Als je niet kunt lezen wie het topic opende en de vragen vroeg dan kan ik daar niks aan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gelukkig is hij overal al gequote, zo blijft het leedvermaak bewaard voor het nageslacht
De A330 is een enorm succes. In de loop der jaren enorm verbeterd (MTOW verhoogd, range vergroot, etc.) en deze serie knabbelt nu al aan de 777 en 787 series van Boeing.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef Blistering het volgende:
De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch?
Ook aan de 787 ja? Ik dacht dat die 787 toch wel wat verder is qua ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De A330 is een enorm succes. In de loop der jaren enorm verbeterd (MTOW verhoogd, range vergroot, etc.) en deze serie knabbelt nu al aan de 777 en 787 series van Boeing.
100% mee eens, ik zie meer kitsch dan stijl en luxe. Heel Dubai is sowieso een potsierlijke plaats.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:23 schreef XL het volgende:
[..]
Als je dat interieur ziet, dan moet je toch aan een woonwagen denken....
Geen wonder dat het er schijnbaar vol zit met aso Nederlanders. Die kicken daarop.
Ts Vergeet Plaatjequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:12 schreef Sunri5e het volgende:
Afgesproken dat we Merode32 vanaf nu negeren?
15 miljoen mensen die naar kitsch en potsierlijke gebouwen komen kijken? heb jij dan zo slechte smaak of wij zo goede smaak.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:15 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
100% mee eens, ik zie meer kitsch dan stijl en luxe. Heel Dubai is sowieso een potsierlijke plaats.
Mooie foto! Moet ook weer eens richting de Polder gaan. Helaas geen gratis OV meer nu ik geen student meer ben, dat maakt het wat minder aantrekkelijk om naar Schiphol te gaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ts Vergeet Plaatje
[ afbeelding ]
Regenachtig dagje langs de polderbaan vorige maand
Prima plan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:12 schreef Sunri5e het volgende:
Afgesproken dat we Merode32 vanaf nu negeren?
De A330(Neo) is zover ontwikkeld dat het voor bepaalde maatschappijen/routes inderdaad een geduchte concurrent is voor de 787. En dan heb je ook nog zaken als beschikbaarheid, fleet commonality, prijs etc.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
Ook aan de 787 ja? Ik dacht dat die 787 toch wel wat verder is qua ontwikkelingen.
kwantiteit impliceert geen kwaliteit,quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
15 miljoen mensen die naar kitsch en potsierlijke gebouwen komen kijken? heb jij dan zo slechte smaak of wij zo goede smaak.
In feite hebben die 15 miljoen mensen dus geen smaak en niet geintresseerd in kwaliteit, oke mooi om te weten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:30 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
kwantiteit impliceert geen kwaliteit,
Er is bijvoorbeeld niet eens een goede literaire boekhandel in de stad, slechts allemaal slappe aftreksels van haute couture uit Europa.
Klopt staat normaal een gevangenisstraf op, die kun je niet zomaar afkopen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:35 schreef Blistering het volgende:
De enige reden dat ik naar Dubai zou willen gaan is om vliegtuigen te spotten. Maar ik heb mij daar eens over ingelezen en blijkbaar is het verboden om vliegtuigen te fotograferen in de UAE
Ik ben wel erg gecharmeerd van Turkish Airlines, in economy dan. In business overtreft inderdaad niemand Emirates, qua eyecandy overigens ook niet wanneer je Oost Europese dames kunt waarderen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als de allerbeste maatschappij die er nu rondvliegt mogen ze best een keer in de titel..
Vaak mee intercontinentaal gevlogen vanaf CDG. Qua geluid en comfort helemaal mee eens. Alleen duurt een intercontinentale vlucht altijd wel een uurtje langer dan in een 777.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:40 schreef Flylib het volgende:
A340 Pracht van een vliegtuig. Blij dat ik er nog een paar keer mee heb kunnen vliegen de laatste jaren. Het is een slome klimmer. De één vindt dat vervelend, de ander geweldig. Vond het wel opvallend dat ook de -500 en -600 die eigenschap hebben.
En waar slaat dat dan op?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:26 schreef Woods het volgende:
Het zou mooi zijn als KLM morgen failliet gaat.
Jazeker, maar de A340 heeft de weg vrijgemaakt voor het succes van de A330.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef Blistering het volgende:
De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch?
Hun gebrekkig dienstverlening, hun gebrekkige vernieuwing en het feit dat ze al lange tijd geleden zijn afgehaakt bijvoorbeeldquote:
Nou doe maar niet, moet er nog mee vliegen eind mei . Eens kijken of ze een Embraer inzetten, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:26 schreef Woods het volgende:
Het zou mooi zijn als KLM morgen failliet gaat.
Die 11% groei in het 1e kwartaal van dit jaar verteld wat anders, net als de vernieuwing van de vloot met 787's en in de toekomst a350's. En ook de vernieuwing van interieur, IFE en volgend jaar ook uitbreiding van de wi-fi. Vooropstaand in de klantenbinding via social media. 1 van de beste MRO's ter wereld. Misschien geen grote maatschappij, maar ook niet klein.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hun gebrekkig dienstverlening, hun gebrekkige vernieuwing en het feit dat ze al lange tijd geleden zijn afgehaakt bijvoorbeeld
Al die dingen zijn zuinig of slecht, goedkoop uitgevoerd in vergelijking met maatschappijen uit het midden oosten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:03 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Die 11% groei in het 1e kwartaal van dit jaar verteld wat anders, net als de vernieuwing van de vloot met 787's en in de toekomst a350's. En ook de vernieuwing van interieur, IFE en volgend jaar ook uitbreiding van de wi-fi. Vooropstaand in de klantenbinding via social media. 1 van de beste MRO's ter wereld. Misschien geen grote maatschappij, maar ook niet klein.
Overigens gun ik geen enkele maatschappij ter wereld een faissillement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |