter van 8,5 kruipt ook graag nog op schoot.
Mijn dochter van 8,5 ook, maar mijn zoon van 10 niet. Knuffelen wil hij gelukkig nog wel, maar op schoot zitten doet hij nooit.
Don't you love her madly?
  Trouwste user 2022 woensdag 1 juni 2016 @ 17:55:30 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_162673077
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:12 schreef Zipportal het volgende:
Dat kind is al 10 jaar. Dan ga je toch niet meer bij mensen op schoot zitten? :')
WTF :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162673372
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet? Mijn dochter van 8,5 kruipt ook graag nog op schoot.
8,5 is toch ook geen 10. Dat scheelt al flink ;)

En ja weinig jongens van tien die dat doen, maar alleen maar leuk als hij dat doet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162676476
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En de hele wereld kijkt ook mee. Daar krijg je toch ook dikke spijt van straks?
Echt hè? Ik vermoed een dealtje voor de fame, hij blij, zij blij. Ik vond haar echt zo zielig ten tijde van de stilgeboorte, maar, jeetje, het is gewoon een naar mens.
pi_162688108
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:03 schreef Greys het volgende:
Zag nu de rest van de foto's in dat 'filmpje' pas. Het ziet er tussen Raf en Sylvie ook oprecht lief uit samen, die hug tussen hen als hij en Estevana arriveren. En ook schattig hoe Damian Estevana in de armen springt. Ik hoop voor hen allemaal dat het zo blijft en ik geloof nu wel echt dat Sylvie het meende toen ze een tijdje terug zei dat ze blij was voor Raf en hij altijd haar familie zal blijven.

Als ik hen was zou ik die gestoorde Saab straal blijven negeren. Misschien kent Estevana nog een leuke normale kerel voor Syl.
Zo koek en ei is het ook weer niet hoor:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-wil-geld-zien.dhtml
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:27:54 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162688141
Dat verhaal is toch al lang en breed ontkracht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juni 2016 @ 11:36:13 #151
163650 Greys
pi_162688286
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:27 schreef Copycat het volgende:
Dat verhaal is toch al lang en breed ontkracht?
Volgens mij ook ja.
Dat was gewoon uit de dikke duim van Evert of één van zijn collega's (ah in dit geval iemand van de Duitse "Grazia").
Volgens mij hebben zowel Raf als Sylvie daarna aangegeven dat er geen sprake van onenigheid was en is. Niet over geld en al helemaal niet over dat zij Damian zou willen 'opeisen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 17:44:50 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_162697101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvie zo denkt en ik ben geen man, maar ik zou toch eerder Sylvie dan Estebana in mijn bed welkom heten. Die laatste is wel heel erg mannelijk, qua gezicht. Een beetje Laurentien.
Eens. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 17:46:16 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_162697141
En mijn vrouw is 38 en zit ook nog steeds graag zo nu en dan bij mij op schoot. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_162702130
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja.
Dat was gewoon uit de dikke duim van Evert of één van zijn collega's (ah in dit geval iemand van de Duitse "Grazia").
Volgens mij hebben zowel Raf als Sylvie daarna aangegeven dat er geen sprake van onenigheid was en is. Niet over geld en al helemaal niet over dat zij Damian zou willen 'opeisen'.
Raf en Sylvie zullen vast niet aan de buiten wereld kenbaar maken als er wel onenigheid is daarover.
Waarom ging de deal van Raf met de VS niet door ?
En in shownieuws kwam MOMO en deze zou toch gaan vertellen hoe het in werkelijkheid zat ?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juni 2016 @ 21:20:31 #155
163650 Greys
pi_162702253
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:16 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Raf en Sylvie zullen vast niet aan de buiten wereld kenbaar maken als er wel onenigheid is daarover.
Precies. En dus was dat artikel nep.

quote:
Waarom ging de deal van Raf met de VS niet door ?
En in shownieuws kwam MOMO en deze zou toch gaan vertellen hoe het in werkelijkheid zat ?
En? Hoe zat het dan werkelijk volgens Momo? Uiteindelijk had ie verdomd weinig (geen) dirt en kwaad over Sylvie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162702673
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
En mijn vrouw is 38 en zit ook nog steeds graag zo nu en dan bij mij op schoot. :@
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juni 2016 @ 21:49:08 #157
163650 Greys
pi_162703098
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
En mijn vrouw is 38 en zit ook nog steeds graag zo nu en dan bij mij op schoot. :@
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162838092
quote:
Estavana kende Rafael van der Vaart 'matig'

Handbalster Estavana Polman kende Rafael van der Vaart nauwelijks voordat ze aan elkaar werden voorgesteld. "Er was meteen chemie tussen ons."

Dit vertelt de vriendin van Rafael in een interview met het Duitse blad Gala, waarin ze eveneens prijsgeeft hoe de twee elkaar hebben ontmoet. Een deel van het 'Liebes-interview' verscheen woensdag op de website van Gala.

''Rafael kende mij van de televisie. Hij heeft een bekende ingeschakeld die me heeft laten weten dat hij me graag wilde leren kennen'', zegt Estavana. Aanvankelijk wist ze nauwelijks met wie ze te maken had.

''Ja zijn naam kende ik wel, maar ik kreeg zijn gezicht niet voor ogen. Ik had hem ook nooit zien spelen. Ik ben 23 jaar oud en hij is 33. Tien jaar leeftijdsverschil, dat is best veel."

Estavana en Rafael ontmoetten elkaar voor het eerst op een evenement. "Eerst was het gewoon een flirt. Daaruit is meer ontstaan. Het is fantastisch met Rafael."

Volgens Gala vertelt Estavana ook over haar band met Rafaels zoon Damián en dat ze een huwelijk en kinderen met Rafael niet uitgesloten acht. Gala ligt vanaf donderdag in de kiosk.
pi_162838202
Rafael zat dus uit pure verveling omdat hij niet meer werd opgesteld, naar handbal op televisie te kijken.

"Ik had hem ook nog nooit zien spelen" _O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 12:31:27 #160
163650 Greys
pi_162838557
Dat hele 'ik wist niet wie hij was door het leeftijdsverschil' geneuzel gelooft natuurlijk geen hond, maar verder klinkt het wel schattig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:03:18 #161
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162839192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Idisrom het volgende:
Rafael zat dus uit pure verveling omdat hij niet meer werd opgesteld, naar handbal op televisie te kijken.

"Ik had hem ook nog nooit zien spelen" _O- _O-
Want ze heeft natuurlijk nog nooit het Nederlands elftal zien spelen :')
With love :*
pi_162839379
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Want ze heeft natuurlijk nog nooit het Nederlands elftal zien spelen :')
Hij heeft ook maar twee interlands gespeeld natuurlijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:14:05 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162839456
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij heeft ook maar twee interlands gespeeld natuurlijk.
En ze had nooit eerder een relatie met een voetballer gehad, dus geen wonder dat ze dacht dat hij boekhouder niet goed wist wie hij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 13:14:34 #164
163650 Greys
pi_162839468
En nog nooit een Story of Privé gezien, de Telegraafsite nooit bekeken. Nee ik snap dat wel hoor, dat je geen idee hebt wie Raf was. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162839624
Het klinkt natuurlijk zoveel meer geweldig door te zeggen dat je iemand nog noooooooit hebt gezien.

Oh-zo-romantisch, échte liefde mensen!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162839663
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Want ze heeft natuurlijk nog nooit het Nederlands elftal zien spelen :')
Iemand die zelf professioneel sport, volgt idd helemaal niks anders.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162839744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:09 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

dit geloof ik dan weer niet
pi_162839899
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Wimperkruller op 08-06-2016 13:36:57 ]
pi_162839927
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Kinderachtig of niet, daar stond niet #fuckSaab bij. Helemaal geen namen bij genoemd.

