abonnement Unibet Coolblue
pi_165603925
Ik snap gewoon echt niet waar ze nou heen willen met deze serie. Het zou een soort prequel moeten zijn, maar dat was na 4 afleveringen in het eerste seizoen al achterhaald. En laten we wel zijn, de 'echte' TWD kan soms ook weleens een paar van die zeik-afleveringen hebben (gelul met Shane en Lori, geneuzel op die boederij van Hershell), maar hier weten ze inderdaad een zombie-serie gewoon te vermengen met The Bold and the Beautiful. Het is een soort TWD-light, met slechtere dialogen, slechtere karakters, slechter actweerwerk, tenenkrommende plottwists, en complete onduidelijkheid over waar ze nou heen willen met 'Het Verhaal'. Echt, het is dat er al een derde seizoen is besteld, anders zou ik zeggen dat het na dit seizoen werd gecancelled, nu denk ik dat het dat derde seizoen wel volmaakt en daarna klaar.
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2016 @ 17:32:44 #202
88815 The_Emotion
98.3
pi_165605465
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waar ze nou heen willen met deze serie. Het zou een soort prequel moeten zijn, maar dat was na 4 afleveringen in het eerste seizoen al achterhaald. En laten we wel zijn, de 'echte' TWD kan soms ook weleens een paar van die zeik-afleveringen hebben (gelul met Shane en Lori, geneuzel op die boederij van Hershell), maar hier weten ze inderdaad een zombie-serie gewoon te vermengen met The Bold and the Beautiful. Het is een soort TWD-light, met slechtere dialogen, slechtere karakters, slechter actweerwerk, tenenkrommende plottwists, en complete onduidelijkheid over waar ze nou heen willen met 'Het Verhaal'. Echt, het is dat er al een derde seizoen is besteld, anders zou ik zeggen dat het na dit seizoen werd gecancelled, nu denk ik dat het dat derde seizoen wel volmaakt en daarna klaar.
Het 2e seizoen van TWD was ook echt een zure appel om door heen te komen in FTWD gebeurde er wel iets meer zonder te lang op 1 locatie te hangen. Het acteerwerk vind ik idd wel wat minder.
Wat FTWD nodig heeft is een schurk zoals een Governor of een Negan.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_165728594
Vandaag de seizoensfinale gezien. Serie heeft zich goed herpakt na de break. Waar het begin van seizoen 2 matig was, was het eind sterk.

:9~ Alicia :9~
pi_165746044
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, twijfel ik daar nog aan :)
pi_165751691
Seizoensfinale was vermakelijk. Aflevering 13 was dan weer verschrikkelijk. Blijf die Nick het mooiste karakter vinden.
pi_165753087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, twijfel ik daar nog aan :)
Ik begrijp je twijfel, maar waarom zouden zijn twee reisgenoten zo'n raar verhaal vertellen? Dat werkt nooit in hun voordeel..
Ik vraag me af wat er met Strand gebeurt nu hij in zn eentje zit met allemaal mensen die een hekel hebben aan zijn voormalige vrienden.. Ik zou niet graag achter willen blijven met Ilene, zeker niet nu haar schoonzoon en diens broer ook gedood zijn :')
pi_165756270
Nu episode 14 aan het kijken en ben bij het moment waar Travis die 2 kerels ondervraagt... Wat slecht zeg. Staat die vrouw 5 minuten lang op een enkel glas raampje te kloppen 'Please stop, please Travis. GET THE KEYS' _O- _O- _O-
pi_165757777
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165757803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef truedestiny het volgende:
Nu episode 14 aan het kijken en ben bij het moment waar Travis die 2 kerels ondervraagt... Wat slecht zeg. Staat die vrouw 5 minuten lang op een enkel glas raampje te kloppen 'Please stop, please Travis. GET THE KEYS' _O- _O- _O-
ja en dan op zo'n klein raampje in te tikken en de deur open te maken slopen ze de halve pui :') _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165760283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, twijfel ik daar nog aan :)
Ja want een shotgun to the face overleef je gewoon.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165760409
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja want een shotgun to the face overleef je gewoon.
ik twijfelde in eerste instantie ook, maar waarom zouden ze blijven liegen...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165764285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik begrijp je twijfel, maar waarom zouden zijn twee reisgenoten zo'n raar verhaal vertellen? Dat werkt nooit in hun voordeel..
Ik vraag me af wat er met Strand gebeurt nu hij in zn eentje zit met allemaal mensen die een hekel hebben aan zijn voormalige vrienden.. Ik zou niet graag achter willen blijven met Ilene, zeker niet nu haar schoonzoon en diens broer ook gedood zijn :')
Omdat zij zich wel vaker raar gedroegen. Iets zegt me gewoon dat er iets niet klopt. Sorry, kan er de vinger niet opleggen, maar ik vertrouw hun verhaal niet....

En Strand? Die lult zich er wel uit. Die gozer is slim genoeg om zich aan te passen aan de omstandigheden.
pi_165764290
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja want een shotgun to the face overleef je gewoon.
Wellicht is het je niet helemaal duidelijk, maar ik geloof niet dat dat verhaal zich daadwerkelijk ook heeft afgespeeld.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:26:48 #214
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_165892215
Oef, net seizoensfinale gezien... :s)
Toch maar even een TVPeetje, ben er nog niet helemaal achter wat er nou allemaal aan de hand is en wat ik ervan moet vinden. :N
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:52:15 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165892560
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waar ze nou heen willen met deze serie. Het zou een soort prequel moeten zijn, maar dat was na 4 afleveringen in het eerste seizoen al achterhaald. En laten we wel zijn, de 'echte' TWD kan soms ook weleens een paar van die zeik-afleveringen hebben (gelul met Shane en Lori, geneuzel op die boederij van Hershell), maar hier weten ze inderdaad een zombie-serie gewoon te vermengen met The Bold and the Beautiful. Het is een soort TWD-light, met slechtere dialogen, slechtere karakters, slechter actweerwerk, tenenkrommende plottwists, en complete onduidelijkheid over waar ze nou heen willen met 'Het Verhaal'. Echt, het is dat er al een derde seizoen is besteld, anders zou ik zeggen dat het na dit seizoen werd gecancelled, nu denk ik dat het dat derde seizoen wel volmaakt en daarna klaar.
Ja, het is nu gewoon "een tweede serie met zombies" i.p.v. dat het echt iets anders behandeld. Het leuke vond ik idd het prequel-achtige. De outbtreak is er pas net, mensen weten nog niet van alles. Daardoort was de serie anders dan TWD. Maar na 4 afleveringen was het algemeen bekend dat je ze in t hoofd moet raken en het hele "wat gebeurd er in godsnaam" was er al weeer vanaf. Zeker in seizoen 2.

Jammer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:52:47 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165892568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, twijfel ik daar nog aan :)
Ik denk t wel. Kwam m in een andere serie tegen nu. Zal wel conflict met schema;'s gehad hebben :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:53:43 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165892577
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef tombolafan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-)
Ik moest er ook meteen aan denken, aan je post hier :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_165892584
De ratings liegen er ook niet om, ik zie dit niet langer doorlopen dan het (reeds bestelde) derde seizoen:



Blauw: seizoen 1
Rood: seizoen 2

De bestbekeken aflevering van S2 (6,67 miljoen. De pilot notabene, daarna was het all downhill :') ) scoort marginaal beter dan de slechtst bekende episode van S1 (aflevering 4; 6.62 miljoen)

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 12:56:04 ]
pi_165894027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk t wel. Kwam m in een andere serie tegen nu. Zal wel conflict met schema;'s gehad hebben :D
Hij zat ook bij Talking Dead en zijn karakter is gewoon dood.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:38:05 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165894125
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij zat ook bij Talking Dead en zijn karakter is gewoon dood.
Gelukkig. Nu die junk nog.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 14 november 2016 @ 15:57:13 #221
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_166650717
Ik had gisteravond pas gelegenheid om de serie af te kijken. Hoe wel er best goede stukken in zitten, rammelt het script aan alle kanten. Wat voorbeelden:

