abonnement Unibet Coolblue
pi_161474273
Rosbiefkutje :9
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  zaterdag 16 april 2016 @ 20:06:43 #52
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161474304
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:41 schreef roos94 het volgende:
Dit maakt me inderdaad wel onzeker. De man waarmee ik date en ik passen echt heel goed bij elkaar. Onze band is erg hecht, op emotioneel gebied en we delen veel met elkaar. ik zou het zo erg vinden als dat stuk zou gaan door iets waar ik niets aan kan doen en niet om heb gevraagd. Ik vind goede lichaamsverzorging belangrijk, sport ook veel, heb een goed figuur enz. Maar dit is iets wat er gewoon is.. en heb geen geld voor een operatie.

Niet quoten aub
Sprak laatst een vriend met een erg kleine piemel. Hoe denk je dat hij zich voelt? En dan heb je schaamlippen eigenlijk niet eens nodig om normale seks te hebben. Aals vrouw ben je op dit gebied echt in je voordeel en ik ken eigenlijk geen mannen die van jouw onzekerheden hun probleem zouden maken
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_161474336
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan heb je mijn tekst niet goed gelezen. Ik zeg niet dat het fout is om een bepaalde voorkeur te hebben op dat vlak. Ik heb het over een vent die je leuk vindt, waar je al maanden wat mee rotzooit en die dan bij seks ineens zou afknappen vanwege zoiets als de vorm van je schaamlippen. Dán ben je een lul. Ik denk/hoop ook dat zoiets niet veel voorkomt.
Ik ben het met je eens hoor. Bij mij staat het er helemaal los van. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat er kerels zijn die er veel meer waarde aan hechten of het zelfs als dealbreaker zien. In ieder geval weet je op dat moment wie je voor je hebt en kun je zelf ook de conclusie trekken dat diegene misschien toch niet zo leuk is als eerder voorgenomen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 20:09:19 #54
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_161474373
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Bij mij staat het er helemaal los van. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat er kerels zijn die er veel meer waarde aan hechten of het zelfs als dealbreaker zien. In ieder geval weet je op dat moment wie je voor je hebt en kun je zelf ook de conclusie trekken dat diegene misschien toch niet zo leuk is als eerder voorgenomen.
Nou, dat dus.

Take it or leave it.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 16 april 2016 @ 20:10:59 #55
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_161474416
Klagen dat ze grote schaamlippen had is iets voor gedumpte tienerjongetjes die er op het moment supreme totaal geen probleem mee hadden hoe de schaamlippen eruit zagen maar het door een vroegtijdige zaadlozing verpest hebben bij een vrouw
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  Miss 200.000.000! zaterdag 16 april 2016 @ 20:15:03 #56
367000 roos94
pi_161474528
Bedankt voor alle reacties :)
pi_161474845
Persoonlijk vind ik zoiets behoorlijk geil eigenlijk :@
pi_161475219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:07 schreef roos94 het volgende:

[..]

Oki, dank je wel.

Vinden veel mannen grote schaamlippen nou echt zo lelijk?
Veel mannen niet, veel bange jongetjes wel. Ik ga niet zeggen dat het niks uitmaakt hoe je kut is en hoe het eruit ziet, maar de grootte is daarvoor niet zo van belang. Mooi en aantrekkelijk is in het geval van een kut al niet hetzelfde, en mooi en geil al helemaal niet. Ik snap best dat het eigenlijk altijd een lelijk ding is, maar als ik geil ben oefent ook het uiterlijk een grote aantrekkingskracht op me uit en denk ik dat het een mooi ding is. En een beetje een afschrikwekkend uiterlijk is eigenlijk juist geil.

Ik heb wel voorkeuren, maar die zijn allemaal op zichzelfstaand, ik kan niet uit degenen die ik bemind heb een set criteria destilleren waar de volgende aan moet voldoen. Waar ik in ieder geval van hou is als er veel leven inzit, dat ze openbloeien, opzwellen en veerkrachtig zijn. Waar ik niet dol op ben zijn juist die hele kleine schaamlipjes die dun en verscholen blijven, vrouwen zullen daar wel heel blij mee zijn omdat ze niet zichtbaar zijn en dus ook niet lelijk zijn, maar ik kan er feitelijk ook gewoon veel minder mee dus kan ik me daar bij de aanblik ook niet op verheugen.

