abonnement Unibet Coolblue
pi_161574984
quote:
NIJMEGEN - De oom die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Mariska Peters uit Nijmegen blijft nog zeker 90 dagen vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris vrijdag besloten.
De 21-jarige Mariska Peters was sinds 9 februari vermist. Op 22 februari werd ze dood gevonden in de Hatertse Vennen in Nijmegen. Ze bleek te zijn gewurgd.
De oom van Mariska werd op 10 maart aangehouden in de tbs-instelling Pompekliniek in Nijmegen. De verdachte verbleef op de open afdeling.
(Omroep Gelderland)
----------------------

Zo, lijkt me dat er dan serieuze bewijzen richting hem zijn.

Overigens is het onderzoek nog in volle gang.
Haar telefoon, jas etc zijn nog steeds zoek. En op die telefoon kunnen belangrijke aanwijzingen staan.

http://www.omroepgelderla(...)ers.htm#.VRVslRjtSrU

Update 20-04-2016:

Eis OM: 15 jaar gevangenisstraf en TBS met dwang.
pi_161575070
@copycat

Ja, toen Johan net als verdachte was opgepakt en bekend werd wat hij in zijn verleden al heeft gedaan, vonden velen hier op Fok het al bizar om te zien dat Facebook vol stond met 'gezellige' foto's van Mariska en Johan samen.
pi_161575083
Ies coeltoer.
pi_161575165
Wat een viespeuk, bah.
U MAD?
pi_161575188
Over 10minuten is de verdediging aan het woord.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:03:32 #6
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161575679
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

----------------------

Zo, lijkt me dat er dan serieuze bewijzen richting hem zijn.

Overigens is het onderzoek nog in volle gang.
Haar telefoon, jas etc zijn nog steeds zoek. En op die telefoon kunnen belangrijke aanwijzingen staan.

De bontkraag van de jas is vreemd genoeg wel teruggevonden. Die lag onder het lichaam en is samen met een witte sjaal gebruikt bij de verwurging.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  woensdag 20 april 2016 @ 15:06:34 #7
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_161575744
Na tbs moet hij meteen vrijgelaten worden want na tbs is iedereen weer normaal.
pi_161575753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:03 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

De bontkraag van de jas is vreemd genoeg wel teruggevonden. Die lag onder het lichaam en is samen met een witte sjaal gebruikt bij de verwurging.
Dat was nog uit de vorige OP. :)

Haar onderbroek is trouwens ook onvindbaar..
  woensdag 20 april 2016 @ 15:14:07 #9
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161575901
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat was nog uit de vorige OP. :)

Haar onderbroek is trouwens ook onvindbaar..
Ook nog een bizar detail: een voorbijganger heeft s 'nachts de auto van Mariska nog op het bospad zien staan op de plaats delict en hoorde een 'oerschreeuw' uit het bos komen. Hij heeft toen het kenteken genoteerd. Toen hij een half uur later terug reed was de auto weg. Hij melde dit nadat hij hoorde van de vermissing. Die man heeft zonder het te weten op enkele tientallen meters van Mariska gestaan terwijl ze werd vermoord. Echt bizar.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_161576004
Telefoon is toch ook gevonden?
pi_161576162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:14 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Ook nog een bizar detail: een voorbijganger heeft s 'nachts de auto van Mariska nog op het bospad zien staan op de plaats delict en hoorde een 'oerschreeuw' uit het bos komen. Hij heeft toen het kenteken genoteerd. Toen hij een half uur later terug reed was de auto weg. Hij melde dit nadat hij hoorde van de vermissing. Die man heeft zonder het te weten op enkele tientallen meters van Mariska gestaan terwijl ze werd vermoord. Echt bizar.
Ja, had ik ook gelezen!
Ik las dat hij later de auto herkende op tv.

