abonnement Unibet Coolblue
pi_161378134


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.


Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.


Game on. ^O^ .

LP:

quote:
Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Theorie over TWD:


Vond ik wel aardige theorie.

Mijn theorie mbt cliffhanger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
  Forum Admin dinsdag 12 april 2016 @ 18:04:40 #2
35723 crew  GGMM
pi_161378421
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
"The Walking Dead" Episode #7.1 (TV Episode 2016) - Full Cast & Crew - IMDb
In de link staat de cast voor aflevering 1 van seizoen 7 op imdb.
Steven Yeun die Glenn Rhee speelt staat onderaan.

In de link van de cast voor aflevering 15 van seizoen 6 op imdb
"The Walking Dead" Last Day on Earth (TV Episode 2016) - IMDb

Wordt hij als derde genoemd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Je weet dat imdb gewoon door users wordt beheerd? Niet door iemand die ook maar iets met de serie te maken heeft?

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 19-04-2016 12:44:39 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161378443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

:')

Je weet dat imdb gewoon door users wordt beheerd? Niet door iemand die ook maar iets met de serie te maken heeft?
Moet in een spoiler hè.
Maar hoezo die hebben toch gewoon een professionele redactie?
I´m back.
  Forum Admin dinsdag 12 april 2016 @ 18:07:10 #4
35723 crew  GGMM
pi_161378475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
Moet in een spoiler hè.
Een theorie? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
Maar hoezo die hebben toch gewoon een professionele redactie?
Ongetwijfeld, maar die houdt zich niet met dit soort dingen bezig. Er heeft ook maanden bij Game of Thrones gestaan dat er iemand terug zou komen, wat helemaal niet gebeurde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161378494
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een theorie? :D

[..]

Ongetwijfeld, maar die houdt zich niet met dit soort dingen bezig. Er heeft ook maanden bij Game of Thrones gestaan dat er iemand terug zou komen, wat helemaal niet gebeurde.
Toch vind ik het vreemd 6/15 plaats 3 genoemd.
7/1 plaats onderaan genoemd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
pi_161378529
Net zo veelzeggend als dat iemand op Wikipedia nu de rollen door elkaar husselt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Forum Admin dinsdag 12 april 2016 @ 18:10:59 #7
35723 crew  GGMM
pi_161378539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch vind ik het vreemd 6/15 plaats 3 genoemd.
7/1 plaats onderaan genoemd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen wat om de GOT-imdb stond kwam ook overeen met het boek.

Daarom heeft iemand het waarschijnlijk ook zo neergezet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161378544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef OMG het volgende:
Net zo veelzeggend als dat iemand op Wikipedia nu de rollen door elkaar husselt.
Imdb.
I´m back.
pi_161378577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hetgeen wat om de GOT-imdb stond kwam ook overeen met het boek.

Daarom heeft iemand het waarschijnlijk ook zo neergezet.
Ja, nou ja, ik weet dat het eerder speelde met die dumpster waar Glenn onder schoof, maar toen kwam hij niet voor op een titel, dat ligt anders. Was fuckertje van de makers.
Nu kan dat ook natuurlijk.
Als werkhypothese ga ik er toch vanuit.

GoT nooit gezien btw.
I´m back.
pi_161378607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Imdb.
Ja. Ook dat boeit niet. De volgorde zegt niks over het lot van iemand. Ik zou me pas iets af gaan vragen als een bepaalde hoofdpersoon niet meer in de credits voorkomt of plots als "also starring" staat aangekondigd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_161378631
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja. Ook dat boeit niet. De volgorde zegt niks over het lot van iemand. Ik zou me pas iets af gaan vragen als een bepaalde hoofdpersoon niet meer in de credits voorkomt of plots als "also starring" staat aangekondigd.
Waarom is hij dan verplaatst? Als dat verder nooit voorkomt, tenzij je in die uitzending geen main cast meer bent, omdat je uit de serie bent geschreven bijvoorbeeld.
Overigens op wiki wordt die indeling (main, also starring, recurring etc.) gegeven op imdb niet hè.
I´m back.
  Forum Admin dinsdag 12 april 2016 @ 18:17:31 #12
35723 crew  GGMM
pi_161378652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom is hij dan verplaatst?
Omdat een willekeurige user ingelogd is op imdb en dat heeft gedaan om mensen te pesten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161378661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat een willekeurige user ingelogd is op imdb en dat heeft gedaan om mensen te pesten.
Ja, okee, als dat kan, dan is dat een mogelijkheid. Het is echter niet wikipedia.
I´m back.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:59:49 #14
285174 Evienne
never odd or even
pi_161385433
Rest of cast listed alphabetically: Slimmerds!
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_161386254
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:59 schreef Evienne het volgende:
Rest of cast listed alphabetically: Slimmerds!
_O_ _O-
pi_161386427
Snel, iemand, draai het om, dan gaat Rick dood!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_161392416
De scene is nog niet opgenomen. Anders had Spoiling the dead het al lang gelekt. Begin mei beginnen ze pas met filmen.
pi_161438785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:20 schreef OMG het volgende:
Snel, iemand, draai het om, dan gaat Rick dood!
Liever Rick dood dan een Daryl :@

Nog 6 maanden wachten :(
pi_161459253
quote:
Ik heb altijd het gevoel dat die reacties nogal geacteerd zijn. Als je jezelf gaat opnemen terwijl je The Walking Dead kijkt, dan moet je gewoon al van plan zijn om een bepaalde reactie te gaan geven.
  vrijdag 15 april 2016 @ 23:17:42 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_161459380
quote:
Dit filmpje staat echt symbool voor alle bagger die op YouTube staat anno 2016 :r . En wat Infection zeg, wat voor retard ben je als je jezelf gaat opnemen terwijl je een serie kijkt.
2000 light years from home
pi_161461290
Ik vind het schitterend _O_

Ja, het is over de top, het is (in sommige gevallen) half geacteerd, lekker interessant. Als ik daardoor iets niet moet gaan kijken waar ik om kan lachen zet ik de TV voor altijd uit, kijk ik nooit meer films, etc.

En alsof YouTube ooit betere content heeft gehad :')
pi_161465434
Scrummie snapt het *O*
Ondanks dat het idd waarschijnlijk half fake is vind ik het nog steeds erg grappig. _O-
pi_161466688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
Scrummie snapt het *O*
Ondanks dat het idd waarschijnlijk half fake is vind ik het nog steeds erg grappig. _O-
:). Het hoort bij mijn maandag avond ritueel, inmiddels. Eerst TWD, vervolgens kijk ik naar 1 of 2 reaction filmpjes. Zo zie ik de belangrijke punten van de afleveringen ook nog een keer, en kan ik lachen om hoe anderen erop reageren :).
pi_161466822
Ik vond er weinig aan, maar ik moet zeggen dat ik sowieso reaction videos niks vind.

Ooit zal ik m'n "reacties op reactions videos op unboxing videos" realiteit moeten maken als ultieme waardeloosheid. En nog ergens een prank gone wrong social experiment daartussen. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')