abonnement Unibet Coolblue
pi_161533959
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Aaargh, vanmiddag naar de fysio geweest om mijn voeten los te maken, dacht dat het daarna goed voelde maar ik moest de training na de warming up al staken, voelde echt helemaal niet oke. Ik hoop dat dat is omdat het nog zwak is omdat het net losgemaakt is of zo..
-O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161537163
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Doncamatic het volgende:
Heb vorig weekend dus de Marathon van Rotterdam gelopen, en wil ASAP de volgende doen. Gewoon om mijn loopvermogen op peil te houden, zodat ik gewoon door kan gaan met het trainen.
Wat is eigenlijk je idee van 'je loopvermogen op peil houden'? Daarvoor hoef je toch niet alleen maar marathons te lopen?
Wat ik vorig jaar na Rotterdam heb gedaan is mijn normale training oppakken; de interval en korte tempoloop doordeweeks en de iets langere loop in het weekend, met elke maand een HM. Zo doe je aan snelheid, maar heb je toch ook de langere afstand in de benen, en kun je vanuit je basis ook weer makkelijk trainen naar een volgende marathon als je dat wilt.
Of je na 55 dagen weer een nieuwe marathon kan lopen, vast wel. Ik denk dat ik dit weekend zelfs wel een marathon kan lopen, maar dat betekent niet dat ik dat ook moet of ga doen. Ik doe wel langere afstanden, maar ik ben nou ook weer niet zo erg getraind dat ik een M als training kan lopen. Voorlopig kan alleen RD dat. En YUR, maar die is een beetje maf. :P

quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 21:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Of je loopt een ultra als voorbereiding op een marathon uiteraard.
Of meerdere ultra's, vraag maar aan Jero.

Vandaag weer meegetraind na een week lanterfanten. Supercompensatie, ik voel me zo fit! O+
Ik had gerust een PR op de 5 of 10 kunnen lopen.
pi_161537244
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
*O* M'n eerste hardlooppublicatie is een feit *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk stukje. :) Ik voel me alleen zielig tijdens marathons. Een heel klein beetje. Maar dat is weer over als ik mijn medaille krijg. *)
pi_161537420
Helaas iemand overleden gisteren na de 10 miles in Antwerpen ...Jonge sportieve jongen van 16 die al jaren aan atletiek deed. Sterkte aan de nabestaanden.
  maandag 18 april 2016 @ 22:55:50 #255
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161537655
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk je idee van 'je loopvermogen op peil houden'? Daarvoor hoef je toch niet alleen maar marathons te lopen?
Wat ik vorig jaar na Rotterdam heb gedaan is mijn normale training oppakken; de interval en korte tempoloop doordeweeks en de iets langere loop in het weekend, met elke maand een HM. Zo doe je aan snelheid, maar heb je toch ook de langere afstand in de benen, en kun je vanuit je basis ook weer makkelijk trainen naar een volgende marathon als je dat wilt.
Of je na 55 dagen weer een nieuwe marathon kan lopen, vast wel. Ik denk dat ik dit weekend zelfs wel een marathon kan lopen, maar dat betekent niet dat ik dat ook moet of ga doen. Ik doe wel langere afstanden, maar ik ben nou ook weer niet zo erg getraind dat ik een M als training kan lopen. Voorlopig kan alleen RD dat. En YUR, maar die is een beetje maf. :P

[..]

Of meerdere ultra's, vraag maar aan Jero.

Vandaag weer meegetraind na een week lanterfanten. Supercompensatie, ik voel me zo fit! O+
Ik had gerust een PR op de 5 of 10 kunnen lopen.
Het gaat wel goed bij jou volgens mij _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 18 april 2016 @ 22:57:23 #256
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_161537721
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 20:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Als je een ultra wilt lopen, doe je een ultra als training :9
daar komt hij nu mee aan, met deze tip.... juist nu ik besloten heb weinig evenementen in te plannen gedurende mijn training om junk miles te voorkomen ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 18 april 2016 @ 22:57:44 #257
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161537740
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef thelaudprince het volgende:
Helaas iemand overleden gisteren na de 10 miles in Antwerpen ...Jonge sportieve jongen van 16 die al jaren aan atletiek deed. Sterkte aan de nabestaanden.
Damn -O-
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161538115
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Damn -O-
Kwam er ook pas vandaag achter omdat ik de Gazet van Antwerpen ging kopen ivm de uitslagen. Vreselijk einde van een verder heel geslaagde editie.. :'(
  maandag 18 april 2016 @ 23:26:59 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161538878
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Kwam er ook pas vandaag achter omdat ik de Gazet van Antwerpen ging kopen ivm de uitslagen. Vreselijk einde van een verder heel geslaagde editie.. :'(
In Enschede ook iemand met een hartstilstand maar gelukkig een succesvolle reanimatie, en s avonds ging het al weer beter!

Dit is echt zuur, zo jong ook -O-
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Redactie Sport maandag 18 april 2016 @ 23:31:58 #260
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_161539030
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk je idee van 'je loopvermogen op peil houden'? Daarvoor hoef je toch niet alleen maar marathons te lopen?
Wat ik vorig jaar na Rotterdam heb gedaan is mijn normale training oppakken; de interval en korte tempoloop doordeweeks en de iets langere loop in het weekend, met elke maand een HM. Zo doe je aan snelheid, maar heb je toch ook de langere afstand in de benen, en kun je vanuit je basis ook weer makkelijk trainen naar een volgende marathon als je dat wilt.
Of je na 55 dagen weer een nieuwe marathon kan lopen, vast wel. Ik denk dat ik dit weekend zelfs wel een marathon kan lopen, maar dat betekent niet dat ik dat ook moet of ga doen. Ik doe wel langere afstanden, maar ik ben nou ook weer niet zo erg getraind dat ik een M als training kan lopen. Voorlopig kan alleen RD dat. En YUR, maar die is een beetje maf. :P

[..]

Of meerdere ultra's, vraag maar aan Jero.

Vandaag weer meegetraind na een week lanterfanten. Supercompensatie, ik voel me zo fit! O+
Ik had gerust een PR op de 5 of 10 kunnen lopen.
Jij bent echt mijn voorbeeld, zo getraind zijn _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_161540094
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2016 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jij bent echt mijn voorbeeld, zo getraind zijn _O_
:o :D Ga weg!

Dank je. :@

Ik denk dat ik zo met twee marathons per jaar een prima balans heb. Even 'pieken', en daarna supercompenseren. Daartussen gewoon lekker rennen.
pi_161540192
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:48 schreef thelaudprince het volgende:
Helaas iemand overleden gisteren na de 10 miles in Antwerpen ...Jonge sportieve jongen van 16 die al jaren aan atletiek deed. Sterkte aan de nabestaanden.
Shit zeg, wat naar. :{

Ik hoop nooit tijdens een wedstrijd te hoeven reanimeren, maar soms schiet dat wel eens door mijn hoofd.
  dinsdag 19 april 2016 @ 01:07:48 #263
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_161540759
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2016 23:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jij bent echt mijn voorbeeld, zo getraind zijn _O_
Hierbij Wyccie's trainings-geheim:

quote:
Daartussen gewoon lekker rennen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_161541061
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

In Enschede ook iemand met een hartstilstand maar gelukkig een succesvolle reanimatie, en s avonds ging het al weer beter!

Dit is echt zuur, zo jong ook -O-
Vlak voor de finish? Toen wij terug liepen naar het huis van mijn oom en tante stond er een ambu op het parcours en kwam de tweede net aanrijden. Toen vreesden wij al voor een reanimatie.
pi_161542211
Ja wat heftig he, zo'n jong iemand. Gelukkig komt het statistisch gezien alsnog heel weinig voor, maar je schrikt er wel van..

MD, leuk stukje inderdaad! Vooral de tip 'niet zielig voelen' ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:09:25 #266
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161542257
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 01:45 schreef McTwente het volgende:

[..]

Vlak voor de finish? Toen wij terug liepen naar het huis van mijn oom en tante stond er een ambu op het parcours en kwam de tweede net aanrijden. Toen vreesden wij al voor een reanimatie.
Dat weet ik niet. M'n ma had het gelezen. Denk dan wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:33:01 #267
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_161543092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 01:45 schreef McTwente het volgende:

[..]

