Dat van die magneten lijkt mij vergezocht.quote:
http://www.cyclingnews.co(...)azzetta-dello-sport/quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat van die magneten lijkt mij vergezocht.
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)azzetta-dello-sport/
http://cyclingtips.com/20(...)nlikely-in-practice/
http://road.cc/content/te(...)netic-powered-wheels
Mij ook, maar je weet het niet...
Lijkt me ook sterk omdat je als fabrikant je handen hier denk ik niet aan wil branden, maar in de wielerwereld kijk ik nergens meer gek van op. Wielrenners zijn tot alles in staat om die ene procent sneller te zijn. Kijk Greg die babyvoeding eet/ atquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is.
Dat is bij die motors toch ook al het geval?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is. En helemaal als je nagaat dat die wielen en frames gemaakt moeten worden door kundige vaklui gaan er veel te veel mensen zijn die hier wat mee te maken hebben. Dat lekt gegarandeerd uit.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is bij die motors toch ook al het geval?
Naja je zal het ook wel op alie express kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is. En helemaal als je nagaat dat die wielen en frames gemaakt moeten worden door kundige vaklui gaan er veel te veel mensen zijn die hier wat mee te maken hebben. Dat lekt gegarandeerd uit.
Manager van Gilbert: “De scanners van de UCI zijn speelgoed”quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doping is makkelijk. Je hebt een arts, die geeft jou spul, jij neemt het en niemand hoeft het verder te weten.
Hierbij moet er sowieso een mechanieker het weten ivm wielwissels bij lek en weet ik wat voor zaken. En er moeten 2 fabrikanten meewerken, de wielfabrikant en de fietsfabrikant. En je moet nog iemand hebben die de hele boel ontwikkeld.
Ja, ik geloof dat het in theorie mogelijk is, nee, ik denk niet dat het het geld waard is. En helemaal als je nagaat dat die wielen en frames gemaakt moeten worden door kundige vaklui gaan er veel te veel mensen zijn die hier wat mee te maken hebben. Dat lekt gegarandeerd uit.
quote:De discussie over mechanische doping kwam in een stroomversnelling nadat veldrijdster Femke van den Driessche op het WK tegen de lamp liep. “Zij gebruikte de eerste generatie motortjes”, legt Wathelet uit. “De motortjes die vandaag bestaan zijn veel duurder en veel geavanceerder. Ze werden oorspronkelijk gebruik in de ruimtevaart en zijn dus zeer krachtig en duurzaam, maar ook kostbaar. Ze kunnen zelfs worden aangestuurd door het ritme van je hart. Zo kan de motor helpen wanneer je een bepaald ritme overschrijdt.”
Ik heb ook al een stuk of 3-4 invites van Chloe's gehadquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:09 schreef ratatat het volgende:
https://www.strava.com/athletes/14657310
https://www.strava.com/athletes/14661379
Als dat geen neuken wordt.
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb ook al een stuk of 3-4 invites van Chloe's gehad
Mooi en zonde tegelijkquote:
Beetje onzinnig dit zoals die velominati rules. Als je gesoigneerd bent dan ben je dat en das niet volgens regels uit een boekie maar gewoon omdat je de code snapt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:29 schreef Sloggi het volgende:
Six tips for wearing a cycling cap properly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |