abonnement Unibet Coolblue
pi_161439870
Hey, ik ben dus gay en heb nu voor een tijdje een vriend, sws nog steeds pril enzo dat weet ik zelf ook. Ik vind hem echt leuk en hij zegt dat hij mij ook leuk vind. Ik krijg alleen het gevoel dat ik geen mening heb in de relatie.

Telkens als we iets doen moet ik hem altijd blowen en ben ik altijd degene die bottom is. Hij is de eerste bij wie ik bottom ben aangezien ik altijd (je weet wel die 2x ervoor xD) top was. Maar ik had altijd wel iets dat versatile ben. Nu is hij dat ook maar ik heb hem maar 1x mogen toppen. Ik heb dit ook al aan hem gemeld dat ik ook graag weer eens zou willen, maar hij heeft, imo, stomme redenen hier tegen.

• In zijn vorige relatie was hij alleen maar bottom
• Mijn penis is precies de lengte dat ik hem steeds op zn prostaat raak
• Hij is niet geil genoeg ervoor

Maar daarnaast blowed hij me ook nooit, en als hij het doet dan is het ff 2 secondes de tip nat maken... Dit zou allemaal niet zo super erg zijn als hij ook niet de hele tijd opmerkingen maakt van "hij zou mij best mogen doen" wanneer hij naar anderen kijkt. En ook claimed dat zijn blowjob skills geweldig zijn (nog niks van gemerkt). Bottom doet nog steeds best pijn voor mij omdat ik niet goed kan ontspannen, en met blowjobs wordt mijn hoofd vaak vastgehouden terwijl ik aangeef dat ik het niet fijn vind, maarja mijn mening doet er niet toe blijkbaar.

Je kan wellicht zeggen dat ik seksueel gefrustreerd ben. En ik ga erg twijfelen of ik uberhaubt wel goed genoeg ben voor hem, en of ik niet lelijk ben. Ik heb ook niet altijd zin om iets te doen, maar ik doe het voor hem omdat hij dat fijn vind. Ik heb hem dus tot nu toe 2 weken al seks ontzegt (de rest gebeurd nog wel).

Sorry voor de rant maar ik zou graag outside opinions horen, wellicht van mensen die door hetzelfde gaan/zijn gegaan.
pi_161439941
Je vriend klinkt als een klootzak
pi_161439951
Het vreemde is natuurlijk dat hij blijkbaar in het verleden wel bottemde, weet je of hij dit prettig vond? Er zijn namelijk genoeg mannen die er echt niet van kunnen genieten(en dan is het geen kwestie van er even doorheen bijten oid), dus wellicht dat je hier eens naar kunt vragen?

Aangaande het pijpen, wellicht gewoon duidelijk maken dat jij ook graag klaargezogen wilt worden en dat niet alleen zijn lustgevoelens van belang zijn.

Anderzijds, misschien moet je hem ook maar eens beter duidelijk maken dat hij niet aan je hoofd moet zitten als je hem pijpt. Hoe verloopt de communicatie in het algemeen tissen jullie?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_161439955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:08 schreef Paxcon het volgende:
Je vriend klinkt als een klootzak
Dit
pi_161439969
Praten , praten, praten. Dat is de key tot de oplossing. Of niet, maar dan weet je in ieder geval hoe het zit en kan je daar adequaat op reageren.
pi_161439975
wtf is bottom?
En wat zegt je moeder ervan?
pi_161439994
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:10 schreef Leonos het volgende:
wtf is bottom?
En wat zegt je moeder ervan?
Ontvangende partij.
pi_161440020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:12 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ontvangende partij.
Ah, wil je dan mijn bottom zijn?
pi_161440081
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:09 schreef tofastTG het volgende:
Het vreemde is natuurlijk dat hij blijkbaar in het verleden wel bottemde, weet je of hij dit prettig vond? Er zijn namelijk genoeg mannen die er echt niet van kunnen genieten(en dan is het geen kwestie van er even doorheen bijten oid), dus wellicht dat je hier eens naar kunt vragen?

Aangaande het pijpen, wellicht gewoon duidelijk maken dat jij ook graag klaargezogen wilt worden en dat niet alleen zijn lustgevoelens van belang zijn.

Anderzijds, misschien moet je hem ook maar eens beter duidelijk maken dat hij niet aan je hoofd moet zitten als je hem pijpt. Hoe verloopt de communicatie in het algemeen tissen jullie?
Ik heb hints gedropped tijdens gesprekken, waarin hij dan blijkt het te snappen... maar dan later blijkbaar helemaal niks meer ervan kan herrineren. Ik denk dat ik voor mezelf meer direct moet zijn... ik ben alleen zo'n pussy dat ik niet zn gevoelens pijn wil doen :s
pi_161440087
Ik vind het niet als een gelijkwaardige relatie klinken.

Probeer eens te praten, maar als dit zijn manier van relatie is dan kun je er beter mee stoppen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161440092
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:10 schreef Leonos het volgende:
wtf is bottom?
En wat zegt je moeder ervan?
Mn ma zegt ook dat ze bottom is, maarja dat ben je vaak als hetero vrouw
pi_161440098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:20 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Mn ma zegt ook dat ze bottom is, maarja dat ben je vaak als hetero vrouw
Vrouwen kunnen anders ook prima toppen hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161440113
Geen hints droppen, duidelijk zijn. Snap niet waarom je dit allemaal toelaat.
pi_161440114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen anders ook prima toppen hoor.
Heet dat niet dippen xD

(probeerde een witty comeback te maken, I failed)
pi_161440141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:22 schreef ichangedmymind het volgende:
Geen hints droppen, duidelijk zijn. Snap niet waarom je dit allemaal toelaat.
Ik vraag het mezelf soms ook af... ik vind het gewoon echt niet leuk om mensen pijn te doen, en ik denk dat ik dat doe als ik alles op tafel leg
pi_161440144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:20 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Ik heb hints gedropped tijdens gesprekken, waarin hij dan blijkt het te snappen... maar dan later blijkbaar helemaal niks meer ervan kan herrineren. Ik denk dat ik voor mezelf meer direct moet zijn... ik ben alleen zo'n pussy dat ik niet zn gevoelens pijn wil doen :s
Gewoon assertief zijn, als het verder goed zit in de relatie zal dat verder geen probleem zijn. Bovendien heeft dat toch allemaal niet zo veel met zijn gevoelens te maken?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_161440150
Je vriend is een kasthetero.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161440155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:01 schreef ErenJeager het volgende:
Ik krijg alleen het gevoel dat ik geen mening heb in de relatie.
dat is iets wat je vooral zélf kunt veranderen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_161440177
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:25 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Ik vraag het mezelf soms ook af... ik vind het gewoon echt niet leuk om mensen pijn te doen, en ik denk dat ik dat doe als ik alles op tafel leg
Een eerlijke en open communicatie is altijd belangrijk in een relatie. Je kunt niet verwachten dat hij je hint feilloos oppakt.

Zeg wat je denkt en vindt en zoek samen naar een weg die voor jullie beiden werkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161440181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:25 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Ik vraag het mezelf soms ook af... ik vind het gewoon echt niet leuk om mensen pijn te doen, en ik denk dat ik dat doe als ik alles op tafel leg
Hij is degene die jou pijn doet, letterlijk en figuurlijk... Ik zou er zelf klaar mee zijn en op zoek gaan naar een leuke jongen die je gelijkwaardig behandeld.
pi_161440252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:01 schreef ErenJeager het volgende:
Ik heb hem dus tot nu toe 2 weken al seks ontzegt (de rest gebeurd nog wel).
Stop eens met 'de rest', dan komt die vanzelf wel naar je toe en kan je hem vertellen dat wat je hier vertelt en het al eens hebt gezegd. Misschien is hij zich dan van bewust dat er iets anders moet.

En anders:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:08 schreef Paxcon het volgende:
Je vriend klinkt als een klootzak
En wat de rest zegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 09:35:44 ]
  PR/Manusje van alles vrijdag 15 april 2016 @ 09:34:59 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_161440262
Jullie don't want to be geen van two onderop. En beiden niet 'blowen'.. klinkt als een goeie match.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_161440295
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:28 schreef ichangedmymind het volgende:

[..]

Hij is degene die jou pijn doet, letterlijk en figuurlijk... Ik zou er zelf klaar mee zijn en op zoek gaan naar een leuke jongen die je gelijkwaardig behandeld.
Hij probeerd al super zn best om andere punten te verbeteren, dus ik wil hem niet zomaar laten gaan. De kans dat ik iemand anders vind is toch 0% hahaha
pi_161440300
quote:
"hij zou mij best mogen doen" wanneer hij naar anderen kijkt. En ook claimed dat zijn blowjob skills geweldig zijn (nog niks van gemerkt).
Dit is natuurlijk best flauw van hem. Maar kan ook dat hij het in een opwelling zegt en 'het idee' geiler vindt dan de daadwerkelijke daad.

Veel homo's vinden het idee om bottom te zijn wel leuk maar de daadwerkelijke daad vinden ze niet fijn (ongemak/pijn/etc). Zo focussen op anale seks is eigenlijk ook niet nodig, er is zoveel meer.


Wat je kan proberen is hem duidelijk maken dat je er onzeker van wordt hoe hij zich gedraagt. Misschien heeft hij niet eens door dat je er zo mee zit. En dat hij dan zeker niet ook van die opmerkingen erbij moet maken.

Als hij dan nog doorgaat blijkt gewoon dat hij een klootzak is en dan kun je bepaalde conclusies trekken. Iemand die geen rekening met je houdt zou je sowieso niet een relatie mee willen hebben of willen vertrouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161440327
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Stop eens met 'de rest', dan komt die vanzelf wel naar je toe en kan je hem vertellen dat wat je hier vertelt en het al eens hebt gezegd. Misschien is hij zich dan van bewust dat er iets anders moet.
Ben van plan dat ook te doen, en dus directer zijn.
pi_161440339
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:37 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk best flauw van hem. Maar kan ook dat hij het in een opwelling zegt en 'het idee' geiler vindt dan de daadwerkelijke daad.

Veel homo's vinden het idee om bottom te zijn wel leuk maar de daadwerkelijke daad vinden ze niet fijn (ongemak/pijn/etc).
Goed punt wel.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_161440340
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie don't want to be geen van two onderop. En beiden niet 'blowen'.. klinkt als een goeie match.
Ik blow graag, en ik ben best bereid bottom te zijn, ook al doet het best veel pijn, maar ik wil wel balans hebben
pi_161440376
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:37 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk best flauw van hem. Maar kan ook dat hij het in een opwelling zegt en 'het idee' geiler vindt dan de daadwerkelijke daad.

Veel homo's vinden het idee om bottom te zijn wel leuk maar de daadwerkelijke daad vinden ze niet fijn (ongemak/pijn/etc). Zo focussen op anale seks is eigenlijk ook niet nodig, er is zoveel meer.
Dat kan best ook het geval bij mij zijn, aangezien ik er nog steeds niet 100% van kan genieten, en het nog steeds aardig pijn doet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het wel vaker over een derde partij gesproken, maar ik wil daarmee wachten tot de relatie verder is. Het is lmz ook wel iets wat ik ooit zou willen proberen.
pi_161440646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:08 schreef Paxcon het volgende:
Je vriend klinkt als een homo
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dit
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 15 april 2016 @ 09:59:51 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161440655
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen anders ook prima toppen hoor.
Heb je wel een hulpmiddel voor nodig :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_161440713
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:43 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Dat kan best ook het geval bij mij zijn, aangezien ik er nog steeds niet 100% van kan genieten, en het nog steeds aardig pijn doet.

[..]

We hebben het wel vaker over een derde partij gesproken, maar ik wil daarmee wachten tot de relatie verder is. Het is lmz ook wel iets wat ik ooit zou willen proberen.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoe lang jullie al samen zijn?

Dat met een derde partij zou ik inderdaad zeker bewaren voor wat later. Eerst ervoor zorgen dat je het idee hebt dat je dingen bij elkaar kwijt gaan en vertrouwen in elkaar opbouwen en elkaar goed leren kennen. Het is meer een soort oplossing voor een mogelijk compactibiliteitsprobleem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag is nu eerder of hij van je houdt, bereid is concessies te doen en of je, als je dingen met elkaar deelt daar rekening mee gehouden. Nogmaals het kan zijn dat hij dit onbewust doet en dat er een soort dynamiek in jullie relatie is geslopen zonder dat dat zo de bedoeling was. Maar als je even een paar keer goed duidelijk maakt(wel assertief/niet agressief) wat jij wil en wat jij lastig vindt dan kun je pas verder kijken.

Probeert hij mee te denken en te helpen, dan is het waard er verder moeite in te steken. Zo niet dan ja, zou ik dat wel zonde vinden denk ik.
  vrijdag 15 april 2016 @ 10:10:54 #32
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161440811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:25 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Ik vraag het mezelf soms ook af... ik vind het gewoon echt niet leuk om mensen pijn te doen, en ik denk dat ik dat doe als ik alles op tafel leg
Maar nu doe je jezelf pijn en heb je geen plezier in de sex.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  vrijdag 15 april 2016 @ 10:14:28 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161440869
Klinkt gewoon als een mismatch dit. Je vriend komt zo nogal gevoelloos over en vrij egoïstisch.
pi_161440872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:25 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Ik vraag het mezelf soms ook af... ik vind het gewoon echt niet leuk om mensen pijn te doen, en ik denk dat ik dat doe als ik alles op tafel leg
Je doet iedereen uiteindelijk het minste pijn als je eerlijk bent in je wensen. Het uit zich anders toch wel in iets anders.

Je moet het omdraaien, zou je het erg vinden als je vriend iets deelt waar hij mee zat. Zou je hem zien als een monster die je wil pijnigen? Nee, hooguit vind je het wat jammer maar je weet nu waar je aan toe bent. En ergens snap je je 't ook wel. Niet strenger voor jezelf zijn dan voor de ander.

Wat je nu doet is zowel oneerlijk voor je vriend, maar het belangrijkst, het is oneerlijk voor jezelf. Dus niet zo gay doen en gewoon delen als je ergens mee zit. Voor het ontploft en iedereen veel meer schade heeft dan als je het zou delen.

Als je zo over je heen laat lopen gaan mensen dat ook automatisch doen, de meeste doen dat zelfs onbewust, en zouden hun gedrag aanpassen als je je grenzen beter aangeeft.


Aan de slag. ^O^
pi_161441029
Ik heb op basis van de OP niet helemaal goed door of hij nou niet naar je luistert, of dat jij jezelf niet laat horen en er dus niets te luisteren valt.

Misschien denkt hij wel dat jij het zo fijn vindt en voordat je het weet gaat de seks op een vaste manier, vaste volgorde etc. 'omdat het toch zo gaat?' dus dat is wel iets waar je actief aan moet werken als je het leuk wil houden.

Klinkt als een dominant typje. Beetje je hoofd grijpen, toppen en niet pijpen hehe. Misschien wil hij ook wel niet anders, maar maak het op z'n minst bespreekbaar. Als hij dan echt niet naar je blijkt te willen luisteren passen jullie gewoon niet bij elkaar.

Ik zou in elk geval niet ineens gaan denken dat je lelijk bent (?).
pi_161441136
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb op basis van de OP niet helemaal goed door of hij nou niet naar je luistert, of dat jij jezelf niet laat horen en er dus niets te luisteren valt.

Misschien denkt hij wel dat jij het zo fijn vindt en voordat je het weet gaat de seks op een vaste manier, vaste volgorde etc. 'omdat het toch zo gaat?' dus dat is wel iets waar je actief aan moet werken als je het leuk wil houden.

Klinkt als een dominant typje. Beetje je hoofd grijpen, toppen en niet pijpen hehe. Misschien wil hij ook wel niet anders, maar maak het op z'n minst bespreekbaar. Als hij dan echt niet naar je blijkt te willen luisteren passen jullie gewoon niet bij elkaar.

Ik zou in elk geval niet ineens gaan denken dat je lelijk bent (?).
Omdat die vriend zegt "hij mag me wel doen" en als TS het vraagt verzint hij smoesjes. Dan krijgt TS het idee dat hij niet leuk genoeg.

Eerlijk gezegd vind ik het best dom van de vriend om dit niet te beseffen als hij dat soort opmerkingen maakt.

Maar zoals ik al zei, kan zijn dat hij het idee alleen leuk vindt en het kan ook dat TS heel erg over zich heen laat lopen en dat vriend het niet eens door heeft dat de verhouding een beetje zoek is "zo is hij nou eenmaal".

Het kan ook nog dat vriend TS meer ziet als bottom en dominante types meer als top. En dat hij dat duidelijk probeert te maken.

In ieder geval moeten ze goed en lang praten en TS veel meer zijn grenzen duidelijk maken. :P
pi_161441886
Hetero hier ik vind zelf er op echt verschrikkelijk en prefereer onder. Ik zal ik zeker zorgen dat ik onder lig. Of de andere moet het echt willen en vragen
pi_161443066
Damn, een homo-relatie komt met een hele andere dynamiek en problemen. Daar heb ik wel vaker over nagedacht in gesprekken met een klasgenoot. Maar ik besef het mij nu weer.

Dat je bij hem blijft snap ik niet. Komt als een dominante klootzak over.
pi_161444752
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:30 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Omdat die vriend zegt "hij mag me wel doen" en als TS het vraagt verzint hij smoesjes. Dan krijgt TS het idee dat hij niet leuk genoeg.

Eerlijk gezegd vind ik het best dom van de vriend om dit niet te beseffen als hij dat soort opmerkingen maakt.

Maar zoals ik al zei, kan zijn dat hij het idee alleen leuk vindt en het kan ook dat TS heel erg over zich heen laat lopen en dat vriend het niet eens door heeft dat de verhouding een beetje zoek is "zo is hij nou eenmaal".

Het kan ook nog dat vriend TS meer ziet als bottom en dominante types meer als top. En dat hij dat duidelijk probeert te maken.

In ieder geval moeten ze goed en lang praten en TS veel meer zijn grenzen duidelijk maken. :P
Hij klinkt wel een beetje als een botte lul inderdaad, maar lijkt het ook niet door te hebben (oke, wel kenmerkend voor een botte lul haha) en dat verandert misschien als TS er eens serieus met hem over praat.
pi_161444940
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:12 schreef tailfox het volgende:
Hetero hier ik vind zelf er op echt verschrikkelijk en prefereer onder. Ik zal ik zeker zorgen dat ik onder lig. Of de andere moet het echt willen en vragen
Dus je bent bi? Of bedoel je met MV seks alleen maar onder te liggen?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 15 april 2016 @ 16:14:13 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161447973
Bottom
Top
Tip van de lul
Versatile
Witty comeback

Kippenvel krijg ik er van.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161448214
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:12 schreef tailfox het volgende:
Hetero hier ik vind zelf er op echt verschrikkelijk en prefereer onder. Ik zal ik zeker zorgen dat ik onder lig. Of de andere moet het echt willen en vragen
Nuttige feedback wel Tailfox.
pi_161449269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dus je bent bi? Of bedoel je met MV seks alleen maar onder te liggen?
dat laatste
pi_161449329
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:22 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat laatste
"de zeester"
pi_161449372
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:22 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat laatste
Dan ben je echt een sukkel. :') Jij gaat het maken bij de vrouwtjes.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161449506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dan ben je echt een sukkel. :') Jij gaat het maken bij de vrouwtjes.
Nou, ik als vrouw vind bovenop juist vaak wel lekker.
Make my day!
pi_161449573
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:37 schreef agter het volgende:

[..]

Nou, ik als vrouw vind bovenop juist vaak wel lekker.
Uiteraard. Maar om als man nou altijd als een zeester onderop te liggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161449608
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar om als man nou altijd als een zeester onderop te liggen.
Gewoon als een dooie erbij liggen, de vrouw al het werk laten doen en daarna je vrienden vertellen dat je d'r helemaal suf hebt geneukt, ja toch.
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:54:09 #49
66825 Reya
Fier Wallon
pi_161454484