-Mexicaanse gang gaat kampement innemen. Tot daar aan toe logisch, want ze willen de voorraden. Maar ten eerste vertellen ze het de dag van te voren aan een van de bewoners. Wat is daar het nu van? Dan kunnen de bewoners er met de voorraden mooi vandoor gaan.
-De gang gaat zonder eerst een verkenner gestuurd te hebben in de aanval, dus zonder te weten wat ze kunnne verwachten. Dat doen ze door een paar walkers in de bufferzone af te knallen, maar de rest rond te laten lopen, wat ze uiteindelijk fataal wordt. Totaal ongeloofwaardig.
-Alle karakters die zich in een flinke omgeving in Mexico bevinden weten het oplichtende bord van het hotel te vinden. Dus ook die Amerikaanse lamlullen en Travis. Vervolgens hoort het blonde milfje de gesprekken van die Amerikanen en komt te weten dat zij haar stiefzoon gekend hebben. Later vinden ze in het verlaten badguyskampement lijken met een adres van het adres van de andere nederzetting. Komop zeg, dat hangt compleet van de toevalligheden aan elkaar. Ze hebben daar een ontzettend goedkope of luie scriptschrijver :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_171470721
*schop*

Weer begonnen *O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171473189
dubbeleafleveringgenot
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171475178
Fear the Walking Dead is echt klasses beter dan The Walking Dead
pi_171478820
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Fear the Walking Dead _O_
lok
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171478864
quote:
12s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:27 schreef Divje het volgende:

[..]

lok
Oei, vergeten. Thanks :D
pi_171478912
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oei, vergeten. Thanks :D
Ik ook :D was wel een aangename verrassing.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171478925
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ook :D was wel een aangename verrassing.
Weer genieten van Lexa _O_
pi_171478935
Huuuhuuh 2 afleveringen zelfs?!
pi_171478937
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weer genieten van Lexa _O_
:9 :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171478942
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:31 schreef Scrummie het volgende:
Huuuhuuh 2 afleveringen zelfs?!
:D :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171479004
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:32 schreef Divje het volgende:

[..]

:D :Y
Lekker :)
pi_171479046
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker :)
Moet je er wel de tijd voor hebben :P Kom om in de series nu.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171479217
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Moet je er wel de tijd voor hebben :P Kom om in de series nu.
Tijd voor maken ;). Ik heb gelukkig niet zo'n drukke serie kalender. The 100 die ik nu actief kijk, verder niets.
pi_171479259
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tijd voor maken ;). Ik heb gelukkig niet zo'n drukke serie kalender. The 100 die ik nu actief kijk, verder niets.
Oja heb alle tijd :') Maar idd, als je 1 andere serie actief volgt op dit moment heb je alle tijd :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171494442
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Moet je er wel de tijd voor hebben :P Kom om in de series nu.
Same here. Jammer dat er in de winter niet meer is. Nu is het zonde om binnen te zitten :') Alhoewel het deze week slecht weer wordt.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:06:09 #237
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_171499494
Geen talking dead fear meer?
pi_171503095
Fear the Walking Dead had steeds lagere kijkcijfers, dus dat een hoofdpersoon zou sterven, is geen verrassing. Na de eerste aflevering zag je het al een beetje aankomen dat het Travis moest zijn. Ik dacht eigenlijk dat hij in 'the pit' gebeten was door een zombie en dat stilhield, maar toen hij uiteindelijk op een andere manier dood ging, vond ik dat wel een verrassing.

Ik hoop dat de rest van het seizoen net zo goed blijft als de eerste twee afleveringen.
pi_171516138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:06 schreef zolderraam het volgende:
Geen talking dead fear meer?
jawel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_171530869
Bij gebrek aan iets op netflix ben ik deze aan het kijken.

Ben nu bij s01e05 en vind het begin beter dan the walking dead
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:30:13 #241
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_171539523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
Fear the Walking Dead had steeds lagere kijkcijfers, dus dat een hoofdpersoon zou sterven, is geen verrassing. Na de eerste aflevering zag je het al een beetje aankomen dat het Travis moest zijn. Ik dacht eigenlijk dat hij in 'the pit' gebeten was door een zombie en dat stilhield, maar toen hij uiteindelijk op een andere manier dood ging, vond ik dat wel een verrassing.

Ik hoop dat de rest van het seizoen net zo goed blijft als de eerste twee afleveringen.
Hij is ook gebeten, dat zag je op het laatste moment voordat hij uit de helicopter viel.