Toch iets anders dan #stinkvoetenSylvie en dit soort fratsen :')
Oh was al gezegd. :D

Weet niet hoor, vind al die zaken gewoon vrij sneu. :') Het wordt niet minder kinderachtig als je er geen namen bijzet, want iedereen weet toch wat je bedoeld.

Allebei sneue kinderachtige types wmb.
pi_162839997
Sabia krijgt nu net zo'n lelijk ingevallen hoofd als Sylvie: https://www.instagram.com/p/BGNC1XjOFgL/
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:44:58 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162840070
En dan de hele gate nog een keer, die scheiding heeft in 2 landen de voorpagina's gehaald, maar Estevana weet niet zo goed wie hij is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162840178
Wat ik niet begrijp is dat Sylvie op selfies niet mooi is, maar een ingevallen hoofd en vreemde ogen heeft. En op bewegend beeld en foto's die door een ander zijn gemaakt juist heel mooi is.
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 juni 2016 @ 14:09:41 #173
22592 crew  Ole
pi_162840569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:44 schreef Leandra het volgende:
En dan de hele gate nog een keer, die scheiding heeft in 2 landen de voorpagina's gehaald, maar Estevana weet niet zo goed wie hij is?
Ze leest de bladen niet :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_162840590
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Idisrom het volgende:
Rafael zat dus uit pure verveling omdat hij niet meer werd opgesteld, naar handbal op televisie te kijken.

"Ik had hem ook nog nooit zien spelen" _O- _O-
Dat niet alleen: ''Rafael kende mij van de televisie. Hij heeft een bekende ingeschakeld die me heeft laten weten dat hij me graag wilde leren kennen'', zegt Estavana.

Dus terwijl je in een relatie zit, want dat zat hij nog (toch? ik ben het kwijt) laat je al iemand anders een nieuw vriendinnetje zoeken en koppelen. Die voetballers kunnen ook echt niets zelf he.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 14:16:31 #175
163650 Greys
pi_162840682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:44 schreef Leandra het volgende:
En dan de hele gate nog een keer, die scheiding heeft in 2 landen de voorpagina's gehaald, maar Estevana weet niet zo goed wie hij is?
Ja precies. Zowel met Sylvie als met Sabia stond hij zeshonderdzevenentwintig keer in kranten en bladen en shownieuws etc maar nee, allemaal gemist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162841504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:40 schreef Wimperkruller het volgende:
Sabia krijgt nu net zo'n lelijk ingevallen hoofd als Sylvie: https://www.instagram.com/p/BGNC1XjOFgL/
En dan heel vroom 'fijn weekend iedereen' na al die domheid van laatst :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162841685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:09 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze leest de bladen niet :P
En zij zit dus ook niet op FOK!

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 08-06-2016 15:20:06 ]
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 15:10:48 #178
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162841824
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:40 schreef Wimperkruller het volgende:
Sabia krijgt nu net zo'n lelijk ingevallen hoofd als Sylvie: https://www.instagram.com/p/BGNC1XjOFgL/
Ze moet meer bier drinken kippen vreten

Dat ingevallen koppie maakt haar niet mooier op
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:22:20 #179
163650 Greys
pi_162842049
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dan heel vroom 'fijn weekend iedereen' na al die domheid van laatst :')
En dat mailadres Sabia@megamodelagency.com

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:33:07 #180
163650 Greys
pi_162842269
Heeft ze voor dat megamodellencontract één en ander laten verbouwen eigenlijk, ons Saabje? Ik denk een andere neus te zien (en gelifte oogleden?), o.a. Of lijkt dat maar zo?

VOOR




NA

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162842273
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:22 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat mailadres Sabia@megamodelagency.com

_O-
Whehehe.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162842303
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:33 schreef Greys het volgende:
Heeft ze voor dat megamodellencontract één en ander laten verbouwen eigenlijk, ons Saabje? Ik denk een andere neus te zien (en gelifte oogleden?), o.a. Of lijkt dat maar zo?

VOOR

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

NA

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Neus viel mij ook op, oogt (mobiel iig) hoekiger.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:35:36 #183
163650 Greys
pi_162842331
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Neus viel mij ook op, oogt (mobiel iig) hoekiger.
Je ziet ineens ook echt meer ooglid, valt me op.

Wat een beetje afvallen al niet kan dóen! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162842444
Ik begrijp wel waarom een Leco zegt dat langer slapen soms niet mooier maakt.
Als ik kort slaap dan heb ik meer ooglid, hangt het minder en lijkt het haast of ik heb lopen liften.
Maar ik ben redelijk gaar na 6 uur slaap :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:41:45 #185
163650 Greys
pi_162842472
En die enorme borsten waren ook van de ene op de andere week verdwenen. Er waren foto's toen ze al heel slank was dat ze die enorme jetsers nog wel had:



en vlak daarna, PLOP, WEG! :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162842498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Je ziet ineens ook echt meer ooglid, valt me op.

Wat een beetje afvallen al niet kan dóen! :D
Volgens mij koopt Sabia gewoon elke x jaar een nieuwe neus.
Eerst de haak eraf. Nu weer een nieuw puntje 8-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162842542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:41 schreef Greys het volgende:
En die enorme borsten waren ook van de ene op de andere week verdwenen. Er waren foto's toen ze al heel slank was dat ze die enorme jetsers nog wel had:

[ afbeelding ]

en vlak daarna, PLOP, WEG! :D

[ afbeelding ]
Nu je het zegt :o

Want als model heb je idd zelden bloemkolen. Dus ze pakt het grondig aan :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:48:09 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162842637
Die onderste foto kan geshopt zijn. Hebben we geen real life tietenfoto voorhanden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162842782
Ik zit op Twitter en Instagram te kijken, loop ik achter of was het al bekend dat ze die foto over Sylvie verwijderd heeft?

Die neus oogt een beetje op een freaky MJ neus.

Ik denk ook minder bloemkolen te zien, maar weinig echt upfront goeie foto's, of ze dekt ze strak in :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:54:39 #190
163650 Greys
pi_162842802
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:48 schreef Copycat het volgende:
Die onderste foto kan geshopt zijn. Hebben we geen real life tietenfoto voorhanden?
Dit is haar één na meest recente eigen Instafoto. Daar zie je ook een stuk minder borst lijkt het.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:54:58 #191
163650 Greys
pi_162842810
Oh wacht, te krap gecropt, moment :@ :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162842858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op Twitter en Instagram te kijken, loop ik achter of was het al bekend dat ze die foto over Sylvie verwijderd heeft?

Die neus oogt een beetje op een freaky MJ neus.

Ik denk ook minder bloemkolen te zien, maar weinig echt upfront goeie foto's, of ze dekt ze strak in :+
Borstverkleining, neuscorrectie, ooglidcorrectie
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 15:57:59 #193
163650 Greys
pi_162842883
Hier, recente foto. Daar zitten in dat hemdje volgens mij echt niet meer die heel grote borsten die in het (ook best recente) witte hemdje nog wel zaten? :@



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162842932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:57 schreef Greys het volgende:
Hier, recente foto. Daar zitten in dat hemdje volgens mij echt niet meer die heel grote borsten die in het (ook best recente) witte hemdje nog wel zaten? :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze kunnen nog onderaan zitten, misschien poseert zij ook bewust "iets platter" :')

Die witte top eronder, misschien is dat zo een sportbh dat alles platdrukt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 16:00:02 #195
163650 Greys
pi_162842936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op Twitter en Instagram te kijken, loop ik achter of was het al bekend dat ze die foto over Sylvie verwijderd heeft?
Welke bedoel je?
Die met dat shirt met de doorgestreepte namen van Raf en Khalid staat er nog wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162843004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Die met dat shirt met de doorgestreepte namen van Raf en Khalid staat er nog wel.
Ja, die wel, maar die andere met die zielige hashtags en pose? Zoiets was het toch?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 16:03:59 #197
163650 Greys
pi_162843041
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, die wel, maar die andere met die zielige hashtags en pose? Zoiets was het toch?
Oh die stond op zijn Insta, dacht ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 16:04:47 #198
163650 Greys
pi_162843062
En ik vraag me af of die grote borsten die ze in het witte hemdje nog had in dit jurkje passen en dan bh-loos, haar meest recente Instagramfoto:



