abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2016 @ 11:48:13 #1
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_161570843
Hallo

Heb sinds kort een nieuwe vriendin, echter wonen we vrij ver uit elkaar dus we zien elkaar alleen weekends.
Nu hebben we beide een vrij hoog libido, en kunnen ook geen genoeg van elkaar krijgen.

Ik 30, merk dat ik het lichamelijk niet zo goed bij kan benen :'). Als in: vrijdagavond/zatedag/zondag zijn heerlijk, maar ben tot en met woensdag lichamelijk gesloopt.

Voor de duidelijkheid: heeft niets met vroegtijdig klaarkomen ofzo te maken. maar echt met fysieke vermoeiheid na zulke weekenden.

Nu ben ik absoluut niet sportief, heb al jaren geen kloot meer uitgevoerd, en vroeg me af of conditietraining me hierin gaat helpen.

Ik zou graag wel weer enigzins minder gesloopt op mn werk willen verschijnen maandags en dinsdags
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_161571258
Dat gaat je helpen, ja.

Geeneens specifiek 'conditietraining' maar gewoon een paar dagen per week een stukje hardlopen of fietsen heeft al aanzienlijke invloed.
Conscience do cost.
pi_161571403
Is het niet meer dat je te weinig slaapt? Of is het echt spierpijn of zo?
pi_161571949
Ja, zie kettlebelltopic in mijn signature, kun je meteen ook een stuk kracht en postuur meepakken.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  woensdag 20 april 2016 @ 12:46:20 #5
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_161572266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:11 schreef Allures het volgende:
Is het niet meer dat je te weinig slaapt? Of is het echt spierpijn of zo?
spierpijn is het niet, maar slaapgebrek klinkt wel beetje aannemelijk.

Ergens ook wel vreemd aangezien we toch de nodige uurtjes slapen 6 a 7 ofzo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_161572654
Volgens mij wordt je niet brak van sporten en het klinkt als brakheid. Dus zal het wel vermoeidheid zijn (dat was mijn logica)

Misschien slaap je minder goed met iemand samen
  zondag 24 april 2016 @ 15:40:51 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161674470
Tja, zat ook ooit in een weekend relatie.
Kan goed zijn dat wat Allures zegt, dat je niet goed slaapt met iemand, als je bv niet gewend bent.
Verder, 6 -7 uurtjes is nou eigenlijk ook niet echt veel. En dan 2 keer in dat weekend een lange reis. En in dat weekend veel "bezig" met sex maar misschien ook nog andere dingen , uitgaan, uiteten, winkelen, bezoeken van mensen. Je hebt gewoon een bepaalde hoeveelheid energie en dus niet alles kan. Net als met geld, men heeft wat geld maar niet alles kan. Dus ook qua energie de tering naar de nering zetten, en bij beperkte energie je keuzes, je prioriteiten stellen.
Verder die reis, hoe doe je dat? Auto motor trein. En hier iets dat ik heb ondervonden. Voordat je reist een "powernap" kan je erg goed doen. Zoals zondagmiddag /avond voor je wegrijdt paar uurtjes het bed induiken, wodt natuurlijk weer sex maar dan ook paar uren lekker luieren, slapen. Dan een lichte lunch, van tevoren klaargemaakt en rijden.
Wanneer rij je? Vrijdag om 4 uur? Dat is het drukste deel van de week? Waar rij je? Alles in Nederland, of ook over de grens, bv Duitsland. Dan weet je misschien dat in Duitsland in het weekend geen vrachtautoos mogen rijden. Van 22.00 vrijdag tot zondag 22.00. Ook is dan de grote vrijdagspits voorbij. Dus plan, misschien beter vrijdag eerst paar uur thuis naar bed en pas tegen 20.30-22.00 wegrijden. Ben je een ochtend of nachtmens? Misschien moet je om 5 uur in de ochtend rijden. Dus plan zowel de manier waarop je reist als het tijdstip, en je rusten en slapen idem dito. En of 6-7 uur slaap met zulke enerverende weekends voldoende is ....
Verder, kan je vriendin niet ook eens naar jou komen?
Weet zij dat je zo kapot bent na het weekend? Praat erover, wat zouden jullie, jij, of samen kunnen doen of veranderen?
Ook heb ik toendertijd op het werk wat geregeld. Zo nam ik vrijdagmiddag vrij en maandagochtend. Werkte die uren dan door de week weer "bij" bv met de avondopenstelling. Vrijdag ging ik dan met mijn logeerspullen op het werk en vanuit het werk meteen de snelweg op. Ik "vrijde " in Duitsland, en was dan net voor de allergrootste drukte ter plaatse. Waren harde tijden, Tja, was in een wintersportgebied, reed motor en reed ook s-winters motor.
En zondagavond tegen 23.00 uur terug, en dan de maandagochtend dus vrij om toch nog fatsoenlijk wat slaap te krijgen. En natuurlijk erg leuk als zij dan ook eens een lang weekend kon regelen en met de trein naar mij kwam.