Vlak voor de finish? Toen wij terug liepen naar het huis van mijn oom en tante stond er een ambu op het parcours en kwam de tweede net aanrijden. Toen vreesden wij al voor een reanimatie.
Hij lag echt midden op het parcours en ze waren hem met 4 man aan het reanimeren en 1 die de aankomende lopers eromheen aan het loodsen was.

Ik ben dan zo'n druif die toch zijn dan even een seconde kijkt in het voorbijgaan. :X
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_161543208
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:33 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Ik ben dan zo'n druif die toch zijn dan even een seconde kijkt in het voorbijgaan. :X
Ik denk dat weinig mensen die impuls kunnen onderdrukken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:45:46 #269
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161543289
Vorig jaar nog een man opgevangen die ook half in elkaar zakte, ik dacht eerst dat hij ook iets van een hartaanval ofzo had, maar hij was gewoon helemaal stuk en verkrampt. Gelukkig kwamen gelijk omstanders helpen en kon ik door (met een raar gevoel uitgelopen)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161543622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:33 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Hij lag echt midden op het parcours en ze waren hem met 4 man aan het reanimeren en 1 die de aankomende lopers eromheen aan het loodsen was.

Ik ben dan zo'n druif die toch zijn dan even een seconde kijkt in het voorbijgaan. :X
Zou vreemder zijn als je er voorbij loopt zonder dat t ook maar enigzins je aandacht trekt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:11:45 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_161543706
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

daar komt hij nu mee aan, met deze tip.... juist nu ik besloten heb weinig evenementen in te plannen gedurende mijn training om junk miles te voorkomen ;(
oke, dat duurde niet lang dat goede voornemen......

quote:
running friend: Hey RD, do you know that there are still spots available for the Routeburn Classic?
RD: no, but that would be choice, never been able to make it due to work but this year should be fine
running friend: We are staying at Dwight's place, you could crash there as well and at Gabbie's patch on the other side
RD: oke, count me in, just firing the forms away
running friend: sweet as, see you on Friday!




bring it on!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_161544113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
end: Hey RD, do you know that there are still spots available for the Routeburn Classic?
RD: no, but that would be choice, never been able to make it due to work but this year should be fine
running friend: We are staying at Dwight's place, you could crash there as well and at Gabbie's patch on the other side
RD: oke, count me in, just firing the forms away
running friend: sweet as, see you on Friday!
Beroepsidioot. ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:16:47 #273
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161544990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

oke, dat duurde niet lang dat goede voornemen......

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

bring it on!
Great Scott! O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161547664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:33 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Hij lag echt midden op het parcours en ze waren hem met 4 man aan het reanimeren en 1 die de aankomende lopers eromheen aan het loodsen was.

Ik ben dan zo'n druif die toch zijn dan even een seconde kijkt in het voorbijgaan. :X
Ik heb het van een afstandje gezien, maar ik keek niet op het parcours zelf.
En ik kan weliswaar reanimeren, maar als de profs er al zijn lijkt het me niet nodig om nog te kijken of je kunt helpen. En ik liep ook al niet heel soepel meer...
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:36:02 #275
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_161548680
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:43 schreef wyccie het volgende:

[..]

Leuk stukje. :) Ik voel me alleen zielig tijdens marathons. Een heel klein beetje. Maar dat is weer over als ik mijn medaille krijg. *)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja wat heftig he, zo'n jong iemand. Gelukkig komt het statistisch gezien alsnog heel weinig voor, maar je schrikt er wel van..

MD, leuk stukje inderdaad! Vooral de tip 'niet zielig voelen' ;)
Thanks, ik voel me in elke wedstrijd wel een keer zielig :@

Vanmorgen naar de fysio geweest, mag langzaam weer gaan trainen. Maar van haar niet aan wedstrijden denken voorlopig. Maar het is weer een begin, nu hopen dat ik geen last krijg bij het lopen :)

Dus ga me maar in het beginnerstopic melden denk ik ;) Met mn trainingen van een paar minuten hardlopen, paar minuten wandelen :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')