Waarom heeft het dan zooo lang geduurd tot ze haar vonden? (Of gingen zoeken op die locatie?)
  woensdag 20 april 2016 @ 15:30:42 #12
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161576273
Advocaat voert aan dat privacy van Johan is geschonden omdat er gegevens uit zijn telefoon zijn gehaald .....

https://twitter.com/chrisververs
pi_161576406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef Pielemenneke het volgende:
Advocaat voert aan dat privacy van Johan is geschonden omdat er gegevens uit zijn telefoon zijn gehaald .....

https://twitter.com/chrisververs
Oh, wat erg voor Johan. 😔
  woensdag 20 april 2016 @ 15:50:43 #14
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161576789
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, wat erg voor Johan. 😔
Ja ....
De bloedsporen in de auto zijn volgens de advocaat afkomstig van een klein wondje dat Johan heeft opgelopen tijdens schoonmaken van die auto.
pi_161576843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:50 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ja ....
De bloedsporen in de auto van Johan zij volgens de advocaat van een klein wondje dat Johan heeft opgelopen tijdens schoonmaken van de auto.
Ohja, en waarom moest Johan die auto dan schoonmaken? :') Hij was toch helemaal de kliniek niet uit geweest die nacht?

Die advocaat komt met allerlei alternatieven. Maar die vallen wmb behoorlijk in het water aangezien Johan zich volledig beroept op zijn zwijgrecht.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 april 2016 @ 15:52:40 #16
269689 crew  Viv
pi_161576844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:50 schreef Pielemenneke het volgende:
De bloedsporen in de auto van Johan zij volgens de advocaat van een klein wondje dat Johan heeft opgelopen tijdens schoonmaken van de auto.
-O- Hoe sneu wil je het hebben...
  woensdag 20 april 2016 @ 15:54:45 #17
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161576896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ohja, en waarom moest Johan die auto dan schoonmaken? :') Hij was toch helemaal de kliniek niet uit geweest die nacht?

Die advocaat komt met allerlei alternatieven. Maar die vallen wmb behoorlijk in het water aangezien Johan zich volledig beroept op zijn zwijgrecht.
Misschien wilde hij eerder de ''goede oom'' uithangen door de auto van zijn nichtje schoon te maken. Ik vind het een betoog van niks.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 april 2016 @ 16:00:26 #18
269689 crew  Viv
pi_161577029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Pielemenneke het volgende:
Ik vind het een betoog van niks.
Is het ook. Net werd een poging gedaan om twijfel te zaaien over het moment van overlijden, door zogenaamde getuigen aan te halen die Mariska later nog in leven hebben gezien, met een bijrijder met een wit petje. Dat gaat gewoon om deze beelden:
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Ravenstein.aspx
Volgens mij was uit het forensisch onderzoek gekomen dat ze meteen op die eerste avond al dood was, en dan kan zij het nooit geweest zijn op die beelden.
pi_161577031
Waarom spenderen ze tijd en geld en die man. Hij is gewoon de dader dus opruimen scheelt weer belasting geld.
Vakantie blog vol met tips en informatie en nog veel meer....
  woensdag 20 april 2016 @ 16:02:43 #20
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161577066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:00 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Is het ook. Net werd een poging gedaan om twijfel te zaaien over het moment van overlijden, door zogenaamde getuigen aan te halen die Mariska later nog in leven hebben gezien, met een bijrijder met een wit petje. Dat gaat gewoon om deze beelden:
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Ravenstein.aspx
Volgens mij was uit het forensisch onderzoek gekomen dat ze meteen op die eerste avond al dood was, en dan kan zij het nooit geweest zijn op die beelden.
Ja dacht ik ook aan.
Meerdere mensen meenden toen dat het Mariska was in die auto, ook haar vader dacht ik.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 april 2016 @ 16:03:42 #21
269689 crew  Viv
pi_161577096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:02 schreef Pielemenneke het volgende:
Ja dacht ik ook aan.
Meerdere mensen meenden toen dat het Mariska was in die auto, ook haar vader dacht ik.
Ja, zou ik ook doen, dat betekende toen dat ze nog in leven zou zijn.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:05:03 #22
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161577143
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, had ik ook gelezen!
Ik las dat hij later de auto herkende op tv.

