abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:46:32 #52
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161387701
Ik was geen vaste kijkert, maar is er nog een stel geslaagd?
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:46:48 #53
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161387712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik was geen vaste kijkert, maar is er nog een stel geslaagd?
Bram en Patty.
pi_161387723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik was geen vaste kijkert, maar is er nog een stel geslaagd?
ja en ze zijn nu live bij Humberto!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_161387783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Een eckt FOK!huwelijk jongeh O+
Een ring van ¤450,- O+
Ik had de ring die Richard Burton aan Elizabeth Taylor heeft gegeven in gedachte. O-)
pi_161387796
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:48 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik had de ring die Richard Burton aan Elizabeth Taylor heeft gegeven in gedachte. O-)
Die ken ik niet, ben nog maar jong :@
pi_161387810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben het vrouwtje van ons twee dus ik kook. En je vreet wat de pot schaft }:|
En als je samen luncht?
En ik smeer een boterham met boter en daarna lekker plakje worst wat ik aanraak met mijn vingers en dan met dat mes weer mayo op de worst en met dat besmette mes weer in de boter!
Wat dan!? :(
En smeerworst en kipkerriesalade? :P
pi_161387830
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

En als je samen luncht?
En ik smeer een boterham met boter en daarna lekker plakje worst wat ik aanraak met mijn vingers en dan met dat mes weer mayo op de worst en met dat besmette mes weer in de boter!
Wat dan!? :(
En smeerworst en kipkerriesalade? :P
Niet té mierenneuken natuurlijk :P
Maar smeerworst komt er hier niet in, wát een kotslucht :r
pi_161387889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die ken ik niet, ben nog maar jong :@
Je mag ook een ander kiezen.
pi_161387898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Niet té mierenneuken natuurlijk :P
Maar smeerworst komt er hier niet in, wát een kotslucht :r
Mijn man mierenneukt wel. We hebben ieder eigen boter. :P
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:51:12 #61
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161387900
Volgende week relatie voorbij!
pi_161387906
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:50 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Je mag ook een ander kiezen. [/url]
[ afbeelding ]
Oh, Lucardi is ook prima hoor :Y
pi_161387926
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn man mierenneukt wel. We hebben ieder eigen boter. :P
Wie smeert er dan eerst boter, daarna mayo en dáárna weer eens boter op z'n brood? 8)7
pi_161387940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh, Lucardi is ook prima hoor :Y
Voor dat geld kan je lucardi kopen. :+
pi_161387966
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Voor dat geld kan je lucardi kopen. :+
Oeh, word ik je Trophy Wife? *O*
Golddigger4life yo
pi_161387976
Ja hihaho, ik ga slapen. Doei! :W
pi_161387996
:W
pi_161388013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wie smeert er dan eerst boter, daarna mayo en dáárna weer eens boter op z'n brood? 8)7
2 boterhammen hè. Nieuwe boterham is weer die boter in. :+
pi_161388113
Ik weet niet precies wat er gebeurd is maar ineens een hele hoop bij Erik en Linda, wow.
Van de ene kant kan ik Erik wel snappen, als iemand te druk is en too much ga je je afschermen. Misschien speelde er meer mee dan alleen het pestverleden (wat een hele grote impact op iemand heeft).

Van de andere kant laat hij zich best kennen door niet meer samen te verschijnen en ineens met argumenten aan te komen zoals uiterlijk, karakter. Dan is wat hij op camera liet zien dus allemaal gespeeld. Dat is niet fair imo. Als ze echt hem gekwetst kan ik snappen waarom hij niet meer samen in beeld wil. Ik moet wel erkennen dat het een positieve afsluiter is vanuit Linda en niet vanuit Erik, dat is ook wat waard. Ik moet wel zeggen dat Erik een persoon is waar ik niet snel hoogte van zal krijgen. Hij heeft zoveel verschillende kanten. Bram lijkt een beetje onder de plak te zitten, maarja als hij daar blij mee is dan is dat prima. Sander en Chantal, tja. Chantal is écht een knappe dame. Misschien iets te stoer voor Sander. Die heeft een soort rare boosheid in zich dat snap ik niet.

Wat ik hoop is dat de mensen bij wie het niet gelukt is er ook zelf echt wat van geleerd hebben. Durven te kijken naar zichzelf en niet allemaal hopen op het ideaalplaatje van knappe hunk/babe.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161388126
De vlaamse versie is ook erg leuk.
pi_161391149
Die Erik is wel enorm door de mand gevallen hoor. Vooraf wilde hij iemand met uitstraling en spontaan.
In het begin van de reis zie je hem lachen en aanhalerig doen.
Zij toont meteen begrip toen hij ging zeiken en slachtofferig ging doen.
En ineens was ze helemaal niet wat hij 'besteld' had en waren het de vreselijkste dagen.
Out of the blue laat hij Linda vallen en geeft haar nog zelfs een trap na.
Zij sprak juist heel sympathiek over hem.
Die man zal toch echt iets moeten veranderen, want op die slanke blonde stoot kan ie heel lang wachten.

Ik begrijp wel dat de wetenschappers geprobeerd hebben om Nathalie en Chantal te koppelen aan iemand waar ze normaal niet meteen op vallen, zodat ze zouden ervaren dat een ander type man beter bij hen past op den duur. Maar ja, je moet toch wel iets van aantrekking voelen...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 13 april 2016 @ 00:24:55 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161391344
Linda zou nog kwetsende dingen tegen Erik hebben gezegd toen hij tijdens de huwelijksreis zo ging twijfelen. Waarom heb ik het idee dat Linda hem toen misschien eens op wat pijnlijke waarheden heeft gewezen, wat Erik waarschijnlijk slecht trok?

Het contrast tussen zijn lieve gedrag in de eerste dagen (steeds aanraken) en die harde kop in de stoel bij de psychologen... Poeh. Erik springt er slecht uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161393660
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:12 schreef Injetta het volgende:
Die Erik is wel enorm door de mand gevallen hoor. Vooraf wilde hij iemand met uitstraling en spontaan.
In het begin van de reis zie je hem lachen en aanhalerig doen.
Zij toont meteen begrip toen hij ging zeiken en slachtofferig ging doen.
En ineens was ze helemaal niet wat hij 'besteld' had en waren het de vreselijkste dagen.
Out of the blue laat hij Linda vallen en geeft haar nog zelfs een trap na.
Zij sprak juist heel sympathiek over hem.
Die man zal toch echt iets moeten veranderen, want op die slanke blonde stoot kan ie heel lang wachten.

Ik begrijp wel dat de wetenschappers geprobeerd hebben om Nathalie en Chantal te koppelen aan iemand waar ze normaal niet meteen op vallen, zodat ze zouden ervaren dat een ander type man beter bij hen past op den duur. Maar ja, je moet toch wel iets van aantrekking voelen...
Erik vond ik in het begin een leuke, lieve uitstraling hebben, maar gisteravond zagen we een hele andere Erik. Eentje met een harde blik, helemaal geen leuke uitstraling. Brrr... ik denk dat Linda blij mag zijn dat ze van hem af is. Vond hem bijna eng, volgens mij een man die om kan slaan als een blad aan de boom als het hem niet aanstaat.
  woensdag 13 april 2016 @ 08:54:12 #74
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_161393813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
De vlaamse versie is ook erg leuk.
Hoe heet die?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 13 april 2016 @ 08:55:12 #75
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_161393830
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:37 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Erik vond ik in het begin een leuke, lieve uitstraling hebben, maar gisteravond zagen we een hele andere Erik. Eentje met een harde blik, helemaal geen leuke uitstraling. Brrr... ik denk dat Linda blij mag zijn dat ze van hem af is. Vond hem bijna eng, volgens mij een man die om kan slaan als een blad aan de boom als het hem niet aanstaat.
Dit inderdaad. Ik vond hem eerst nog wel een fatsoenlijke vent, maar wat een eikel is hij.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 13 april 2016 @ 08:56:27 #76
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_161393843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:54 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe heet die?
Blind getrouwd
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 13 april 2016 @ 09:05:50 #77
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_161393961
quote:
Echt weer zo'n Belgische naam :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_161393993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:05 schreef Luxuria het volgende:

Echt weer zo'n Belgische naam :D
maar wel heel fraai gevonden _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161394443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:37 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Erik vond ik in het begin een leuke, lieve uitstraling hebben, maar gisteravond zagen we een hele andere Erik. Eentje met een harde blik, helemaal geen leuke uitstraling. Brrr... ik denk dat Linda blij mag zijn dat ze van hem af is. Vond hem bijna eng, volgens mij een man die om kan slaan als een blad aan de boom als het hem niet aanstaat.
Ik vond hem meteen al naar juist. Stond ervan te kijken dat Linda - en de kijkers ook - hem als leuk en aardig bestempelden.

Maar vind dit een interessant en raar programma :+ leuk dat er een nieuw seizoen komt!
pi_161396705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:12 schreef Injetta het volgende:
Die Erik is wel enorm door de mand gevallen hoor. Vooraf wilde hij iemand met uitstraling en spontaan.
In het begin van de reis zie je hem lachen en aanhalerig doen.
Zij toont meteen begrip toen hij ging zeiken en slachtofferig ging doen.
En ineens was ze helemaal niet wat hij 'besteld' had en waren het de vreselijkste dagen.
Out of the blue laat hij Linda vallen en geeft haar nog zelfs een trap na.
Zij sprak juist heel sympathiek over hem.
Die man zal toch echt iets moeten veranderen, want op die slanke blonde stoot kan ie heel lang wachten.

Ik begrijp wel dat de wetenschappers geprobeerd hebben om Nathalie en Chantal te koppelen aan iemand waar ze normaal niet meteen op vallen, zodat ze zouden ervaren dat een ander type man beter bij hen past op den duur. Maar ja, je moet toch wel iets van aantrekking voelen...
Dus Erik mag niet klagen over uiterlijk maar Chantal en Nathalie wel vanwege aantrekking?
BS als je het mij vraagt. Overigens zal Erik dan misschien uitstraling met uiterlijk door elkaar gehaald hebben, dat kwam in de eindconclusie van het programma ook al naar voren.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161396715
quote:
VTM heeft een beetje lastige uitzendinggemist...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161398391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus Erik mag niet klagen over uiterlijk maar Chantal en Nathalie wel vanwege aantrekking?
BS als je het mij vraagt. Overigens zal Erik dan misschien uitstraling met uiterlijk door elkaar gehaald hebben, dat kwam in de eindconclusie van het programma ook al naar voren.
Je neemt het steeds wel op voor Erik. Je bent hem of je kent hem :+
pi_161399699
"Experimenten kunnen nooit mislukken". Hier ben ik het niet mee eens, maar dat heeft dan meer zijn methodologische redenen.
Somebody that I used to know
  woensdag 13 april 2016 @ 16:34:05 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161402218
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:31 schreef Postbus100 het volgende:
"Experimenten kunnen nooit mislukken". Hier ben ik het niet mee eens, maar dat heeft dan meer zijn methodologische redenen.
Wat zouden ze bedoelen? Elke uitkomst is er een, o.i.d.?
The love you take is equal to the love you make.
pi_161402350
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat zouden ze bedoelen? Elke uitkomst is er een, o.i.d.?
Ja, zoiets. Zo'n psycholoog zei bijvoorbeeld dat hij er zelf ook heel veel van had geleerd en daarmee impliceerde dat er wat inschattingsfouten waren gemaakt. Oftewel: experiment niet mislukt, want het heeft iets opgeleverd. Zo suf.
Somebody that I used to know
  woensdag 13 april 2016 @ 16:49:53 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161402581
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:40 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Zo'n psycholoog zei bijvoorbeeld dat hij er zelf ook heel veel van had geleerd en daarmee impliceerde dat er wat inschattingsfouten waren gemaakt. Oftewel: experiment niet mislukt, want het heeft iets opgeleverd. Zo suf.
Waarom is dat suf? Het kan moeilijk bij de eerste keer allemaal goed gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161402639
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom is dat suf? Het kan moeilijk bij de eerste keer allemaal goed gaan.
inderdaad. ik vond het op zich niet slecht gedaan. ze hebben nu twee mensen bij elkaar gebracht die vooralsnog gelukkig met elkaar zijn. in mijn ogen prima resultaat voor de eerste keer.

maar sommige kandidaten hebben ook niet alle info gegeven. dit was ook van invloed. wellicht was het anders gelopen indien zij wel correcte info hadden gegeven.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:00:57 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161402843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:52 schreef edward_v het volgende:

[..]

inderdaad. ik vond het op zich niet slecht gedaan. ze hebben nu twee mensen bij elkaar gebracht die vooralsnog gelukkig met elkaar zijn. in mijn ogen prima resultaat voor de eerste keer.

maar sommige kandidaten hebben ook niet alle info gegeven. dit was ook van invloed. wellicht was het anders gelopen indien zij wel correcte info hadden gegeven.
Deze formule schijnt het al jaren succesvol te doen in de VS en Australië, als ik het goed heb gezien. Geen idee hoe ze het daar doen, maar misschien moeten ze de volgende keer de kandidaten iets meer voorbereiden. Nu werd achteraf gezegd dat sommigen direct de deur dicht hadden gegooid en eigenlijk komt er dan niks van de grond. Als ze nou met iets meer begeleiding vooraf erin stappen...
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:01:08 #89
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161402847
Erik gaat zich nog wel voor zijn kop slaan. Een betere partner dan Linda gaat ie niet kunnen krijgen. Chantal en Sander waren gewoon tegenpolen. Zij had meer haar op haar tanden en Sander is een zachtgekookt eitje.
pi_161403149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:29 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Je neemt het steeds wel op voor Erik. Je bent hem of je kent hem :+
Zeker niet, als je goed gelezen had kun je zien dat ik m'n twijfels heb bij zijn verhaal wat niet lijkt op wat er in Valencia gebeurde en zeker in de laatste uitzending hoe hij uit de toon valt bij de rest door afzonderlijk te verschijnen. Zelfs Sander die niet blij was nam nog de moeite om samen om de bank te zitten. Wat mij stoort is dat men hier het gedrag van Nathalie en Chantal goed praat en Erik neerzet als een kieskeurige. Terwijl Nathalie zelf begon over een buikje en borsthaar bijv.
Dat is meten met twee maten, waarom mogen mannen niet kritisch zijn maar vrouwen wel?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161403230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zeker niet, als je goed gelezen had kun je zien dat ik m'n twijfels heb bij zijn verhaal wat niet lijkt op wat er in Valencia gebeurde en zeker in de laatste uitzending hoe hij uit de toon valt bij de rest door afzonderlijk te verschijnen. Zelfs Sander die niet blij was nam nog de moeite om samen om de bank te zitten. Wat mij stoort is dat men hier het gedrag van Nathalie en Chantal goed praat en Erik neerzet als een kieskeurige. Terwijl Nathalie zelf begon over een buikje en borsthaar bijv.
Dat is meten met twee maten, waarom mogen mannen niet kritisch zijn maar vrouwen wel?
Bull, we zijn met z'n allen collectief over Nathalie gevallen met dr oppervlakkige gedrag.
pi_161403253
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:40 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Zo'n psycholoog zei bijvoorbeeld dat hij er zelf ook heel veel van had geleerd en daarmee impliceerde dat er wat inschattingsfouten waren gemaakt. Oftewel: experiment niet mislukt, want het heeft iets opgeleverd. Zo suf.
Dit soort "experimenten" zijn helemaal niet nieuw. Er zijn zat papers geschreven over big 5 personality testen bijvoorbeeld maar het gaat te ver om dat in een RTL4 programma te behandelen. Op bijv NPO3 heb je nog Bas Haring die bijv wel degelijk academisch onderbouwde dingen kan aanvoeren. Ik zet net als een aantal anderen hier mijn vraagtekens bij de titel "wetenschappers".
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161403274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bull, we zijn met z'n allen collectief over Nathalie gevallen met dr oppervlakkige gedrag.
Maar niet over Chantal die hem ook afwees op basis van uiterlijk, op de bruiloft al.

Overigens voor een tweede seizoen gaan ze een aantal dingen niet op kunnen lossen:

-Als iemand een geheim meedraagt / niet het achterste van zijn tong laat zien kan het daar altijd nog op stuklopen
-Uiterlijk hoe wil je dat doen vooraf een aantal foto's voorleggen zonder hoofd?
-Verwantschap. Dat valt lastig samen te vatten in een vragenlijst.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 13 april 2016 @ 17:19:17 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161403354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zeker niet, als je goed gelezen had kun je zien dat ik m'n twijfels heb bij zijn verhaal wat niet lijkt op wat er in Valencia gebeurde en zeker in de laatste uitzending hoe hij uit de toon valt bij de rest door afzonderlijk te verschijnen. Zelfs Sander die niet blij was nam nog de moeite om samen om de bank te zitten. Wat mij stoort is dat men hier het gedrag van Nathalie en Chantal goed praat en Erik neerzet als een kieskeurige. Terwijl Nathalie zelf begon over een buikje en borsthaar bijv.
Dat is meten met twee maten, waarom mogen mannen niet kritisch zijn maar vrouwen wel?
Ik heb ook kritiek geuit op Nathalie en Chantal, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:22:56 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161403444
Het verwondert mij trouwens totaal niet dat driekwart niet van de grond is gekomen. Je kunt inderdaad bij je eerste indruk al weten dat iemand je type niet is, en dat hoeft niet alleen fysiek te zijn. Dat lijkt me vrij ongrijpbaar en dus moeilijk voorspelbaar voor een groepje psychologen. Er is in deze opzet weinig motivatie voor kandidaten om dan toch te kijken of er nog wat in zit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161403466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Het verwondert mij trouwens totaal niet dat driekwart niet van de grond is gekomen. Je kunt inderdaad bij je eerste indruk al weten dat iemand je type niet is, en dat hoeft niet alleen fysiek te zijn. Dat lijkt me vrij ongrijpbaar en dus moeilijk voorspelbaar voor een groepje psychologen. Er is in deze opzet weinig motivatie voor kandidaten om dan toch te kijken of er nog wat in zit.
Ze hoopten omdat je er dmv een huwelijk "aan vast" zit dat mensen dan toch verder gaan kijken dan hun neus lang is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161403551
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb ook kritiek geuit op Nathalie en Chantal, hoor.
op Natalie was de kritiek vrij unaniem juist
pi_161403567
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

op Natalie was de kritiek vrij unaniem juist
Je gaat je toch afvragen waarom iemand niet de ballen heeft om nee te zeggen dan. Of is dat bij de andere buitenlandse versies nog nooit gebeurd?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161403711
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Het verwondert mij trouwens totaal niet dat driekwart niet van de grond is gekomen. Je kunt inderdaad bij je eerste indruk al weten dat iemand je type niet is, en dat hoeft niet alleen fysiek te zijn. Dat lijkt me vrij ongrijpbaar en dus moeilijk voorspelbaar voor een groepje psychologen. Er is in deze opzet weinig motivatie voor kandidaten om dan toch te kijken of er nog wat in zit.
Maar ze wekken die verwachting wel. Misschien is de conclusie van het experiment dan wel dat mensen hun eigen gevoelens matchen met de geschapen verwachtingen. Komt dat overeen, dan hebben ze vertrouwen en gaan ze er zelf ook voor, komt dat niet overeen, dan is alles hopeloos verloren.
Somebody that I used to know
pi_161404288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zeker niet, als je goed gelezen had kun je zien dat ik m'n twijfels heb bij zijn verhaal wat niet lijkt op wat er in Valencia gebeurde en zeker in de laatste uitzending hoe hij uit de toon valt bij de rest door afzonderlijk te verschijnen. Zelfs Sander die niet blij was nam nog de moeite om samen om de bank te zitten. Wat mij stoort is dat men hier het gedrag van Nathalie en Chantal goed praat en Erik neerzet als een kieskeurige. Terwijl Nathalie zelf begon over een buikje en borsthaar bijv.
Dat is meten met twee maten, waarom mogen mannen niet kritisch zijn maar vrouwen wel?
Die Erik is ook gewoon een irritant en naar mannetje wat mij betreft. In de slachtofferrol en zo.
  woensdag 13 april 2016 @ 18:02:36 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161404411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:23 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ze hoopten omdat je er dmv een huwelijk "aan vast" zit dat mensen dan toch verder gaan kijken dan hun neus lang is.
En dat vond ik dus juist wat eraan mankeerde. Het was een loze belofte waar ze ook binnen een paar weken weer af konden.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 april 2016 @ 18:03:57 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161404435
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:33 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Maar ze wekken die verwachting wel. Misschien is de conclusie van het experiment dan wel dat mensen hun eigen gevoelens matchen met de geschapen verwachtingen. Komt dat overeen, dan hebben ze vertrouwen en gaan ze er zelf ook voor, komt dat niet overeen, dan is alles hopeloos verloren.
Je hebt altijd met meer factoren te maken dan je kunt controleren in dit soort experimenten.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')