abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:37:38 #2
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161545376
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Servetjes en sjaals,
Servetjes en sjaals,
Servertjes, servetjes
Servetjes en sjaals
Dat is natuurlijk wel opmerkelijk gezien het feit dat er een ambulance bij staat met de deur open. Je moet je wel afvragen wat er in die ambulance zit als dat dus geen verbandmiddelen e.d. zijn.
pi_161545488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel opmerkelijk gezien het feit dat er een ambulance bij staat met de deur open. Je moet je wel afvragen wat er in die ambulance zit als dat dus geen verbandmiddelen e.d. zijn.
Dat bedoel ik.

Ook die "paniek" met 3 man om dat ene, volgens Wantie, lichtgewonde slachtoffer. Servetjes en sjaals blijven maar komen, maar echte fatsoenlijke hulpverlening? :')
pi_161545655
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

volgens Wantie, lichtgewonde slachtoffer.
Waar beweer ik dat het slachtoffer lichtgewond is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:50:45 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161545665
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook die "paniek" met 3 man om dat ene, volgens Wantie, lichtgewonde slachtoffer. Servetjes en sjaals blijven maar komen, maar echte fatsoenlijke hulpverlening? :')
Scenario 1:
Generaal: We hebben alles tot in de puntjes voorbereid president, op uw woord zetten wij Operatie False Flag Zaventem in gang.
President: Doe het.
...
Situatie op de grond:
Hulpverlener1: Shit, shit, shit! We hadden alles zo goed voorbereid. Maar nu heb ik niks om acteur2 mee te verbinden. Improv! Improv! Improv!
Hulpverlener2: Dude! Sjaals en servetjes? Dat gelooft het kritische publiek nooit!
Hulpverlener1: Wat bazel je nou man! Dit is voor de grote massa! Die slikken alles! ALLES! Meer sjaaltjes en servertjes damnit! Anders valt ons hele spel in duigen.

óf

Scenario 2:
Men heeft om 200 verklaarbare redenen even geen verband bij de hand en behulpzame burgers komen met goedbedoelde hulp?

Welk scenario is het meest waarschijnlijk?

:D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161545692
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:50 schreef SicSicSics het volgende:
Men heeft op 200 verklaarbare redenen even geen verband bij de hand en behulpzame burgers komen met goedbedoelde hulp?
Geen verband bij de hand? Hahaha.... heb je de video überhaupt GOED bekeken? :')

Komt ie nog een keer voor je:



[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 11:53:27 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:53:03 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161545704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geen verband bij de hand? Hahaha.... heb je de video überhaupt GOED bekeken? :')
Dat was mijn vraag niet! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161545722
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet! ;)
Jaja, je wilt weer met Occam zijn scheermes om je heen gaan prikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 11:54:15 ]
pi_161545734
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
I always like commenting on these false flags because I've been a nurse for over 20 years and I've seen some really BAD actors! My all time favorite is from the Boston Marathon Bombings. You'll know this one. The cowboy holding/pinching blood vessels of the guy who had his legs blown off in the wheelchair as they run for help. The man in the cowboy hat has one drop of blood on the cuff of his white shirt. he should be covered in blood. Wheelchair guy wouldn't even be able to sit upright in the wheelchair following all of the blood loss.
20 jaar verpleegster en niet weten dat je niet als een rund aan het bloeden bent als er een lichaamsdeel wordt afgerukt.
Dat is ook wel stuitend.
Verder is al lang bekend dat de jongen in de rolstoel juist in die rolstoel zat omdat zijn been is geamputeerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161545744
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jaja, je wilt weer met Occam zijn scheermes om je heen gaan prikken.
prikken met een scheermes...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:57:35 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161545787
Aan de andere kant. Je hebt gelijk, ik had niet gekeken. Nu wel.

Commentaar van de video maker (op een nogal zeikerige en zuigende manier):
EMT's are finally there, people can finally be treated... He hands a tissue to the guy. A tissue. A tissue... Whewhewhe.

Wie zegt er dat er daar geen hulpverlener zit die even zijn neus wil snuiten? Traantjes van het slachtoffer wegvegen? Of no 198 andere redenen waarom iemand even een tissue zou kunnen gebruiken.

Maar nee... Dat kan allemaal niet. Het is een hoax. Het moet wel een hoax zijn, want ze geven een tissue aan iemand! Echt?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161545807
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
Aan de andere kant. Je hebt gelijk, ik had niet gekeken. Nu wel.

Commentaar van de video maker (op een nogal zeikerige en zuigende manier):
EMT's are finally there, people can finally be treated... He hands a tissue to the guy. A tissue. A tissue... Whewhewhe.

Wie zegt er dat er daar geen hulpverlener zit die even zijn neus wil snuiten? Maar nee... Dat kan niet. Het is een hoax want ze geven een tissue aan iemand! Echt?
Kijk hem eens goed en helemaal uit. :)
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:00:34 #13
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161545838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk hem eens goed en helemaal uit. :)
Ik heb geen 15 minuten, misschien een ander keertje.
Maar als dit niveau van redenatie het hele filmpje doorkruist dan hoef ik al niet eens te kijken. :)

Heeft hij ook betere argumenten dan:
Een EMT hoort geen tissues uit te delen -> dit is een hoax
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161545840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

20 jaar verpleegster en niet weten dat je niet als een rund aan het bloeden bent als er een lichaamsdeel wordt afgerukt.
Dat is ook wel stuitend.
Verder is al lang bekend dat de jongen in de rolstoel juist in die rolstoel zat omdat zijn been is geamputeerd.
quote:
Now to this scene, first responders are sort of cocky. They do not take instructions well from people (even other health care workers). I'm not insulting them, I'm just saying they know their roles and they follow through. If you have ever seen a code you will find that trained individuals become very synchronized when working together even if its for the first time, its highly organized and takes training. I guarantee you they would have had civilians cleared.

They get in the way and health care teams are extremely focused. Untrained individuals can do more harm than good. Each medical team has a leader so to speak. Sorry lady in the red coat, it isn't you!! The first responders would have a real attitude about this. I'm laughing as they are wrapping a head wound near the ambulance. It was being performed by civilians ( because the lost EMT was wandering and wasn't redirected to even replace civilians). If a trained person was using Kerlix to wrap a head wound they would not unroll the entire thing then wrap. They would keep it rolled up and unwrap the Kerlix gauze as they go. This prevents contamination of the dressing and is actually easier to handle. Because of knowing this I always watch how the so called "trained" individuals provide care. Again, those assisting are civilians but just passing it on so this can be an example to use when evaluating whether someone is a health care professional or crisis actor.
pi_161545849
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik heb geen 15 minuten, misschien een ander keertje.

Kom dan ook niet klagen.
pi_161545885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom dan ook niet klagen.
Post dan geen filmpjes van 15 minuten, dat word niet gewaardeerd (geloof dat daar zelfs regels voor zijn).
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:03:06 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161545888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom dan ook niet klagen.
Dat bepaal ik zelf wel! :D Maar, dat was wederom niet mijn vraag:
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
Heeft hij ook betere argumenten dan:
Een EMT hoort geen tissues uit te delen -> dit is een hoax
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161545921
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:57 schreef SicSicSics het volgende:

Wie zegt er dat er daar geen hulpverlener zit die even zijn neus wil snuiten? Traantjes van het slachtoffer wegvegen? Of no 198 andere redenen waarom iemand even een tissue zou kunnen gebruiken.
Hoezo is dat een tissue?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161545943
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel! :D Maar, dat was wederom niet mijn vraag:

[..]

Zie een quote een paar posts hierboven voor een aantal argumenten waarom mensen denken dat we hier niet met professionele hulpverleners te maken hebben.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:05:59 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161545958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:04 schreef Wantie het volgende:
Hoezo is dat een tissue?
Dat ook nog eens ja.
Misschien was het wel zijn script! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161545965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Tja, de opinie van een onbekend iemand die niet bekend is met welk trauma er op treedt als iemand zijn of haar ledemaat wordt afgerukt.
Ik kan er niets mee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546013
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel! :D Maar, dat was wederom niet mijn vraag:

[..]

Het gaat inderdaad zo verder, 2 dames bieden hun sjaal aan als hoofdverband: verdacht
1 dame geeft een tissue: verdacht
jongen loopt door de scene heen: verdacht.
jongen krijgt verband om zijn hand en helpt vervolgens mee bij iemand anders: verdacht
meisje staat in de weg: verdacht
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:08:50 #23
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161546023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie een quote een paar posts hierboven voor een aantal argumenten waarom mensen denken dat we hier niet met professionele hulpverleners te maken hebben.
Zelfde laken een pak...
Iemand projecteert zijn/ haar verwachtingen op een bepaalde situatie en trekt dan op basis van die projectie aangevuld met een hele rits aannames de conclusie dat het nep is.

Het is een redenatie van lik m'n vestje. Het is uiterst speculatief en niets zeggend. Bovendien is de bron uiterst discutabel. (Ik ben ook een lekker wijf van 18 op het internet _O- ) en mensen slikken het als zoete koek, want de MSM liegt altijd.

Sorry hoor, maar ik vind het nog steeds beledigend.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161546044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, de opinie van een onbekend iemand die niet bekend is met welk trauma er op treedt als iemand zijn of haar ledemaat wordt afgerukt.
Ik kan er niets mee.
Ik had niet verwacht dat jij er wel iets mee zou kunnen. Wees gerust ;)
pi_161546049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie een quote een paar posts hierboven voor een aantal argumenten waarom mensen denken dat we hier niet met professionele hulpverleners te maken hebben.
Argument van iemand die ook de bostonaanslagen als een hoax ziet, dus bevooroordeeld, niet afkomstig uit belgie, dus niet bekend met hoe ze daar werken, die denkt dat als een ledemaat wordt afgerukt iedereen onder het bloed wordt gespoten....

tja...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:11:06 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161546075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:08 schreef Wantie het volgende:
Het gaat inderdaad zo verder, 2 dames bieden hun sjaal aan als hoofdverband: verdacht
1 dame geeft een tissue: verdacht
jongen loopt door de scene heen: verdacht.
jongen krijgt verband om zijn hand en helpt vervolgens mee bij iemand anders: verdacht
meisje staat in de weg: verdacht
Precies! Waarom zou ik daar 15 min. naar kijken?
Daarom mijn vraag: Heeft de video commentator ook nog steekhoudende argumenten? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161546089
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat jij er wel iets mee zou kunnen. Wees gerust ;)
Maar kun je uitleggen waarom jij een dergelijke opinie op een zilveren presenteerblaadje legt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546163
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zelfde laken een pak...
Iemand projecteert zijn/ haar verwachtingen op een bepaalde situatie en trekt dan op basis van die projectie aangevuld met een hele rits aannames de conclusie dat het nep is.

Het is een redenatie van lik m'n vestje. Het is uiterst speculatief en niets zeggend. Bovendien is de bron uiterst discutabel. (Ik ben ook een lekker wijf van 18 op het internet _O- ) en mensen slikken het als zoete koek, want de MSM liegt altijd.

Sorry hoor, maar ik vind het nog steeds beledigend.
Als je niet goed kijkt, blijf je met van deze nietszeggende debunkposts komen.

De bron is een filmpje van de hulpverlening na een terreuraanval bij metrostation Maalbeek in Brussel. Niets meer niets minder. Zonder commentaar (geluid dus uit) en met een goed observerend oog, kan iedereen concluderen dat je daar geen professionals aan het werk ziet en dat er iets niet in de haak is met die hele scène.
pi_161546237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar kun je uitleggen waarom jij een dergelijke opinie op een zilveren presenteerblaadje legt?
Omdat ik ook zie dat die hele scène gewoon belachelijk is en een belediging voor echte hulpverleners die levens redden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 12:18:09 ]
pi_161546276
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:11 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Precies! Waarom zou ik daar 15 min. naar kijken?
Daarom mijn vraag: Heeft de video commentator ook nog steekhoudende argumenten? :)
Nee, bijv. een sjaal gebruiken om een ader in het been van een slachtoffer af te knijpen: verdacht...
Deskundige die geen hesje aan heeft maar een rode jas: verdacht

Grap is wel dat de narrator zelf suggereert dat niemand zwaar gewond is.
Maar als ik in de discussie vraag waarom iemand denkt dat daar zwaargewonden worden verpleegd volgt enkel een sneer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ik ook zie dat die hele scène gewoon belachelijk is en een belediging voor echte hulpverleners die levens redden.
Waarom dan meningen van anderen erbij halen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je niet goed kijkt, blijf je met van deze nietszeggende debunkposts komen.

De bron is een filmpje van de hulpverlening na een terreuraanval bij metrostation Maalbeek in Brussel. Niets meer niets minder. Zonder commentaar (geluid dus uit) en met een goed observerend oog, kan iedereen concluderen dat je daar geen professionals aan het werk ziet en dat er iets niet in de haak is met die hele scène.
Iedereen kan ook concluderen dat dat niet het geval is. Of wel. Of dat Michael Jackson daar rondloopt en dus nog leeft. Maak er snel een topic over aan!
pi_161546318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:19 schreef Wantie het volgende:
Nee, bijv. een sjaal gebruiken om een ader in het been van een slachtoffer af te knijpen: verdacht...
Deskundige die geen hesje aan heeft maar een rode jas: verdacht

Net dacht jij nog dat er geen zwaargewonden te zien waren en nu leggen ze ineens tourniquette's aan met sjaals? :D
pi_161546332
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zonder commentaar (geluid dus uit) en met een goed observerend oog, kan iedereen concluderen dat je daar geen professionals aan het werk ziet en dat er iets niet in de haak is met die hele scène.
Dus met andere woorden, jij bent hierin deskundig, hebt vaker aanslagen meegemaakt en gezien hoe de hulpverlening in zijn werk gaat en op basis van die ervaring kun jij concluderen dat deze scene dus niet klopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Net dacht jij nog dat er geen zwaargewonden te zien waren en nu leggen ze ineens tourniquette's aan met sjaals? :D
ik heb nooit gezegd dat er geen zwaargewonden te zien zijn.
Verder mag je uitleggen waarom een beenwond waarvan de bloeding moet worden gestuit wordt gezien als zwaargewond.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546503
De poster van de video heeft een interessante portfolio.
Niet geheel verrassend is uiteraard elke gebeurtenis een hoax.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat er geen zwaargewonden te zien zijn.
Verder mag je uitleggen waarom een beenwond waarvan de bloeding moet worden gestuit wordt gezien als zwaargewond.
Dat heb je wel.

Althans, je suggereert het:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat de personen die daar verzorgd worden zwaargewond zijn?
En:
quote:
Een Tourniquet is een knelverband dat om een arm of been wordt aangelegd om zeer ernstige bloedingen te stoppen. Het is een noodmaatregel die moet worden gebruikt om een leven te redden, maar het gebruik van een tourniquet kan wel schade veroorzaken.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tourniquet_%28geneeskunde%29


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 12:36:30 ]
pi_161546779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat heb je wel.

Nou, citeer dan eens waar ik dat gezegd heb.
Je citaat over een tourniquet legt niet uit dat de persoon zwaargewond is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat heb je wel.

Althans, je suggereert het:
Nee, dat maak jij ervan.
Dat ik je vraag om zwart te bewijzen wil niet automatisch zeggen dat ik dus denk dat het wit is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161546917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:37 schreef Wantie het volgende:
Dat ik je vraag om zwart te bewijzen wil niet automatisch zeggen dat ik dus denk dat het wit is.
Je hebt geen poot om op te staan en je bent volledig door je (nogal zwakke) argumentatie heen en je redeneert als een ongeleid projectiel alle kanten op. Jammer joh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 12:41:08 ]
pi_161546932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, citeer dan eens waar ik dat gezegd heb.
Je citaat over een tourniquet legt niet uit dat de persoon zwaargewond is.
:')
pi_161546976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Iedereen kan ook concluderen dat dat niet het geval is. Of wel. Of dat Michael Jackson daar rondloopt en dus nog leeft. Maak er snel een topic over aan!
Ad hominem :O
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:46:20 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161547139
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je niet goed kijkt, blijf je met van deze nietszeggende debunkposts komen.