[ Bericht 100% gewijzigd door Reya op 15-04-2016 21:01:39 ]
pi_161454540
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Kaas- op 15-04-2016 20:57:57 ]
pi_161455166
Mijn penis is naar binnen gekropen na het lezen van de OP.
Edensnator over 'n out
pi_161455223
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gewoon als een dooie erbij liggen, de vrouw al het werk laten doen en daarna je vrienden vertellen dat je d'r helemaal suf hebt geneukt, ja toch.
hetero life goals
  vrijdag 15 april 2016 @ 21:34:58 #53
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161455890
Behalve dat hij de enige is die jou wil, wat is er nog meer leuk aan hem?
Prrrrr
pi_161455923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Behalve dat hij de enige is die jou wil
Ik denk dat dat ook wel heel erg meevalt. Maar TS lijkt dat wel te denken.
  vrijdag 15 april 2016 @ 21:39:18 #55
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161456032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 21:35 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel heel erg meevalt. Maar TS lijkt dat wel te denken.
Vandaar ook dat ik het zo zei, ik ga er niet vanuit dat dat zo is hoor.
Prrrrr
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:49:06 #56
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_161458499
Zou je alsjeblieft normaal Nederlands willen typen en dingen gewoon bij hun naam noemen? Gewoon pijpen, neuken enz.

OT: kap met deze gast. Meer vissen in de zee.
pi_161459506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:49 schreef Flogging het volgende:
Zou je alsjeblieft normaal Nederlands willen typen en dingen gewoon bij hun naam noemen? Gewoon pijpen, neuken enz.

OT: kap met deze gast. Meer vissen in de zee.
OT?

Gewoon bij het onderwerp houden.
pi_161463747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 21:35 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel heel erg meevalt. Maar TS lijkt dat wel te denken.
Zuur.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 16 april 2016 @ 11:30:08 #59
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_161465176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:01 schreef ErenJeager het volgende:
maar ik doe het voor hem omdat hij dat fijn vind
Jezus wat cijfer jij jezelf weg. Kom eens voor je eigen mening op, man.

Ook zo'n hand op je hoofd bij blowjobs, die haal je dan weg. Hoef je niet over te praten, je haalt gewoon die hand weg.

En wie doet er nou seks als het pijn doet? Onbegrijpelijk.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_161465654
Ik heb een soort van met hem gesproken en hij legde uit dat hij zelfs weer alleen top wilt worden want in zn vorige relatie had hij dus met iemand die erg groot was en toen was hij steeds bottom. En die ging voorbij zn prostaat terwijl ik er precies op zit en daar kan hij niet tegen.

Ik zei dus dat ik blijkbaar dus nergens mn pleasure uit kan halen in deze relatie en hij zegt dat het gaat veranderen, dat het nog ff wennen is.

Het leuke aan hem is dat we heel veel interesses delen, maar irritant is het hele seks leven en dat hij imo teveel naar andere kijkt
  zaterdag 16 april 2016 @ 13:22:19 #61
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_161466918
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:04 schreef ErenJeager het volgende:
Ik zei dus dat ik blijkbaar dus nergens mn pleasure uit kan halen in deze relatie en hij zegt dat het gaat veranderen, dat het nog ff wennen is.
Leuk gesprek :N

Al jouw klachten worden opzij geschoven, en hij legt daar bovenop nog eens dat het alleen maar erger gaat worden. Oké :?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_161467098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:04 schreef ErenJeager het volgende:
Ik heb een soort van met hem gesproken en hij legde uit dat hij zelfs weer alleen top wilt worden want in zn vorige relatie had hij dus met iemand die erg groot was en toen was hij steeds bottom. En die ging voorbij zn prostaat terwijl ik er precies op zit en daar kan hij niet tegen.

Ik zei dus dat ik blijkbaar dus nergens mn pleasure uit kan halen in deze relatie en hij zegt dat het gaat veranderen, dat het nog ff wennen is.

Het leuke aan hem is dat we heel veel interesses delen, maar irritant is het hele seks leven en dat hij imo teveel naar andere kijkt
Het komt er dus op neer dat je klachten hem niet uitmaken, er niet toe doen en dat je er maar even aan hebt te wennen. Ondertussen is er blijkbaar volgens hem geen noodzaak dat hij er ook maar even aan went om zélf af en toe bottom te zijn.

Ook gehad over die andere dingen (wat hij over anderen zegt, en dat hij je bij je hoofd grijpt en zo?).

