abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 april 2016 @ 07:33:50 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161514213
Topic om over alles dat betrekking heeft met het onderwerp "erectie-stoornissen", in de ruimste zin des woords of begrip, te schrijven en te discussieren.
Van voedsel tot medicijn, van lichamelijke conditie tot geestelijke invloeden, van operatieve ingrepen tot opwindend voorspel.Komt u maar ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161514217
Kijk maarrrrrrrr
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 18 april 2016 @ 07:37:54 #3
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161514229
Dit las ik op de site van "FoodLog"; een uitgebreide site met (van-)alles met betrekking tot voeding. Artikelen uit de pers en geschreven door forumleden.

Flavonoiden en erectiestoornissen

Mannen die veel flavonoïden eten - antioxidanten die voorkomen in bijvoorbeeld blauwe bessen, citrusvruchten en rode wijn - hebben minder last van erectieproblemen. Deze associatie constateren Amerikaanse en Britse onderzoekers in een studie onder 50.000 mannen, meldt Medical News Today.

Bij mannen die regelmatig voedingsmiddelen rijk aan flavonoïden aten, daalde het risico op erectieproblemen volgens de studie met 10%. Als de mannen daar ook nog eens veel bij sportten, verminderde dit risico met 21%. Een hoge fruitconsumptie was ook geassocieerd met een lager risico op erectieproblemen, namelijk 14% minder. Mannen onder de 70 hadden het meeste voordeel bij het eten van voedingsmiddelen die rijk zijn aan flavonoïden.

Het was al bekend dat voedingsmiddelen rijk aan flavonoïden het risico op aandoeningen zoals diabetes en hart en vaatziekten verlagen, zegt hoofdauteur Eric Rimm. Flavonoïden houden bloedvaten 'jong'. Dit geldt dus waarschijnlijk ook voor de bloedvaten in de penis. Aangezien erectieproblemen een voorloper kunnen zijn voor cardiovasculaire aandoeningen, kan gezonder eten en meer bewegen het risico op hart en vaatziekten op de lange termijn ook verminderen. Zeker omdat mannen met erectieproblemen vaak erg gemotiveerd zijn om hun levensstijl te verbeteren, aldus Rimm.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161514541
Stormlooptopic, moet je vaker doen.
pi_161514732
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2016 07:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Komt u maar ....
Dat is nou net het probleem bij erectiestoornissen, ongevoelige eikel :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 08:59:59 ]
pi_161517544
Oh jongensjongensjongens ik kan niet wachten tot dit topic een beetje in de topic lijst is gezakt zodat ik het kan kicken met de legendarische woorden;

"En omhoog met die klootzak".
pi_161517581
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:45 schreef zovty het volgende:
Oh jongensjongensjongens ik kan niet wachten tot dit topic een beetje in de topic lijst is gezakt zodat ik het kan kicken met de legendarische woorden;

"En omhoog met die klootzak".
Dat zei je ma gister ook, hij wilde niet. Je ma is vies, tegenvaller.
pi_161517614
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:47 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat zei je ma gister ook, hij wilde niet. Je ma is vies, tegenvaller.
Nooit problemen mee, jochie.
pi_161517743
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:48 schreef zovty het volgende:

[..]

Nooit problemen mee, jochie.
Jij krijgt hem ook omhoog voor een man, dus dit verbaast mij niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')