abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 20:10:12 #26
181272 crew  Noppie2000
pi_161583432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:04 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat ik spijtig vind aan de BGH "nerf" is, dat met het verwijderen van Naxxramas, er maar weinig concurrentie blijft voor 5 drops, waardoor een BGH in je deck nog altijd een redelijke optie blijft...Over concurrentie gesproken schiet azure drake te binnen... andere overweldigende 5 drop kaarten? hmmoah...
Klopt. Whispers heeft een aantal redelijke 5-drops, maar het blijft inderdaad zo dat je rond die mana alle vrijheid hebt om deze erin te stoppen zonder je deck te gimpen of te situationeel te maken.

Denk sowieso dat in dit rijtje BGH en Owl de meest discutabele nerfs zijn, beetje halve maatregelen waarvan nog maar moet blijken of het genoeg is. Ik hoop van wel :)
pi_161583595
Ik hoop het ook, het probleem imo een beetje met BGH is dat het niet zo is dat er een gebrek is aan goeie 7+ attack kaarten zijn, maar dat de 7+ attack kaarten juist minder goed zijn omdat BGH er is.
pi_161584125
Met aggro shaman zonder nerfs en zonder verdwijnende kaarten uit naxx en gvg wordt het een feestje...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 20 april 2016 @ 21:03:01 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161585184
Erg tevreden met de nerfs. Vooral Force of Nature. Verschrikkelijk die druids die altijd op beurt 9 lethal hadden. Had er eigenlijk nooit wat tegen. Eens met bovenstaande verder...aggro shaman gaat veel gespeeld worden gok ik..en aggro paladin is ook nog steeds OP met Mysterious Challenger. Die had ook generfed moeten worden imo. 8 mana ipv 6 bv, of dat hij enkel 2 secrets pakt, etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161585224
Goeie nerfs, op Molten Giant en Blade Flurry na. Met name laatstgenoemde vind ik onbegrijpelijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161585461
Intussen, zolang het nog kan, nog heel veel plezier met een Patron/Leeroy-warrior: 9-3 vandaag, naar rank11 nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161585780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Erg tevreden met de nerfs. Vooral Force of Nature. Verschrikkelijk die druids die altijd op beurt 9 lethal hadden. Had er eigenlijk nooit wat tegen. Eens met bovenstaande verder...aggro shaman gaat veel gespeeld worden gok ik..en aggro paladin is ook nog steeds OP met Mysterious Challenger. Die had ook generfed moeten worden imo. 8 mana ipv 6 bv, of dat hij enkel 2 secrets pakt, etc.
Secret paladin hoef je je geen zorgen over te maken in standard. Avenge valt al weg en de overige secrets zijn nou niet bepaald tof. En mocht het wel blijven bestaan dan stopt iedereen een eater of secrets in hun deck en dan ben je ook klaar.

Daarnaast verliest secret en aggro paladin onder andere shielded minibot en muster voor battle waardoor de opening van menig paladin decks al vele male slechter is dus daar hoeft verder echt niets aan generfed te worden voor standard.
pi_161585845
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef Blistering het volgende:
Goeie nerfs, op Molten Giant en Blade Flurry na. Met name laatstgenoemde vind ik onbegrijpelijk.
Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
pi_161585931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef BWolf het volgende:

[..]

Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
Kan wel zijn, maar 3 mana had ik persoonlijk beter gepast gevonden.

Afijn, al met al ben ik ook best tevreden :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161586022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:19 schreef BWolf het volgende:

[..]

Blade Flurry irriteert me mateloos elke keer dat ik hem tegen me krijg. Boardclear en burst damage voor slechts 2 mana, dus makkelijk te combineren met een rits andere kaarten. Het meest belachelijke vind ik echter dat het onder invloed staat van + spell damage.
Ben ik met je eens. Dan krijg je eerst -5/-7 als ze je face aanvallen en dan nog een keer burst damage met die blade fury + hele board kwijt. Wel heel erg sterk voor 2 mana...
pi_161586245
BF wred ook alleen op die hele sterke manier gebruikt en was daardoor zeer irritant. Terecht dat die hard is generfd imo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161586717
In ieder geval weer wat extra dust en nog een week verwijderd van de release
pi_161586907
Blade Flurry was 2 mana ja, maar daarvoor moest je wel eerst een wapen hebben (minimaal 2 mana), liefst met een buff er op (weer 1 mana) en eigenlijk ook nog spell damage, liefst Malygos, weer 9 mana. Dat is een boel mana en een hoop kaarten.