Dus stiekem denk ik echt dat ze een stuk verkleind zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162843066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh die stond op zijn Insta, dacht ik.
Oh jemig, dan is het nog een grotere kneus, die kerel, dan ik dacht _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162843083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:04 schreef Greys het volgende:
En ik vraag me af of die grote borsten die ze in het witte hemdje nog had in dit jurkje passen en dan bh-loos, haar meest recente Instagramfoto:

[ afbeelding ]

Dus stiekem denk ik echt dat ze een stuk verkleind zijn.
Zal vast een stuk lekkerder slapen, dan die keiharde voetballen. Brrrr.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 16:06:59 #201
163650 Greys
pi_162843122
Ah, gezien dit filmpje zijn ze inderdaad een stuk kleiner tegenwoordig :D
Maar de foto in het zwarte jurkje was idd volgens mij geshopt. Want er zit nog wel wat, maar niet die enorme gevaartes meer.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:17:14 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162843397
Ja, lijkt me nu ook wel duidelijk. Less boobies.

Ik moet bij haar soms denken aan Single White Female :o
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162843424

Estavana haar ouders en familie komen wel uit de voetbalwereld (zie ongeveer bij 1:47 minuut), maar Estavana kende Rafael dus eerst niet van gezicht, volgens haar.
pi_162843488
Sabia is op selfies ook stukken lelijker dan op bewegend beeld. Volgens mij bewerken ze die foto's heel erg ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 18:26:01 #205
163650 Greys
pi_162846109
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, lijkt me nu ook wel duidelijk. Less boobies.

Ik moet bij haar soms denken aan Single White Female :o
Grappig, precíes wat ik dacht bij vooral deze foto:

https://www.instagram.com/p/BFJ5avQuFiR/?hl=nl

Nog even het hoofd schuin en haar transformatie van bierkip naar Sylvie is afgerond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:07:27 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_162853404
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:33 schreef Greys het volgende:
Heeft ze voor dat megamodellencontract één en ander laten verbouwen eigenlijk, ons Saabje? Ik denk een andere neus te zien (en gelifte oogleden?), o.a. Of lijkt dat maar zo?

VOOR

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

NA

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ingevallen cokeneus
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 juni 2016 @ 17:38:28 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_162894525
Sabia Boulahrouz heeft flink uitgehaald naar de vader van haar kinderen, Khalid. Volgens haar is hij niet zo'n goede vader als dat iedereen denkt.



Met Bunte praat ze over het contact dat Khalid heeft met hun twee kinderen, Daamin en Amaya. Khalid plaatst de laatste tijd geregeld foto's en filmpjes van zijn samenzijn met de kinderen op social media. Maar volgens Sabia is dat allemaal nep.

"Een keer in de twee maanden is hij er en dan maakt hij zoveel mogelijk foto's als hij kan en plaatst die dan de hele week. Dan schrijft iedereen wat voor fantastische vader hij is. Dan moet ik hard lachen, maar zolang mijn kinderen contact willen met hun vader, steun ik dat natuurlijk dat ze hem kunnen zien. Hij is hun vader en ook belangrijk voor ze.

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_naar_Khalid__.html

Terwijl ze zelf de media zoveel mogelijk probeert te vermijden. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:59:50 #208
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162894967
Ik hoop dat Khalid nu de geldkraan dichtdraait. Maar deze gehaaide tante zal het vast zó bij de notaris hebben vastgelegd, dat dat niet kan.
With love :*
pi_162895997
Opsommend:

• Khalid is een lul
• Raf is een eikel
• Sylvie een trut

Gelukkig is ons allerliefste Sabia zelf een engeltje. O+

Die nieuwe loser van haar kan zich beter bergen. Wat een aandachtsgeile hoer.
Haar kinderen zullen later trots op mama zijn dat ze elke vete in de pers uit loopt te smeren, niet alleen dat, alles voor haar aandachtsgeile kop en geld.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juni 2016 @ 20:58:18 #210
163650 Greys
pi_162900333
Ze spoort echt niet hè? Wat een eng naar wief. Die arme Khalid die zelf nooit de media opzoekt. Eerst dat kleutergrapje van dat shirt met zijn naam doorgestreept en nu dit weer. Vieze treiter. Idd wat zullen haar kinderen trots zijn dat ze papa zo afzeikt.

Wel grappig dat Shownieuws een aantal paparazzi fotografen had gesproken die zeiden dat ze Khalid juist heel veel in Hamburg zien en dat hij dan de kinderen naar school brengt etc en dat juist Sabia de laatste tijd voornamelijk met zichzelf en die nieuwe kerel van d'r bezig is :')

En Khalid maar betalen voor dat walgelijke wicht :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 21:00:21 #211
368283 ato
pi_162900430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:38 schreef tong80 het volgende:
Sabia Boulahrouz heeft flink uitgehaald naar de vader van haar kinderen, Khalid. Volgens haar is hij niet zo'n goede vader als dat iedereen denkt.

[ afbeelding ]

Met Bunte praat ze over het contact dat Khalid heeft met hun twee kinderen, Daamin en Amaya. Khalid plaatst de laatste tijd geregeld foto's en filmpjes van zijn samenzijn met de kinderen op social media. Maar volgens Sabia is dat allemaal nep.

"Een keer in de twee maanden is hij er en dan maakt hij zoveel mogelijk foto's als hij kan en plaatst die dan de hele week. Dan schrijft iedereen wat voor fantastische vader hij is. Dan moet ik hard lachen, maar zolang mijn kinderen contact willen met hun vader, steun ik dat natuurlijk dat ze hem kunnen zien. Hij is hun vader en ook belangrijk voor ze.

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_naar_Khalid__.html

Terwijl ze zelf de media zoveel mogelijk probeert te vermijden. :D

:P
Wat een k#t wijf zeg, wat laat ze zichzelf kennen blegh..
Life can be a bitch, so like it..
pi_162901958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop dat Khalid nu de geldkraan dichtdraait. Maar deze gehaaide tante zal het vast zó bij de notaris hebben vastgelegd, dat dat niet kan.
tuurlijk kan dat niet, onder alimentatie kan je niet uit omdat je ex onaardige dingen zegt
pi_162902196
Nu heeft ze een foto op insta geplaatst dat ze respect heeft voor khalid en dat t nonsens is.
pi_162902289
Dus dan verzinnen ze echt gewoon dingen bij de Telegraaf. Ik begrijp dat echt niet hoor van zo'n nieuwsbedrijf.
pi_162902426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:47 schreef Wimperkruller het volgende:
Dus dan verzinnen ze echt gewoon dingen bij de Telegraaf. Ik begrijp dat echt niet hoor van zo'n nieuwsbedrijf.
Ja kan, of ze heeft spijt van haar uitspraken.
pi_162902449
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Opsommend:

• Khalid is een lul
• Raf is een eikel
• Sylvie een trut

Gelukkig is ons allerliefste Sabia zelf een engeltje. O+

Die nieuwe loser van haar kan zich beter bergen. Wat een aandachtsgeile hoer.
Haar kinderen zullen later trots op mama zijn dat ze elke vete in de pers uit loopt te smeren, niet alleen dat, alles voor haar aandachtsgeile kop en geld.

Noh, vind dit (en andere berichten hier) ook wel weer gefrustreerd overkomen. Iemand voor hoer uitmaken en noem maar op. Weird in mijn ogen :+
pi_162902511
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:50 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Ja kan, of ze heeft spijt van haar uitspraken.
Dus ze doet een interview met de telegraaf, weet hoe de media werkt en doet dus bepaalde uitspraken, en zodra het wordt gepubliceerd dan zegt ze dat het nonsens is. Dat geloof ik niet, is vrij onlogisch.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juni 2016 @ 22:12:48 #218
163650 Greys
pi_162903312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:47 schreef Wimperkruller het volgende:
Dus dan verzinnen ze echt gewoon dingen bij de Telegraaf. Ik begrijp dat echt niet hoor van zo'n nieuwsbedrijf.
En die foto waar ze keihard lacht om dat shirt met Khalid doorgestreept (die nog steeds op haar Insta staat) was ook verzonnen en uit de lucht getoverd zeker? Hoe wil ze dat in godsnaam ontkennen, ze staat zelf op die foto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:16:22 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162903457
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:52 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus ze doet een interview met de telegraaf, weet hoe de media werkt en doet dus bepaalde uitspraken, en zodra het wordt gepubliceerd dan zegt ze dat het nonsens is. Dat geloof ik niet, is vrij onlogisch.
Waar lees je dat ze een interview met de Telegraaf zou hebben gedaan.
De Telegraaf zegt dat ze door Bunte geïnterviewd is..... en dat hoeft ook al niet zo te zijn natuurlijk, die verzinnen ook wel vaker (net als de Telegraaf) een interview.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juni 2016 @ 22:17:05 #220
163650 Greys
pi_162903504
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:50 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Noh, vind dit (en andere berichten hier) ook wel weer gefrustreerd overkomen. Iemand voor hoer uitmaken en noem maar op. Weird in mijn ogen :+
Dat geneuzel met SylvieStinkvoet en dat gedoe met Raf en Khalid doorgestreept en daarbij hard lachen heeft ze toch echt zelf gedaan, daar heeft de Telegraaf geen letter aan verzonnen. Ze postte het trots op haar Instagram, zelfs. Niet zo raar dat mensen het inmiddels een kinderachtig idioot wijf vinden. Ze doet het toch echt zelf. Alleen dat al zou ze moeten laten voor haar kinderen, dat afzeiken van hun vader.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:18:06 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162903553
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat geneuzel met SylvieStinkvoet en dat gedoe met Raf en Khalid doorgestreept en daarbij hard lachen heeft ze toch echt zelf gedaan, daar heeft de Telegraaf geen letter aan verzonnen. Ze postte het trots op haar Instagram, zelfs. Niet zo raar dat mensen het inmiddels een kinderachtig idioot wijf vinden. Ze doet het toch echt zelf.
Dat had iemand anders toch over Sylvie gepost?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162904176
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

En die foto waar ze keihard lacht om dat shirt met Khalid doorgestreept (die nog steeds op haar Insta staat) was ook verzonnen en uit de lucht getoverd zeker? Hoe wil ze dat in godsnaam ontkennen, ze staat zelf op die foto.
Maar die foto heeft toch geen reet te maken met wat er in het artikel van de telegraaf staat? :P
pi_162904218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar lees je dat ze een interview met de Telegraaf zou hebben gedaan.
De Telegraaf zegt dat ze door Bunte geïnterviewd is..... en dat hoeft ook al niet zo te zijn natuurlijk, die verzinnen ook wel vaker (net als de Telegraaf) een interview.
Ja, ik las het. Het is toch vrij triest dat ze dat verzinnen vind ik. En ik geloof dus niet dat ze zoiets over haar ex in een interview zegt om het vervolgens meteen te ontkennen. Dat is toch niet logisch? :P
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 22:33:12 #224
184769 crew  Deisyy
pi_162904256
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:32 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, ik las het. Het is toch vrij triest dat ze dat verzinnen vind ik. En ik geloof dus niet dat ze zoiets over haar ex in een interview zegt om het vervolgens meteen te ontkennen. Dat is toch niet logisch? :P
Je gelooft ook dat het t-shirt met de namen van haar exen gephotoshopt is?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 00:56:26 #225
163650 Greys
pi_162908250
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:30 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar die foto heeft toch geen reet te maken met wat er in het artikel van de telegraaf staat? :P
Echt? Op het shirt wordt hij afgezeken en in het artikel ook, dus het zou me niks verbazen als ze het wel gezegd zou hebben bedoel ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 00:58:54 #226
163650 Greys
pi_162908298
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat had iemand anders toch over Sylvie gepost?
Die kerel van d'r, onder een foto van hem en Sabia waarop ze allebei een bek trekken. Diezelfde kerel had dat shirt aan waar Saab zo hard om moest lachen. Denk je echt dat ze niks met die hashtag over Sylvie te maken had? Lijkt mij persoonlijk beetje naïef :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juni 2016 @ 03:35:13 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_162909028
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 00:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Die kerel van d'r, onder een foto van hem en Sabia waarop ze allebei een bek trekken. Diezelfde kerel had dat shirt aan waar Saab zo hard om moest lachen. Denk je echt dat ze niks met die hashtag over Sylvie te maken had? Lijkt mij persoonlijk beetje naïef :@
die stinkvoeten komen bij saab vandaan
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 juni 2016 @ 05:08:52 #228
22592 crew  Ole
pi_162909115
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:58 schreef Greys het volgende:
Ze spoort echt niet hè? Wat een eng naar wief. Die arme Khalid die zelf nooit de media opzoekt. Eerst dat kleutergrapje van dat shirt met zijn naam doorgestreept en nu dit weer. Vieze treiter. Idd wat zullen haar kinderen trots zijn dat ze papa zo afzeikt.

Wel grappig dat Shownieuws een aantal paparazzi fotografen had gesproken die zeiden dat ze Khalid juist heel veel in Hamburg zien en dat hij dan de kinderen naar school brengt etc en dat juist Sabia de laatste tijd voornamelijk met zichzelf en die nieuwe kerel van d'r bezig is :')

En Khalid maar betalen voor dat walgelijke wicht :X
zo mee eens! Wilde zoiets zeggen maar heb jij al gedaan. Respect voor Khalid
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_162909256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat had iemand anders toch over Sylvie gepost?
Alsof zij nergens invloed op heeft. Die nieuwe vriend van haar en dat shirt, als hij dat shirt heeft laten maken kan ze hem er toch op aanspreken.

Zelfs als dat artikel van de Telegraaf niet waar is, is het toch nog steeds een sneu wijf.

En het kan ook waar zijn, en dat ze later ontkent. Dan heeft ze Khalid in de media zwart gemaakt en speelt ze daarna bewust het heilige boontje "ik weet van niks, dat is de slechte media!".
Zelfs die zwangerschap heeft nog vraagtekens :D alles kan bij dat gekke wijf.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162909472
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 00:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt? Op het shirt wordt hij afgezeken en in het artikel ook, dus het zou me niks verbazen als ze het wel gezegd zou hebben bedoel ik.
Sorry, maar je zou het shirt ook anders kunnen bekijken; zelfspot dat ze maar van kerel naar kerel hopt. En ik vind ook dat wij niet kunnen zeggen of het afzeikerig is, ligt eraan hoe die Rafaël en Khalid het opvatten.

En verder vind ik ook dat zo'n shirt (wat een ander ook nog upload en draagt) niet dat dat te maken heeft met de inhoud van het artikel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Wimperkruller op 11-06-2016 08:29:23 ]
pi_162909490
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 07:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Alsof zij nergens invloed op heeft. Die nieuwe vriend van haar en dat shirt, als hij dat shirt heeft laten maken kan ze hem er toch op aanspreken.

Zelfs als dat artikel van de Telegraaf niet waar is, is het toch nog steeds een sneu wijf.