Afijn, niet druk over maken. Het gaat om wat geil is, uiterlijk is daar slechts een aspectej van, wat hij het geilst vindt weet je toch niet, en waarschijnlijk weet hij dat zelf ook nog niet. Dat zit immers allemaal in zijn hoofd en kan ook zomaar veranderen met wat hij tegenkomt en hoe leuk hij je vindt. Vrouwen worden sexier naarmate ze zichzelf sexy vinden en zich daarnaar gedragen, een leuk sexy vrouw maakt dat je denkt 'Ik wist niet dat ik op ..... viel', en dat geld voor alle lichaamsdelen en eigenschappen.

quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:07 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Het is zo vervelend als er een flinke lap vlees in je gezicht zit te klotsen tijdens het beffen, verder maakt het natuurlijk niet uit.
Dan zuig je die toch naar binnen? Likken doe je met je tong, beffen doe je met je hele mond.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 16 april 2016 @ 20:45:50 #59
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_161475325
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_161476781
Mijn advies: niet zo vlug neuken.....
pi_161477034
Niets mis mee!
pi_161477408
Ergens wel grappig dat we na 3 pagina's nog niet weten of ze nu echt groot zijn. Of dat ze dat alleen maar in het hoofd van TS zijn.. want dat kan natuurlijk ook nog.
  Miss 200.000.000! zaterdag 16 april 2016 @ 22:28:12 #63
367000 roos94
pi_161478699
/

[ Bericht 50% gewijzigd door roos94 op 16-04-2016 22:42:39 ]
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:30:01 #64
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_161478755
Niet doen hoor. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_161479099
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:30 schreef Isegrim het volgende:
Niet doen hoor. :)
dat bedoelde ik dan ook niet :P

Het punt is dat mannen er mogelijk zelfs helemaal niets van vinden omdat ze gewoon niet eens echt groot zijn.
pi_161480210
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De meeste vrouwen lopen niet in hun blote kont over straat hè. Als je elkaar leuk vindt en je komt op het punt van seks en vervolgens wijs je iemand af vanwege haar fucking schaamlippen, dan ben je echt een walgelijk figuur.
Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik langere schaamlippen juist te gek (kan je leuk mee spelen met je mond grijns).
Vind zelf zo'n sneetje zonder duidelijke lipjes minder mooi maar zou er zeker niet iemand op afwijzen. Je bent zoals je bent, iemand die je om een lichamelijk iets afwijst is je helemaal niet waard ;)
En aub niet laten opereren zeg.. Dat zou ik dan wel weer een afknapper vinden persoonlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Trackudown op 16-04-2016 23:21:00 ]
Black lives don't matter, all lives matter.
pi_161484206
Ik heb er zelf geen problemen mee. :) Ik vind het zelfs wat leuker. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 17 april 2016 @ 03:32:07 #68
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161484228
Leg het op z'n gezicht. Als hij kritisch wordt, dan had hij liever dat je er iets anders had hangen
pi_161484488
Er zijn ook aardig wat mannen die niet aan beffen doen dus die kijken niet zo naar een vagina hoe die eruit ziet!
pi_161484496
Het moet er ook niet teveel uitflappen zeg maar.
pi_161484545
Ts? liefde maakt blind., je kent dat spreekwoord toch wel? Je ziet ect de meest stomme vrouwen met een knappe man lopen!

Met sex kan je alleen maar afwachten, of hij jou naakt in bed ook leuk vind dat kan je natuurlijk nooit van te voren zeggen! en anders? Ga je toch lekker zijn broertje daten? :)
  zondag 17 april 2016 @ 10:15:25 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161486903
Hoezo is iemand met een sterke seksuele voorkeur of afkeur van bepaalde lichaamskenmerken "je niet waard". Die wil jou gewoon niet, en dat mag, net zoals de ander hem / haar ook wel of niet (of zelfs afstotend) mag vinden. Dus iedereen die mij niet aantrekkelijk vindt is mij niet waard. Wat een nonsense.
Verder voor topicstatster: ik ben man, ouder, niet meer zo fanatieke man, maar heb wel (laten we zeggen) "meerdere" kutjes gezien in mijn leven. Maar ik kan mij niet van ook maar een vrouw herinneren of ze nou grote of kleine schaamlippen had. Weet het gewoon niet. Dus het moet toch al heel erg extreem zijn of je moet misschien net een van dat heel kleine percentage mannen hebben die er wel moeite mee hebben. Net zoals er ook mannen zijn die er net helemaal gek op zijn, of die er zelfs een soort fetisj voor hebben.
Ik hoop wel dat die "angst" om misschien afgewezen te worden door hem niet de oorzaak is ervan dat jullie "nog" geen seks hebben gehad. Want dat zou er dan op wijzen dat JIJ een probleem hebt met je schaamlippen (en dus niet hij !!).
Misschien moet je, jullie (Fokkers), eens zoeken in google ... er is van de een of andere kunstfotografe (kunt ook de ns weglaten dan is het een kutfotografe) met een door haar gemaakt een fotoboek vol met fotoos van honderden kutjes. Wat blijkt, geen 2 kutjes zijn gelijk.
Nog een laatste opmerking. Ik zie mij als een heel normale man. Nu kan ik hier een lijst maken van aspecten die ik belangrijk vind bij een vrouw. Zowel lichamelijk als op geestelijk gebied. Naast haar uiterlijk ook hoe ze zich kleedt, beweegt, stem, wat ze zegt, zich verzorgt, ruikt, aanvoelt. Is ze aardig, loyaal, gierig of royaal, in of extravert, houdt ze van kinderen, familie, dieren, is ze sociaal, empathie. Zelfde idealen en toekomst beelden en wensen als ik? En dan in bed, wat wil ze doen om mij te laten genieten. Is ze vooral gevend of nemend, of wisselt dat.Romantisch of ruw? Dominant of eeder volgend? Is ze ervaren of onervaren, en wil ze wel eens wat samen uitproberen of niet.
Vrij ik met haar hoe ademt ze dan, hoe haar ogen, is ze wild of rustig, stil of luidruchtig, als ik haar laat genieten. Heeft ze grote of kleine tanden (ja echt, valt me op). Heel belangrijk, heeft ze gevoel voor humor? Ook in bed? Kunnen we ook lachen in bed, over onszelf, onze sex.
Veel zullen me nu al wel langdradig vinden, denken, ja hou maar op, ik weet het wel. Nou, ik zou nog een bladzijde of 2-3 kunnen doorgaan voordat ik bij je kutje kom en dan op een gegeven moment bij het onderwerp " je schaamlippen". Dus kruip als je verder geen andere redenen hebt om niet te vrijen met die man in bed. En zeg niks van tevoren dat je je over je schaamlippen verlegen en onzeker voelt. Je merkt vanzelf wel hoe hij je vindt.