Verder vind ik de serie maar matig trouwens, erg veel gelul en er gebeurt vrij weinig. De karakterontwikkelingen vind ik erg vreemd (Chris die opeens flipte en vrij snel dood ging), Nick die telkens wegloopt en onnavolgbare plannen heeft etc. Ben nog wel benieuwd wat er met Ofelia gaat gebeuren.
Sue Me
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:57:32 #242
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171662914
eerste 3 eps van S3 achter elkaar gekeken, begint vrij aardig. Travis werd eindelijk wat badass maar valt dan opeens uit de helikorter. Zat in het vliegtuig te kijken en was wat veel zon van de zijkant dus kon niet zo goed zien hoe dat precies ging, viel ie van echt hoog of is er nog een kans dat hij toch nog leeft. Als ie gebeten is dan zullen we hem vast wel vroeg of laat even als zombie zien verschijnen.

Maar dat gedoe met die boer van Sons of Anarchy en zijn landgoed is weer iets vrij standaards zoals we al vaker in TWD gezien hebben. Op het eind vh seizoen is dat kamp natuurlijk toch wel overlopen door zombies of door degene die de helikopter neergeschoten hebben. Dat gedoe waar Strand zich nu bevind bij die dam vind ik interessanter. Tenminste een andere setting dan steeds weer in een gebied met weilanden en bossen zoals in TWD.

En gemiste kans dat die gast van Shameless zo snel dood ging aan het eind van aflevering 2 (met die ratten). Die acteur had wel een fijne schurk kunnen spelen
pi_171662980
Was die vader van Ofelia er nou echt of was dat een hallucinatie? En ik ben benieuwd of we Ofelia (en Chris en Travis) nog terug gaan zien...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:21:12 #244
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171663394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:01 schreef tombolafan het volgende:
Was die vader van Ofelia er nou echt of was dat een hallucinatie? En ik ben benieuwd of we Ofelia (en Chris en Travis) nog terug gaan zien...
leek op een hallucinatie, maar dan hoef je dat niet te doen met zo een cliffhanger zou je zeggen. Maar die werd toch ergens op zo een plantage in een brandend huis achtergelaten of gebeten?
pi_171664514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

leek op een hallucinatie, maar dan hoef je dat niet te doen met zo een cliffhanger zou je zeggen. Maar die werd toch ergens op zo een plantage in een brandend huis achtergelaten of gebeten?
dat weet ik dus niet meer :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:26:04 #246
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_171666638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:01 schreef tombolafan het volgende:
Was die vader van Ofelia er nou echt of was dat een hallucinatie? En ik ben benieuwd of we Ofelia (en Chris en Travis) nog terug gaan zien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 14 juni 2017 @ 02:03:02 #247
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_171681947
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:57 schreef planethugo het volgende:
En gemiste kans dat die gast van Shameless zo snel dood ging aan het eind van aflevering 2 (met die ratten). Die acteur had wel een fijne schurk kunnen spelen
Ah! Daar kende ik 'm van. :)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_171708863
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:57 schreef planethugo het volgende:
eerste 3 eps van S3 achter elkaar gekeken, begint vrij aardig. Travis werd eindelijk wat badass maar valt dan opeens uit de helikorter. Zat in het vliegtuig te kijken en was wat veel zon van de zijkant dus kon niet zo goed zien hoe dat precies ging, viel ie van echt hoog of is er nog een kans dat hij toch nog leeft. Als ie gebeten is dan zullen we hem vast wel vroeg of laat even als zombie zien verschijnen.

Maar dat gedoe met die boer van Sons of Anarchy en zijn landgoed is weer iets vrij standaards zoals we al vaker in TWD gezien hebben. Op het eind vh seizoen is dat kamp natuurlijk toch wel overlopen door zombies of door degene die de helikopter neergeschoten hebben. Dat gedoe waar Strand zich nu bevind bij die dam vind ik interessanter. Tenminste een andere setting dan steeds weer in een gebied met weilanden en bossen zoals in TWD.

En gemiste kans dat die gast van Shameless zo snel dood ging aan het eind van aflevering 2 (met die ratten). Die acteur had wel een fijne schurk kunnen spelen
Travis was gebeten, had een kogel in zijn nek en liet zich daarom vallen. Hij is echt dood (confirmed). Eens met de rest van de post overigens :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_171708925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:01 schreef tombolafan het volgende:
Was die vader van Ofelia er nou echt of was dat een hallucinatie? En ik ben benieuwd of we Ofelia (en Chris en Travis) nog terug gaan zien...
Chris en Travis zijn echt dood en dat is bevestigd. Ofelia komt vanzelf terug in een nieuwe verhaallijn. Haar vader leek me een hallucinatie al hebben we hem niet letterlijk zien sterven..Maar daar hebben ze in deze show wel een handje van..main characters die off screen hun laatste adem uitblazen. Dat zie je niet vaak.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_171993980
De vader van Ofelia leeft dus nog :P Ik ben benieuwd waar Ofelia nu is, want daar zie je ook niets van.
pi_171994561
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
De vader van Ofelia leeft dus nog :P Ik ben benieuwd waar Ofelia nu is, want daar zie je ook niets van.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 5 juli 2017 @ 07:48:39 #252
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_172181544
Ofelia! (L)

Aflevering met Strand en Salazar was wel leuk, deze week was echt weer kut, weer alleen maar gelul van Madison etc..
Sue Me
  woensdag 5 juli 2017 @ 08:32:53 #253
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_172181930
Ik ben vergeten te kijken :o. Maar ik heb niks gemist dus?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_172182227
Nee je hebt niet veel gemist
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:30:33 #255
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172185146
mwa vind het wel een goed seizoen tot nu toe. Ook de afgelopen aflevering. Beter dan het drama in twd en van deze serie in de afgelopen seizoenen. De serie bevalt me steeds beter. Hopelijk blijft die psychopatische zoon erin. Beter dan al die brave moraalridders. Ook goed hoe de goeie zoals de moeder nu ook steeds wat slechter wordt, zoals nu dat ze liegt tegenover de gemeenschap over hoe die familie gestorven is. Hopelijk zet die lijn zich door, dat je ook een goed gezin ziet draaien naar slechterikken :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:32:09 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172185195
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 08:32 schreef LadyS het volgende:
Ik ben vergeten te kijken :o. Maar ik heb niks gemist dus?
Ik dus ook besef ik me nu :o
Wist niet dat t weer gestart was.
Maar ergens zegt me dat ook weer genoeg.
Vond S1 wel leuk, 2 niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172185243
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:30 schreef planethugo het volgende:
mwa vind het wel een goed seizoen tot nu toe. Ook de afgelopen aflevering. Beter dan het drama in twd en van deze serie in de afgelopen seizoenen. De serie bevalt me steeds beter. Hopelijk blijft die psychopatische zoon erin. Beter dan al die brave moraalridders. Ook goed hoe de goeie zoals de moeder nu ook steeds wat slechter wordt, zoals nu dat ze liegt tegenover de gemeenschap over hoe die familie gestorven is. Hopelijk zet die lijn zich door, dat je ook een goed gezin ziet draaien naar slechterikken :)
Die psychozoon kan onder de leiding van Madison wel een Negan worden :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_172330136
Eindelijk :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_172332255
Topaflevering die laatste
pi_172334663
was weer goed top !
pi_172336434
Eindelijk weer wat walkers :D
En Walkers
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173255831
Ik ben net begonnen met aflevering 03x02 en ze komen op een boerderij aan. Het deed mij te veel denken aan TWD..
Bieden de komende afleveringen nog meer dan een veilige plek vinden, elkaar vinden/kwijtraken en weer moeten vluchten voor zombies?
Dat heb ik nu eigenlijk wel gezien.
pi_173261841
Namen zouden automatisch een link met pop-up foto moeten hebben in Posts.
pi_173261913
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:00 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben net begonnen met aflevering 03x02 en ze komen op een boerderij aan. Het deed mij te veel denken aan TWD..
Bieden de komende afleveringen nog meer dan een veilige plek vinden, elkaar vinden/kwijtraken en weer moeten vluchten voor zombies?
Dat heb ik nu eigenlijk wel gezien.
Nee, helaas... Ik ben dit seizoen niet doorgekomen. Geen idee wat de kijkcijfers zijn maar ik kan mij niet voorstellen dat er een nieuw seizoen komt.
pi_173262444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:40 schreef tralalala het volgende:

[..]

Nee, helaas... Ik ben dit seizoen niet doorgekomen. Geen idee wat de kijkcijfers zijn maar ik kan mij niet voorstellen dat er een nieuw seizoen komt.
Dat is al vastgelegd geloof ik.
pi_173262454
Vond het ook dikke prima weer overigens.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:36:01 #267
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_173347073
Iemand die mij kan vertellen waar ik deze serie online kan kijken?
pi_173349015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:36 schreef Pippi het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waar ik deze serie online kan kijken?
Netflix :). Al heeft die nog niet het laatste seizoen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:29:57 #269
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_173349307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Netflix :). Al heeft die nog niet het laatste seizoen.
Dank😊
pi_173694924
Vanacht begint het weer stomme breaks
pi_173749555
vond het eerste deel van s3 prima, maar deze nieuwe 2 afleveringen vond ik maar matig. Krijg je weer van die cliche dingen van groep tegen groep en constant domme beslissingen van karakters. ohja, amper een zombie gezien in 2 eps.
pi_173751739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:33 schreef planethugo het volgende:
vond het eerste deel van s3 prima, maar deze nieuwe 2 afleveringen vond ik maar matig. Krijg je weer van die cliche dingen van groep tegen groep en constant domme beslissingen van karakters. ohja, amper een zombie gezien in 2 eps.
Echt gaar dit ja. Kon mijn focus er amper bijhouden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_173752999
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Echt gaar dit ja. Kon mijn focus er amper bijhouden.
had hetzelfde, kon me geen bal schelen wat er gebeurde. Ook in dat voetbalstadion waar opeens een hele gemeenschap is met regels en figuren alsof ze er al 10 jaar zitten. 'Oh dat is die en die, ja dat is een taaie'
pi_174466920
Seizoen 3 zit er al weer op. Ik vond dit toch wel een vermakelijk seizoen. Met de midseason finale en de laatste aflevering als uitschieters.
pi_174469194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:02 schreef zolderraam het volgende:
Seizoen 3 zit er al weer op. Ik vond dit toch wel een vermakelijk seizoen. Met de midseason finale en de laatste aflevering als uitschieters.
Ik vind het toch minder boeiend dan TWD. Ik kan mijn aandacht er minder goed bijhouden.
pi_174469327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:02 schreef zolderraam het volgende:
Seizoen 3 zit er al weer op. Ik vond dit toch wel een vermakelijk seizoen. Met de midseason finale en de laatste aflevering als uitschieters.
Eens, prima vermaak in het TWD universum.
pi_174469433
Wel weer een uitdunning van (nieuwe) karakters :D

Las in het twd topic dat er een cross-over komt, dat is dan wel weer een stimulans om te blijven kijken :+

Ik zat al de halve aflevering 'oh die gaan dan misschien naar het noorden, richting Rick... Of die! Of zij!' :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174469464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:03 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ik vind het toch minder boeiend dan TWD. Ik kan mijn aandacht er minder goed bijhouden.
Dit, het is kwalitatief toch wel echt wat tredes lager.
pi_174471633
Laatste paar eps waren wel veel beter dan de rest van dit seizoen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_174493072
Eigenlijk hadden ze de laatste scene niet uit moeten zenden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174493095
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit, het is kwalitatief toch wel echt wat tredes lager.
Mee eens. Ik vind de karakterontwikkeling in TWD zoveel sterker dan hier...
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:16:04 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_174559212
-> F&S
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174600246
na de eerste 2 erg matige aflevering van dit 2de deel van S3 de rest opgespaard en achter elkaar gekeken. En positief verrast. Onverwachte ontwikkelingen (het kamp dat van de een op de andere aflevering overlopen werd en enkele karakters die een grotere rol leken te gaan spelen die opeens doodgaan), paar goede actievolle afleveringen en genoeg spanning.