En het kan ook waar zijn, en dat ze later ontkent. Dan heeft ze Khalid in de media zwart gemaakt en speelt ze daarna bewust het heilige boontje "ik weet van niks, dat is de slechte media!".
Zelfs die zwangerschap heeft nog vraagtekens :D alles kan bij dat gekke wijf.
Ja dat geloof je toch zelf niet: ze doet negatieve uitspraken, weet dat het gepubliceerd wordt en ontkent het vervolgens meteen. Kom zeg. :D Ik heb bij veel mensen hier het idee dat ze sowieso al ergens tegen zijn en vervolgens alles aangrijpen om het te bevestigen. Komt een artikel uit, blijkbaar van een bedrijf die vaker nieuws 'verzint' --> 'zie je wel, wat een hoer'. Er wordt een foto geüpload (door iemand anders) met de naam van Khalid doorgestreept --> 'wat een walgelijk wijf'. Wie weet lacht die Khalid zich er wel dood om :').
pi_162909579
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:23 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Sorry, maar je zou het shirt ook anders kunnen bekijken; zelfspot dat ze maar van kerel naar kerel hopt. En ik vind ook dat wij niet kunnen zeggen of het afzeikerig is, ligt eraan hoe die Rafaël en Khalid het opvatten.

En verder vind ik ook dat zo'n shirt (wat een ander ook nog upload en draagt) niet dat dat te maken heeft met de inhoud van het artikel.
Ze heeft zelf de foto van het shirt geplaatst.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2016 @ 11:42:09 #233
368283 ato
pi_162911772
Tuurlijk is de Telegraaf vreselijk..

Maar Sabia is ook vreselijk..
Life can be a bitch, so like it..
pi_162912430
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:45 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Ze heeft zelf de foto van het shirt geplaatst.
Okay, dan nog: hoe kunnen wij oordelen of het misselijkmakend is? Zijn wij Khalid? Het kan ook zelfspot zijn dat ze van kerel naar kerel blijft hoppen, want dat lijkt er zo steeds op. Het is niet dat Khalid z'n hoofd op het shirt staat met een pistool ernaast of zo.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 12:11:50 #235
163650 Greys
pi_162912447
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:27 schreef Wimperkruller het volgende:

Er wordt een foto geüpload (door iemand anders) met de naam van Khalid doorgestreept --> 'wat een walgelijk wijf'.
Door iemand anders? Kijk eens op haar eigen Instagram? :D Ze staat op die foto én heeft hem zelf geupload.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 12:12:40 #236
163650 Greys
pi_162912455
Oh spuit 11. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162912463
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Door iemand anders? Kijk eens op haar eigen Instagram? :D Ze staat op die foto én heeft hem zelf geupload.
Dat is nu al gezegd, heb ik al op geantwoord. M'n opmerking blijft gewoon staan hoor; hoe kan je haar voor hoer of walgelijk wijf uitmaken op basis van zo'n dom t-shirt (of dat neppe bericht van de Telegraaf wat ze dus ontkend). Wat staat nou op dat shirt wat negatief is voor die Khalid? Ik snap het serieus niet. :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 12:14:26 #238
163650 Greys
pi_162912481
En 'zelfspot' geloof ik totaal niet, oa door die superkinderachtige stinkvoethashtag over Sylvie. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162912522
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:14 schreef Greys het volgende:
En 'zelfspot' geloof ik totaal niet, oa door die superkinderachtige stinkvoethashtag over Sylvie. :')
Waar staat dat dan? :) Maar als het geen zelfspot is, wat denk je dan? Een sneer naar hem toe omdat er een kras door zijn naam staat en bij die onderste naam een vraagteken? :
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2016 @ 12:19:24 #240
368283 ato
pi_162912597
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:14 schreef Greys het volgende:
En 'zelfspot' geloof ik totaal niet, oa door die superkinderachtige stinkvoethashtag over Sylvie. :')
Die vrouw weet niet wat zelfspot is. Alles wordt haar ingefluisterd.

Ik vind het een dom en vreselijk wijf, hoer gaat mij iets te ver.
Maar hoe zij zichzelf in de picture speelt sinds de breuk met Van Der vaart. Vind ik haar niet slim over komen.

Ps ik vind het zo en zo afschuwelijk dat je vreemd gaat met de man van je vriendin..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 12:19:27 #241
163650 Greys
pi_162912600
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is nu al gezegd, heb ik al op geantwoord. M'n opmerking blijft gewoon staan hoor; hoe kan je haar voor hoer of walgelijk wijf uitmaken op basis van zo'n dom t-shirt (of dat neppe bericht van de Telegraaf wat ze dus ontkend). Wat staat nou op dat shirt wat negatief is voor die Khalid? Ik snap het serieus niet. :P
Ja ik riep al spuit 11 sorry maar je was te snel ;)

Als je als moeder respect hebt voor de vader van je kinderen en de man die jou nog altijd financieel ondersteunt ga je niet met een shirt met zijn naam doorgestreept lopen zwaaien als je een beetje volwassen denkt. Al is het alleen maar om zijn naam uit de media te houden (die hij zelf nooit opzoekt) en om misverstanden te voorkomen. Ook voor je kinderen.

Als je daar vervolgens dan nog wat kleuterhashtags bij gooit naar de ex van je ex, dan zet je jezelf gewoon heel onvolwassen en onnozel neer. Laat die lui gewoon met rust. Het zijn degenen waar ze haar bekendheid überhaupt aan te danken heedt en waar ze nog steeds centen van krijgt.

Dat maakt dat mensen de sympathie voor haar verliezen, vind het niet gek. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juni 2016 @ 12:22:10 #242
163650 Greys
pi_162912653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? :) Maar als het geen zelfspot is, wat denk je dan? Een sneer naar hem toe omdat er een kras door zijn naam staat en bij die onderste naam een vraagteken? :
De hashtag stond bij de foto waarop ze samen met die man met dat shirt een duckface trok. Die is of snel verwijderd of staat nog op zijn Insta. Stond er echt. #teamsabia en iets met #stinkfusssylvie
(Zit mobiel en heb zelf geen Instagram dus kan ff niet kijken of het bij hem nog staat, zij heeft hem iig inmiddels verwijderd.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162912744
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik riep al spuit 11 sorry maar je was te snel ;)

Als je als moeder respect hebt voor de vader van je kinderen en de man die jou nog altijd financieel ondersteunt ga je niet met een shirt met zijn naam doorgestreept lopen zwaaien als je een beetje volwassen denkt. Al is het alleen maar om zijn naam uit de media te houden (die hij zelf nooit opzoekt) en om misverstanden te voorkomen. Ook voor je kinderen.

Als je daar vervolgens dan nog wat kleuterhashtags bij gooit naar de ex van je ex, dan zet je jezelf gewoon heel onvolwassen en onnozel neer. Laat die lui gewoon met rust. Het zijn degenen waar ze haar bekendheid überhaupt aan te danken heedt en waar ze nog steeds centen van krijgt.

Dat maakt dat mensen de sympathie voor haar verliezen, vind het niet gek. :)
Ze zijn gewoon allemaal enorm kinderachtig, vind ik. Met het verschil dat Sylvie de enige is die nog redelijk intelligent is volgens mij. Maar ook dat is gewoon een kinderachtige vrouw hoor, ook zij had zo'n rare verwijzing naar Sabia toe met die foto. Wat ik hiervan vind, is dat we niet kunnen oordelen over hoe die foto met dat shirt overkomt. Misschien vindt Khalid het zelf ook grappig, wie weet. Het is geen absurde steek onder water lijkt me, want ze gaan volgens mij prima met elkaar om. Het is ook een beetje wat je wil zien denk ik altijd. Veel mensen hier vinden haar bij voorbaat al een dom wijf, waardoor alles 10x erger wordt gemaakt. :P
pi_162912770
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:19 schreef ato het volgende:

[..]

Die vrouw weet niet wat zelfspot is. Alles wordt haar ingefluisterd.

Ik vind het een dom en vreselijk wijf, hoer gaat mij iets te ver.
Maar hoe zij zichzelf in de picture speelt sinds de breuk met Van Der vaart. Vind ik haar niet slim over komen.

