abonnement Unibet Coolblue
pi_161591958
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 21 april 2016 @ 01:10:33 #227
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_161593478
🐇
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 21 april 2016 @ 06:30:11 #228
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_161594356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar puur in dit geval, als je verlegen en introvert bent snap ik niet waarom je ineens over wil komen als een extraverte, sociaal bekwame womanizer. Het klinkt gaar en cliche maar ik zou gewoon mezelf zijn dan kom je vanzelf ook wel iemand tegen.

Zijn inderdaad wel twee verschillende uitersten. Bij Dima zou het geen kwaad kunnen om iets meer richting de andere kant te gaan (mits al zijn posts hier waarheid zijn) zonder ineens door te schieten naar het overdreven sociale. Daar tussen zit idd nog een hele hoop.

Verder natuurlijk niks mis met jezelf verbeteren, alleen ik zou persoonlijk niet 24 uur per dag een rol gaan spelen die me teveel energie kost. Ik ben gewoon een rustige jongen in het echt. Heb geen probleem met sociale gelegenheden of contact maken met mensen, maar bijvoorbeeld zo'n baan als promotiemedewerker zou mij echt teveel energie kosten omdat ik mezelf constant moet forceren blij en spontaan over te komen.
Dat is een paar weken en dan ben je eraan gewend. Zelfde als met al die mensen die bitchen over naar de gym gaan. Dat is even kut, maar dan wordt het routine en ken je niet anders meer.

Sowieso is het hele idee dat je karakter vastligt dikke bullshit.
  donderdag 21 april 2016 @ 06:33:06 #229
69994 seto
-|||--------|||-
pi_161594367
ok ser
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_161594611
weer wt geleerd
  donderdag 21 april 2016 @ 07:48:55 #231
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161594678
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 07:36 schreef VMSDKR het volgende:
weer wt geleerd
je ben tnooit te out te lere
Deathlift or Die.
pi_161594714
Hoi
  donderdag 21 april 2016 @ 08:55:55 #233
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_161595273
☕🚽
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 21 april 2016 @ 08:56:22 #234
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_161595280
Ochtendritueel..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_161595603
hey montelly lift je nog
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_161595705
Niemand lift hier
  donderdag 21 april 2016 @ 10:00:37 #237
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161596145
Beetje curle

Beetje winny tabs snuive

Beetje neuke
Deathlift or Die.
pi_161596381
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 21 april 2016 @ 10:43:42 #239
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_161596892
Hey beach
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  donderdag 21 april 2016 @ 10:54:57 #240
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_161597177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar puur in dit geval, als je verlegen en introvert bent snap ik niet waarom je ineens over wil komen als een extraverte, sociaal bekwame womanizer. Het klinkt gaar en cliche maar ik zou gewoon mezelf zijn dan kom je vanzelf ook wel iemand tegen.

Zijn inderdaad wel twee verschillende uitersten. Bij Dima zou het geen kwaad kunnen om iets meer richting de andere kant te gaan (mits al zijn posts hier waarheid zijn) zonder ineens door te schieten naar het overdreven sociale. Daar tussen zit idd nog een hele hoop.

Verder natuurlijk niks mis met jezelf verbeteren, alleen ik zou persoonlijk niet 24 uur per dag een rol gaan spelen die me teveel energie kost. Ik ben gewoon een rustige jongen in het echt. Heb geen probleem met sociale gelegenheden of contact maken met mensen, maar bijvoorbeeld zo'n baan als promotiemedewerker zou mij echt teveel energie kosten omdat ik mezelf constant moet forceren blij en spontaan over te komen.
Verlegen en introvert zijn twee verschillende dingen. 'Vroeger' zouden beide van toepassing zijn geweest. Nu waarschijnlijk alleen introvert nog maar dat is voor buitenstaanders niet te zien. Ik hoef niet constant mensen om mij heen te hebben. Kwaliteit > kwantiteit.

Hoe dan ook, als je bepaalde doelen in je leven wil bereiken moet je een afweging maken wat dat waard is voor jou. Op de eerste plek staat voor mij het vinden van een soulmate (inb4 burgerlijke zak :r ) gevolgd door een baan waar ik niet werk maar leef. Voor beide doelen was het essentieel om mijn communicatieve vaaardigheden drastisch te verbeteren. Doir in het diepe te springen en van omgeving te veranderen heb ik in relatief korte tijd veel bereikt. Veel mensen moeten wat meer lange termijn denken. Sommige dingen zijn nu kut om te doen maar later kun je de vruchten plukken.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_161597762
hey klokie wanneer geef je seminar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 21 april 2016 @ 11:25:17 #242
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_161597783
hahah r&p stakkers
pi_161599234
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Klokov het volgende:

[..]

Verlegen en introvert zijn twee verschillende dingen. 'Vroeger' zouden beide van toepassing zijn geweest. Nu waarschijnlijk alleen introvert nog maar dat is voor buitenstaanders niet te zien. Ik hoef niet constant mensen om mij heen te hebben. Kwaliteit > kwantiteit.

