abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:35:44 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_161466212
Wanneer wisselen jullie je banden? Is daar een gouden regel voor? Mijn achterband begint een beetje hoekig te worden, Vittoria zaffiro pro.
pi_161466375
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:21 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Wegdek zeker nog nat? Was vorige week in Arnhem wel zo. Overal stonden ze met lekke banden.
Zonnetje komt er hier in de achterhoek nu lekker door :)
Licht nat ja. Net een klein buitje gevallen in de buurt van Noorbeek.

Verder vol wind tegen op de Keutenberg, dat gaat veel mensen pijn doen.
pi_161467339
jezus die wind
pi_161467417
Helemaal geen indrukwekkende pr's gereje ofzo. zat in vaals al kut. Koud, leeg, naar de klote geblazen.
pi_161467710
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:53 schreef muzas het volgende:
Helemaal geen indrukwekkende pr's gereje ofzo. zat in vaals al kut. Koud, leeg, naar de klote geblazen.
Het weer was niet ideaal inderdaad.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:23:16 #31
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161469781
Ik heb me redelijk weten te vermaken vandaag.

Naar Alkmaar toe was best wat wind, dus daar lekker achter een groepje gereden met een stel grote kerels met dure fietsen en een grote mond. Maja, in heemskerk reed er 1 lek dus met m'n maatje doorgereden.
Bij alkmaar voelde ik me nog gewoon goed, maar bij Schagen kreeg ik het steeds zwaarder. Dat ik bij de stempelpost in Medemblik was, was het beste er wel vanaf.

Daar trouwens nog ruzie gekregen met een andere wielrenner. Die stak toen wij net met een groep aankwamen de weg over om ook over een bruggetje naar het stempelpunt te gaan, dus ik rij bijna tegen hem op. Dus ik zeg iets van, tjongejonge, kan je niet effe wachten?
Kreeg meteen een grote bek dat ik hem had gezien dus dat ik niet moest zeiken. Uiteindelijk geeft hij me bij het weglopen nog even een subtiel elleboogje. Ik was toen al pislink dus ik heb hem maar even gemeld dat als hij nog een keer aan me zat ik hem in de gracht zou sodemieteren. Dat nam hij niet echt in dank af, maar na een paar verwensingen droop hij af.

Na Medemblik naar Hoorn meteen wind tegen en ik was ook helemaal leeg, ondanks dat ik goed gegeten had. Dus met bibberende benen achter een groeje aan en in Hoorn weer wat bijgekomen. Na hoorn voornamelijk achter m'n maatje gereden en af en toe in groepen.

Ik heb echt tientallen mensen in korte broek gezien en een enkeling in kort-kort. Ook een hoop mensen die totaal geen fietscontrole hebben. 1 meisje in een groep heeft geen meter recht gereden in de kilometer ofzo dat we in dat groepje reden :')

Daarna in Oostzaan nog een hoop bekenden gezien en weer op 't fietsje naar huis. 181 km.

DDX heb ik niet gezien, maar die is volgens mij tijdens de appeltaartstop voorbij me gekomen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161470019
Ik heb ook lekker gefietst (rvnh). Ik was in mm eentje maar kwam telkens in leuke groepjes. Had het stuk van Oostzaan naar Medemblik enigszins rustig aan gedaan. Kreeg het koud. Ik had nog goede benen dus heb me lekker warm gefietst tegen de wind terug naar Oostzaan.
Aldus.
pi_161470090
Veel prutsers op de weg inderdaad.

Ik fietste nog naast een man op een mooie Simplon. Hij had ook een dealership.
Aldus.
pi_161470300
Heren, wat is een goede uitvalbasis in de Vogezen? Ik kom vaak La Bresse/Xonrupt tegen maar ligt dat niet te ver voor de Grand Ballon vanuit Cernay en voor de route Ballon d'Alsace - Planche des Belles Filles - Ballon de Servance? Wil in principe alle 'grote' namen meepakken in een midweekje.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:50:10 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161470306
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:39 schreef Z het volgende:
Veel prutsers op de weg inderdaad.