Ps ik vind het zo en zo afschuwelijk dat je vreemd gaat met de man van je vriendin..
Ja, maar daarvan vind ik eigenlijk dat hij de schuldige is. Het is zijn relatie. En het is volgens mij ook al bewezen dat hij het niet zo nauw neemt met trouw zijn. Ook als je nu kijkt naar die Christie en Estavana hoe dat is verlopen. Hopt, net als die anderen, van de één naar de ander als hij erop uitgekeken is volgens mij.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2016 @ 12:46:42 #245
368283 ato
pi_162913159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:27 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, maar daarvan vind ik eigenlijk dat hij de schuldige is. Het is zijn relatie. En het is volgens mij ook al bewezen dat hij het niet zo nauw neemt met trouw zijn. Ook als je nu kijkt naar die Christie en Estavana hoe dat is verlopen. Hopt, net als die anderen, van de één naar de ander als hij erop uitgekeken is volgens mij.
Echtgenoot is zeker schuldig, maar ook de 'zogenaamde' goede vriendin.
Zoiets flik je niet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2016 @ 12:48:17 #246
368283 ato
pi_162913200
Overigens heb ik ook weinig tot niets met Sylvie hoor.

Estevana lijkt mij wel een leuke persoonlijkheid
Life can be a bitch, so like it..
pi_162913700
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik riep al spuit 11 sorry maar je was te snel ;)

Als je als moeder respect hebt voor de vader van je kinderen en de man die jou nog altijd financieel ondersteunt ga je niet met een shirt met zijn naam doorgestreept lopen zwaaien als je een beetje volwassen denkt. Al is het alleen maar om zijn naam uit de media te houden (die hij zelf nooit opzoekt) en om misverstanden te voorkomen. Ook voor je kinderen.

Als je daar vervolgens dan nog wat kleuterhashtags bij gooit naar de ex van je ex, dan zet je jezelf gewoon heel onvolwassen en onnozel neer. Laat die lui gewoon met rust. Het zijn degenen waar ze haar bekendheid überhaupt aan te danken heedt en waar ze nog steeds centen van krijgt.

Dat maakt dat mensen de sympathie voor haar verliezen, vind het niet gek. :)
Zeker als je nog de achternaam van je ex gebruikt denk ik dat er uberhaupt weinig door te strepen valt :') Zeker zo jaren na dato. Ach ze moet een beetje relevant blijven voor haar schnabbels..
pi_162915857
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is nu al gezegd, heb ik al op geantwoord. M'n opmerking blijft gewoon staan hoor; hoe kan je haar voor hoer of walgelijk wijf uitmaken op basis van zo'n dom t-shirt (of dat neppe bericht van de Telegraaf wat ze dus ontkend). Wat staat nou op dat shirt wat negatief is voor die Khalid? Ik snap het serieus niet. :P
Tja als je het niet snapt dan houdt het gewoon een beetje op.
Idem dito met het woordje hoer.
Ik vind het vanaf dag één een smerig wijf. Geen normale vrouw laat voetballen als siliconen zetten, behalve in een bepaalde industrie.
Haar hele verleden, het kip kluiven op de camping, het uitsmeren van die wel of niet bestaande zwangerschap... het gaat maar door.
Kan jij van vinden dat dingen allemaal misschien haske leuk zijn.
Ieder zijn eigen mening en smaak.
Ik vind het een smakeloos wijf.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162917841
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:19 schreef ato het volgende:

[..]

Die vrouw weet niet wat zelfspot is. Alles wordt haar ingefluisterd.

Ik vind het een dom en vreselijk wijf, hoer gaat mij iets te ver.
Maar hoe zij zichzelf in de picture speelt sinds de breuk met Van Der vaart. Vind ik haar niet slim over komen.

Ps ik vind het zo en zo afschuwelijk dat je vreemd gaat met de man van je vriendin..
dan is t maar goed dat ze dat niet gedaan heeft
pi_162918950
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dan is t maar goed dat ze dat niet gedaan heeft
weten we dat?
pi_162919302
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

weten we dat?
die vraag kan je beter andersom stellen

nergens blijkt uit dat ze dat deed, enige dat we weten is dat ze een relatie had met de ex van haar voormalige bff
  zaterdag 11 juni 2016 @ 17:02:33 #252
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162919323
Sabia is wel het voorbeeld van een perfecte moeder. Ik vind het ook altijd knap dat ze als alleenstaande moeder zoveel tijd heeft voor zichzelf.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2016 @ 23:10:29 #253
368283 ato
pi_162931619
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dan is t maar goed dat ze dat niet gedaan heeft
Sabia neukte toch met de man van Sylvie? Ofwel Van Der Vaart? Was dat niet met oud en nieuw?
Of deed haar tong in zijn mond, vind ik je zogenaamde beste vriendin bedriegen hoor..

Ik had haar allang een rotschop gegeven.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 12 juni 2016 @ 08:36:55 #254
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162936200
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:10 schreef ato het volgende:

[..]

Sabia neukte toch met de man van Sylvie? Ofwel Van Der Vaart? Was dat niet met oud en nieuw?
Of deed haar tong in zijn mond, vind ik je zogenaamde beste vriendin bedriegen hoor..

Ik had haar allang een rotschop gegeven.
ik zou de op eens even lezen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2016 @ 10:29:16 #255
163650 Greys
pi_162937507
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zou de op eens even lezen
Want alles wat daar staat is voor waarheid ondertekend door de drie hoofdrolspelers? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2016 @ 11:37:13 #256
368283 ato
pi_162938885
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zou de op eens even lezen
Heb ik gedaan en ik ben op de hoogte van deze topic. Het is bekend dat Sabia lekker vreemd ging met de man van Sylvie. Hij gaf haar een klap. Zij zijn op een gegeven moment uit elkaar gegaan. Monster Sabia ging snel een relatie aan met de bijna ex man van Sylvie.

Sabia is een gold digger en verdiend haar extra centjes met de aandacht van de affaire met Raph.

Ik vind het een vreselijk mens.. Daarnaast vind ik Sylvie ook een apart geval hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 12 juni 2016 @ 13:51:29 #257
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162942092
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Want alles wat daar staat is voor waarheid ondertekend door de drie hoofdrolspelers? :D
nee, daarom juist
dat is t gene wat we hebben kunnen uitpuzzelen

datgene wat hij stelt als vast staande feiten weten we niet, maar blijkt iig nergens uit is probeer ik te zeggen
  zondag 12 juni 2016 @ 13:52:23 #258
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162942110
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:37 schreef ato het volgende:

[..]

Heb ik gedaan en ik ben op de hoogte van deze topic. Het is bekend dat Sabia lekker vreemd ging met de man van Sylvie. Hij gaf haar een klap. Zij zijn op een gegeven moment uit elkaar gegaan. Monster Sabia ging snel een relatie aan met de bijna ex man van Sylvie.

Sabia is een gold digger en verdiend haar extra centjes met de aandacht van de affaire met Raph.

Ik vind het een vreselijk mens.. Daarnaast vind ik Sylvie ook een apart geval hoor.
ok prima
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juni 2016 @ 10:15:52 #259
163650 Greys
pi_163182256
"Sylvie, welke van de EK voetballers vind je knap?"
"Oh ik vind de keeper van Zwitserland wel mooi!"

En ome Eef rent naar zijn laptop _O-
SYLVIE HEEFT EEN OOGJE OP DE DOELMAN VAN ZWITSERLAND!!

http://www.telegraaf.nl/p(...)pe_voetballer__.html

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:26:47 #260
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_163182380
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:15 schreef Greys het volgende:
"Sylvie, welke van de EK voetballers vind je knap?"
"Oh ik vind de keeper van Zwitserland wel mooi!"

En ome Eef rent naar zijn laptop _O-
SYLVIE HEEFT EEN OOGJE OP DE DOELMAN VAN ZWITSERLAND!!

http://www.telegraaf.nl/p(...)pe_voetballer__.html

[ afbeelding ]
quote:
Je wordt verliefd op een man die toevallig voetbal speelt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_163182621
Ik zit op de site van Telegraaf en ben klaar met het artikel over Sylvie, spot ik onderaan een 'mogelijk interessant artikel voor u'.
Hind die als blondine door het leven gaat. :D Ik wist niet eens dat ze in LA is gaan wonen.

Komkommer ja...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juni 2016 @ 11:05:35 #262
163650 Greys
pi_163183095
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ja daar moest zelfs ik om lachen :D (Even aangenomen dat ze het zelf gezegd heeft, bij ome Eef is zo ongeveer 98% van het interview volledig uit de duim gezogen).

En Estevaantje wist niet eens wie hij wás. Jeetje, die Raf boft maar, zo'n geluk met al die vrouwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 juni 2016 @ 11:17:33 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_163183319


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163183468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:05 schreef Greys het volgende:

En Estevaantje wist niet eens wie hij wás. Jeetje, die Raf boft maar, zo'n geluk met al die vrouwen.
Allemaal vallen ze op zijn pure karakter _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juni 2016 @ 11:33:59 #265
163650 Greys
pi_163183588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:17 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]

:P
Tis wel een mooierd. Ik snap wel dat ze hem noemde :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Allemaal vallen ze op zijn pure karakter _O_
Zijn pure karakter en geweldige looks :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163183610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:17 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]

:P
Mijn eerste gedachte:

Oh dat is mijn persoonlijke favoriet, dat geweldige filter, waarmee je er altijd fabulous uitziet O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 juni 2016 @ 20:13:04 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_163223202
Sabia Boulahrouz, de ex-vriendin van Rafael van der Vaart, praat nooit met de pers maar Party zegt haar toch te hebben gesproken over voetballer Khalid Boulahrouz met wie ze jarenlang getrouwd was. De twee kregen twee kinderen - dochtertje Amaya (6) en zoontje Daamin (4) - en op die kleintjes draait het eigenlijk in een ietwat suggestief artikeltje. Volgens Sabia zet Khalid regelmatig foto's van zijn kroost op sociale media om aan te tonen dat hij een goede vader is. ,,Maar eens in de twee maanden ziet hij zijn kinderen en dan maakt hij zoveel mogelijk foto's. Iedereen schrijft dan wat een fantastische vader hij is. Ik moet daar hard om lachen, want de kinderen willen helemaal geen contact met hem.'' Keiharde uitspraken van de in Duitsland wonende Sabia, concludeert het blad dat ook nog geprobeerd heeft Khalid (die tegenwoordig in Amsterdam hokt met ex-miss Yasmin Verheijen) om een reactie te vragen. Maar anders dan Sabia zei Khalid helemaal niks.

http://www.ad.nl/show/vic(...)lt-ex-neer~af4ef467/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:18:11 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163223357
Dat had ze weken geleden toch al "in een exclusief interview" met een Duits blad verteld?

Volgens mij is het sowieso allemaal dikke duim BS, en of die duim nou Duits of Nederlands is maakt niet uit, het verbaast me zelfs al niet meer als roddelstagiaires elkaar bellen om zogenaamde inside information van "een bron dichtbij Sylvie/Sabia" door te spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163223691
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:
Dat had ze weken geleden toch al "in een exclusief interview" met een Duits blad verteld?

Volgens mij is het sowieso allemaal dikke duim BS, en of die duim nou Duits of Nederlands is maakt niet uit, het verbaast me zelfs al niet meer als roddelstagiaires elkaar bellen om zogenaamde inside information van "een bron dichtbij Sylvie/Sabia" door te spelen.
Dit redactielid van het AD had de afgelopen weken klaarblijkelijk allerlei examenfeestjes. Vandaar dat hij of zij nu een beetje achterloopt in het opspeuren van internetnieuwtjes.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2016 @ 05:33:51 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163232602
De Telegraaf had dit artikel op 10 juni al, alleen was het toen een "gesprek met Bunte". :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_163308287
Zo zagen we Estavana nog nooit!
Gisteren, 17:51

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleffer dan klef
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_163308421
ze heeft wel booty :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_163308631
Lomp wijf
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2016 @ 13:12:47 #274
163650 Greys
pi_163308962
"Het wordt haar even teveel".
Ze zit gewoon te lachen. Dat overdreven dramatische gedoe altijd in die teksten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 26 juni 2016 @ 13:21:34 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_163309140
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Greys het volgende:
"Het wordt haar even teveel".
Ze zit gewoon te lachen. Dat overdreven dramatische gedoe altijd in die teksten.
Ja, volgens mij heeft ze het juist heel erg naar haar zin.
  Moderator zondag 26 juni 2016 @ 13:22:05 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_163309155
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:57 schreef Stimorol- het volgende:
Lomp wijf
Wat is er lomp aan? Goed figuur, vriendelijke meid.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2016 @ 15:15:18 #277
163650 Greys
pi_163311924
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heeft ze het juist heel erg naar haar zin.
Precies. En Raf steekt zijn hand op omdat er net iemand vroeg wie er nog bier wil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juni 2016 @ 15:30:52 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_163312334
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is er lomp aan? Goed figuur, vriendelijke meid.
De jurk flatteert haar niet. Vind haar niet lomp, maar toch komt ze wat "tailleloos" op me over. Andere jurk zou mooier staan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator zondag 26 juni 2016 @ 16:45:01 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_163314235
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De jurk flatteert haar niet. Vind haar niet lomp, maar toch komt ze wat "tailleloos" op me over. Andere jurk zou mooier staan.
Ik denk dat die jurk niemand flatteert met die rare plooien. Accentueert precies de verkeerde plekken. Maar haar figuur is goed, dat verpest zelfs deze jurk niet :N
pi_163314655
Ze is sowieso een beetje lomp als ze praat en zo, maar deze jurk staat haar wel vind ik. Mooi lichaam komt ook goed naar voren.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:07:20 #281
123170 alors
zlata1234
pi_163314691
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is er lomp aan? Goed figuur, vriendelijke meid.
Gedrag, uitspraken, los, meteen een fles champagne aan de mond zetten. Maar goed, dat is wel een beetje gemiddeld Nederlands gedrag bij vrouwen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:11:16 #282
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163314762
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:07 schreef alors het volgende:

[..]

Gedrag, uitspraken, los, meteen een fles champagne aan de mond zetten. Maar goed, dat is wel een beetje gemiddeld Nederlands gedrag bij vrouwen.
Goed omschreven ^O^

Geen 'grace'
  zondag 26 juni 2016 @ 17:17:53 #283
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_163314914
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:07 schreef alors het volgende:

[..]

Gedrag, uitspraken, los, meteen een fles champagne aan de mond zetten. Maar goed, dat is wel een beetje gemiddeld Nederlands gedrag bij vrouwen.
shots fired! :D

maar dit klopt wel ja, vooral op bewegend beeld kan ze behoorlijk lomp overkomen
  zondag 26 juni 2016 @ 17:24:44 #284
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163315026
Ik voorspel deze relatie ook geen lang leven, Raf is toch een beetje een zacht ei.

Voordeel van een relatie hebben met Raf is dat je goed wordt weggezet in de markt.
  zondag 26 juni 2016 @ 18:13:58 #285
123170 alors
zlata1234
pi_163316461
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

shots fired! :D

maar dit klopt wel ja, vooral op bewegend beeld kan ze behoorlijk lomp overkomen
Ik bedoel het niet echt beledigend, maar ik vind haar zo'n los studententype, ze flapt alles eruit, vind het vast leuk om nachten door te halen, dronken te worden, kent weinig schaamte. Maar de meeste Nederlanders waarderen dat, die vinden zo iemand een leuk en vlot type.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_163316854
Volgens mij als de familie van Rafael zegt maak het uit, dan doet hij dat meteen. Zijn familie zal het wel weten. Het lijkt mij een onvolwassen jongen
  zondag 26 juni 2016 @ 22:46:31 #287
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163327115
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij als de familie van Rafael zegt maak het uit, dan doet hij dat meteen. Zijn familie zal het wel weten. Het lijkt mij een onvolwassen jongen
Zacht ei. Raf is een kauwgompje waar de smaak snel uit is.
pi_163327259
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Raf is een kauwgompje waar de smaak snel uit is.
LOL!
pi_163367082
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De jurk flatteert haar niet. Vind haar niet lomp, maar toch komt ze wat "tailleloos" op me over. Andere jurk zou mooier staan.
Drie glaasjes?
pi_163368745
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:13 schreef alors het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet echt beledigend, maar ik vind haar zo'n los studententype, ze flapt alles eruit, vind het vast leuk om nachten door te halen, dronken te worden, kent weinig schaamte. Maar de meeste Nederlanders waarderen dat, die vinden zo iemand een leuk en vlot type.
Denk dat je er heel erg langs zit wat dat zuipen betreft. Het is wel een sportvrouw he.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 19:19:47 #291
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_163374177
Sylvie is te gast in Linda's zomerweek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 28 juni 2016 @ 21:45:39 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_163378224
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:56 schreef b2py het volgende:

[..]

