abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 april 2017 @ 23:32:39 #251
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170445613
Snap ook niet waarom Vitesse er niet aan meewerkt om gewoon heel die zijde aan Feyenoord te verkopen. Is misschien een beetje onorthodox in Nederland, maar je verkoopt voor meer dan een ton aan kaarten, je hebt geen/minder gezeik op de thuistribunes, iedereen blij.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170445673
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Mannen, wat denken we ervan? Volgend jaar jullie gewoon lekker in het uitvak. Vieren wij wel feest in de rest van het stadion :7

Misschien in het vervolg maar beter reguleren, want tegenhouden is geen optie. Bedankt voor de punten en succes volgende week
_O-
  zondag 23 april 2017 @ 23:52:27 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170445936
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 23:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Lul niet. Alles draait om de bekerfinale volgende week.
Het gaat me niet om het voetbal van vandaag. Hoe dramatisch dat ook was vandaag, en hoe frustrerend, ergens kan ik dat nog begrijpen. Het gaat erom dat het bestuur niets van hun fouten leert en vandaag wederom de eigen supporters terzijde schuift ten bate van feyenoorders. Dit was gewoon belachelijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 23 april 2017 @ 23:55:37 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170445995
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Mannen, wat denken we ervan? Volgend jaar jullie gewoon lekker in het uitvak. Vieren wij wel feest in de rest van het stadion :7

Misschien in het vervolg maar beter reguleren, want tegenhouden is geen optie. Bedankt voor de punten en succes volgende week
Grote kans dat er volgend jaar helemaal geen losse verkoop meer is. Dit keer ging het op de overige tribunes door de extra controles zowaar vrij goed alleen had Feyenoord vrij spel op West (inclusief bijbehorende bedreigingen aan aanwezige vitessefans) waardoor het alsnog mis ging. Bedank je medefans dan ook maar vast als je volgend jaar moet zitten waar je hoort, in het uitvak of thuis voor de buis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 24 april 2017 @ 15:34:16 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170455688
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Oke man, je bent er wel druk mee bezig zeg.

En zoals ik al zei, wij komen over anderhalve maand toch wel binnen. De enige mensen die Vitesse hiermee treft zijn de eigen supporters.
Zoals ik al zei...
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / PR maandag 24 april 2017 @ 16:26:23 #256
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_170456834
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Zoals ik al zei...
Volgende keer maar gewoon zonder publiek toch
pi_170456931
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:32 schreef Keyos het volgende:
Snap ook niet waarom Vitesse er niet aan meewerkt om gewoon heel die zijde aan Feyenoord te verkopen. Is misschien een beetje onorthodox in Nederland, maar je verkoopt voor meer dan een ton aan kaarten, je hebt geen/minder gezeik op de thuistribunes, iedereen blij.
Daar maak je een hoop seizoenskaarthouders heel boos mee.
Incelfrikandel
  maandag 24 april 2017 @ 16:36:12 #258
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170457081
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Daar maak je een hoop seizoenskaarthouders heel boos mee.
Dan geef je ze een mooie plek aan de zijkant of desnoods een plekje in de business seats, daar kun je altijd wel een oplossing voor vinden.

Buiten dat, als clubs dit soort dingen voor elkaar gaan doen denk ik dat het de relatie tussen de (fans van) voetbalclubs normaliseert.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170457997
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dan geef je ze een mooie plek aan de zijkant of desnoods een plekje in de business seats, daar kun je altijd wel een oplossing voor vinden.

Buiten dat, als clubs dit soort dingen voor elkaar gaan doen denk ik dat het de relatie tussen de (fans van) voetbalclubs normaliseert.
Ik begrijp je perspectief, maar voor Vitesse valt er weinig mee te winnen. De noordzijde heeft veel fanatieke seizoenskaarthouders, waarvan het nog maar de vraag is of ze een andere plek willen. Dan moet je ook nog eens een nieuwe plek voor ze gaan zoeken. Ja, je verkoopt misschien wat meer kaartjes maar je moet ook meer uitgeven aan beveiliging en je jaagt je eigen supporters tegen je in het harnas.