Waarom heeft het dan zooo lang geduurd tot ze haar vonden? (Of gingen zoeken op die locatie?)
Ik heb een beetje het idee dat men het in de eerste week niet zo serieus nam.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef Pielemenneke het volgende:
Advocaat voert aan dat privacy van Johan is geschonden omdat er gegevens uit zijn telefoon zijn gehaald .....

https://twitter.com/chrisververs
Maar wel belangrijke gegevens. Johan heeft haar op de avond van de moord 16 keer gebeld (onbeantwoord) en in zijn telefoon is ook een sms'je gevonden die niet verstuurd is. Daarin is te lezen dat hij haar wilde vragen om mee te rijden en een pakketje op te halen in Malden en weg te brengen naar Berg en Dal. Daarmee kon hij 500 euro verdienen en zou zij de helft krijgen. maar ze mocht niemand iets vertellen ook niet aan haar vriendje Hij heeft hij dit eerder bij geprobeerd en toen durfde ze het niet. De afstand Malden-Berg en Dal is zo klein dat je daar echt geen 500 euro mee verdient. Dan zou ik mijn baan opzeggen en de hele dag op en neer rijden. Vermoedelijk is dit ook een lokkertje geweest. Johan wist dat Mariska 1000 euro schuld had en dat ze die snel wilde wegwerken. Door haar geld in het vooruitzicht te stellen heeft hij haar gewoon willen lokken.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 april 2016 @ 16:07:54 #23
269689 crew  Viv
pi_161577220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Alektorophobia het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat men het in de eerste week niet zo serieus nam.
In het begin hielden ze rekening met het scenario dat ze vrijwillig was verdwenen, maar toen haar auto werd teruggevonden (volgens mij 1,5 dag na de verdwijning) was dat al minder waarschijnlijk.

4 mei uitspraak
pi_161577738
De advocaat klaagt ook dat er sprake zou zijn van tunnelvisie.

Tja, wat moet je anders, als letterlijk elk gevonden (DNA)spoor naar één persoon wijst.

Overigens heb ik in het Twitterverslag niks gelezen over commentaar van de rechter op het publiek. Er zou nogal wat geroepen zijn door de bezoekers. Meestal waarschuwt zo'n rechter dan dat iemand de rechtszaal uitgezet kan worden.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:30:13 #25
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161577767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:00 schreef RikNEC het volgende:
Waarom spenderen ze tijd en geld en die man. Hij is gewoon de dader dus opruimen scheelt weer belasting geld.
Wel eens van rechten gehoord?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 20 april 2016 @ 16:55:55 #26
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161578402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:28 schreef Physsic het volgende:

Overigens heb ik in het Twitterverslag niks gelezen over commentaar van de rechter op het publiek. Er zou nogal wat geroepen zijn door de bezoekers. Meestal waarschuwt zo'n rechter dan dat iemand de rechtszaal uitgezet kan worden.
De rechter heeft de tribune eenmaal gewaarschuwd omdat er tegen Johan geschreeuwd werd en op het kogelvrije glas werd geslagen. Later heeft ze nog een keer iemand gewaarschuwd omdat die stond te fotograferen. En dit is vóór 12:00. Ik weet niet wat er daarna nog gebeurt is.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  woensdag 20 april 2016 @ 17:56:11 #27
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_161579538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:00 schreef RikNEC het volgende:
Waarom spenderen ze tijd en geld en die man. Hij is gewoon de dader dus opruimen scheelt weer belasting geld.
Ga je gang, mafkees. :D

We leven in een rechtsstaat. Als je dat niet wilt moet je je maar bij het kalifaat voegen ofzo.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_161579708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:55 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

De rechter heeft de tribune eenmaal gewaarschuwd omdat er tegen Johan geschreeuwd werd en op het kogelvrije glas werd geslagen. Later heeft ze nog een keer iemand gewaarschuwd omdat die stond te fotograferen. En dit is vóór 12:00. Ik weet niet wat er daarna nog gebeurt is.
Zie het nu inderdaad op tv gezegd worden door de rechter.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:09:10 #29
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161581434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het idee dat men het in de eerste week niet zo serieus nam.