Dat hij geen damage meer doet op de enemy hero kan ik wel begrijpen maar die mana increase is bullshit.

Ook omdat rogue vaak helemaal geen board control heeft doormiddel van minions maar het bord opruimt met spells en wapens.
pi_161589072
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef TwyLight het volgende:
Blade Flurry was 2 mana ja, maar daarvoor moest je wel eerst een wapen hebben (minimaal 2 mana), liefst met een buff er op (weer 1 mana) en eigenlijk ook nog spell damage, liefst Malygos, weer 9 mana. Dat is een boel mana en een hoop kaarten.

Dat hij geen damage meer doet op de enemy hero kan ik wel begrijpen maar die mana increase is bullshit.

Ook omdat rogue vaak helemaal geen board control heeft doormiddel van minions maar het bord opruimt met spells en wapens.
Ja, zo ken ik er nog wel één. Force of nature is 6, savage roar is 3 en samen moet je dus al late game zitten voor 14 instant damage voor in totaal 9 mana.

Rogue heeft al heel veel goedkope combinatie kaarten waarmee je grote minions voor weinig kan wegspelen. Ik ben er wel blij mee dat blade fury flink generfed is. Vond het nog irritant dan de Druid combo wombo
  woensdag 20 april 2016 @ 22:34:51 #40
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161589637
Net de brawl gedaan met dit resultaat:

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161591130
pi_161593826
Die druid nerfs :'(

Ach in ieder geval ga ik een hoop extra dust vangen Hierdoor
pi_161594499
Mijn collectie dust vind die nerfs wel fijn eigenlijk.. Heb 3 ancients, 3 force en een golden Keeper :p

Overall kan ik me redelijk vinden in de nerfs.. al valt het me wel op dat ze niks hebben gedaan met Freeze mage, een deck waarvan Brode zelf vind dat het niet leuk is om tegen te spelen.. maar goed, Freeze mage gaat met standard wel een paar tools verliezen, dus misschien is dat genoeg.
  donderdag 21 april 2016 @ 10:29:31 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161596614
Ik heb oa twee gouden keepers, twee FoN (eentje goud), twee Lore Ancients (eentje goud), twee golden Blade Furry's..dus aardig wat dust. Golden Big game hunter bewaar ik wel denk ik.

Laatst trouwens Elise golden gemaakt. Yay.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games donderdag 21 april 2016 @ 10:49:13 #45
181272 crew  Noppie2000
pi_161597024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 07:13 schreef icemotion het volgende:
Mijn collectie dust vind die nerfs wel fijn eigenlijk.. Heb 3 ancients, 3 force en een golden Keeper :p

Overall kan ik me redelijk vinden in de nerfs.. al valt het me wel op dat ze niks hebben gedaan met Freeze mage, een deck waarvan Brode zelf vind dat het niet leuk is om tegen te spelen.. maar goed, Freeze mage gaat met standard wel een paar tools verliezen, dus misschien is dat genoeg.
Welke tools verliezen ze precies? Afhankelijk van de versie die je speelt gaat alleen Mad Scientist er echt uit geloof ik, en Freeze Mage deed het meer dan prima voor Mad Scientist.

EDIT: En Antique Healbot, maar die werd volgens mij al een stuk minder toegepast in Freeze.
pi_161598240
Gisteren BGH uit een pakje getrokken :)
Ik ga alle kaarten die generfed zijn dusten en craft ze weer opnieuw mochten ze toch nog gespeeld worden.
  Redactie Games donderdag 21 april 2016 @ 11:55:45 #47
181272 crew  Noppie2000
pi_161598380
Zat ik ook aan te denken, maar ik wil uiteindelijk toch elke kaart hebben, dus ik bewaar ze gewoon :P
pi_161599681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Zat ik ook aan te denken, maar ik wil uiteindelijk toch elke kaart hebben, dus ik bewaar ze gewoon :P
Om die reden heb ik niet eens aan dusten gedacht
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 21 april 2016 @ 12:55:26 #49
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161599729
hoe laat begint die stream eigenlijk? onze tijd, zeg maar?
pi_161599842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Welke tools verliezen ze precies? Afhankelijk van de versie die je speelt gaat alleen Mad Scientist er echt uit geloof ik, en Freeze Mage deed het meer dan prima voor Mad Scientist.

EDIT: En Antique Healbot, maar die werd volgens mij al een stuk minder toegepast in Freeze.
Scientist inderdaad en Healbot, en soms kom ik ook nog wel eens een freeze mage met een Belcher tegen, maar die zijn zeldzaam.

Dus ja, ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')