Bovendien is het onnodig, in andere landen zitten uitsupporters ook tussen het thuispubliek en dan gaat het prima. Het gaat hier ook gewoon goed als supporters van Groningen, Heerenveen, PSV etc. tussen het thuispubliek zit. Zo hoort het ook, je mag van mij gerust in het thuisvak zitten zolang je je maar gedraagt, maar bij een hoop Feyenoorders is dat op een of andere manier heel moeilijk.
Incelfrikandel
  maandag 24 april 2017 @ 17:25:59 #260
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170458039
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik begrijp je perspectief, maar voor Vitesse valt er weinig mee te winnen. De noordzijde heeft veel fanatieke seizoenskaarthouders, waarvan het nog maar de vraag is of ze een andere plek willen. Dan moet je ook nog eens een nieuwe plek voor ze gaan zoeken. Ja, je verkoopt misschien wat meer kaartjes maar je moet ook meer uitgeven aan beveiliging en je jaagt je eigen supporters tegen je in het harnas.

Bovendien is het onnodig, in andere landen zitten uitsupporters ook tussen het thuispubliek en dan gaat het prima. Het gaat hier ook gewoon goed als supporters van Groningen, Heerenveen, PSV tussen het thuispubliek zit. Zo hoort het ook, je mag van mij gerust in het thuisvak zitten zolang je je maar gedraagt, maar bij een hoop Feyenoorders is dat op een af andere manier heel moeilijk.
Nee is ook zo, gewoon jammer dat er toch altijd groepjes lui bij zitten die niet de beschaafdheid hebben om er een beetje rekening mee te houden dat je in andermans stadion zit. Toch is het er in Nederland ingeslopen dat er weinig tolerantie is voor andere shirts op de thuisvakken. Hopelijk wordt die cirkel eens een keertje doorbroken zonder dat het ten koste gaat van het sfeertje, zou zeker voor de clubs met plekken over zorgen voor extra inkomen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 24 april 2017 @ 17:37:33 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170458180
tomatofeliz twitterde op zondag 23-04-2017 om 17:40:31 Feest in de business ruimte van Vitesse -#vitFey https://t.co/UZxzZyNh3P reageer retweet
De plaatselijke artiest hielp er maar al te graag aan mee anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170458329
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 17:25 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nee is ook zo, gewoon jammer dat er toch altijd groepjes lui bij zitten die niet de beschaafdheid hebben om er een beetje rekening mee te houden dat je in andermans stadion zit. Toch is het er in Nederland ingeslopen dat er weinig tolerantie is voor andere shirts op de thuisvakken. Hopelijk wordt die cirkel eens een keertje doorbroken zonder dat het ten koste gaat van het sfeertje, zou zeker voor de clubs met plekken over zorgen voor extra inkomen.
Daarvoor heb je een cultuuromslag nodig bij zowel clubs als (uit)supporters. Wat ik gezien heb tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord maakt me daar niet optimistisch over.
Incelfrikandel
  maandag 24 april 2017 @ 23:47:48 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170467805
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef Caland het volgende:
tomatofeliz twitterde op zondag 23-04-2017 om 17:40:31 Feest in de business ruimte van Vitesse -#vitFey https://t.co/UZxzZyNh3P reageer retweet
De plaatselijke artiest hielp er maar al te graag aan mee anders.
Zeg je er ook even bij dat die plaatselijke artiest niet zo plaatselijk was en door een aantal feyenoordfans op de businesseats betaald was?

Wat mij betreft prima dat Vitesse excuses aangeboden heeft maar nog niet genoeg. Dit was gewoon beschamend en een keiharde klap in het gezicht van de echte supporters door bestuur en sponsoren. En dan vrasgt het bestuur zich af waarom steeds meer mensen niet meer naar het stadion komen en liever thuis kijken...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 00:06:28 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170468224
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 23:47 schreef yats het volgende:

[..]

Zeg je er ook even bij dat die plaatselijke artiest niet zo plaatselijk was en door een aantal feyenoordfans op de businesseats betaald was?

Wat mij betreft prima dat Vitesse excuses aangeboden heeft maar nog niet genoeg. Dit was gewoon beschamend en een keiharde klap in het gezicht van de echte supporters door bestuur en sponsoren. En dan vrasgt het bestuur zich af waarom steeds meer mensen niet meer naar het stadion komen en liever thuis kijken...
Elke skybox was verhuurd, westtribune zat zowaar vol waar er normaal geen hond zit. Snap het gezeur niet zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170469876
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

Grote kans dat er volgend jaar helemaal geen losse verkoop meer is. Dit keer ging het op de overige tribunes door de extra controles zowaar vrij goed alleen had Feyenoord vrij spel op West (inclusief bijbehorende bedreigingen aan aanwezige vitessefans) waardoor het alsnog mis ging. Bedank je medefans dan ook maar vast als je volgend jaar moet zitten waar je hoort, in het uitvak of thuis voor de buis.
Tsjah, dat riep na die bekerwedstrijd ook. Ik zat zondag op Oost, prima vermaakt. Het gros van de Vitesse supporters had er ook geen enkele moeite mee. Op een enkeling die dan met allerlei dodelijke ziekte beginnen te schelden op een kindervak, zulke lui houd je altijd.