Hoe dan ook, als je bepaalde doelen in je leven wil bereiken moet je een afweging maken wat dat waard is voor jou. Op de eerste plek staat voor mij het vinden van een soulmate (inb4 burgerlijke zak :r ) gevolgd door een baan waar ik niet werk maar leef. Voor beide doelen was het essentieel om mijn communicatieve vaaardigheden drastisch te verbeteren. Doir in het diepe te springen en van omgeving te veranderen heb ik in relatief korte tijd veel bereikt. Veel mensen moeten wat meer lange termijn denken. Sommige dingen zijn nu kut om te doen maar later kun je de vruchten plukken.
Eerste plaats gewoon werken totdat je bijna dood gaat, de rest komt later wel. Je moet niet te diep springen, want dan kom je er niet meer uit, net als die put waar die Xerxes messengers in werden geschopt.
pi_161599289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
hahah r&p stakkers
Gast, jij bent een wielrenner... We maken hier allemaal stakkerige keuzes maar jij kiest een hobby die je zieliger maakt dan Dima.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_161599352
Als asfalt aids kon krijgen heette het wielrennen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 21 april 2016 @ 12:40:45 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_161599410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar puur in dit geval, als je verlegen en introvert bent snap ik niet waarom je ineens over wil komen als een extraverte, sociaal bekwame womanizer. Het klinkt gaar en cliche maar ik zou gewoon mezelf zijn dan kom je vanzelf ook wel iemand tegen.

Zijn inderdaad wel twee verschillende uitersten. Bij Dima zou het geen kwaad kunnen om iets meer richting de andere kant te gaan (mits al zijn posts hier waarheid zijn) zonder ineens door te schieten naar het overdreven sociale. Daar tussen zit idd nog een hele hoop.

Verder natuurlijk niks mis met jezelf verbeteren, alleen ik zou persoonlijk niet 24 uur per dag een rol gaan spelen die me teveel energie kost. Ik ben gewoon een rustige jongen in het echt. Heb geen probleem met sociale gelegenheden of contact maken met mensen, maar bijvoorbeeld zo'n baan als promotiemedewerker zou mij echt teveel energie kosten omdat ik mezelf constant moet forceren blij en spontaan over te komen.
Ik heb bij jou ook niet gevoel dat je een mensenschuwe social retard bent. Maar op het moment dat je het kassameisje bij de Appie nog niet aan durft te kijken wordt het misschien toch eens tijd om externe hulp te zoeken. En dat betekent niet dat je naar een of andere PUA-mongol moet luisteren of gescripte filmpjes moet kijken en dan "wauw dat wil ik ook". Beter ga je opzoek naar de oorzaak van je probleem. Als je weet waar het vandaan komt of wat de trigger is kun je gericht naar oplossingen gaan werken. In plaats van ineens een geacteerde rol gaan aannemen om maar te verbloemen dat je diep van binnen nog steeds die social retard bent die een kunstje opvoert.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_161599450
Sorry, net een wielrenner bijna aangereden. Niet persoonlijk maar m'n haat is er niet minder op geworden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_161599478
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb bij jou ook niet gevoel dat je een mensenschuwe social retard bent. Maar op het moment dat je het kassameisje bij de Appie nog niet aan durft te kijken wordt het misschien toch eens tijd om externe hulp te zoeken. En dat betekent niet dat je naar een of andere PUA-mongol moet luisteren of gescripte filmpjes moet kijken en dan "wauw dat wil ik ook". Beter ga je opzoek naar de oorzaak van je probleem. Als je weet waar het vandaan komt of wat de trigger is kun je gericht naar oplossingen gaan werken. In plaats van ineens een geacteerde rol gaan aannemen om maar te verbloemen dat je diep van binnen nog steeds die social retard bent die een kunstje opvoert.
Jeetje
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_161599570
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb bij jou ook niet gevoel dat je een mensenschuwe social retard bent. Maar op het moment dat je het kassameisje bij de Appie nog niet aan durft te kijken wordt het misschien toch eens tijd om externe hulp te zoeken. En dat betekent niet dat je naar een of andere PUA-mongol moet luisteren of gescripte filmpjes moet kijken en dan "wauw dat wil ik ook". Beter ga je opzoek naar de oorzaak van je probleem. Als je weet waar het vandaan komt of wat de trigger is kun je gericht naar oplossingen gaan werken. In plaats van ineens een geacteerde rol gaan aannemen om maar te verbloemen dat je diep van binnen nog steeds die social retard bent die een kunstje opvoert.
Ja precies maar dat is ook iets wat zou helpen, ook voor dingen als wat Klokov zegt. En handig om gewoon normaal te kunnen leven. Want normaal contact met mensen en in staat zijn met hun te kunnen praten is dan wel van belang. Voor zoiets zou ik dan idd ook eerder richting GGZ of psychologie gaan zoeken en niet naar een PUA seminar gaan. Zoals jij zegt, op zoek naar de oorzaak van het probleem.

Sowieso als je de rol van PUA gaat aannemen denk ik niet dat je snel iemand tegenkomt waarmee je gaat trouwen en een gezin opbouwt. Dan krijg je waarschijnlijk alleen een oppervlakkige one night stand.
  donderdag 21 april 2016 @ 13:00:18 #250
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_161599829
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb bij jou ook niet gevoel dat je een mensenschuwe social retard bent. Maar op het moment dat je het kassameisje bij de Appie nog niet aan durft te kijken wordt het misschien toch eens tijd om externe hulp te zoeken. En dat betekent niet dat je naar een of andere PUA-mongol moet luisteren of gescripte filmpjes moet kijken en dan "wauw dat wil ik ook". Beter ga je opzoek naar de oorzaak van je probleem. Als je weet waar het vandaan komt of wat de trigger is kun je gericht naar oplossingen gaan werken. In plaats van ineens een geacteerde rol gaan aannemen om maar te verbloemen dat je diep van binnen nog steeds die social retard bent die een kunstje opvoert.
Voert niet iedereen een kunstje op?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')