Ben benieuwd naar hoeveel uren je reist, met auto of wat, en of je alleen in NL rijdt of erbuiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 24-04-2016 15:48:34 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161695391
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:40 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, zat ook ooit in een weekend relatie.
Kan goed zijn dat wat Allures zegt, dat je niet goed slaapt met iemand, als je bv niet gewend bent.
Verder, 6 -7 uurtjes is nou eigenlijk ook niet echt veel. En dan 2 keer in dat weekend een lange reis. En in dat weekend veel "bezig" met sex maar misschien ook nog andere dingen , uitgaan, uiteten, winkelen, bezoeken van mensen. Je hebt gewoon een bepaalde hoeveelheid energie en dus niet alles kan. Net als met geld, men heeft wat geld maar niet alles kan. Dus ook qua energie de tering naar de nering zetten, en bij beperkte energie je keuzes, je prioriteiten stellen.
Verder die reis, hoe doe je dat? Auto motor trein. En hier iets dat ik heb ondervonden. Voordat je reist een "powernap" kan je erg goed doen. Zoals zondagmiddag /avond voor je wegrijdt paar uurtjes het bed induiken, wodt natuurlijk weer sex maar dan ook paar uren lekker luieren, slapen. Dan een lichte lunch, van tevoren klaargemaakt en rijden.
Wanneer rij je? Vrijdag om 4 uur? Dat is het drukste deel van de week? Waar rij je? Alles in Nederland, of ook over de grens, bv Duitsland. Dan weet je misschien dat in Duitsland in het weekend geen vrachtautoos mogen rijden. Van 22.00 vrijdag tot zondag 22.00. Ook is dan de grote vrijdagspits voorbij. Dus plan, misschien beter vrijdag eerst paar uur thuis naar bed en pas tegen 20.30-22.00 wegrijden. Ben je een ochtend of nachtmens? Misschien moet je om 5 uur in de ochtend rijden. Dus plan zowel de manier waarop je reist als het tijdstip, en je rusten en slapen idem dito. En of 6-7 uur slaap met zulke enerverende weekends voldoende is ....
Verder, kan je vriendin niet ook eens naar jou komen?
Weet zij dat je zo kapot bent na het weekend? Praat erover, wat zouden jullie, jij, of samen kunnen doen of veranderen?
Ook heb ik toendertijd op het werk wat geregeld. Zo nam ik vrijdagmiddag vrij en maandagochtend. Werkte die uren dan door de week weer "bij" bv met de avondopenstelling. Vrijdag ging ik dan met mijn logeerspullen op het werk en vanuit het werk meteen de snelweg op. Ik "vrijde " in Duitsland, en was dan net voor de allergrootste drukte ter plaatse. Waren harde tijden, Tja, was in een wintersportgebied, reed motor en reed ook s-winters motor.
En zondagavond tegen 23.00 uur terug, en dan de maandagochtend dus vrij om toch nog fatsoenlijk wat slaap te krijgen. En natuurlijk erg leuk als zij dan ook eens een lang weekend kon regelen en met de trein naar mij kwam.

Ben benieuwd naar hoeveel uren je reist, met auto of wat, en of je alleen in NL rijdt of erbuiten.
Wat een een lappen, niets toevoegend aan een topic schrijf jij zeg. Je stelt daarnaast dingen die niet in de OP worden vermeld. Daarnaast lezen je stukken ook nog eens kut. Meerdere keren gezien dat er ook niet op gereageerd wordt, slechts een hint.
  woensdag 27 april 2016 @ 09:39:50 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161745842
Ik deel jouw mening niet. Dat er niet op gereageerd wordt begrijp ik. Meestal staat men te perplex vol bewondering en met de mond vol tanden om nog iets te kunnen bedenken. Ik zie mijn reacties wel degelijk on topic, en dan met een aantal heel praktische adviezen die, mits op zijn situatie van toepassing zijn, hem goed kunnen helpen. Of dat zo is weet ik niet omdat wij hier niet alle volledige informatie hebben (tijdstip, waarheen gaat ie enz.)
Daarnaast schrijf ik niet alleen voor de topicstarter maar ook voor anderen die misschien ook in dit soort situaties zitten. Iedereen kan en mag eruit oppikken wat ie wil, of niets ermee doen.
Dus ik blijf zo schrijven. Mensen die er zich echt aan ergeren moeten het dan gewoon maar overslaan. Even goede vrienden.
Overigens, waarom quote je de hele post als die gewoon erboven staat. Heb je verdomme 2 x die hele lap onder mekaar staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 27-04-2016 09:42:50 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')