^O^ (stap 1, zelfvertrouwen).
*O* (stap 2, samen lekker vrijen)

:Z (stap 3, na het vrijen lekker snurkje doen).

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 18-04-2016 08:12:24 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161487393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:08 schreef Isegrim het volgende:
Als een man dat een afknapper vindt, ben je beter af zonder de betreffende man.

Srsly, wtf. :{
Dit snap ik niet. Waarom zou een man dat geen afknapper mogen vinden? ik heb de vagina van ts niet gezien, maar er bestaan echt walgelijke vagina's. Net zoals er ook godsgruwelijk, lelijke piemels bestaan.
pi_161487482
Trouwens, een dame met wat grotere schaamlippen orale seks geven is ... ^O^
pi_161487545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Veel mannen niet, veel bange jongetjes wel. Ik ga niet zeggen dat het niks uitmaakt hoe je kut is en hoe het eruit ziet, maar de grootte is daarvoor niet zo van belang. Mooi en aantrekkelijk is in het geval van een kut al niet hetzelfde, en mooi en geil al helemaal niet. Ik snap best dat het eigenlijk altijd een lelijk ding is, maar als ik geil ben oefent ook het uiterlijk een grote aantrekkingskracht op me uit en denk ik dat het een mooi ding is. En een beetje een afschrikwekkend uiterlijk is eigenlijk juist geil.

Ik heb wel voorkeuren, maar die zijn allemaal op zichzelfstaand, ik kan niet uit degenen die ik bemind heb een set criteria destilleren waar de volgende aan moet voldoen. Waar ik in ieder geval van hou is als er veel leven inzit, dat ze openbloeien, opzwellen en veerkrachtig zijn. Waar ik niet dol op ben zijn juist die hele kleine schaamlipjes die dun en verscholen blijven, vrouwen zullen daar wel heel blij mee zijn omdat ze niet zichtbaar zijn en dus ook niet lelijk zijn, maar ik kan er feitelijk ook gewoon veel minder mee dus kan ik me daar bij de aanblik ook niet op verheugen.

Afijn, niet druk over maken. Het gaat om wat geil is, uiterlijk is daar slechts een aspectej van, wat hij het geilst vindt weet je toch niet, en waarschijnlijk weet hij dat zelf ook nog niet. Dat zit immers allemaal in zijn hoofd en kan ook zomaar veranderen met wat hij tegenkomt en hoe leuk hij je vindt. Vrouwen worden sexier naarmate ze zichzelf sexy vinden en zich daarnaar gedragen, een leuk sexy vrouw maakt dat je denkt 'Ik wist niet dat ik op ..... viel', en dat geld voor alle lichaamsdelen en eigenschappen.

[..]

Dan zuig je die toch naar binnen? Likken doe je met je tong, beffen doe je met je hele mond.
Een vagina altijd een lelijk ding? watt???

Vagina's hebben je in verschillende vormen en maten. Maar toch zeker 7 van de 10 keer vind ik ze prachtig. Zeker wanneer ze aangeven dat ik naar binnen mag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')