Ik fietste nog naast een man op een mooie Simplon. Hij had ook een dealership.
Die zit bij mij in het dorp.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:53:05 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161470363
Haha, zou een zekere dakdekker uit deze SC toevallig dit op zijn geweten hebben?
http://nos.nl/artikel/209(...)-ze-dan-wel-aan.html
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161470475
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Die zit bij mij in het dorp.
Aardige vent.
Aldus.
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:04:41 #38
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161470525
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:00 schreef Z het volgende:

[..]

Aardige vent.
Hoe laat was je eigenlijk gestart? Ik heb je niet gezien.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161470912
Fiks windje vandaag.
Begin goed gesloopt door Gijs die ook stukje meereed en echt vol gas ging.
Na Alkmaar helaas regen, na stop in Kolhorn was ik er wel beetje klaar mee.
Continu spray als je even in het wiel zat om uit te rusten en carbon velgen icm regen is idd slecht idee, samen met Mark even afgehaakt en eigen tempo richting Medemblik gereden.
Daar stonden de anderen al te wachten en ook m'n vader kwam ik daar nog even tegen. (die zal het ook wel zwaar gehad hebben vandaag)

Daarna tot Hoorn met ander groepje samen gereden, helaas gingen die koffiepauze houden in Hoorn dus toen moesten we weer met ons eigen groepje verder. (6 man totaal)
Groep brak al weer snel in 2en en elkaar weer opgewacht in Purmerend waarna we iets rustiger tempo richting finish gingen zodat iedereen in wiel kon blijven.
Eigenlijk ieder jaar zelfde verhaal, veel te hard starten en dan op het eind komen mensen erachter dat ze op zijn.

En idd hoop volk kort/kort, moet er niet aan denken met dit weer. Had al spijt dat ik geen lange handschoenen aan had.
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:28:46 #40
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161470970
100 kilometer was prima te doen. Aantal idioten viel mij mee, of ik was er zelf ook een. Dat kan. Eerste keer 100km+ gereden. Dik tevreden over.

Cauberg vond ik eigenlijk nog best mee vallen. Wel heftig dat er een fietser gereanimeerd werd, die was net een paar minuten voor me van z'n fiets gevallen hoorde ik achteraf...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_161471084
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe laat was je eigenlijk gestart? Ik heb je niet gezien.
Ik fietste om 7:30 weg uit Oostzaan.
Aldus.
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:52:14 #42
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161471400
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef Z het volgende:

[..]

Ik fietste om 7:30 weg uit Oostzaan.
Ik om 8:30, dat zal het wel zijn. Zit je op strava?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:26 schreef ddx het volgende:
Fiks windje vandaag.
Begin goed gesloopt door Gijs die ook stukje meereed en echt vol gas ging.
Na Alkmaar helaas regen, na stop in Kolhorn was ik er wel beetje klaar mee.
Continu spray als je even in het wiel zat om uit te rusten en carbon velgen icm regen is idd slecht idee, samen met Mark even afgehaakt en eigen tempo richting Medemblik gereden.
Als jij er af gereden word, wat voor beul is die Gijs dan :o

In de regen reden wij rustig zij aan zij (we waren toch met z'n tweeën), dus gelukkig niet zo veel spray.
quote:
Daar stonden de anderen al te wachten en ook m'n vader kwam ik daar nog even tegen. (die zal het ook wel zwaar gehad hebben vandaag)
Dat is ook best een eindbaas trouwens.
quote:
Daarna tot Hoorn met ander groepje samen gereden, helaas gingen die koffiepauze houden in Hoorn dus toen moesten we weer met ons eigen groepje verder. (6 man totaal)
Groep brak al weer snel in 2en en elkaar weer opgewacht in Purmerend waarna we iets rustiger tempo richting finish gingen zodat iedereen in wiel kon blijven.
1 vriend van ons was er voor alkmaar al af, daarna in alkmaar weer erbij gekomen maar die was er 1 km later weer af. En bij medemblik kwamen we hem weer tegen. Dat duurde wel geteld 200 meter.

Hij doet het ook echt zelf. Veel te zwaar verzet rijden, niet vooruit kijken en ALTIJD achter in een groep rijden. Ik probeer hem elke keer weer uit te leggen dat door wat slimmer te zijn, hij zeker 10% energie kan besparen. Maja, dat gaat er niet in.
quote:
Eigenlijk ieder jaar zelfde verhaal, veel te hard starten en dan op het eind komen mensen erachter dat ze op zijn.
Heb je het over mij :+
quote:
En idd hoop volk kort/kort, moet er niet aan denken met dit weer. Had al spijt dat ik geen lange handschoenen aan had.
Ik had inderdaad koude vingers. De tussenstop was ook denk ik wel handig om even op te drogen en op te warmen.