Net als dat clubje van 50 man dat heel druk naar het uitvak liep na de wedstrijd. Het lijkt allemaal heel wat, maar stelt niet zoveel voor.

Zolang Vitesse een overcapaciteit heeft blijf je dit soort 'problemen' houden. Ze kunnen dan beter zorgen dat het enigszins gereguleerd is. Dan heeft iedereen een prima zondagmiddag, op die paar booskijkers op Zuid en Noord na natuurlijk..
#12 is not for sale!
pi_170469877
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke skybox was verhuurd, westtribune zat zowaar vol waar er normaal geen hond zit. Snap het gezeur niet zo.
Je snapt toch wel dat elke Feyenoorder minstens vijf kinderen van Vitesse met de dood heeft bedreigd?
#12 is not for sale!
  dinsdag 25 april 2017 @ 07:25:19 #267
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_170469953
Wat een kansloze kutwedstrijd. Als je zondag zo speelt dan ga je er met 4-0 af in de beker...
Anonieme tievesclown
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:47:07 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170470473
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke skybox was verhuurd, westtribune zat zowaar vol waar er normaal geen hond zit. Snap het gezeur niet zo.
Oh, dus als ik uitgebreid in de kuip in een thuisvak na een 1-4 ga juichen en naar het uitvak ga zingen kan dat ongestoord en vind jij dat prima? Geloof me, zelfs als ik op jullie hoofdtribune gezeten had was ik gelyncht als ik dat gedaan had.

Het gaat er overigens niet zozeer om dat er feyenoorders zaten. Als je je als uitsupporter gewoon netjes als gast kunt gedragen (zoals bij bijna alle andere tegenstanders) is er niets aan de hand, Alleen is het hier een optelsom. Vitessefans konden eerst geen extra kaarten kopen en daarna maximaal 1 per persoon die op naam gezet moet worden en met legitinatie tegelijk het stadion moet betreden, en vervolgens kunnen sponsoren onbeperkt anoniem kaarten halen en doorverkopen. Sponsoren werd niets in de weg gelegd om soms groffe winsten te naken terwijl de eigen supporters nog erger behandekd werden dan normaliter uitfans (fouilleren, id meerdere kereb laten zien, geen brijheid meer hebben).Dat is meten met twee maten en dat is waar mensen terecht boos over zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_170471180
Probleem is vooral dat er nu mensen buiten een verplichte combi omkomen die je juist niet tussen het thuispubliek wilt hebben en daar al jaren op rij voor problemen zorgen. Nu was het op West, de afgelopen jaren is het op Oost geweest, vandaar de verkoopbeperkingen.

Je bent te gast, gedraag je dan ook zo, dan heeft niemand er problemen mee...
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:38:08 #270
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170471232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:35 schreef forzavit het volgende:
Probleem is vooral dat er nu mensen buiten een verplichte combi omkomen die je juist niet tussen het thuispubliek wilt hebben en daar al jaren op rij voor problemen zorgen. Nu was het op West, de afgelopen jaren is het op Oost geweest, vandaar de verkoopbeperkingen.

Je bent te gast, gedraag je dan ook zo, dan heeft niemand er problemen mee...
Maar is de schuldige dan de fan die naar de wedstrijd wilt gaan, of de club die niet aan de vraag kan voldoen om (legitieme) uitkaarten te geven terwijl dat halve stadion leeg is? Werk desnoods (zoals in Engeland) met een mobiel uitvak met gebruik van stewards.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:39:28 #271
356891 Abed
hooggeleid
pi_170471258
Hopelijk geen beker.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170471464
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar is de schuldige dan de fan die naar de wedstrijd wilt gaan, of de club die niet aan de vraag kan voldoen om (legitieme) uitkaarten te geven terwijl dat halve stadion leeg is? Werk desnoods (zoals in Engeland) met een mobiel uitvak met gebruik van stewards.
In hoeverre de rest van het stadion verkocht is doet niet ter zake, er is een maximum aan kaarten voor de uitspelende ploeg.