De bron is een filmpje van de hulpverlening na een terreuraanval bij metrostation Maalbeek in Brussel. Niets meer niets minder. Zonder commentaar (geluid dus uit) en met een goed observerend oog, kan iedereen concluderen dat je daar geen professionals aan het werk ziet en dat er iets niet in de haak is met die hele scène.
Niet mee eens.
Tenminste, ja: Je kunt dat concluderen. Je kunt van alles concluderen. Het heeft alleen 0 - zero - zilch waarde. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161547281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:37 schreef Wantie het volgende:
Nee, dat maak jij ervan.
Dat ik je vraag om zwart te bewijzen wil niet automatisch zeggen dat ik dus denk dat het wit is.
Buiten dat... het gaat om een bomaanslag waarbij in de metro alleen al 20+ doden zijn gevallen en vele gewonden. Hoezo bewijzen dat er zwaargewonden zouden moeten worden verzorgd?
pi_161547303
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Tenminste, ja: Je kunt dat concluderen. Je kunt van alles concluderen. Het heeft alleen 0 - zero - zilch waarde. :)
Het houdt je wel flink bezig, dus iets van waarde heeft het wel. :)
pi_161547314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ad hominem :O
Je begint op iemand te lijken! :).
pi_161547320
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt geen poot om op te staan en je bent volledig door je (nogal zwakke) argumentatie heen en je redeneert als een ongeleid projectiel alle kanten op. Jammer joh.
wederom spiegelpraat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161547354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Buiten dat... het gaat om een bomaanslag waarbij in de metro alleen al 20+ doden zijn gevallen en vele gewonden. Hoezo bewijzen dat er zwaargewonden zouden moeten worden verzorgd?
Dus je kunt niet bewijzen dat de personen die we in die scene zien zwaargewond zijn.
De commentator van het filmpje beweert overigens dat ze lichtgewond zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161547392
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Tenminste, ja: Je kunt dat concluderen. Je kunt van alles concluderen. Het heeft alleen 0 - zero - zilch waarde. :)
Precies, die conclusie heeft geen enkele waarde.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161547435
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je begint op iemand te lijken! :).
Krijgen we dat weer? :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:56:49 #51
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161547483
Mag ik ook mijn mening hier geven over filmpjes die ik niet gekeken heb?
wooblabalurg
pi_161547582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer? :')
Hoezo weer?
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:59:34 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161547590
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het houdt je wel flink bezig, dus iets van waarde heeft het wel. :)
Uit antropologisch oogpunt, absoluut! :D Vandaar ook mijn altijd herhalende vraag:
Wat beweegt mensen om aan de ene kant te propaganderen kritisch te (moeten) zijn terwijl ze zich aan de andere kant zo klakkeloos en gewillig onderdompelen in kortzichtige bullshit!

Ben ik ook altijd eerlijk over geweest. :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161547628
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:56 schreef Baconbus het volgende:
Mag ik ook mijn mening hier geven over filmpjes die ik niet gekeken heb?
we kennen een vrijheid van meningsuiting in nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:02:38 #55
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161547697
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Uit antropologisch oogpunt, absoluut! :D Vandaar ook mijn altijd herhalende vraag:
Wat beweegt mensen om aan de ene kant te propaganderen kritisch te (moeten) zijn terwijl ze zich aan de andere kant zo klakkeloos en gewillig onderdompelen in kortzichtige bullshit!

Ben ik ook altijd eerlijk over geweest. :7
Misschien omdat de officiële verhalen zo ongeloofwaardig zijn? Dan ga je op zoek naar alternatieven.
wooblabalurg
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:03:58 #56
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161547740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

we kennen een vrijheid van meningsuiting in nederland.
die vooral wordt gebruikt om anderen af te zeiken en te vertellen hoe kut je iets vindt

leve de vrijheid van het belachelijk maken _O_
wooblabalurg
pi_161547744
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je kunt niet bewijzen dat de personen die we in die scene zien zwaargewond zijn.
De commentator van het filmpje beweert overigens dat ze lichtgewond zijn.
Heb je toch niet goed gekeken. Hij beweert dat niemand in het filmpje gewond is.
pi_161547762
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Misschien omdat de officiële verhalen zo ongeloofwaardig zijn? Dan ga je op zoek naar alternatieven.
Dit ^O^
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:05:33 #59
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161547781
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:02 schreef Baconbus het volgende:
Misschien omdat de officiële verhalen zo ongeloofwaardig zijn? Dan ga je op zoek naar alternatieven.
Maar hoe zijn die alternatieven beter te geloven? :) Is dat alleen maar omdat het alternatief en niet MSM is?

Dan stoot je volgens mij je hoofd aan de andere kant van dezelfde muur.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161547789
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

die vooral wordt gebruikt om anderen af te zeiken en te vertellen hoe kut je iets vindt

leve de vrijheid van het belachelijk maken _O_
Ze doen hun best maar. Ik lig er niet wakker van. Sterker nog, ik merk dat ze van me gaan schuimbekken. 8-)
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:07:34 #61
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161547855
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar hoe zijn die alternatieven beter te geloven? :) Is dat alleen maar omdat het alternatief en niet MSM is?

Dan stoot je volgens mij je hoofd aan de andere kant van dezelfde muur.
Ik denk dat het begint bij 'wat klopt er hier niet', en vervolgens kun je allerlei wegen bewandelen aan de hand van wat voor info je bekijkt en vanuit welke hoek je iets ziet.

De MSM is overigens ook een prima bron van informatie, je moet alleen niet denken dat de koppen op de juiste plek staan.
wooblabalurg
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 13:09:32 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_161547919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze doen hun best maar. Ik lig er niet wakker van. Sterker nog, ik merk dat ze van me gaan schuimbekken. 8-)
Als dat je doel is heb je het helemaal voor elkaar.
pi_161547933
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar hoe zijn die alternatieven beter te geloven? :) Is dat alleen maar omdat het alternatief en niet MSM is?

Dan stoot je volgens mij je hoofd aan de andere kant van dezelfde muur.
Geloofwaardigheid of het ontbreken daarvan is het niet alleen maar omdat het wel of niet van de MSM of alternatieve media afkomstig is.

Je hebt er dan dus helemaal geen kont van begrepen. Wat me overigens niets verbaast.
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:10:01 #64
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161547941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze doen hun best maar. Ik lig er niet wakker van. Sterker nog, ik merk dat ze van me gaan schuimbekken. 8-)
Ik vind het in het algemeen gewoon jammer. Verder snap ik de drang niet naar het willen ontkrachten van alles wat je denkt/gelooft. Ik zie mezelf nou nooit een gelovige of iets constant zien second-guessen maar hey het zal wel bij een forum horen.
wooblabalurg
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:20:47 #65
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161548251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je kunt niet bewijzen dat de personen die we in die scene zien zwaargewond zijn.
De commentator van het filmpje beweert overigens dat ze lichtgewond zijn.
Nog mooier: dat het de man met de grijze schoen betreft, die even daarvoor nog helemaal niet gewond staat. Hij moet daar ter plaatse op de stoep tijdens deze amateuristische maar relatief ontspannen aftermath nog ergens door geraakt zijn. Jammer dat dat event eruit geknipt is. Misschien aangereden door de (nep?) ambulance.
pi_161552398
Hey jokkebrok, zoek eens op wat een kompres is, voor je jezelf nog belachelijker maakt.

Toch wel grappig dat hier de alternatieve media de boel besodemieteren...

[ Bericht 32% gewijzigd door IntensiveGary op 19-04-2016 16:30:44 ]
pi_161552816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey jokkebrok, zoek eens op wat een kompres is, voor je jezelf nog belachelijker maakt.

Toch wel grappig dat hier de alternatieve media de boel besodemieteren...

Ah dus al die burgers lopen met kompressen op zak :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 16:39:34 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:43:07 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161552982


het grote ongenblik is weer aangekomen!
het hele topic hangt er vanaf!

welkom bij de quizz pixelneuken!
is het een tissue of kan het wat anders zijn.

Ik gok, het is een acteur die zijn script vergeten is en de ambulance acteur geeft het nog even aan.

als je goed inzooom, lees je ook het volgende!
AU GODMILJAAR ARGHHHHHHHH
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_161553212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey jokkebrok, zoek eens op wat een kompres is, voor je jezelf nog belachelijker maakt.

Toch wel grappig dat hier de alternatieve media de boel besodemieteren...

_O- inhoud.
pi_161553366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:43 schreef theguyver het volgende:

het grote ongenblik is weer aangekomen!
het hele topic hangt er vanaf!

welkom bij de quizz pixelneuken!
is het een tissue of kan het wat anders zijn.

Ik gok, het is een acteur die zijn script vergeten is en de ambulance acteur geeft het nog even aan.

als je goed inzooom, lees je ook het volgende!
AU GODMILJAAR ARGHHHHHHHH
Het kan prima een kompres zijn, of een slagroomtaartje, of een coldpack. Moeilijk te zien en daar ga ik verder ook niet heel erg over discussiëren. Feit blijft voor mij staan dat de hele scène nogal belachelijk op me overkomt. Sorry, can't help it :)
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:03:34 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161553393
Felt is dus dat het op jou belachelijk overkomt. Dat is best een nietszeggend feitje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161553415
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:03 schreef Copycat het volgende:
Felt is dus dat het op jou belachelijk overkomt. Dat is best een nietszeggend feitje.
Mwah, dat weet ik niet.
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:05:23 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161553429
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

Mwah, dat weet ik niet.
Dat is een feit!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:17:34 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161553665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het kan prima een kompres zijn, of een slagroomtaartje, of een coldpack. Moeilijk te zien en daar ga ik verder ook niet heel erg over discussiëren. Feit blijft voor mij staan dat de hele scène nogal belachelijk op me overkomt. Sorry, can't help it :)
En hoe vaak heb jij met zo'n situatie gezeten?
Ik bedoel mensen om je heen gewond etc.

http://www.liveleak.com/view?i=b2c_1342549819

Voorbeeldje, 2:05 een jongen tikt de piloot op de schouder. waarom??
terwijl hij net een vliegtuig heeft laten flikkeren op honderden toeschouwers!
Andere heel veel mensen lopen gewoon rustig langs mensen zonder ledematen etc.
overal liggen doden en gewonden, maar veel mensen lopen er gewoon rustig door heen, camera man flimt ook alles rustig word niet lastig gevallen omdat hij met een camera loopt of iets.
Een man komt aan met een bord om een gewonde op te leggen! 3:51 waarom geen brancard? :o
Je ziet een aantal militairen die voeren geen hol uit!
mensen lopen gewoon met boodschappen tasjes...
Er liggen geen liters bloed!

duidelijk toch?

het Sknyliv airshow heeft niet plaatsgevonden, ik vind namelijk dat mensen raar reageren!

. <- punt

zo makkelijk gaat dat ;)

ow btw mensen niet zomaar op het filmpje klikken, je ziet daadwerkellijk afgerukte ledematen uitelkaar gerukte mensen etc
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 18:04:43 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_161554484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:20 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey jokkebrok, zoek eens op wat een kompres is, voor je jezelf nog belachelijker maakt.

Toch wel grappig dat hier de alternatieve media de boel besodemieteren...

Dat is zeker bizar. Hoe gekker hoe mooier hier :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 18:45:48 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161555452
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mwah, dat weet ik niet.
Meer mensen dan we denken die het niet meer geloven gezien de anti complotdenkers propaganda in frankrijk en nederland op de buis .
Boehoe ze geloven ons niet meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161557916
Als men een beetje opgelet had. Op de dag van de aanval was er op de nl televisie een interview waar een Belgische aan het woord kwam.
Zij had gestudeerd in de medische wereld en ze reed daar ( in Maelbeek) langs , stapte uit en gaf eerste hulp. Zij gaf ook de opdracht aan de mensen aan de overkant (kantoren of what ever in iedergeval menden die daar werkten)om zoveel mogelijk water en handdoeken te gaan pakken

Dat verklaart het aantal waterflesjes en pakken. In Belgie ( Brussel ) drinkt men namelijk niet zomaar uit de kraan zoals Nederlanders maar gebruikt men vrijwel altijd mineraal water. Dat is niet zo duur.

Ik heb in Belgie zkh gelegen en elke dag een fles plat water.

Neem een kijkje in Belgische supermarkten. Die hebben eem grote afdeling aan keuze van mineraal en bron water
pi_161558467
Telefonie lag er ook niet uit want wij hebben hele dag familie lopen te bellen. 1 neef gaf geen gehoor en hadden we even schrik maar iedereen is oke
Meeste familie leden wonen in Forest (Brussel) en Berchem sainte agathe.

Mijn familie is niet geschrokken en reageren vrij lakonieke. Dag voor de aanslagen kwam mijn neef terug van zijn missie werk op Zaventem luchthaven. mijn tante moest er zelfs om lachen " wat ene geluk he?" Riep ze door de telefoon
Mijn andere tante zei aan de telefoon ( met op achtergrond sirenes) " ja netwerk van terrorisme hier maar moet opschieten want moet pianoles geven"

Gut , ze had niet eens door dat de metro plat lag en ze helemaal geenpianoles kon geven. Onozelaar

Enige drama voor mijn familie was dat vele famileden gestrand waren ( openbaar vervoer lag plat)
Een neefje heeft tot laat in de avond moeten wachten tot ie thuis was

Voor de rest gaat het leven in Brussel gewoon door. Ja je ziet militairen maar dat deert mijn familie weinig.
Achter bij mijn tante ligt een terrein vol witte tenten. Allemaal vluchtelingen.
Ze halen hun schouders op.

Paniekeren wordt vooral door mensen op dit forum gedaan door te roepen "politiestaat politiestaat"
of door mensen met een youtube account die schijnbaar al jaren in hun broek kakken van angst.

Er is niets veranderd in Brussel. Wij zijn niet bang. Nu jullie nog.
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:37:04 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161558616
Wie is wij en wie zijn jullie?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161559497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie is wij en wie zijn jullie?
Wij is zijn familie. Jullie, degene die zich aangesproken voelen, en bang zijn.
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 21:19:09 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_161560034
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Szikha2 het volgende:
Als men een beetje opgelet had. Op de dag van de aanval was er op de nl televisie een interview waar een Belgische aan het woord kwam.
Zij had gestudeerd in de medische wereld en ze reed daar ( in Maelbeek) langs , stapte uit en gaf eerste hulp. Zij gaf ook de opdracht aan de mensen aan de overkant (kantoren of what ever in iedergeval menden die daar werkten)om zoveel mogelijk water en handdoeken te gaan pakken


Dat verklaart het aantal waterflesjes en pakken. In Belgie ( Brussel ) drinkt men namelijk niet zomaar uit de kraan zoals Nederlanders maar gebruikt men vrijwel altijd mineraal water. Dat is niet zo duur.

Ik heb in Belgie zkh gelegen en elke dag een fles plat water.

Neem een kijkje in Belgische supermarkten. Die hebben eem grote afdeling aan keuze van mineraal en bron water
Dat wordt niet geloofd. Let maar op, straks komt de crisis-actor weer om het hoekje kijken.
pi_161561041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie is wij en wie zijn jullie?
Jij bent bang. Twijfelen prima maar dit is gewoon gestoord dit topic en vol onzin. Mijn vorige post is in deze topic reeks is al eens weggehaald dus moet opletten met wat ik zeg. Maar ik zeg je ne preche pas le malheur meid
pi_161561276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat wordt niet geloofd. Let maar op, straks komt de crisis-actor weer om het hoekje kijken.
Weet ik
  dinsdag 19 april 2016 @ 22:04:39 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161561880
Omdat er toevallig een Brusselaar aanwezig is en zijn familiereactie weergeeft, wil dit nog niet zeggen dat de zaken zijn zoals de media het weergeeft. Was hij aanwezig, right on spot? Het argument over de kartonnetjes snijdt ook al geen hout maar soit. Merde, ik ga weer snel verder met mijn bunker graven, prikkeldraad spannen want ik ben bang voor de boze terroristen.
Allez Allez O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 19 april 2016 @ 22:08:26 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161562044
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Jij bent bang. Twijfelen prima maar dit is gewoon gestoord dit topic en vol onzin. Mijn vorige post is in deze topic reeks is al eens weggehaald dus moet opletten met wat ik zeg. Maar ik zeg je ne preche pas le malheur meid
En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 22:15:48 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_161562357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .

[ afbeelding ]
Een tegeltje voor elke gelegenheid.
pi_161562464
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een tegeltje voor elke gelegenheid.
Met een string in je spleet, zie je veel, maar toch geen reet. B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 22:20:44 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 22:39:51 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161563125
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een tegeltje voor elke gelegenheid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161563211
quote:
En de rest gaat zitten FOK!ken.
pi_161563265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat er toevallig een Brusselaar aanwezig is en zijn familiereactie weergeeft, wil dit nog niet zeggen dat de zaken zijn zoals de media het weergeeft. Was hij aanwezig, right on spot? Het argument over de kartonnetjes snijdt ook al geen hout maar soit. Merde, ik ga weer snel verder met mijn bunker graven, prikkeldraad spannen want ik ben bang voor de boze terroristen.
Allez Allez O-)
He ik ben geen Belg, ik ben een Fransman die in Nederland woont.

Nee ben er niet bij geweest. Mijn familie en vrienden zijn er ook niet bij betrokken geweest. Waarheid zoeken is goed maar ik vind de youtube filmpjes en discussie gewoon debiel aan het worden.

Ik kan je zeggen dat het nog lang niet afgelopen is in Brussel. Ben paar dagen geleden in Brussel geweest. Hier een foto van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin van mij had zeep en parfum gekocht (we waren winkelen) en zij moest haar tas laten zien. Alles moest leeg. Haar jas uit. Ook ik moest mijn zaken en rugtas leegmaken. Overal bewaking en zwaar bewapend.
pi_161563803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie is wij en wie zijn jullie?
Freelance krachten van Linea Casting.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:01:24 #92
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161563867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

He ik ben geen Belg, ik ben een Fransman die in Nederland woont.

Nee ben er niet bij geweest. Mijn familie en vrienden zijn er ook niet bij betrokken geweest. Waarheid zoeken is goed maar ik vind de youtube filmpjes en discussie gewoon debiel aan het worden.

Ik kan je zeggen dat het nog lang niet afgelopen is in Brussel. Ben paar dagen geleden in Brussel geweest. Hier een foto van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin van mij had zeep en parfum gekocht (we waren winkelen) en zij moest haar tas laten zien. Alles moest leeg. Haar jas uit. Ook ik moest mijn zaken en rugtas leegmaken. Overal bewaking en zwaar bewapend.
Is dit bij iedereen zo, of is er een reden , ik bedoel hebben jullie een "arabisch "uiterlijk ?
Maar bedankt voor het kijkje in de realiteit en inderdaad de discussie is hier debiel.
There is only one religion
pi_161563927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .

[ afbeelding ]
Dus eigenlijk zit BNW nog in de eerste fase, waarbij alle beelden van de aanslagen belachelijk gemaakt worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:04:42 #94
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161563976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zit BNW nog in de eerste fase, waarbij alle beelden van de aanslagen belachelijk gemaakt worden.
Ontkenning is een psychologische reflex ;)
There is only one religion
pi_161565720
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Szikha2 het volgende:
Als men een beetje opgelet had. Op de dag van de aanval was er op de nl televisie een interview waar een Belgische aan het woord kwam.
Zij had gestudeerd in de medische wereld en ze reed daar ( in Maelbeek) langs , stapte uit en gaf eerste hulp. Zij gaf ook de opdracht aan de mensen aan de overkant (kantoren of what ever in iedergeval menden die daar werkten)om zoveel mogelijk water en handdoeken te gaan pakken

Dat verklaart het aantal waterflesjes en pakken. In Belgie ( Brussel ) drinkt men namelijk niet zomaar uit de kraan zoals Nederlanders maar gebruikt men vrijwel altijd mineraal water. Dat is niet zo duur.

Ik heb in Belgie zkh gelegen en elke dag een fles plat water.

Neem een kijkje in Belgische supermarkten. Die hebben eem grote afdeling aan keuze van mineraal en bron water
Oh, goed opgelet? Ik denk dat veel mensen heel goed opgelet hebben. Ik heb 'goed opgelet' en ik tientallen ongeloofwaardige 'getuigen/overlevenden/nabestanden' binnen 'n dag of twee allemaal overal op TV(in 't nieuws) gezien.

Heb je 'n link van de 'gestudeerd medische' adviseur verhaal?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161565744
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh, goed opgelet? Ik denk dat veel mensen heel goed opgelet hebben. Ik heb 'goed opgelet' en ik tientallen ongeloofwaardige 'getuigen/overlevenden/nabestanden' binnen 'n dag of twee allemaal overal op TV(in 't nieuws) gezien.

Heb je 'n link van de 'gestudeerd medische' adviseur verhaal?
je hebt goed opgelet maar kent zijn verhaal niet.

tja....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161565749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Is dit bij iedereen zo, of is er een reden , ik bedoel hebben jullie een "arabisch "uiterlijk ?
Maar bedankt voor het kijkje in de realiteit en inderdaad de discussie is hier debiel.
Nee we hebben niet echt een Arabisch uiterlijk , maar we zijn ook niet blond met blauwe ogen dus.

Maar ze deden het bij meederen. Er was geen sprake van " oh die zit er wat getint uit dus "

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 00:16:36 ]
pi_161565792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat wordt niet geloofd. Let maar op, straks komt de crisis-actor weer om het hoekje kijken.
Echte paniek ,chaos enz. kan van nep gebeurtenis zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161565820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Echte paniek ,chaos enz. kan van nep gebeurtenis zijn.
:O
pi_161565846
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:17 schreef mootie het volgende:

[..]

:O
Nighty night then mootsie
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 20 april 2016 @ 00:23:24 #101
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161565890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:13 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Nee we hebben niet echt een Arabisch uiterlijk , maar we zijn ook niet blond met blauwe ogen dus.

Maar ze deden het bij meederen. Er was geen sprake van " oh die zit er wat getint uit dus "
bedankt, ik begrijp dat het dan min of meer standaard is. Was even bang voor framing.
Ook goed om te horen dat je familie oke is.
Maar een weekendje brussel sla ik voorlopig even over -O-
There is only one religion
pi_161565963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh, goed opgelet? Ik denk dat veel mensen heel goed opgelet hebben. Ik heb 'goed opgelet' en ik tientallen ongeloofwaardige 'getuigen/overlevenden/nabestanden' binnen 'n dag of twee allemaal overal op TV(in 't nieuws) gezien.

Heb je 'n link van de 'gestudeerd medische' adviseur verhaal?
moest ff zoeken.

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)bonden-met-een-sjaal
  woensdag 20 april 2016 @ 00:30:23 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161565994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch met vooroordeel bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .

[ afbeelding ]
Nee, en weet je waarom nee!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alles.
INB4 Fake.

Iets dat ze niet kennen s nep.
En je kon er op wachten, want er was al een topic door de mods gesloten voor deze kwam.

En ja verassend nee, kritisch bekeken, lul op!

lees de OP nog even!

ik geloof niet van deze aanslag, het lijkt weer een kopie te zijn van andere aanslagen met hetzelfde draaiboek.
Aanslagen om privacy in te binden en/of een bevolkingsgroep in het kwaad daglicht te stellen.
ik zal deze op met en met updaten


Niks kritisch aan!
Vooroordelen bedoel je!

ow en nog een opmerking over het stukje text hier boven, TERRORISTEN HOEF JE NIET IN EEN KWAAD DAGLICHT TE ZETTEN!!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 april 2016 @ 00:30:54 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161566001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zit BNW nog in de eerste fase, waarbij alle beelden van de aanslagen belachelijk gemaakt worden.
Slechts afgestapt van elk verhaal voor waar aannemen van leugenaars en die altijd onder een vergrootglas leggen om te controleren of het wel klopt .
Dat is standaard .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 20 april 2016 @ 00:35:30 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161566043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Slechts afgestapt van elk verhaal voor waar aannemen van leugenaars en die altijd onder een vergrootglas leggen om te controleren of het wel klopt .
Dat is standaard .
prima, ik verwacht onomstotelijk bewijs, dat het een hoax is.
Heel simpel. dat een rechter kan verklaren dat iemand shuldig is!
zo niet dan staat dit hele topic op losse schroeven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_161566126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

bedankt, ik begrijp dat het dan min of meer standaard is. Was even bang voor framing.
Ook goed om te horen dat je familie oke is.
Maar een weekendje brussel sla ik voorlopig even over -O-
Maar neen niet bang zijn :)
  woensdag 20 april 2016 @ 03:43:14 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161566824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee, en weet je waarom nee!

[..]

En je kon er op wachten, want er was al een topic door de mods gesloten voor deze kwam.

En ja verassend nee, kritisch bekeken, lul op!

lees de OP nog even!

ik geloof niet van deze aanslag, het lijkt weer een kopie te zijn van andere aanslagen met hetzelfde draaiboek.
Aanslagen om privacy in te binden en/of een bevolkingsgroep in het kwaad daglicht te stellen.
ik zal deze op met en met updaten


Niks kritisch aan!
Vooroordelen bedoel je!

ow en nog een opmerking over het stukje text hier boven, TERRORISTEN HOEF JE NIET IN EEN KWAAD DAGLICHT TE ZETTEN!!!!
Welnee , als je echt kritisch wilt zijn moet je ook alles betwijfelen waar je zelf in geloofd en zelf in bent opgegroeid , je eigen hogere machten en instituten waar je altijd vertrouwen in had en waarvan je van kleins af aan hebt aangeleerd dat de waarheid vandaan kwam .

Tijden veranderen en de mensheid veranderd en soms zijn die veranderingen drastisch zoals nu waar mensen met andere ogen naar de wereld gaan kijken , die zelf beoordelen en ALLES betwijfelen wat ze zelf ooit geleerd hebben .

Bijkomstigheid is dat mensen zoals jij daardoor kritisch moeten kijken naar alles wat ze zelf ooit hebben aangeleerd en aangenomen als waarheid .

Dat is ff wennen in de vinger wijs cultuur waar alleen de rest van de wereld kritisch naar zichzelf , overheden en media moesten kijken , wij waren er zogenaamd al en hoefden het niet meer te controleren . O-)

Ik ben het eens met de OP en dezelfde zaken zijn mij de afgelopen jaren en nu ook opgevallen .
Blijkbaar loont het om iets te erkennen zodat je de volgende keer iets herkent .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161567337
Er wordt alleen niet kritisch gekeken. Men gaat bij voorbaat uit van een hoax en probeert daar aanwijzingen voor te zoeken. En hoe minder aanwijzingen er zijn, hoe belachelijker de redevoering wordt.
Hoe iemand loopt, wat iemand aangeeft, hoe iemand kijkt, alles wordt dan als verdacht aangemerkt en 'bewijs' dat het een hoax is.
Het wordt allemaal als vreemd en verdacht bestempeld, terwijl er geen enkel referentiekader is van waaruit bekeken kan worden of het inderdaad vreemd is of niet.
Verder wordt er geweigerd om er dieper op te onderzoeken. Veel mensen zijn herkenbaar in beeld. Slachtoffers zijn met naam en toenaam bekend. Wie zijn ze? Zeker anno nu is het niet zo ingewikkeld om iemands identiteit te achterhalen. Maar dat wordt weg gewuifd. Veel te eng.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 09:07:33 #109
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161568097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:42 schreef Wantie het volgende:
- Knip -
Goed verhaal! Exact wat ik probeer aan te dragen.

Bovendien als er wel slachtoffers gevonden zijn, zoals in Boston gebeurde, werd er opgebeld en werden mensen bedreigd en voor leugenaar uitgemaakt. Zonder veroordeling of enig echt bewijs.

Als de politie zo te werk zou gaan, zouden deze zelfde mensen iets roepen over een fascistische politiestaat ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161568587
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:07 schreef SicSicSics het volgende:
Bovendien als er wel slachtoffers gevonden zijn, zoals in Boston gebeurde, werd er opgebeld en werden mensen bedreigd en voor leugenaar uitgemaakt. Zonder veroordeling of enig echt bewijs.

Precies.
Dat komt doordat men gewoon 100% overtuigd is van de hoax. Dus alles wat daar tegen in gaat is nep. Hier in de discussie merk je dat ook enigszins, waarbij ooggetuigen volledig belachelijk worden gemaakt.
Men wil gewoon dat het waar is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 09:54:04 #111
16715 Mylene
*schatje*
pi_161568673
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Goed verhaal! Exact wat ik probeer aan te dragen.

Bovendien als er wel slachtoffers gevonden zijn, zoals in Boston gebeurde, werd er opgebeld en werden mensen bedreigd en voor leugenaar uitgemaakt. Zonder veroordeling of enig echt bewijs.

Als de politie zo te werk zou gaan, zouden deze zelfde mensen iets roepen over een fascistische politiestaat ;)
Een vrouw in Boston die als actrice werd bestempeld heeft na 3 jaar weer de Boston marathon gelopen, met kunstbeen. Je moet er toch niet aan denken dat ze ook bedreigd is en voor leugenaar is uitgemaakt terwijl het bewijs toch overduidelijk is dat ze een been heeft moeten missen vanwege die aanslag.

Waarom in godsnaam een hoax als false-flag als een echte aanslag gewoon veel meer impact maakt? Het enige wat ik kan bedenken dat als er een complot is dat de inlichtingendiensten misschien op de hoogte waren en het expres lieten gebeuren met een bepaald doel. Al denk ik dat niet zelf.
pi_161568962
Misschien kan degene die het volgende deel in de reeks opent de OP even updaten met concrete aanwijzingen (filmpjes, foto's, etc) die tot nu toe verzameld zijn, als een serieuze poging om hier nog een geloofwaardige reeks van te maken. Dan kunnen we het hopelijk weer eens over de inhoud hebben in plaats van het constante welles nietes geroep.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 10:17:34 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_161569041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een vrouw in Boston die als actrice werd bestempeld heeft na 3 jaar weer de Boston marathon gelopen, met kunstbeen. Je moet er toch niet aan denken dat ze ook bedreigd is en voor leugenaar is uitgemaakt terwijl het bewijs toch overduidelijk is dat ze een been heeft moeten missen vanwege die aanslag.

Waarom in godsnaam een hoax als false-flag als een echte aanslag gewoon veel meer impact maakt? Het enige wat ik kan bedenken dat als er een complot is dat de inlichtingendiensten misschien op de hoogte waren en het expres lieten gebeuren met een bepaald doel. Al denk ik dat niet zelf.
Dat maakt deze hoaxbeschuldigingen ook zo beschamend.
pi_161569122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef manifold het volgende:
Misschien kan degene die het volgende deel in de reeks opent de OP even updaten met concrete aanwijzingen (filmpjes, foto's, etc) die tot nu toe verzameld zijn, als een serieuze poging om hier nog een geloofwaardige reeks van te maken. Dan kunnen we het hopelijk weer eens over de inhoud hebben in plaats van het constante welles nietes geroep.
Dat duurt nog wel even. Als jij nou een voorzet geeft met wat dingen, dan is er vast wel een mod bereid de OP aan te passen.
pi_161569168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef Mylene het volgende:

[..]
Waarom in godsnaam een hoax
Omdat een hoax betekent dat er dus niets aan de hand is en we allemaal veilig zijn en nooit in gevaar zijn geweest.

Een false flag is nog steeds een echte terreuraanval met echte slachtoffers, en dat kunnen ook jij en ik geweest zijn of worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 10:28:52 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161569259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:42 schreef Wantie het volgende:
Er wordt alleen niet kritisch gekeken. Men gaat bij voorbaat uit van een hoax en probeert daar aanwijzingen voor te zoeken. En hoe minder aanwijzingen er zijn, hoe belachelijker de redevoering wordt.
Hoe iemand loopt, wat iemand aangeeft, hoe iemand kijkt, alles wordt dan als verdacht aangemerkt en 'bewijs' dat het een hoax is.
Het wordt allemaal als vreemd en verdacht bestempeld, terwijl er geen enkel referentiekader is van waaruit bekeken kan worden of het inderdaad vreemd is of niet.
Verder wordt er geweigerd om er dieper op te onderzoeken. Veel mensen zijn herkenbaar in beeld. Slachtoffers zijn met naam en toenaam bekend. Wie zijn ze? Zeker anno nu is het niet zo ingewikkeld om iemands identiteit te achterhalen. Maar dat wordt weg gewuifd. Veel te eng.
Het maakt mij verder niet uit of andere mensen het wel of niet kritisch vinden , wees zelf tevreden met alle kennis die je opdoet , hoe je zaken benaderd en hoe je tapt uit je eigen referentiekaders die voor een ander toch niet zichtbaar is . Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161569480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Het maakt mij verder niet uit of andere mensen het wel of niet kritisch vinden , wees zelf tevreden met alle kennis die je opdoet , hoe je zaken benaderd en hoe je tapt uit je eigen referentiekaders die voor een ander toch niet zichtbaar is . Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
Eens. Als ik het allemaal fout zie, dan zal ik dat inderdaad ooit onder ogen zien.

Maar denk jij ook dat dat voor jezelf geld? Dat je 't allemaal mis kan hebben qua hoaxes en false flags en wat nog meer?
  woensdag 20 april 2016 @ 10:42:03 #118
16715 Mylene
*schatje*
pi_161569533
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat een hoax betekent dat er dus niets aan de hand is en we allemaal veilig zijn en nooit in gevaar zijn geweest.

Een false flag is nog steeds een echte terreuraanval met echte slachtoffers, en dat kunnen ook jij en ik geweest zijn of worden.
Okay, ik geloof dat ik het snap.
pi_161569583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Summers het volgende:
Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
Er is altijd wel een excuus te vinden waarom de hoaxer gelijk heeft en de rest van de wereld niet.
Daar is geen enkele grens aanwezig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 10:50:49 #120
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161569692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:42 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Maar neen niet bang zijn :)
Het is niet dat ik bang ben voor een aanslag, kan alleen niet zo goed tegen petten.
(Op iedere hoek je tas binnenste buiten moet keren enzo en me veilig te moeten voelen tussen mannen met machine geweren :{w )
There is only one religion
pi_161569902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Het maakt mij verder niet uit of andere mensen het wel of niet kritisch vinden , wees zelf tevreden met alle kennis die je opdoet , hoe je zaken benaderd en hoe je tapt uit je eigen referentiekaders die voor een ander toch niet zichtbaar is . Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Natuurlijk is het veel beter om je niet te veel druk te maken om de mening van een ander. Hetgene wat mij in dit soort situaties vooral stoort is dat dit soort aantijgingen van een hoax etc overt de rug van slachtoffers gaat.
Bijvoorbeeld een vrouw die er nooit om gevraagd heeft om met een opgescheurd shirt in haar BH met een bebloed gezicht op de foto te worden gezet en die dan ook nog eens onder andere hier wordt weggezet als fake, als acteur... En op basis waarvan? Meningen van mensen zonder enige kennis van zaken, zonder enige ervaring, puur alleen reagerend vanuit de gedacht dat dit en alles nep is en alles dus ook nep moet zijn.
Daar geef ik graag een weerwoord tegen.
pi_161573388
quote:
Dankje wel.
Zij lijkt wel lekker kalm en wel blij met haar rol als ‘heldin’ te zijn.
Ik heb wat opgezocht over Doctor Gregoor.
’N doctorate in child psychology is niet hetzelfde als ’n medische doctor zijn.
Er is niks in haar Linkedin profiel over emergency medische hulpverlening ervaring enz. te vinden.
Ook niks te zeggen dat zij Brusselse is....zij heeft gestudeerd, werkt en woont in Leuven.....30km afstand van Brussel.

https://be.linkedin.com/in/tine-gregoor-5493378

Volgens haar verhaal heeft zij voor 5 uren blijven helpen.

"Het leek wel oorlogsgebied, ik zag mensen met vreselijke verwondingen. Mensen die ledematen misten, mensen met hoofdwonden, ademhalingsproblemen, fracturen."

En de dag daarna lekker rustig en glimlachende op TV te zien.
Waar is de NOS studio? Hilversum?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 20 april 2016 @ 14:02:40 #123
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161574204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.
Zij lijkt wel lekker kalm en wel blij met haar rol als ‘heldin’ te zijn.
Ik heb wat opgezocht over Doctor Gregoor.
’N doctorate in child psychology is niet hetzelfde als ’n medische doctor zijn.
Er is niks in haar Linkedin profiel over emergency medische hulpverlening ervaring enz. te vinden.
Ook niks te zeggen dat zij Brusselse is....zij heeft gestudeerd, werkt en woont in Leuven.....30km afstand van Brussel.

https://be.linkedin.com/in/tine-gregoor-5493378

Volgens haar verhaal heeft zij voor 5 uren blijven helpen.

"Het leek wel oorlogsgebied, ik zag mensen met vreselijke verwondingen. Mensen die ledematen misten, mensen met hoofdwonden, ademhalingsproblemen, fracturen."

En de dag daarna lekker rustig en glimlachende op TV te zien.
Waar is de NOS studio? Hilversum?
How to become a doctor

The basic medical training in Belgium takes nowadays six years. It consists of a Bachelor's (first three years) and a Master's degree. Medical faculties are located in Antwerp, Brussels, Diepenbeek, Gent, Leuven, Liege, Mons and Namur.

Zeker weer met een half oog gekeken, ze heeft gewoon bachelor en een master in medicijnen Oftewel ze is volwaardig doctor

Education
University of Leuven
University of Leuven
Master in medicine
2005 – 2009

Bachelor in medicine
2002 – 2005

Gezien haar verdere profiel is ze hoogstwaarschijnlijk bezig met haar master Psychiatrie,
iets waarvoor je eerst een doctors-master voor moet hebben.

Daarnaast heb je video ook maar half gezien want ze woont in de wijk schaarbeek , niet in leuven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 14:45:26 ]
There is only one religion
pi_161574425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Er is niks in haar Linkedin profiel over emergency medische hulpverlening ervaring enz. te vinden.
Volgens datzelfde LinkedIN profiel heeft ze drie jaar ervaring in een ziekenhuis als arts-assistent Anesthesie. Ik heb het even opgezocht voor je:

Dit betekent dat de anesthesioloog voor de operatie zorgt voor een goede voorbereiding van de patiënt, en tijdens de operatie zorgt voor een goede monitoring en ondersteuning van de lichaamsfuncties (hartslag, ademhaling etc.) van de patiënt.

Naast het werk op de operatiekamer past de anesthesioloog zijn kennis en vaardigheid betreffende levensondersteuning toe op de intensive care en de afdeling spoedeisende hulp. Ook reanimatie en de behandeling van moeilijk te bestrijden pijn behoort tot het vakgebied van de anesthesioloog. Tevens zijn zij de artsen in een mobiel medisch team (MMT).


Lijkt mij een heel geschikt persoon om eerstehulp te verlenen, niet waar?
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 14:13:41 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_161574461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.
Zij lijkt wel lekker kalm en wel blij met haar rol als ‘heldin’ te zijn.
Ik heb wat opgezocht over Doctor Gregoor.
’N doctorate in child psychology is niet hetzelfde als ’n medische doctor zijn.
Er is niks in haar Linkedin profiel over emergency medische hulpverlening ervaring enz. te vinden.
Ook niks te zeggen dat zij Brusselse is....zij heeft gestudeerd, werkt en woont in Leuven.....30km afstand van Brussel.

https://be.linkedin.com/in/tine-gregoor-5493378

Volgens haar verhaal heeft zij voor 5 uren blijven helpen.

"Het leek wel oorlogsgebied, ik zag mensen met vreselijke verwondingen. Mensen die ledematen misten, mensen met hoofdwonden, ademhalingsproblemen, fracturen."

En de dag daarna lekker rustig en glimlachende op TV te zien.
Waar is de NOS studio? Hilversum?
Toch wat beter inlezen Tingo. Misschien dat je dan wat minder snel insinuerende posts plaatst.
  woensdag 20 april 2016 @ 14:52:43 #126
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161575381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef Mylene het volgende:
Waarom in godsnaam een hoax als false-flag als een echte aanslag gewoon veel meer impact maakt? Het enige wat ik kan bedenken dat als er een complot is dat de inlichtingendiensten misschien op de hoogte waren en het expres lieten gebeuren met een bepaald doel. Al denk ik dat niet zelf.
Ik heb geen idee, behalve misschien de redenen die vaker aangedragen worden voor het complotdenken. Wantie noemde ze ook al even.

Dat laatste vind ik dan weer interessant. Misschien zelfs nog een stapje terug, dat men de aanslag had kunnen voorkomen als men had samengewerkt ipv. eilandjes had gecreëerd en voor eigen succes was gegaan.

Dat zijn, in mijn beleving, echte complotten waar we last van hebben.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161575626
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden. 8)7 8)7 8)7

Makes no sense! :')

[ Bericht 34% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 16:37:06 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 15:09:01 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161575796
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Makes no sense! :')
Dat doet het wel degelijk :)
Als het allemaal een hoax is wil ik graag een van de eerste zijn die dat weet. Dat is nogal wat namelijk.
Ik vind de discussie niet debiel, hooguit kwetsend op sommige punten. Ik vind het gros (zo niet 100%) van de 'argumenten', redenaties en 'bewijsvoeringen' debiel.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:18:51 #129
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161575981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden. 8)7 8)7 8)7

Makes no sense! :')
Dit.
wooblabalurg
pi_161576237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden. 8)7 8)7 8)7

Makes no sense! :')
Ik reageer juist om te voorkomen dat het een debiele discussie wordt. Ik heb verschillende mensen hier al kunnen betrappen op het verstrekken van onvolledige of onjuiste informatie, of het presenteren van meningen als feiten, en ik vind het mijn recht om hen daar op te wijzen. Lijkt mij dat zo'n kritische blik door jou alleen maar gewaardeerd kan worden toch?
pi_161576851
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:09 schreef SicSicSics het volgende:
Dat doet het wel degelijk :)
Als het allemaal een hoax is wil ik graag een van de eerste zijn die dat weet.
:D

Jaja... als we zo gaan redeneren. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:29 schreef manifold het volgende:

[..]

Ik reageer juist om te voorkomen dat het een debiele discussie wordt. Ik heb verschillende mensen hier al kunnen betrappen op het verstrekken van onvolledige of onjuiste informatie, of het presenteren van meningen als feiten, en ik vind het mijn recht om hen daar op te wijzen. Lijkt mij dat zo'n kritische blik door jou alleen maar gewaardeerd kan worden toch?
Het is maar wat je met je tijd wilt doen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 15:53:38 ]
pi_161576964
Wees blij dat er nog mensen zijn die het nog de moeite waard vinden jullie te onderwijzen.
pi_161576974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is maar wat je met je tijd wilt doen.
Dat kun je natuurlijk aan heel veel mensen hier vragen, bijvoorbeeld ook aan hen die video's op YouTube seconde voor seconde gaan analyseren of mensen wel of niet bewegen zoals zij denken dat ze zouden moeten bewegen. Maar net zoals voor hen is het ook aan mij zelf om te bepalen wat ik met mijn tijd doe.
pi_161577524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef manifold het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk aan heel veel mensen hier vragen, bijvoorbeeld ook aan hen die video's op YouTube seconde voor seconde gaan analyseren of mensen wel of niet bewegen zoals zij denken dat ze zouden moeten bewegen. Maar net zoals voor hen is het ook aan mij zelf om te bepalen wat ik met mijn tijd doe.
Dat is volgens mij zijn punt niet.
Voor mensen die sowieso meer een andere richting in willen discussiëren, is er ook eentje in NWS.

Moet het niet ook mogelijk zijn, voor degenen die iets anders zien dan het standaard verhaal, daarover te kunnen discussiëren.
Tuurlijk kan er kritisch naar die theorieën gekeken worden en op gereageerd.
Het is maar net welke richting in...

En ja, als mensen geïnteresseerd zijn in iets, wat dan ook, steken ze daar meestal tijd in.
Niemand hoeft de interesses van een ander over te nemen.
pi_161577675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Echte paniek ,chaos enz. kan van nep gebeurtenis zijn.
Toch suggereer je dat alles nep is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161577715
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:19 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Moet het niet ook mogelijk zijn, voor degenen die iets anders zien dan het standaard verhaal, daarover te kunnen discussiëren.
Tuurlijk kan er kritisch naar die theorieën gekeken worden en op gereageerd.

Natuurlijk moet dat mogelijk zijn, niemand ontneemt de ander hier het recht om dat te doen. Een discussie is echter niet gebaat bij onvolledige of feitelijk onjuiste informatie. Ik gun ieder zijn of haar mening, maar zie die graag wel duidelijk onderbouwd. En daar schort het bij sommigen hier wel eens aan, en daar kijk en reageer ik dan inderdaad kritisch op.
Maar ik ben al weer genoeg verleid tot off-topic gepraat.
pi_161578069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:28 schreef manifold het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat mogelijk zijn, niemand ontneemt de ander hier het recht om dat te doen. Een discussie is echter niet gebaat bij onvolledige of feitelijk onjuiste informatie. Ik gun ieder zijn of haar mening, maar zie die graag wel duidelijk onderbouwd. En daar schort het bij sommigen hier wel eens aan, en daar kijk en reageer ik dan inderdaad kritisch op.
Maar ik ben al weer genoeg verleid tot off-topic gepraat.
Als het dan maar een beetje tweerichtingsverkeer is.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:43:38 #138
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161578103
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:19 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zijn punt niet.
Voor mensen die sowieso meer een andere richting in willen discussiëren, is er ook eentje in NWS.

Moet het niet ook mogelijk zijn, voor degenen die iets anders zien dan het standaard verhaal, daarover te kunnen discussiëren.
Tuurlijk kan er kritisch naar die theorieën gekeken worden en op gereageerd.
Het is maar net welke richting in...

En ja, als mensen geïnteresseerd zijn in iets, wat dan ook, steken ze daar meestal tijd in.
Niemand hoeft de interesses van een ander over te nemen.
Iets anders zien dan het hoax-verhaal staat niet gelijk aan het standaard verhaal..
En er wordt hier en daar ook nog een andere richting op gediscussieerd .
In NWS is BNW gerelateerde post niet echt welkom.
There is only one religion
pi_161578215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets anders zien dan het hoax-verhaal staat niet gelijk aan het standaard verhaal..
En er wordt hier en daar ook nog een andere richting op gediscussieerd .
In NWS is BNW gerelateerde post niet echt welkom.
Nou ja, het standaard geaccepteerde verhaal, het officiële verhaal.

Alles wat daarbuiten valt, staat daar idd niet gelijk aan.
pi_161581427
Het filmpje dat ik op pagina 1 gepost heb laat onderstaande man zien die wat staat te bellen naast iemand die verzorgd wordt:



Degenen die het filmpje uitgekeken hebben weten dat deze man INEENS een gewonde is geworden en "verzorging" nodig had. Dit werd aan zijn schoenen gezien. De man heeft ogenschijnlijk dezelfde schoenen als het slachtoffer dat later in het filmpje op die plek komt te liggen.

Dit is dan ook voor degenen die dit niet gezien hebben: Die schoenen zijn slecht zichtbaar en dus zou je natuurlijk kunnen zeggen dat het de man niet is en dat de schoenen er hooguit op lijken. Toch heb ik hier iets dat uitsluit dat het die man NIET is. Hij is het gewoon. Te zien aan zijn grijze elleboogstuk.

De man wordt ineens een slachtoffer. :') _____! Hoe kan dat nou?? :D







Hier het originele filmpje waarin je het duidelijk kunt zien:

http://globalnews.ca/vide(...)ing-injured-victims/

So much for the crisis acting. :)

Benieuwd hoe Wantie, Scrummie, Guyver, Mootie, SicSicSic, Copycat, Dance99Vv, Lavenderr en manifold dit overduidelijke kromme weer recht gaan proberen te lullen en met wat voor ad hominems er weer gestrooid zal gaan worden.

Ik pak alvast de popcorn



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 19:55:04 ]
pi_161583293
I'd like to apologise to Dr.Gregoor for questioning her professional credentials.
However I still think her story is complete and utter bullshit.
Doctors are not immune to being dishonest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161583876
Ik begin wel. De man werd ineens onwel en werd daar neergezet, naast die andere man.
pi_161583938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Benieuwd hoe Wantie, Scrummie, Guyver, Mootie, SicSicSic, Copycat, Dance99Vv, Lavenderr en manifold dit overduidelijke kromme weer recht gaan proberen te lullen en met wat voor ad hominems er weer gestrooid zal gaan worden.
Vanwaar toch steeds dat zwart / wit denken van jou? Alsof ik bij voorbaat elke theorie afdoe als onzin. Zoals ik al veel vaker heb aangegeven sta ik open voor nieuwe inzichten, ideeen etc. Het enige is dat ik tot nu toe nog niets heb gezien dat me aan het denken gezet heeft, niets dat niet op een logische wijze verklaard kan worden, niets waardoor ik ben gaan twijfelen over wat ik zelf gezien heb.

Maar iets anders: lees je eigen reactie nou eens terug, of een paar andere laatste reacties hier:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jaja... als we zo gaan redeneren.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden.

Makes no sense!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt er dan dus helemaal geen kont van begrepen. Wat me overigens niets verbaast.
Vanwaar toch die persoonlijk aanvallen continue? Je zou toch denken dat als het allemaal zo overduidelijk was dat de feiten voor zich spreken?
  woensdag 20 april 2016 @ 20:30:19 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161583976
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het filmpje dat ik op pagina 1 gepost heb laat onderstaande man zien die wat staat te bellen naast iemand die verzorgd wordt:

[ afbeelding ]

Degenen die het filmpje uitgekeken hebben weten dat deze man INEENS een gewonde is geworden en "verzorging" nodig had. Dit werd aan zijn schoenen gezien. De man heeft ogenschijnlijk dezelfde schoenen als het slachtoffer dat later in het filmpje op die plek komt te liggen.

Dit is dan ook voor degenen die dit niet gezien hebben: Die schoenen zijn slecht zichtbaar en dus zou je natuurlijk kunnen zeggen dat het de man niet is en dat de schoenen er hooguit op lijken. Toch heb ik hier iets dat uitsluit dat het die man NIET is. Hij is het gewoon. Te zien aan zijn grijze elleboogstuk.

Het is maar goed dat de man die commentaar geeft op de beelden ons steeds herinnerd dat we naar aftermath van bomaanslag kijken want dat zou je spontaan vergeten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161583985
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:26 schreef mootie het volgende:
Ik begin wel. De man werd ineens onwel en werd daar neergezet, naast die andere man.
Oja joh? En als je onwel wordt dan moet men een tourniquet aanleggen?
pi_161583996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Tingo het volgende:
I'd like to apologise to Dr.Gregoor for questioning her professional credentials.
However I still think her story is complete and utter bullshit.
Doctors are not immune to being dishonest.
Aangezien je "research" onvolledig en zelfs onjuist was ben ik dan wel benieuwd of je mening nu wel ergens op gebaseerd is
pi_161584014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:28 schreef manifold het volgende:

[..]

Vanwaar toch steeds dat zwart / wit denken van jou? Alsof ik bij voorbaat elke theorie afdoe als onzin. Zoals ik al veel vaker heb aangegeven sta ik open voor nieuwe inzichten, ideeen etc. Het enige is dat ik tot nu toe nog niets heb gezien dat me aan het denken gezet heeft, niets dat niet op een logische wijze verklaard kan worden, niets waardoor ik ben gaan twijfelen over wat ik zelf gezien heb.

Maar iets anders: lees je eigen reactie nou eens terug, of een paar andere laatste reacties hier:

[..]

[..]

[..]

Vanwaar toch die persoonlijk aanvallen continue? Je zou toch denken dat als het allemaal zo overduidelijk was dat de feiten voor zich spreken?
Doe maar niet dit.
pi_161584035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oja joh? En als je onwel wordt dan moet men een tourniquet aanleggen?
Ik zie geen tourniquet in die caps en die gif?
pi_161584148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Doe maar niet dit.
Pardon? Jij spreekt mij direct aan in een reactie, verwijt mij dingen en ik zou daar niet op morgen reageren? Is het zo confronterend te zien hoe je constant mensen persoonlijk aanvalt terwijl je volgens mij in ieder geval mijzelf daar nooit op hebt kunnen betrappen?
pi_161584378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef manifold het volgende:

[..]

Aangezien je "research" onvolledig en zelfs onjuist was ben ik dan wel benieuwd of je mening nu wel ergens op gebaseerd is
Heb ik vaker gehoord.
I don't really fckin care what certain people think anymore.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161584455
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zie geen tourniquet in die caps en die gif?
U vraagt, wij draaien mevrouw :)

Hier vraagt de vrouw met het felle rode jasje er om:



En hier gaat de sjaal naar de man:



Dus we zijn het er sowieso over eens dat het dezelfde man is?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 20:46:36 ]
pi_161584607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:36 schreef manifold het volgende:

[..]

Pardon? Jij spreekt mij direct aan in een reactie, verwijt mij dingen en ik zou daar niet op morgen reageren? Is het zo confronterend te zien hoe je constant mensen persoonlijk aanvalt terwijl je volgens mij in ieder geval mijzelf daar nooit op hebt kunnen betrappen?
Okay, jij wellicht niet. Maar ik word hier continu aangevallen. Ik weet niet of je daar ook blind voor bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 20:48:44 ]
pi_161584838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Okay, jij wellicht niet. Maar ik word hier continu aangevallen. Ik weet niet of je daar ook blind voor bent?
In 't zelfde manier als je bepaalde meningen in MSM forums gaan schrijven of info geven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161584912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Okay, jij wellicht niet. Maar ik word hier continu aangevallen. Ik weet niet of je daar ook blind voor bent?
Ik weet niet wat ik daar uberhaupt mee te maken heb dus ik weet niet hoe je verwacht dat ik hierop reageer?
pi_161584994
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien mevrouw :)

Hier vraagt de vrouw met het felle rode jasje er om:

[ afbeelding ]

En hier gaat de sjaal naar de man:

[ afbeelding ]

Dus we zijn het er sowieso over eens dat het dezelfde man is?
Op basis van deze beelden kunnen jij en ik alleen maar speculeren. Misschien was de man al gewond toen hij telefoneerde maar raakte hij in shock? Misschien is de man flauwgevallen. Ik weet het niet, maar ik zie niet als enige mogelijkheid achter deze beelden dat het een acteur moet zijn geweest.

Nogmaals, ik claim nergens te weten wat er precies wel te zien is in de verschillende beelden en foto's die hier geplaatst worden. Ik kan vaak verschillende scenario's bedenken of verzinnen. Het zijn echter vaak anderen die zich meteen aan theorie vastgrijpen en niet breder willen denken: "het is een pop", "het is een acteur"...etc
pi_161585059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien mevrouw :)

Hier vraagt de vrouw met het felle rode jasje er om:

[ afbeelding ]

En hier gaat de sjaal naar de man:

[ afbeelding ]

Dus we zijn het er sowieso over eens dat het dezelfde man is?
Ah, ok, sjaal is automagisch tourniquet. Die andere man zit er ook nog naast toch? En nee, ik kan echt niet zeggen dat het dezelfde man is.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 20:59:57 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_161585062
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:26 schreef mootie het volgende:
Ik begin wel. De man werd ineens onwel en werd daar neergezet, naast die andere man.
Dat idee had ik ook. Maar dat is natuurlijk niet spannend genoeg.
pi_161585132
We zouden dan ook kunnen zeggen dat je hem ziet telefoneren met rechts, linkerarm is niet in beeld. Hij zou daar een wond kunnen hebben. Of hij werd niet lekker. Of duizelig. Of of of nog van alles.
pi_161585158
De racefietser verzorgt hier een man met een dodelijke vleeswond aan het onderbeen. Slagaderlijk. Hij drukt de wond met 1 hand dicht maar besluit er een 2de bij te voegen. Een kwestie van leven en dood. De omstanders geven geen neuk:



Opeens komt de vrouw met de rode jas zich er mee bemoeien en rukt iemand een sjaal van de nek:



:') __!!
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:02:52 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_161585176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik vaker gehoord.
I don't really fckin care what certain people think anymore.
Wat een agressie toch. Waarom?
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:04:46 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_161585268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
De racefietser verzorgt hier een man met een dodelijke vleeswond aan het onderbeen. Slagaderlijk. Hij drukt de wond met 1 hand dicht maar besluit er een 2de bij te voegen. Een kwestie van leven en dood. De omstanders geven geen neuk:

[ afbeelding ]

Opeens komt de vrouw met de rode jas zich er mee bemoeien en rukt iemand een sjaal van de nek:

[ afbeelding ]

:') __!!
Misschien zijn die mensen in shock.Ze hebben net iets vreselijks meegemaakt.
De vrouw met de sjaal komt in actie, waarom is dat dan weer verdacht?
pi_161585285
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:01 schreef mootie het volgende:
We zouden dan ook kunnen zeggen dat je hem ziet telefoneren met rechts, linkerarm is niet in beeld. Hij zou daar een wond kunnen hebben. Of hij werd niet lekker. Of duizelig. Of of of nog van alles.
Ofwel...je kunt blijven recht lullen wat zo krom is als een banaan.
pi_161585322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien zijn die mensen in shock.Ze hebben net iets vreselijks meegemaakt.
De vrouw met de sjaal komt in actie, waarom is dat dan weer verdacht?
Ja hoor, Lavenderr. Lekker blijven ontkennen dat er geen hol klopt van die hele scène.
pi_161585388
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ofwel...je kunt blijven recht lullen wat zo krom is als een banaan.
Nee, wat anderen en ik aangeven is dat er heel veel verschillende scenario's denkbaar zijn. Niet alleen maar de juiste (echt) en de onjuiste (nep). JIj houdt je alleen maar vast aan één interpretatie van deze en andere beelden. Namelijk, "het is nep".
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:08:34 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_161585418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja hoor, Lavenderr. Lekker blijven ontkennen dat er geen hol klopt van die hele scène.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij je gek zit te lachen achter je computer. Al die mensen die happen.
pi_161585525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:58 schreef manifold het volgende:

[..]

Op basis van deze beelden kunnen jij en ik alleen maar speculeren. Misschien was de man al gewond toen hij telefoneerde maar raakte hij in shock? Misschien is de man flauwgevallen. Ik weet het niet, maar ik zie niet als enige mogelijkheid achter deze beelden dat het een acteur moet zijn geweest.

Nogmaals, ik claim nergens te weten wat er precies wel te zien is in de verschillende beelden en foto's die hier geplaatst worden. Ik kan vaak verschillende scenario's bedenken of verzinnen. Het zijn echter vaak anderen die zich meteen aan theorie vastgrijpen en niet breder willen denken: "het is een pop", "het is een acteur"...etc
Breder willen denken? Ik zie ontzettende onzin voor mijn neus en dan moet ik maar "breder willen denken" om die totale onzin maar tot iets te verklaren dat er niet is? Sorry, daar doe ik niet aan mee.
pi_161585572
Van Jokkebrok...

Reactie die ik er onder las:

[Now to this scene, first responders are sort of cocky. They do not take instructions well from people (even other health care workers). I'm not insulting them, I'm just saying they know their roles and they follow through. If you have ever seen a code you will find that trained individuals become very synchronized when working together even if its for the first time, its highly organized and takes training. I guarantee you they would have had civilians cleared.

"They get in the way and health care teams are extremely focused. Untrained individuals can do more harm than good. Each medical team has a leader so to speak. Sorry lady in the red coat, it isn't you!! The first responders would have a real attitude about this. I'm laughing as they are wrapping a head wound near the ambulance. It was being performed by civilians ( because the lost EMT was wandering and wasn't redirected to even replace civilians). If a trained person was using Kerlix to wrap a head wound they would not unroll the entire thing then wrap. They would keep it rolled up and unwrap the Kerlix gauze as they go. This prevents contamination of the dressing and is actually easier to handle. Because of knowing this I always watch how the so called "trained" individuals provide care. Again, those assisting are civilians but just passing it on so this can be an example to use when evaluating whether someone is a health care professional or crisis actor...]"
---------------------
Waarom zijn er zoveel gewone publiek nonchalant aan 't rondhangen?
Totaal in de weg van de 'hulpdiensten' ?
None of it makes sense.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 20-04-2016 21:26:51 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161585584
Als je al niet ziet dat het geen racefiets is, dan wordt het lastig.
pi_161585623
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef mootie het volgende:
Als je al niet ziet dat het geen racefiets is, dan wordt het lastig.
Grappig hoor.
pi_161585648
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Grappig hoor.
Ja hallo, het gaat blijkbaar allemaal om details. Maar dit geldt dan weer niet?
Het was trouwens niet grappig bedoeld. Het is meer een constatering mbt je observatievermogen.
pi_161585660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:07 schreef manifold het volgende:

[..]

Nee, wat anderen en ik aangeven is dat er heel veel verschillende scenario's denkbaar zijn. Niet alleen maar de juiste (echt) en de onjuiste (nep). JIj houdt je alleen maar vast aan één interpretatie van deze en andere beelden. Namelijk, "het is nep".
Omdat dat het ook is. 100% overtuigd hier.
pi_161585757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat dat het ook is. 100% overtuigd hier.
En dat is jouw goed recht om tot die conclusie te komen, ik mag het met je oneens zijn en dat onderbouwen met mijn eigen standpunten en kritiek hebben op de manier waarop anderen hun mening onderbouwen.
pi_161586042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:17 schreef manifold het volgende:

[..]

En dat is jouw goed recht om tot die conclusie te komen, ik mag het met je oneens zijn en dat onderbouwen met mijn eigen standpunten en kritiek hebben op de manier waarop anderen hun mening onderbouwen.
Dat mag.

Maar hoe zou jij het vinden als je belazerd zou worden en als zou blijken dat deze aanslag in scène is gezet? Zou je het überhaupt willen weten? Of wellicht sluit je op voorhand uit dat zoiets zou kunnen, want hey.. "Je bent toch immers niet zo dom dat je dat niet zou doorzien?". En ja, dan ga je maar voor alle anomalieën "logische" verklaringen proberen te zoeken omdat je gewoon niet zo in de zeik genomen kúnt worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 21:29:06 ]
pi_161586056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij je gek zit te lachen achter je computer. Al die mensen die happen.
Waar gaat 't allemaal over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161586158
En de man is niet zwaargewond als ie zo op zijn gemak staat te bellen. Er is ook geen sprake van druppels -of plassen bloed om hem heen. Hij staat gewoon te bellen, althans.. hij doet alsof.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 21:26:39 ]
pi_161586214
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar gaat 't allemaal over.
Het leuke is Tingo. Ik lag me ook echt helemaal kapot hier af en toe. ;)
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:12 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161586371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
En de man is niet zwaargewond als ie zo op zijn gemak staat te bellen. Er is ook geen sprake van druppels -of plassen bloed om hem heen. Hij staat gewoon te bellen, althans.. hij doet alsof.
Als iemand opeens flauw valt waarom moet die dan verbonden worden? Misschien iets verwond maar in eerste instantie zorg je dat die persoon plat komt te liggen, geen knellende kleding, ademhaling controleren, eventueel stabiele zijligging erna, wonden komen later. Vreemde gang van zaken that's for sure.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161586445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als iemand opeens flauw valt waarom moet die dan verbonden worden? Misschien iets verwond maar in eerste instantie zorg je dat die persoon plat komt te liggen, geen knellende kleding, ademhaling controleren, eventueel satbiele zijligging erna, wonden komen erna wel. Vreemde gang van zaken that's for sure.
In België niet, daar krijg je een sjaal om je nek. Lekker warm.

Complete bullshit. Amateur acteurs aan het werk. Ben benieuwd hoeveel ze betaald krijgen. Als het goed betaalt, wil ik het misschien ook wel gaan doen. Lijkt me lachen om zo idioot mogelijk te doen, want mensen zien het toch niet. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 21:40:11 ]
pi_161586744
Deze gewonde ook. Ik bedoel... wat hebben ze in godsnaam op zijn hoofd gelegd?

  woensdag 20 april 2016 @ 21:45:49 #180
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161587055
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze gewonde ook. Ik bedoel... wat hebben ze in godsnaam op zijn hoofd gelegd?

[ afbeelding ]
Lijkt wel een vergiet. Benieuwd hoe dit weer recht gepraat gaat worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161587282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt wel een vergiet. Benieuwd hoe dit weer recht gepraat gaat worden.
Ik doe een poging,

De man heeft hoofdwonden wat ze bedekken zodat niet iedereen dit hoeft te aanschouwen.
En op het moment van het nemen van de foto is de gene die hem helpt extra hulp halen, daarom lijkt het dat de persoon er vergeten bij zit.
Vergeet niet dat een foto een moment opname is, dus een seconde voordat de foto is genomen lag de persoon er misschien niet alleen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 20 april 2016 @ 21:53:36 #182
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161587399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
En de man is niet zwaargewond als ie zo op zijn gemak staat te bellen. Er is ook geen sprake van druppels -of plassen bloed om hem heen. Hij staat gewoon te bellen, althans.. hij doet alsof.
Het is ook niet die man, die heeft blond haar de man die daar ligt heeft donker haar.
There is only one religion
  woensdag 20 april 2016 @ 21:55:41 #183
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161587521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt wel een vergiet. Benieuwd hoe dit weer recht gepraat gaat worden.
Van acteurs mag je op zich wel wat beters verwachten dan een vergiet op iemands hoofd.
pi_161587642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik doe een poging,

De man heeft hoofdwonden wat ze bedekken zodat niet iedereen dit hoeft te aanschouwen.
En op het moment van het nemen van de foto is de gene die hem helpt extra hulp halen, daarom lijkt het dat de persoon er vergeten bij zit.
Vergeet niet dat een foto een moment opname is, dus een seconde voordat de foto is genomen lag de persoon er misschien niet alleen.
Het gaat om een filmpje.
pi_161587805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het gaat om een filmpje.
Niet geheel, zo praten jullie over een moment uit een filmpje waar een screenshot/foto/afbeelding van is genomen.
Op dat geheel plaats ik een reactie.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161587858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Niet geheel, zo praten jullie over een moment uit een filmpje waar een screenshot/foto/afbeelding van is genomen.
Op dat geheel plaats ik een reactie.
Pfffrrrtt.... nogal zinloos dan he :')

Je kunt zelf zien in het filmpje hoe men hem verzorgt.
pi_161587927
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat mag.

Maar hoe zou jij het vinden als je belazerd zou worden en als zou blijken dat deze aanslag in scène is gezet? Zou je het überhaupt willen weten? Of wellicht sluit je op voorhand uit dat zoiets zou kunnen, want hey.. "Je bent toch immers niet zo dom dat je dat niet zou doorzien?". En ja, dan ga je maar voor alle anomalieën "logische" verklaringen proberen te zoeken omdat je gewoon niet zo in de zeik genomen kúnt worden?
Als deze aanslag in scene gezet zou ik vanzelfsprekend woedend zijn en m'n vertrouwen in de overheid, de volksvertegenwoordigers waar ik voor gestemd heb en die ik mijn veiligheid toe vertrouw nog meer afnemen. Natuurlijk zou ik dat willen weten. Ik vind je insinuatie dat ik liever wegkijk dan de waarheid te achterhalen schokkend en ook niet terecht. Bedoel je daarmee te zeggen dat ik wegkijk puur omdat ik je mening over de beelden die je hier plaatst niet deelt?

Ik kan me overigens ook nog herinneren dat jij je eigen mening over bepaalde beelden bijstelde toen je een andere, langere versie van de beelden te zien kreeg. Dat geeft toch aan dat je niet altijd op basis van enkele shots een juist beeld kunnen vormen.
pi_161587940
Of deze "hulpverlener" die met iets in haar handen een beetje rondloopt en geen idee heeft wat ze nou eigenlijk moet gaan doen tijdens deze verschrikkelijke aftermath van een terreuraanslag met meer dan 30 doden en vele gewonden. Waarschijnlijk haar script niet uit het hoofd geleerd:







En hier komt ie maar weer terug. :')


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 00:40:47 ]
pi_161588012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt wel een vergiet. Benieuwd hoe dit weer recht gepraat gaat worden.
En weer wordt er gepraat over "recht praten", als het enige wat men doet is het geven van logische andere interpretaties van de beelden. Vanwaar toch dat steeds denken in wij en jullie?
pi_161588016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Pfffrrrtt.... nogal zinloos dan he :')

Je kunt zelf zien in het filmpje hoe men hem verzorgt.
Oja, ik was even vergeten dat dit de toon was in false flags topics in BNW :')

[ Bericht 28% gewijzigd door jogy op 21-04-2016 15:51:30 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161588040
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze gewonde ook. Ik bedoel... wat hebben ze in godsnaam op zijn hoofd gelegd?

[ afbeelding ]
Ik kan het niet zien, kan iets zijn dat nat gemaakt is om misschien brandwonden te koelen, iets tegen het bloeden? Wat denk jij dat het is?
pi_161588481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:05 schreef manifold het volgende:

[..]

Ik kan het niet zien, kan iets zijn dat nat gemaakt is om misschien brandwonden te koelen, iets tegen het bloeden? Wat denk jij dat het is?
Een 1000-dingendoekje, denk ik :)
pi_161588520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Oja, ik was even vergeten dat dit de toon was in false flags topics in BNW :')
Kom maar gewoon met inhoudelijke posts. :)

[ Bericht 29% gewijzigd door jogy op 21-04-2016 15:51:49 ]
pi_161588868
Hier zien we dat ze allemaal bij elkaar horen en instructies opvolgen. Hulpverleners en burgers incluis:




Uit dit filmpje komen de shots:



[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 22:22:38 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 22:24:53 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161589134
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze gewonde ook. Ik bedoel... wat hebben ze in godsnaam op zijn hoofd gelegd?