Drie glaasjes?
?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_163378389
Je kijkt nooit Jan Uriot met 'Glaasjes'? :P
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:27:56 #294
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_163562919
Zulks een slecht artikel _O-

http://www.ad.nl/show/syl(...)e-blondine~a86daf13/

quote:
Sylvie Meis intiem in zee met mysterieuze blondine

Presentatrice-lingeriemodel Sylvie Meis is in de zee bij de Zuid-Franse badplaats Saint Tropez intiem gespot met een vrouw. De foto's die van de poedelende dames zijn gemaakt doen vermoeden dat de 38-jarige blondine en de vriendin meer hebben dan alleen een vriendschap. Want het is de eerste keer dat Meis zich op deze opvallende manier liet fotograferen.

Tom Tates 06-07-16, 17:14 Laatste update: 18:00

Wie de vrouw is die Sylvie zo romantisch in haar armen neemt, is onbekend. Wel weten we dat Meis in Saint Tropez de Duitse actrice Nastassja Kinski (55) heeft ontmoet. De twee kennen elkaar van het door Sylvie gepresenteerde Duitse dansprogramma Let's Dance. Kinski werd daar verliefd op haar 26 jaar jongere danspartner Ilja Russo: een professionele danser. De twee zijn sinds april een koppel en momenteel voor een paar dagen in de Franse badplaats. De vrouw in zee lijkt stukken jonger te zijn dan Nastassja.

Sylvie Meis is zich altijd erg bewust van de aanwezigheid van paparazzi en inmiddels gewend om fraai voor de haar achtervolgende fotografen te poseren. Maar of de ex-vrouw van Rafael van der Vaart ook deze keer in de gaten had dat ze werd gekiekt is niet helemaal duidelijk. Hoe dan ook zijn de zeefoto's van Sylvie en de vooralsnog onbekende vrouw redelijk opzienbarend. En nergens op de spraakmakende kiekjes is Kinski's vriend Ilja te zien.

Gezelschap
Heeft Sylvie Meis na een aantal mislukte liefdes met doorgaans gefortuneerde heren het liefdesroer helemaal omgegooid en ontwikkelde ze warme gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht? In haar persoonlijke blog dat Sylvie bijhoudt van haar zakentripje naar Saint Tropez rept ze met geen woord over haar gezelschap. Wel stelt ze dat ze er Nastassja Kinski en haar lover Ilja tegen het lijf liep.

In haar dagboekje schrijft Sylvie ook nog dat ze per heli van Nice naar Saint Tropez reisde, omdat het per taxi zeker drie uur zou duren. ,,Nu was ik er in een half uurtje'', aldus Meis. Vervolgens checkte ze in bij het luxe Byblos Hotel en at daar een flink bord mosselen. ,,Want het is bikiniseizoen.'' Daarna vonden Sylvie en haar gezelschap - ze spreekt over 'we' - een paar strandbedjes bij de sjieke Club 55 om te relaxen. Later op de dag at Sylvie een krabsalade en tonijntartaar als hoofdgerecht. Of Nastassja Kinski en haar vriend een vorkje meeprikten is niet bekend.
Zie de link voor foto's.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2016 @ 19:33:50 #295
163650 Greys
pi_163564458
Hahahaha dat artikel. Het lijkt mij gewoon op meiden die oprecht lol hebben in het water en misschien zagen dat er foto's gemaakt werden en dat die blonde zei 'Kom syl ik pak je even beet voor de foto, kijken wat ze erover gaan schrijven en of we een nieuw liefdesduo gaan worden' en dat Sylvie daar hard om moest lachen en meedeed.

En wat een lijf. Jaloers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:51:49 #296
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163564975
Een dag geleden waren de paparazzi nog vervelend, was de vakantiebestemming nog top secret en nu maakt ze via instagram duidelijk waar ze zit :') Of heb ik iets gemist in Sylvie-land?
With love :*
  Vis een optie? woensdag 6 juli 2016 @ 20:08:20 #297
70532 loveli
N
pi_163565444
Ze zit toch zo ongeveer elke zomer daar?

Wel geinig dat artikel: Sylvie is tegenwoordig bevriend met Nastassja, hier foto's van Syl in het water met een andere vrouw die niet Nastas is, maar we weten ook niet wie wel. Hier nog even een foto van mw. Kinski om te laten zien dat ze het niet is.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2016 @ 20:39:47 #298
163650 Greys
pi_163566383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een dag geleden waren de paparazzi nog vervelend, was de vakantiebestemming nog top secret
Zei ze dat zelf of was dat een komkommertijdverzinsel van een duimzuiger? Volgens mij heeft ze nog nooit geheimzinnig over deze vakantiebestemming gedaan juist namelijk. :D Daar komt ze vaak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2016 @ 20:40:46 #299
163650 Greys
pi_163566410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef loveli het volgende:
Ze zit toch zo ongeveer elke zomer daar?

Wel geinig dat artikel: Sylvie is tegenwoordig bevriend met Nastassja, hier foto's van Syl in het water met een andere vrouw die niet Nastas is, maar we weten ook niet wie wel. Hier nog even een foto van mw. Kinski om te laten zien dat ze het niet is.
Ja :')

(die is onherkenbaar trouwens :o)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:02:24 #300
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163572747
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:33 schreef Greys het volgende:

Hahahaha dat artikel. Het lijkt mij gewoon op meiden die oprecht lol hebben in het water en misschien zagen dat er foto's gemaakt werden en dat die blonde zei 'Kom syl ik pak je even beet voor de foto, kijken wat ze erover gaan schrijven en of we een nieuw liefdesduo gaan worden' en dat Sylvie daar hard om moest lachen en meedeed.

En wat een lijf. Jaloers!
Is dit visagiste, Serena Goldenbaum? Ze waren al vaker samen op vakantie,

edit: nee denk toch van niet,



In de zee.


Serena Goldenbaum
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:03:36 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163572764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:19 schreef static het volgende:

Sylvie is te gast in Linda's zomerweek.
Update: Presentatrice Sylvie Meis is één van de gasten van het nieuwe seizoen van Linda's Zomerweek, het interviewprogramma van Linda de Mol dat deze zomer wordt uitgezonden. Linda is erg blij dat Sylvie op haar bankje aanschuift. Glimlachend in RTL Boulevard: ,,Ik heb haar nog nooit uitgebreid gesproken.''

De Rotterdamse cabaretier Richard Groenendijk zal de show van een grapje voorzien; hij zal tegelijk met Sylvie te zien zijn. Uit een foto die de kleine diva op Instagram deelde, wordt duidelijk dat de opnames vandaag plaatsvonden. Visagist en topstylist Leco van Zadelhoff maakte haar cameraklaar.

Linda's Zomerweek is vanaf 22 augustus tot en met 26 augustus te zien, tussen 21.30 uur en 23.30 uur bij RTL 4.

....................................................................
Dit topic is vol, het nieuwe topic is open:
SHO / [FAKEGATE] Syl, Raf &Sab #79 Hahahaha dat artikel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tuinfluitert op 07-07-2016 01:54:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')