[..]

Maar wel belangrijke gegevens. Johan heeft haar op de avond van de moord 16 keer gebeld (onbeantwoord) en in zijn telefoon is ook een sms'je gevonden die niet verstuurd is. Daarin is te lezen dat hij haar wilde vragen om mee te rijden en een pakketje op te halen in Malden en weg te brengen naar Berg en Dal. Daarmee kon hij 500 euro verdienen en zou zij de helft krijgen. maar ze mocht niemand iets vertellen ook niet aan haar vriendje Hij heeft hij dit eerder bij geprobeerd en toen durfde ze het niet. De afstand Malden-Berg en Dal is zo klein dat je daar echt geen 500 euro mee verdient. Dan zou ik mijn baan opzeggen en de hele dag op en neer rijden. Vermoedelijk is dit ook een lokkertje geweest. Johan wist dat Mariska 1000 euro schuld had en dat ze die snel wilde wegwerken. Door haar geld in het vooruitzicht te stellen heeft hij haar gewoon willen lokken.
Je bedoelt dat hij het vooraf gepland heeft ?
pi_161593360
pi_161594279
Wellicht Bert van Leeuwen er op af sturen met Familiediner ? ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_161594283
Het is voor die vent te hopen dat ie een andere identiteit krijgt voor na zijn gevangenisstraf anders is de kans best groot dat ie ook een niet natuurlijke dood sterft.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 21 april 2016 @ 10:57:31 #33
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161597235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij het vooraf gepland heeft ?
Ja daar lijkt het wel op alhoewel het OM voorbedachte rade niet bewezen vindt.
En er is ook nog iets anders. Mariska heeft tegen haar ouders en een vriendin gelogen over waar ze heen ging. Dat moet Johan geweten hebben anders had hij haar niet kunnen verkrachten en vermoorden. Dan zou hij volgende dag al als verdachte zijn aangewezen. Er moet tussen die 2 een gesprek hebben plaatsgevonden waarin hij haar gevraagd moet hebben of ze aan iemand heeft vertelt waar ze heen ging. Toen hij zeker wist dat zij niemand heeft vertelt waar ze heen ging was de kust voor hem veilig en kon hij ze gang gaan.
Dat is ook een vorm van voorbedachte rade.

[ Bericht 17% gewijzigd door Alektorophobia op 21-04-2016 11:36:17 ]
God bestaat niet dus geniet van het leven
  donderdag 21 april 2016 @ 11:07:58 #34
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161597444
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 04:53 schreef TLC het volgende:
Het is voor die vent te hopen dat ie een andere identiteit krijgt voor na zijn gevangenisstraf anders is de kans best groot dat ie ook een niet natuurlijke dood sterft.
Als de eis wordt ingewilligd dan zien we hem de eerste 25 jaar toch niet meer terug. De vorige keer dat hij in de TBS zat duurde dat 11 jaar. Nu zit hij er zeker langer en van de 15 jaar gevangenisstraf moet hij er ook 10 uitzitten. Dan is hij ongeveer 76 als hij vrij komt.
Overigens is hij al 2 keer overgeplaatst wegens bedreigingen aan zijn adres. Eerst naar een andere afd. in HvB Zwolle en toen hij daar ook bedreigt werd naar HvB Zutphen. Gisteren voor aanvang van de zitting eiste hij dat zijn stem onherkenbaar werd gemaakt (er was veel media in de zaal) omdat in Zutphen niemand weet wie hij is.
Dat is na gisteravond wel anders :)
God bestaat niet dus geniet van het leven
  donderdag 21 april 2016 @ 11:38:20 #35
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161598015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Ja daar lijkt het wel op alhoewel het OM voorbedachte rade niet bewezen vindt.
En er is ook nog iets anders. Mariska heeft tegen haar ouders en een vriendin gelogen over waar ze heen ging. Dat moet Johan geweten hebben anders had hij haar niet kunnen verkrachten en vermoorden. Dan zou hij volgende dag al als verdachte zijn aangewezen. Er moet tussen die 2 een gesprek hebben plaatsgevonden waarin hij haar gevraagd moet hebben of ze aan iemand heeft vertelt waar ze heen ging. Toen hij zeker wist dat zij niemand heeft vertelt waar ze heen ging was de kust voor hem veilig en kon hij ze gang gaan.