Ik heb er maar 1 in kort kort gezien. Wel heel veel blote benen :') 6 of 7 graden was het koudste vandaag _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:28 schreef Fiorano het volgende:
100 kilometer was prima te doen. Aantal idioten viel mij mee, of ik was er zelf ook een. Dat kan. Eerste keer 100km+ gereden. Dik tevreden over.
^O^
quote:
Cauberg vond ik eigenlijk nog best mee vallen. Wel heftig dat er een fietser gereanimeerd werd, die was net een paar minuten voor me van z'n fiets gevallen hoorde ik achteraf...
Het blijf een risicosport....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161471603
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij er af gereden word, wat voor beul is die Gijs dan :o
Mini Frank, als ik z'n ritten zien we die nog wel terug in de tour de france. (is nu 16 jaar)

quote:
Dat is ook best een eindbaas trouwens.
Zeker ja, hoop voor hem dat hij nog wat groepjes heeft kunnen vinden vanaf Medemblik.
pi_161471653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik om 8:30, dat zal het wel zijn. Zit je op strava?

[..]

https://www.strava.com/activities/546865471
Aldus.
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:08:37 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161471743
Ik vond de route tussen Alkmaar en Medemblik echt verschrikkelijk. Wat een lange kutdijken na Kolhorn zeg :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:11:38 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_161471802
Ik was ff op het strand vandaag maar 't was erg guur.
pi_161471820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond de route tussen Alkmaar en Medemblik echt verschrikkelijk. Wat een lange kutdijken na Kolhorn zeg :')
Ja vooral icm de regen was dat stuk niet leuk.
pi_161472141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:02 schreef ddx het volgende:

[..]

Mini Frank, als ik z'n ritten zien we die nog wel terug in de tour de france. (is nu 16 jaar)

[..]

Zeker ja, hoop voor hem dat hij nog wat groepjes heeft kunnen vinden vanaf Medemblik.
Alleen ritten op Strava zegt niet zoveel of iemand later in de Tour de France gaat fietsen. Dan had ik jou daar ook wel verwacht ;)

Als ik kijk naar zijn uitslagen in wedstrijden vind ik het niet heel interessant. Maar wat niet is kan nog komen :)
pi_161473372
Gvd, vandaag eindelijk een mooie koers van 70km met veel wind. 177 man aan het vertrek. Na neutralisatie aan de bumper. Draaide bij de eerste 15 de eerste smalle strook op met wind vol van zij....direct in de 1e waaier..Trapte de eerste 10min na neutralisatie 315w NP. Reden daarna 11 man weg, waar ik niet mee kon...maar zat nog steeds prima in een groep van ongeveer 20man..achter mij een gigantisch slagveld. Ik keek om mij heen en zag alleen maar toppers rijden! Maar...na 35min koers draaiden we de limietweg op, een gare weg vol met klinkers en slijk...ja hoor, lek...een harde knal, al mijn lucht uit de achterband :{ Snel stoppen aan de rechterkant...wiel eruit en....wachten maar.. 1 groep voorbij :{ 2 groep voorbij ;( 3 groep voorbij :'( ....hee een auto..nieuw wiel erin, voelde gelijk al daar zit niet meer dan 3 bar in. :|W Achter de auto..werd teruggebracht naar de 4e-5e groep, maar ja dan rij je voor positie 80... kon ook amper een bocht door met een wiel met 3 bar.. -O- dus ben uit koers gegaan...Dik tevreden over mijn niveau/benen en positie waar ik zat...maar ja lek is gewoon pech...hopelijk zit het de volgende keer mee...

Uiteindelijk zijn de 11 koplopers weer gepakt door de groep waar ik eerst in zat, daaruit zijn in de finale 4 weggereden en weggebleven.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 16 april 2016 @ 19:41:01 #50
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161473692
Wel mooi kut dat die band zo slap was. En natuurlijk dat je lek reed.

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat als je eerst lekker voorin meerijd je weinig zin hebt om peletonvulling te zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')