abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 13 april 2016 @ 20:06:31 #1
382129 crew  Donna
pi_161407184



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen vijf uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het zesde seizoen op dit moment opgenomen. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Op dit moment geen Teen Mom OG :Y).
Teen Mom 2 iedere maandag!
  Moderator woensdag 13 april 2016 @ 20:07:08 #2
382129 crew  Donna
pi_161407214
Het laatste nieuws!

Mackenzie Douthit (TeenMom3) is zwanger van nummer 3 terwijl haar huwelijk in duigen is gevallen.

http://starcasm.net/archives/347107

  Moderator woensdag 13 april 2016 @ 20:13:22 #3
382129 crew  Donna
pi_161407441
Is Teen Mom 3 star Mackenzie McKee about to become a single mom to three kids? That’s what a new story from TMZ is stating. According to the article, which was posted today, Mackenzie is currently pregnant with her third child, a baby boy due on September 7.

The article also stated that Mackenzie and her bronco-ridin’ husband, Josh McKee have split (again).

The Ashley decided to do some more investigating….

Obviously, this story seemed fishy to The Ashley, as she knows that Mackenzie’s manager is usually the person who plants any story you see about Mackenzie on TMZ. The Ashley also knows that TMZ works with Mackenzie’s manager to get scandalous stories out into the news. (Who could forget the “leaked sex tape” scandal involving Mackenzie from last year!?)

Josh and Mackenzie are currently following each other on every social media outlet that they both have (even their private accounts), and both sides of their family still follow both Josh and Mackenzie. Just yesterday, Mackenzie posted a Snapchat in which Josh is seen attempting to catch a mouse in their house.

While Josh and Mackenzie have had plenty of relationship problems in the past, The Ashley believes that they are not actually split, and that part was added to the pregnancy story to get more headlines. The Ashley can not 100 percent confirm this yet; however, a source close to the couple tells The Ashley, “they’re still together. I have no idea where that rumor came from.”

Is Mackenzie pregnant? Most likely, yes. Us Weekly is confirming the pregnancy, and anyone who has followed Mackenzie’s story knows that she is one of the most-fertile girls to ever come out of the 16 and Pregnant franchise! Mackenzie and Josh are already the parents of four-year-old son Gannon and two-year-old daughter Jaxie, and Mackenzie has had several additional pregnancies throughout her life.

In 2010, Mackenzie suffered a late-term miscarriage with a baby boy the couple planned to name Oakley. She became pregnant with Gannon soon after the miscarriage, and gave birth in 2011. She then gave birth to Jaxie, and got pregnant for a fourth time, but again miscarried. This will be the 21-year-old’s fifth pregnancy (that we know of).
pi_161412225
Adam Lind brought sex offender to hang with Aubree and Paislee
Apr 13th, 2016 @ 12:33 am › Asa Hawks
↓ Skip to comments
Adam Lind sex offender friend Bruce Crawford

Just when things seemed to be going better for Teen Mom 2 Adam Lind’s argument for a better custody arrangement regarding his daughter Aubree, he takes her to a Sky Zone trampoline park with her half-sister Paislee and…a registered sex offender! Who was arrested again just last month!

The man’s name is Bruce Crawford, Jr. and you can see him on the right in the screen shot above from Monday night’s Teen Mom 2 episode. Bruce was on the National Sex Offender Registry prior to the scene because of an incident in Colorado. According to the Registry, Bruce exposed himself to a 40-year-old woman when he was a juvenile in 2008.

Here are photos of Bruce from the National Sex Offender Registry:

Adam Lind friend Bruce Crawford sex offender

Early last month, Bruce got into trouble once again after allegedly showing a photo of a man’s penis to a 17-year-old girl working at a sporting goods store. The Sioux Falls Police Department shared a photo of Bruce from security camera footage on Facebook because they did not know his identity at the time. Here is the photo and the caption:

Bruce Crawford security video photo Sioux Falls

Recognize this man? He showed an inappropriate picture on his cell phone to a teenage girl who works at Scheels on Saturday afternoon, March 5, 2016. The man had two young children with him at the time. Attached is a surveillance photo of the suspect. If anyone has information on the identity of the person in the picture, please call police or Crime Stoppers.

Amazingly, it appears as though Bruce is wearing the EXACT same jacket and shirt that he was wearing in the Teen Mom 2 episode!

Teen Mom 2 Adam Lind's friend Bruce Crawford is a registered sex offender who was recently arrested

Anyways, police were flooded with tips and Bruce was easily identified and later arrested.

Due in part to the number of tips and “other information,” police now suspect there may be other victims. “If somebody has had contact with him and maybe received some pictures or saw a picture they didn’t want, we want them to call police,” Sioux Falls Police Department Public Information Officer Sam Clemens said.

We were first got a tip about this story a few hours ago, but we wanted to confirm that it was the same Bruce before moving forward with the story. We found photos of Bruce’s tattoos that prove it is the same man.

It is unknown if Adam Lind knew about his friend’s prior history or not, or whether or not this will affect his custody battle with Chelsea Houska, or even Paislee’s mother, Taylor Halbur.
  Moderator donderdag 14 april 2016 @ 08:52:21 #5
382129 crew  Donna
pi_161417322
|:( |:( |:( :')
pi_161418108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:52 schreef DonnaRush het volgende:
|:( |:( |:( :')
dit ja _O-
pi_161418855
Wat ik me af zit te vragen, moest Leah haar dochter niet juist vaker in de rolstoel zetten?

Ergens vind ik het best sneu dat die tweeling nu zo weinig dagen bij hun moeder mogen zijn.
Het is doodzonde dat Leah nu pas gestopt is met al die zooi of pillen, nu is ze nuchter, het had nooit zo ver hoeven komen.
Maar gelukkig ziet ze het nu in.

[ Bericht 31% gewijzigd door Pisces29 op 14-04-2016 11:02:22 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161420933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zit te vragen, moest Leah haar dochter niet juist vaker in de rolstoel zetten?

Ergens vind ik het best sneu dat die tweeling nu zo weinig dagen bij hun moeder mogen zijn.
Het is doodzonde dat Leah nu pas gestopt is met al die zooi of pillen, nu is ze nuchter, het had nooit zo ver hoeven komen.
Maar gelukkig ziet ze het nu in.
ik vraag t me af of ze clean is

de afleveringen die nu te zien zijn zijn opnames van nadat ze in die kliniek is geweest

ze heeft nog steeds die wegdraaiende ogen en kan geen gesprek voeren zonder dat ze bijna nokkie gaat
  Moderator donderdag 14 april 2016 @ 12:53:49 #9
382129 crew  Donna
pi_161421576
De aftershows zijn vrij recentelijk opgenomen, daar ziet Leah er toch wel fris en fruitig uit vind ik.
pi_161423157
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:29 schreef JaneDoe het volgende:

ze heeft nog steeds die wegdraaiende ogen en kan geen gesprek voeren zonder dat ze bijna nokkie gaat
Dan bedoel je vast aflevering 1 en 2.

Aflevering 3 en 4 is zij (als je het mij vraagt) haske nuchter. Bij 3 zegt ze, dacht ik, dat ze nu inziet dat het moet veranderen en zegt die nicht/vriendin het ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 14 april 2016 @ 13:52:04 #11
382129 crew  Donna
pi_161423196
Ik kijk nu aflevering 4, Leah ziet er fris uit idd.
pi_161423378
Ik snap trouwens Chelsea niet helemaal wbt (verzoek verhogen van) alimentatie.
Je hebt een lamzak van een ex, je kunt amper samen door één deur. Waarom zou je daar in godsnaam geld van willen? Ik snap dat echt niet.
Ik zou van zo'n lul geen cent willen hebben :D

Daarbij is ze straks getrouwd met Cole, het is niet alsof ze het anders niet redt.
(En daarbij vangt ze zat voor Teen Mom).

En het is ook niet alsof Adam zijn leven drastisch verbetert als ze gaat vragen om meer geld.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161424359
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap trouwens Chelsea niet helemaal wbt (verzoek verhogen van) alimentatie.
Je hebt een lamzak van een ex, je kunt amper samen door één deur. Waarom zou je daar in godsnaam geld van willen? Ik snap dat echt niet.
Ik zou van zo'n lul geen cent willen hebben :D

Daarbij is ze straks getrouwd met Cole, het is niet alsof ze het anders niet redt.
(En daarbij vangt ze zat voor Teen Mom).

En het is ook niet alsof Adam zijn leven drastisch verbetert als ze gaat vragen om meer geld.
Misschien is het een soort van wraakdingetje?
pi_161424435
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien is het een soort van wraakdingetje?
Dat zou kunnen ja.

"grappig" trouwens dat Adam Paislee wel makkelijk mag zien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 14 april 2016 @ 14:50:25 #15
382129 crew  Donna
pi_161424534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja.

"grappig" trouwens dat Adam Paislee wel makkelijk mag zien.
Maar Adam is er toch ook nooit voor Aubree als het zijn weekend is? Snap ergens wel dat Chelsea denkt; fuck it, ga nu maar eens betalen dan.
pi_161428049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap trouwens Chelsea niet helemaal wbt (verzoek verhogen van) alimentatie.
Je hebt een lamzak van een ex, je kunt amper samen door één deur. Waarom zou je daar in godsnaam geld van willen? Ik snap dat echt niet.
Ik zou van zo'n lul geen cent willen hebben :D

Daarbij is ze straks getrouwd met Cole, het is niet alsof ze het anders niet redt.
(En daarbij vangt ze zat voor Teen Mom).

En het is ook niet alsof Adam zijn leven drastisch verbetert als ze gaat vragen om meer geld.
Ik snap dat wel hoor, hij is de vader en zij is de moeder, waarom zou zij alles moeten betalen? ze hebben aubree samen gemaakt dus ze moeten ook beide voor de kosten opdraaien
pi_161428067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar Adam is er toch ook nooit voor Aubree als het zijn weekend is? Snap ergens wel dat Chelsea denkt; fuck it, ga nu maar eens betalen dan.
Nee verschrikkelijk, en als hij er wel is zit hij meestal op zijn telefoon. Vind trouwens dat bijna alle Teen Moms veeeeel op hun telefoon zitten, zou goed zijn als mensen dat ding eens wat vaker wegleggen
pi_161428233
Ik snap Chelsea wel. Als hij zoveel geld kan uitgeven aan auto's en een huis kan hij ook wel bijdragen aan zijn dochter. Dat zij het zelf kan bekostigen wil niet zeggen dat hij niet hoeft bij te dragen.
Aids.
pi_161428257
Ik vraag me trouwens af wat er gaat gebeuren als Aubree over een jaar of 10 eens de eerste seizoenen van TM2 gaat terugkijken. Als ze dan ziet hoe haar vader haar een fout noemt en haar moeder laat zitten zou dan nog wel eens flink spanning op die relatie kunnen zetten.
Aids.
pi_161428286
quote:
Chelsea was laatst toch ook bezig dat Adam een ongepaste foto van Aubree had gepost op instagram. Ze gingen er niet op in wat het was, maar zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Bijv een foto van haar in bad ofzo. Op zich onschuldig, tot dat de verkeerde mensen het zien. En die kans is met een openbaar account best groot.
Aids.
pi_161428525
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik snap Chelsea wel. Als hij zoveel geld kan uitgeven aan auto's en een huis kan hij ook wel bijdragen aan zijn dochter. Dat zij het zelf kan bekostigen wil niet zeggen dat hij niet hoeft bij te dragen.
Dit :Y
pi_161488487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan bedoel je vast aflevering 1 en 2.

Aflevering 3 en 4 is zij (als je het mij vraagt) haske nuchter. Bij 3 zegt ze, dacht ik, dat ze nu inziet dat het moet veranderen en zegt die nicht/vriendin het ook.

nee, in 3 zegt ze dat ze de uitspraak van de rechter niet accepteert, zie ziet er daar allerminst nuchter uit

in aflevering 4 en 5 ziet ze er idd beter uit, maar vind t wel weer typisch dat ze addy in de auto vergeet wanneer ze naar die zangles van ali gaat.. en ook weer te laat bij die uitvoering

ze probeert t wel beter te doen, maar t lukt nog niet helemaal
pi_161488543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik snap Chelsea wel. Als hij zoveel geld kan uitgeven aan auto's en een huis kan hij ook wel bijdragen aan zijn dochter. Dat zij het zelf kan bekostigen wil niet zeggen dat hij niet hoeft bij te dragen.
en dit ja, zonder zijn bijdrage red ze t ook wel.. maar zou hem er ook niet makkelijk mee laten wegkomen
pi_161575182
Leah ziet er goed uit in de laatste eps!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')