[ afbeelding ]
Die gewonde ja , alleen die ene vrouw is met haar bezig en de emt komt niet ff kijken ofzo
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161589218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Die gewonde ja , alleen die ene vrouw is met haar bezig en de emt komt niet ff kijken ofzo
Die zijn te druk met sjaals in de weer. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 22:26:28 ]
pi_161589239
Je kan nog zo veel plaatjes en filmpjes plaatsen, maar dat is natuurlijk zinloos als je niet open staat voor andere interpretaties dan je eigen. Je bereikt er namelijk niets mee als elke andere mening wordt weggezet als "rechtpraten wat krom is" gevolgd door enkele smileys. Dit heeft echt op geen enkele manier iets te maken met het voeren van een discussie, eerder vergelijkbaar met een kind wat z'n vingers in z'n oren stopt en heel hard aan het zingen is om de ander niet te horen.

Ontzettend jammer, want ik indien er meer aan het de hand is dan bekend, zal op deze wijze niemand daar achter komen.
pi_161589256
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Blijkbaar een vergiet :')
Lekker ridiculiseren. Goed zo. :)

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 22:52:23 ]
pi_161589331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef manifold het volgende:
Je kan nog zo veel plaatjes en filmpjes plaatsen, maar dat is natuurlijk zinloos als je niet open staat voor andere interpretaties dan je eigen. Je bereikt er namelijk niets mee als elke andere mening wordt weggezet als "rechtpraten wat krom is" gevolgd door enkele smileys. Dit heeft echt op geen enkele manier iets te maken met het voeren van een discussie, eerder vergelijkbaar met een kind wat z'n vingers in z'n oren stopt en heel hard aan het zingen is om de ander niet te horen.

Ontzettend jammer, want ik indien er meer aan het de hand is dan bekend, zal op deze wijze niemand daar achter komen.
Hier valt simpelweg niet over te discussiëren. Het kwartje valt, of het valt niet.
pi_161589332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker ridiculiseren. Goed zo. :)
Iets met pot en ketel?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die zijn te druk met sjaals in de weer. :+
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In België niet, daar krijg je een sjaal om je nek. Lekker warm.

pi_161589432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef manifold het volgende:

[..]

Iets met pot en ketel?

[..]

[..]

Kap eens met dat heel de tijd op de man spelen.
pi_161589475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier valt simpelweg niet over te discussiëren. Het kwartje valt, of het valt niet.
Aha, dus we hebben het punt bereikt dat er niet meer inhoudelijk over gediscussieerd kan worden omdat iedereen die het niet jou eens is blijkbaar wegkijkt of te dom is om het te begrijpen? Het kwartje valt immers niet?
pi_161589546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kap eens met dat heel de tijd op de man spelen.
Ik confronteer je met je eigen uitspraken waarin je jezelf continue schuldig maakt aan dingen die je anderen verwijt. Niets meer en niets minder.
pi_161589689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef manifold het volgende:

[..]

Aha, dus we hebben het punt bereikt dat er niet meer inhoudelijk over gediscussieerd kan worden omdat iedereen die het niet jou eens is blijkbaar wegkijkt of te dom is om het te begrijpen? Het kwartje valt immers niet?
Jij mag er van mij over discussiëren hoor. Ik ben niet de enige hier he. Ik ga er alleen niet in mee. Je gaat namelijk allerlei verklaringen verzinnen om het maar bij een hoax weg te houden. Dat is geen discussiëren.
  woensdag 20 april 2016 @ 22:36:38 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161589718
Ondertussen heeft niemand de beelden kunnen verklaren. Brandwonden? Lijkt me niet dat je die zo verbindt. Moet je eerst laten afkoelen toch met water? Net zo met die man die opeens slachtoffer is, laat staan dat ie even in elkaar zakt van ellende en emotie dan is dit niet de juiste eerste hulp die verleend wordt. Maar ja, niet iedereen reageert hetzelfde zoiets zal het zijn?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161589928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaat namelijk allerlei verklaringen verzinnen om het maar bij een hoax weg te houden. Dat is geen discussiëren.
In plaats van me blind te staren op maar één interpretatie van de beelden zoals jij doet kom ik met alternatieve mogelijkheden. Dat heeft niets met verzinnen te maken, zie het als advocaat van de duivel spelen. Als jij kunt onderbouwen waarom mijn interpretaties onmogelijk, onrealistisch of onhaalbaar zijn dan hoor ik dat graag. Tot dat moment zijn ze net zo goed één van de vele mogelijkheden.
pi_161590021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen heeft niemand de beelden kunnen verklaren. Brandwonden? Lijkt me niet dat je die zo verbindt. Moet je eerst laten afkoelen toch met water? Net zo met die man die opeens slachtoffer is, laat staan dat ie even in elkaar zakt van ellende en emotie dan is dit niet de juiste eerste hulp die verleend wordt. Maar ja, niet iedereen reageert hetzelfde zoiets zal het zijn?
Brandwonden lijken me uitgesloten en wel hierom:

quote:
Eerste Hulp bij brandwonden

Eerste hulp wordt ter plaatse van het ongeval verleend door leken. De hulpverlener dient te letten op zijn eigen veiligheid, die van de patiёnt en zijn omgeving.

Eerste hulp bij brandwonden bestaat uit het stoppen van het agens en het koelen of spoelen van de brandwonden. Het koelen gebeurt bij voorkeur met lauw stromend water gedurende 10 minuten en bij chemische brandwonden door 45 minuten te spoelen met ruim lauw water.

Let op gevaar van onderkoeling, met name bij kinderen. Koelingsdekens: zijn effectief in het directe koelen van de brandwond op de plaats van het ongeval. Deze worden gebruikt ter vervanging van water.

Evenals bij koeling in het algemeen moet het gebruik ervan beperkt blijven tot 10-20 min, teneinde hypothermie te voorkomen. Voor langdurig transport en als wondbehandeling zijn koelingsdekens gecontraïndiceerd.
En ABCDEF uiteraard.
quote:
Primaire opvang

Eerste opvang van een brandwondpatiënt gebeurt volgens de richtlijnen van ATLS (Advanced Trauma Life Support) en EMSB (Emergency Management Severe Burns) A (Airway) Luchtweg vrijwaren met cervicale wervelkolom bescherming

B (Breathing and Ventilation) Beademen en ventileren

C (Circulation) Circulatie

D (Disability) Neurologisch onderzoek

E (Exposure) Ontkleden van de patiënt en omgevingsomstandigheden

F (Fluid resuscitation) Vocht resuscitatie
Bron: https://www.rkz.nl/brandwondenprotocol_online

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 22:48:22 ]
pi_161590613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het is ook niet die man, die heeft blond haar de man die daar ligt heeft donker haar.
Zoals je in deze post kunt zien is het wel dezelfde man:

BNW / False Flag? Brussel #8

De man ligt niet. Hij zit BTW :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 23:03:58 ]
pi_161592860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen heeft niemand de beelden kunnen verklaren. Brandwonden? Lijkt me niet dat je die zo verbindt. Moet je eerst laten afkoelen toch met water? Net zo met die man die opeens slachtoffer is, laat staan dat ie even in elkaar zakt van ellende en emotie dan is dit niet de juiste eerste hulp die verleend wordt. Maar ja, niet iedereen reageert hetzelfde zoiets zal het zijn?
Niet ridiculiseren aub.
pi_161594732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker ridiculiseren. Goed zo. :)
Gelukkig geld het alleen voor de mensen op die beelden, die zich niet kunnen verweren op dit forum!

Ik vind veel topics erg interessant maar dit is gewoon een vorm van gissen.
Met vooraf besloten aannames!
  donderdag 21 april 2016 @ 08:30:03 #211
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161594991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen heeft niemand de beelden kunnen verklaren. Brandwonden? Lijkt me niet dat je die zo verbindt. Moet je eerst laten afkoelen toch met water?
Verklaring:
Het slachtoffer was verkouden. Vandaar de tissues en de sjaal.
De meest logische verklaring, maar geloof je het?

Verklaring:
Het slachtoffer had een bloedneus en een koude reet van het op de grond zitten.
De tissues voor de neus, de sjaal om op te zitten. Maar geloof je het?

En zo nee, waarom niet? Waarom moet het nep zijn en wordt al het andere (betere) giswerk afgedaan als onzin? :)
quote:
Net zo met die man die opeens slachtoffer is, laat staan dat ie even in elkaar zakt van ellende en emotie dan is dit niet de juiste eerste hulp die verleend wordt. Maar ja, niet iedereen reageert hetzelfde zoiets zal het zijn?
Er zijn wederom 101 dingen die er mis kunnen zijn met die meneer. Bovendien, je ziet hem amper op het filmpje. Hij staat te bellen (je ziet hem maar van 1 kant) en daarna zit hij op de grond en zit er een hulpverlener bij hem. That's it. Meer zie je niet. En meteen worden er conclusies getrokken dat het a) verdacht is en b) zie je wel, het is nep.

Waarom moet het nep zijn en wordt al het andere (betere) giswerk afgedaan als onzin? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161596672
Die man die ineens ligt kan van alles zijn. Onwel geworden, psychish in shock. Paniekaanval. Of mischien een klap gehad op zijn kop die toch ernstig blijkt te zijn.

Je kan echt ernstig gewond zijn en dit niet doorhebben of zelfs even vrolijk doorlopen

Ik moest denken aan Daniel van Cotthem

"Daniel wordt op de bewuste vrijdagavond ingesloten door een groep dronken jongeren op het station. Hij krijgt een klap op zijn hoofd, maar gaat gewoon naar huis. Tegen zijn vader vertelt hij wat duizelig te zijn en gaat naar bed.

De volgende ochtend slaat het noodlot toe. Vader van Cotthem beschrijft het schrikbeeld van iedere ouder: "Om je zoon zo verkrampt en buiten bewustzijn in zijn bed te vinden is verschrikkelijk." Daniel wordt uiteindelijk door zijn vader overgebracht naar het Dijkzigtziekenhuis waar hij nog een spoedoperatie ondergaat. Het mag uiteindelijk niet meer baten. Daniel overlijdt aan inwendige bloedingen in zijn hoofd.
pi_161596948
Oh daar hebben we de 'mustdebunk' groep weer. Ja hoor is allemaal toeval en zo. Geloof dat maar. Ik ga wat doen, van de zon genieten en werken en thee drinken.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:50:11 #214
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161598244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Ja hoor is allemaal toeval en zo. Geloof dat maar.
Goede onderbouwing. :)

Even buiten het feit dat dat dus absoluut niet is wat ik zeg, is dat niet dezelfde redenatie als:
Ja hoor is allemaal nep en zo. Geloof dat maar.

Daar komen we toch nergens mee?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161598372
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Goede onderbouwing. :)

Even buiten het feit dat dat dus absoluut niet is wat ik zeg, is dat niet dezelfde redenatie als:
Ja hoor is allemaal nep en zo. Geloof dat maar.

Daar komen we toch nergens mee?
Ik had er bij moeten zetten "Deze post bevat een dosis sarcasme, en is een kopie van enkele andere posts hier die wel serieus bedoelt zijn".
  donderdag 21 april 2016 @ 11:57:49 #216
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161598429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had er bij moeten zetten "Deze post bevat een dosis sarcasme, en is een kopie van enkele andere posts hier die wel serieus bedoelt zijn".
Excuus! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161601423
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef SicSicSics het volgende:

Verklaring:
Het slachtoffer was verkouden. Vandaar de tissues en de sjaal.
De meest logische verklaring, maar geloof je het?
De meest logische verklaring? :D Dat is nog altijd jouw eigen mening he. Dit is wanhopig een verklaring verzinnen om maar niet te hoeven erkennen dat er geen ruk van klopt ;)

quote:
Verklaring:
Het slachtoffer had een bloedneus en een koude reet van het op de grond zitten.
De tissues voor de neus, de sjaal om op te zitten. Maar geloof je het?
Spontane bloedneus? Toen hij aan het bellen was, was er niets aan de hand met zijn neus :D

En de sjaal verdwijnt niet onder zijn reet. Dat kun je gewoon zien. ;)

quote:
En zo nee, waarom niet? Waarom moet het nep zijn en wordt al het andere (betere) giswerk afgedaan als onzin? :)

Het betere giswerk. Man man man. :')

quote:
Er zijn wederom 101 dingen die er mis kunnen zijn met die meneer. Bovendien, je ziet hem amper op het filmpje. Hij staat te bellen (je ziet hem maar van 1 kant) en daarna zit hij op de grond en zit er een hulpverlener bij hem. That's it. Meer zie je niet. En meteen worden er conclusies getrokken dat het a) verdacht is en b) zie je wel, het is nep.

Waarom moet het nep zijn en wordt al het andere (betere) giswerk afgedaan als onzin? :)
Als dat nou het enige was, maar diverse filmpjes staan werkelijk bol van de idiote zaken. Dat kán geen toeval meer zijn.
  donderdag 21 april 2016 @ 14:28:22 #218
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161601659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
De meest logische verklaring? :D Dat is nog altijd jouw eigen mening he. Dit is wanhopig een verklaring verzinnen om maar niet te hoeven erkennen dat er geen ruk van klopt ;)
Is er een logischer verklaring voor tissues en een sjaal? :)
quote:
Spontane bloedneus? Toen hij aan het bellen was, was er niets aan de hand met zijn neus :D

En de sjaal verdwijnt niet onder zijn reet. Dat kun je gewoon zien. ;)
En sorry, ik dacht dat we het over een ander filmpje hadden. De tissues en sjaal werden toch niet bij de belmeneer afgeleverd? Die zijn voor de dame ernaast, die al een tijdje op de grond zit.
quote:
Het betere giswerk. Man man man. :')
Kans dat je een sjaal en tissues nodig hebt als je verkouden bent is nog altijd groter dan dat je een sjaal en tissues nodig hebt om een false flag aanval te orkestreren. :7 Dus in dat opzicht is mijn giswerk beter.
quote:
Als dat nou het enige was, maar diverse filmpjes staan werkelijk bol van de idiote zaken. Dat kán geen toeval meer zijn.
Dat ligt er maar net aan:
- wat je een idiote zaak vindt,
- waarom je dat een idiote zaak vindt,
- hoe vaak de idiote zaak voorkomt in een situatie buiten deze gebeurtenis om

Je zou bijvoorbeeld eens kunnen onderzoeken onder alle EMT's hoeveel van hen een tissue in hun zak hebben en hoeveel van hen deze tissue wel eens aan iemand anders hebben gegeven. Pas dan kun je wat zinnigs gaan zeggen over hoe waarschijnlijk het is dat een EMT tissues uitdeelt! ;)

En een hele stapel indirect bewijs, maakt nog steeds geen direct bewijs.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161601911
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Is er een logischer verklaring voor tissues en een sjaal? :)
3 a 4 man aandacht voor iemand die verkouden is. Tijdens een bomaanslag voor fucks sake.

quote:
En sorry, ik dacht dat we het over een ander filmpje hadden. De tissues en sjaal werden toch niet bij de belmeneer afgeleverd? Die zijn voor de dame ernaast, die al een tijdje op de grond zit.
Daar gaat OOK een sjaal en tissue naartoe ja.

Hier iig de sjaal:



quote:
Kans dat je een sjaal en tissues nodig hebt als je verkouden bent is nog altijd groter dan dat je een sjaal en tissues nodig hebt om een false flag aanval te orkestreren. :7 Dus in dat opzicht is mijn giswerk beter.
Kans dat een amateur acteur niet weet hoe medisch correct te handelen en derhalve maar wat doet, is nog altijd groter dan dat er 4 man tijdens de aftermath van een bomaanslaag heel druk bezig zijn met iemand die verkouden is. ;)

quote:
Dat ligt er maar net aan:
- wat je een idiote zaak vindt,
- waarom je dat een idiote zaak vindt,
- hoe vaak de idiote zaak voorkomt in een situatie buiten deze gebeurtenis om

Je zou bijvoorbeeld eens kunnen onderzoeken onder alle EMT's hoeveel van hen een tissue in hun zak hebben en hoeveel van hen deze tissue wel eens aan iemand anders hebben gegeven. Pas dan kun je wat zinnigs gaan zeggen over hoe waarschijnlijk het is dat een EMT tissues uitdeelt! ;)


[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:06:15 ]
  donderdag 21 april 2016 @ 14:51:22 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161602044
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

En een hele stapel indirect bewijs, maakt nog steeds geen direct bewijs.
Op dit moment hebben we een stapel indirect bewijs voor het officiele verhaal , ik ben blij dat je inziet dat een stapel indirect bewijs nog niet de waarheid hoeven te betekenen en dat je meer nodig hebt om iets voor waar aan te nemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161602136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[
Kans dat een amateur acteur niet weet hoe medisch correct te handelen en derhalve maar wat doet, is nog altijd groter dan dat er 4 man tijdens de aftermath van een bomaanslaag heel druk bezig zijn met iemand die verkouden is. ;)
Zie je nu zelf niet de idioterie van je opmerkingen? Dus de "elite" (wie dat ook moge zijn) is in staat om al dit soort gebeurtenissen te faken maar een beetje fatsoenlijke acteurs is elke keer weer te veel gevraagd?

Dus wat je eigenlijk zegt is dat de "elite" gewoon een stel prutsers zijn waar we gezien dit soort grove fouten helemaal niet bang voor hoeven te zijn

[..]

[ Bericht 15% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:07:18 ]
  donderdag 21 april 2016 @ 15:12:04 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161602409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

3 a 4 man aandacht voor iemand die verkouden is. Tijdens een bomaanslag voor fucks sake.
[..]

Daar gaat OOK een sjaal en tissue naartoe ja.

Hier iig de sjaal:

[ afbeelding ]

[..]