Is het misschien zo dat er al langer iets speelde in de vorm van misbruik ?

Overigens, over die drugspakketjes .....
Een mede TBS-er verklaarde dat Johan in drugs handelde en zoals we allemaal weten is in die handel best wel wat te verdienen. Stel nu dat het om Coke gaat, dat heeft per gram toch best wel wat waarde, dan heb je EUR 500,- snel verdiend.

Een ander gerucht dat de ronde deed was dat Mariska, om van een schuld af te komen, drugs wegbracht. Maar zoals ik al zeg, het is een gerucht ......
  donderdag 21 april 2016 @ 12:05:22 #36
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161598593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:38 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Is het misschien zo dat er al langer iets speelde in de vorm van misbruik ?
Tussen die twee? Dat is niet echt gebleken.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:38 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Overigens, over die drugspakketjes .....
Een mede TBS-er verklaarde dat Johan in drugs handelde en zoals we allemaal weten is in die handel best wel wat te verdienen. Stel nu dat het om Coke gaat, dat heeft per gram toch best wel wat waarde, dan heb je EUR 500,- snel verdiend.

Een ander gerucht dat de ronde deed was dat Mariska, om van een schuld af te komen, drugs wegbracht. Maar zoals ik al zeg, het is een gerucht ......
Hij regelde af en toe 1 of 2 gram coke voor anderen (meestal voor zichzelf) maar hij was geen dealer. Maar om 500 te verdienen moet je wel iets meer als een paar gram verkopen. En of het om drugs ging of niet hij belde altijd Mariska voor vervoer
Ik denk dat het ritje Malden-Berg en Dal een smoes was. Er is nooit een contact van hem gevonden in beide plaatsjes en Malden ligt pal naast de Haterse Vennen waar het lichaam is gevonden. Hij is dus nog een stuk richting Malden gereden waarschijnlijk om bij haar geen argwaan op te wekken. En nog voor Malden heeft hij haar vermoord.
En hij wist dat Mariska een schuld van meer als 1000 Euro had en dat ze zich daar zorgen om maakte. Ze was dus makkelijk in de val te lokken door haar geld in het vooruitzicht te stellen.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  donderdag 21 april 2016 @ 12:37:58 #37
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161599346
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Tussen die twee? Dat is niet echt gebleken.

[..]

Hij regelde af en toe 1 of 2 gram coke voor anderen (meestal voor zichzelf) maar hij was geen dealer. Maar om 500 te verdienen moet je wel iets meer als een paar gram verkopen. En of het om drugs ging of niet hij belde altijd Mariska voor vervoer
Ik denk dat het ritje Malden-Berg en Dal een smoes was. Er is nooit een contact van hem gevonden in beide plaatsjes en Malden ligt pal naast de Haterse Vennen waar het lichaam is gevonden. Hij is dus nog een stuk richting Malden gereden waarschijnlijk om bij haar geen argwaan op te wekken. En nog voor Malden heeft hij haar vermoord.
En hij wist dat Mariska een schuld van meer als 1000 Euro had en dat ze zich daar zorgen om maakte. Ze was dus makkelijk in de val te lokken door haar geld in het vooruitzicht te stellen.
Ok, ik vroeg het me af ....
Dus de twee hadden best een goede band ?
Wat moet er dan in je omgaan dat je je eigen nichtje kunt ombrengen ....
pi_161915932
De rechtbank in Arnhem heeft 20 jaar gevangenisstraf en tbs opgelegd aan de man die Mariska Peters heeft gedood. Er was vijftien jaar cel en tbs met dwangverpleging tegen hem geëist. De man is de oom van het slachtoffer en is eerder veroordeeld voor een zedenmisdrijf.

Het lichaam van Mariska Peters werd februari vorig jaar gevonden in de bossen van de Hatertse Vennen bij Nijmegen.

Het Openbaar Ministerie wilde vrijspraak voor moord, omdat de oom van het slachtoffer haar niet met voorbedachten rade zou hebben gedood.

Huichelachtig

Tijdens de rechtszaak twee weken geleden was het onrustig op de publieke tribune. Daar zaten zo'n 120 familieleden en andere bekenden van Mariska Peters. Toen de verdachte de zaal binnenkwam, schreeuwden ze tegen hem.

De vader van het slachtoffer legde tijdens die zitting een verklaring af en zei onder meer dat zijn broer zich huichelachtig heeft opgesteld in de periode van de verdwijning van zijn dochter en na de vondst van het lichaam.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 09:45:31 ]
pi_161915945
Terwijl de rechtbank verkrachting niet (geheel) bewezen acht:
MHoltrop twitterde op woensdag 04-05-2016 om 09:32:34 Voor t eerst gaat rechtbank niet mee met om: vaginale verkrachting kan niet worden bewezen. reageer retweet
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:47:17 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915949
Zo dan, de rechtbank heeft een hogere straf gegeven dan geëist werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161915951
https://twitter.com/MHoltrop/status/727764120754327552
MHoltrop twitterde op woensdag 04-05-2016 om 09:37:42 Levenslang of 30 jaar is overwogen, maar verdachte is deels ontoerekeningsvatbaar reageer retweet
MHoltrop twitterde op woensdag 04-05-2016 om 09:39:22 Straf: 20 jaar plus tbs #peters Dat is meer dan geëist. Ook bijzondere voorwaarden, aangezien hij 'al' tbs heeft reageer retweet
MHoltrop twitterde op woensdag 04-05-2016 om 09:39:41 Applaus vanaf de publieke tribune reageer retweet


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 09:48:33 ]
pi_161915957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, de rechtbank heeft een hogere straf gegeven dan geëist werd.
Jup, terwijl ze dus qua verkrachting niet meegingen met het OM. Nou ja, verdiende loon ditdat.
pi_161915970
Goedzo! Die komt nooit meer vrij.
Make my day!
pi_161916038
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:48 schreef agter het volgende:
Goedzo! Die komt nooit meer vrij.
hij was niet eens vrij tijdens plegen van dit misdrijf
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:58:26 #45
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161916946
Zojuist weer in de wijk gearriveerd met familie en buurtbewoners. Familie en vrienden dolblij over de uitspraak. Bij Marcel, die het nog steeds heel zwaar heeft, kon er voor het eerst in een jaar weer een glimlach vanaf. Met dit vonnis heeft de rechter de familie een hart onder de riem gestoken.

God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_161917137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:38 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Is het misschien zo dat er al langer iets speelde in de vorm van misbruik ?

Overigens, over die drugspakketjes .....
Een mede TBS-er verklaarde dat Johan in drugs handelde en zoals we allemaal weten is in die handel best wel wat te verdienen. Stel nu dat het om Coke gaat, dat heeft per gram toch best wel wat waarde, dan heb je EUR 500,- snel verdiend.

Een ander gerucht dat de ronde deed was dat Mariska, om van een schuld af te komen, drugs wegbracht. Maar zoals ik al zeg, het is een gerucht ......
Als je coke per gram gaat verkopen zal je redelijk wat moeten verkopen om 500 euro te verdienden
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_161917420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:00 schreef RikNEC het volgende:
Waarom spenderen ze tijd en geld en die man. Hij is gewoon de dader dus opruimen scheelt weer belasting geld.
omdat je anders een grotere kans hebt dat onschuldige mensen worden veroordeeld zonder dat ze schuldig zijn. om deze reden heeft iedereen in nederland recht op een eerlijke rechtzaak soms lijkt dit misschien overbodig maar het is heel belangrijk dat je hier niet van afwijkt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_161919745
*O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')