Klinkt eigenlijk een beetje als een hopeloze zaak TS.
pi_161467244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:04 schreef ErenJeager het volgende:
Ik heb een soort van met hem gesproken
Heb je goed duidelijk gemaakt waar je mee zat en waarom en hoe serieus het voor je is? Zonder mitsen en maren?

quote:
en hij legde uit dat hij zelfs weer alleen top wilt worden want in zn vorige relatie had hij dus met iemand die erg groot was en toen was hij steeds bottom. En die ging voorbij zn prostaat terwijl ik er precies op zit en daar kan hij niet tegen.
Ik snap het niet helemaal. Hij wil weer alleen top worden? Dus hij is nu nog een beetje bottom? Met wie dan? En hoe 'word' je zoiets?
quote:
Ik zei dus dat ik blijkbaar dus nergens mn pleasure uit kan halen in deze relatie
?
quote:
en hij zegt dat het gaat veranderen, dat het nog ff wennen is.
Wat gaat veranderen, waarom, wanneeer?

quote:
en dat hij imo teveel naar andere kijkt
Heb je dat laatste ook duidelijk gemaakt?
pi_161467341
TS, je uitleg is best onduidelijk trouwens. Kun je het beter formuleren?
pi_161467498
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:42 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Heb je goed duidelijk gemaakt waar je mee zat en waarom en hoe serieus het voor je is? Zonder mitsen en maren?

[..]

Ik snap het niet helemaal. Hij wil weer alleen top worden? Dus hij is nu nog een beetje bottom? Met wie dan? En hoe 'word' je zoiets?

[..]

?

[..]

Wat gaat veranderen, waarom, wanneeer?

[..]

Heb je dat laatste ook duidelijk gemaakt?
Hij was vroeger alleen top, nu versa (beide) maar nu wilt hij weer alleen top zijn.

Was indersaad niet goed geformuleerd omdat ik op mn phone type. Ik vond hem ook best vaag, maar hij zei dat hij nog wel kon veranderen in de loop van tijd, maar bottom is voor hem atm niet fijn.

En het laatste heb ik niet echt duidelijk gemaakt omdat dat wss meer jaloezie van mijn kant is, en raar voor mij omdat ik dat niet doe.
pi_161471165
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:59 schreef ErenJeager het volgende:

[..]

Hij was vroeger alleen top, nu versa (beide) maar nu wilt hij weer alleen top zijn.

Was indersaad niet goed geformuleerd omdat ik op mn phone type. Ik vond hem ook best vaag, maar hij zei dat hij nog wel kon veranderen in de loop van tijd, maar bottom is voor hem atm niet fijn.

En het laatste heb ik niet echt duidelijk gemaakt omdat dat wss meer jaloezie van mijn kant is, en raar voor mij omdat ik dat niet doe.
Wellicht dat je dan ook maar moet aangeven dat bttmen voor jou momenteel ook niet fijn is, en dat hij wellicht ook gewoon even moet wennen aan je pik? Het lijkt er overigens niet echt op dat jullie een heel goed gesprek hebben gehad, maar ik kan het mis hebben. Is het pijpen nog aan de orde gekomen, of het gebrek hieraan vanuit zijn kant?

Bovendien, het is niet echt normaal om telkens te roepen dat iemand anders je wel eventjes mag neuken terwijl je top wilt worden. Dat is nogal een vreemd verhaal, waar je je vriend best op kunt aanspreken.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_161472859
Hij houdt er niet van om bottom te zijn, dus blijkbaar passen jullie seksueel niet bij elkaar.
pi_161472869
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij houdt er niet van om bottom te zijn, dus blijkbaar passen jullie seksueel niet bij elkaar.
Uh nee, hij houdt er niet van bottom te zijn voor TS. Daar lijkt het wat mij betreft vooral op eerlijk gezegd.
pi_161472883
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:39 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Bovendien, het is niet echt normaal om telkens te roepen dat iemand anders je wel eventjes mag neuken terwijl je top wilt worden. Dat is nogal een vreemd verhaal, waar je je vriend best op kunt aanspreken.
Deze man weet.
pi_161484680
Hoi je geeft aan diep ongelukkig te worden van een relatie met een man, heb je wel eens vrouw geprobeert?
pi_161502312
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 05:32 schreef possetje het volgende:
Hoi je geeft aan diep ongelukkig te worden van een relatie met een man, heb je wel eens vrouw geprobeert?
Dat is niet wat ik uit zijn verhaal haal maar ik kan niet voor TS spreken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')