Kans dat een amateur acteur niet weet hoe medisch correct te handelen en derhalve maar wat doet, is nog altijd groter dan dat er 4 man tijdens de aftermath van een bomaanslaag heel druk bezig zijn met iemand die verkouden is. ;)

[..]


Beelden worden maar met een half oog bekeken om erna af te branden asap met argumenten die totaal geen verklaring geven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:43:47 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161602526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Beelden worden maar met een half oog bekeken om erna af te branden asap metargumenten die totaal geen verklaring geven.
Ja klopt, men is veel te snel in beoordelen dat het een hoax betreft.
Daarom zie je zoveel van die hoax/false flag filmpjes voorbij komen.
Mensen kijken niet goed of denken niet verder na of er andere mogelijkheden zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:44:13 ]
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 15:18:08 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_161602528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Beelden worden maar met een half oog bekeken om erna af te branden asap metargumenten die totaal geen verklaring geven.
Beelden worden bekeken en idiote conclusies getrokken. Hoe idioter hoe beter. Het meest voor de hand liggende wordt afgeserveerd dmv pixelneukerij. En niet te vergeten alles te ridiculiseren. Lachen man, zo'n aanslag en al die gewonde en in shock verkerende mensen die niet precies doen wat een paar users hier voor ogen hebben.Ze lopen doelloos rond. Of ze lopen te doelbewust rond. Of ze lachen en maken een raar pasje. Allemaal acteurs.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:44:49 ]
pi_161602577
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom maar gewoon met inhoudelijke posts. :)
J0kje, er komen hier genoeg mensen met inhoudelijke posts.
Het probleem is alleen dat die niet voldoen aan de verwachtingen die jij uit het niets creëert, het maakt dus helemaal niets uit of er mensen met 'inhoudelijke' post komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:48:16 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 21 april 2016 @ 15:29:09 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161602753
Jokkebrok komt met goede informatie om hem weg te zetten als lachertje ja ach, ligt er maar aan onder welke mensen toch? Persoonlijk zou ik daar weinig om geven,
Dat hij weinig bijval krijgt van de vaste (zogenaamde) kliek-kritische-denkers op BNW ligt in de lijn der verwachting.

[ Bericht 37% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:47:54 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161602876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Jokkebrok komt met goede informatie om hem weg te zetten als lachertje ja ach, ligt er maar aan onder welke mensen toch? Persoonlijk zou ik daar weinig om geven,

Dat hij weinig bijval krijgt van de vaste (zogenaamde) kliek-kritische-denkers op BNW ligt in de lijn der verwachting.
Dan is het na mijn mening niet geheel gek dat mensen je niet meer serieus nemen.
Daarbij komt ook nog eens dat hij inhoudelijke reactie's wil, zo lang ze maar voldoen aan zijn maatstaven.
En dat is precies waar hij zijn eigen kuil aan het graven is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 15:50:52 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 21 april 2016 @ 15:38:55 #228
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161602924
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
3 a 4 man aandacht voor iemand die verkouden is. Tijdens een bomaanslag voor fucks sake.
Wie zegt er dat deze persoon alleen maar verhouden is? Bovendien mis je het punt wat ik probeer te maken.

quote:
Hier iig de sjaal:

[ afbeelding ]
Hier zie je (wat mij betreft (on)duidelijk) dat de hulperlener de sjaal tussen het hoofd van meneer en de betonnen paal stopt. Toch eerder vanwege comfort dan een slagaderlijke bloeding?
quote:
Kans dat een amateur acteur niet weet hoe medisch correct te handelen en derhalve maar wat doet, is nog altijd groter dan dat er 4 man tijdens de aftermath van een bomaanslaag heel druk bezig zijn met iemand die verkouden is. ;)
Niet mee eens! :N Bovendien ga je er nu alweer vanuit dat het allemaal nep moet zijn. Waarom moet het allemaal nep zijn?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 21 april 2016 @ 15:39:05 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161602930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:18 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Ja klopt, men is veel te snel in beoordelen dat het een hoax betreft.
Daarom zie je zoveel van die hoax/false flag filmpjes voorbij komen.
Mensen kijken niet goed of denken niet verder na of er andere mogelijkheden zijn.
Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wie :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161602983
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wie :?
Misschien een bepaald woord vervangen met 'doordraven'
Denk dat het dan wel klopt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161603048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wie :?
Als er gelijk al word geschreeuwd dat het wel een hoax zou zijn dan is in iedergeval niet "verder denken" zeker niet als diegene in alle voorgaande "hoax" topics al niet in staat is gebleken zijn standpunten met bewijs te ondersteunen.

Dan mag je jezelf best een kritische denker vinden maar daar is wmb geen enkel bewijs voor.
pi_161603128
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wie zegt er dat deze persoon alleen maar verhouden is? Bovendien mis je het punt wat ik probeer te maken.

[..]

Hier zie je (wat mij betreft (on)duidelijk) dat de hulperlener de sjaal tussen het hoofd van meneer en de betonnen paal stopt. Toch eerder vanwege comfort dan een slagaderlijke bloeding?

[..]

Niet mee eens! :N Bovendien ga je er nu alweer vanuit dat het allemaal nep moet zijn. Waarom moet het allemaal nep zijn?
Hier vraagt de vrouw duidelijk om iets waarmee afgebonden kan worden.



Waarom zou ze om een sjaal vragen en niet om een jas? Een jas kan beter als kussen tussen paal en hoofd meneer fungeren dan een sjaal.

Edit: Die zwart-gele jas ook van die gast naast de gewonden. Beetje groot. Hij verzuipt er haast in. Vast niet zijn eigen jas.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 15:52:00 ]
pi_161603146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wie :?
Ik zag een raar filmpje voorbij komen waarbij mensen gelijk werden afegedaan als acteur, ook de foto's die voorbij komen en gifjes.

In filmpje kwam een man uit een ambulance en moest nog een hesje aantrekken en kreeg als stempel mee, dat hijd e slechte ambulance personeel ooit was.

Had hij het dan in de auto aan moeten trekken?

Hoe word dat bepaald?
Ik vind het nogal raar om zoiets te denken, dat niet alleen er worden conclusies getrokken terwijl je niet eens kan zien wat de mensen vast houden, een zakdoek?
weet je dat wel 100% zeker dat het een zakdoek is?

Hoe kan jij van een afstand bepalen na aanleiding van een filmpje of het opgezet is?
Hoe bepaal je dat?
Het komt er meer opneer dat al besloten is dat het een hoax betreft nu worden dingen aangekaart wat vreemd lijkt, maar is het wel vreemd?

Iemand geeft een doekje een ander staat te roken weer een ander trekt een jas aan, er word wild gezwaaid aanwijzingen gegeven etc.

Ik weet niet wat daar vreemd aan is?
Kan jij het mij uitleggen?
  donderdag 21 april 2016 @ 15:55:27 #234
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161603252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier vraagt de vrouw duidelijk om iets waarmee afgebonden kan worden.

[ afbeelding ]

Waarom zou ze om een sjaal vragen en niet om een jas? Een jas kan beter als kussen tussen paal en hoofd meneer fungeren dan een sjaal.

Edit: Die zwart-gele jas ook van die gast naast de gewonden. Beetje groot. Hij verzuipt er haast in. Vast niet zijn eigen jas.
Waarom moet alles nep zijn?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161603367
Kijk de scènes nou maar eens goed. Is dit nou de aftermath van een dodelijke terroristische aanslag in de hoofdstad van Europa? Werkelijk?

[ Bericht 66% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 16:06:15 ]
  donderdag 21 april 2016 @ 16:01:10 #236
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161603369
Hoe kun je verklaren dat de beelden niet staged zijn? Krijg je nooit een duidelijk antwoord op. Waarom? Omdat het zo in de media komt? Verder lijkt me dat hulpverleners hun uniform al aanhebben voor ze in de ambulance stappen en hun werk gaan doen. Lijkt me noodzakelijk alleen al vanuit hygiënisch oogpunt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161603482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kun je verklaren dat de beelden niet staged zijn? Krijg je nooit een duidelijk antwoord op. Waarom? Omdat het zo in de media komt? Verder lijkt me dat hulpverleners hun uniform al aanhebben voor ze in de ambulance stappen en hun werk gaan doen. Lijkt me noodzakelijk alleen al vanuit hygiënisch oogpunt.
Jij redeneert precies andersom ten opzichte van de rest van de wereld. Werkt niet.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:07:05 #238
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161603485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kun je verklaren dat de beelden niet staged zijn? Krijg je nooit een duidelijk antwoord op. Waarom? Omdat het zo in de media komt? Verder lijkt me dat hulpverleners hun uniform al aanhebben voor ze in de ambulance stappen en hun werk gaan doen. Lijkt me noodzakelijk alleen al vanuit hygiënisch oogpunt.
Niets gaat precies volgens het boekje(protocol)
There is only one religion
pi_161603493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

Kijk de scènes nou maar eens goed. Is dit nou de aftermath van een dodelijke terroristische aanslag in de hoofdstad van Europa? Werkelijk?
Ja, werkeljik.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:13:41 #240
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161603644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk de scènes nou maar eens goed. Is dit nou de aftermath van een dodelijke terroristische aanslag in de hoofdstad van Europa? Werkelijk?
Ik zou niet weten waarom niet. :)
Waarom moet het nep zijn?
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kun je verklaren dat de beelden niet staged zijn? Krijg je nooit een duidelijk antwoord op. Waarom? Omdat het zo in de media komt? Verder lijkt me dat hulpverleners hun uniform al aanhebben voor ze in de ambulance stappen en hun werk gaan doen. Lijkt me noodzakelijk alleen al vanuit hygiënisch oogpunt.
Kun jij bewijzen dat kabouters niet bestaan?
Ik claim niets, dus waarom zou ik iets moeten bewijzen?
Verder lijkt mij ook een hele hoop, mijn werk heeft me echter wel geleerd dat aannames gevaarlijk zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:19:42 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161603770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij redeneert precies andersom ten opzichte van de rest van de wereld. Werkt niet.
Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.

https://www.gta5-mods.com(...)ie-belgian-paramedic
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161603802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.

https://www.gta5-mods.com(...)ie-belgian-paramedic
Oh, in BNW gelden andere regels qua denken? Hahaha..

Uniform heeft iemand al eens behandeld geloof ik, lees maar terug. Overigens wel schitterend dat je een GTA5-mods site linkt. Gebeurtenissen in games lijken me meer overeen komen met jouw werkelijkheid dan de echte werkelijkheid :).

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 16:24:03 ]
  donderdag 21 april 2016 @ 16:23:53 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161603870
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Misschien een bepaald woord vervangen met 'doordraven'
Denk dat het dan wel klopt.
ok ik noem het realistisch en ik heb verder niet in de hand hoe dat bij jou overkomt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 21 april 2016 @ 16:26:38 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161603931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh, in BNW gelden andere regels qua denken? Hahaha..

Uniform heeft iemand al eens behandeld geloof ik, lees maar terug. Overigens wel schitterend dat je een GTA5-mods site linkt. Gebeurtenissen in games lijken me meer overeen komen met jouw werkelijkheid dan de echte werkelijkheid :).
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pen-zou-worden.dhtml

Opnieuw een slecht argument. Je ammo raakt op.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i

gaat om het uniform.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161603960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)pen-zou-worden.dhtml

Opnieuw een slecht argument. Je ammo raakt op.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i

gaat om het uniform.
Waar geef ik een argument voor dan?
pi_161603964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)pen-zou-worden.dhtml

Opnieuw een slecht argument. Je ammo raakt op.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i

gaat om het uniform.
Dat is een Nederlandse Ambulance ;) :*

Edit: Die eerste link iig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 16:29:20 ]
  donderdag 21 april 2016 @ 16:28:41 #247
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161603966
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.

https://www.gta5-mods.com(...)ie-belgian-paramedic
Sommige hebben ook een poster aan de zijkant in verschillende filmpjes , ik weet ook niet of dat wel normaal is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 21 april 2016 @ 16:29:43 #248
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161603989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar geef ik een argument voor dan?
Je geeft het eigenlijk zelf al aan, geen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 21-04-2016 16:39:02 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:33:55 #249
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161604067
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een Nederlandse Ambulance ;) :*

Edit: Die eerste link iig.
Nog eentje uit Belgie dan.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i

Genoeg over te vinden. Ik heb nergens hulpverleners in deze uniformen gezien. Het scheelt ook niet zoveel van de kledingvoorschriften voor ambulanciers in NL.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161604117
Als het acteurs zijn wordt het toch wel professioneler aangepakt? Dan dragen ze van die oortjes met zenders in hun oren om aanwijzingen op te volgen. Een interviewer op tv heeft ook vaak zo'n ding in zijn oren.
pi_161604135
Ok dus ze faken een aanslag en geven de betrokken medewerkers een verkeerd uniform?

Hoe fucking logisch is dat voor een organisatie die alle macht in handen heeft volgens dezelfde "fake-roepers" hier?
pi_161604172
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:36 schreef Mylene het volgende:
Als het acteurs zijn wordt het toch wel professioneler aangepakt? Dan dragen ze van die oortjes met zenders in hun oren om aanwijzingen op te volgen. Een interviewer op tv heeft ook vaak zo'n ding in zijn oren.
In dit geval is er iemand die opdrachten via telecom binnen krijgt en waar het hele zwikkie acteurs opvolging aan geeft:

pi_161604209
Misschien even een goede tip.
Plaats voortaan gifjes en dergelijk onder een spoiler, dat maakt het laden van de pagina een stuk sneller.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 21 april 2016 @ 16:42:33 #254
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161604238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
In dit geval is er iemand die opdrachten via telecom binnen krijgt en waar het hele zwikkie acteurs opvolging aan geeft
Hoe weet je dat? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:42:59 #255
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161604254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog eentje uit Belgie dan.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i

Genoeg over te vinden. Ik heb nergens hulpverleners in deze uniformen gezien. Het scheelt ook niet zoveel van de kledingvoorschriften voor ambulanciers in NL.
Das vrijwillige ambulanciers, ze hebben in belgie verschilliende kledij daarvoor, dus op deze beelden kun je dat niet beoordelen. Maar geel zwarte jasjes of rood/oranje jasjes waren wel degelijk te zien , wat volgens mij de standaard kleding is in brussel. check your facts.
Er zijn genoeg filmpjes die het aanrijden laten zien.
There is only one religion
pi_161604295
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? :)
Omdat je dat kunt zien. :)
pi_161604318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In dit geval is er iemand die opdrachten via telecom binnen krijgt en waar het hele zwikkie acteurs opvolging aan geeft:

[ afbeelding ]
:') ja heel duidelijk.

Je snapt toch hopelijk wel dat wat jij hier doet, framing is (een kort fragment die uiteraard niet alles laat zien in de hoop de ontvanger te beinvloeden zodat hij jouw kant van het verhaal geloofd) en dat dit door de complotters en fake-roepers (die alleen maar kunnen roepen en onderbouwen maar lastig vinden, of niet dan cad?) toegeschreven word aan de msm?
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 16:54:15 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_161604499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog eentje uit Belgie dan.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i

Genoeg over te vinden. Ik heb nergens hulpverleners in deze uniformen gezien. Het scheelt ook niet zoveel van de kledingvoorschriften voor ambulanciers in NL.
Dan zijn we er uit. Dit móet een hoax zijn :o
  donderdag 21 april 2016 @ 16:57:48 #259
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161604572
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan zijn we er uit. Dit móet een hoax zijn :o
Om dat 1 iemand dat zegt, doe eens onderzoek, je zal je verbazen over de verscheidenheid aan kledij voor ambulanciers.
There is only one religion
pi_161604580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier vraagt de vrouw duidelijk om iets waarmee afgebonden kan worden.

[ afbeelding ]

Waarom zou ze om een sjaal vragen en niet om een jas? Een jas kan beter als kussen tussen paal en hoofd meneer fungeren dan een sjaal.

Edit: Die zwart-gele jas ook van die gast naast de gewonden. Beetje groot. Hij verzuipt er haast in. Vast niet zijn eigen jas.
Jij interpreteert deze beweging als het vragen om een tourniquet. En daar ben je dan ook meteen van overtuigd. Dat vind ik dus heel raar. Je staat nergens voor open. Ze kan hier van alles mee bedoeld hebben.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:59:11 #261
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161604598
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij interpreteert deze beweging als het vragen om een tourniquet. En daar ben je dan ook meteen van overtuigd. Dat vind ik dus heel raar. Je staat nergens voor open. Ze kan hier van alles mee bedoeld hebben.
Misschien eens een cursus liplezen volgen mootie :P
There is only one religion
pi_161604601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Om dat 1 iemand dat zegt, doe eens onderzoek, je zal je verbazen over de verscheidenheid aan kledij voor ambulanciers.
Het was een nood situatie, alles en iedereen die kon helpen moest helpen.
In al die haast opletten of jij je goede jasje aan hebt is er dan niet meer bij.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161604616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In dit geval is er iemand die opdrachten via telecom binnen krijgt en waar het hele zwikkie acteurs opvolging aan geeft:

[ afbeelding ]
Zo interpreteer jij dat. Wat niet meteen gelijk staat aan de waarheid.
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 17:00:41 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_161604628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Om dat 1 iemand dat zegt, doe eens onderzoek, je zal je verbazen over de verscheidenheid aan kledij voor ambulanciers.
Het onderzoek wordt al uitstekend verricht door J0kkebrok, cad en nog een paar.
  donderdag 21 april 2016 @ 17:00:49 #265
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161604632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het was een nood situatie, alles en iedereen die kon helpen moest helpen.
In al die haast opletten of jij je goede jasje aan hebt is er dan niet meer bij.
Ook dat, maar dat is dan weer gissen
There is only one religion
pi_161604650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het was een nood situatie, alles en iedereen die kon helpen moest helpen.
In al die haast opletten of jij je goede jasje aan hebt is er dan niet meer bij.
De nood spat er ook echt vanaf. De helft staat maar wat te niksen, om zich heen te kijken of wat heen en weer te lopen.

Je kijkt naar een bomaanslag he... besef dat even.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 17:01:40 ]
pi_161604661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:00 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ook dat, maar dat is dan weer gissen
Is dat niet wat een aantal users continu doen? :?
Of hebben die het recht om het te doen zonder er op te worden aangesproken?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161604673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De nood spat er ook echt vanaf. De helft staat maar wat te niksen, om zich heen te kijken of wat heen en weer te lopen.

Je kijkt naar een bomaanslag he... besef dat even.
Ik gis dat ik meer besef dan dat jij dat doet met een one way direction.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161604691
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij interpreteert deze beweging als het vragen om een tourniquet. En daar ben je dan ook meteen van overtuigd. Dat vind ik dus heel raar. Je staat nergens voor open. Ze kan hier van alles mee bedoeld hebben.
Gezien het feit dat er iets later in het fragment een sjaal ( :') ) wordt aangeleverd, ga ik er vanuit dat de vrouw daar om iets vraagt waarmee ze af kan binden.
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 17:03:44 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_161604696
J0kkebr0k zit ons allemaal te tr0llen en lacht zich een krul in zijn staart :D
  donderdag 21 april 2016 @ 17:06:04 #271
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161604739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Das vrijwillige ambulanciers, ze hebben in belgie verschilliende kledij daarvoor, dus op deze beelden kun je dat niet beoordelen. Maar geel zwarte jasjes of rood/oranje jasjes waren wel degelijk te zien , wat volgens mij de standaard kleding is in brussel. check your facts.
Er zijn genoeg filmpjes die het aanrijden laten zien.
Ik heb al wat gezien, over het algemeen draagt men groen en geel fluorscerende kleding een compleet pak. Rood met groen en fluor ook al tegengekomen maar dat is Rode Kruis. Men draagt geen jasjes maar een uniform met de bedoeling dat je in het oog springt. Laat staan dat een hulpverlener zijn jasje (??) pas aantrekt als ie uit de ambulance stapt. Maar okee, in Belgie is het anders, andere cultuur en andere regels. Mais oui 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 april 2016 @ 17:06:46 #272
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161604759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gezien het feit dat er iets later in het fragment een sjaal ( :') ) wordt aangeleverd, ga ik er vanuit dat de vrouw daar om iets vraagt waarmee ze af kan binden.
Waar zie jij dat afbinden? dat fantaseer je er in mijn opinie gewoon maar bij
There is only one religion
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 17:08:24 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_161604779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Waar zie jij dat afbinden? dat fantaseer je er in mijn opinei gewoon maar bij
Je kan natuurlijk een wond veel beter afbinden met een jas dan met een sjaal :s) .
pi_161605046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.
Zij lijkt wel lekker kalm en wel blij met haar rol als ‘heldin’ te zijn
Weet je dokters zijn vrij laconieke. Ik heb veel in het ziekenhuis gelegen ivm een ernstig ongeluk ( hersentrauma) en ooit vanwege verbranding ( heb huidtransplantatie gehad)

Ik kan mij nog herinneren dat ik van intensieve ging naar een gewone afdeling. Lag een man naast mij. Die was niet goed hoor. Het was weekend was onvoldoende plek op intensievere zorg dus werd hij naar een normale verpleegafdeling tijdelijk gebracht. Dat was vrijdag namiddag. Hij was onrustig. Enfin zondag nacht werd ik wakker want kwamen allemaal mensen de kamer in. Hij werd weggereden en was die nacht overleden.

Was een naar idee en de zuster zei doodleuk "ach dat was de 6e vannacht"

Artsen maken zoveel mee. Verpleging ook. Voor ons , gewone mensen is het eng en nieuw maar voor een mmt'er of een hoofd van brandwondecentrum of een ic-verpleegkundige is het hun dagelijkse job

Ik heb hartstilstand meegemaakt wat voor mij echt moeilijk was en kon het niet eens bespreken met een arts noch verpleegkundige. Ze deden net alsof er niets gebeurd was.

Ze zijn vaak bot, onverstaanbaar en handelen op automatische piloot. En dat dag in en dag uit.

Dus haar reactie vind ik persoonlijk niet vreemd als zij een arts is of was of opgeleid is geweest. Die zijn namelijk de rust zelve.

Enige wat ik persoonlijk wat vreemd vind is het vehaal van die jongen die verbrandingen had en zo snel kon spreken.
Ik had mijn arm verbrand en een zware operatie achter de rug en kon de eerste week niet spreken. Kreeg zelfs sondevoeding. Dus dat vond ik weer opmerkelijk.

Maar goed voor hem dat is zo snel opgeknapt is natuurlijk , ik wens niemand een vertraagd herstelproces :)
pi_161605225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gezien het feit dat er iets later in het fragment een sjaal ( :') ) wordt aangeleverd, ga ik er vanuit dat de vrouw daar om iets vraagt waarmee ze af kan binden.
Dat kan, iets anders ook.
pi_161605623
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.

https://www.gta5-mods.com(...)ie-belgian-paramedic
ambulancepersoneel in België kan verschillende uniformen hebben. Je hebt het zwarte, met ergens reflecterende strepen, van ambulances die via een brandweerpost komen, er is het geel met blauw, van bepaalde ziekenhuizen, er is rood met wit en blauw van het rode kruis, er is geel en zwart van het wit-gele kruis en dan is er nog donkerblauw en geel-groen van nog andere ziekenhuizen. In geval van nood heb je dan nog het feit dat dokters en verpleegkundigen uit hun normale shift worden gehaald en een van de extra jassen aandoen, bovenop hun scrubs. In veel gevallen worden ter plaatse of onderweg nog bepaalde taken verdeeld, waarvoor dan fluohesjes of armbanden worden gebruikt.
  donderdag 21 april 2016 @ 18:06:52 #277
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161605842
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:55 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

ambulancepersoneel in België kan verschillende uniformen hebben. Je hebt het zwarte, met ergens reflecterende strepen, van ambulances die via een brandweerpost komen, er is het geel met blauw, van bepaalde ziekenhuizen, er is rood met wit en blauw van het rode kruis, er is geel en zwart van het wit-gele kruis en dan is er nog donkerblauw en geel-groen van nog andere ziekenhuizen. In geval van nood heb je dan nog het feit dat dokters en verpleegkundigen uit hun normale shift worden gehaald en een van de extra jassen aandoen, bovenop hun scrubs. In veel gevallen worden ter plaatse of onderweg nog bepaalde taken verdeeld, waarvoor dan fluohesjes of armbanden worden gebruikt.
Klopt. Maar ze dragen een pak( jas/bovenkleding/broek) niet zo'n flutjasje/hesje wat die gast draagt. Nergens in de poppenkast zie je ergens ambulancepersoneel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 18:09:22 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_161605889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt. Maar ze dragen een pak( jas/bovenkleding/broek) niet zo'n flutjasje/hesje wat die gast draagt. Nergens in de poppenkast zie je ergens ambulancepersoneel.
Dat is op zich al vooringenomen.
pi_161606707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt. Maar ze dragen een pak( jas/bovenkleding/broek) niet zo'n flutjasje/hesje wat die gast draagt. Nergens in de poppenkast zie je ergens ambulancepersoneel.
Denk jij.
  donderdag 21 april 2016 @ 20:02:57 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161609142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De nood spat er ook echt vanaf. De helft staat maar wat te niksen, om zich heen te kijken of wat heen en weer te lopen.

Je kijkt naar een bomaanslag he... besef dat even.
Die nood zie ik ook niet , elk nieuw filmpje ondersteund de verklaring steeds minder . Die nood moet je er zelf bij verzinnen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 20:12:29 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_161609391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Die nood zie ik ook niet , elk nieuw filmpje ondersteund de verklaring steeds minder . Die nood moet je er zelf bij verzinnen .
Het is echt ongekend, dat totale gebrek aan inlevingsvermogen.
pi_161609400

Mr. Anderson

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 20:15:31 ]
pi_161609438
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is echt ongekend, dat totale gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik denk dat er niks mis is met het inlevingsvermogen van Summers. Met dat van jou daarentegen... :)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 20:14:05 ]
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 20:16:58 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_161609526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat er niks mis is met het inlevingsvermogen van Summers. Met dat van jou daarentegen... :)
Ik trap niet in je act J0kkie ;)
pi_161609578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik trap niet in je act J0kkie ;)
Oh, nou ben ik ineens een acteur :')

Het stikt van de acteurs in die filmpjes en de enige die ze verdenkt ben ik. _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 20:20:27 ]
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 20:19:57 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_161609608
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh, nou ben ik ineens een acteur :')
Een echte crisis-actor :Y)
  donderdag 21 april 2016 @ 20:26:02 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161609762
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is echt ongekend, dat totale gebrek aan inlevingsvermogen.
Wat je ook denkt te hebben en ik zogenaamd mis , geef mijn portie maar aan fikkie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161610556
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De nood spat er ook echt vanaf. De helft staat maar wat te niksen, om zich heen te kijken of wat heen en weer te lopen.

Je kijkt naar een bomaanslag he... besef dat even.
De EMT lijken alles aan 't 'publiek' te laten doen.
Misschien hadden ze ook bandages vergeten om mee te nemen.
Members of the public would be immediately cleared from the area en dat doen ze helemaal niet.
Als er mensen in de weg van hun werk zijn zullen echte professionelen niet vrolijk van zijn.
It would be a case of 'thank you for your help madam, now please get out of the way so we can do our jobs'.
En als ze dat niet doen zou het 'now stfu,we will now now physically remove you from the area'

Wie weet, zou me ook niet verbazen als al de beelden ook fake zijn en tis allemaal 'conspiracy' fodder om miljoenen mensen over 't westerse wereld bezig te houden. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 21 april 2016 @ 20:53:38 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161610670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Die nood zie ik ook niet , elk nieuw filmpje ondersteund de verklaring steeds minder . Die nood moet je er zelf bij verzinnen .
Yup, gewoon even een peukie en kletsje doen met iemand anders tussendoor. Volkomen normaal gedrag tijdens een aanslag. de rest laten we maar achterwege voor men weer uit de panty knalt :X
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161610802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

De EMT lijken alles aan 't 'publiek' te laten doen.
Misschien hadden ze ook bandages vergeten om mee te nemen.
Members of the public would be immediately cleared from the area en dat doen ze helemaal niet.
Als er mensen in de weg van hun werk zijn zullen echte professionelen niet vrolijk van zijn.
It would be a case of 'thank you for your help madam, now please get out of the way so we can do our jobs'.
En als ze dat niet doen zou het 'now stfu,we will now now physically remove you from the area'
Yup. Wat daar te zien is strookt niet met hoe professionals zo'n situatie zouden handelen.

quote:
Wie weet, zou me ook niet verbazen als al de beelden ook fake zijn en tis allemaal 'conspiracy' fodder om miljoenen mensen over 't westerse wereld bezig te houden. :)
Fake als in digitale trucage? Mwah.. ik denk niet dat dit nodig is of überhaupt het geval is. Volgens mij is de straat gewoon afgezet voor pottekijkers zodat de acteurs hun belachelijke act konden uitvoeren.
pi_161610856
Hoe word je crisisacteur? Lijkt me heel moeilijk recruiten aangezien je best veel mensen nodig hebt en zeker moet weten dat ze niets zeggen, maar dat kun je niet echt uitvinden zonder ze te vertellen wat de baan is.

Moet ook vrij lucratief zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161610908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe word je crisisacteur? Lijkt me heel moeilijk recruiten aangezien je best veel mensen nodig hebt en zeker moet weten dat ze niets zeggen, maar dat kun je niet echt uitvinden zonder ze te vertellen wat de baan is.

Moet ook vrij lucratief zijn.
Goede vraag. Weet ook niet hoe dat in zijn werk gaat. Dat het gebeurt, ben ik wel van overtuigd.

Er zijn wel bedrijfjes in gespecialiseerd leert een hele snelle google search me:

http://crisiscast.com/

Maar ja, of die ook voor dubieuze zaken gebruikt worden?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 21:04:09 ]
pi_161610965
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
J0kkebr0k zit ons allemaal te tr0llen en lacht zich een krul in zijn staart :D
Niet allemaal, sommige mesen respect voor z'n tijd en geduld om 'n punt te maken.
Dat doet 'ie helemaal prima ook. imo :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 21 april 2016 @ 21:03:05 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161610974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe word je crisisacteur? Lijkt me heel moeilijk recruiten aangezien je best veel mensen nodig hebt en zeker moet weten dat ze niets zeggen, maar dat kun je niet echt uitvinden zonder ze te vertellen wat de baan is.

Moet ook vrij lucratief zijn.
En acteerervaring heb je niet nodig, want het merendeel van die actreutels acteert nog slechter dan de kinderen in de groep 8 musical. Daarom vallen ze elke keer weer overduidelijk door de mand. Met hun zakdoekje leggen-niemand zeggen-act. Omdat Ze geen echte acteurs kunnen gebruiken, want die zouden wel eens herkend kunnen worden. Dus is het het afval van de acteerclan dat we te zien krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161611050
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

En acteerervaring heb je niet nodig, want het merendeel van die actreutels acteert nog slechter dan de kinderen in de groep 8 musical. Daarom vallen ze elke keer weer overduidelijk door de mand. Met hun zakdoekje leggen-niemand zeggen-act. Omdat Ze geen echte acteurs kunnen gebruiken, want die zouden wel eens herkend kunnen worden. Dus is het het afval van de acteerclan dat we te zien krijgen.
Die zijn dan ook desperate genoeg om hun moraliteit voor een kruimel aan de kant te schuiven, het is dat of serveerster :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161611083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet allemaal, sommige mesen respect voor z'n tijd en geduld om 'n punt te maken.
Dat doet 'ie helemaal prima ook. imo :)
Dankjewel Tingo :)
pi_161611107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup, gewoon even een peukie en kletsje doen met iemand anders tussendoor. Volkomen normaal gedrag tijdens een aanslag. de rest laten we maar achterwege voor men weer uit de panty knalt :X
"Shit! How terrible! I wonder whats going on ! Oh, I'll just have a look om my smartphone to get the correct story" :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 21 april 2016 @ 21:06:56 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161611114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:05 schreef oompaloompa het volgende:

Die zijn dan ook desperate genoeg om hun moraliteit voor een kruimel aan de kant te schuiven, het is dat of serveerster :P
Ik denk dat ze dik betaald krijgen. Vandaar die dansjes en zee aan servetten en zakdoeken. Heel onprofessioneel, maar ja, het blijft het kaf, niet het koren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161611168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goede vraag. Weet ook niet hoe dat in zijn werk gaat. Dat het gebeurt, ben ik wel van overtuigd.

Er zijn wel bedrijfjes in gespecialiseerd leert een hele snelle google search me:

http://crisiscast.com/

Maar ja, of die ook voor dubieuze zaken gebruikt worden?
Het geheimhouden lijkt me wel echt een groot probleem. Een dusdanig groot probleem dat zonder plausibele praktische uitvoering zeggen dat je ervan overtuigd bent dat het gebeurt wellicht een beetje eigenaardig is.

(Plus dat het eenvoudig ontbreekt aan aanwijzingen dat het gebeurt en een plausibel motief om zo moeilijk te doen, maar dat terzijde.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161611368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het geheimhouden lijkt me wel echt een groot probleem. Een dusdanig groot probleem dat zonder plausibele praktische uitvoering zeggen dat je ervan overtuigd bent dat het gebeurt wellicht een beetje eigenaardig is.

(Plus dat het eenvoudig ontbreekt aan aanwijzingen dat het gebeurt en een plausibel motief om zo moeilijk te doen, maar dat terzijde.)
Niet zo zeiken over details flauwert :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161611416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het geheimhouden lijkt me wel echt een groot probleem. Een dusdanig groot probleem dat zonder plausibele praktische uitvoering zeggen dat je ervan overtuigd bent dat het gebeurt wellicht een beetje eigenaardig is.
Weet jij veel wat die mensen wordt verteld wat het doel is hiervan? Of misschien zijn het wel medewerkers van geheimediensten die gewoon betaald worden om hun smoel te houden.

Zodra jij weet dat je iets in scène zet waarbij 0 slachtoffers vallen is de drempel om je smoel te houden ook een stuk lager. Schuldgevoel is daardoor al geminimaliseerd. Je voert gewoon een act op...

Ik speculeer maar wat he ;)

quote:
(Plus dat het eenvoudig ontbreekt aan aanwijzingen dat het gebeurt en een plausibel motief om zo moeilijk te doen, maar dat terzijde.)
Er zijn genoeg aanwijzingen, maar daarvoor moet je dus echt tot in diep detail naar de vrijgegeven filmpjes kijken. Om het acteren te kunnen spotten moet je diep gaan. En ja... dat wordt door de meesten als pixelneuken gezien. Soit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')