Dat TWD een paar tredes hoger is vind ik onzin, alsof dat zo goed is.... daar lig ik me (op Negan na) de afgelopen jaren meer te irriteren aan de domme karakters en de vreemde plotwendingen en matige cgi dan in deze serie. Hier gan de karakterontwikkelingen en het verhaal wat logischer.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 09:10:17 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174642817
Hoe zijn jullie aan S3 gekomen? Nog steeds niet gezien...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 29 oktober 2017 @ 16:10:17 #285
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_174736606
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe zijn jullie aan S3 gekomen? Nog steeds niet gezien...
uhm zoals we aan heel veel series komen die niet in nederland/netflix uitgezonden worden...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:09:13 #286
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178176722

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:44:59 #287
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178187709
Is deze serie nog een beetje aan te kijken? Ben ergens in S02 blijven steken en weet niet of ik hier nog tijd in ga steken.

Met TWD ben ik ook gestopt omdat de verhaallijn zooooo slecht werd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:22:17 #288
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_178189446
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:09 schreef RubenSosa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgan ben ik wel een beetje klaar mee met dat rare emo gedrag van hem. Maargoed wie weet komt hij hier beter uit de verf. Vond S3 van FTW een stuk beter dan de laatste seizoenen van TWD dus heb hier wel weer zin in.
pi_178190248
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is deze serie nog een beetje aan te kijken? Ben ergens in S02 blijven steken en weet niet of ik hier nog tijd in ga steken.

Met TWD ben ik ook gestopt omdat de verhaallijn zooooo slecht werd.
Ik had hetzelfde, maar de 1e van seizoen 3 gezien en dat smaakt naar meer. Sowieso om die dochter natuurlijk :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178197766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Wel weer een uitdunning van (nieuwe) karakters :D

Las in het twd topic dat er een cross-over komt, dat is dan wel weer een stimulans om te blijven kijken
zoals ik gelezen heb komt alleen morgan in fear voor
pi_178339407
Gisteren s3 afgerond, ik denk dat ik er meer van genoten heb dan twd. Leukere verhaallijn, geen rare en domme acties. Genoeg actie.

Wanneer komt s4?
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 6 april 2018 @ 08:07:50 #292
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178339748
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 07:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren s3 afgerond, ik denk dat ik er meer van genoten heb dan twd. Leukere verhaallijn, geen rare en domme acties. Genoeg actie.

Wanneer komt s4?
Op zelfde dag als seizoensfinale van walking dead.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_178340320
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 07:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren s3 afgerond, ik denk dat ik er meer van genoten heb dan twd. Leukere verhaallijn, geen rare en domme acties. Genoeg actie.

Wanneer komt s4?
Tja, bij Fear hebben ze alle vrijheid om te doen wat ze willen.
Bij Twd niet.
En ze zijn nu pas bij s3, benieuwd of ze bij s8 ook zo blijven of dat het ook minder wordt.
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:53:23 #294
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_178344291
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:14 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Tja, bij Fear hebben ze alle vrijheid om te doen wat ze willen.
Bij Twd niet.
En ze zijn nu pas bij s3, benieuwd of ze bij s8 ook zo blijven of dat het ook minder wordt.
daar zit wat in. Maar de setting kan je ook veel meer kanten op. Bij twd zitten ze al na seizoen 1 in hetzelfde bos lijkt het wel.
pi_178350621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:53 schreef planethugo het volgende:

[..]

daar zit wat in. Maar de setting kan je ook veel meer kanten op. Bij twd zitten ze al na seizoen 1 in hetzelfde bos lijkt het wel.
Dan ga je een hoop fanboys tegen je in het harnas jagen.
Wtf..... dit is niet zoals in de comics. Worst show ever......
pi_178423080
Wordt het vierde seizoen gewoon weer op amc uitgezonden op in Nederland?
  maandag 16 april 2018 @ 11:57:01 #297
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_178549695
Goeie eerste aflevering van seizoen 4. Ze hebben volgens mij een enorme tijdsprong gemaakt.
Sue Me
pi_178552632
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:57 schreef Staaf het volgende:
Goeie eerste aflevering van seizoen 4. Ze hebben volgens mij een enorme tijdsprong gemaakt.
Alicia Clark nog lekkerder geworden?
pi_178558461
quote:
17s.gif Op maandag 16 april 2018 13:52 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Alicia Clark nog lekkerder geworden?
Onmogelijk.

Alicia O+
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178574569
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')