Met een aantal wedstrijden zitten de uitsupporters in Gelredome ook buiten het uitvak, met Feyenoord is echter al jaren achtereen gebleken dat dit onmogelijk is ivm ongeregeldheden op de tribunes en dat is niet alleen in Arnhem maar in vrijwel ieder stadion in Nederland. Het is veel te makkelijk om de schuld daarvan bij het gebrek aan uitkaarten te leggen.

Het is vrij simpel, zolang je je niet kan gedragen heb je helemaal niets te willen / zeggen.

Wat denk je dat er in het stadion gebeurd was als Feyenoord had verloren? Dat is een onacceptabel risico wat er genomen is, dat was een veldslag geworden.
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:00:21 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170471619
Ik ga nu al zo'n 10 jaar naar Vitesse en zit dan op het thuisvak. Regelmatig ook Feyenoord zien verliezen maar het aantal incidentjes zijn nauwelijks op 1 hand te tellen en dan meestal nog als Feyenoord wint ook. Ook dan gaat het eigenlijk altijd om hele kleine groepjes terwijl als je om je heen kijkt in het stadion je overal Feyenoorders tegenkomt en ziet. Het was een veldslag geworden lijkt me daarom wat overdreven.

Eigenlijk de enige mensen die zich echt als tokkies gedroegen afgelopen zondag was dat groepje van Vitesse die even een kijkje wilden komen nemen op de eretribune.

Maar het blijft een beetje een discussie zonder einde, zoals ik een maand geleden al aangaf Feyenoorders komen toch wel binnen en nog strengere maatregelen zorgen er alleen maar voor dat je je eigen supporters naait.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:23:29 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170473074
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar is de schuldige dan de fan die naar de wedstrijd wilt gaan, of de club die niet aan de vraag kan voldoen om (legitieme) uitkaarten te geven terwijl dat halve stadion leeg is? Werk desnoods (zoals in Engeland) met een mobiel uitvak met gebruik van stewards.
Vitesse heeft dat al. Tegen clubs die zich wel normaal kunnen gedragen en met maximaal 400 man komen zitten ze in plaats van in het uitvak daarvoor, met slechts een paar stewards als barrière met het thuisvak. Zo hadden AZ, Heracles, Groningen en Willem 2 dit al en ging dat prima. En waarom? Niet omdat Vitesse steeds won (ze verloren van Heracles en Willem 2) maar omdat die supporters zich wel als een normale gast weten te gedragen. En juist daar schort het bij Feyenoord al jaren aan...

Hoe leeg een stadion is doet er niet toe als mensen zich niet als gast weten te gedragen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:30:11 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170473225
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu al zo'n 10 jaar naar Vitesse en zit dan op het thuisvak. Regelmatig ook Feyenoord zien verliezen maar het aantal incidentjes zijn nauwelijks op 1 hand te tellen en dan meestal nog als Feyenoord wint ook. Ook dan gaat het eigenlijk altijd om hele kleine groepjes terwijl als je om je heen kijkt in het stadion je overal Feyenoorders tegenkomt en ziet. Het was een veldslag geworden lijkt me daarom wat overdreven.

Eigenlijk de enige mensen die zich echt als tokkies gedroegen afgelopen zondag was dat groepje van Vitesse die even een kijkje wilden komen nemen op de eretribune.

Maar het blijft een beetje een discussie zonder einde, zoals ik een maand geleden al aangaf Feyenoorders komen toch wel binnen en nog strengere maatregelen zorgen er alleen maar voor dat je je eigen supporters naait.
Die supporters werden toch al genaaid met de opgelegde restricties aan de gewone fans. Ik had van vier vitessenaren zonder seizoenkaart de vraag of ze mee mochten maar kon geen kaarten voor hen kopen en werd zelf meerdere keren gefouilleerd en om mijn id gevraagd, waar vervolgens de businessclub blijkbaar onbeperkt en zonder restricties kaarten kon kopen en (met winst) aan feyenoorders kon doorverkopen. Gek he dat supporters dan boos worden?

Overigens klopt jouw verhaal niet aangezien ik nu al door drie mensen benaderd ben die op West bedreigd zijn door feyenoorders en in de rust daarom al vertrokken zijn met de vraag of hier juridisch iets tegen gedaan kan worden. Face it, Feyenoord heeft nu eenmaal een relatief grote groep leeghoofden die zich op bezoek bij anderen niet kunnen gedragen. Niet voor niets zijn er in elk stadion incidenten tegen Feyenoord, of ga je dat nu bagatelliseren?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')